[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.033 views

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

Beakzz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:55:
[...]

Haha heel off-topic nu maar Japans model boven en beneden. Heb ik gelijk aangepast na een bezoek aan Japan 😂👍
Ik heb niet het formaat van een Japanner, dus lijkt het me logisch dat een Japans toilet voor mij minder goed zit dan een normaal Hollands model ;)
Maar idd offtopic :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Ik heb de Neon Switch sinds de release van Mario Odyssey en mijn rechter joy-con reageert regelmatig niet op input.

Ik zit ongeveer 3 meter van de switch af als de Switch in die doc zit, verder zitten er geen objecten tussen de Switch en waar ik zit. Meestal is de B knop die niet reageert op input, maar het kan ook zijn dat niks reageert en dat ik toevallig meestal de B knop in druk als ik het merk.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Een Google zoektocht leidt vooral naar mensen waar de joy-con helemaal niet meer werkt.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
rnenator schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:04:
Ik heb de Neon Switch sinds de release van Mario Odyssey en mijn rechter joy-con reageert regelmatig niet op input.

Ik zit ongeveer 3 meter van de switch af als de Switch in die doc zit, verder zitten er geen objecten tussen de Switch en waar ik zit. Meestal is de B knop die niet reageert op input, maar het kan ook zijn dat niks reageert en dat ik toevallig meestal de B knop in druk als ik het merk.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Een Google zoektocht leidt vooral naar mensen waar de joy-con helemaal niet meer werkt.
Sync problemen. Ik heb nu al tweemaal de de linker joycon en eenmaal de rechter naar de technische dienst van Nintendo NL gestuurd i.v.m. de garantie. Deze problemen met synchronisatie lossen ze gewoon op.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
NastyNick schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:14:
[...]

Sync problemen. Ik heb nu al tweemaal de de linker joycon en eenmaal de rechter naar de technische dienst van Nintendo NL gestuurd i.v.m. de garantie. Deze problemen met synchronisatie lossen ze gewoon op.
Ok, dan ga ik daar maar even achteraan...

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:43

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Turfschipper schreef op donderdag 30 november 2017 @ 07:05:
Dus....dan kies ik toch voor Tetris als DE WC game van 2017. Wel uitkijken met een hard drop, maar dat spreekt voor zich.
Ach... Zo lang je het met Tetris niet tot de rand vult lijken mij harddrops niet het probleem. :+

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:47
He, een bekend gezicht als rare blade in XC2... :p
Afbeeldingslocatie: https://giant.gfycat.com/UnfoldedPepperyCrow.gif

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57
NastyNick schreef op donderdag 30 november 2017 @ 12:14:
[...]

Ik moet de mijne nog steeds is goed hertesten, helemaal nadat er laatst nog een firmware update voor de joycons is geweest. Maar ik speel speel weinig en dan meestal of in handheld mode, of docked en dan met mijn pro controller dus dan heb ik er sowieso geen last van. Kids spelen doorgaans alleen ook handheld of juist in tabletop mode, en dan zit je ook goed.......

10 second ninja DONE

• JackAvery
  • Nu online
Xenoblade Chronicles 2's review embargo is afgelopen en dus verschijnen momenteel een hoop reviews online. De voorlopige consensus (met wat uitzonderingen natuurljk) is positief, voor de cijferliefhebbers: het spel scoort gemiddeld ~8.5/10 op Open/Metacritic.

Edit - reviews moet je natuurlijk lezen/kijken naar eigen keuze, maar om toch maar een suggestie te geven:

[ Voor 24% gewijzigd door JackAvery op 30-11-2017 15:59 ]

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 18:58

Ulti23

Quality Time

Dat Xenoblade 2, ziet er gelikt uit. Ben ook wel fan van (J)RPG, maar is deze game nou turn based, of is de actie real time? Het lijkt er als een soort combi uit te zien...

Is de story van de game voortboordurend op deel 1, of is het een op zich staande titel die je kunt spelen zonder ook maar ooit het 1e deel te hebben gespeeld?

I pitty the fools who took my game-station.....

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:52
Ulti23 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:13:
Dat Xenoblade 2, ziet er gelikt uit. Ben ook wel fan van (J)RPG, maar is deze game nou turn based, of is de actie real time? Het lijkt er als een soort combi uit te zien...

Is de story van de game voortboordurend op deel 1, of is het een op zich staande titel die je kunt spelen zonder ook maar ooit het 1e deel te hebben gespeeld?
Realtime en net als final fantasy losstaande delen op zich zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55

Het is een beetje een half-half situatie, maar uitgaande van 1 en X een beetje vergelijkbaar met MMO's. Je hebt auto-attacks, en daar weef je je skills / arts doorheen (welke weer positionals hebben). Van wat ik overal lees speelt het een stuk lekkerder dan dat je het in de meeste filmpjes ziet, het is schijnbaar iets om te ervaren (zoals bij het filmpje hierboven ook benadrukt wordt).

Het is een op zich staande titel, al heeft het hier en daar kleine referenties naar andere titels (zoals RayNBow hierboven een gifje had staan van een blade die uit Xenosaga komt (een PS2? game). Maar voor de rest is het vergelijkbaar met Final Fantasy, ieder deel staat op zich, ieder deel heeft Nopon's (zoals Moogles in FF), etc.

Alle reviews, waarbij ik voornamelijk de beknopte eindoordelen op Metacritic even bekeken had, geven toch wel aan dat dit een no-brainer moet zijn voor (J)RPG liefhebbers.

Ik ben benieuwd, ik heb goede hoop dat 'ie in de brievenbus ligt straks, dus hopelijk kan ik vanavond al aan de slag. Anders morgen :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Xenoblade Chronicles 1 had (vind ik!) de perfecte verhouding tussen story, gevechten en exploration. Deeltje 2 schijnt ook deze verhouding te hebben, en is wat dat betreft dus een no-brainer inderdaad voor elke (J)RPG fan.
Ikzelf heb de game vanmiddag in de brievenbus mogen ontvangen, vanavond dus mijn eerste (van de vele) XBC2 uurtjes! :Y)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:27
Sinds gisteren ook in het bezit van een Switch + Mario Odyssey.

Wat een aangename verrassing is de output van de Switch op een 4k TV!!! Ik heb alle Nintendo consoles gehad vanaf de Wii (en enkele er voor) maar deze is toch echt weer een toppertje.
Na de Wii U had ik het even gehad met nintendo en had grote twijfels over het aankopen van de Switch.

Heel tevreden dat ik het gedaan heb en nu dus maantjes verzamelen :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Bedankt EA ;)
We krijgen dus waarschijnlijk inderdaad een nintendo direct in januari :-)

Originele Post:
https://www.resetera.com/...uary-2018-thanks-ea.8863/

Reddit:
https://www.reddit.com/r/...nfirmation_that_the_next/

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

RayNbow schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:11:
He, een bekend gezicht als rare blade in XC2... :p
[afbeelding]
Dat is er nou net één die ik liever niet gezien had.
sleepwalkerbe schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:44:
Wat een aangename verrassing is de output van de Switch op een 4k TV!!!
Oh geez, ik moet er niet aan denken!

