Wel of geen kinderen vind ik wel het toppunt van off-topic eerlijk gezegd

Doe maar nee voor mij alsje.
Hoe dan ook die topicstart heeft dezelfde functie als de search functie. Die worden beide compleet genegeerd.
Elke dag wil iemand weten wat de beste games zijn voor zijn nieuwe Switch. Om de dag wil iemand weten welke CC in een willekeurige eshop werkt en om de 2 dagen krijgen we alle nieuwtjes van Xenoblade 2 of je dat nou wil of niet.
Ohja en elke dag vindt iemand iets off-topic of te herhalend. Dat is nou eenmaal hoe algemene topics hier werken.
Een poll doet ook niet veel aangezien iedereen het anders ziet. Sommigen hier denken dat als ze te hard turen naar de Switch dat er krassen op het scherm komen en ondertussen heb ik de Switch vanaf release zonder een krasje.
Dat ding reist al 3 weken met me mee los in een iets te ruime hoes in mijn rugzak door de Filipijnen en overnacht steeds los in een kluisje en niks te zien. Onder een vergrootglas misschien maar niks als hij uit staat of bij een donker spel.
Ook thuis ben ik niet voorzichtig (ik gooi er niet mee natuurlijk)dus ik snap al die heisa niet. Verder kan ik me voorstellen dat een glazen protector ook flinke schade aanbrengt aan het plastic Switch scherm als een kind dat ding plat op de grond laat stuiteren
Als je kinderen niet voorzichtig kunnen zijn met dure hardware dan zijn ze nog niet rijp voor dure hardware. Supersimpel eigenlijk.
Dat kan je oplossen met een goede bescherming (niet tijdens het maken) of gewoon accepteren dat er een krasje op kan komen, want het moet een flinke kras zijn eer je het tijdens het spelen ziet.