Hier ook te wachten op de mooie black friday deals mbt de Nintendo Switch. Gaan er toch maar eentje aanschaffen.
Prijsalerts zijn ingesteld, kom maar op
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ben benieuwd of er ook sales op games gaan komen, tot dusver blijft het aardig stil rond Nintendo.pelidee schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:10:
Hier ook te wachten op de mooie black friday deals mbt de Nintendo Switch. Gaan er toch maar eentje aanschaffen.
[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek_NL op 22-11-2017 09:44 ]
Hahah same. Heb [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic ook al openstaan.pelidee schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:10:
SW-1682-5926-5204
Je kan ook altijd online mulitplayer doen. Fort mode online lijkt me bv erg gaaf.matthijst schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:44:
Is worms singleplayer ook leuk?
Mijn top3 op dit moment:replica17 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 03:05:
Bedankt voor de reacties!
[...]
Ik kom vaak in de VS![]()
https://www.frys.com/sear...e=false&site=160web112317
2 for 1.
Ja prepaid CC's werkt ook voor ZA eshopTha-PC-Legend schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:50:
[...]
Ik heb geen ZA eshop kaartjes kunnen vinden. Werken prepaid cc's ook?
[ Voor 17% gewijzigd door outlandos op 22-11-2017 21:32 ]
Na het zelf gespeeld te hebben kan ik me toch ook wel vinden in die score. Ieder zijn smaak, toch.Kaasje123 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:26:
[...]
Ja en Mario oddysey kreeg een beschamend laag cijfer van tweakers.net. What's your point?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
mja nintendo is imo sowieso wel erg gierig met aanbiedingen in de shop.. zijn er amper en degene die er zijn totaal niet boeiend, zelfs met Black friday alleen maar crap.outlandos schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:29:
Komen er nog black friday eshop aanbiedingen? En zo ja, zijn die dan uitsluitend beschikbaar op de Amerikaanse eshop, of ook op de Europese?
NVM, al gevonden. Wat een matige aanbiedingen zeg.
Playstation 5
Hoezo blocken? Het gebruikt net als de MacBook, de Lumia 950 en de Samsung S8 DisplayPort Alt Mode. Het is alleen dat de Switch net als de S8 een vdm gebruikt om met de dock te communiceren. Voor de S8 was er al een third party dock.Phusebox schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:08:
Hmm net van alles getest en als het dock zou werken met een andere usb c adapter was het nog overkomelijk geweest maar nee, Nintendo moest dat natuurlijk ook blocken ofzo.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Sowieso, een 'dock' is niet gemaakt om portable te zijn. Sterker nog, een dock fungeert over het algemeen als thuishonk waar je allemaal andere apparatuur op aan hebt gesloten, juist op een vaste plek.Phusebox schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:08:
Hmm net van alles getest en als het dock zou werken met een andere usb c adapter was het nog overkomelijk geweest maar nee, Nintendo moest dat natuurlijk ook blocken ofzo.
Good ol' days dat ik met twee Xbox360 consoles (vergeet de power bricks niet), vier controllers en een aantal accessoires op mijn Honda 600RR motorfiets naar een vriend ging om te LAN-ensygys schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:07:
Ik zie het probleem niet echt.... Dan kun je ook klagen dat de xdoos een heel gezeul is om mee te nemen.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 23-11-2017 11:04 ]
Van wat ik las was het wel een beetje een he-said she-said gebeuren, waarbij degene die de wereld ingeholpen is een ex-werknemer was die niet al te vriendelijk afscheid moest nemen van z'n baan. Maar goed, ook daarbij is het de vraag wat daar voorgevallen was. Schijnbaar had 'ie een slechte track record en was 'ie al bij 4-5 game developers ontslagen vanwege z'n performance. Hoeveel daarvan waar is... Ik zou het van beide kanten met een flinke korrel zout nemen, en verder niet je eventuele plezier in mogelijk een goed spel laten bederven. Fraude mag / moet natuurlijk nooit beloond worden, maar op het moment is het alleen maar 1 iemand die het rondroept (met ervaring in communicatie, aangezien dat z'n baan was) zonder bewijs te leveren (toen ik het las, misschien nu anders?).Beakzz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:02:
Damn dacht kijk even of er al een review te vinden is van Tiny Metal, vind ik een bericht dat ze 2 dagen geleden de game hebben uitgesteld tot voor de kerst
Blijkt dat ze ook nog beschuldigd zijn voor fraude vanwege een kickstart project die ze gecanceld hebben en het geld in deze game hebben gestopt.
