[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
NMe schreef op zondag 26 november 2017 @ 03:48:
[...]

Het lijkt met de game te maken te hebben die je in sleep mode houdt. Met Mario heb ik nergens last van maar met een bepaalde indie-puzzelgame heb ik dat probleem eigenlijk vrijwel altijd.
Denk het niet eigenlijk, aangezien ik het tot nu toe alleen heb gehad juist met SMO.
Waar het ook aan ligt, ik hoop dat Nintendo deze bug spoedig fixt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:11
NMe schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:48:
[...]

Essentieel? Waarom? Mijn Switch is volgende week 9 maanden in gebruik en er zit geen krasje op het scherm. Gewoon normaal met je spullen omgaan en het valt ineens wel mee hoe essentieel zo'n ding is.
Ik zei er dan ook "imo" achter. En dat jij nog geen krassen hebt zegt natuurlijk vrijwel niets over het geheel gezien.

Feit blijft dat het scherm er daadwerkelijk mooier uitziet met de Amfilm glass screenprotector en ik erdoor ook nog eens minder last heb van weerspiegelingen in de zon. Plus het biedt maximale bescherming en zit letterlijk in geen enkel opzicht in de weg. Kortom: 10 euro well spend imo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 20:30

BoGu5

hmmmz

Kunnen we geen polls beginnen over die screenprotectors? Wel/geen screenprotector. Wel/geen kinderen. Welke goed bevalt. Deze kan vervolgens naar de startpost. Dan hoeft dat niet elke paar dagen hier voorbij te komen.

request.getCookies();

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:55
Wel of geen kinderen vind ik wel het toppunt van off-topic eerlijk gezegd :+ Doe maar nee voor mij alsje.

Hoe dan ook die topicstart heeft dezelfde functie als de search functie. Die worden beide compleet genegeerd.

Elke dag wil iemand weten wat de beste games zijn voor zijn nieuwe Switch. Om de dag wil iemand weten welke CC in een willekeurige eshop werkt en om de 2 dagen krijgen we alle nieuwtjes van Xenoblade 2 of je dat nou wil of niet.

Ohja en elke dag vindt iemand iets off-topic of te herhalend. Dat is nou eenmaal hoe algemene topics hier werken.

Een poll doet ook niet veel aangezien iedereen het anders ziet. Sommigen hier denken dat als ze te hard turen naar de Switch dat er krassen op het scherm komen en ondertussen heb ik de Switch vanaf release zonder een krasje.

Dat ding reist al 3 weken met me mee los in een iets te ruime hoes in mijn rugzak door de Filipijnen en overnacht steeds los in een kluisje en niks te zien. Onder een vergrootglas misschien maar niks als hij uit staat of bij een donker spel.

Ook thuis ben ik niet voorzichtig (ik gooi er niet mee natuurlijk)dus ik snap al die heisa niet. Verder kan ik me voorstellen dat een glazen protector ook flinke schade aanbrengt aan het plastic Switch scherm als een kind dat ding plat op de grond laat stuiteren :)

Als je kinderen niet voorzichtig kunnen zijn met dure hardware dan zijn ze nog niet rijp voor dure hardware. Supersimpel eigenlijk.

Dat kan je oplossen met een goede bescherming (niet tijdens het maken) of gewoon accepteren dat er een krasje op kan komen, want het moet een flinke kras zijn eer je het tijdens het spelen ziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/UbjkjcZFM5pxkXwqjs0y1XEswZQLij_C7HJv7QVn1oM.jpg?w=785&s=cbb5be89ebc3831e57e89e53b94db4ec
(bron)

Ik hoop dat m'n bestelling op vrijdag geleverd wordt... :X

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:23
ph4ge schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:48:
[...]

Voor garantie moet je naar de verkoper gaan, zo werkt dat in Nederland. Een beetje verkoper zal hem laten repareren of vervangen, waarschijnlijk moet dat wettelijk ook.
Oneens! (Het kan natuurlijk wel, maar:) meestal stuurt de verkoper zoiets ook gewoon op naar precies hetzelfde als waar jij het zelf naartoe stuurt, Nintendo in dit geval, zelf versturen is dus altijd beduidend sneller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:33

DukeBox

loves wheat smoothies

Om toch nog even in te haken op het wel/niet gebruik van een protector. Het had allemaal simpel opgelost kunnen worden als gewoon die plastic toplaag vervangen had kunnen worden.

Mocht je er dan daadwerkelijk last van krijgen was er tenminste een eenvoudige oplossing voor.

Het is nu meer een soort verzekering, in veel gevallen niet nodig maar je kan er wel spijt van krijgen als je het toch niet gedaan hebt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
RayNbow schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:22:
[afbeelding]
(bron)

Same, zin in *O*

Ben m'n best aan het doen om geen RPG's aan te raken op het moment... Zonde om er een te starten met XC2 zo dicht bij de release. En dat terwijl ik heel graag een (J)RPG wil starten deze dagen |:(

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Ik heb geen tempered glass screenprotector maar gewoon zo’n dun folietje. Just to sure tegen krassen (doe ik ook op m’n telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
AlexR schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:42:
Ik heb geen tempered glass screenprotector maar gewoon zo’n dun folietje. Just to sure tegen krassen (doe ik ook op m’n telefoon).
Same, mijn protector is letterlijk onzichtbaar tenzij je er echt naar zoekt. Glas vind ik te dik en te lelijk. Touchscreen zelf gebruik ik amper dus ik zit er totaal niet mee. Die fixatie op glas snap ik echt totaal niet. Op een telefoon zul je me nooit een protector zien plakken omdat je daar altijd het touchscreen gebruikt en het vaak lelijk is, maar op de Switch hindert het zo weinig dat ik het toch maar heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:02
Cardwizard schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:32:
Oneens! (Het kan natuurlijk wel, maar:) meestal stuurt de verkoper zoiets ook gewoon op naar precies hetzelfde als waar jij het zelf naartoe stuurt, Nintendo in dit geval, zelf versturen is dus altijd beduidend sneller
Het is geen mening, gewoon een feit hoe het wettelijk geregeld is. Alles wat een fabrikant doet is een vrijwillige extra en komt bovenop de wettelijke plicht van de verkoper en alleen de verkoper.