Make lovecraft not warcraft.

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:50
Bij de intro staat dat de Switch een 3.5mm audio jack heeft, maar ondersteund deze ook 4 polige jacks met een microfoon, of is ondersteund het alleen audio?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Afaik ondersteunt 'ie iPhone headsets, maar of er ook games zijn die audio-in ondersteunen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Fermion
CyBeR schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:06:
Afaik ondersteunt 'ie iPhone headsets, maar of er ook games zijn die audio-in ondersteunen?
Oh, je hebt niet zoals bij PS4 dat je chat parties kunt aanmaken..??

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Buiten games om niet iig.

• Fermion
Net even opgezocht, Splatoon ondersteund deze. Dus je headset met audio-in werkt dus ook?

http://en-americas-suppor...intendo-switch-online-app

Er schijnt ook een app te bestaan:
http://en-americas-suppor...W5pR2g4c3huYkElMjElMjE%3D

edit: dus aanwezig (3.5mm met microfoon), top!
Deze informatie mag wel duidelijker in het intro worden weergegeven.

NS

[ Voor 42% gewijzigd door Fermion op 30-11-2017 20:19 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Fermion schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:11:
[...]

Net even opgezocht, Splatoon ondersteund deze.
Splatoon ondersteunt 't niet, alleen via een app op je telefoon.

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:41:
[...]

Splatoon ondersteunt 't niet, alleen via een app op je telefoon.
Splatoon ondersteund het wel in lokale multiplayer (dus meerdere Switches draadloos op elkaar aansluiten en dan een headset op het systeem aansluiten). Alleen online niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Oei, leuk, xenoblade 2 gekocht in de zuid-afrikaanse eshop, maar die is nu dus net unlocked en te spelen =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 15:34
Na 6 maanden kun je nog steeds je ontvangen beloningen niet inwisselen op MY NINTENDO. Ik heb al drie e-mails verzonden in die 6 mnd en steeds ""het komt eraan :)""

Dus E-mail allemaal Nintendo met de vraag wanneer dit eens beschikbaar komt.

E-mail naar service@nintendo.de

We willen toch onze munten inwisselen voor goodies

• sleepwalkerbe
Sméagol schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:57:

[...]

Hoezo dan ? Wat denk je dat er zo erg is aan een Switch op 4k TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

sleepwalkerbe schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:51:
[...]

Hoezo dan ? Wat denk je dat er zo erg is aan een Switch op 4k TV?
Sommige dingen zien er op een HD scherm al niet uit. Dan nog 'ns blown up.. Nee dank je.

Edit:
Overigens ben ik verrast dat ik alle zooi voor Xenoblade (DLC, Japanese voice pack, en day 1 patch) vantevoren kan downloaden zonder de digitale versie te hebben. 't lijkt erop dat ik helemaal klaar ben voor morgen wanneer ik m'n collector's dition binnen krijg!

[ Voor 32% gewijzigd door Sméagol op 01-12-2017 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19-09 17:10
Noresponse schreef op donderdag 30 november 2017 @ 23:08:
Na 6 maanden kun je nog steeds je ontvangen beloningen niet inwisselen op MY NINTENDO. Ik heb al drie e-mails verzonden in die 6 mnd en steeds ""het komt eraan :)""

Dus E-mail allemaal Nintendo met de vraag wanneer dit eens beschikbaar komt.

E-mail naar service@nintendo.de

We willen toch onze munten inwisselen voor goodies
En waarom stel je voor om naar de duitse tak van Nintendo te mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Paar uurtjes XC2 erop zitten, eerste chapter doorgespeeld. Hoewel ik zin heb om het verder te spelen, ben ik niet echt een fan van de Engelse dub. Ik lees wel veel positieve dingen erover, dus misschien komt het nog, maar bij sommige scenes mis ik echt de impact van sommige karakters. Om het even in spoilers te zetten (hoewel het niet echt iets spoilt, verhaalelementen laat ik nog even achterwege maar als je chapter 1 gespeeld hebt weet je 99% zeker waar ik het over heb. Het gaat met name om een paar karakters die je in de eerste chapter tegen komt):

spoiler:
Tegen het einde van chapter 1 heb je een serie aan cutscenes waar het gewoon niet goed klinkt;
Nia toonde in de eerste cutscene van de reeks veel emotie, maar de voice line was gewoon heel 'plat' / 'gewoontjes'. Het paste niet. Alsof de voice actors niet echt wisten wat er speelde in de cutscene. Het frustratiestukje van Rex waar miste ook emotie en dat stukje van de cutscene in combinatie met de dub kwam erg rommelig over. Daarna het stukje met Rex z'n 'charge schreeuw', dat was haast lachwekkend. Het mist impact. Verder vind ik Pyra op zich wel prima klinken.

Zo nu en dan voelen sommige zinnen ook te 'vlug' aan. Waar in het Japans waarschijnlijk een korte zin is, wordt er in het Engels een te lange zin in gepropt. Hierdoor vloeien sommige zinnen niet echt lekker in elkaar over.

Hoewel ik normaliter me niet eens zo stoor aan slechte VO's, vind ik het bij XC2 wel wat af doen van het totaalpakket. Er zit zo veel aandacht in de soundtrack, de cutscenes zijn geweldig geanimeerd, etc. Dan voelt het toch als een gemiste kans dat de dub van dit soort slordigheden erin heeft zitten.

Wel klinken de Nopons weer als vanouds en zorgen ze toch voor een glimlach bij mij :). Meh-meh-meh!

Edit: Trouwens, misschien een goed idee om nu een XC2 topic op te zetten. Ik ben helaas op werk en had vanochtend te weinig tijd. Mocht er vanavond nog niks zijn, dan maak ik 'm wel aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Grumpmeister op 01-12-2017 10:14 ]

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 13:28

Dhrax

Prog Lord

Is er een mogelijkheid om een account middels een wachtwoord o.i.d. te beveiligen ?
Mijn zoon van 5 is wel eens wat aan het rondklikken en heeft al 1x zijn Mario Oddysey savegame weten te verklooien door een nieuw spel op te starten. Dit wil ik voorkomen.

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
Dhrax schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:18:
Is er een mogelijkheid om een account middels een wachtwoord o.i.d. te beveiligen ?
Mijn zoon van 5 is wel eens wat aan het rondklikken en heeft al 1x zijn Mario Oddysey savegame weten te verklooien door een nieuw spel op te starten. Dit wil ik voorkomen.

