[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Meh, de enige bronnen die ik zo snel vind gaan juist over de 'dutch Intertoys' met als datum de 24e. Al een bericht van de 28e: http://www.nintendolife.c...world_for_nintendo_switchSlomy schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:12:
Interessant: op zowel bart smit als intertoys site is een nieuwe game verschenen (leverdatum nog onbekend): Pikmin World
Oh en van januari zelfs: http://thisgengaming.com/...orld-for-nintendo-switch/
Enige bron telkens Intertoys Nederland.
[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 08-03-2017 21:21 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Verwijderd
Is die Wii U-versie van interne flash-storage? Dan is het simpelweg de snelheid van een SD-kaartje vergelijken met de interne SSD van de Wii U.Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:12:
[...]
Het zou idd logisch zijn.
Echter in Zelda Botw was het verschil minimaal (2 seconde verschil langzamer dan de Switch) bij het starten van een Quest vanuit de titlescreen.
Bij het teleporten en een continue na het dood gaan was de WiiU sneller met een kleine marge van respectievelijk 1.3 en 2.5 seconden. Ja, wie had dat ooit gedacht![]()
[video]
Kortom, je kunt er denk ik weinig over zeggen. Niet alle flashcards zijn snel.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Overigens heb ik vandaag geen issues gehad met mn linker Joycon.
Zijn er meer mensen die nu ook enorm uitkijken naar Skyrim en Xenoblade Chronicles 2? Lijken me geweldige games voor de Switch! Ik zoek medestanders die hiernaar uitkijken, er komen te weinig nieuwtjes voorbij momenteel op Reddit
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Het is de Disc versie, MAAR (en daar komt ie) je hebt een verplichte eenmalige install van 4GB en die zal dus vergelijkbaar zijn (en zelfs iets sneller) als card.Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:24:
[...]
Is die Wii U-versie van interne flash-storage? Dan is het simpelweg de snelheid van een SD-kaartje vergelijken met de interne SSD van de Wii U.
De rest van de 9GB wordt tijdens het gamen geladen.
Slimme setup, die truc hadden ze bij andere games ook kunnen toepassen.
Maar je zit met je WiiU32GB dan wel erg snel vol
Al met al ben ik wel verbaasd dat ze dit zo slim hebben aangepakt voor de WiiU en schijnbaar alles hebben gedaan om het zo goed mogelijk te maken gezien de beperkingen.
Xenoblade ja, Skyrim, nah thanks.Thrace Grumble schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:58:
Irritant puntje ontdekt, wat ongetwijfeld wel gefixt wordt met een firmware update: ik heb een Japans account aangemaakt om de Puyo Tetris demo te proberen. Na enkele keren de demo gespeeld te hebben, heb ik de demo en het account weer van de Switch verwijderd. Helaas krijg ik echter nog Japans nieuws in de feed nu elke keer. Ik denk dat een harde reset wel zal werken, maar dan ben ik mn BotW voortgang helemaal kwijt.... toch maar ff wachten/accepteren tot er een update komt.
Zijn er meer mensen die nu ook enorm uitkijken naar Skyrim en Xenoblade Chronicles 2? Lijken me geweldige games voor de Switch! Ik zoek medestanders die hiernaar uitkijken, er komen te weinig nieuwtjes voorbij momenteel op Reddit
Xenoblade Chronicles 2, hier! Pre-Order staat er al in! Eerste deel op 3DS gespeeld, geweldig! XC X voor Wii U heb ik liggen maar nog niet aan toe gekomen.Thrace Grumble schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:58:
Irritant puntje ontdekt, wat ongetwijfeld wel gefixt wordt met een firmware update: ik heb een Japans account aangemaakt om de Puyo Tetris demo te proberen. Na enkele keren de demo gespeeld te hebben, heb ik de demo en het account weer van de Switch verwijderd. Helaas krijg ik echter nog Japans nieuws in de feed nu elke keer. Ik denk dat een harde reset wel zal werken, maar dan ben ik mn BotW voortgang helemaal kwijt.... toch maar ff wachten/accepteren tot er een update komt.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Skyrim? (lacht in zn vuist) NOPE.
Bijna goed: de install is 3GB vanaf de gamedisc, en dat past net op de 8GB versie van de WiiU.. Maar inderdaad, de WiiU laadtijden vallen reuze mee. Vergelijkbaar met Xenoblade Chronicles X met 10GB install.Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:59:
[...]
Het is de Disc versie, MAAR (en daar komt ie) je hebt een verplichte eenmalige install van 4GB en die zal dus vergelijkbaar zijn (en zelfs iets sneller) als card.
De rest van de 9GB wordt tijdens het gamen geladen.
Slimme setup, die truc hadden ze bij andere games ook kunnen toepassen.
Maar je zit met je WiiU32GB dan wel erg snel volen weet niet of het SDcard geheugen dan uitkomst bied.
Al met al ben ik wel verbaasd dat ze dit zo slim hebben aangepakt voor de WiiU en schijnbaar alles hebben gedaan om het zo goed mogelijk te maken gezien de beperkingen.
Speciaal voor de gelegenheid een 32GB Sandisk flashdrive ingeplugd, en alle andere WiiU bestanden van interne storage daarop gekopieerd. Dan kan de cardreader terug naar de pc, en de 16GB SD in de 2DS van dochterlief. Externe opslag kost geen drol meer tegenwoordig...