Nu maar hopen dat de game slecht is, want anders wordt het een lastig dilemma voor me
https://www.google.nl/amp...d-swirl-around-developer/
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
[ Voor 32% gewijzigd door ErwinJ op 23-11-2017 12:42 ]
Ik denk niet dat het de bedoeling is om hier in het forum de reclame link van Pepper in je link te laten staanErwinJ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:59:
Voor diegene die hem nog niet hebben zoals ik.
https://www.amazon.de/dp/...=nl_NL&tag=peppercom09-21
Ik heb al een spel maar geen switch 😂
Welke linkPestkop schreef op donderdag 23 november 2017 @ 12:39:
[...]
Ik denk niet dat het de bedoeling is om hier in het forum de reclame link van Pepper in je link te laten staan
Bedankt voor de heads up.ErwinJ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:59:
Bij Amazon.de Mario Odyssey voor €36,-
Ik nu ook!
Thanks! Zojuist ook besteldErwinJ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:59:
Bij Amazon.de Mario Odyssey voor €36,-
Ik bedoel natuurlijk, dat is een goede aanbieding
K.W.
Ik zal daar ook vanuit gaan. Mijn versie in de estore gekocht, kan ik gewoon in Nederlands, Duits, Engels, Frans (Ook canadees), Italiaan, Spaans (Ook latino), Russisch, Koreaans? Chinees? Japans? instellen
[ Voor 23% gewijzigd door Natsu op 23-11-2017 19:18 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Noresponse op 23-11-2017 19:32 ]
Wou het net melden, normaal minimaal 48,50 euro!ErwinJ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:43:
Voor de mensen die nog een kaartje nodig hebben
Samsung Evo 128+ GB Micro SD Class 10
24,95 in pricewatch
Waar zie jij die als 24,95. Als ik 'm opzoek op Tweakers zie ik prijzen van €48. Zou je het linkje kunnen doorsturen ?ErwinJ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:43:
24,95 in pricewatch
Make lovecraft not warcraft.
Mobiel.nl (klik)Klaasy99 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:51:
[...]
Waar zie jij die als 24,95. Als ik 'm opzoek op Tweakers zie ik prijzen van €48. Zou je het linkje kunnen doorsturen ?
De doosjes zijn Duits, de spellen zijn alle talen.Sméagol schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:52:
Is de Duitse Amazon inmiddels in zo verre gelokaliseerd dat je Nederlandse / Benelux games krijgt, of nog steeds de Duitse?
Zag het ook al via pricealert. Zou het een fout zijn? Gelijk twee besteld.ErwinJ schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:43:
24,95 in pricewatch
ik ook! hoop dat het een mazzeltje is!Terpstars schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:01:
[...]
Zag het ook al via pricealert. Zou het een fout zijn? Gelijk twee besteld.
K.W.
Waarom zou Nintendo moeten gaan stunten met de prijzen? Waarom? Om de verkoopcijfers marginaal omhoog te krikken ten koste van omzet en winst?Noresponse schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:31:
Vergeet die domme Nintendo shop met te hoge download prijzen. Zit zelf te denken om na Zelda de switch te verkopen voor een xbox. Ik heb al een PS4 en ook daar zijn vaak veel en goede aanbiedingen van Games als download. Mij hoop was dat dit met de switch ook zo zou gaan.
Thanks, voor mij dus nog steeds geen reden om daar games te halen (die Hori stick daarentegen.. Die zal ik daar later halen wanneer ik wat fighters heb).Kasparov schreef op donderdag 23 november 2017 @ 19:57:
[...]
De doosjes zijn Duits, de spellen zijn alle talen.