Je kan de savegame terughalen, die zou nog opgeslagen moeten zijn (ik had een collega Mario Odyssey op m'n Switch met een new game laten spelen, daarna kon ik de oude save weer inladen). Ik heb het even niet bij de hand, maar de oude save is in ieder geval weer in te laden.

Een linkje: https://www.reddit.com/r/...ave_files_in_super_mario/

(Daarnaast weet ik het antwoord op de uiteindelijke vraag niet :') )

[ Voor 11% gewijzigd door Grumpmeister op 01-12-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Grumpmeister schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:20:
[...]

Je kan de savegame terughalen, die zou nog opgeslagen moeten zijn (ik had een collega Mario Odyssey op m'n Switch met een new game laten spelen, daarna kon ik de oude save weer inladen). Ik heb het even niet bij de hand, maar de oude save is in ieder geval weer in te laden.

Een linkje: https://www.reddit.com/r/...ave_files_in_super_mario/
Kijk ! Dit zijn reacties waar ik wat mee kan, super bedankt, ga het vanavond gelijk proberen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 19-09 17:10
Dhrax schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:18:

Heb je de parental app van Nintendo al geprobeerd?
Daarmee kun je aardig wat instellen. (volgens mij gaat het zelfs zo ver dat niemand zelfs de switch zou kunnen gebruiken tot deze door jou unlocked wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Grumpmeister schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:13:
Paar uurtjes XC2 erop zitten, eerste chapter doorgespeeld. Hoewel ik zin heb om het verder te spelen, ben ik niet echt een fan van de Engelse dub. Ik lees wel veel positieve dingen erover, dus misschien komt het nog, maar bij sommige scenes mis ik echt de impact van sommige karakters. Om het even in spoilers te zetten (hoewel het niet echt iets spoilt, verhaalelementen laat ik nog even achterwege maar als je chapter 1 gespeeld hebt weet je 99% zeker waar ik het over heb. Het gaat met name om een paar karakters die je in de eerste chapter tegen komt):

spoiler:
Tegen het einde van chapter 1 heb je een serie aan cutscenes waar het gewoon niet goed klinkt;
Nia toonde in de eerste cutscene van de reeks veel emotie, maar de voice line was gewoon heel 'plat' / 'gewoontjes'. Het paste niet. Alsof de voice actors niet echt wisten wat er speelde in de cutscene. Het frustratiestukje van Rex waar miste ook emotie en dat stukje van de cutscene in combinatie met de dub kwam erg rommelig over. Daarna het stukje met Rex z'n 'charge schreeuw', dat was haast lachwekkend. Het mist impact. Verder vind ik Pyra op zich wel prima klinken.

Zo nu en dan voelen sommige zinnen ook te 'vlug' aan. Waar in het Japans waarschijnlijk een korte zin is, wordt er in het Engels een te lange zin in gepropt. Hierdoor vloeien sommige zinnen niet echt lekker in elkaar over.

Hoewel ik normaliter me niet eens zo stoor aan slechte VO's, vind ik het bij XC2 wel wat af doen van het totaalpakket. Er zit zo veel aandacht in de soundtrack, de cutscenes zijn geweldig geanimeerd, etc. Dan voelt het toch als een gemiste kans dat de dub van dit soort slordigheden erin heeft zitten.

Wel klinken de Nopons weer als vanouds en zorgen ze toch voor een glimlach bij mij :). Meh-meh-meh!

Edit: Trouwens, misschien een goed idee om nu een XC2 topic op te zetten. Ik ben helaas op werk en had vanochtend te weinig tijd. Mocht er vanavond nog niks zijn, dan maak ik 'm wel aan.
Is er een optie om in het Japans te spelen met Engelse ondertiteling? Zo speel ik Japanse games het liefst.

Ik kan vanaf morgen met de game beginnen, ben benieuwd :9~

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
Avioto schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:00:
[...]

Is er een optie om in het Japans te spelen met Engelse ondertiteling? Zo speel ik Japanse games het liefst.

Ik kan vanaf morgen met de game beginnen, ben benieuwd :9~
Yep, dat is mogelijk. Het enige wat geen ondertiteling heeft zijn de battle-zinnetjes en de 'banter' tussen karakters tijdens / na gevechten (van wat ik gelezen heb). Grote kans dat ik dit ook ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123

spoiler:

Ik ben nog in chapter 1 maar stoor me totaal niet aan de dubs. De lipsync had beter gekund maar juist die schotse en ierse accenten vindt ik super tof. Maar goed dat is heel persoonlijk. Ben blij dat nintendo een oplossing biedt met de japanse audio voor mensen die het wel slecht vinden. Maar juist dat Amerikaanse ben ik wel een beetje zat.

Voor de rest heel mooi spel. Ben er heel blij mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

avec_style schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:46:
[...]

Heb je de parental app van Nintendo al geprobeerd?
Daarmee kun je aardig wat instellen. (volgens mij gaat het zelfs zo ver dat niemand zelfs de switch zou kunnen gebruiken tot deze door jou unlocked wordt)
Nog niet, dank voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:54
Anderhalf uur Xenoblade gespeeld en de graphics vallen in handheld mode wel een beetje tegen zeg. Vanavond eens kijken of het in docked wat mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Zironako schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:34:
Anderhalf uur Xenoblade gespeeld en de graphics vallen in handheld mode wel een beetje tegen zeg. Vanavond eens kijken of het in docked wat mooier is.
Ik heb beide gedaan en ik vind dat reuze meevallen. Heerlijk spel voor thuis en onderweg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:54
Kaasje123 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:36:
[...]

Ik heb beide gedaan en ik vind dat reuze meevallen. Heerlijk spel voor thuis en onderweg. _/-\o_
Het is niet super storend, maar het viel me wel op. Net alsof er een pixelachtig randje rondom elk object/personage zit ofzo. Moet wel zeggen dat ik alleen nog maar de grimmige beginstad en schip gedaan heb, dus ben nog niet naar de kleurrijke omgevingen geweest. Misschien dat het er daar wat beter uitziet. Moet wel zeggen dat de game veel charme bevat en dat vind ik wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Zironako schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:49:
[...]

Het is niet super storend, maar het viel me wel op. Net alsof er een pixelachtig randje rondom elk object/personage zit ofzo. Moet wel zeggen dat ik alleen nog maar de grimmige beginstad en schip gedaan heb, dus ben nog niet naar de kleurrijke omgevingen geweest. Misschien dat het er daar wat beter uitziet. Moet wel zeggen dat de game veel charme bevat en dat vind ik wel tof.
Dat is aliasing. Ze hebben in de game anti-aliasing niet aan staan (waarschijnlijk performance redenen). Persoonlijk stoor ik me er niet zo aan.

