Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.760 views

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Prulleman schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:53:
[...]

Zou niet op Wii u games rekenen voor VC.... Geen idee of ze boven de N64 uit gaan komen.

Wii u ports is een ander verhaal.. kom maar op met een exacte kopie van nsmb2

/edit
op de site kan je deze platformen vinden onder wii u VC:
[afbeelding]
Niet helemaal waar, op de site van nintendo staat nog een tabje Other... hier staat bijv. ook een mario galaxy onder:) dat is ook een wii game. :)

http://www.nintendo.com/games/game-guide/?pv=true#filter/-|now|-|-|-|-|-|-|other|-|-|-|-|-|featured|des|-|-

[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 24-03-2017 14:48 ]

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-11 13:06
Hoe laat is vandaag die Splatoon-test?

Verwijderd

Zironako schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:49:
Hoe laat is vandaag die Splatoon-test?
Tussen 20:00 en 21:00.

Zie hier: http://www.nintendo.nl/Ga...platoon_2_Global_Testfire

• Zironako
Tof, bedankt. Sinds dat ik een US account gekoppeld heb aan mijn Switch, krijg ik al m'n nieuws vanuit de US, dus ook die tijdzones.

Verwijderd

Ik heb een EU en een US account, zo krijg ik beide :+

Gaan er nog mensen naar de Dutch Comic Con dit weekend in de Jaarbeurs?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 15:03 ]

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 21:55
Thomas schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 11:31:
[...]

Denk dat je de dock ook gewoon moet gebruiken hoor, geloof dat niemand hier nog krassen heeft wegens de dock. Ik heb 'm nu ook een dagje maar ga wel even vilt/tape kopen om even te kijken hoe ik krassen kan voorkomen, gewoon voor de 'veiligheid'.
Denk nogmaals na hierover, vilt/tape blijft stof en mogelijk grotere korrels vuil in hangen. Dit gaat juist de kans op krassen versterken, zeker gezien de afstand tussen dock en scherm kleiner wordt. Als je angst voor krassen hebt kun je het beste gewoon een screen protector op je switch plakken en de rest zo laten.

// TODO: Schrijf een signature

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
mfreriks schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 14:45:
[...]

Niet helemaal waar, op de site van nintendo staat nog een tabje Other... hier staat bijv. ook een mario galaxy onder:) dat is ook een wii game. :)

http://www.nintendo.com/games/game-guide/?pv=true#filter/-|now|-|-|-|-|-|-|other|-|-|-|-|-|featured|des|-|-
Dat klopt niet helemaal, dat is namelijk geen VC (emulator) maar een game die min of meer native draait om dat de WiiU een snelle Wii is met een Wii modus.

Dat ligt anders bij de Switch gezien die ARM based is (en de Wii en Wii U beide PowerPC).

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
guysp schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:15:
[...]

Denk nogmaals na hierover, vilt/tape blijft stof en mogelijk grotere korrels vuil in hangen. Dit gaat juist de kans op krassen versterken, zeker gezien de afstand tussen dock en scherm kleiner wordt. Als je angst voor krassen hebt kun je het beste gewoon een screen protector op je switch plakken en de rest zo laten.
Ik heb een rolletje isolatietape gekocht. Vilt maar niet gedaan omdat dat ook vrij moeilijk weer te verwijderen is. Isolatietape is erg dun/glad en makkelijk weg te halen/te vervangen.

Verwijderd

Ik doe straks van de Global testfire een livestream.

Ik heb 0,0 ervaring met livestreamen, dus dat zal zeker leuk worden :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 19:54 ]

Verwijderd

Ik heb verbindingsproblemen met de eShop. Meer mensen hier last van?

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:34
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 18:23:
Ik heb verbindingsproblemen met de eShop. Meer mensen hier last van?
Ja. Ff Switch restarten.

Haters everywhere but I don’t really care

• Thomas
  • Niet online
Nog even snel Splatoon 2 downloaden, zo eens knallen :).

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32
Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 22:37:
[...]

Nintendo die van een dergelijke game een zes gemiddeld kan maken ís geweldig. Dergelijke games halen gemiddeld 2en of 3en.

[...]

Ook Snipperclips doet hetgeen wat het doet erg goed. Het is een klein spel; maar in zijn formaat is het een erg vermakelijke game.

[...]

6 toppers: Zelda, MarioKart 8 Deluxe, ARMS (een optie voor motion controls en button-control is een slime toevoeging), Splatoon 2, Super Mario Odessy. Oh ik zit al bij 5. En dat is in minder dan 1 jaar.

[...]

[video]

[...]

Dat zeiden ze ook over Splatoon tot vlak voor de release. And see what happened.

[...]

Tuurlijk de Wii U heeft een paar van de beste games. Maar de Switch lijkt ook al vrij snel die kant op te gaan.

[...]

Met vijf hits dit jaar alleen al is de Switch sneller dan de Wii U.

[...]

De VIta heeft zo'n 2 goede games.
2 punten nav deze post.
Punch out is niet first person.
En 2 goede spellen voor de vita?! Echt?

Verder terug on topic. Ik denk dat ook ik mijn switch zou verkopen. Zelda heeft me nog niet gegrepen en de overige games vind ik niet zo interresant. Echter....mijn zoon vind zelda Wel fantastisch. Verder ben ik het wel eens met Sander dat een switch de toekomst in en de wii u dood

Desondanks ben ik het dus ook met bomberman eens dat als je niet (voornamelijk) een portable gamer bent, dat op dit moment de wii u met een zwik games een betere keuze kan zijn.
Echter iemand maakte een terechte opmerking dat dit niets met de switch te maken had. Jumpman, bomberman en ook ikzelf zijn multiplatform en/of retrogamers. Dan bekijk je het net wat anders dan iemand de switch als main system heeft of simpel weg minder van retro houdt.