Dat is nog even kijken, er is geen officieel woord over uitgebracht maar aangezien ze een Mario Kart 8 Deluxe maken is er een kans.. maarja alleen tijd zou dat leren.Incerct schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 22:16:
Weet iemand ook of Mario Maker mogelijk uit komt op de Switch? Destijds heftig getwijfeld om de wiiu te kopen toen die uit kwam, maar de rest van het spel aanbod was verdomde weinig.
http://8bitdo.com/retro-receiver-nes-classic/
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Weet niet of het werkt maar denk dat je die receiver ook nog met je wii/wiiu kan gebruiken aangezien het gewoon een wiimote aansluiting is toch?Zerora schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 00:19:
De 8bitdo Retro Receiver voor de NES Mini ondersteunt met de nieuwe firmware ook de Switch Pro controller en de JoyCon controllers.
http://8bitdo.com/retro-receiver-nes-classic/
Jep. Ik hoop echter dat ze een optie geven om nieuws helemaal uit te zetten en verwijderen uit het menu. Ik gebruik het nket, ik wil het niet en ik kan er niet tegen als ergens een bolletje staat dat iets ongelezen is.Thrace Grumble schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:58:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Je wilt de audio van de Switch doorlussen via je PC? Zal dat niet zorgen voor extra latency?msnguy schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:50:
[...]
Ah oké, thanks! Misschien dan een kabeltje van de audio input in mijn PC naar de 3,5 mm output in mijn (toekomstige) switch trekken, aangezien de 3,5 mm kabel van mijn boxen bijna vastgeroest is aan mijn moederbord.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Zou niet uit moeten maken. Het is essentially hetzelfde als een mic aansluiten.RayNbow schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:18:
[...]
Je wilt de audio van de Switch doorlussen via je PC? Zal dat niet zorgen voor extra latency?
Een reset heeft niet geholpen.
De audio die de soundchip in de PC binnenkrijgt moet weer worden doorgesluisd naar de output connector. Als dit softwarematig gedaan wordt dan krijg je al snel een hoorbare delay.Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:21:
[...]
Zou niet uit moeten maken. Het is essentially hetzelfde als een mic aansluiten.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Klinkt als een condensator voor het laden. Zou em omruilen.innuendo schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:28:
Ik was heel blij omdat ik een nagenoeg perfecte Switch had. Had, want gisteren hoorde ik dat er om de paar seconden een soort kort krakend 'plop' geluid uit komt. Lastig te zeggen of het de fan is of dat het uit de speakers komt. Het gekke is dat dit ook in de slaapstand gebeurd. Soms een tijdje niet, dan opeens is het er weer.
Een reset heeft niet geholpen.
Ik heb zelf nog geen enkel probleem met mijn switch. Gisteren een paar uur met de joycons (in de grip), Zelda gespeeld. De ergonomie viel mij reuze mee, had verwacht dat het erger zou zijn. De ergonomie van de pro controller is natuurlijk veel beter, maar in mijn optiek is een procontroller geen absolute must.
Ik heb ook nog een paar tests gedaan met mijn joycons, die van mij werken probleemloos, ook op langere afstanden en achter mijn rug.
[ Voor 29% gewijzigd door Abom op 09-03-2017 11:15 ]
Ik wil graag een Xiaomi powerbank kopen, echter zie ik dat die zeer gering verkrijgbaar zijn op Gearbest en DX, wat op het eerste gezicht al vreemd is.
Ik meen mij te herinneren dat deze altijd met palletladingen op de site(s) stonden.
Is er ergens een overzichtje te vinden over welke powerbanks veilig zijn om te gebruiken of heeft iemand een goed advies hierover? (Mits er ook kwalitatieve kabels gebruiken worden)
HANDTEKENING!!!
Ik kan je hier niet mee helpen, maar dit is wellicht relevant om in de OP te plaatsen.Leeghoofd21 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:29:
Is er ergens een overzichtje te vinden over welke powerbanks veilig zijn om te gebruiken of heeft iemand een goed advies hierover? (Mits er ook kwalitatieve kabels gebruiken worden)
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Mocht je net als mij een gebrek aan geduld en de fijne motoriek van een baksteen hebben, dan willen de medewerkens aan de smart bar dit ook voor je regelen mits je de protector ook gekocht hebt bij de MM. Ze vroegen mij om een aankoopbewijs namelijk (en die had ik ook). Het beste is dus om de aankoop van je protector te combineren met het bezoek aan de smartbar. Let op: voor het plaatsen vragen ze echter nog wel een betaling van 9 euro. Voor mij persoonlijk was dit geen probleem aangezien ze het wel perfect geplaatst hebben (geen luchtbel, stof of een ander foutje te vinden) en ik dit zelf gegarandeerd minimaal 1 keer compleet zou verpesten. die 9 euro is dan dus altijd nog minder dan de aanschaf van een nieuwe screen protector voor poging 2.
Dus, mocht je totaal onervaren (of onbekwaam zoals mij
Ik hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben
In de OP staat aan welke specificaties de Powerbank moet voldoen.Seroczynski schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:32:
[...]
Ik kan je hier niet mee helpen, maar dit is wellicht relevant om in de OP te plaatsen.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Zerora schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:36:
[...]
In de OP staat aan welke specificaties de Powerbank moet voldoen.
Dat klopt , dat staat er heel mooi in.Kan ik een powerbank gebruiken op mijn Switch?
Ja, dat kan. Houd er echter wel rekening mee dat de powerbank een minimale oplaadcapaciteit van 15V/2.6A heeft en dat je hem moet aansluiten met een USB-C kabel.
Nog een waarschuwing: een aantal mensen beweren dat het verstandiger is om NIET de fastcharge aansluiting van je powerbank of oplader te gebruiken.
Echter zijn er nogal tegenstrijdige verhalen over powerbanks en eventuele schade die ze kunnen aanrichten.
HANDTEKENING!!!
Volgens mij hou ik de Switch in handheld modus gewoon verkeerd vast, heb hier eerder al een berichtje over geplaatst.