Het zou oneerlijk zijn om Nintendo of elke andere fabrikant af te rekenen op gebrekkige of geen fabrieksgarantie.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
NMe schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:03:
[...]
  • Je Switch wordt er een fractie dikker van waardoor hij bij het docken en undocken juist meer wrijving creëert en je eerder vegen en krassen ziet. Of waardoor je in het slechtste geval bij het docken je screenprotector deels loshaalt/dubbelvouwt aan het randje.
  • Ik zie en voel de randjes en stoor me daaraan.
  • Zelfs de beste screenprotector maakt het touch screen iets minder gevoelig.
;)
Met screenprotector geen wrijving bij het docken en undocken.
Ik zie en voel de randje niet en stoor me daar dus ook niet aan
Wie gebruikt er nog de touchscreen, en als iets minder 0,03 msec is prima

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

NMe schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:48:
[...]

Essentieel? Waarom? Mijn Switch is volgende week 9 maanden in gebruik en er zit geen krasje op het scherm. Gewoon normaal met je spullen omgaan en het valt ineens wel mee hoe essentieel zo'n ding is.
Heb je dan wel iets gefixed met je dock of ook gewoon as is? Ik heb namelijk wel een krasje aan de zijkant van mijn scherm en zou niet weten hoe het komt. Maar twijfel ook over een protector. Ook ik ben altijd zuinig op mijn spul, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. :9

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Decennia schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:54:
[...]

Heb je dan wel iets gefixed met je dock of ook gewoon as is? Ik heb namelijk wel een krasje aan de zijkant van mijn scherm en zou niet weten hoe het komt. Maar twijfel ook over een protector. Ook ik ben altijd zuinig op mijn spul, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. :9
Allebei mijn docks zijn gewoon officieel en niet gemod. Ik heb links- en rechtsonder op de bezel wel wat veegjes zitten waar in het dock een rubbertje tegen het scherm aan komt maar dat zijn geen krassen, ik kan ze gewoon eraf vegen met een droge doek.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:25
hmmm, ik heb deze gekocht:
https://www.ebay.com/itm/...ible-Adapter/142551999119?

Redelijk snel geleverd, maar helaas geen beeld bij de switch, sterker nog, deze crashed gewoon en moet via long press gereboot worden.. Als ik mijn S8 aansluit werkt DEX wel, het product zelf lijkt dus verder in orde, alleen niet met de switch.
(zowel met de orginele power adapter als met een random andere)

volgens mij wekte deze bij iemand anders wel, kan het alleen niet zo snel terug vinden

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Prulleman schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:33:

Redelijk snel geleverd, maar helaas geen beeld bij de switch, sterker nog, deze crashed gewoon en moet via long press gereboot worden.. Als ik mijn S8 aansluit werkt DEX wel, het product zelf lijkt dus verder in orde, alleen niet met de switch.

volgens mij wekte deze bij iemand anders wel, kan het alleen niet zo snel terug vinden
Heb deze ook mee op vakantie maar kreeg hem ook niet aan de praat. Heb alleen mijn powerbank bij me en usb lader (5-poorts) en ik kreeg alleen zwart beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
@Beakzz crashte de switch ook bij jou? ik heb em nu 2x aangesloten met hetzelfde resultaat, maar ben een beetje huiverig om nog meer third party zooi aan te sluiten, dit lijkt me niet OK :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 20:23
Laatste tijd speel ik met de switch altijd in handheld mode mijn dock staat in de kast dus eigenlijk wil ik een oplader die ik kan gebruiken voor op de bank zijn er hier al mensen die een oplader via bijv Ebay/ALiexpress hebben aangeschaft vanuit China? Ik vind het een beetje tricky en wil niet dat mn switch naar zn ruk gaat door een goedkope oplader. Iemand ervaring? Anders wordt het gewoon de originele lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Prulleman schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:43:
@Beakzz crashte de switch ook bij jou? ik heb em nu 2x aangesloten met hetzelfde resultaat, maar ben een beetje huiverig om nog meer third party zooi aan te sluiten, dit lijkt me niet OK :X
Nope geen crash gehad.
michaeltjeh1 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:53:
Laatste tijd speel ik met de switch altijd in handheld mode mijn dock staat in de kast dus eigenlijk wil ik een oplader die ik kan gebruiken voor op de bank zijn er hier al mensen die een oplader via bijv Ebay/ALiexpress hebben aangeschaft vanuit China? Ik vind het een beetje tricky en wil niet dat mn switch naar zn ruk gaat door een goedkope oplader. Iemand ervaring? Anders wordt het gewoon de originele lader.
Haal best veel van dat soort sites, maar goedkope laders zal ik altijd afraden. Heb 1x een oplader gehad die een flinke vonk gaf en mijn (gelukkig oude) IPhone sloopte. Sindsdien hou ik het bij kabels en dat soort dingen.

Bij wie ga je je melden als er iets met je Switch gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 20:23
Beakzz schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:23:
[...]

Nope geen crash gehad.

[...]

Haal best veel van dat soort sites, maar goedkope laders zal ik altijd afraden. Heb 1x een oplader gehad die een flinke vonk gaf en mijn (gelukkig oude) IPhone sloopte. Sindsdien hou ik het bij kabels en dat soort dingen.

Bij wie ga je je melden als er iets met je Switch gebeurt?
Bij niemand vandaar dat ik t even vraag thx voor je reactie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 11:02
Ik heb inmiddels de pro-controller gehaald en wat een fijn ding is dat weer. Zo jammer dat de WiiU pro controller niet werkt, maar ik voel gelijk weer dat Nintendo weet wat ze doen als het over controllers gaat. Speelt heerlijk met Mario Odyssee, misschien gaat zelfs het volleyballen nu lukken.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
michaeltjeh1 schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:53:
Misschien niet helemaal de bedoeling, maar ik de Switch opladen via de Pro Controller kabel lijkt ook te lukken. Tenminste, dat heb ik al wel een paar keer gedaan... Ik weet dus niet of het een intended use case is, maar als je een pro controller hebt, misschien is het de moeite wel waard. Als iemand weet of dit een risico met zich mee neemt, corrigeer mij graag, dan hou ik er ook mee op :')