Om positief af te sluiten. Qua hardware vind ik de switch wel super, mijn joycons doen het ook prima. En arms werd al genoemd als titel voor evo2017. Aka het onofficiele wk fighting games. De titel lijkt dus zeker meer diepgang en dus ook replayability te krijgen dan bvb een wii sports boxing.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 18:08:
Ik doe straks van de Global testfire een livestream.

Unlisted dus in een mo:

***members only***

Ik heb 0,0 ervaring met livestreamen, dus dat zal zeker leuk worden :)
Stream is nu live :)

Oude link werkt niet...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 19:54 ]

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-11 21:56
Hij is online!!! :)

Asus G501

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 10:12
Bezig een gevecht te zoeken...

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Ik mis de oude muziekjes & ik mis het spelletje tijdens de wacht. En ik open telkens de kaart als ik wil springen...

[ Voor 28% gewijzigd door Gamebuster op 24-03-2017 20:04 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Zironako
Krijgen jullie ook constant communication errors?

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Zit een beetje rond te kijken voor een Switch case en kwam deze RDS Industries, Inc Nintendo Switch Game Traveler Deluxe Travel Case tegen. Iemand toevallig ervaring met de case? of zijn er mensen met andere case ervaringen?

• Gamebuster
Zironako schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:11:
Krijgen jullie ook constant communication errors?
De WIFI van de switch is niet zo awesome

• Steven030
Moest je bij Splatoon 1 ook mikken met de controller ipv de pookjes? Dat is even wennen zeg!

• Gamebuster
Steven030 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:12:
Moest je bij Splatoon 1 ook mikken met de controller ipv de pookjes? Dat is even wennen zeg!
Ja :) Heel erg wennen maar zeer nauwkeurig na oefenen

• RemcoINC08
Steven030 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:12:
Kan uit bij instellingen speelt veel beter

Asus G501

• Thomas
  • Niet online
RemcoINC08 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:13:
[...]

Kan uit bij instellingen speelt veel beter
Dit. Stukken beter. Lijkt me nog beter met een pro.

• Gamebuster
Al die 0-points mensen... echt, geef die een 0-points-penalty en zet ze allemaal bij elkaar na 1-2 keer

• Thomas
  • Niet online
Ik win alleen maar :D. Lachen game! Echt mooi ook, en een fijne framerate.

• Zironako
Gamebuster schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:12:
[...]

De WIFI van de switch is niet zo awesome
Mja, als ik bij de instellingen een test doe dan gaat 'ie prima. Maar ik krijg gewoon geen potje gevonden, elke keer communication error.

• Thomas
  • Niet online
Ik merkte dat hij op een 5ghz netwerk echt véél sneller is dan op 2.4, al draagt 2.4 verder.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Zironako schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:22:
[...]

Mja, als ik bij de instellingen een test doe dan gaat 'ie prima. Maar ik krijg gewoon geen potje gevonden, elke keer communication error.
Idem hier.

Je moet uPnP hebben zodat je switch zelf poorten kan open zetten in je firewall. Of je kan Nintendo's advies opvolgen....
Within the port range, enter the starting port and the ending port to forward. For the Nintendo Switch console, this is port 1 through 65535.
8)7 8)7 8)7 8)7

Ik krijg uPnP ook niet aan de praat op mn PfSense bak, dus ik kan het ook wel vergeten |:(

• RemcoINC08
Ik zie bij test wel bij NAT een B staan hoor dat op iets anders te staan?

Asus G501

• Zironako
Beetje jammer dit; keek hier al heel de dag naar uit. Ben nu ook redelijk bang de game überhaupt aan te schaffen.

• Thomas
  • Niet online
Vreemd. Hier is de connectie prima...

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Hier alles prima verlopen. Tof spel. Eerste keer dat ik Splatoon speel. Bewegingen zijn vloeiend, ook de beelden. Puik werk dat ze zoveel spelers aankunnen in zo'n korte tijd frame.

• Thomas
  • Niet online
marcelproust schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:32:
Hier alles prima verlopen. Tof spel. Eerste keer dat ik Splatoon speel. Bewegingen zijn vloeiend, ook de beelden. Puik werk dat ze zoveel spelers aankunnen in zo'n korte tijd frame.
Voor mij ook en ik ben ook onder de indruk. Merk wel dat ik wat oefening nodig heb, maar gelukkig is het een lekker casual spelletje. Volgens mij draait 'ie op een hele mooie 60fps, knap voor een spel dat er gewoon heel goed uitziet.

• matthijst
Kan je niet rennen?

• Gamebuster
Mijn 1e indruk Splatoon 2:

+ Kaart op je TV, niet meer verplicht op je WiiU pad
+ Dual-wield wapen is wel geinig

- Muziekjes zijn wennen
- Game is zo goed als hetzelfde, geen nieuwe features (tot nu toe)

Het is gewoon vrijwel splatoon 1 met wat nieuwe wapens en maps. De game is niet mooier en heeft geen nieuwe features. Ik had denk ik liever een Splatoon 1 remaster gezien

[ Voor 29% gewijzigd door Gamebuster op 24-03-2017 20:41 ]

• Gamebuster
Zwemmen is de snelle manier om te verplaatsen

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik had het probleem van dat hij geen connectie kan maken na vinden van een game. Bij details gaf ie iets aan als "NAT traversal failed"

Toch nog een potje kunnen spelen :)

Het zit hem niet in de uPnP settings maar iets anders. Veel wat geavanceerdere routers doen standaard dat ze voor uitgaand verkeer de source port randomizen. Je moet een uitzondering maken voor je Switch door statische mappings op in ieder geval udp traffic te zetten.

