Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:30:
[...]
Dit forum en vooral dit topic is voor eerlijke informatie over de Switch en daar horen alle facetten bij, en niet alleen van parochie gangers van het Heilige Nintendo (ja daar lijkt het soms echt op).
Zelf ben je ook niet genuanceerd bezig, en heb je al meerdere keren onwaarheden verteld, waar je op gewezen bent. Vervolgens was je een tijdje stil. Ik denk niet echt dat jouw motieven zijn om eerlijke en objectieve informatie uit te delen. Dat heb je in ieder geval niet laten zien de afgelopen delen. Posters zoals @
Beakzz en @
Thrace Grumble zijn ook erg scherp op negatieve aspecten van het verhaal, maar doen dit op een wat meer volwassen en scherpere manier.
Ja, maak er maar wat leuks van, je zult vast de lachers op je hand hebben.
Beetje humor moet mogen. We hoeven niet allemaal depressief het topic uit, toch?
Dit topic is met name informatief voor mensen die meer info willen en zich orienteren.
Dat maak jij ervan, en vervolgens "informeer" je mensen door slechts alle incidenten gigantisch op te blazen en te zeiken hoe het staat met de andere consoles.
Net zoals dat we gaan googlen voordat we een andere auto kopen en kijken bij user reviews op autoweek en ga zo maar door.
Enkel is dit geen review, maar een forum waar men over alles hun ei kwijt kan, van plezier met de games, tot ervaringen en hulp bij problemen of tips, die tot nu toe ook allemaal uitgedeeld zijn. Het negatieve gebazel van iemand die het apparaat niet eens heeft, heeft eigenlijk helemaal geen waarde. We zijn ons allemaal bewust van de eventuele problemen, er zijn genoeg reviews geweest en topics over de issues die sommige spelers hebben.
Weet niet of het met de Triforce te maken heeft maar je mag ook niks negatiefs zeggen en voor alles is een antwoord.
Wat betekent dit? Wat heeft een symbool uit een videogame ermee te maken?Voorbeelden:
Mijn wifi is erg matig, persoon geeft aan dat alle andere apparatuur er geen last van heeft --> Wordt hij vervolgens gewezen op zijn mogelijke knaken netwerk !! Kortom de schuld ligt niet bij de Switch.
Sowieso is aannames doen over technische zaken bij iemand thuis de puurste idioterie. Ik heb ook een stevig aantal devices die varierend performen op de wifi. M'n Macbook krijgt in mijn slaapkamer wel signaal uit de woonkamer, de iPhone net niet of als ik dichtbij de muur zit. Je weet niet hoe het precies zit en wat aanvaardbaar is. Mijn Switch vertoont namelijk precies hetzelfde gedrag als mijn iPhone, en zal ik op beide naar mijn AP moeten wisselen die ik in de gang naast de slaapkamers heb hangen. In zoverre kan ik dus zeggen dat ik in mijn situatie niet ontevreden ben en dus ongeveer hetzelfde uit mijn telefoon krijg als mijn Switch. Als iemand slechts een MacBook of een telefoon met betere antenne als vergelijkingspunt heeft, is het natuurlijk jammer dat de Switch net niet binnen zijn range valt. Tot we objectieve metingen zien en gemiddelden, hebben we geen donder aan "de wifi op mijn Switch is kut, help", dan is het enige wat je hier kunt bieden inderdaad dat ie zijn netwerk uitbreid of het apparaat (waar hij/zij wellicht verder tevreden over is) terugbrengt, want een nieuwe wifi-chip erin solderen lijkt me ook geen gepast advies.
Scherm krast snel --> logisch, screen protector .. Eigen schuld
Verdraaien van woorden. Ben je erg goed in. Er is hier 1 issue. Het dock dat het scherm beschadigt. Voor de rest heeft er nog niemand geuit dat het scherm zomaar bekrast is of makkelijk beschadigd is geraakt. Buiten dock-problemen om wordt er gewoon gezegd dat een protector voor een tablet/telefoon een wijze keuze is, want zelfs zonder defect dock is het makkelijk om op zelfs de duurste apparaten een kras te krijgen. Dat is gewoon solide advies, daar ben je toch zo happig op, advies voor nieuwkomers uitdelen? Dan moet je niet gaan zeuren als mensen dit ook geven.
Savegames storage --> Wat boeit cloudstorage nou, waarschijnlijk boeien game saves van jaar geleden niet ... Komt er mischien aan .. niet zeuren.
Ver voor aankoop wist je dat online pas in de hersft enige tekens van volwassenheid ging laten zien. Dus in de winter ervoor dan gaan zeuren dat je dingen online niet kunt doen, dat is inderdaad een beetje zeuren. Je hebt altijd de keuze gehad om met de aankoop te wachten tot die tijd. En ja, voor de meesten zal een cloud storage niets uitmaken, je kunt immers niet op een ander device verder spelen aan hetzelfde spel zoals bij Steam, dus enkel bij een ernstig defect zul je hier voordeel uit halen.
Line up sucks --> Hele lijsten met games die nu opeens geweldig zijn, maar zijn al jaren op de markt maar nu opeens enorm cool door gebrek aan beter.
Na speculatie hebben we nu uiteindelijk de games kunnen spelen en veranderen meningen. Niet heel erg gek, lijkt me. En niet alle indie-games waren voor iedereen beschikbaar, en zeker niet in een portable pakket. Verder zijn er vermakelijke games bij de release en komen er vrij snel al meer. Er zijn veel populaire consoles geweest met een matige lineup, die later echte classics op hun naam kregen. Developers hebben tijd nodig.
Nu opeens is de duurdere Switch geen issue, wat is nu 4 tientjes, etc etc etc.
Dat is een keuze die men maakt en de prijs is enkel door schaarste omhoog. Mensen willen niet wachten tot de nieuwe batch of hebben geen pre-order gedaan. Overigens is Nintendo niet degene die de schommelingen tussen 300-350 euro bepaald, dat zijn de winkels die er nog een handjevol hebben en een kans zien om te cashen.