[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.327 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-10 13:05
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:22:
[...]

Dat is een optie. In de system settings "Match TV Power State" uitzetten. Deze tech wordt ook door de Chromecast gebruikt. Dit betekent dat als je je Switch aanzet/docked, de TV ook tot leven komt uit standby/ander kanaal en het juiste HDMI-kanaal inschakelt.
Leuke optie, werkt alleen voor geen meter! Mensen met een Samsung 2016 tv (ik heb de ks7000) hebben allemaal dit probleem en is dus niet op te lossen! Drama als je het aan mij vraagt want docken heeft dus geen enkele zin nu. Hopen dat er gauw wat aan gedaan word.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Even een klein joy-mom :+ Ik ben bezig met het beter bekend te raken met C# en heb het nu net voor elkaar dat mijn afbeeldingen die ik vanaf de Switch naar Twitter post automatisch naar mijn PC worden gedownload :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-10 13:34
mfreriks schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:49:
Gelijk over op Snipperclips... hoeveel verschillende puzzels zitten daar in?:) zag ook minigames voor 4 personen, doen die het ook met 2 personen? :)
De mini games kunnen gewoon met 2 personen gespeeld worden, Over de hoeveelheid levels kan ik niet zo veel zeggen. ben nu zelf bij de 2e wereld. er zijn volgens mij 15 levels per wereld. voor twee spelers. dan heb je ook nog de 4 player levels (die ook goed te spelen zijn met z'n 2en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rated
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 00:11
Zijn alle games (zoals Zelda) ook in de store digitaal te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-10 13:34
Rated schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:58:
Ja, volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:57:
[...]

Leuke optie, werkt alleen voor geen meter! Mensen met een Samsung 2016 tv (ik heb de ks7000) hebben allemaal dit probleem en is dus niet op te lossen! Drama als je het aan mij vraagt want docken heeft dus geen enkele zin nu. Hopen dat er gauw wat aan gedaan word.
Hoezo heeft docken geen zin? Hij geeft toch nog gewoon output naar HDMI? Bij die optie staat ook dat enkel bepaalde TVs er goed mee omgaan. Mijn inmiddels 7-jaar-oude Philips gaat er prima mee om. Je kunt het gewoon uitzetten en handmatig naar het juiste HDMI-kanaal schakelen. Niet zo dramatisch doen voor een optionele feature hè? :+
Ja, tot nu toe zijn er zelfs meer in de eShop dan fysiek, enkel betaal je dan wel de hoofdprijs, waar je in de winkel/Amazon nog wat voor een leuke prijs kunt oppikken.

Overigens, voor de geinteresseerden die in de buurt wonen; Mediamarkt ArenA heeft 20 Limited Edition Zelda's binnengekregen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14:21
BlackMage schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:54:
Ik hoop wel dat ze snel komen met een mogelijkheid om zelf je save files te back-uppen, of op de SD kaart te zetten. Dat voelt toch wat veiliger :)

Al betwijfel ik of het uberhaubt zou werken... je SD kaart zomaar in een andere Switch stoppen en verwachten dat je saves gewoon werken. Op de 3DS is daar ook een system transfer voor nodig voordat dat werkt. Iets zegt me dat we moeten wachten op een eventuele cloud-backup oplossing :)
Ik was altijd in de veronderstelling dat de 3ds op de game cardridge opsloeg aangezien ik vrolijk met mijn games verder kon spelen op de 3ds van een vriend (totaal niet dezelfde acc naam, nintendo acc, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:43
Volgens mij wel. Je krijgt wel de shop te zien van de regio die je geselecteerd hebt. Dat verklaart waarom we in de Nederlandse shop nog geen puyo tetris hebben.

Mocht iemand toch een game kennen die in Nederland wel fysiek te koop is maar niet digitaal laat het dan even weten. ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennisP93 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:00:
[...]

Ik was altijd in de veronderstelling dat de 3ds op de game cardridge opsloeg aangezien ik vrolijk met mijn games verder kon spelen op de 3ds van een vriend (totaal niet dezelfde acc naam, nintendo acc, etc)
De 3DS slaat saves op de cartridges op, de Switch niet. 3DS slaat enkel saves op je SD-kaart wanneer het een eShop titel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:02:
[...]

De 3DS slaat saves op de cartridges op, de Switch niet. 3DS slaat enkel saves op je SD-kaart wanneer het een eShop titel is.
Dat is wel minder.. hopen dat alles aan mijn switch nog gewoon zo goed blijft werken als nu totdat er hier iets voor uitgebracht wordt door Nintendo dan :)

Had ook even niet aan de eshop gedacht... eigenlijk altijd fysiek gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door DennisP93 op 08-03-2017 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:14
Zijn er ook mensen die Puyo Tetris hebben gekocht? En is deze alleen in Japans?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-10 13:05
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:00:
[...]

Hoezo heeft docken geen zin? Hij geeft toch nog gewoon output naar HDMI? Bij die optie staat ook dat enkel bepaalde TVs er goed mee omgaan. Mijn inmiddels 7-jaar-oude Philips gaat er prima mee om. Je kunt het gewoon uitzetten en handmatig naar het juiste HDMI-kanaal schakelen. Niet zo dramatisch doen voor een optionele feature hè? :+

[...]

Ja, tot nu toe zijn er zelfs meer in de eShop dan fysiek, enkel betaal je dan wel de hoofdprijs, waar je in de winkel/Amazon nog wat voor een leuke prijs kunt oppikken.

Overigens, voor de geinteresseerden die in de buurt wonen; Mediamarkt ArenA heeft 20 Limited Edition Zelda's binnengekregen.
Was het maar zo simpel! Ik heb de anynet/HDMI-cec optie uitstaan op de tv en op de switch al die opties ook uit. Maar toch als de switch in Dock zit en ik kijk tv/xbox/ps4 dan springt de tv zo naar de hdmi4 poort van de switch... ook al staat hij uit! Het internet circuleert er volop mee en de eerste LG tv eigenaren komen ook met klachten. Is dus erg vervelend en helaas is de enige optie je switch niet te docken als je tv kijkt etc... en wat is nou juist een USP van de switch? Juist dat je hem kunt docken, laden en gamen tegelijk, trek je hem uit het Dock dan handheld. Helaas gaat dat dus nog ff niet lukken dus zeer frustrerend...

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:33

CyBeRSPiN

sinds 2001

Sinds ik een Japans account heb toegevoegd krijg ik allemaal Japanse meuk in mn nieuwsoverzicht, is er een manier om dat weer te laten verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:04
cypress3d schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:57:
[...]

Klinkt als een Samsung issue. Mijn Panasonic TV en Onkyo receiver gaan er prima mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:33

CyBeRSPiN

sinds 2001

Samsung HU7500 (2014) werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Kadardar schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:39:
[...]

Zoals ik al zei de persoon die die €40 niet mist gaat hem toch wel kopen voor die prijs, echter iemand die gewoon niet teveel wilt betalen voor iets met een advies prijs weigert dit en daar hebben mensen genoeg rreden/recht voor.

Ik zou ook zeker de Switch aanraden zoals ik al zei, maar alleen als de prijs geen beslissende factor voor je is.
Volledig mee eens. Als ik de Switch had moeten kopen voor een prijs hoger dan 300, dan had ik het niet gedaan en de reden is niet financieel, maar louter uit principe. Iets wat gerust meer mensen mochten hebben, me dunkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:17
Iemand al ervaring met I am Setsuna? De prijs waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zironako schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:35:
Iemand al ervaring met I am Setsuna? De prijs waard?
Wil ik ook wel weten ja:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23-10 17:14
Heren,

Vraag me even af... hoeveel plezier hebben jullie met RMX? spelen jullie dan vooral local of ook de multiplayer? Ik twijfel namelijk over de koop... Wordt het spel niet heel erg eentonig wanneer je alleen local speelt? ziet er wel soepel en spectaculair uit:D

Gelijk over op Snipperclips... hoeveel verschillende puzzels zitten daar in?:) zag ook minigames voor 4 personen, doen die het ook met 2 personen? :)

Starten jullie nog wel eens andere games op dan zelda/rmx/snipperclips/shovelknight?
Heerlijk spel en dan vooral voor even tussendoor of onderweg! Potjes duren zo'n 2/3 minuten en een championship iets van 8-10 minuten. Zijn veel maps en schepen te unlocken, en ook slechts 20 euro. Bovendien is er nu ook al een update aangekondigd las ik. Zal later wel even wat screenshots posten, als het me überhaupt lukt om Zelda af te sluiten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Laatst online: 28-10 20:41
die savegame is tot daar aan toe , ben eerder bang dat ze een belofte doen de switch te maken binnen 3-4 werkdagen en dat het uiteindelijk 2-3 weken duurt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:10:
[...]