In PfSense stel je dit zo in:
Firewall -> NAT -> Outbound.
Afbeeldingslocatie: http://www.darxide.nl/hwbsxtkxl77xsq4t6pdp0tgy.png
Wellicht hebben anderen hier ook wat aan.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
* RayNbow heeft 2 potjes verloren tijdens de Testfire... :'(

* RayNbow checkt de tape... Geen geluid opgenomen... 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door RayNbow op 24-03-2017 21:08 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Gamebuster schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:40:
Mijn 1e indruk Splatoon 2:

+ Kaart op je TV, niet meer verplicht op je WiiU pad
+ Dual-wield wapen is wel geinig

- Muziekjes zijn wennen
- Game is zo goed als hetzelfde, geen nieuwe features (tot nu toe)

Het is gewoon vrijwel splatoon 1 met wat nieuwe wapens en maps. De game is niet mooier en heeft geen nieuwe features. Ik had denk ik liever een Splatoon 1 remaster gezien
De wapens zijn echt wel anders :) En grafisch is het een goede verbetering. Maar qua game modes kan je weinig zeggen, dit is slechts één mode :p

Verder is het spel natvie 1080p60 (itt 720p60 op de Wii U) en heeft hij een grafische upgrade gekregen. De stijl is hetzelfde gebleven, wat ik eigenlijk wel fijn vind. En ja de super wapens zijn allemaal nieuw. Wat had je dan nog meer als nieuwe features willen zien?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 21:20 ]

• petermetroid
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-11 12:38
Ik heb 8 van de 9 potjes verloren:) Wel grappig spel moet ik zeggen. Is dit alles wat Splatoon te bieden heeft of is er nog meer? Deel 1 heb ik niet gespeeld.

• RayNbow
  • Nu online
petermetroid schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:13:
Ik heb 8 van de 9 potjes verloren:) Wel grappig spel moet ik zeggen. Is dit alles wat Splatoon te bieden heeft of is er nog meer? Deel 1 heb ik niet gespeeld.
Dit is de main multiplayer modus. Er zal gegarandeerd net zoals in deel 1 ook een single player campaign zijn en een aantal speciale ranked modi.

Edit:
Hier is bijv. de ranked rainmaker modus uit Splatoon 1:

De bedoeling hier is om een speciaal item, de Rainmaker, naar een specifieke plek aan de andere kant van de kaart te brengen (of als dat niet lukt binnen de gegeven tijd, verder dan het vijandelijke team). De drager van de Rainmaker kan wervelstormen schieten, maar is wel voor iedereen op de kaart zichtbaar wanneer je niet zwemt. De Rainmaker wordt telkens wanneer het niet in bezit is beschermd door een schild. Dit schild moet je kapot knallen door het vol te pompen met een enkele kleur inkt. Dus als twee teams met evenveel kracht erop lopen knallen, zal er weinig veranderen aan het schild. Pas ook op wanneer het schild barst... want alle inkt vliegt dan alle kanten op (dus als het vijandelijke inkt is, kun je doodgaan als je in de buurt staat).

* RayNbow heeft net in z'n audioloze opname lopen turven... 11 van de 13 potjes gewonnen, waarvan 10x op plek #1.

[ Voor 57% gewijzigd door RayNbow op 24-03-2017 21:30 ]

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Los van de andere controller, waar ik toch wel aangewend ben door Zelda, vind ik de controls toch wel even wennen ten opzichte van de Wii-U... Ms. Dizzytal vind 't helemaal (nog) niets..

Ik heb wel het idee dat de game grafisch iets opgepoetst is en de kleuren iets meer verzadigd zijn.

Speelt, net zo als op de Wii-U, vloeiend en de potjes zijn snel. Op de eerste paar minuten na eigenlijk geen issues met de verbinding (wel met het inloggen op de account van de Ms)

Morgen nog maar weer eens vechten om de controller, maar deze komt hier echt wel in huis (maar dat was eigenlijk op voor hand wel bekend)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• petermetroid
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-11 12:38
@RayNbow bedankt voor de info. Toch vindt ik dat de game niet zo heel erg veel om handen heeft voor de prijs. Na het spelen van de demo heb ik het idee dat het redelijk snel verveelt, al hoewel dit natuurlijk alleen maar een demo is.

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
De Global Testfire ging hier ook prima, al had ik me in de tijd vergist en kon maar een kwartiertje spelen.

Grootste minpunt vond ik het motion aimen, maar dat was iets waar ik zelf niet aan kon wennen. Gelukkig is het uit te zetten, dus volgende Testfire eens proberen zonder motion controls.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Oh ja, ik herriner me er nu pas aan. Beetje jammer dat het zo'n beperkte beta is. Kijken of ik morgen nog even mee kan doen.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 20:50
Begon met de batterij op 75%, na de testfire kon ie in het dock... Eerste kennismaking met Splatoon, concept is leuk. Alleen zoals hierboven vermeld, gaat het niet snel vervelen?

• Suugie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 14:13
owja... staat dat testfire icoon mooi op mn main screen, zijn de joycons net opgestuurd naar nintendo :'(

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Ook even Splatoon gespeeld (heb deel 1 nooit gespeeld) en na alle 4 de classes te checken ben ik erg in twijffel. Ik had meer "leuks" verwacht van de mensen die het altijd over Splatoon hebben. Denk als ik dit 4 uurtjes multiplayer heb gespeeld beland het in de kast en laat ik het verstoffen (even los van de single player). Het trekt me niet echt en het voelt nogal sloom aan naar mijn idee.

Ik zeg voorlopig even nee. Probeer het morgen wel nog een keertje als ik goeds uitgeslapen ben en er wat frisser in kan duiken. Maar op het moment hou ik liever de centjes in me zak voor een andere leuke game.