Zelf heb ik het spel ook al wat gespeeld en ik vermaak me aardig, hoewel ik nog een slag om de arm hou. Heb namelijk een tutorial gehad die eindigt met "Je krijgt hier later nog een uitleg over". Kreeg ik toch even Final Fantasy 13 vibe.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
DevWouter schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:38:
[...]

Dat is aliasing. Ze hebben in de game anti-aliasing niet aan staan (waarschijnlijk performance redenen). Persoonlijk stoor ik me er niet zo aan.

Zelf heb ik het spel ook al wat gespeeld en ik vermaak me aardig, hoewel ik nog een slag om de arm hou. Heb namelijk een tutorial gehad die eindigt met "Je krijgt hier later nog een uitleg over". Kreeg ik toch even Final Fantasy 13 vibe.
Is op zich toch niks mis mee dat je niet alles in 1x op je bord voorgeschoteld krijgt? Ik zou dat supper irritant vinden om alles meteen te moeten onthouden en toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Kaasje123 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:57:
[...]

Is op zich toch niks mis mee dat je niet alles in 1x op je bord voorgeschoteld krijgt? Ik zou dat supper irritant vinden om alles meteen te moeten onthouden en toe te passen.
Tutorials vragen vaak dat je ze de eerste keer meteen onthou (tenzij er een replay optie in zit). Liever heb ik een naslag werk (in het spel of als handleiding) zodat ik na een maand terug kan lezen hoe het in elkaar zit. Vaak zitten hier nog extra tips bij.

Overigens moet je "tutorials" niet verwarren met "pacing". Een goed spel verdiept de gameplay stap voor stap.
Zo is Portal (van Steam) een pracht game. Bijna het complete spel is een tutorial maar daar kwam ik pas achter nadat ik het spel nog een keer speelde met het commentaar aan.

Maar we raken off-topic. De game is gewoon goed, maar ik wil eerst wat meer zien voordat ik een oordeel geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Sméagol schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 01:21:
[...]

Sommige dingen zien er op een HD scherm al niet uit. Dan nog 'ns blown up.. Nee dank je.

Edit:
Overigens ben ik verrast dat ik alle zooi voor Xenoblade (DLC, Japanese voice pack, en day 1 patch) vantevoren kan downloaden zonder de digitale versie te hebben. 't lijkt erop dat ik helemaal klaar ben voor morgen wanneer ik m'n collector's dition binnen krijg!
Bij welke games vind jij dat dan. Tot nu toe ben ik 4 worlds/levels diep in SMO en ik heb nog geen enkel ding gezien waarvan ik zeg dat ziet er slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansb509
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-08 17:30
Op amazon.de 3 games 2 betalen . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:15:
[...]

Bij welke games vind jij dat dan. Tot nu toe ben ik 4 worlds/levels diep in SMO en ik heb nog geen enkel ding gezien waarvan ik zeg dat ziet er slecht uit.
Dingen zoals Mario zien er ook nog prima uit, niet zo scherp als echt HD, omdat 't geen HD is, maar komt in de buurt. Doom en Snakepass zien er niet uit. Nou heeft Doom een excuus en 't speelt desondanks lekker, dus ik klaag er niet (zo veel) over (ik kan 'm desnoods altijd nog in een Steam sale kopen). Maar op een 4K scherm wordt dat alleen maar erger natuurlijk. Verder 't menu van de Switch, erg lelijk, en toch iets waar je constant tegen aan kijkt, en wat ook totaal geen excuus heeft.

Gelukkig ben ik wel tevreden over de games, en wat dat betreft goed nieuws (of slecht nieuws, afhankelijk van de status van je portomonnee):

The Sexy Brutale verschijnt 07-12, een game waar ik naar uit zat te kijken.

https://twitter.com/TequilaWorks/status/936607589940584449

December wordt dus net als November weer overvloed aan games, m'n wishlist (.. en backlog) wordt alsmaar groter.

05-12 Nine parchments
07-12 The sexy brutale
07-12 Phantom breaker overdrive
14-12 Yooka-Laylee
19-12 Crawl

Dimension drive en Teslagrad zien er ook goed uit, maar die ga ik toch maar overslaan denk ik dan. Ik zit ook nog met Xenoblade Chronicles 2 (die ik morgen pas binnen krijg omdat PostNL te weinig zwarte pieten aan het werk heeft gezet blijkbaar), waarvan ik verwacht dat ik daar ook wel minstens 2 maanden zoet mee ben, en ik ben ook nog van plan Resident Evil chronicles te importeren. Dan moet ik verder Mario en LA Noire uitspelen, en de Zelda DLC.. <sigh>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Sméagol schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:51:
[...]

Dingen zoals Mario zien er ook nog prima uit, niet zo scherp als echt HD, omdat 't geen HD is, maar komt in de buurt. Doom en Snakepass zien er niet uit. Nou heeft Doom een excuus en 't speelt desondanks lekker, dus ik klaag er niet (zo veel) over (ik kan 'm desnoods altijd nog in een Steam sale kopen). Maar op een 4K scherm wordt dat alleen maar erger natuurlijk. Verder 't menu van de Switch, erg lelijk, en toch iets waar je constant tegen aan kijkt, en wat ook totaal geen excuus heeft.

Gelukkig ben ik wel tevreden over de games, en wat dat betreft goed nieuws (of slecht nieuws, afhankelijk van de status van je portomonnee):
Ja in dat geval snap ik het wel. Ik heb dan ook mijn game pc aan dezelfde 4K monitor hangen. Bij gevolg is het spelen van Doom of andere multi platform games natuurlijk voorbehouden voor de PC en alle nintendo exclusives (die meestal wel mooier zijn dan ported games) zijn voor de Switch.

Wie weet klaag ik er later ook over, momenteel echter nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Laatst online: 29-08 10:48
Sméagol schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:57:
[...]

Dat is er nou net één die ik liever niet gezien had.

[...]

Misschien dat sommige TV's het gewoon upscalen en zelf wat tierelantijntjes toepassen zodat het vanzelf mooier wordt? DVD's kunnen ook prima upscalen naar 1080p (uit de tijd dat DVD-spelers dat nog niet automatisch al deden). Geen idee, ben niet zo thuis in die techniek.

Overigens zeg je ergens anders ook iets over de lelijke interface van de Switch, het menu dan met name. Maar als ik zie hoe trááááág de UI op de Xbox is (dat is pas écht hel op Aarde, inclusief de onoverzichtelijke bende die het is, en 2x per jaar veranderd moet worden om het nog erger te maken en gewenning te voorkomen...) ... de PS4 valt nog mee maar die is ook niet bijster intuïtief.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

DigitalExcorcist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 08:32:
[...]

Misschien dat sommige TV's het gewoon upscalen en zelf wat tierelantijntjes toepassen zodat het vanzelf mooier wordt? DVD's kunnen ook prima upscalen naar 1080p (uit de tijd dat DVD-spelers dat nog niet automatisch al deden). Geen idee, ben niet zo thuis in die techniek.