Make lovecraft not warcraft.
Inmiddels niet meer leverbaar.. Gelukkig was ik op tijd met bestellen en betalen
WEGENS ENORM SUCCES HELAAS UITVERKOCHTVinze schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:40:
[...]
Inmiddels niet meer leverbaar.. Gelukkig was ik op tijd met bestellen en betalen
Verwijderd
Cave Story+ (VS import), kwam met een handleiding en cd. Binding of Isaac: Afterbirth+ (EU) kwam met stickers en een handleiding.Natsu schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:01:
En er zit waarschijnlijk toch niks in het doosje behalve de cartridge. Heb bij elke fysieke aankoop nog niet meer dan een cartridge gevonden in het doosje.
haha ik ook, maar ik reken wel weer op zo'n helaas mailtje.Vinze schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:40:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door KoensSocialL op 24-11-2017 00:26 ]
K.W.
Prijs staat inmiddels op 299. Zojuist besteldKoensSocialL schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:19:
Ik weet dat er een algemeen prijs & voorraad topic is maar toch even hier vermelden:
Switch bij bol.com aan 299 euro!
Althans dat staat zo bij de actie pagina, op moment van schrijven is hem nog 329 euro
Zelf heb ik een skill pp credit kaart werkt perfect in de za shopmfmeijer schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 03:44:
Weet iemand hier een goede prepaid CC die ik zou kunnen gebruiken om digitale switch games te kopen in zowel Nederlandse als Amerikaanse en Zuid Afrikaanse eshop?
En heeft iemand Gear.Club unlimited al gespeeld? Lijkt me heerlijk zo'n racegame on the go!
Ik heb hem ook besteld bij BOL.pelidee schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:21:
[...]
Prijs staat inmiddels op 299. Zojuist besteld
Zie het ook te laat helaas, volgende keer beterCardwizard schreef op donderdag 23 november 2017 @ 21:57:
[...]
WEGENS ENORM SUCCES HELAAS UITVERKOCHT
Nice is die al uit? Heb helaas geen internet hier (Alleen gare 3G), maar als het wat is ga ik op zoek naar een goede WiFimfmeijer schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 03:44:
En heeft iemand Gear.Club unlimited al gespeeld? Lijkt me heerlijk zo'n racegame on the go!
[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 24-11-2017 11:32 ]
Alleen al om de idioterie ervan wil ik het eigenlijk wel hebbenRayNbow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:40:
Nieuwe system seller, nu beschikbaar in de Japanse eShop:
[video]
Dit heb ik ook een tijdje gehad, de laatste paar maanden niet meer. Ik verdenk eigenlijk Stardew Valley wat ik in die tijd veel speelde en actief liet in sleep mode.Joosthulscher84 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:31:
Sinds korte tijd krijg ik mijn Switch niet meer uit de slaapstand. Ik krijg hem pas weer aan de praat als ik de hard reset uitvoer. Is dit een bekend probleem? De software is up to date.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
En dat voor een slordige 10 euro.RayNbow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:40:
[video]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik heb het ook soms, game lijkt niet uit te maken. Maar het is volgens mij wel altijd als ik nog een game niet afgesloten had.Cidolfas schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:09:
[...]
Dit heb ik ook een tijdje gehad, de laatste paar maanden niet meer. Ik verdenk eigenlijk Stardew Valley wat ik in die tijd veel speelde en actief liet in sleep mode.
Sinds ik dat niet meer speel heb ik het probleem ook niet meer. Maar verder bewijs heb ik niet
Hier zojuist een verzend bevestiging ontvangen. Lijkt toch gewoon te komen voor die 25 eurotjeslennertvdkort schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:00:
[...]
haha ik ook, maar ik reken wel weer op zo'n helaas mailtje.
maarja you win some you lose some!
Ja ik ook!pelidee schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:53:
[...]
Hier zojuist een verzend bevestiging ontvangen. Lijkt toch gewoon te komen voor die 25 eurotjes
lol ik nog niet en ik was de eerstepelidee schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:53:
[...]