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 24-03-2017 23:24 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Verwijderd

@Kadardar Het zijn maar vier van de vele wapens ;) En ook maar één van de modes.

• Thomas
  • Niet online
Hier 5 v/d 6 potjes gewonnen (geloof ik, i.i.g. slechts 1 verloren). Dat motion aimen vond ik echt even helemaal niks, het was me wat té vergeleken bij bijv. Zelda. Met de motion control uit vond ik het ook maar zo-zo qua besturing trouwens. Zoals ik al zei, waarschijnlijk een stuk beter te doen met een pro controller. Nooit Splatoon gespeeld maar wel fan van casual shooter-achtige games, dus dit ligt volledig in mijn straatje. Had wel een beetje een 'is dit het' gevoel en vraag me af of dit nou snel zou vervelen of niet, maar dat had ik bijvoorbeeld ook met Overwatch en daar heb ik inmiddels een flink aantal uur inzitten en doe ik nog steeds met plezier. Goed, dat is natuurlijk een spel waar hele duidelijke progressie in zit in levels en unlocks, en heel gevarïeerde gameplay v.w. de vele heroes. Dat heb je niet in Splatoon als ik het goed heb. Lijkt me wel super leuk om lekker tussendoor te spelen overigens.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Laat dit zich nog enigszins vergelijken met de Blob?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• dizzytal
  • Niet online
Thomas schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 23:39:
Overwatch en daar heb ik inmiddels een flink aantal uur inzitten en doe ik nog steeds met plezier. Goed, dat is natuurlijk een spel waar hele duidelijke progressie in zit in levels en unlocks, en heel gevarïeerde gameplay v.w. de vele heroes. Dat heb je niet in Splatoon als ik het goed heb
In Splatoon zal je straks spelen met een character, die je vervolgens wel levelt waardoor je nieuwe wapens (waar van je de basis vier soorten gezien hebt in de Test Fire) kan gebruiken en nieuwe gear kan kopen (nee, geen microtransacties ;) ) op de gear speel je weer perks vrij ( denk aan sneller kunnen zwemmen, sneller je tank vol laten lopen, dat soort dingen). Met de gear customize je je character ook direct.

Gaande weg zijn er ook maps, wapens en gear toegevoegd wat de ondersteuning van Splatoon betreft vind ik dat best OK.

Enige jammere is dat de speciale events Splatfests maar mijn mening te vroeg zijn gestopt, daar hadden ze mee door moeten gaan. Ter info; bij een Splatfests, een weekend ongeveer, kies je een team (bijv. Ninja vs Pirates) en speel je een weekend met die team wereldwijd tegen elkaar. Aan het eind wordt een totaal score bepaald en kan je een reward claimen. Heeft voor leuke competitie gezorgt in huize Dizzytal.

Voor zo'n casual game zijn/waren ze wel bezig om je (door) te laten spelen.

Daarnaast .. ik weet niet wat de adviesprijs (beter nog straatprijs) wordt, maar Splatoon was volgens mij 'maar' 39,99 (of was 't 29,99)

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Niet mijn type spel helaas (Splatoon). Maar goed ik haal Mario Kart en Yooka-Laylee (als de reviews goed zijn) en hopelijk komt er nog wat anders leuks uit dit jaar. Kan niet wachten op E3 met game aankondigingen (Pikmin!).

Verwijderd

@dizzytal Idd, Splatfests waren veel te snel afgelopen. Ze hebben het ongeveer een jaar uitgehouden. En dat is een beetje Nintendo-eigen. Games krijgen een jaar support met updates, dlc, enz. (Met grote uitzonderingen: Smash Bros en Animal Crossing New Leaf)

Ik hoop dat ze dat dit keer 2 á 3 jaar volhouden.

En qua prijs kan je denk ik 59 euro verwachten, in de VS was Splatoon 1 ook het volle pond. En nu alles regio vrij is zouden ze er zichzelf mee in de voet schieten.
Jorgen schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 01:16:
Laat dit zich nog enigszins vergelijken met de Blob?
Op het alles inkleuren met inkt na, niet.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2017 07:57 ]

• dizzytal
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 07:46:
@dizzytal Idd, Splatfests waren veel te snel afgelopen. Ze hebben het ongeveer een jaar uitgehouden. En dat is een beetje Nintendo-eigen. Games krijgen een jaar support met updates, dlc, enz..

Ik hoop dat ze dat dit keer 2 á 3 jaar
Wellicht is dat inderdaad nu het geval. Splatoon was natuurlijk voor Nintendo de eerste grote online 'shooter' die, denk ik, ook nog enens populairder is/was dan ze zelf vooraf ingeschat hadden... Hopelijk hebben ze daar nu op geanticipeerd en al meer content klaar liggen (voor zij die het niet weten, de extra content was gratis, dus geen betaalde DLC)
En qua prijs kan je denk ik 59 euro verwachten, in de VS was Splatoon 1 ook het volle pond. En nu alles regio vrij is zouden ze er zichzelf mee in de voet schieten.
Dat verwacht ik nu ook, maar niet alleen doordat de console nu regio vrij is, maar meer door het succes van Splatoon 1...

Ik zou zeggen; laat de zomer maar komen ... ( al moet ik zeggen... de lente zoals die er nu uit ziet met het zonnetje is ook niet verkeerd)

• RayNbow
  • Nu online
Kadardar schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 23:23:
Het trekt me niet echt en het voelt nogal sloom aan naar mijn idee.
Over de snelheid: liep je vooral of zwom je ook? Je kunt in Splatoon best snel gaan, maar dan moet je wel zwemmen. De truc zit hem dan vooral in het snel wisselen tussen squid/kid-vorm.