Overigens zeg je ergens anders ook iets over de lelijke interface van de Switch, het menu dan met name. Maar als ik zie hoe trááááág de UI op de Xbox is (dat is pas écht hel op Aarde, inclusief de onoverzichtelijke bende die het is, en 2x per jaar veranderd moet worden om het nog erger te maken en gewenning te voorkomen...) ... de PS4 valt nog mee maar die is ook niet bijster intuïtief.
Don't get me wrong, qua design en responsiveness vind ik het Switch menu geweldig.. 't ziet er alleen niet uit op een HD scherm vanwege de resolutie. Vergelijk 't maar 'ns met 't Switch scherm zelf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grumpmeister
Gisteren geen tijd meer voor gehad helaas, maar aangezien 'ie er nog niet, hierbij het Xenoblade Chronicles 2 topic. Als iemand het verder uit wilt breiden, van de imgur's af wilt, of wat dan ook, geef me even een seintje en ik voeg je als mede-auteur toe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Sméagol schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:39:
[...]

Don't get me wrong, qua design en responsiveness vind ik het Switch menu geweldig.. 't ziet er alleen niet uit op een HD scherm vanwege de resolutie. Vergelijk 't maar 'ns met 't Switch scherm zelf.
Gezien de rest hier het allemaal wel ok vind en ik zelf ook...ligt het dan niet gewoon aan je TV? Het is geen PS4 of Xbox, maar op mijn 65inch OLED ziet het er prima uit.

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 02-12-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

bvbal79 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:35:
[...]

Gezien de rest hier het allemaal wel ok vind en ik zelf ook...ligt het dan niet gewoon aan je TV? Het is geen PS4 of Xbox, maar op mijn 65inch OLED ziet het er prima uit.
Ik denk toch echt dat 't eerder aan jullie ogen ligt. Dat, of puur 't feit dat ik er dichter op zit (ik gebruik dezelfde monitor als m'n computer, dus ik zit er vlak voor). Ik hoef toch niet echt uit te leggen dat dingen er simpelweg minder scherp uitzien als je een lagere resolutie gebruikt als je native resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Sméagol schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:42:
[...]

Ik denk toch echt dat 't eerder aan jullie ogen ligt. Dat, of puur 't feit dat ik er dichter op zit (ik gebruik dezelfde monitor als m'n computer, dus ik zit er vlak voor). Ik hoef toch niet echt uit te leggen dat dingen er simpelweg minder scherp uitzien als je een lagere resolutie gebruikt als je native resolutie?
Inderdaad mijn fout...ligt aan ons.

Ik hoef toch ook niet uit te leggen dat een PC monitor anders werkt dan een TV die upscaled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Grumpmeister schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:32:
Gisteren geen tijd meer voor gehad helaas, maar aangezien 'ie er nog niet, hierbij het Xenoblade Chronicles 2 topic. Als iemand het verder uit wilt breiden, van de imgur's af wilt, of wat dan ook, geef me even een seintje en ik voeg je als mede-auteur toe :)
Ik zal eens het topic bezoeken wanneer Xenoblade hier bezorgd wordt. Momenteel is dit de info die ik van Amazon.de krijg:
Afbeeldingslocatie: https://imgs.xkcd.com/comics/estimation.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

bvbal79 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:52:
[...]

Inderdaad mijn fout...ligt aan ons.

Ik hoef toch ook niet uit te leggen dat een PC monitor anders werkt dan een TV die upscaled?
Ik hoef jou toch ook niet uit te leggen dat dat min of meer 't zelfde is? Misschien gebruikt je TV een beter algoritme wat een beter resultaat geeft, maar 't zal nooit 1 op 1 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
DigitalExcorcist schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 08:32:
[...]

De UI ziet er hier ook gewoon prima uit. Beetje jammer dat het op 720p draait maar het is zo strak dat ik het niet echt merk. Vind de Xbox UI trouwens best prima :p. Sinds de laatste verandering best responsief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:

Prima om een topic aan te maken :P

spoiler:
Hm..ik hoor meer geluiden over Nia maar over het algemeen vind ik haar wel prima. Ze is nogal 'stiff upper lip/highbrow' waar ook een wat meer gereserveerde VA bij hoort. Later wordt het beter. :)

Die Battecry van Rex is inderdaad echt dumb. 7(8)7 Maar dit komt wel vaker voor in anime. Tevens is het extreem lastig om misschien iets heel Japans te vertalen naar Engels. Over het algemeen vind ik de writing echt best wel goed gedaan. Niet op het niveau van FFXIV (maar daar gooien ze er ook een berg resources tegenaan om ervoor te zorgen dat het echt goed is qua vertaling), maar over het algemeen een 8'tje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:21

DoctorV64

Cosmopoliet

Sinterklaas kwam wat eerder dit jaar voor mijn kinderen 🤣 Arms wordt fysiek tot leven gebracht, ze hebben geen workout nodig vandaag.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
BlackMage schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 20:55:
Ik had het probleem van dat hij geen connectie kan maken na vinden van een game. Bij details gaf ie iets aan als "NAT traversal failed"

Toch nog een potje kunnen spelen :)

Het zit hem niet in de uPnP settings maar iets anders. Veel wat geavanceerdere routers doen standaard dat ze voor uitgaand verkeer de source port randomizen. Je moet een uitzondering maken voor je Switch door statische mappings op in ieder geval udp traffic te zetten.

In PfSense stel je dit zo in:
Firewall -> NAT -> Outbound.
[afbeelding]
Wellicht hebben anderen hier ook wat aan.
Dit werkt!
Top, dit had ik net nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Iemand enig idee/ervaringen of zo iets: https://goo.gl/HyVS38 je Switch beschermt is als je je broertje van 8 wilt laten spelen op je Switch in handheld mode? (ik heb al een screenprotector op de Switch zitten)

[ Voor 4% gewijzigd door Klaasy99 op 02-12-2017 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Klaasy99 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:18:
Iemand enig idee/ervaringen of zo iets: https://goo.gl/HyVS38 je Switch beschermt is als je je broertje van 8 wilt laten spelen op je Switch in handheld mode? (ik heb al een screenprotector op de Switch zitten)
Het zal ongetwijfeld helpen als hij hem laat vallen :) Maar het blijft een kwetsbaar stukje speelgoed.

Echter lijkt zoiets mij persoonlijk niet super comfortabel spelen. En het lijkt me dat steeds dat ding eraf halen ook onhandig is en misschien wel voor beschadigingen zorgt.

Ik denk dat als je broertje geen "beperking" heeft dat je zonder zo'n ding ook wel veilig zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
BlackMage schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:31:
[...]

Het zal ongetwijfeld helpen als hij hem laat vallen :) Maar het blijft een kwetsbaar stukje speelgoed.