Voor Xenoblade Chronicles 2 had ik de character trailer van een tijdje terug eens bekeken met de Engelse dub, en ik ben er nog niet helemaal over uit of ik 'm in het Japans met subs of met de dub ga spelen. Normaliter stoor ik me niet echt aan stemmen, maar bij XC1 was ik al gauw overgeschakeld op Japans omdat de Engelse stemmen wat cringey aanvoelde (ook bij iedere encounter weer, volgens mij werd m'n vrouw er ook gestoord van. Bij Japans snappen we er allebei iig de ballen van, dus als dat cringey is, is dat niet echt merkbaar). In het geval van XC2 vind ik Rex juist TE Engelse voetbal-hooliganey klinken. Alsof er spontaan een "OY! Wot did you just say about Pyra? I'll fook you up, I sware on me mum!" geroepen kan worden. :/

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
[b]RayNbow schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:22

Waar hebben jullie hem besteld? Ik kan hem alleen vinden op bol.com, maar andere webshops hebben of het spel niet eens op hun website of de release date is anders (MM op 31-12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Cardinal schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:13:
[...]

Waar hebben jullie hem besteld? Ik kan hem alleen vinden op bol.com, maar andere webshops hebben of het spel niet eens op hun website of de release date is anders (MM op 31-12)
Zie PM, om het topic niet met winkel linkjes te vervuilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Cardinal schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:13:
[...]

@AstralizeR heeft een bestelling lopen bij bol.com. Zelf heb ik een bestelling uitstaan bij Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:31
Grumpmeister schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:49:
[...]
Als iemand weet of dit een risico met zich mee neemt, corrigeer mij graag, dan hou ik er ook mee op :')
Volgens mij geen risico, maar opladen met een kabel met aan één kant USB Type A is volgens mij suboptimaal voor de snelheid van het laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik wil nog even melden dat Zelda mijn leven op de kop heeft gegooid de laatste dagen.
Al heeeel lang niet meer een top game als breath of the wild gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

RayNbow schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:20:
[...]

@AstralizeR heeft een bestelling lopen bij bol.com. Zelf heb ik een bestelling uitstaan bij Amazon.de.
@Cardinal Ik heb daar de Collector Edition 21 september besteld, deze was al vrij snel uitverkocht, alleen de standard edition kan je daar nog reserveren zo lijkt het. Levertijd staat bij mij op 5 december... maar misschien is dat alleen voor de CE. :X

EDIT: Ik zie de standard edition toevallig nog goedkoper bij Wehkamp

[ Voor 20% gewijzigd door AstralizeR op 27-11-2017 12:01 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Particlebox
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-12-2023
Iedereen is hier enthousiast over o.a. XC2 (heb zelf ook de CE in pre-order!) maar iemand anders ook al Skyrim geprobeerd?

Het is gewoon geweldig om dit spel portable mee te nemen. Ookal heb ik er al honderden uren inzitten, het voelt een beetje alsof je het spel opnieuw kan beleven zo portable :)

Ik ben er in ieder geval dik tevreden over! Het verbaast mij ook hoe goed hij zijn FPS target houdt. (Heel af en toe even een dipje wat ik merk) Ik merk wel dat ik meer glitches tegen kom dan ooit tevoren (of ik heb gewoon geluk/pech :+) maar niks game-breaking ofzo. Hooguit dat iemand naast de stoel zit in plaats van er op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 08:58

Denko

|{ing Øf ßlitz

Prulleman schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:43:
Ik heb dit nu 1x gehad bij diezelfde (tenminste, eentje die er heel erg op lijkt) Dat de switch een grijs beeld gaf. Alsof die niet meer wist waar de output heen moest. Heb het overigens ook gehad met de originele dock 1x.

Heb hem ongeveer 20x gebruikt tot nu toe. Overigens gebruik ik wel een originele lader erbij. Weet niet of dat iets uitmaakt

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
AstralizeR schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:55:
[...]

@Cardinal Ik heb daar de Collector Edition 21 september besteld, deze was al vrij snel uitverkocht, alleen de standard edition kan je daar nog reserveren zo lijkt het. Levertijd staat bij mij op 5 december... maar misschien is dat alleen voor de CE. :X

Om hier dan toch maar aan toe te voegen, ik heb m'n bestelling voor de normale editie bij YGZ.nl staan. Toentertijd met een extra kortingsactie besteld, ik heb wel goede ervaringen met deze webshop in ieder geval. Ook meestal een van de goedkopere opties, al scheelt het 4 cent op de Wehkamp aanbieding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-07 11:17

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

@Particlebox Hier ook (druk) bezig met Skyrim en het is na tig uur op de PC te hebben gespeeld toch weer een nieuwe ervaring, het spel draait zeer goed en gelukkig nog geen enkele crash o.i.d. gehad, behalve kleine glitches (de bekende zwevende NPCs).

Het enige wat ik mis is de (command) console, Faendal (follower) is helaas gesneuveld en die kon je anders mooi reviven. Verder is het gebruik van motion controls een leuke toevoeging om preciezer mee te kunnen aimen, al merk ik wel wat auto aim/snapping.

P.S. lockpicking met HD rumble is a joke _O-

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:52
[...]

Ik heb hetzelfde staan bij mijn bol bestelling. Levering 5 december voor de CE. Voor de zekerheid toch maar double dipping gedaan en ook de digitale versie gekocht. Wil hoe dan ook vrijdag aan de slag. :+ Kan altijd nog het fysieke exemplaar weer doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ph4ge schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:29:
Ik heb inmiddels de pro-controller gehaald en wat een fijn ding is dat weer. Zo jammer dat de WiiU pro controller niet werkt, maar ik voel gelijk weer dat Nintendo weet wat ze doen als het over controllers gaat. Speelt heerlijk met Mario Odyssee, misschien gaat zelfs het volleyballen nu lukken.
Met de Mayflash adapter werkt de WiiU controller (En PS4 + Xbox One S) perfect als je hem nog een 2e leven wilt geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Particlebox
AstralizeR schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:31:
*snip*
Het enige wat ik mis is de (command) console, Faendal (follower) is helaas gesneuveld en die kon je anders mooi reviven. Verder is het gebruik van motion controls een leuke toevoeging om preciezer mee te kunnen aimen, al merk ik wel wat auto aim/snapping.
*snip*
Heel af en toe mis ik dat ook... maar dan besef ik me dat dit er wel voor zorgt dat je het spel anders gaat spelen. Op de PC was het dan meer zo van: och ik revive hem wel even.