Het is wel heel mooi dat je zo'n game op een handheld kan spelen, de kijkhoeken en het beeld zijn echt iPad (mini) waardig die ik ernaast heb gehouden, maar ik geef toch de voorkeur aan de ouderwetse home console modus. De Grip vind ik dus tot nu toe het fijnst om mee te spelen.
Gelukkig heb je de luxe te switchen tussen verschillende spelmodiGusev schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:52:
Ik ben echt heel lomp bezig met de verschillende speelmodi. Ik heb gister voor een langere periode Zelda in handheld modus gespeeld en ik kreeg me een partij kramp in me linkerpols ...
Volgens mij hou ik de Switch in handheld modus gewoon verkeerd vast, heb hier eerder al een berichtje over geplaatst.
Het is wel heel mooi dat je zo'n game op een handheld kan spelen, de kijkhoeken en het beeld zijn echt iPad (mini) waardig die ik ernaast heb gehouden, maar ik geef toch de voorkeur aan de ouderwetse home console modus. De Grip vind ik dus tot nu toe het fijnst om mee te spelen.
Verwijderd
Wat ik doe is: ik laat de Switch in mijn handen "rusten" maw. Ik voer geen druk uit op de controllers. Hierdoor voel ik eigenlijk alleen het gewicht van de Switch in mijn handen waardoor ik uren achter elkaar kan spelen zonder enige kramp in mijn handen of vingers.Gusev schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:52:
Ik ben echt heel lomp bezig met de verschillende speelmodi. Ik heb gister voor een langere periode Zelda in handheld modus gespeeld en ik kreeg me een partij kramp in me linkerpols ...
Verwijderd
Ik heb overigens ook geen problemen met de handheld-modus en kramp, tenzij ik op m'n buik lig en op m'n ellebogen steun, maar dat komt meer door minder bloed naar de ledematen, denk ik. Op m'n zij liggend of op de bank zittend gaat het prima. Ik hou het ding overigens gewoon vast alsof ie in de grip zit. Lekker los in de palmen laten liggen.
Verwijderd
Dat is idd een erg oncomfortabele positie.Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:05:
Ik heb gisteren m'n Wii U gemod, om te kijken hoe makkelijk dat is en vervolgens BotW ingeladen om te kijken of 'ie daadwerkelijk Zelda afspeelt. Nou, die comparison YouTube video's waarbij ze beide beeldjes op 480p naast elkaar zetten of in 720/1080p op een 22-24"-scherm, zijn helemaal mooi, maar in het echie eerst de Switch-versie aantrappen en vervolgens de Wii U-versie op een 40"+ beeldscherm schetst toch een heel ander beeld! Wat een pixelfeest, 720p zonder enige AA stretched naar 1080p ziet er niet heel leuk uit
Ik heb overigens ook geen problemen met de handheld-modus en kramp, tenzij ik op m'n buik lig en op m'n ellebogen steun, maar dat komt meer door minder bloed naar de ledematen, denk ik. Op m'n zij liggend of op de bank zittend gaat het prima. Ik hou het ding overigens gewoon vast alsof ie in de grip zit. Lekker los in de palmen laten liggen.
De Switch zie ikzelf meer als een home-console met (eventuele) meeneem functionaliteit
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Verwijderd
Net als met mijn 3DS, is in bed mijn favoriete houding op de zij liggen en het tweede kussen tussen de armen. Het proberen waard!Bierautomaat schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:19:
Gisteren ook in bed Zelda gegamed in handheld modus, maar ik vond geen goede positie. Controllers ontkoppelt, kickstand uit en op nachtkasje gezet. Ideaal zo met losse joy cons
Dun deze heb ik besteld. Aankomende vrijdag/zaterdag heb ik em binnen.Leeghoofd21 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:42:
[...]
[...]
Dat klopt , dat staat er heel mooi in.
Echter zijn er nogal tegenstrijdige verhalen over powerbanks en eventuele schade die ze kunnen aanrichten.
RP-PB058
Las wel iets over dat je de adapter die je erbij krijgt niet op je switch moet gebruiken. Er werd gesproken over een typenummer van de adapter. Ik gebruik zelf een 29w Apple USB-C Charger voor op de bank en dat gaat perfect.
Ik zal dan ook die bijgeleverde adapter alleen voor de powerbank gebruiken.
Verwijderd
Idem, heb eigenlijk nog geen moment in handheldmodus gespeeld. Wel met de Switch an sich maar niet qua gamen. Soms denk ik, ja kan wel ff beneden zitten en dan handheld en dan denk ik daarna al snel dat ik ook wel gewoon op mijn iMac kan doen via de displayportBuddha_ schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:12:
In bed met achterzijde matras omhoog gamen veroorzaakte kramp en een doodgevoel in linkerhand..... wellicht kan ik beter op een stoel of bank gamen.....maar thuis ga ik het liefst op de tv met mijn pro controller.
De Switch zie ikzelf meer als een home-console met (eventuele) meeneem functionaliteit
https://www.bol.com/nl/p/...en-MCM-slot_D1_product_4_
icm een RAVpower (niet meer leverbaar blijkbaar bij bol)
https://www.bol.com/nl/p/...en-MCM-slot_D1_product_5_
Kijk even hier. Staat ook een link naar een spreadsheetVerwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:37:
Ik hoor graag wat de resultaten zijnik zit zelf stiekem te hopen op een reddit-draadje oid met een lijstje kabels/powerbanks die te gebruiken zijn.
https://www.reddit.com/r/...batterypowerbank_testing/
Is het zo vernieuwend als je dacht of valt het stiekum toch beetje tegen voor het geld?