Echter lijkt zoiets mij persoonlijk niet super comfortabel spelen. En het lijkt me dat steeds dat ding eraf halen ook onhandig is en misschien wel voor beschadigingen zorgt.

Ik denk dat als je broertje geen "beperking" heeft dat je zonder zo'n ding ook wel veilig zit.
Oké, bedankt voor de feedback. Als m'n broertje op de TV speelt dan maak ik me niet zoveel zorgen, maar in handheld vind ik het altijd wat risky vooral, omdat als ik zelf in handheld speel, ik de Switch niet zo stevig vind aanvoelen, vandaar dat ik zat te overwegen om zo'n ding te kopen zodat ie eventueel ook in handheld mode kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:37
Ik gebruik momenteel deze en dat werkt en voelt prima.

https://m.ebay.co.uk/itm/.../122619603011?_mwBanner=1

Als het goed is krijg ik onderstaande case dinsdag binnen. Die is een stuk steviger dan de tpu versie.

https://www.amazon.com/Mu...zed-release/dp/B071ZRM6C1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Grumpmeister schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:32:
Een topic dat een trage inactiviteitsdood tegemoet gaat. Ik vraag me af of er überhaupt wel vraag naar was... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 11:57
marcelproust schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 22:31:
[...]

Een topic dat een trage inactiviteitsdood tegemoet gaat. Ik vraag me af of er überhaupt wel vraag naar was... 8)7
Alle berichten omtrent xb moeten verplaatst worden want het ging de laatste tijd wel meer over dat spel dan over de switch.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:08
Heb hier na 2 dagen ook maar besloten van een screenprotector te plaatsen. Zoon van 7 heeft er nu ongeveer 6u op zitten in handheld mode, en ik zie al de eerste krasjes op de bezel, dus wat gaat dat geven na een jaar :I.

Dacht van een goedkope non-glass te nemen van Big Ben (was €5) maar dat was wel een mislukking. De protector op zich ziet er prima uit, maar dat mooi aanbrengen blijkt een zenuwslopende onderneming. Ik had hem vrij snel recht, maar dan bleken er toch 2 kleine puntstofjes onder de protector te zitten met een onwrikbare luchtbubbel errond als gevolg. Nu nog wat klooien met het terug afnemen, stofje weg adhv plakband, terug aanbrengen, etc... werd het alleen maar slechter met weer een stofje op een andere plek, enz...

Weet niet of ik nog een nieuwe poging ga doen. Handheld mode is uiteindelijk toch maar voor de kinderen en denk dat die maar weinig geven over de netheid van het scherm, zeker als ik zie hoe hun iPad er soms uitziet :P.

Oh ja, ik vind het wel bizar dat mijn Nintendo account van ten tijde Gamecube+Wii blijkbaar niet meer bestond. Heb een nieuwe moeten aanmaken. Niet dat dat iets uitmaakt, mijn Nintendo punten waren toch al lang vervallen... maar vond het wel vreemd.

[ Voor 11% gewijzigd door Twixie op 03-12-2017 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grumpmeister
[...]

Voor mij persoonlijk had het ook niet gehoeven, maar er zitten hier ook genoeg mensen die gek werden van alle XC2 posts (no offense, en ik kan het ook goed begrijpen :P ). Tja, dan maar het risico op een trage dood. Maar aangezien dit een algemeen topic is, en een game met de grootte van XC2 de nodige vragen op kan wekken, is het idee om een gecentraliseerd topic te hebben ook niet eens zo verkeerd. Dan kan er nog eens makkelijk teruggezocht worden mochten er vragen, oid. zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
[...]

Tja, je zit wel op Tweakers he. Games als CoD en Fifa krijgen honderden posts, maar zodra het een beetje de diepte ingaat ben je iedereen kwijt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Avioto schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:33:
[...]

Tja, je zit wel op Tweakers he. Games als CoD en Fifa krijgen honderden posts, maar zodra het een beetje de diepte ingaat ben je iedereen kwijt :P
Dat heeft niets te maken met Tweakers, maar met onpopulaire games. XC2 leeft totaal niet in mijn (digitale) omgeving. Het zal best een goede game zijn, maar voor veel gamers is dit gewoon de zoveelste Japanse RPG die ook nog eens niet makkelijk is om op te pakken.

Heb helaas ook een paar topics op Tweakers die niet verder zijn gekomen dan een paar pagina's. Met een paar enthousiaste mensen is een topic best levend te houden, maar eigenlijk moet je het zo vroeg mogelijk aanmaken om mensen die niet bekend zijn met jet spel warm te stomen voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Beakzz schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:48:
[...]

Dat heeft niets te maken met Tweakers, maar met onpopulaire games. XC2 leeft totaal niet in mijn (digitale) omgeving. Het zal best een goede game zijn, maar voor veel gamers is dit gewoon de zoveelste Japanse RPG die ook nog eens niet makkelijk is om op te pakken.
Op alle gaming forums waar ik actief ben zie ik honderden posts over de game. Dit is echt wel typisch Tweakers (en Nederlandse gamers in het algemeen), alleen populaire games krijgen aandacht van zowel de redactie als "gewone" gebruikers.

Maar goed, dit word erg offtopic denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Avioto schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:22:
[...]

Op alle gaming forums waar ik actief ben zie ik honderden posts over de game. Dit is echt wel typisch Tweakers (en Nederlandse gamers in het algemeen), alleen populaire games krijgen aandacht van zowel de redactie als "gewone" gebruikers.

Maar goed, dit word erg offtopic denk ik.
Meningen zijn er om te verschillen. Genoeg topics over onbekende games hier, maar we hebben het over Tweakers wat jij misschien gebruikt als gameforum, maar eigenlijk een technisch forum is. Juist die verscheidenheid vind ik interessant, En blijkbaar zijn er dus genoeg forums waar er wel over deze game gepraat wordt dus het is ook geen probleem.

Al met al vind ik 9 pagina's als ik op Xenoblade zoek in dit topic dus en eigen topic moet toch wel actief te houden zijn als de game echt zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
* RayNbow zou wel willen posten in het Xenoblade topic... heb de game alleen nog niet binnen. Pakketje is blijkbaar nog steeds "onderweg".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 18:48
iemand ervaring met monopoly op de switch? Ziet er wel leuk uit, maar zo te zien slechte reviews...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
maximiliaan! schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:28:
iemand ervaring met monopoly op de switch? Ziet er wel leuk uit, maar zo te zien slechte reviews...
Deze versie is goedkoper en beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 18:48
heb ik al natuurlijk ; )
dit zou mss leuke nieuwe insteek kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Ik zou Track Mania Turbo graag op de switch zien! :)
Ideale portable game. Las geloof ik dat de developers er wel mee bezig zijn, maar is nog niet zeker of het naar de Switch komt ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Fusionmania op 04-12-2017 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Fusionmania schreef op maandag 4 december 2017 @ 00:34:
Ik zou Track Mania Turbo graag op de switch zien! :)
Ideale portable game. Las geloof ik dat de developers er wel mee bezig zijn, maar is nog niet zeker of het naar de Switch komt ;(
Er zijn behoorlijk wat games die zich prima lenen voor de Switch. Zou me niet verbazen als Bethesda na Doom en Skyrim met Fallout op de Switch komt, Telltale meer gaat doen naast Batman, en bij de eerste presentatie werd FROM Software ook als developer voor de Switch genoemd. Dus wie weet komt er een Dark Souls of Bloodborne game voor uit. Sindsdien alleen niks meer van gehoord maar ze staan toch wel genoemd met een reden.