Was het maar zo simpel! Ik heb de anynet/HDMI-cec optie uitstaan op de tv en op de switch al die opties ook uit. Maar toch als de switch in Dock zit en ik kijk tv/xbox/ps4 dan springt de tv zo naar de hdmi4 poort van de switch... ook al staat hij uit! Het internet circuleert er volop mee en de eerste LG tv eigenaren komen ook met klachten. Is dus erg vervelend en helaas is de enige optie je switch niet te docken als je tv kijkt etc... en wat is nou juist een USP van de switch? Juist dat je hem kunt docken, laden en gamen tegelijk, trek je hem uit het Dock dan handheld. Helaas gaat dat dus nog ff niet lukken dus zeer frustrerend...
This is known issue with 2016 Samsung TVs. There is a 'feature' where the TV automatically changes the input to that of a HDMI connected device that has just been turned on/wakes up. Unfortunately, there is currently no option to turn this 'feature' off, despite many complaints to Samsung.

See: https://us.community.sams...alse/page/1/thread-id/226
Blijkbaar gebeurt dit met meerdere apparaten i.c.m. een Samsung TV. Het lijkt dus meer bij de TV-fabrikant te liggen dan elders. Op de eerste pagina zie ik al dat Apple TV en een PC hetzelfde gedrag vertonen. Volgens mij voldoet de Switch gewoon aan de verwachte functie van TV Power State, zoals andere devices dat ook doen. Anders zou dit probleem bij elke TV voorkomen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 21:31
Wahloh schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:56:
[...]

Ik vind het eigenlijk niets meer dan normaal dat je een screenprotector op een mobiel apparaat plakt maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Denk idd dat het aan jou ligt.
Ik doe dat nooit want heb nog nooit gezien dat een screenprotector onzichtbaar was en dat de touch ervaring evengoed was.
En ik heb heel wat touch devices gehad.

Het is het typische naar de fout toe corrigeren en dat verkopen als 'denken in oplossingen'.

Aan de reacties hier te zien zijn er wel meer die een schurft hekel hebben aan die protectors.
In mijn ogen armoede, dat je in 2017 moet lopen klooien ermee.

Leuk verhaal dat plastic ivm met vallen, maar neem maar van mij aan dat het puur met kostenbesparing te maken heeft en niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Phusebox schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:08:
[...]

Dat snap ik, maar sla het dan online op zoals bij elk ander platform... Oh wacht, daar heb je natuurlijk straks een abonnement voor nodig. Fail.

Copy protection mag nooit ten koste gaan van user experience. Anders krijg je van die Sony rootkit perikelen.
Precies !
Dat je hier nu geen passende oplossing voor hebt als bedrijf is een brevet van onvermogen.

Dat je je nog druk moet maken in 2017 om save games, een basis functie ... wat een armoede.
En nee, dit is geen 3DS of een WiiU het is een Switch ! Een nieuw product en het allernieuwste op gaming gebied en je savegames zijn op een game device van essentieel belang, punt.
Men zet zichzelf weg als vernieuwend met het eerste hybride game device ... Helemaal waar.
Gamen, altijd en overal ... Maar is het dan juist niet nog belangerijker dat je die data eenvoudig kan waarborgen ?
Is het niet aannemelijk dat een handheld sneller zou kunnen sneuvelen ipv een pure home console unit ?
Als je mazzel hebt na een ongelukje heb je met een reparatie te maken (ipv complete nieuwe aanschaf) en
Nintendo zegt dat het niet gewist bij reparatie wordt maar neem je het risico ? Klopt dat wel ?

Het is een grof schandaal dat het gewoon niet geregeld is. Had makkelijk gekund, immers je kan ook inloggen met je ID en de dure games kopen en downloaden. (Natuurlijk dit levert geld op !)
Mij maak je niet wijs dat het dan enorm ingewikkeld is om (desnoods handmatig) savegames te uploaden of te downloaden als dat nodig is ?

Gaat interessant worden het echte online gebeuren na de zomer als je dit nog niet eens voor elkaar hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:08:
[...]

Dat snap ik, maar sla het dan online op zoals bij elk ander platform... Oh wacht, daar heb je natuurlijk straks een abonnement voor nodig. Fail.

Copy protection mag nooit ten koste gaan van user experience. Anders krijg je van die Sony rootkit perikelen.
Sony en Microsoft vragen ook een abonnement voor online. FAIL!!1111111!!1!!

Sony en Microsoft doen dit al jaren! Ik ga nooit een XBOX of PS kopen! Fail consoles!

/trollmode

Simpel zat: Savegames op de Switch worden ge-encrypt op hardware niveau. Dus deze naar een SD kaart kopiëren heeft 0,0 zin gezien de savegames encrypted zijn. Plus heb je dan ook niet de mogelijkheid dat mensen bv in Pokémon vals gaan spelen (want ja, er gaat een Pokémon game op de Switch komen).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2017 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:29:
[...]

Sony en Microsoft vragen ook een abonnement voor online. FAIL!!1111111!!1!!

Sony en Microsoft doen dit al jaren! Ik ga nooit een XBOX of PS kopen! Fail consoles!
Moet ik een Xbox Live Gold-abonnement hebben om opslag in de cloud te gebruiken?

Nee. Iedereen die zich heeft aangemeld voor de Xbox Live-service kan zijn opgeslagen games synchroniseren naar de cloud.

En bij PlayStation kun je ze naar USB kopiëren gratis meen ik.

Dus als Nintendo dit achter een pay wall zet zijn ze echt dom bezig.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisP93
Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:14:
[...]

Ik doe dat nooit want heb nog nooit gezien dat een screenprotector onzichtbaar was en dat de touch ervaring evengoed was.

Het is het typische naar de fout toe corrigeren en dat verkopen als 'denken in oplossingen'.

Aan de reacties hier te zien zijn er wel meer die een schurft hekel hebben aan die protectors.

Leuk verhaal dat plastic ivm met vallen, maar neem maar van mij aan dat het puur met kostenbesparing te maken heeft en niets anders.
Vermoed dat de meeste mensen vooral een schurfthekel hebben aan het plaatsen van die dingen. Mijn ervaring met die dingen is dat wanneer ze goed geplaatst zijn ze vrij weinig afbraak doen aan de touch ervaring. Toegegeven dat ze bij de eerste generaties touch devices ontzettend ruk waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Phusebox schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:32:
[...]

Moet ik een Xbox Live Gold-abonnement hebben om opslag in de cloud te gebruiken?

Nee. Iedereen die zich heeft aangemeld voor de Xbox Live-service kan zijn opgeslagen games synchroniseren naar de cloud.

Yup, Sony is alleen in de cloud een extra service als Plus lid en anders kan je via usb dat backuppen. Desnoods naar je extra aangesloten HDD of op stick.

Kortom, het kan allemaal.
Op de switch heb je geen van beide opties -O-

Check je facts eerst Sander

Enne het boeit de users geen ene kont of ze wel of niet encrypt zijn en dat het simpel overzetten niet kan om technische redenen.
Mensen willen ze kunnen veilig stellen, punt !
Dan verzinnen ze maar iets.

Enne cheaten met savegames ? Die koppel je aan de userID van het account op de console. Hoe moeilijk moet dat zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Bomberman71 op 08-03-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:36
Phusebox schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:32:
[...]

Ja vreemd, bij mij worden save files zowel op de xbox one opgeslagen (interne hdd, die kan ik kopiëren naar elke usb stick/disk), en daarnaast gewoon op de cloud (geen gold voor nodig).

Waarom de xbox one en ps4 hierom een fail zouden zijn weet ik niet, veel meer mogelijkheden tot opslag zijn er niet (ja op disk, maar je kan niks kopiëren op je bluray game)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 29-10 13:37

Wahloh

Professioneel Nietsnut

[...]
Prima, het is jouw keuze maar dan ook niet komen huilen op het internet als je er WEL krassen op hebt zitten. Zo simpel is het toch? 8)7
[...]
[...]
Cool. Ik ook.
[...]
[...]
Zoals ik al zei, beter dan krassen op mijn scherm en vervolgens huilen op het internet.
[...]
[...]
Ieder zijn ding, wederom beter dan krassen op mijn scherm. Ik denk dat je het principe niet helemaal snapt. Het probleem is er, deal with it! Stampvoeten op het internet gaat je niet verder helpen.
[...]
Strak plan, ik had niet veel meer willen betalen voor de Switch.

Waarom reageer ik nog op Bomberman71. Alleen maar stampvoeten over alles wat hem niet aan staat terwijl hij zelf niet eens een Switch heeft en de problemen dus ook niet ondervind.

[ Voor 5% gewijzigd door Wahloh op 08-03-2017 16:41 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:54
marcelproust schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:15:
[...]

Volledig mee eens. Als ik de Switch had moeten kopen voor een prijs hoger dan 300, dan had ik het niet gedaan en de reden is niet financieel, maar louter uit principe. Iets wat gerust meer mensen mochten hebben, me dunkt.
Het heeft niets met principe te maken. Ik heb er met alle plezier iets meet voor over zodat ik het nu kan spelen. Er is veel vraag, logisch economisch principe dat de prijs omhoog gaat.