Ik heb helaas geen goede opname van gisteren, maar hier is een heel klein stukje uit wat Splatoon 1 footage dat hopelijk goed weergeeft hoeveel sneller je bent wanneer je zwemt:

https://gfycat.com/SecretChubbyGuineafowl

(Volledige video: YouTube: Holy Mackerel (ranked Splatoon match))
Thomas schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 23:39:
Dat motion aimen vond ik echt even helemaal niks, het was me wat té vergeleken bij bijv. Zelda.
Ik moest even wennen. Het leek voor mij een stuk gevoeliger dan het was in Splatoon 1.

(Echter, dat zou ook kunnen komen aan dat ik gisteravond speelde met de JoyCon grip. Vergeleken met de Wii U Gamepad is de JoyCon grip een stuk kleiner en zou een verplaatsing van m'n handen voor een grotere hoekverschil zorgen.)

[ Voor 5% gewijzigd door RayNbow op 25-03-2017 08:30 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29
Ik heb de FAQ - SD kaart stukje - bijgewerkt naar aanleiding van het onderzoek wat Gamespot heeft gedaan.

https://www.gamespot.com/...1165/?ftag=GSS-05-10aaa0a

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Gamebuster
Kadardar schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 23:23:
Ook even Splatoon gespeeld (heb deel 1 nooit gespeeld) en na alle 4 de classes te checken ben ik erg in twijffel. Ik had meer "leuks" verwacht van de mensen die het altijd over Splatoon hebben. Denk als ik dit 4 uurtjes multiplayer heb gespeeld beland het in de kast en laat ik het verstoffen (even los van de single player). Het trekt me niet echt en het voelt nogal sloom aan naar mijn idee.

Ik zeg voorlopig even nee. Probeer het morgen wel nog een keertje als ik goeds uitgeslapen ben en er wat frisser in kan duiken. Maar op het moment hou ik liever de centjes in me zak voor een andere leuke game.
splatoon 1 is echt een stuk leuker

• RayNbow
  • Nu online
Gamebuster schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 09:39:
[...]
splatoon 1 is echt een stuk leuker
Op basis van wat? De gehele game (Splatoon 1) vs. testfire (Splatoon 2)?
Gamebuster schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:40:
Ik had denk ik liever een Splatoon 1 remaster gezien
Hoe? Hoe wil je bijv. de inkstrike naar de Switch brengen?

• matthijst
Vond de testfire wat vaag. Nog nooit Splatoon gespeeld dus zal wennen zijn.
60 euro zou ik er niet voor uitgeven. Rond de 35-40 denk ik, als er ook een beetje goeie single player in zit.

• Gamebuster
RayNbow schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 11:19:
Op basis van wat? De gehele game (Splatoon 1) vs. testfire (Splatoon 2)?
Ja. Mijn voorlopige conclusie is op basis van mijn ervaringen van de testfire en nog niet definitief omdat de game nog niet uit is.

De muziekjes zijn minder leuk en de game voelt trager aan. Het is verder zo goed als hetzelfde. Ik had liever Splatoon 1 kloon gezien met eventueel wat nieuwe maps & wapens, precies zoals ze bij Mario Kart 8 Deluxe doen.

In feite is Splatoon 2 dat ook, alleen proberen ze het te verstoppen met een andere interface, muziekjes en kleine redesigns van de characters.
RayNbow schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 11:19:
Hoe? Hoe wil je bijv. de inkstrike naar de Switch brengen?
Zoals het respawn-teleport ook werkt? Je drukt op de ability-knop, wat de kaart opent. Klik op de kaart, kaart sluit en poef daar gaat je raket. Lijkt me totaal geen issue

[ Voor 25% gewijzigd door Gamebuster op 25-03-2017 11:25 ]

• RayNbow
  • Nu online
matthijst schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 11:21:
Vond de testfire wat vaag. Nog nooit Splatoon gespeeld dus zal wennen zijn.
60 euro zou ik er niet voor uitgeven. Rond de 35-40 denk ik, als er ook een beetje goeie single player in zit.
Splatoon 1 was rond de 40 EUR tijdens de introductie.
Gamebuster schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 11:21:
[...]

Zoals het respawn-teleport ook werkt? Je drukt op de ability-knop, wat de kaart opent. Klik op de kaart, kaart sluit en poef daar gaat je raket. Lijkt me totaal geen issue
Voor de superjump (wat niet alleen voor respawnen is, je kunt dit op elk moment doen) werkt het vanwege de beperkte aantal mogelijkheden (3 teamleden plus spawnpoint) wat op de dpad kan worden afgebeeld. Met de inkstrike in Splatoon 1 kon je de inkstrike op elke willekeurige plek laten landen met een enkele, snelle, directe aanraking van het scherm. Voor Splatoon op de Switch zou dit alleen mogelijk zijn in handheldmodus waarin het touchscreen zou kunnen worden gebruikt.

• Gamebuster
RayNbow schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 11:34:
Voor de superjump (wat niet alleen voor respawnen is, je kunt dit op elk moment doen) werkt het vanwege de beperkte aantal mogelijkheden (3 teamleden plus spawnpoint) wat op de dpad kan worden afgebeeld. Met de inkstrike in Splatoon 1 kon je de inkstrike op elke willekeurige plek laten landen met een enkele, snelle, directe aanraking van het scherm. Voor Splatoon op de Switch zou dit alleen mogelijk zijn in handheldmodus waarin het touchscreen zou kunnen worden gebruikt.
Je hebt een cursor op de kaart i.c.m. motion controls bij Splatoon 2. Die cursor is erg nauwkeurig en snel. Ik gok dat je motion controls uit hebt staan? Zonder motion controls kan je altijd nog een klassieke cursor doen die je kan besturen met de joy-stick. Ideaal is het niet, maar onmogelijk is het zeker niet.