Naast Gear.Club zouden er wel meer racegames mogen komen ja. Trackmania inderdaad of iets meer Gran Turismo-achtig...

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Laatst online: 16-09 09:16

amaterasu

In memory of Cj

maximiliaan! schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:28:
Ik heb monopoly switch sinds de release en speel deze met regelmaat met vrienden. Sinds de laatste update zijn de grootste problemen eruit en is het een prima game. Als je monopoly fan bent is het zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DigitalExcorcist MarioKart is de enige racegame die ik nodig heb.

En F-Zero natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:11:
@DigitalExcorcist MarioKart is de enige racegame die ik nodig heb.

En F-Zero natuurlijk.
Hm, dan heb je 't wel over de 2 toppers inderdaad :) maar bij gebrek aan F-Zero is Fast RMX er ook nog wel dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Vrijdag plaatste ik een bericht waar ik vrij kritisch was over Xenoblade Chronicles 2, maar een weekendje verder en ik kan het spel echt aanraden. Ik twijfel zelfs of ik dit een betere Switch Game is dan Zelda: BOTW en dat had ik echt niet verwacht. Sterker nog, het is vrij lang geleden dat ik zo erg enthousiast geweest ben geworden van een game (enthousiasme != beter, vandaar dat Zelda nog boven aan staat ondanks ik daar niet zo warm van werd).

Zo kwam ik gisterenavond er achter dat de eerste "town" drie à vier verdiepingen meer had ik dacht (terwijl ik zeker wast dat ik alles al onderzocht had omdat ik graag mijn map zo snel mogelijk compleet wil hebben) om vervolgens een paar uur later verrast te worden met een paar plekken die ik eerder compleet over het hoofd had gezien.

Ook op het twee eiland kwam ik een paar keer een vergelijkbare situatie tegen waarbij ik een gedeelte compleet over het hoofd had gezien terwijl het echt niet verborgen was (eerder het tegenovergestelde) terwijl ik eerder die dag toch zo'n beetje alle locaties had bezocht (was namelijk de weg kwijt).

Verder kan ik van z'n beetje elke screenshot bepalen waar ik ben (de map staat bij mij bijna altijd uit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 16:18
Met Black Friday Rayman bij de Intertoys opgehaald voor 25 euro, wat een toffe game is dat zeg, ziet er echt fantastisch uit op de Switch en speelt heerlijk. Mocht je hem nog niet gespeeld hebben, een absolute aanrader!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:22

Lagune

Its time for warp

Gynnad schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:55:
Met Black Friday Rayman bij de Intertoys opgehaald voor 25 euro, wat een toffe game is dat zeg, ziet er echt fantastisch uit op de Switch en speelt heerlijk. Mocht je hem nog niet gespeeld hebben, een absolute aanrader!
geweldige game idd, ook de soundtrack is amazing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Ik vind die "8-bit"-levels fantastisch, daar hadden er van mij wel veel meer van in mogen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 11:22

Lagune

Its time for warp

zijn wel erg lastig soms, zitten ook geen checkpoints in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenBenny
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-08 19:33
Misschien een vreemde vraag maar worden de switch games afhankelijk van waar je ze koopt (ik bedoel dan binnen belgïe of nederland) in verschillende talen geleverd?
In sommige webshops zie ik er specifiek NL bij staan en bij andere niet?
Heeft hier iemand ervaring mee? waar kan je ergens vinden in welke talen games te verkrijgen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

DenBenny schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:00:
Misschien een vreemde vraag maar worden de switch games afhankelijk van waar je ze koopt (ik bedoel dan binnen belgïe of nederland) in verschillende talen geleverd?
In sommige webshops zie ik er specifiek NL bij staan en bij andere niet?
Heeft hier iemand ervaring mee? waar kan je ergens vinden in welke talen games te verkrijgen zijn?
De meeste games zijn meertalig en zijn aan regio's gebonden waardoor sommige talen niet aanwezig zijn.
Zo hebben Japanners niks met de Franse taal te maken en wij in Europa krijgen soms diezelfde game zonder Japanse tekst.

Dat gezegd te hebben: In de Europa regio (of beter gezegd west-Europa regio) worden vaak de Europese versie van het spel verkocht. Als dus één website aangeeft dat het spel in het Nederlands is (meestal ondertitelt) dan mag je er van uitgaan dat je andere het vergeten zijn om het erbij te zetten.

Anders kan je altijd hier de vraag stellen (vast wel één iemand die het spel heeft). Volgens mij staat verder ook de online shop van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
lowskilled-ftw schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:14:
[...]

Ik zit er ook met smart op te wachten, voordat je het weet is het 3 maart en gaan mijn eerste gold centjes zo de deur uit!
late reactie maar ik werd hier weer door getriggerd doordat ik supermario world in de aanbieding zag voor de 2DS/3DS. Dat is er toch wel 1 die ik weer wil spelen op de switch! prachtige game!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Bij Amazon hebben ze nu 3 games halen 2 betalen...
Maar ik zit met een issue:
Ik heb nu enkel Mario Oddesey. Ik wil sowieso nog Mario Kart en Zelda voor de Switch (heb ik al voor de Wii U, maar die games verkoop ik dan)

Maar nu moet er nog een derde game bij... Wat is nu echt een leuke game voor erbij?
Rabbids lijkt me best leuk, al is het een kloon van een andere game in nintendo-jasje. Maar niet echt een co-op game.
Snipperclips is te goedkoop voor de 3=2 actie
Fifa 18 lijkt me ook wel leuk om te hebben. Al ben ik geen echte voetbal-game-held.
Splatoon leek me supervet in Co-op... maar daar zit geen co-op in.

Welke game MOET ik nu echt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Splatoon.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Waah schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:33:
Ik heb nu enkel Mario Oddesey. Ik wil sowieso nog Mario Kart en Zelda voor de Switch (heb ik al voor de Wii U, maar die games verkoop ik dan)

Maar nu moet er nog een derde game bij... Wat is nu echt een leuke game voor erbij?
Rabbids lijkt me best leuk, al is het een kloon van een andere game in nintendo-jasje. Maar niet echt een co-op game.
Fifa 18 lijkt me ook wel leuk om te hebben. Al ben ik geen echte voetbal-game-held.