Eet jij ook principieel minder aardappelen als de oogst slechter is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat er overal op Tweakers en YouTube van de kleinste muggen de meest vatsige olifanten worden gemaakt. Omg savegames niet in de "cloud"!!1

Lijkt me dat dat voor 99% van de mensen geen flying fuck uitmaakt, je zult hier enkel last van hebben wanneer je console naar de klote gaat. Tja, dan verlies je eventueel progress in je huidig spelende game. Ga je last hebben van het verlies van de save die game die je een jaar terug speelde? Lijkt me niet. Er komt vast wel wat voor, net als dat je met de 3DS/Wii kunt save-transferren, maar volgens mij gebruikt het merendeel die functies ook niet. De 3DS had ook niet alle online-functies die het nu heeft @ release.

Veel geklaag is voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Ik hoor veel mensen beklag doen over concessies, framerates en hardware, etc, etc. Ik weet niet wat voor illusie mensen hebben, maar voor ±320 euro heb je tegenwoordig op uitzondering van een OPO (en zelfs die had bij launch een shitload aan problemen en duizenden schermen die geel uitsloegen) o.i.d. na al geluk als je al een degelijke nieuwe tablet of telefoon kunt krijgen, waar de fabrikant na een paar weken of de eerste twee updates al zegt "zoek het maar uit met je updates en je problemen", zodat je het jaar erop het nieuwe model kunt aanschaffen.

Legitieme problemen? Sure, die zijn er, en dat is kut voor mensen die er last van hebben. Ik geloof enkel niet dat dat de meerderheid is. Verbogen docks en krassen op je Switch krijgen door zo'n dock is niet leuk. Maar dus niet alle docks hebben dat probleem. Zelfde verhaal voor die Joy-cons. Dit soort incidenten zijn ook andere consoles en devices niet vreemd (zie iPhone vasthouden op een bepaalde manier = geen wifi, Xbox RRODs, PS-netwerk maanden down en gegevens gejat) en worden uiteindelijk opgelost, en iedereen gaat vrolijk verder. Grappig is wel dat mensen dus heel twijfelachtig zijn over het retourneren.

Wat ook opvalt is dat mensen klagen, maar willen retourneren of pre-order cancelen, ho maar. Dan moet je je in het echte leven ook gaan houden op de valse "principes" die je dan zo stoer op het internet laat zien. Wanneer figuren zoals Bomberman na weken stilte weer negatief hoog van de toren gaan blazen en vervolgens tussen de regels laat weten dat ie het ding toch wel gaat kopen of tweedehandsjes bij elkaar gaat sprokkelen, kan ik de outrage en de "principes" die hier af en toe vertoond worden toch echt niet serieus meer nemen :') je hebt volgens mij 14 dagen om het ding zonder vragen terug te brengen. Maak er dan gebruik van.

Je zou sowieso een screen protector moeten kopen, je gaat zonder dat dock ook krassen maken. Zelfs op een telefoon die in een inklaphoesje zit had ik krassen. Je raakt het aan, er zit viezigheid op je hand, of je doet er wat ongelukkigs mee en het eerste krasje is gemaakt. Nee, dit praat niet goed dat bij sommige mensen het dock de krassen maakt, maar geen protector plaatsen zorgt ervoor dat je krassen gaat krijgen. Touch heb je eigenlijk toch nauwelijks nodig voor het gamen, dus zelfs als touch drag iets slechter wordt (met goede tempered glass of andere covers gebeurt dat overigens helemaal niet, zoals eerder fout geinsinueerd werd) is dat volgens mij helemaal niet zo erg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:36
Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 16:27:
[...]

Precies !
Dat je hier nu geen passende oplossing voor hebt als bedrijf is een brevet van onvermogen.

Dat je je nog druk moet maken in 2017 om save games, een basis functie ... wat een armoede.
En nee, dit is geen 3DS of een WiiU het is een Switch ! Een nieuw product en het allernieuwste op gaming gebied en je savegames zijn op een game device van essentieel belang, punt.
Bij het kopen van een console bij launch weet je tegenwoordig dat niet alle functionaliteiten er zullen zijn punt.

Het is onhandig dat het nog niet kan, maar het gaat natuurlijk wel komen, heeft Nintendo ook al gemeld punt.

Je hebt geen Switch, omdat er teveel je niet bevalt, prima, maar dan heb je ook niet het recht om erover te zeuren punt. Als je er één koopt, dan mag dat wel punt. Kap er even mee, de meeste mensen hier zijn gewoon tevreden met de Switch en komen hier om daar over te praten en over een aantal dingen te discussiëren, niet te bashen, niet de lucht in te prijzen punt.

En omdat ik bij al mijn woorden punt bold heb gemaakt, kan je hier niet tegen ingaan punt!

Waarom ben je hier nu precies zo boos om allemaal, je hebt hem niet gekocht, je wilt hem ook niet kopen. Wat is het dat jou zo zuur maakt in dit onderwerp, ben daar erg benieuwd naar. Zou fijner zijn voor dit topic als er normaal gereageerd zou worden. Ook door te positieve mensen natuurlijk, maar op deze wereld wordt te positief door verreweg de meeste mensen als positiever ervaren dan negatief.
Als ik zo teruglees, is het ook wel logisch :+

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-10 15:21

Desperado112

Mokum

Is er al bekend wat de verkopen van de switch heeft gedaan qua verkopen? In de EU of USA. Zag al wel dat er in de eerste dagen in Japan meer dan 300.000 verkocht waren. Het was iets meer dan de Wii U en minder dan de Wii. Enige verschil is dat zowel de Wii u als de Wii in Japan voor de feestdagen verscheen, wat de verkoop altijd stuwt. Ben benieuwd.

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:27
Heren,

Vraag me even af... hoeveel plezier hebben jullie met RMX? spelen jullie dan vooral local of ook de multiplayer? Ik twijfel namelijk over de koop... Wordt het spel niet heel erg eentonig wanneer je alleen local speelt? ziet er wel soepel en spectaculair uit:D

Starten jullie nog wel eens andere games op dan zelda/rmx/snipperclips/shovelknight?
RMX speel ik alleen maar in singleplayer en daar heb ik wel even genoeg uitdaging aan. Veel tracks en schepen/voertuigen. Aan het begin voel je je net een botsauto, maar met wat trackkennis gaat dat steeds beter.

Volgens een review die ik zag zitten er 60 puzzels in Snipperclips, maar daar zitten ook een aantal 4-player puzzels tussen die nogal frustrerend kunnen zijn in je eentje. Klonk mij als weinig dus ik skip hem voorlopig.
Phusebox schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 15:09:
Zijn er ook mensen die Puyo Tetris hebben gekocht? En is deze alleen in Japans?
Niet gekocht om de reden dat het spel enkel in Japans is helaas.
Desperado112 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:12:
Is er al bekend wat de verkopen van de switch heeft gedaan qua verkopen? In de EU of USA. Zag al wel dat er in de eerste dagen in Japan meer dan 300.000 verkocht waren. Het was iets meer dan de Wii U en minder dan de Wii. Enige verschil is dat zowel de Wii u als de Wii in Japan voor de feestdagen verscheen, wat de verkoop altijd stuwt. Ben benieuwd.
Beste release week ooit in Europa van Nintendo hardware en volgens mij ook is de US. Zelda is zelfs de snelst verkopende launchtitel dus sneller dan Wii Sports (en die kreeg je bij de WIi)

[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 08-03-2017 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
Koldur schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:05:
[...]

Bij het kopen van een console bij launch weet je tegenwoordig dat niet alle functionaliteiten er zullen zijn punt.

Het is onhandig dat het nog niet kan, maar het gaat natuurlijk wel komen, heeft Nintendo ook al gemeld punt.

Je hebt geen Switch, omdat er teveel je niet bevalt, prima, maar dan heb je ook niet het recht om erover te zeuren punt. Als je er één koopt, dan mag dat wel punt. Kap er even mee, de meeste mensen hier zijn gewoon tevreden met de Switch en komen hier om daar over te praten en over een aantal dingen te discussiëren, niet te bashen, niet de lucht in te prijzen punt.

En omdat ik bij al mijn woorden punt bold heb gemaakt, kan je hier niet tegen ingaan punt!

Waarom ben je hier nu precies zo boos om allemaal, je hebt hem niet gekocht, je wilt hem ook niet kopen. Wat is het dat jou zo zuur maakt in dit onderwerp, ben daar erg benieuwd naar. Zou fijner zijn voor dit topic als er normaal gereageerd zou worden. Ook door te positieve mensen natuurlijk, maar op deze wereld wordt te positief door verreweg de meeste mensen als positiever ervaren dan negatief.
Als ik zo teruglees, is het ook wel logisch :+
Ja, maak er maar wat leuks van, je zult vast de lachers op je hand hebben.
Het gaat er niet om om hier halelujah te zingen want mensen met een Switch hebben hem al gekocht en die maakt het niet direct uit wat er wel en niet aan de hand is, zolang hun machine maar draait en ze Zelda kunnen spelen .... Toch ?
Dit topic is met name informatief voor mensen die meer info willen en zich orienteren.
Net zoals dat we gaan googlen voordat we een andere auto kopen en kijken bij user reviews op autoweek en ga zo maar door.
Mensen kunnen zich middels het internet snel op de hoogte zijn van de pro's en con's.