Denk aan Call of Duty 4: MW's airstrike ability. Het concept van "lanceer een special ability door een punt op de kaart te kiezen" is jaren uitgedacht op een console zonder touch-screen. Zelfs zonder motion controls is dit een handeling die je in een fractie van een seconde kan doen. Waarschijnlijk sneller dan naar beneden kijken, je hand optillen om naar het touch-screen te gaan en dan een punt op de kaart aanklikken.

[ Voor 29% gewijzigd door Gamebuster op 25-03-2017 11:39 ]

• RayNbow
  • Nu online
Gamebuster schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 11:36:
[...]

Je hebt een cursor op de kaart i.c.m. motion controls bij Splatoon 2.
Oh? Hmm, nog niet opgevallen.
Ik gok dat je motion controls uit hebt staan?
Nee, die staan aan. Ik zal vandaag eens er op letten.

* RayNbow weet trouwens nu ook waarom z'n opname van gisteren geen geluid had... Er gaat geen audio over HDMI als je een koptelefoon in de Switch steekt... 8)7

• Gamebuster
RayNbow schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 11:44:
* RayNbow weet trouwens nu ook waarom z'n opname van gisteren geen geluid had... Er gaat geen audio over HDMI als je een koptelefoon in de Switch steekt... 8)7
Ja klopt, kan je aan zetten dacht ik

• dizzytal
  • Niet online
matthijst schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 11:21:
Vond de testfire wat vaag. Rond de 35-40 denk ik, als er ook een beetje goeie single player in zit.
Ben benieuwd wat je precies vaag vond, want het is toch wel: what you see, is what you get. Zo heel veel spannender wordt het niet. Van de single player hoef je echt niet zo veel te verwachten, die was bij Splatoon leuk, maar geen Call of Duty mee slepende verhaallijn. Meer een combinatie van een plaformer met wat 'puzzels' waarbij her meer de bedoeling is dat je de controls en gamemechanics onder de knie kunt krijgen.

Voor Splatoon 2 zal hetzelfde gelden; een singleplayer met een flinterdun (geen) verhaal om bekend te worden met de game. Leuk als je even iets anders wilt dan multiplayer, maar dat (MP) is toch echt waar de game omdraait

Verwijderd

Zo te zien wordt het tijd voor een Switch Splatoon topic. :)

• RayNbow
  • Nu online
dizzytal schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 12:07:
Van de single player hoef je echt niet zo veel te verwachten, die was bij Splatoon leuk, maar geen Call of Duty mee slepende verhaallijn. Meer een combinatie van een plaformer met wat 'puzzels' waarbij her meer de bedoeling is dat je de controls en gamemechanics onder de knie kunt krijgen.
Het verhaal zelf is gedeeltelijk ook een puzzel (vervorgen in de sunken scrolls). :p

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Ik kom er ook nog niet echt in, bij Splatoon 2. Ik had 1 op de WiiU maar kan me niet herinneren dat ik zoveel moeite had met de basis zoals mikken en rondrennen over de map. Nou heb ik nog geen uur gespeeld maar het voelt gewoon anders aan... Denk dat het met een release wel helpt dat ik wat meer / handiger met de controle kan tweaken en meteen testen ipv nu moeten wachten op een game of de sensitivity goed staat, etc.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:29
Net een uurtje in bed gespeeld (ja het was laat) en dan werkt motion control niet echt lekker als je onderuitgezakt ligt. Zonder was weer even wennen na gisteren.

Verder is het wel grappig, maar het geeft me absoluut niet het competitieve gevoel van een shooter als Titanfall 2 of Battlefield. Leuk voor €30-€40 voor af en toe lekker zen verven, maar meer is het voor mij momenteel niet.

Heb deel 1 niet gespeeld dus ik mis de handigheid en weet niet blind specials enz. te vinden dus misschien gaat de knop nog om bij een volgende testfire.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 25-03-2017 13:31 ]

• matthijst
dizzytal schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 12:07:
Ben benieuwd wat je precies vaag vond, want het is toch wel: what you see, is what you get.
Hoe je ergens omhoog komt, aangezien hij nauwelijks springt (kwam er later via google achter dat je dan schijnbaar een muur vol moet spuiten en erop kan zwemmen).
En als je geraakt wordt, hoe zie je dan waar de schieter staat?
Conrtols zijn mweh (kan je wel instellen, maar in een uur tijd ga je niet elke keer uit een spel om te fine tunen).

[ Voor 11% gewijzigd door matthijst op 25-03-2017 13:33 ]

• marcelproust
Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 13:02:
Zo te zien wordt het tijd voor een Switch Splatoon topic. :)
Tweakers forum is sowieso al onoverzichtelijk dus dit kan er nog wel bij.
Waarom ze het forum niet gewoon indelen obv consoles ipv game genres is me vreemd...
Is toch voor iedereen overzichtelijker zo, want waar zou ik Splatoon 2 dan moeten gaan zoeken? In shooters? :F

• RayNbow
  • Nu online
De sessie van vanmiddag ging me wat slechter af dan gisteravond. Dit was m'n beste match:

(Edit: en ik zie dat het zelfs een match was waarbij 1 tegenstander wegviel... 8)7)
matthijst schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 13:32:
[...]

Hoe je ergens omhoog komt, aangezien hij nauwelijks springt (kwam er later via google achter dat je dan schijnbaar een muur vol moet spuiten en erop kan zwemmen).
Dit was beter bij de testfire van Splatoon 1. Daarin was de tutorial uitgebreider en moest je ook een stukje omhoog zwemmen.
En als je geraakt wordt, hoe zie je dan waar de schieter staat?
Door om je heen te kijken. :p

[ Voor 6% gewijzigd door RayNbow op 25-03-2017 13:48 ]

Verwijderd

Je bent er vrij goed in zo te zien. Wel geluk dat aan de andere kant iemand lag te slapen.