Twijfel nog steeds, vind het toch een hoop geld.
Kan natuurlijk niet voor een ander spreken, zelf heb ik de Switch + pro controller en Zelda Breath of the Wild sinds afgelopen vrijdag en ben er zelf super tevreden over!Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:50:
Heel eerlijk: als je een compleet pakket gekocht hebt, dus met controller etc. is het het waard geweest?
Is het zo vernieuwend als je dacht of valt het stiekum toch beetje tegen voor het geld?
Switch color 329
Case 20
Extra Con joy controllers (grijs) 80
Pro controller 59
Coy Con charging grip 29
games:
1/2 switch 50
bomberman 40
Zelda.55
snipperclips 20
Totaal nu 682 euro aan uitgegeven.
En nu ongeveer al 40 spel uren eraan besteed.
Kosten op dit moment 15 euro per uur (en wordt dus per dag lager).
Dit is al bijna beter dan al mijn steamgames bij elkaar (ik zit daar op 10 euro per uur game plezier).
Het is precies de console die de Wii-U had moeten zijn een paar jaar geleden. (en ik daarom dus ook niet gekocht heb).
Ik ben nog lang niet uitgespeeld en het is een ideale party console met 8 man
En het feit dat ik lekker in de handheld mode kan spelen en thuis direct door kan gaan op de tv is echt een genot!. daarna naar bed, en de volgende ochtend is de switch weer opgeladen om mee te nemen
[ Voor 19% gewijzigd door Smuggler op 09-03-2017 11:38 ]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Dat is mooi om te horen:)WarShadow schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:54:
[...]
Kan natuurlijk niet voor een ander spreken, zelf heb ik de Switch + pro controller en Zelda Breath of the Wild sinds afgelopen vrijdag en ben er zelf super tevreden over!
Mja ik zit hele tijd via twitch mee te kijken bij zelfda en viel me op dat veel mensen bevestigen dat Zelda on the go(dus niet in het docking station) wel erg priegelig wordt om te bekijken, icoontjes beetje klein etc. Kan je dat bevestigen of ist het allemaal scherp en duidelijk zichtbaar?
Misschien zo maar even Saturn op Alex binnen lopen en nog keer proberen, eerste keer was ik niet 100% overtuigd:(
Al mijn apparaten in mijn TV meubel zijn aangesloten op kabel dus geen Wifi issues. Het begint een beetje frustrerend te worden zo.

Prima te lezen. Misschien zit hij te ver van zijn scherm af of heeft die een bril nodig? Als ik in handheld mode speel heb ik de Switch ongeveer 20 tot 30 centimeter van mij af (gokje).Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:00:
[...]
Mja ik zit hele tijd via twitch mee te kijken bij zelfda en viel me op dat veel mensen bevestigen dat Zelda on the go(dus niet in het docking station) wel erg priegelig wordt om te bekijken, icoontjes beetje klein etc. Kan je dat bevestigen of ist het allemaal scherp en duidelijk zichtbaar?
[ Voor 51% gewijzigd door Seroczynski op 09-03-2017 11:04 ]
Switch Console Grey 329
Pro Controller 59
Hori Tough Pouch 18
Extra strap (rood) 6
Zelda: BotW 60
1-2 Switch 50
Fast RMX 20
128GB Micro SD 50
USB C Lader 30
USB C kabel 8
Ook ruim 630 euro, meer dan ik dacht
Achteraf gezien had ik beter gewoon alleen de Switch en Zelda kunnen kopen, maar ik vind de Pro controller toch wel erg fijn. De andere games zal ik nauwelijks nog spelen verwacht ik.
[ Voor 22% gewijzigd door Phusebox op 09-03-2017 11:07 ]
Uit mijn ervaring tot dusver heb ik geen enkel probleem gehad met Zelda in portable mode, ja het is allemaal wat klein maar wel goed zichtbaar en zelf geen problemen ondervonden met het spelen in portable mode.Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:00:
[...]
Dat is mooi om te horen:)
Misschien zo maar even Saturn op Alex binnen lopen en nog keer proberen, eerste keer was ik niet 100% overtuigd:(
Voor Tv modi kan ik wel aanraden een pro controller te nemen, dan hoef je de joycons niet elke keer er af te halen en in de grip te plaatsen wat de ervaring wat mij betreft alleen maar beter maakt.
Verwijderd
Op zich speelde ik thuis al wel eens op de Wii U pad, dus het gevoel van de TV uitzetten en doorgaan op de pad was niet geheel onbekend, wel dat ik dan verder dan de woonkamer/keuken kan gaan. On the go gebruikte ik altijd de 3DS. Dus qua vernieuwing- het gevoel van disconnected van de TV kunnen gamen had ik al. Het is wel erg fijn dat ik console games nu los kan spelen. Ik heb enkel niet het "wow wtf vet!!"-gevoel, want ik had al een soortgelijke constructie met de Wii U.Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:50:
Heel eerlijk: als je een compleet pakket gekocht hebt, dus met controller etc. is het het waard geweest?
Voor mij is het momenteel een Zelda-machine, tot ik zin heb in I am Setsuna en Splatoon 2 en Smash uitkomen, en wat andere interessante meuk. Ik red het prima zonder de Pro-controller. Die Joycon grip die erbij zit maakt een prima controller, die zeker niet onderdoet aan anderen. Ik was voor 450 euro klaar. (protector-case erbij voor on-the-go en een drie-jarige all-risk afgesloten op het device + alle bijbehorende apparaten, zoals Pro Controllers)
Lijkt me een defecte unit. Volgens mij hebben zelfs mensen met sporadische disconnects niet zo erg het probleem. Ik zou de Joy-cons asap gaan omruilen bij de winkel waar het vandaan kwam.Lanithro schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:01:
Ik heb gisteren echt een paar keer flink staan vloeken tegen mijn linker joycon. Hoe vaak Link het loodje niet gelegd heeft omdat de joycon niet meer goed functioneerde is niet op 1 hand te tellen. Zelfs als ik anderhalve meter van de switch af zit zonder obstakels er tussen. Twee keer helemaal de verbinding kwijt waarvan 1 ik hem 1 keer praktisch tegen het apparaat moest houden voordat de Sync terug kwam. Zwaar frustrerend. Heb meteen een mailtje gestuurd naar Nintendo om te vragen of ze met een oplossing kunnen komen.