Ik doe gewoon mee omdat er net zo goed overdreven gesugarcoat wordt door een aantal die vrijwel alles bagataliseren.
Weet niet of het met de Triforce te maken heeft maar je mag ook niks negatiefs zeggen en voor alles is een antwoord.

Voorbeelden:

Mijn wifi is erg matig, persoon geeft aan dat alle andere apparatuur er geen last van heeft --> Wordt hij vervolgens gewezen op zijn mogelijke knaken netwerk !! Kortom de schuld ligt niet bij de Switch.

Scherm krast snel --> logisch, screen protector .. Eigen schuld

Savegames storage --> Wat boeit cloudstorage nou, waarschijnlijk boeien game saves van jaar geleden niet ... Komt er mischien aan .. niet zeuren.

Line up sucks --> Hele lijsten met games die nu opeens geweldig zijn, maar zijn al jaren op de markt maar nu opeens enorm cool door gebrek aan beter.

En ga zo maar door.

Nu opeens is de duurdere Switch geen issue, wat is nu 4 tientjes, etc etc etc.
We hebben in oktober november een dicussie gehad waarbij ik de enige was die zei dat je het met minder dan 299 niet ging redden en werd verketterd .. Was te veel, zou de doodsteek zijn, dan wacht ik wel even, etc etc.
Zo inconsequent als maar kan.
Enne, kunnen wij in andermans portomonaie kijken ?

Dit forum en vooral dit topic is voor eerlijke informatie over de Switch en daar horen alle facetten bij, en niet alleen van parochie gangers van het Heilige Nintendo (ja daar lijkt het soms echt op).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:22
Je slaat door.
Ook dat suffe jezelf quoten na 4 weken om je gelijk te "bewijzen".

[ Voor 29% gewijzigd door matthijst op 08-03-2017 18:23 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Alle keren dat ik Bomberman71 hier heb zien posten (en dat is best al wat geweest) betreft het een post met negatieve lading. Verder let ik er niet zo heel veel op.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beakzz
Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:30:
[...]

Het gaat er niet om om hier halelujah te zingen want mensen met een Switch hebben hem al gekocht en die maakt het niet direct uit wat er wel en niet aan de hand is, zolang hun machine maar draait en ze Zelda kunnen spelen .... Toch ?
Dit topic is met name informatief voor mensen die meer info willen en zich orienteren.
Net zoals dat we gaan googlen voordat we een andere auto kopen en kijken bij user reviews op autoweek en ga zo maar door.
Mensen kunnen zich middels het internet snel op de hoogte zijn van de pro's en con's.

Ik doe gewoon mee omdat er net zo goed overdreven gesugarcoat wordt door een aantal die vrijwel alles bagataliseren.
Weet niet of het met de Triforce te maken heeft maar je mag ook niks negatiefs zeggen en voor alles is een antwoord.

Voorbeelden:

Mijn wifi is erg matig, persoon geeft aan dat alle andere apparatuur er geen last van heeft --> Wordt hij vervolgens gewezen op zijn mogelijke knaken netwerk !! Kortom de schuld ligt niet bij de Switch.

Savegames storage --> Wat boeit cloudstorage nou, waarschijnlijk boeien game saves van jaar geleden niet ... Komt er mischien aan .. niet zeuren.

Line up sucks --> Hele lijsten met games die nu opeens geweldig zijn, maar zijn al jaren op de markt maar nu opeens enorm cool door gebrek aan beter.

En ga zo maar door.

We hebben in oktober november een dicussie gehad waarbij ik de enige was die zei dat je het met minder dan 299 niet ging redden en werd verketterd .. Was te veel, zou de doodsteek zijn, dan wacht ik wel even, etc etc.

Dit forum en vooral dit topic is voor eerlijke informatie over de Switch en daar horen alle facetten bij, en niet alleen van parochie gangers van het Heilige Nintendo (ja daar lijkt het soms echt op).
Als je terug zoekt op mijn berichtengeschiedenis dan zal je zien dat ik alles behalve een Nintendo apostel ben, maar het lijkt er op of jij om de zoveel pagina's weer even alle negatieve punten moet benoemen. En er zijn echt al genoeg mensen in dit topic aanwezig die de negatieve punten al benoemen. Zelfs de mensen die in het algemeen tevreden zijn en gewoon realistisch kunnen denken.

Je hebt alles meerdere keren aangegeven en een aantal punten die je aan geeft zijn ook simpelweg een algemeen probleem en bij andere enkel voor de paar ongelukkige onder ons, maar je moet het ook weten wanneer het genoeg en duidelijk is.

Het probleem met jouw mening is dat je geen gebruikerservaring er naast kan leggen. Als je de Switch hebt dan kan je namelijk goed beoordelen of het voor jou een faal is of niet. Of misschien heb je er dan zoveel plezier van dat je de schoonheidsfoutjes door de vingers ziet. Je doet net alsof je de Robin Hood bent die mensen moet redden tegenover een miskoop terwijl je zelf niet weet of het echt een miskoop (voor jou) is.

Als je het mij vraagt ben jij net zo erg als die doorgeslagen fans die alles goedkeuren wat Nintendo doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:36
[...]

Voorbeelden:

En ga zo maar door.

Ik heb al gemeld dat het allemaal niet 100% positief hoeft. Maar het is gewoon niet normaal dat iemand (dus ook anderen dan jij) die het ding niet eens heeft klaagt over problemen die de persoon zelf nooit heeft ervaren. Jij klaagt hier voor anderen terwijl je niet eens weet hoe de klachten zijn. Daar is dit topic gewoon niet voor bedoeld.

Mijn reactie op jou was niet als grappig bedoeld, er zaten een paar dingetjes in die ik je gewoon teruggaf op de manier zoals jij het stelde. Kijk daar even naar.

Het grappige is, ook al zei iedereen dat duurder dan €299,- teveel zou zijn, de praktijk uitwijst dat dit dus niet het geval is. Het verkoopt op het moment als een malle en ze zijn niet aan te slepen. Wat men gezegd heeft doet er dus niet veel meer toe, het verkoopt dus prima voor meer. Of dit in de toekomst ook zo zal zijn, dat moeten we nog zien.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:44
Seroczynski schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 17:40:
Alle keren dat ik Bomberman71 hier heb zien posten (en dat is best al wat geweest) betreft het een post met negatieve lading. Verder let ik er niet zo heel veel op.
Ik schakel van pagina 45 (toen ik dit topic voor het laatst las) naar pagina 54 en Bomberman71 is nog steeds exact over hetzelfde aan het lullen als 9 pagina's geleden en nog steeds compleet om het verzoek heen aan het praten waarom die niet weg gaat uit dit topic :D

Als ik niks nieuws te melden heb, hou ik meestal m'n smoel, iets met een dood paard...

Een ding heb ik wel gemeen met Bomberman71: ik heb ook geen Switch :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Zelf ben je ook niet genuanceerd bezig, en heb je al meerdere keren onwaarheden verteld, waar je op gewezen bent. Vervolgens was je een tijdje stil. Ik denk niet echt dat jouw motieven zijn om eerlijke en objectieve informatie uit te delen. Dat heb je in ieder geval niet laten zien de afgelopen delen. Posters zoals @Beakzz en @Thrace Grumble zijn ook erg scherp op negatieve aspecten van het verhaal, maar doen dit op een wat meer volwassen en scherpere manier.
Beetje humor moet mogen. We hoeven niet allemaal depressief het topic uit, toch?
Dat maak jij ervan, en vervolgens "informeer" je mensen door slechts alle incidenten gigantisch op te blazen en te zeiken hoe het staat met de andere consoles.
Enkel is dit geen review, maar een forum waar men over alles hun ei kwijt kan, van plezier met de games, tot ervaringen en hulp bij problemen of tips, die tot nu toe ook allemaal uitgedeeld zijn. Het negatieve gebazel van iemand die het apparaat niet eens heeft, heeft eigenlijk helemaal geen waarde. We zijn ons allemaal bewust van de eventuele problemen, er zijn genoeg reviews geweest en topics over de issues die sommige spelers hebben.
Wat betekent dit? Wat heeft een symbool uit een videogame ermee te maken?
Voorbeelden:

Sowieso is aannames doen over technische zaken bij iemand thuis de puurste idioterie. Ik heb ook een stevig aantal devices die varierend performen op de wifi. M'n Macbook krijgt in mijn slaapkamer wel signaal uit de woonkamer, de iPhone net niet of als ik dichtbij de muur zit. Je weet niet hoe het precies zit en wat aanvaardbaar is. Mijn Switch vertoont namelijk precies hetzelfde gedrag als mijn iPhone, en zal ik op beide naar mijn AP moeten wisselen die ik in de gang naast de slaapkamers heb hangen. In zoverre kan ik dus zeggen dat ik in mijn situatie niet ontevreden ben en dus ongeveer hetzelfde uit mijn telefoon krijg als mijn Switch. Als iemand slechts een MacBook of een telefoon met betere antenne als vergelijkingspunt heeft, is het natuurlijk jammer dat de Switch net niet binnen zijn range valt. Tot we objectieve metingen zien en gemiddelden, hebben we geen donder aan "de wifi op mijn Switch is kut, help", dan is het enige wat je hier kunt bieden inderdaad dat ie zijn netwerk uitbreid of het apparaat (waar hij/zij wellicht verder tevreden over is) terugbrengt, want een nieuwe wifi-chip erin solderen lijkt me ook geen gepast advies.
Verdraaien van woorden. Ben je erg goed in. Er is hier 1 issue. Het dock dat het scherm beschadigt. Voor de rest heeft er nog niemand geuit dat het scherm zomaar bekrast is of makkelijk beschadigd is geraakt. Buiten dock-problemen om wordt er gewoon gezegd dat een protector voor een tablet/telefoon een wijze keuze is, want zelfs zonder defect dock is het makkelijk om op zelfs de duurste apparaten een kras te krijgen. Dat is gewoon solide advies, daar ben je toch zo happig op, advies voor nieuwkomers uitdelen? Dan moet je niet gaan zeuren als mensen dit ook geven.
Ver voor aankoop wist je dat online pas in de hersft enige tekens van volwassenheid ging laten zien. Dus in de winter ervoor dan gaan zeuren dat je dingen online niet kunt doen, dat is inderdaad een beetje zeuren. Je hebt altijd de keuze gehad om met de aankoop te wachten tot die tijd. En ja, voor de meesten zal een cloud storage niets uitmaken, je kunt immers niet op een ander device verder spelen aan hetzelfde spel zoals bij Steam, dus enkel bij een ernstig defect zul je hier voordeel uit halen.
Na speculatie hebben we nu uiteindelijk de games kunnen spelen en veranderen meningen. Niet heel erg gek, lijkt me. En niet alle indie-games waren voor iedereen beschikbaar, en zeker niet in een portable pakket. Verder zijn er vermakelijke games bij de release en komen er vrij snel al meer. Er zijn veel populaire consoles geweest met een matige lineup, die later echte classics op hun naam kregen. Developers hebben tijd nodig.
Dat is een keuze die men maakt en de prijs is enkel door schaarste omhoog. Mensen willen niet wachten tot de nieuwe batch of hebben geen pre-order gedaan. Overigens is Nintendo niet degene die de schommelingen tussen 300-350 euro bepaald, dat zijn de winkels die er nog een handjevol hebben en een kans zien om te cashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:29

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mooi om al die reacties te zien :)
Benieuwd hoe dik de plaat is.

FastRMX nu bijna alle eerste level banen uitespeeld. Wat een topspel is me dat :D
Twijfel nog over Setsuna, misschien maar 's in Japan halen in april. Souvenir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:07

Polycom

Poes van goud

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
*knip* offtopic

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2017 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
<knip>

[ Voor 191% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 22:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bierbal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2024
Wahloh schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:11:
[...]

Lees mijn bericht hierboven. Als je van te voren weet dat dit een probleem is en je koopt alsnog een apparaat van €330 maar je wil geen €10 extra uitgeven voor een screenprotector dan is het toch echt je eigen schuld.

Of dit een grote fout van Nintendo is, debatable. Of dit te voorkomen is, ja.
Dat weet je toch niet van te voren |:( Ooit van de wet 'deugdelijk product' gehoord 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bierbal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2024
Boeit dit? Mij niet. Ik koop een spelcomputer en geen media apparaat dat tig verschillende zaken kan maar alles net niet goed genoeg.. Zie het als een vrouw die er trots op is dat ze kan multitasken :9~

Maw. Voor mij staat kwaliteit voor kwantiteit.

Daarnaast hebben wij zat producten in huis die Netflix kunnen streamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
<knip>

[ Voor 112% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Bierbal schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:43:
[...]

Dat weet je toch niet van te voren |:( Ooit van de wet 'deugdelijk product' gehoord 8)7
Het internet staat er vol mee. Als je geen onderzoek doet voor aanschaf dan mag je jezelf tot kneus kronen. Daarnaast kun je het altijd retourneren als dit door het dock komt.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
<knip>

[ Voor 136% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Wahloh schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:52:
[...]

Het internet staat er vol mee. Als je geen onderzoek doet voor aanschaf dan mag je jezelf tot kneus kronen. Daarnaast kun je het altijd retourneren als dit door het dock komt.
Nee onzin.
Op vrijdag wist niemand dit, echt niet.
En de mensen die in januari besteld hadden al helemaal niet.

Of zoiets vergoed wordt betwijfel ik want krassen wordt vaak geweten aan nalatigheid maar nu niet net doen alsof jij dat vrijdag of eerder al wist... nog niet mischien.

Zelfde als het opladen .. Had ook niemand enige weet van. Nu hebben mensen het over protocollen en standaards, prima zal best maar niemand wist dat totdat hij uit was en het hier en daar niet werkte en men ging testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:01:
[...]

Nee onzin.

Of zoiets vergoed wordt betwijfel ik want krassen wordt vaak geweten aan nalatigheid maar nu niet net doen alsof jij dat vrijdag of eerder al wist... nog niet mischien.

Zelfde als het opladen .. Had ook niemand enige weet van. Nu hebben mensen het over protocollen en standaards, prima zal best maar niemand wist dat totdat hij uit was en het hier en daar niet werkte en men ging testen.
Risico van een Early Adopter toch? Ik sta nog steeds bij mijn punt, op dure apparatuur plak je een screenprotector om de levensduur te waarborgen.

Wat is het probleem met opladen volgens jou? Want dat is de eerste keer dat ik dat hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
matthijst schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:31:
Mooi om al die reacties te zien :)
Benieuwd hoe dik de plaat is.

FastRMX nu bijna alle eerste level banen uitespeeld. Wat een topspel is me dat :D
Twijfel nog over Setsuna, misschien maar 's in Japan halen in april. Souvenir.
Het probleem is niet de dikte, maar hoe lang de naald blijft hangen :+ Zo te zien hebben we een broken record.

April in Japan.. Wat een goede keuze. Vooral Kyoto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Wahloh schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:05:
[...]

Risico van een Early Adopter toch? Ik sta nog steeds bij mijn punt, op dure apparatuur plak je een screenprotector om de levensduur te waarborgen.

Wat is het probleem met opladen volgens jou? Want dat is de eerste keer dat ik dat hoor.
Waar heb ik het over een probleem met laden ? Ik heb het over het gevaar met het laden met diverse laders die schijnbaar afwijkende protocollen hebben en dus voltages anders regelen of zoiets. Er zijn mensen hier die daar meer vanaf weten.
Dit heeft NIKS met de Switch zelf te maken overigens, er is geen fout of fail. Maar UsbC schijnt toch grenzen te kennen.

Tot vrijdag waren velen van plan hun lader (macbook, One plus, etc) met Usb C kabel te gaan gebruiken voor het opladen want UsbC was de nieuwe standaard. Het schijnt nu schadelijk te kunnen zijn en zelfs je accu te kunnen kosten.
Oftwel het wil proberen van allerlei laders (en sowieso de alibaba kabels) kan een niet gewenst resultaat opleveren.

Nogmaals, iets wat nu speelt en 1 week geleden wisten we dit niet ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ach nog steeds negatieve punten aan het aandikken zie ik. Er is niet veel veranderd sinds er een nieuw topic gestart is. Je hebt geen Switch noemt jezelf Bomberman en ik heb nog geen positieve dingen gehoord.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:12:
[...]

Waar heb ik het over een probleem met laden ? Ik heb het over het gevaar met het laden met diverse laders die schijnbaar afwijkende protocollen hebben en dus voltages anders regelen of zoiets. Er zijn mensen hier die daar meer vanaf weten.
Dit heeft NIKS met de Switch te maken overigens. Maar UsbC schijnt toch grenzen te kennen.

Tot vrijdag waren velen van plan hun lader (macbook, One plus, etc) met Usb C kabel te gaan gebruiken voor het opladen want UsbC was de nieuwe standaard. Het schijnt nu schadelijk te kunnen zijn en zelfs je accu te kunnen kosten.
Oftwel het wil proberen van allerlei laders (en sowieso de alibaba kabels) kan een niet gewenst resultaat opleveren.

Nogmaals, iets wat nu speelt en 1 week geleden wisten we dit niet ..
Gelukkig zeg je zelf al dat het niks met de Switch te maken heeft want dat kun je de Switch niet aanrekenen.