Nu ga je zorgen dat je Death Thrall (wel letten op de cap!) leert zodat je alsnog je follower als pack mule kan gebruiken mee kan nemen. (bijvoorbeeld)

Juist dat zorgt ervoor dat ik het spel wat serieuzer ga spelen nog, wat best leuk is!

De motion controls gebruik ik niet echt, misschien maar eens proberen vanavond :) En eerlijk gezegd heb ik nog totaal niet op de HD rumble gefocust met lockpicking 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 23:09
@Particlebox Hier ook Skyrim aangeschaft. Wat is het toch fantastisch om dit spel "on-the-go" te kunnen spelen! Inmiddels al weer meer als 50 uur in het spel gestoken :D

Nog geen game-breaking bugs tegengekomen (Talos be praised). Het enige wat mij flink tegenvalt van Skyrim Switch is het geluid...(Muziek die vertraging oploopt, rare poppende geluiden) Ik hoop echt dat hier snel een fix voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Particlebox
JDizzle schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:43:
(Muziek die vertraging oploopt, rare poppende geluiden)
Nu je het zegt, dat laatste heb ik ook een paar keer gehad, mits je hetzelfde bedoelt. Dat je rustig aan het lopen bent en opeens een soort van statische kraak in je linker of rechter oor (met koptelefoon). Dit gebeurd dan af en toe heel kort. (<1 seconde) Even de game herstarten lost dit wel op!

Maar inderdaad, het is een meesterlijke game om on-the-go the kunnen spelen!

[ Voor 4% gewijzigd door Particlebox op 27-11-2017 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nu heb ik bij m'n 2e pro controller, die ik gekocht heb vanwege een probleem met de linker joystick van m'n 1e, hetzelfde probleem :| Gelukkig is Amazon vrij makkelijk met returns; een nieuwe komt er al aan.

Hoop dat m'n 3e (dus eigenlijk 2e, de directe vervanging van de 1e) niet óók dat probleem ontwikkelt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:26
Ik heb afgelopen zaterdag ook Skyrim gekocht.
Eerder nooit op een ander platform gespeeld. Vind het erg leuk tot nu toe :)

Heb het al via dock en in handheld gespeeld. Beide werkt prima!
Via dock speel ik met pro controller, erg fijn.
Via handheld vind ik alles net wat beter zichtbaar dan overdag op de tv.
Dus beide voor en tegen punten wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:26
Grumpmeister schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:49:
[...]

Misschien niet helemaal de bedoeling, maar ik de Switch opladen via de Pro Controller kabel lijkt ook te lukken. Tenminste, dat heb ik al wel een paar keer gedaan... Ik weet dus niet of het een intended use case is, maar als je een pro controller hebt, misschien is het de moeite wel waard. Als iemand weet of dit een risico met zich mee neemt, corrigeer mij graag, dan hou ik er ook mee op :')

Voor Xenoblade Chronicles 2 had ik de character trailer van een tijdje terug eens bekeken met de Engelse dub, en ik ben er nog niet helemaal over uit of ik 'm in het Japans met subs of met de dub ga spelen. Normaliter stoor ik me niet echt aan stemmen, maar bij XC1 was ik al gauw overgeschakeld op Japans omdat de Engelse stemmen wat cringey aanvoelde (ook bij iedere encounter weer, volgens mij werd m'n vrouw er ook gestoord van. Bij Japans snappen we er allebei iig de ballen van, dus als dat cringey is, is dat niet echt merkbaar). In het geval van XC2 vind ik Rex juist TE Engelse voetbal-hooliganey klinken. Alsof er spontaan een "OY! Wot did you just say about Pyra? I'll fook you up, I sware on me mum!" geroepen kan worden. :/
De USB spec is niet bedacht voor hoge vermogens over te sturen. Sinds de komst van quick charge (QC3.0) hebben ze hier dus wel het een en ander aan verranderd. Nu werkt de switch met het Power Delivery (PD) protocol en die is gerate op 20V 5A. Die 5 ampere is dusdanig veel dat er wel wordt verwacht dat je hiervoor een PD kabel gebruikt. Ik durf door het ontbreken van een switch atm niet te zeggen hoeveel de consumptie van de switch in werkelijkheid is, maar ik zou er dus even kijken wat voor een kabel je hebt.

edit: Even voor de duidelijkheid USB PD is een spec uitsluitend bedoeld voor usb-c kabels. De kans dat deze niet de 5A aankan is aanwezig, maar zal eigenlijk niet voor problemen zorgen. Er is een passieve variant en een actieve. Een Electronical Marked Cable Assembly (EMCA) zal 20V 5A ondersteunen en zonder dit zal het max 3A ondersteunen op de afgesproken spanning (tot 20V).

Een switch is ook wel op te laten met een andere usb-A naar usb-C lader bijvoorbeeld, maar zal dus niet zo veel vermogen kunnen leveren, hierdoor laad je switch traag of zelf helemaal niet tijdens het spelen.

edit2: Heb even uitgezocht wat de switch adapter aan vermogen levert. 2,6A bij 15V (39W) zonder dock en in het dock 1.2A bij 15V (18W). Dit zou dus is geen geval een probleem moeten zijn met welke USB-c kabel dan ook

[ Voor 18% gewijzigd door s0ulmaster op 27-11-2017 13:20 ]

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDizzle
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 23:09
Particlebox schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:46:
[...]

Nu je het zegt, dat laatste heb ik ook een paar keer gehad, mits je hetzelfde bedoelt. Dat je rustig aan het lopen bent en opeens een soort van statische kraak in je linker of rechter oor (met koptelefoon). Dit gebeurd dan af en toe heel kort. (<1 seconde) Even de game herstarten lost dit wel op!

Maar inderdaad, het is een meesterlijke game om on-the-go the kunnen spelen!
Klopt ja. Schijnt dat dit trouwens ook in DOOM het geval is. Gelukkig heb ik er niet heel veel last van.
Heb me wel laten informeren dat Bethesda druk bezig is om dit probleem in beide games te verhelpen.