Al mijn apparaten in mijn TV meubel zijn aangesloten op kabel dus geen Wifi issues. Het begint een beetje frustrerend te worden zo.
Als je het eerder op de TV hebt gespeeld kijk je niet heel veel meer naar de icons, maar het is inderdaad wel ietwat klein in bepaalde gevallen. Ik kan nog steeds zien wat alles is, maar iemand zonder 20/20 zicht kan zich er wellicht op verkijken, dat kan ik begrijpen. Dit gaat enkel om de icoontjes die al klein waren (map stamps, buffs op potions/armor/wapens) en andere kleine details. Wapen/armor icons, die al vrij groot waren, zijn nog prima zichtbaar. Ik kan zelfs redelijk goed de insecten op de grond nog zien.Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:00:
[...]
Dat is mooi om te horen:)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2017 11:19 ]
Voor mij is het totale pakket het ook dubbel en dwars waard. Helemaal nu ik bijna ieder weekend in totaal 8-9 uur in de trein zit en in het weekend geen toegang heb tot een dock / tv.Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:50:
Zo kan ik na mijn werk doordeweeks gewoon lekker op de bank nog een paar uurtjes fanatiek bezig om vervolgens in het weekend gewoon lekker verder te gaan terwijl ik in de trein zit. de enige accessoire waar ik momenteel het nut nog niet zo van in zie (ook nog niet gekocht) is de joy con charging grip.
Niet de OP, maar zelf 0,0 last van eigenlijk. Al komt dat misschien omdat ik mijn eerste 20-30 uur op TV mode gespeeld heb en dus al aan alle controls gewend ben.Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:00:
[...]
Zo zo, dat is ruim 100 euro meer dan hierPhusebox schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:06:
Ik heb ook redelijk geïnvesteerd in dit systeem, hoop dat het dit keer wel doorzet...
Switch Console Grey 329
Pro Controller 59
Hori Tough Pouch 18
Extra strap (rood) 6
Zelda: BotW 60
1-2 Switch 50
Fast RMX 20
128GB Micro SD 50
USB C Lader 30
USB C kabel 8
Ook ruim 630 euro, meer dan ik dacht
Haha dat is de reden dat ik juist extra geen spellen erbij gekocht heb buiten Zelda. Had al zo'n gevoel dat die al mijn tijd op zou gaan slurpen.Achteraf gezien had ik beter gewoon alleen de Switch en Zelda kunnen kopen, maar ik vind de Pro controller toch wel erg fijn. De andere games zal ik nauwelijks nog spelen verwacht ik.
Patient gamer
Over kneusjes gesproken...Wahloh schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:52:
[...]
Het internet staat er vol mee. Als je geen onderzoek doet voor aanschaf dan mag je jezelf tot kneus kronen. Daarnaast kun je het altijd retourneren als dit door het dock komt.
Dank dit was ook zeer duidelijk om te lezen:)
Ik krijg alleen beetje gevoel dat de Switch zo goed bevonden wordt vanwege Zelda en niet vanwege het apparaat zelf. Dit heeft natuurlijk ook mee te maken dat het aanbod nog niet zo super is(voor mij geen reden om het wel of niet te kopen overigens!) vermoed ik.
Mooi set overigens @Seroczynski
Goed, iedereen veel plezier gewenst met hun aankopen!
Switch 309
Zelda 60
Pro controller 60
Screenprotector (bigbin) 15
Case nintendo 25
Wil nog een powerbank aanschaffen (september reis naar de states)
Fast RMX, Snipperclips (vriendinneke) of I am Setsuna komt er nog, al wil ik het liefste mn switch games in doosje hebben!
Je kan er niet veel meer mee dan gamen, we kunnen hem dus ook maar op gamen een waarde geven en dat doet die goed naar mijn mening.Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:24:
[...]
Ik krijg alleen beetje gevoel dat de Switch zo goed bevonden wordt vanwege Zelda en niet vanwege het apparaat zelf. Dit heeft natuurlijk ook mee te maken dat het aanbod nog niet zo super is(voor mij geen reden om het wel of niet te kopen overigens!) vermoed ik.
Mooi set overigens @Seroczynski
Goed, iedereen veel plezier gewenst met hun aankopen!