Dit is dan ook weer zoiets, dit probleem komt doordat mensen voor een dubbeltje op de eerste rank willen zitten. Kabeltjes van Alibaba? Die kabeltjes die al menig brandje hebben veroorzaakt. Waarom?! Hou het gewoon bij officiële artikelen dan loop je geen risico.

Het probleem dat je hier pusht bestond overigens voor de Switch al. Rotte kabels veroorzaken problemen. Dit is niet erger geworden door de Switch.

[ Voor 5% gewijzigd door Wahloh op 08-03-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:29
Het kan voor anderen interessant zijn. Ik postte louter een neutraal, informatief nieuwtje. ;)

Zelf heb ik ook geen behoefte aan Netflix op m'n Switch. Als het erop zit is het mooi meegenomen, maar het is geen dealbreaker.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:19
De Switch deelt als het goed is toch dezelfde portemonnee als mijn 3DS? Wanneer ik inlog met met account dat ik ook op mijn 3DS heb staan, heb ik geen cent in mijn portemonnee zitten, terwijl er circa 10 euro op zou moeten staan.

Ik heb een tijdje terug een network id aan mijn Nintendo ID gekoppeld, wanneer ik inlog via het oude systeem (Nintendo ID) en het nieuwe systeem, log ik in met hetzelfde account en wordt er altijd €0,00 weergegeven. Het e-mailadres is dezelfde, enkel het wachtwoord is anders.

Doe ik iets verkeerd? Of is de portemonnee niet gedeeld?

Edit; na een hoop frustratie kom ik uiteraard 3 tellen na het posten deze website tegen;

http://www.gamespot.com/a...i-u-eshop-c/1100-6448397/

Typisch

[ Voor 15% gewijzigd door MadDogMcCree op 08-03-2017 19:24 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-10 11:21

rajackar

Blood Minister

Ik snap het sentiment, maar dit is niet nodig. Topicreport is voldoende

[ Voor 85% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 22:40 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

MadDogMcCree schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:21:
De Switch deelt als het goed is toch dezelfde portemonnee als mijn 3DS? Wanneer ik inlog met met account dat ik ook op mijn 3DS heb staan, heb ik geen cent in mijn portemonnee zitten, terwijl er circa 10 euro op zou moeten staan.

Ik heb een tijdje terug een network id aan mijn Nintendo ID gekoppeld, wanneer ik inlog via het oude systeem (Nintendo ID) en het nieuwe systeem, log ik in met hetzelfde account en wordt er altijd €0,00 weergegeven. Het e-mailadres is dezelfde, enkel het wachtwoord is anders.

Doe ik iets verkeerd? Of is de portemonnee niet gedeeld?
Je moet ergens in de shop nog aangeven dat je die portemonnee wilt delen. Werd mij gevraagd toen ik een aankoop wilde doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

<knip>

[ Voor 88% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
<knip>

[ Voor 97% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Even on topic:
Ik laad mijn switch op met mijn macbook pro adapter, is dat een risico of kan dat gewoon safe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
boefje79 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:42:
Even on topic:
Ik laad mijn switch op met mijn macbook pro adapter, is dat een risico of kan dat gewoon safe?
Kijk of de standaard van die lader hetzelfde is als wat de switch gebruikt.
Er waren hier wat links gepost.

Volgens mij is dat wel een veilige lader in dit geval.
Meestal uitten niet geschikte laders in rare situaties waarbij er amper geladen wordt of een accu afneemt terwijl hij laad ..

Ik heb volgens mij alleen succesvolle laadcycli gezien met die van de MBP

[ Voor 20% gewijzigd door Bomberman71 op 08-03-2017 19:44 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

@Bomberman71 Ik wil nieuwtjes over de Switch horen,
bijvoorbeeld over wanneer er Virtual Console titels gaan komen.

Dus niet pagina's vol met klachten over een lader of krassen op het scherm door onvoorzichtigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:43:
@Bomberman71 Ik wil nieuwtjes over de Switch horen,
bijvoorbeeld over wanneer er Virtual Console titels gaan komen.

Dus niet pagina's vol met klachten over een lader of krassen op het scherm door onvoorzichtigheid.
Nee precies, dit is wat ik bedoelde. Je hebt je Switch en de rest boeit niet en alleen dingen die jij niet kent en wilt weten wil je horen. Denk dat je dan het beste op Twitter kanalen kan gaan zitten.
Op fora komt alles voorbij, tips, trucs, problems, releases, etc.

Jij wilt nu dingen die niemand hier kan vertellen of weten tenzij ze bij Nintendo werken, en zelfs Nintendo weet waarschijnlijk nu nog niet echte antwoorden. Slaat dus nergens op die opmerking.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-10 11:37
Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/LvaswPm6IHn44/200_s.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:40:
[...]

Ondertussen ben ik zo'n beetje op deze pagina en mischien wel de laatste 2 pagina's de enige die On topic praat.
Ik heb het oa gewoon over het gevaar van laden met andere laders en kabels en men doet alsof ik de Switch een probleem aan praat.
Je maakt van een mug een olifant.
Ik heb nu een xiaomi powerbank en Anker multilader gebruikt voor de Switch en het werkt prima.
Anderen hebben soortgelijke ervaringen, maar jij pikt dan weer het geval eruit waarbij er schijnbaar een Switch kapot is en blaast het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Laatst online: 27-10 11:10
Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:01:
[...]

Nee onzin.

Sorry ik heb al meerdere malen aangegeven dat aliexpress en alibaba de grootste troep is wat de markt te bieden heeft maarja toen was iedereen zo tevreden over ze WiiU spulletjes voor een knaak. Leuk voor korte duur maar daarna gaat het langzaam stuk of maakt het spullen stuk.

Die knaken usb kabels durf ik iig niet aan me dure apparaten aan te sluiten dan maar een paar euro meer maar zeker wetend dat het goed werkt.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
matthijst schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:51:
[...]

Je maakt van een mug een olifant.
Ik heb nu een xiaomi powerbank en Anker multilader gebruikt voor de Switch en het werkt prima.
Anderen hebben soortgelijke ervaringen, maar jij pikt dan weer het geval eruit waarbij er schijnbaar een Switch kapot is en blaast het op.
Wat nou opblazen ? Als je iemand info geeft en daarmee kan behoeden van een defect apparaat ben je mijn inziens goed bezig.
Niemand zegt dat jouw methode niet werkt.
Alleen vermeld dat niet alle situaties werken en dat er zelfs situaties kunnen ontstaan die niet goed kunnen zijn voor je Switch.
<knip>

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 08-03-2017 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incerct
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-12-2022
Je bent ook niet goed bezig als je kabels en adapters haalt van partijen die geen keurmerk hanteren. Beetje lachwekkend als iemand iedereen probeert te waarschuwen voor een open haard als zijn eigen huis is afgebrand omdat deze de cv met houtskool wilde aansteken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Hahaha! Het wordt hier alsmaar gekker.

Laten we dit niet omvormen tot een echo kamer van alleen maar negativiteit. Alle problemen zijn hier al besproken, gevraagd en beantwoord. Het hele internet staat er vol mee dus laten we ons nu richten op nieuwe en interessante onderwerpen.

Akkoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Kadardar schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:55:
[...]

Sorry ik heb al meerdere malen aangegeven dat aliexpress en alibaba de grootste troep is wat de markt te bieden heeft maarja toen was iedereen zo tevreden over ze WiiU spulletjes voor een knaak. Leuk voor korte duur maar daarna gaat het langzaam stuk of maakt het spullen stuk.

Die knaken usb kabels durf ik iig niet aan me dure apparaten aan te sluiten dan maar een paar euro meer maar zeker wetend dat het goed werkt.
Klopt ook helemaal, maar dat werkte ook vaak op smartphones want vrijwel iedereen heeft extra's goedkope kabels en laders gebruikt en was er niks aan de hand, vrijwel niemand had issues.

Nu blijkt dus dat Usb-C veel gevoeliger is voor bepaalde laders en idd sowieso kritischer is met kabels.
Daar waar je met een knaken kabel met Usb A en B vaak wel goed weg kwam luistert het nu nauwer.
Dat evt in combo met een andere lader kan voor extra problemen zorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:55:
Niemand zegt dat jouw methode niet werkt.
Alleen vermeld dat niet alle situaties werken en dat er zelfs situaties kunnen ontstaan die niet goed kunnen zijn voor je Switch.
Je propaganda campagne schiet zijn doel voorbij 8)7
Andersom vooral chef :O
Je blijft maar roeptoeteren over van alles en nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
matthijst schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:59:
[...]

Andersom vooral chef :O
Je blijft maar roeptoeteren over van alles en nog wat.
Ipv op de man te spelen en lacherig te doen geef ik antwoord op vragen die iemand stelt. Een goede vraag mbt de Mbp lader is schijnbaar voor iemand belangerijk.
De discussie erna over de kabels en dergelijke ook, het heeft allemaal betrekking op de Switch want de meesten willen graag een extra lader en kabel voor onderweg.