Is er iemand toevallig al scenario's (bugs/glitches) tegengekomen die in andere versies van Skyrim WEL aanwezig zijn maar niet op die van de Switch? Voor de release werd er veel gespeculeerd over dat Nintendo Skyrim noooooit zou toelaten als het nog net zo vol zou zitten met bugs zoals bij de andere consoles.

Ik heb zelf ff zitten klooien met een aantal bekende zoals wall glitches, out of map bij Whiterun, Khajit chests resetten.Deze werkten allemaal nog precies hetzelfde als op de andere consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-09 13:40
@JDizzle @Particlebox
Ik heb het bij Skyrim in elk geval nog niet gehad, tenminste niet dat mij is opgevallen. Wel zonder headset met alleen de speakers.

Wat ik wel bij Skyrim heb nu is dat de wolken op het map screen flikkeren. Misschien ook maar weer eens rebooten. De uptime is tenminste flink.

Ik heb trouwens ook af en toe dat een van de joycons niet meer aan wilt als de switch uit slaapstand komt. Geen lampjes ook niet als hij los gehaald is. Pas als je op de pair knop duwt lijkt hij weer tot leven te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Nu een leuke deal voor een 128GB SD kaart op amazon voor 29 euro:
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Staat niet als class UHS-1, maar alleen als Class10.
Is dit goed genoeg voor de Switch? Iemand die deze kaart heeft misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
WahWah schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:36:
Nu een leuke deal voor een 128GB SD kaart op amazon voor 29 euro:
https://www.amazon.de/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Is dit goed genoeg voor de Switch? Iemand die deze kaart heeft misschien?
Wilde het net melden! Heb er snel twee besteld, want ze zijn vandaag 3x uitverkocht geweest en weer even terug gekomen. Voor €29,99 heb je sowieso geen miskoop met 128GB. De leessnelheid is overigens 80MB/s, wat dus dik in orde is.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
WahWah schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:36:
Die twee classes zijn gelijk:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/crnzLLe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:11
RayNbow schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:01:
[...]

Die twee classes zijn gelijk
@WahWah Om nog verder aan te vullen: de Sandisk Ultra is wel degelijk UHS-I, dat zie je aan de Romeinse 1 (I) die op de kaart gedrukt staat. Niet alle UHS-I kaarten zijn gelijk - zoals je ziet op Rainbow's image hierboven kan UHS-I tot class 3 behalen, waarbij een minimum schrijfsnelheid van 30MB/s geclaimd wordt.

De SanDisk is dus UHS-1, class 1, en heeft een minimum schrijfsnelheid van 10MB/s. Het belangrijkste voor de Switch tijdens het gamen is echter de leessnelheid, en die zou zeker voldoende moeten zijn. Voor details ga je best ff reviews lezen ofzo, maar de Switch ondersteunt sowieso niks sneller dan UHS-I kaartjes. Prijs-kwaliteit zit je juist, met als alternatief de Samsung Evo Plus.

Heb ondertussen redelijk wat Xenoblade 2 previews online gezien en het kriebelt nu toch om deze op launch al te halen. Was eerst wat skeptisch, maar gameplay-gewijs lijkt het grotendeels een verbetering op XB1 te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

[...]

Ik had 'm ook bij Bol gepre-ordered, maar bij mij staat 01-12 aangegeven, en ik heb 'm een stuk later besteld. Misschien 's kijken of ze dingen inmiddels ge-update hebben?

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
@ASNNetworks @RayNbow @JackAvery
Thanks voor de reacties. Zo te lezen zit het wel goed.
Ik heb er 1 besteld voordat hij weer uitverkocht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Laatst online: 09-09 13:40
Ik zou er niet te veel tijd en geld in steken. De Switch is de limitetende factor, de kaartjes kunnen wel snel zijn maar dat moet de card reader van de Switch dan ook zijn. Volgens mij staat op digital foundry ergens een test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Tja, voor die 30 euro heb je hoe dan ook een goede deal. Moet er hier ook maar eens aan, zit nu een 32GB kaartje in. Nog niet vol gelukkig, maar dat zal nog wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Prulleman schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:33:

Ik heb eenzelfde via aliexpress gekocht.
Bij mij werkt hij in combinatie met de originele oplader wel.
Het enige is dat ik eerst de Switch aan moet doen voordat ik hem aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:24

GforceNL

Out of memory....

@ASNNetworks @RayNbow @JackAvery Ben helaas net te laat, inmiddels weer €44.... ☹

[ Voor 8% gewijzigd door GforceNL op 27-11-2017 19:11 ]

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Kasparov schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:45:
[...]

Ik heb eenzelfde via aliexpress gekocht.
Bij mij werkt hij in combinatie met de originele oplader wel.
Het enige is dat ik eerst de Switch aan moet doen voordat ik hem aansluit.
dat resulteert helaas in hetzelfde, zwart bweld op TV, zwart beeld op de switch, controller blijft verbonden. Orginele dock werkt ook niet meer, pas na een harde reboot weer beeld op de switch en de officiële dock...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Bijna blij dat ik toch maar gewoon voor een 2e officiële dock ben gegaan. Is er überhaupt een complete 3rd party dock die het wel gewoon goed doet? Of is het domweg beter om de chip uit een originele te halen en in een huls te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOTG schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:38:
@JDizzle @Particlebox
Ik heb trouwens ook af en toe dat een van de joycons niet meer aan wilt als de switch uit slaapstand komt. Geen lampjes ook niet als hij los gehaald is. Pas als je op de pair knop duwt lijkt hij weer tot leven te komen.
Ik had gister toevallig precies het zelfde met de rechter joycon. Dacht even dat die was overleden maar ik moest inderdaad de pair knop indrukken. Vreemd, nooit eerder last van gehad namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xbQzelP.png
*O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DlGreyc.png
-O-

Tot zo ver het nut van preorderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wordt het nog een leuk sinterklaascadeau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Ja dat bedoel ik. Ik liep tegen hetzelfde aan. Daarom ook maar een digitale versie gekocht zodat ik in ieder geval vrijdag kan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Daarom doe ik niet meer aan pre-orders. Je krijgt het altijd later dan als je het gewoon in de winkel ophaalt. Meestal is het in de winkel nog goedkoper ook (lokale acties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Afgelopen weekend Rocket League gekocht op de Switch. Speelt echt heerlijk... ben Lvl 34 op de PS4 (Pro geloof ik) dus ik kende het spel al wel maar moest m toch ook op de Switch hebben.