Hier zojuist een verzend bevestiging ontvangen. Lijkt toch gewoon te komen voor die 25 eurotjes
Meh, ik heb eens een vechtspel uit die serie gespeeld, maar het stelt niet veel voor. Na het bekijken van die trailer kom ik toch tot één conclusie "Dead or Alive 2" had een realistischer simulatie (petje af voor degene die de referentie begrijpen)RayNbow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:40:
[video]
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Heb hier precies dezelfde games liggen. Leuke mix tussen verschillende genres en allemaal kwalitatief goede games.ErwinJ schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:40:
Ik ben eens benieuwd
Ik heb nu sinds gisteren tot nu 3 games aangeschaft ( mario od, Mario rab, Mario karts ) de console en een sd kaart van 128gb.
Allemaal op andere sites besteldpostbode zal gek worden
https://giphy.com/gifs/alive-88UaULClIWNEYDevWouter schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 17:19:
[...]
Meh, ik heb eens een vechtspel uit die serie gespeeld, maar het stelt niet veel voor. Na het bekijken van die trailer kom ik toch tot één conclusie "Dead or Alive 2" had een realistischer simulatie (petje af voor degene die de referentie begrijpen)
[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 24-11-2017 18:53 ]
Ik ben er achter gekomen dat het inderdaad voorkomt wanneer een game niet afgesloten is. Het probleem doet zich voor bij/sinds Mario. Ik heb nog geen andere game geprobeerd. Wanneer het spel afgesloten is heb geen probleem en komt de switch goed uit de stand-by modus.Natsu schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:26:
[...]
Ik heb het ook soms, game lijkt niet uit te maken. Maar het is volgens mij wel altijd als ik nog een game niet afgesloten had.
Hier ook , tijdje geleden flink last van gehad. Verdacht er eigenlijk splatoon2 ervan. Met Mario heb ik het juist weer niet.Joosthulscher84 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:31:
Sinds korte tijd krijg ik mijn Switch niet meer uit de slaapstand. Ik krijg hem pas weer aan de praat als ik de hard reset uitvoer. Is dit een bekend probleem? De software is up to date.
www.degroot-it.nl
Een console-seller voor een tientje? Yarite.RayNbow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:40:
[video]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Helaas heb je er weinig aan als je geen Japans kan (lezen).RayNbow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:40:
[video]
Hoewel ik Senran Kagura spellen leuk vind, doe mij maar liever een normale variant zoals die op de 3DS en de Vita.RayNbow schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:40:
[video]
Haters everywhere but I don’t really care
Natuurlijk gewoon in 't openbaar in de bus of trein, geen koptelefoon maar voluit via de speakers.matthijst schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 06:01:
"Waar" speel je zoiets? Japanse zolderkamertjes?
Meteen een reden om Japans te gaan leren.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 00:22:
[...]
Helaas heb je er weinig aan als je geen Japans kan (lezen).Ik denk niet dat we ooit een westerse vertaling kunnen verwachten
[ Voor 45% gewijzigd door RayNbow op 25-11-2017 08:36 ]
Dat komt omdat beide games published zijn door Nicalis, die doen vaak een leuke kleinigheidje bij hun physical releases. De rest is gewoon letterlijk het doosjes + cartridge.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:29:
[...]
Cave Story+ (VS import), kwam met een handleiding en cd. Binding of Isaac: Afterbirth+ (EU) kwam met stickers en een handleiding.
Verwijderd
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Lol wtf, this game has shot right up to 2nd place on JP eshop ranking, beating Mario Odyssey.
If this low effort thing is selling so well, Takaki now has no excuse not to bring other proper SK stuff to Switch.
It's #1 on the eShop now, topping Minecraft
holy crap
[ Voor 29% gewijzigd door RayNbow op 25-11-2017 12:12 ]
Ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwachtRayNbow schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:10:
Shinobi Refle doet het wel aardig in Japan:
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Maakt het uit of ze een nieuwe sturen of de oude repareren?Frank1973 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:20:
Mijn rechter joy con wijsvinger klikt niet meer, maw ik kan er nu niks meer mee.. Hoe gaat Nintendo Benelux daarmee om als ik om reparatie/garantie vraag? Sturen ze nieuwe op? Met Microsoft/Sony heb ik goeie ervaringen.. Zijn ze bij Nintendo ook zo gemakkelijk?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Maakt niet uit, als het maar geen weken duurt...NMe schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:24:
[...]