Daarnaast het apparaat zelf is wel een grote stap vooruit qua mogelijkheden. Zoals het on the go, 2 mini controllers direct bij aanschaf (meningen zijn hier onder verdeeld
Het aanbod is in de eShop wat groter met wat NeoGeo classics, vandaag uitgekomen blastermaster zero en 3 games die niet boxed in nederland te krijgen zijn (i am setsuna, voez en Fast RMX). Opzich als je de eShop mee telt stijgt het aantal games wel een beetje per week maarja daarbij komt of je de games zelf iets vind ja of nee. Zit nog ff te twijfelen of ik hem vandaag aanschaf of volgende maand aangezien ik nog genoeg aan Zelda heb
En die laad de boel op tijdens het gamen?DennisP93 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:40:
ik heb momenteel dit in gebruik en het lijkt tot nu toe zijn werk goed te doen.
https://www.bol.com/nl/p/...en-MCM-slot_D1_product_4_
icm een RAVpower (niet meer leverbaar blijkbaar bij bol)
https://www.bol.com/nl/p/...en-MCM-slot_D1_product_5_
Verwijderd
Ik vind het apparaat zelf ook prima werken. Heb zelf geen issues met Joycons of krassende docks o.i.d. en dan werkt het prima. Het is lekker responsief, en ik kan zelfs naar de eShop en andere menu's zonder de game uit te zetten. Als je het ding dockt en in Sleep zet of laat gaan, start je spel gelijk op waar je was wanneer je een dag later weer aan de gang gaat. Had al een paar keer zoiets van "oh cool, ik hoef niet ergens te respawnen of op schermpjes te wachten, gelijk doorgamen!" Wat je bij de 3DS bvb niet hebt, daar staat het device eigenlijk nog aan als je deze dichtklapt, behalve dat het scherm uitstaat, en is je batterij ook na een dagje wel dood als je bvb Pokemon laat lopen op de achtergrond.Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:24:
[...]
De 3DS is na 24 uur standby inderdaad bijna dood (als je begon met een volle accu). En dan maakt het niet uit of je een game aan had of alleen in het hoofdmenu staat. Hij gaat wel op standby, maar er draaien nog genoeg dingen door (streetpass onzin enzo) om dat kleine accutje de nek om te draaien. Maar aan de lader maakt het niet uit natuurlijk, en na een gaming-sessie wil je de downtime toch gebruiken voor het bijladen neem ik aan.Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:46:
[...]
Ik vind het apparaat zelf ook prima werken. Heb zelf geen issues met Joycons of krassende docks o.i.d. en dan werkt het prima. Het is lekker responsief, en ik kan zelfs naar de eShop en andere menu's zonder de game uit te zetten. Als je het ding dockt en in Sleep zet of laat gaan, start je spel gelijk op waar je was wanneer je een dag later weer aan de gang gaat. Had al een paar keer zoiets van "oh cool, ik hoef niet ergens te respawnen of op schermpjes te wachten, gelijk doorgamen!" Wat je bij de 3DS bvb niet hebt, daar staat het device eigenlijk nog aan als je deze dichtklapt, behalve dat het scherm uitstaat, en is je batterij ook na een dagje wel dood als je bvb Pokemon laat lopen op de achtergrond.
Verwijderd
Ik gebruikte hem wel eens zonder lader voor het slapen gaan in bed, en dan is de batterij misschien halfvol or worse. Dan klapte ik 'em gewoon dicht en slapen. De volgende ochtend was ie leeg.BlackMage schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:51:
[...]
De 3DS is na 24 uur standby inderdaad bijna dood (als je begon met een volle accu). En dan maakt het niet uit of je een game aan had of alleen in het hoofdmenu staat. Hij gaat wel op standby, maar er draaien nog genoeg dingen door (streetpass onzin enzo) om dat kleine accutje de nek om te draaien. Maar aan de lader maakt het niet uit natuurlijk, en na een gaming-sessie wil je de downtime toch gebruiken voor het bijladen neem ik aan.
Switch €309
Zelda €60
Fast Rmx €20,-
Pro controller mis ik nog helemaal niet. Dat zal vooral komen omdat ik de meeste tijd op de handheld modus speel, maar na een uur of 6 op de TV ben ik helemaal gewend aan die joycons met adapter.
Screenprotector doe ik niet aan. Voelt voor mij als een condoom gebruiken in een vaste relatie. Deze Switch gaat nooit in de verkoop dus ik accepteer wel een krasje zo nodig. Op al mijn handhelds zitten wel wat kleine krasjes en die zijn de hele wereld over geweest, vaak los in een rugtas en op verschillende stranden. Iets mag van mij best zichtbaar gebruikt zijn en voor ik me ga irriteren is er wel weer een nieuwer model op de markt.
Moet nog wel een SD kaartje en een goede USB-C kabel.
Ik zelf nog niet gedaan, ben bang dat ik dan mijn Zelda save game kwijt ben..Lanithro schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:19:
Zijn er hier mensen geweest die terug zijn gegaan naar de Mediamarkt met hun joycons? Zo ja, wat is de ervaring?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik heb het volgende aangeschaft op release dag:Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:50:
Nintendo Switch €330,-
Pro Controller €70,-
Travel Case €20,-
Zelda: Breath of the Wild LE €100,-
Snipperclips €20,-
Breath of the Wild Season Pass €20,-
Link Archer Amiibo €15,-
Link Rider Amiibo €15,-
Zelda Amiibo €15,-
Totale uitgave van €605,-. Dat is erg pittig, maar ik speel vanaf release elke avond nog non-stop Breath of the Wild en het einde is nog niet bijna in zicht!
Ik vind het het helemaal waard maar dat is voor iedereen anders en de grote vraag die je voor jezelf moet beantwoorden is "Kan ik het geld missen?".
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
heb het nog niet getest op max settings (brightness max, geluid max, wifi aan) dus ik kan je er niet echt een compleet plaatje van geven maar zoals ik hem in de trein gebruikt heb (heb em op 93% aangesloten) zat hij aan het eind van de reis nog op 100%.
Heb daarbij de volgende settings gebruikt:
Brightness: was ergens tussen de 30-50% met auto adjusting uitgeschakelt
Volume: 0, was mijn oordopjes vergeten
wifi: uit
Heb de komende dagen helaas 0,0 tijd om te gamen (
Neem een Snickers, diva.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Pics or it didn't happenNastyNick schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:13:
Mijn switch heeft de magnetron niet overleefd. Had ik toch minstens een screenprotector moeten halen denk ik. Mensen geen switch kopen!