Nogmaals, ik ben On Topic, jij en nog wat vriendjes proberen mij af te zeiken en dragen nu bijzonder weinig bij.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Zucht..... Ik heb een maand lang gezegd tegen mijzelf (en vrienden) dat ik de Switch eind dit jaar pas zou halen wanneer er meer games uit zijn, als ik het überhaupt zou halen. Heb daardoor allemaal video's bekeken om zeker te zijn dat de Switch het echt niet is op release voor mij. Heb daarna Zelda gameplay video's gezien om te zien dat alleen Zelda niet voor mij waard is de Switch aan te schaffen (heb nooit een Zelda gespeeld).Heb veel (terechte) kritiek geüit op Switch, op zowel hardware en software. M Wat gebeurde er hierdoor?

Door steeds video's te kijken om een bevestiging te zoeken dat ik inderdaad beter kan wachten met de Switch, begon ik steeds meer zin te krijgen in de Switch als hebbeding :P En Zelda begon ik toch wel heel erg vet te vinden in de video's. Afgelopen zondag via Amazon besteld en gister ontvangen (direct een vriend overtuigd zondag er ook een te halen, die heeft em ook gister ontvangen). Sinds vandaag de Switch + Zelda in mn bezit en heb niks anders dan lof voor het apparaat. Ja, hij kon zoveel beter zijn, ja ze hadden kunnen wachten om het krachtiger te maken, ja er kon een glazen scherm in, ja ze konden wifi verbeteren, ja dock kon hardware bevatten voor extra kracht, ja kon ethernet ingebouwd zitten, ja ze konden het online nerwerk al hebben. Ze konden zoveel verbeteren. Maar maakt het wat uit? Nee. Ik weet wat ik heb gekocht en ben bewust erin gestapt met alle terkortkomingen en heb de gelegenheid het terug te sturen. Mis ik iets? Jazeker. Geniet ik nu van Zelda op de Switch? Jazeker.

Mooi. Waar hebben we het dan over? Als het me niet bevalt (of iemand anders) stuur het dan terug en stop met zeuren. Heb je de Switch niet of wil je het niet kopen, stop dan met zeuren. Je hebt zelf de keuze in eigen hand en ondertussen zijn ALLE klachten, problemen en tekortkomingen méér dan duidelijk toch? Het is de "Switch ervaringen" topic, niet de "100e keer zelfde klacht over de Switch" topic, of de "Ik heb de Switch niet en wil het niet" topic.

Geniet van je Switch, of stuur het terug. Heb je geen Switch, haal er dan een en speel gezellig mee. Wil je er geen een, ook prima dan is er verder weinig te doen hier toch als je geen ervaringen kan delen?

[ Voor 4% gewijzigd door ASNNetworks op 08-03-2017 20:10 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-10 16:08
Zo... Zojuist LEGO City Undercover besteld! Heb 'm op de Wii U nooit gespeeld. Ook erg benieuwd naar de Coop mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
Er!k schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:06:
Zo... Zojuist LEGO City Undercover besteld! Heb 'm op de Wii U nooit gespeeld. Ook erg benieuwd naar de Coop mogelijkheden.
Ga je geen spijt van krijgen ! Topgame op de WiiU

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:32:
[...]
Als ik het doe rapporteren ze mij meteen aan de mods ...
Wellicht ziet de wereld dan toch jouw commentaar niet zoals je denkt dat het overkomt.

"if everyone around you seems like an asshole, you're the asshole"

Nu impliceer ik niet dat je om een thread op een forum een "asshole" bent, maar je snapt het punt van de quote. De perceptie van jezelf is denk ik verkeerd, en al het goede dat je denkt/probeert te doen, wordt helemaal niet positief ontvangen. Hoeveel bedankjes heb je al gehad voor je inspirerende wijsheid en wijze waarschuwingen? Ik denk dat ik het aantal kan raden.
Wellicht door de vele posts tussendoor mis ik weleens wat of jij ziet het als onwaarheden.
Ik beantwoord ze graag en heb ook weleens fouten van mijn zijde aangegeven.
Ik hoor het wel als je voorbeelden hebt.
Ik ga geen oude posts doorzoeken, maar je bent dus al op je vingers getikt, merk ik. Dat zegt denk ik genoeg.
Ik vraag me af welke krachten in werking zijn die mensen alles doet bagataliseren in optima forma.
Voorbeeldje opblazen en overdrijven. Melodramatisch is het.
Het insignificant vinden van zaken die ze nooit op hun iphone zouden accepteren (design, kwaliteit) en nu valt het opeens wel mee en helemaal geen issue.
En voor zo'n iPhone betaal je dan ook 2-3x zoveel. Dus zoals ik al eerder zei, voor een dubbeltje op de voorste rij willen zitten. Er zijn concessies gemaakt, en afzijdig van kapotte docks die het scherm bekrassen en Joycons die niet lekker syncen, zijn andere problemen heel incidenteel en schaars.
Mooi punt, jouw visie op de savegames ...
Je zegt dat we wisten dat online services minimaal zouden zijn, klopt helemaal. Maar dat heeft niks te maken met savegames veilig kunnen stellen, zeker niet met SD opslag opties.
Jij wist dat ook niet, niemand buiten Nintendo wist dat en daar kan je als klant niet op anticiperen want het is iets waar je vanuit gaat.
Jij vind dat wel mee vallen, zelfs voor een handheld device die veel meer kans op sneuvelen heeft, ook in de eerste maanden. Om maar te zwijgen over de recalls die er mischien aan komen en de twijfelachtige belofte dat die data bewaard blijft.
Nogmaals, opblazen en onwaarheden. Waar haal je die recall nonsens nou ineens vandaan? Dit is precies wat ik dus bedoel. En maar roepen dat je mensen aan het informeren bent. Ja, misschien gaat dat gebeuren (denk het eigenlijk niet). Maar om dit zonder bron te verkondigen is gewoon een leugen vertellen. Ik kan er online niets over vinden.
Enne niet rekenen op online services ? De eshop werkt ook prima .. En mensen spelen online Fast rmx tegen elkaar, Friendscodes werken gewoon ...
En dan is het logisch dat evt data opslag pas in de hersft operationeel zou zijn ? Kom op man ...
Jij overdrijft pas enorm en als je eens gebruikers posts leest (ook buiten tweakers) dan zie je dat data opslag wel degelijk belangerijk is voor gamers, die willen dat gewoon veilig stellen (fysiek of in een cloud oid).
Er werken wat dingen die cruciaal zijn voor de operatie van de games/console. En duidelijk hebben savegames dat eventjes niet. Overigens kun je een clouddienst waar miljoenen save files in gesynced gaan worden en wellicht andere data zoals albums en later ook nog Pokemon Banks, wanneer Pokemon op Switch gaat komen, dan staat dat inderdaad niet gelijk aan een paar servers neerzetten waar een paar spelers tegen elkaar kunnen FastRMXen of een eShop waar enkel van gedownload wordt en een kwestie is van je CDN-capaciteit bijzetten, iets wat je door Amazon of andere partijen kunt laten doen.

Verder ben ik klaar met de discussie, wanneer je geen grijntje zelfreflectie kunt toepassen, zelfs als vele anderen die spiegel voor je ophouden en dit enkel ziet als aanvallen door mensen die het volgens jou allemaal bij het verkeerde eind hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Is ie al uit of pre-ordered? Heb hem hier voor de Wii-U en mijn zoontje was/is er helemaal wild van. Ik vond het ook erg leuk om mee te kijken, want er zit zat 'volwassenenhumor' in plus 'foute' jaren 70 politiefilmdeuntjes. :D
Echt een Lego-GTA. Weet je of er voor de Switch-versie nog vernieuwingen inzitten?

Verder... ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb nog steeds 0 problemen met de Switch.

En..wie zich ergert aan een bepaald persoon kan deze het best negeren of een tr doen. Reageren gooit alleen maar olie op het vuur.

[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 08-03-2017 20:14 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Laatst online: 27-10 11:10
Bomberman71 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:58:
[...]

Klopt ook helemaal, maar dat werkte ook vaak op smartphones want vrijwel iedereen heeft extra's goedkope kabels en laders gebruikt en was er niks aan de hand, vrijwel niemand had issues.

Nu blijkt dus dat Usb-C veel gevoeliger is voor bepaalde laders en idd sowieso kritischer is met kabels.
Daar waar je met een knaken kabel met Usb A en B vaak wel goed weg kwam luistert het nu nauwer.
Dat evt in combo met een andere lader kan voor extra problemen zorgen.
Als je een klein beetje had gegoogled wist je dat niet alle kabels even goede stroom leveren vergeleken met het origineel. Daarbij komt er ook genoeg nieuws voorbij over ontploffende goedkope knaken batterybanks uit china maar hey... er zit een CEC print op dus het is toch getest? Wat kan er mogelijk misgaan?