Voor Sinterklaas hoop ik op Skyrim.. net weer op de PS3 (standaardeditie zonder DLC) het begin weer gespeeld, nooit uitgespeeld... en Xenoblade II komt eind van de week ook nog (Limited Edition yay!) én dan heb ik Mario Odyssey nog om hit te spelen, om maar te zwijgen van m’n backlog op m’n PS4 (The Witcher, Fallout 4, Call of Duty BO3), en m’n Xbox One (Quantum Break, Metal Gear 5).........

Oh ja en de 2e Zelda DLC komt ook in december he!

Ben blij dat m’n vrouw dezelfde hobby deelt als ik. Die moest perse alle Zelda Amiibo hebben, en een LE van Xenoblade 2

[ Voor 13% gewijzigd door DigitalExorcist op 28-11-2017 07:53 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ergens was het wel te verwachten, aangezien je de preorder bij de Duitse Amazon had staan (toen ze nog geen Prime hadden voor NL)... :/ Daarom doe ik nooit preorders bij buitenlandse webshops voor games die ik graag wil spelen. Al had je waarschijnlijk voor deze editie weinig keuze :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Grumpmeister schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:09:
[...]

Ergens was het wel te verwachten, aangezien je de preorder bij de Duitse Amazon had staan (toen ze nog geen Prime hadden voor NL)... :/ Daarom doe ik nooit preorders bij buitenlandse webshops voor games die ik graag wil spelen. Al had je waarschijnlijk voor deze editie weinig keuze :')
Bol.com levert anders dezelfde streek hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
Kaasje123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 07:25:
[...]

Ja dat bedoel ik. Ik liep tegen hetzelfde aan. Daarom ook maar een digitale versie gekocht zodat ik in ieder geval vrijdag kan spelen
Het is me iets te gortig om de game dubbel te hebben op een enkel systeem. :p
Bisamrat schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 07:49:
[...]

Daarom doe ik niet meer aan pre-orders. Je krijgt het altijd later dan als je het gewoon in de winkel ophaalt. Meestal is het in de winkel nog goedkoper ook (lokale acties).
De gelimiteerde editie is echter doorgaans wat lastiger te krijgen. :p
Kaasje123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:02:
[...]

Uitverkocht momenteel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
RayNbow schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:11:
[...]

Het is me iets te gortig om de game dubbel te hebben op een enkel systeem. :p

[...]

De gelimiteerde editie is echter doorgaans wat lastiger te krijgen. :p

[...]
Uitverkocht momenteel? ;)
Uitverkocht nu wel, maar mijn bestelling staat ook gepland voor levering op 5 december :N :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Kaasje123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:02:
[...]

Misschien gerelateerd aan de CE editie dan? Dat zou wel slecht zijn... :/
Al staat die van @DigitalExcorcist wel op 1 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:36

NoTimeRemains

I know

Thomas schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:17:
Bijna blij dat ik toch maar gewoon voor een 2e officiële dock ben gegaan. Is er überhaupt een complete 3rd party dock die het wel gewoon goed doet? Of is het domweg beter om de chip uit een originele te halen en in een huls te stoppen?
die van mij doet t wel, mits je de Switch eerst aan hebt en dan de USB dock erin steekt. Voor die paar keer dat ik em ga gebruiken vind ik €25 schappelijk. De prijs voor de officiele dock vind ik echt belachelijk hoog voor een stuk plastic, de chip en een adapter.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Sinds gisteren ook in het bezit van een Switch. De game moet nog komen (Odyssey via Amazon.de) maar gisteren al even wat demo's gespeeld. Tot nu toe best leuk. Vriendin vond het ook al erg leuk....

Plan is om de Wii U titles te verkopen die ook voor de Switch te koop zijn... en dan de Switch-titels terug te kopen. Al kan dat met Zelda nog wel even duren aangezien ik die net heb uitgeleend (met Wii U) aan een vriend die nu verslaafd is. Enige waar ik wel van baal is dat ik Mario Kart 8 ook de DLC al heb gekocht.... en dat je dat dus niet naar de Switch kan overzetten. Sowieso was het leuk geweest als je oude aankopen kon overzetten naar de Switch maarja... Nintendo.

Enige waar ik verder nog van baal: Vriendin leek Splatoon 2 helemaal fantastisch. En naar wat ik er van heb gezien ook een erg leuke game met ook wat co-op modes. Dus had hem bijna gekocht....
Geen splitscreen.
Jammer Nintendo, maar dan is het no-sale. Erg jammer want volgens mij leent de Switch zich juist voor Couch co-op... En dan zie je dat er nog best veel games zijn waar je dat zou verwachten maar het niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pestkop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10-2020
Waah schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:17:
Sinds gisteren ook in het bezit van een Switch. De game moet nog komen (Odyssey via Amazon.de) maar gisteren al even wat demo's gespeeld. Tot nu toe best leuk. Vriendin vond het ook al erg leuk....

Plan is om de Wii U titles te verkopen die ook voor de Switch te koop zijn... en dan de Switch-titels terug te kopen. Al kan dat met Zelda nog wel even duren aangezien ik die net heb uitgeleend (met Wii U) aan een vriend die nu verslaafd is. Enige waar ik wel van baal is dat ik Mario Kart 8 ook de DLC al heb gekocht.... en dat je dat dus niet naar de Switch kan overzetten. Sowieso was het leuk geweest als je oude aankopen kon overzetten naar de Switch maarja... Nintendo.

Enige waar ik verder nog van baal: Vriendin leek Splatoon 2 helemaal fantastisch. En naar wat ik er van heb gezien ook een erg leuke game met ook wat co-op modes. Dus had hem bijna gekocht....
Geen splitscreen.
Jammer Nintendo, maar dan is het no-sale. Erg jammer want volgens mij leent de Switch zich juist voor Couch co-op... En dan zie je dat er nog best veel games zijn waar je dat zou verwachten maar het niet hebben.
Het leuke is dat in de Switch versie van MK8 al alle DLC zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Laatst online: 29-08 10:48
Waah schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:17:

Heb ik ook gedaan.. in elk geval met Mario Kart 8 Deluxe. Had die al op de WiiU + DLC maar gewoon opnieuw voor de Switch gekocht want handheld.