Mijn mening: volledig waard geweest! Ben er superblij meeJuke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:50:
Heb zelf de Switch + Pro Controller + Zelda gehaald:Juke! schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:50:
Switch: € 329,-
Pro Controller: € 69,99
Zelda: € 64,98
Kosten € 413,96
Bomberman daarna digitaal nog aanschaft voor € 50,- en de season pass voor Zelda € 20,- maakt een totaal van € 493,96. Hiervan valt tot nu alleen bomberman mij tegen. Met drie man is het nog wel geinig maar na een potje of 5 is het wel klaar.
Gebruik dus ook de USB-C kabel van de Pro om mijn Switch on-the-go op te laden in handheld modus. Heb hiervoor wel een iPad lader moeten pakken want bij de andere telefoon laders liep hij alsnog leeg
Speel je alleen de multiplayer of ook de story? Ik ben nu met 9 levens in de story nog niet voor level 1.8 gekomen... Wil nog geen goud inwisselen om verder te mogen spelen.Hotman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:50:
[...]
Hiervan valt tot nu alleen bomberman mij tegen. Met drie man is het nog wel geinig maar na een potje of 5 is het wel klaar.
Ze heeft me toch eentje kunnen fixen en me ermee verrast als vroegtijdig verjaardagskado! Topvriendin!
Heb hem nog niet uitgepakt maar gewoon 2 snelle vraagjes:
- Ik ben bij consoles een sucker voor doosjes van games maar twijfel om digitaal te gaan. Vraag is, hoe lang duurt de gemiddelde download? Kan ik op 3-4 uur Zelda bv downloaden of speel ik op safe en koop de boxed versie?
- Een gewone USB-C naar Type A kabel zou moeten werken om te laden? Kwestie dat ik op het vliegtuig niet zonder 'juice' val
[ Voor 3% gewijzigd door JacobsT op 09-03-2017 12:56 ]
Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist
Verbaas me eerder dat 1-2 switch zo goed verkoopt, in Engeland waren ze ook al nummer 4 achter gta 5 en nog voor for honor en Fifa. Opvallend is dat disgea 5 en i am setsuna buiten de top 20 vallen en nog geen 5000x verkopen in Japan.RayNbow schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:47:
Zelda (Switch) op #1 qua sales in Japan afgelopen week.
(niet geheel onverwacht)
snipperclips en fast rmx uit de store gedownload en die gingen beide op de release dag in 5-10 minuten (1-1,5 GB als ik het me goed herinner), zelda is > 10GB, dus ik verwacht max 1 uur, bij een normale snelle verbinding. misschien nog wel sneller bij een hele rappe lijn met een goeie wifiJacobsT schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:55:
Ik verjaar 17 maart en had van de Switch gesproken bij men vriendin dat ik er graag eentje had gehad voor op het vliegtuig. (vertrek morgen naar Las Vegas).
Ze heeft me toch eentje kunnen fixen en me ermee verrast als vroegtijdig verjaardagskado! Topvriendin!
- Ik ben bij consoles een sucker voor doosjes van games maar twijfel om digitaal te gaan. Vraag is, hoe lang duurt de gemiddelde download? Kan ik op 3-4 uur Zelda bv downloaden of speel ik op safe en koop de boxed versie?
- Een gewone USB-C naar Type A kabel zou moeten werken om te laden? Kwestie dat ik op het vliegtuig niet zonder 'juice' val
een A-C kabel gaat werken mits je bron genoeg A kan leveren (2-2.4 minimaal)
Dat is toch niet zo opvallend? Beide games zijn al voor langere tijd uit op de Vita. En in Japan is de Vita nog een aardig succes en al helemaal als je het vergelijkt met Europa.Nieuwevolger schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:57:
[...]
Verbaas me eerder dat 1-2 switch zo goed verkoopt, in Engeland waren ze ook al nummer 4 achter gta 5 en nog voor for honor en Fifa. Opvallend is dat disgea 5 en i am setsuna buiten de top 20 vallen en nog geen 5000x verkopen in Japan.
Ik zou het niet riskeren als je een deadline hebt voor de download. Daarbij heb je sowieso een cartridgeslot, dus als je zonder losse kaartjes op reis wilt dan kan je altijd 1 in je switch laten zitten. Dat is, als je Zelda nog kan krijgen voordat je weg gaat. Mijn ervaring met download is oke, ik had mijn Switch een kwartiertje op standby en toen had ik Fast RMX binnen. Dat spel is echter wel veel kleiner (1gb) als Zelda (14gb).JacobsT schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:55:
Ik verjaar 17 maart en had van de Switch gesproken bij men vriendin dat ik er graag eentje had gehad voor op het vliegtuig. (vertrek morgen naar Las Vegas).
Ja je kan gewoon een USB-A -> USB-C gebruiken, maar als je wil spelen tijdens het opladen heb je pech. Maar in standby kan je prima je Switch opladen tijdens je lange vlucht. Ik zou wel aanraden om een sterke powerbank mee te nemen, want die usb-laders in vliegtuigen zijn vaak maar 0,5A en dan gaat het wel heel erg lang duren.
Heb alleen nog maar multiplayer gespeeld. Singleplayer ben ik momenteel nog te druk met Zelda om me er echt in te verdiepen. Bomberman afgelopen weekend ook alleen maar gedaan dus kan zijn dat het beeld nog veranderd.Er!k schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:53:
[...]
Speel je alleen de multiplayer of ook de story? Ik ben nu met 9 levens in de story nog niet voor level 1.8 gekomen... Wil nog geen goud inwisselen om verder te mogen spelen.