• Thomas
  • Niet online
marcelproust schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 13:40:
[...]

Tweakers forum is sowieso al onoverzichtelijk dus dit kan er nog wel bij.
Waarom ze het forum niet gewoon indelen obv consoles ipv game genres is me vreemd...
Is toch voor iedereen overzichtelijker zo, want waar zou ik Splatoon 2 dan moeten gaan zoeken? In shooters? :F
Ik denk wel in shooters ja. Het lijkt me nu nog niet zo heel praktisch om een Splatoon 2 topic te openen omdat de game bij lange na nog niet uit is.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 22:47

UTM

Pre-orderen jullie Mario Kart of is de verwachting dat Nintendo heeft geleerd van de vraag naar de Switch/Zelda en wordt Mario Markt in grote hoeveelheden geproduceerd?

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 20:50
UTM schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:41:
Pre-orderen jullie Mario Kart of is de verwachting dat Nintendo heeft geleerd van de vraag naar de Switch/Zelda en wordt Mario Markt in grote hoeveelheden geproduceerd?
Ik heb Mario Kart op de Wii U gehad inclusief alle DLC; dus ik twijfel nog... Heb hem de laatste tijd niet meer aangeraakt en denk nu dat ik er niet meer zo veel tijd in zal stoppen. Pre-order is wel aan te raden. Vaak kun je hem dan ook nog wel iets goedkoper krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Er!k op 25-03-2017 16:04 ]

Verwijderd

@UTM De hype rond MarioKart zal een stuk kleiner zijn vermoed ik. Maar ja ik heb 'm gepre-ordered (bij Gamemanaia)

Heb MK vandaag heel even op de Dutch Comic Con kunnen spelen. Was erg leuk.

Verwijderd

• matthijst
RayNbow schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 13:41:
De sessie van vanmiddag ging me wat slechter af dan gisteravond. Dit was m'n beste match:
[video]
(Edit: en ik zie dat het zelfs een match was waarbij 1 tegenstander wegviel... 8)7)

[...]

Dit was beter bij de testfire van Splatoon 1. Daarin was de tutorial uitgebreider en moest je ook een stukje omhoog zwemmen.

[...]

Door om je heen te kijken. :p
Cool morgen nog s testen.
Hoe kan je dat "vliegen" doen?
Iets opladen rechtsboven lijkt het?

Verwijderd

In de Testfire heb je daar het dualshot wapen voor nodig en je moet deze idd opladen (door punten te scoren) daarna druk je op de rechter stick om 'm te activeren. De andere wapens hebben andere supers.

• Thomas
  • Niet online
Hebben jullie eigenlijk een screenprotector? Zit te denken om er toch één te kopen, en dan wel tempered glass. Hebben jullie aanraders?

E: Gezien glas amper te krijgen is momenteel ga ik voor deze; YouTube: Screen Protective Filter for Nintendo Switch. Mezelf kennende verneuk ik er anders eerst een paar voordat hij goed zit.

[ Voor 48% gewijzigd door Thomas op 25-03-2017 17:35 ]

• marcelproust
Ik heb hem zelf onlangs gepreordered gezien er een promotie was (45e); voor de volle pot zou ik het niet doen, enkel als je een goeie prijs zou vinden.

• Rebellious
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-11 21:32
Ik heb een preorder bij Nedgame. Voor 55 euro.

• dizzytal
  • Niet online
Mario Kart heb ik niet gepreordered maar zal hier wel in huis komen, dan kan de WiiU naar de zolder en kan ik gewoon met m'n dochter (blijven) spelen.

Ik wacht gewoon even op een leuke aanbieding en dan haal ik hem wel fysiek 'in de winkel'

Ik denk dat volgende week eerst Snake Pass een kans gaat krijgen om op m'n Switch te komen.

• Masterchiev
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17:01
Thomas schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:09:
Hebben jullie eigenlijk een screenprotector? Zit te denken om er toch één te kopen, en dan wel tempered glass. Hebben jullie aanraders?

E: Gezien glas amper te krijgen is momenteel ga ik voor deze; YouTube: Screen Protective Filter for Nintendo Switch. Mezelf kennende verneuk ik er anders eerst een paar voordat hij goed zit.
Ik zou voor even een plastic screenprotector erop doen. En dan via alieexpress ééntje van glas bestellen. Duurt ongeveer twee weken dat je hem binnen hebt. Dat is waarschijnlijk sneller dan de winkels het hier op voorraad hebben. En aangezien die bij alieexpress 2 euro kost. Kan voor de prijs hier, 10 protectors kopen van glas. Ik zeg doen!

• Thomas
  • Niet online
Masterchiev schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:02:
[...]

Ik zou voor even een plastic screenprotector erop doen. En dan via alieexpress ééntje van glas bestellen. Duurt ongeveer twee weken dat je hem binnen hebt. Dat is waarschijnlijk sneller dan de winkels het hier op voorraad hebben. En aangezien die bij alieexpress 2 euro kost. Kan voor de prijs hier, 10 protectors kopen van glas. Ik zeg doen!
Ja zo zit ik er ook over te denken, maar ik ken mezelf en moet nu bijna wel een dure plastic screenprotector kopen (die Hori) omdat ik echt totáál niet met die dingen overweg kan. Ik heb wel een mooie gevonden van glas, 2 stuks voor 9 euro + verzending via Amazon. Heeft iemand hier in het topic gepost.

E: Besteld, + (om aan gratis bezorging te komen :P) siliconen hoesjes voor de joy-cons. Leek me opzich ook wel wat. Vrijdag komen de glazen protectors binnen als het goed is.