Zelfde met Rocket League. Heb ik al op de PS4, maar het idee om deze overál te kunnen spelen... _/-\o_ en Skyrim net zo. Ik hoop dat Sinterklaas me gunstig gezind is dit jaar. Heb de normale versie op de PS3 zonder DLC en om deze overál te kunnen spelen lijkt me briljant.

Dat is volgens mij ook een beetje het hele doel van de Switch. Games die niet perse nieuw zijn (Nintendo's eigen IP uitgezonderd, maar waar Mario Kart 8 dan wéér een uitzondering op is) gewoon portable kunnen maken - dat is toch wel briljant gevonden.

Straks Xenoblade II, vervolg op de meest briljante JRPG van de afgelopen jaren imho. En Pokémon op de Switch, Metroid 4, en nog véél meer leuks.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Helaas voorlopig geen physieke versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
Sméagol schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:25:
[video]

Mja we hebben mario oddesey al.... En wat ik van andere reviews al gelezen heb was het een okay spel niet briljant. A little too late :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:07
[video]

Eindelijk! Die komt dit jaar nog in de collectie na Mario ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
[video]

Bijna vergeten dat ik dit spel op Kickstarter gesteund heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Kaasje123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:15:
[...]

Mja we hebben mario oddesey al.... En wat ik van andere reviews al gelezen heb was het een okay spel niet briljant. A little too late :/
Je bent duidelijk van een latere generatie. Het zal Odyssey niet overtreffen nee, maar ik heb 16 jaar op deze game gewacht.
RayNbow schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:54:
[...]

Bijna vergeten dat ik dit spel op Kickstarter gesteund heb. :P
Ik had toen geen geld helaas, anders had ik meegedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

[...]

Ook niet heel raar want eerst zou die op de WiiU uitkomen ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Deze komt ook:

Staat al erg lang op m'n Steam wishlist, maar heb 'm nooit gekocht vanwege 't gebrek aan online multiplayer. Deze is perfect voor de Switch. 19-12-2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Sméagol schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:33:
Deze komt ook:

[video]

Staat al erg lang op m'n Steam wishlist, maar heb 'm nooit gekocht vanwege 't gebrek aan online multiplayer. Deze is perfect voor de Switch. 19-12-2017.
Deze heb ik laatst op Steam gekocht, maar helaas hadden mijn vrienden het geduld niet voor deze game |:(

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Sméagol schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 20:13:
[...]

Je bent duidelijk van een latere generatie. Het zal Odyssey niet overtreffen nee, maar ik heb 16 jaar op deze game gewacht.

[...]

Ik had toen geen geld helaas, anders had ik meegedaan.
integendeel. Ik heb banjo Kazooie en tooie en donkey kong country 64 helemaal grijs, uit en kapot gespeeld. Geloof me dat waren mijn meest favoriete games op de n64. Ik vrees echter alleen dat het grotendeels nostalgische gevoelens zijn die me doen denken aan hoe tof de tijd destijds was toen ik ze speelde. Zulke grote werelden met zoveel te doen was destijds helemaal nieuw zeker in vergelijking met Mario 64. Ik denk alleen dat deze nieuwe game teveel zal leunen op die nostalgie en zich niet kan meten aan de kwaliteit van hedendaagse verwachtingen. Maar goed grote kans dat ik het uiteindelijk alsnog zal aankopen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Kaasje123 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:04:
[...]
integendeel. Ik heb banjo Kazooie en tooie en donkey kong country 64 helemaal grijs, uit en kapot gespeeld. Geloof me dat waren mijn meest favoriete games op de n64. Ik vrees echter alleen dat het grotendeels nostalgische gevoelens zijn die me doen denken aan hoe tof de tijd destijds was toen ik ze speelde. Zulke grote werelden met zoveel te doen was destijds helemaal nieuw zeker in vergelijking met Mario 64. Ik denk alleen dat deze nieuwe game teveel zal leunen op die nostalgie en zich niet kan meten aan de kwaliteit van hedendaagse verwachtingen. Maar goed grote kans dat ik het uiteindelijk alsnog zal aankopen hoor. ;)
Mjah, dan is 't puur dat ik (en anderen) oldskool games beter kunnen waarderen. Ik speel die games bijna net zo makkelijk als nieuwe games, vandaar ook de retro(-stijl) games die ik op m'n Switch heb staan, zoals Mighty Gunvolt Burst. Zoals ik al zei, 't gaat Odyssey niet overtreffen, en met Xenoblades voor de deur is de timing niet helemaal optimaal, maar toch. Ik wil Banjo Threeie, en dit is 't dichst wat er in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Prulleman schreef op maandag 27 november 2017 @ 22:00:
[...]
dat resulteert helaas in hetzelfde, zwart bweld op TV, zwart beeld op de switch, controller blijft verbonden. Orginele dock werkt ook niet meer, pas na een harde reboot weer beeld op de switch en de officiële dock...
ok, de ebay seller wilde graasg een filmpje, en jawel, bij het opnemen van het probleem werkte het ineens wel, (dus inpluggen met het scherm aan). nog steeds niks als je met scherm uit inplugged, maar ook geen crash..

bij poging 2 van het opnemen zijn alle combinaties gelukkig voorbij gekomen, dus ook weer de crash bij het aansluiten. Ben benieuwd of ze nog met een oplossing komen.

mocht het uiteindelijk zonder crashes werken is het nog steeds wel vervelend dat je moet reconnecten om beeld te krijgen, en niet gewoon de power button kan gebruiken..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 19-09 09:35

Martinspire

Awesomeness

[...]