Die is vandaag uitgekomen? die zet ik vanavond dan direct aan!! lijkt me een hele leuke game!Donnie Darko schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:04:
Iemand Blaster Master Zero al geprobeerd?
Als nog is 5000 heel weinig, zelfs for honor verkoopt nog meer in z'n 2e week. Met zo weinig verkopen verdienen ze niet eens het geld van een port terug misschien.Beakzz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:59:
[...]
Dat is toch niet zo opvallend? Beide games zijn al voor langere tijd uit op de Vita. En in Japan is de Vita nog een aardig succes en al helemaal als je het vergelijkt met Europa.
Voor mij persoonlijk is i am setsuna misschien wel de game die ik naast Zelda zou kopen als ik de beschikbare games zie.
[ Voor 11% gewijzigd door Nieuwevolger op 09-03-2017 13:18 ]
Zou die graag op cardridge hebben... maar dan kom je aan het importeren geloof ik?Nieuwevolger schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:16:
[...]
Als nog is 5000 heel weinig, zelfs for honor verkoopt nog meer in z'n 2e week. Met zo weinig verkopen verdienen ze niet eens het geld van een port terug misschien.
Voor mij persoonlijk is i am setsuna misschien wel de game die ik naast Zelda zou kopen als ik de beschikbare games zie.
Ja dat zal vast niet inderdaad, maar dan hadden ze er misschien een vriendelijke prijs aan moeten hangen. In de Playstation store is het spel al €23,99 geweest en het spel is al een jaar oud. Zelf heb ik best interesse in het spel, maar toch het gevoel dat ik nu teveel betaal. Ben absoluut niet zuinig, maar het voelt gewoon duur.Nieuwevolger schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:16:
[...]
Als nog is 5000 heel weinig, zelfs for honor verkoopt nog meer in z'n 2e week. Met zo weinig verkopen verdienen ze niet eens het geld van een port terug misschien.
iPad laders hebben toch geen USB-C uitgang? Of heb je een USB naar USB-C cable. Je zou ook de charger van je Pro kunnen gebruiken voor on de go. Dan loopt ie niet leegHotman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:50:
[...]
Gebruik dus ook de USB-C kabel van de Pro om mijn Switch on-the-go op te laden in handheld modus. Heb hiervoor wel een iPad lader moeten pakken want bij de andere telefoon laders liep hij alsnog leeg
Kon het niet laten even je berekening aan te passen.Hotman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:50:
[...]
Heb zelf de Switch + Pro Controller + Zelda gehaald:
Switch: € 329,-
Pro Controller: € 69,99
Zelda: € 64,98
Kosten € 413,96 463,97
Bomberman daarna digitaal nog aanschaft voor € 50,- en de season pass voor Zelda € 20,- maakt een totaal van € 493,96 533,97.
Zag er net nog een stuk of 15 liggen bij de MM Rijswijk (Boogaard).giantgiantus schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:27:
Weet iemand waar je momenteel de nintendo switch case kan kopen?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Correctmfreriks schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:24:
[...]
Zou die graag op cardridge hebben... maar dan kom je aan het importeren geloof ik?
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind sowieso games als bomberman en 1-2 switch ook gewoon veelste duur voor wat je er terug voor krijgt. Het lijkt er ook op dat de fysieke versie van rime ook 10 euro duurder wordt dan de pc, xbox en ps4 versies. Heb je altijd met nieuwe consoles (en nu ook VR brillen trouwens) dat je als early adopter lekker wordt uitgebuit.Beakzz schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:25:
[...]
Ja dat zal vast niet inderdaad, maar dan hadden ze er misschien een vriendelijke prijs aan moeten hangen. In de Playstation store is het spel al €23,99 geweest en het spel is al een jaar oud. Zelf heb ik best interesse in het spel, maar toch het gevoel dat ik nu teveel betaal. Ben absoluut niet zuinig, maar het voelt gewoon duur.
Je weet dat je goud krijgt als je een wereld afrond.... ?Er!k schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:53:
[...]
Speel je alleen de multiplayer of ook de story? Ik ben nu met 9 levens in de story nog niet voor level 1.8 gekomen... Wil nog geen goud inwisselen om verder te mogen spelen.
Kreeg tot zover ik gezien heb bij de Pro Controller alleen een kabel USB-A -> USB-C. Die past prima in de iPad oplader. Kan zijn dat ik de lader in het doosje in de haast om Zelda te spelen over het hoofd gezien hebBlubkens schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:28:
[...]
iPad laders hebben toch geen USB-C uitgang? Of heb je een USB naar USB-C cable. Je zou ook de charger van je Pro kunnen gebruiken voor on de go. Dan loopt ie niet leeg
ThanxG33st schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:31:
[...]
Kon het niet laten even je berekening aan te passen.
My bad. Ik zat te denken aan een MacBook ProHotman schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:51:
[...]
Kreeg tot zover ik gezien heb bij de Pro Controller alleen een kabel USB-A -> USB-C. Die past prima in de iPad oplader. Kan zijn dat ik de lader in het doosje in de haast om Zelda te spelen over het hoofd gezien heb
Yup zag dat die bij nin-nin-games en play-asia leverbaar is, je moet alleen ff kijken tot hoever deze winkels betrouwbaar zijn omdat ik geen ervaring met ze heb.mfreriks schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:24:
[...]
Zou die graag op cardridge hebben... maar dan kom je aan het importeren geloof ik?
Ik wil ook niet mijn switch ruilen, maar mijn joycons. Kijken of dat helpt.Gynnad schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:00:
[...]
Ik zelf nog niet gedaan, ben bang dat ik dan mijn Zelda save game kwijt ben..
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!