Hoe kunnen andere mensen nou zeggen welke game jij MOET hebben? Dan krijgen weer alle verschillende meningen op een rijtje. Of de vraag waarom Xenoblade 2 niet bij je opties staat :+ 3=2 acties zorgen er vaak alleen maar voor dat je meer koopt dan je momenteel kan spelen dus misschien 2 x Zelda en er 1 verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Beakzz schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:56:
[...]

Hoe kunnen andere mensen nou zeggen welke game jij MOET hebben? Dan krijgen weer alle verschillende meningen op een rijtje. Of de vraag waarom Xenoblade 2 niet bij je opties staat :+ 3=2 acties zorgen er vaak alleen maar voor dat je meer koopt dan je momenteel kan spelen dus misschien 2 x Zelda en er 1 verkopen?
True... maar....

De meeste switch-games zullen niet snel goedkoper worden dan 33 euro. Zeker Zelda+Mario Kart niet. Verkopen via MP is een gedoe, zeker met de duitse variant dus daar wilde ik niet aan beginnen ;-)

Ik was benieuwd of er nog pareltjes waren naast de standaard line-up. Xenoblade 2 staat er bijv. niet tussen omdat je daar heel... veel... tijd... in kan steken. En zoveel tijd heb ik dan ook weer niet. Naast dat het niet mijn soort spel is. Ben toch meer van het samen gamen...

Maar ga nog wel ff door de line-up heen en wat reviews bekijken :9

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 04-12-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Nu online
Waah schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:59:
[...]

True... maar....

De meeste switch-games zullen niet snel goedkoper worden dan 33 euro. Zeker Zelda+Mario Kart niet. Verkopen via MP is een gedoe, zeker met de duitse variant dus daar wilde ik niet aan beginnen ;-)

Ik was benieuwd of er nog pareltjes waren naast de standaard line-up. Xenoblade 2 staat er bijv. niet tussen omdat je daar heel... veel... tijd... in kan steken. En zoveel tijd heb ik dan ook weer niet. Naast dat het niet mijn soort spel is. Ben toch meer van het samen gamen...

Maar ga nog wel ff door de line-up heen en wat reviews bekijken :9
Tja er is nog niet zo heel veel op de Switch wat je MOET hebben helaas. En dan heb ik het natuurlijk over full retail games voor de volle mep. Genoeg indies.

Denk dat je dan met Splatoon of Fifa het beste uit bent. Fifa is echt een goede versie, maar ja niet zo prijs vast als een 1st party game. Splatoon heb ik zelf niet door alle beperkingen in mp, maar genoeg enthousiaste mensen hier en op de podcasts die ik volg. Rabbids moet ik nog spelen ook al heb ik die sinds release :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Sorry, maar door te zeggen dat Mario + Rabbids een "kloon" is van Xcom doe je de game een groot onrecht. De game is fantastisch, maar ik weet niet hoe leuk die is in co-op dus daar niks over zeggen.

Helaas voor jou denk ik dat je in de e-shop moet kijken voor co-op games, en die aktie gebruiken voor een (hoofdzakelijke) single player game. Ik denk wat dat betreft Mario + Rabbbids toch 't beste is voor jou dan, als je een (co-op) local multiplayer game wilt. Als 't niet persé co-op hoeft te zijn, kan je Arms overwegen. Rayman had dacht ik ook co-op, maart ook geen idee of dat leuk is (de game zelf is wel leuk in ieder geval). edit: of de optie om tóch voor Snipperclips te kiezen.

Mocht je trouwens ook in de e-shop kijken, ik hoor dat Resident Evil Revelations 2 ook een érg leuke co-op mode heeft. En er komen deze maand nog andere co-op games uit.

###

Ik ga er nou niet uitgebreid op in, maar ik vermaak me uitstekend met Xenoblade Chronicles 2.. Ik had toen ik 'm binnen kreeg volgens mij 14 uur achter elkaar zitten spelen, en chapters 1 en 2 gedaan (maar zo iets ga ik vandaag niet meer doen haha). Combat wordt ook langzamerhand iets natuurlijker, ik begin de combos een beetje te begrijpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sméagol op 04-12-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overcooked is overigens ook een zalige local coop game. 15-20 euro oid in eShop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 16:18

Skyrim / Splatoon / Rayman (al is deze 35 euro en onlangs met black friday zelfs 25)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
@Sméagol Snipperclips staat sowieso op het verlanglijstje, als de prijs goed is komt die er sowieso
Resident evil 2 zal ik ook ff naar kijken....

@Verwijderd Die heb ik op de PC. Maar zeker een heel goede game!

@Gynnad Rayman is ook erg leuk, maar ook op de PC al. Het is Splatoon maar geworden. Ziet er toch uit als een leuke game zowel co-op als single-player. Fifa daalt nog wel in prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
Was het niet zo dat je de klassieke games kon spelen? Waar kan ik ze vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:06:
@Sméagol Snipperclips staat sowieso op het verlanglijstje, als de prijs goed is komt die er sowieso
Resident evil 2 zal ik ook ff naar kijken....

@Verwijderd Die heb ik op de PC. Maar zeker een heel goede game!

@Gynnad Rayman is ook erg leuk, maar ook op de PC al. Het is Splatoon maar geworden. Ziet er toch uit als een leuke game zowel co-op als single-player. Fifa daalt nog wel in prijs....
Splatoon 2 heeft geen coop. Local helemaal niet en online (2 Switches nodig) wordt je willekeurig ook tegen elkaar gezet. Dikke afrader als samenspeel-spel. Nog steeds verbazingwekkend hoe kut Nintendo dit spel heeft weten te maken qua online-functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:11:
[...]

Splatoon 2 heeft geen coop. Local helemaal niet en online (2 Switches nodig) wordt je willekeurig ook tegen elkaar gezet. Dikke afrader als samenspeel-spel. Nog steeds verbazingwekkend hoe kut Nintendo dit spel heeft weten te maken qua online-functies.
Tja dat was ook de reden dat ik er eerst niet naar keek. Maar ze hebben nu de mode Salmon Run wat een soort co-op is. 2 of meer switches nodig dat klopt.. Dik gemiste kans IMHO maarja.... Het heeft een co-op gamemode (en samenspel vind ik gewoon leuk, leuker dan VS). Maar het hele concept spreekt me verder ook wel aan. En het is een spel dat je snel kan pakken en een paar potjes kan doen. Dat is voor mij ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Fermion schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:08:
Was het niet zo dat je de klassieke games kon spelen? Waar kan ik ze vinden?
Nope. Er is (nog?) geen manier om die games in de eShop te kopen.
Pagina: 1 ... 118 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!