Heb hem op de Xbox al en Mario Odessey is echt superieur aan Yokaa. Heb de game niet eens uitgespeeld. Het wil zo graag, maar nergens blinkt het in uit.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
Ik zie in de topicstart dat de Switch bluetooth ondersteund? Volgens mij klopt dit niet, of wel? Ik zie namelijk op internet allemaal gekluns met bluetooth dongles (lijkt me vervelend). Ik wil binnenkort er eentje aanschaffen maar zie het niet zo zitten om mijn wireless QC35 weer bedraad te maken (en noise cancelling te verliezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
TheProf82 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:47:
Ik zie in de topicstart dat de Switch bluetooth ondersteund? Volgens mij klopt dit niet, of wel? Ik zie namelijk op internet allemaal gekluns met bluetooth dongles (lijkt me vervelend). Ik wil binnenkort er eentje aanschaffen maar zie het niet zo zitten om mijn wireless QC35 weer bedraad te maken (en noise cancelling te verliezen).
De controllers werken met bluetooth ja. Maar bluetooth is heel breed.

Maar inderdaad de Switch ondersteunt (nog) geen bluetooth audio devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 16:02
BlackMage schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:55:
[...]

De controllers werken met bluetooth ja. Maar bluetooth is heel breed.

Maar inderdaad de Switch ondersteunt (nog) geen bluetooth audio devices.
Ah vandaar, bedankt...en jammer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt vermoedelijk omdat BT Audio latency heeft, iets wat ik zelf gemerkt heb door BT audio via een USB-Audio dongle op de Switch aan te sluiten. In sommige games merk je het meer dan andere games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Hyped, zojuist een verzendbevestiging gekregen van Xenoblade Chronicles 2. Met een beetje geluk heb ik 'm morgen dan al (vorige keer dat ik een vroege bevestiging kreeg wel) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:13
[video]

Lijkt me een leuk spelletje, leuk ook de multiplayer games erbij... ben wel erg benieuwd naar de prijs ten opzichte van andere consoles/pc...

Kan er nog weinig over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Is er eigenlijk al nieuws over het VC gebeuren?zit er toch stiekem wel op te wachten! daarnaast laten die "nintendo switch beloningen" ook maar op zich wachten... -_- staat al een jaar op binnenkort

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik ben nog steeds aan het wachten op een mediaplayer of browser. Lijkt me ideaal als de Switch nog wat meer tablet-functies krijgt zodat ie buiten gamen ook nog wat handiger is.

Kan trouwens Piczle Lines en Picross wel aanraden. Leuke games die niet lang duren en dus ideaal zijn voor een bezoek aan het toilet :P
Al was de eerste keer dat ik Zelda, Mario of Rocket League daar deed ook wel redelijk episch te noemen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 29-11-2017 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 17:10
mfneed schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:05:
Is er eigenlijk al nieuws over het VC gebeuren?zit er toch stiekem wel op te wachten! daarnaast laten die "nintendo switch beloningen" ook maar op zich wachten... -_- staat al een jaar op binnenkort
nee, nog niets bekend.
Martinspire schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:09:
Ik ben nog steeds aan het wachten op een mediaplayer of browser. Lijkt me ideaal als de Switch nog wat meer tablet-functies krijgt zodat ie buiten gamen ook nog wat handiger is.

Kan trouwens Piczle Lines en Picross wel aanraden. Leuke games die niet lang duren en dus ideaal zijn voor een bezoek aan het toilet :P
Al was de eerste keer dat ik Zelda, Mario of Rocket League daar deed ook wel redelijk episch te noemen :)
Ik wil niet weten welk gedeelte van jouw toiletbezoek episch was.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kan trouwens Piczle Lines [...] wel aanraden. Leuke games die niet lang duren [...]
Dan heb je vast die 64x64- en 128x128-puzzels gemist. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 11:57

Druk bezig en de spanningen lopen hoop en snel op.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-09 14:58
mfneed schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:05:
Ik zit er ook met smart op te wachten, voordat je het weet is het 3 maart en gaan mijn eerste gold centjes zo de deur uit!

Heeft er iemand meer informatie over Nine Parchments? Heb de website zelf al gecheckt maar staat helaas nog niet heel veel op.
Lijkt me zeker een tof spel om met 4 man achter de tv te spelen! _/-\o_

*edit*
Release Date Dec 05, 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz

Er bestaat gewoon geen game die kort genoeg is voor mij om op de wc te spelen. Geen idee wat mensen zo lang op een wc doen en als ik er een keer lang zit is dat omdat ik wc papier aan het schilderen ben :+ Dan helpt gamen al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online
SMT V heeft nu een Engelse trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Beakzz schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:30:
[...]

Er bestaat gewoon geen game die kort genoeg is voor mij om op de wc te spelen. Geen idee wat mensen zo lang op een wc doen en als ik er een keer lang zit is dat omdat ik wc papier aan het schilderen ben :+ Dan helpt gamen al helemaal niet.
Die 2 spellen die ik noemde zijn toch simpel te doen? Duurt een minuut per puzzel oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Martinspire schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:58:
[...]

Die 2 spellen die ik noemde zijn toch simpel te doen? Duurt een minuut per puzzel oid.
Ja maar ik zit nog geen minuut op de wc ;) Ben zo klaar, hou niet van de lucht en het zit niet lekker genoeg om er langer te blijven. Snap het dus totaal niet dat sommige mensen het als een momentje voor zichzelf kunnen zien.

Misschien vluchten voor een vrouw of kinderen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Strikers 1945 is ook een uitstekende kandidaat als WC game. Pacman ook. Er zijn ook afraders voor de toiletomgeving. Zoals bv. 1-2 Switch. Laat je niet verleiden als je leest dat dat een shitgame is. Dat is het zeker niet, echt geen reet aan.

Dus....dan kies ik toch voor Tetris als DE WC game van 2017. Wel uitkijken met een hard drop, maar dat spreekt voor zich.

[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 30-11-2017 07:09 ]

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Beakzz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 01:45:
[...]

het zit niet lekker genoeg om er langer te blijven
Betere WC kopen }:O

Heb geen vrouw en kinderen dus hoef ook nergens voor te schuilen.

• Beakzz
Martinspire schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:52:
[...]

Betere WC kopen }:O

Heb geen vrouw en kinderen dus hoef ook nergens voor te schuilen.
Haha heel off-topic nu maar Japans model boven en beneden. Heb ik gelijk aangepast na een bezoek aan Japan 😂👍
Pagina: 1 ... 117 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!