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 25-03-2017 20:55 ]

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Thomas schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:14:
[...]

Ja zo zit ik er ook over te denken, maar ik ken mezelf en moet nu bijna wel een dure plastic screenprotector kopen (die Hori) omdat ik echt totáál niet met die dingen overweg kan. Ik heb wel een mooie gevonden van glas, 2 stuks voor 9 euro + verzending via Amazon. Heeft iemand hier in het topic gepost.

E: Besteld, + (om aan gratis bezorging te komen :P) siliconen hoesjes voor de joy-cons. Leek me opzich ook wel wat. Vrijdag komen de glazen protectors binnen als het goed is.
Die siliconen hoesjes had ik ook (althans met grip) na 5 min heb ik ze er weer af gehaald. De grip is wel fijn, maar de hoes zorgt ervoor dat de knoppen meer flush zijn, met name de + en - knoppen kan je niet goed drukken meer. Zeker in Zelda waar ik vaak die twee knoppen gebruik zorgt dat voor irritatie.

Deze heb ik gehaald https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_api_7xT1ybTA0ZRSG.

Als je je niet irriteert aan de flush knoppen, kan het wel iets zijn voor je.

[ Voor 19% gewijzigd door ASNNetworks op 25-03-2017 21:42 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Thomas
  • Niet online
ASNNetworks schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 21:40:
[...]

Die siliconen hoesjes had ik ook (althans met grip) na 5 min heb ik ze er weer af gehaald. De grip is wel fijn, maar de hoes zorgt ervoor dat de knoppen meer flush zijn, met name de + en - knoppen kan je niet goed drukken meer. Zeker in Zelda waar ik vaak die twee knoppen gebruik zorgt dat voor irritatie.

Deze heb ik gehaald https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_api_7xT1ybTA0ZRSG.

Als je je niet irriteert aan de flush knoppen, kan het wel iets zijn voor je.
Hier exact dezelfde. We gaan het zien, voor die paar euro val ik me er geen buil aan denk ik zo.

• RayNbow
  • Nu online
Vanavond de Splattershot uitgeprobeerd (in Splatoon 1 had ik dat wapen al snel achter me gelaten). De Tenta Missiles zijn best geinig. :p

Had wel in de sessie van vanavond dat matchmaking langer duurder dan in de andere sessies.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 17:38
Splatoon is niet mijn spel, ik ben er wel achter gekomen dat het Dock niet werkt met de lader van mijn computer. Ik heb de Switch aangesloten op mijn computerscherm maar het Dock wilde geen signaal versturen ondanks dat de led blauw en groen was. Daarna de originele adapter gebruikt en toen deed die het wel.

Verwijderd

Je sloot je Switch aan op USB-hub in je monitor? Dat gaat inderdaad niet werken. De gelimiteerde stroom op een USB-poort van je PC moet dan ook nog eens alle poorten op je monitor poweren. M'n telefoon laadt ook erg traag op aan mijn Dell-monitor.

Verwijderd

Verder heeft de dock ook meer stroom nodig. (USB poorten aansturen, HDMI uitvoer, etc) ;)

• DukeBox
  • Laatst online: 17:07

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 23:20:
De gelimiteerde stroom op een USB-poort van je PC moet dan ook nog eens alle poorten op je monitor poweren. M'n telefoon laadt ook erg traag op aan mijn Dell-monitor.
De meeste Dell's die ik gehad heb hebben gewoon een powered hub.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 17:38
Nee, ik heb het over de stroomtoevoer en dat het dock geen signaal wil uitsturen met de USB-c lader van mijn computer als ps. En daar had het dock klaarblijkelijk geen zin in. Daarna alleen de originele adapter er aan gehangen en toen stuurde het dock wel een signaal uit.

[ Voor 67% gewijzigd door Dagg op 25-03-2017 23:41 ]

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Aantal dagen geleden is er een hardcase binnengekomen via AliExpress. +-€9,50. Goede kwaliteit. Zelfs met Nintendo Switch logo er op. Switch past er perfect in, elastiekjes houden hem op zn plek. Aan de andere kant is een 'netje' waar je accessoires in kunt stoppen en een flap waar gamecards in kunnen.

Vandaag kwam ik er echter achter dat je wel die zwarte 'strap' gevallen voor op de joycons achter het netje kunt stoppen maar dat de case dan bijna niet dicht gaat zonder dat die dingen (te hard?) tegen de Switch aan drukken. Best wel jammer want nu heb ik daar geen goed gevoel over. Ondanks dat er een glass protector op de Switch zit, de case sluit gewoon net te hard voor mijn gevoel.

De case is van de buiten gemeten 4cm hoog. Iemand anders met zo'n case? Krijg je de snaps er goed in?

[ Voor 13% gewijzigd door Valderrama op 26-03-2017 11:16 ]

• RayNbow
  • Nu online
Dagg schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 23:36:
Nee, ik heb het over de stroomtoevoer en dat het dock geen signaal wil uitsturen met de USB-c lader van mijn computer als ps. En daar had het dock klaarblijkelijk geen zin in.
Kan de USB-C lader van je computer dan wel 15V/2.6A uitspugen?

• Steven030
Ik wil MK eigenlijk het liefst digitaal halen omdat ik die altijd bij de hand wil hebben, maar ik vrees dat ik dan behoorlijk duurder uit zal zijn. Fysiek is ie 55, digitaal waarschijnlijk 70?

• KoensSocialL
  • Laatst online: 18-11 14:07

KoensSocialL

Mezelf.

Hoe nemen jullie die beelden van de Nintendo Switch op? Je kan toch normaal enkel screenshot nemen? :?

K.W.

Pagina: 1 ... 26 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!