Het wordt tijd dat we terug gaan naar de tijd waar alles een eigen vorm van een lader heeft want holy cow wat zijn mensen dom geworden. Alles onder het mom van "Als het past moet het werken" motto... Dat telefoons/tablets een standaard hebben boeit me niet maar het begint langzaam allemaal laten we een usb aansluiting nemen en nu vooral dat USB-C gevoeliger is dan ooit, wees gewoon slim en laat die usb kabels ala Aliexpress/Alibaba/DealExtreme en wat voor andere websites we nog meer hebben lekker links liggen, op de lange duur heb je maar 1 persoon ermee en dat is jezelf. Want je geld terug krijgen via China voor je Switch kan je naar fluiten, tenzij je ook een Switch accu uit China wilt halen bij de partij die je die even brakke kabel van je heeft geleverd.

TLDR, helaas moet ik Bomberman is een keer gelijk geven over de gevaren van goedkope knaken USB-C
kabeltjes en ik zie niets bijzonder wat hij in "dit" (let op de "" hier) geval fout doet. Die dingen zijn nou eenmaal gevaarlijk, voor jezelf als je voor je apparatuur. Heb toen al gezegd, alles wat fysiek ergens ingaat weiger ik om te kopen uit China. PS probeer Action ook niet te rechtvaardigen, dat is over het algemeen dezelfde crap die je goedkoper van aliexpress had kunnen halen

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 09:15

Denko

|{ing Øf ßlitz

Btw, het is niet vaak dat ik het zeg, maar ik ben naar Neogaf gegaan voor de leukere sfeer en betere informatie mbt console topics.

Het was al 50/50, maar dit topic is wel royaal verziekt laatste tijd door een handje vol mensen. Allebei de kanten op helaas.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nou, echt heel goed wat hij zegt:
Ik heb volgens mij alleen succesvolle laadcycli gezien met die van de MBP
Ten eerste heeft hij zelf niks gezien, want hij heeft geen Switch.
Ten tweede hebben meerdere mensen, waaronder ikzelf, al andere laders gebruikt.
Maar goed, dat zijn positieve geluiden en die kun je maar beter negeren.

Ik zal "negeren" eens gaan proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 08-03-2017 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:13:
[...]

Is ie al uit of pre-ordered? Heb hem hier voor de Wii-U en mijn zoontje was/is er helemaal wild van. Ik vond het ook erg leuk om mee te kijken, want er zit zat 'volwassenenhumor' in plus 'foute' jaren 70 politiefilmdeuntjes. :D
Echt een Lego-GTA. Weet je of er voor de Switch-versie nog vernieuwingen inzitten?

Verder... ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb nog steeds 0 problemen met de Switch.

En..wie zich ergert aan een bepaald persoon kan deze het best negeren of een tr doen. Reageren gooit alleen maar olie op het vuur.
Volgens mij alleen graphics die verbeterd zijn. Besturing zal wel wat anders zijn, omdat de gamepad geen controller meer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat de laadtijden aangepakt zijn. Dat was volgens mij het grootste minpuntje op de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Hyp Hyper schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:13:
[...]

Hij komt rond 7 april uit. Nog even geduld dus... Er zit volgens mij een split screen Coop in. Dat is nieuw. Voor de rest een port van de Wii U versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:26:
Ik hoop dat de laadtijden aangepakt zijn. Dat was volgens mij het grootste minpuntje op de Wii U.
Denk wel dat het scheelt of je hem via een cartridge laadt of via een disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Is het mogelijk de boxjes van de Switch te gebruiken in de Dock-modus, als je hem aansluit op een monitor zonder boxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

msnguy schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:36:
Is het mogelijk de boxjes van de Switch te gebruiken in de Dock-modus, als je hem aansluit op een monitor zonder boxen?
Volgens mij niet. Schakelt automatisch over op HDMI output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Er!k schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:30:
[...]

Hij komt rond 7 april uit. Nog even geduld dus... Er zit volgens mij een split screen Coop in. Dat is nieuw. Voor de rest een port van de Wii U versie.
Dat zou al een leuke extra zijn. Mijn vrouw speelt het spel ook wel eens, dus die zou het samen met m'n zoontje kunnen spelen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wahloh schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:41:
[...]

Volgens mij niet. Schakelt automatisch over op HDMI output.
Als kleine aanvulling hierop:

Ik las dit op reddit:

The audio jack works while docked so no problem to plug in your speakers. Also the sound can go through the hdmi cable to the screen in case you want to use your monitor's speakers.

Dus je handheld's speakers gaan wellicht niet aan, je zou nog wel een 3.5mm speakersetje erop aan kunnen sluiten, ondanks dat je de Switch aan een normale monitor hangt. Zo deed ik het met de Wii U ook, wanneer ik deze bij de PC had staan. 3.5mm van de Gamepad naar speakers, beeld naar de monitor via HDMI->VGA plug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:47:
[...]

Als kleine aanvulling hierop:

Ik las dit op reddit:

The audio jack works while docked so no problem to plug in your speakers. Also the sound can go through the hdmi cable to the screen in case you want to use your monitor's speakers.

Dus je handheld's speakers gaan wellicht niet aan, je zou nog wel een 3.5 mm speakersetje erop aan kunnen sluiten, ondanks dat je de Switch aan een normale monitor hangt. Zo deed ik het met de Wii U ook, wanneer ik deze bij de PC had staan. 3.5 mm van de Gamepad naar speakers, beeld naar de monitor via HDMI->VGA plug.
Ah oké, thanks! Misschien dan een kabeltje van de audio input in mijn PC naar de 3,5 mm output in mijn (toekomstige) switch trekken, aangezien de 3,5 mm kabel van mijn boxen bijna vastgeroest is aan mijn moederbord. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-10 00:20

wootah

They see me trollin'

Blubkens schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:26:
[...]

Type-C devices are STRONGLY RECOMMENDED to not support proprietary charging methods that modify Vbus voltage beyond default levels, or alter sink/source roles as such may result in interoperability issues with the chargers or devices that support the standard USB Power Delivery methods. While this is called out as "STRONGLY RECOMMENDED", in future Android versions we might REQUIRE all type-C devices to support full interoperability with standard type-C chargers.
Quote van Google over Android apparaten, zeer informatief voor de Nintendo Switch discussie :/
Verder doet de Nintendo Switch ook niet aan USB Power Delivery 3.1 waar ze het hier over hebben. De voltages daarvan zijn 5V, 12V en 20V. De lader van de switch doet 15V.
De Switch houd zich wel aan de Battery Charging specification die is namelijk 5V, 1,5A zoals ik al eerder postte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 20:26:
Alles gaat nu via flash-geheugen ipv discs. Ik denk dat het aardig wat scheelt. Zelfs in een massieve game zoals Zelda is er alleen een loading time als je teleport of van de world map naar een tempel gaat en terug. En die duurt < 20 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Gezien ik digitaal ga geen pre-order maar wel een game waar ik naar uit kijk. Op de Wii U eigenlijk niet aan toe gekomen dus nu maar eens voor gaan zitten.

Ook al komt hij naar elk platform (en waarschijnlijk met betere graphics op de pro) ga ik toch voor de Switch versie vanwege de handheld modus. Voor mij is dat echt een dik voordeel geworden in zeer korte tijd. Zo ziet mijn vriendin ook weer eens wat anders dan mijn rug.

Weet niet of ze heel trots op me is als ik met LEGO speel, maar volgens mij biedt het spel behoorlijk afwisselende missies en volwassen humor dus bring it on :) GTA met LEGO..leeftijd onbelangrijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:00:
[...]

Alles gaat nu via flash-geheugen ipv discs. Ik denk dat het aardig wat scheelt. Zelfs in een massieve game zoals Zelda is er alleen een loading time als je teleport of van de world map naar een tempel gaat en terug. En die duurt < 20 sec.
Het zou idd logisch zijn.
Echter in Zelda Botw was het verschil minimaal (2 seconde verschil langzamer dan de Switch) bij het starten van een Quest vanuit de titlescreen.
Bij het teleporten en een continue na het dood gaan was de WiiU sneller met een kleine marge van respectievelijk 1.3 en 2.5 seconden. Ja, wie had dat ooit gedacht :|

Kortom, je kunt er denk ik weinig over zeggen. Niet alle flashcards zijn snel.

[ Voor 5% gewijzigd door Bomberman71 op 08-03-2017 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:56
Interessant: op zowel bart smit als intertoys site is een nieuwe game verschenen (leverdatum nog onbekend): Pikmin World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Slomy schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:12:
Interessant: op zowel bart smit als intertoys site is een nieuwe game verschenen (leverdatum nog onbekend): Pikmin World
Is niet nieuw en ze bedoelen waarschijnlijk de 3DS game.

[YouTube: https://youtu.be/9myQgyvX5_M]

Snake pass lijkt toch echt een game te worden voor kleinere kinderen. Zie niet echt een uitdaging in de eerste 11 minuten gameplay.

[ Voor 9% gewijzigd door Beakzz op 08-03-2017 21:16 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!