Maakt het uit of ze een nieuwe sturen of de oude repareren?
Mijn enige ervaring met hun reparatiedienst was voor het bekende desync-probleem dat day one joy-cons hadden en toen had ik ze binnen twee dagen gerepareerd terug. Maar tenzij jouw issue ook redelijk bekend is weet ik niet of ze hierbij net zo snel zouden zijn.Frank1973 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:26:
[...]
Maakt niet uit, als het maar geen weken duurt...
Voor garantie moet je naar de verkoper gaan, zo werkt dat in Nederland. Een beetje verkoper zal hem laten repareren of vervangen, waarschijnlijk moet dat wettelijk ook.Frank1973 schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:20:
Mijn rechter joy con wijsvinger klikt niet meer, maw ik kan er nu niks meer mee.. Hoe gaat Nintendo Benelux daarmee om als ik om reparatie/garantie vraag? Sturen ze nieuwe op? Met Microsoft/Sony heb ik goeie ervaringen.. Zijn ze bij Nintendo ook zo gemakkelijk?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat ik nog zeer kan aanraden is een tempered glass screen protector. Hoef je niet bang te zijn voor krassen, en het staat zeer deftig!ErwinJ schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:40:
Ik ben eens benieuwd
Ik heb nu sinds gisteren tot nu 3 games aangeschaft ( mario od, Mario rab, Mario karts ) de console en een sd kaart van 128gb.
Allemaal op andere sites besteldpostbode zal gek worden
Goede tipHowlingMad schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 16:16:
[...]
Wat ik nog zeer kan aanraden is een tempered glass screen protector. Hoef je niet bang te zijn voor krassen, en het staat zeer deftig!
Ik zou het überhaupt niet doen. Lelijke beschermers altijd en dat allemaal omdat mensen angst aangejaagd wordt op internet. Mijn switch ziet er nog prima uit. Ik ga niet elke dag op zoek met een vergrootglas onder een tl-balk, ik gebruik het ding gewoon.
Als ik er zelf als enige op zou spelen zou ik het ook zonder protector af kunnen maar met kids is dat gewoon geen optie. Als ik nu die (kunstof) op mijn wii u zie ben ik echt blij dat ik die er op heb gedaan. Het hangt ook nogal.af wat voor games er op gespeeld worden maar mario maker was wel een van de zwaarste aanslagen op het scherm.giantgiantus schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:26:
Mijn switch ziet er nog prima uit.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Hoezo lelijk? ik zie niks van mijn tempered glass om eerlijk te zijn.giantgiantus schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:26:
[...]
Ik zou het überhaupt niet doen. Lelijke beschermers altijd en dat allemaal omdat mensen angst aangejaagd wordt op internet. Mijn switch ziet er nog prima uit. Ik ga niet elke dag op zoek met een vergrootglas onder een tl-balk, ik gebruik het ding gewoon.
Bovendien zijn ze maar een 1/3 van een gemiddelde phone en daar doet ook niet iedereen zo overspannen over.
Heb dit nu ook een paar keer gehad. Heeft denk ik te maken met de laatste Switch update. Hiervoor had ik nooit problemen.Joosthulscher84 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:31:
Het lijkt met de game te maken te hebben die je in sleep mode houdt. Met Mario heb ik nergens last van maar met een bepaalde indie-puzzelgame heb ik dat probleem eigenlijk vrijwel altijd.Stravincy schreef op zondag 26 november 2017 @ 00:45:
[...]
Heb dit nu ook een paar keer gehad. Heeft denk ik te maken met de laatste Switch update. Hiervoor had ik nooit problemen.
Ik ben het hier volledig mee eens, en dat terwijl ik normaal gesproken echt anti screenprotector ben. Een goede van glass is wel essentieel imo.bvbal79 schreef op zondag 26 november 2017 @ 00:37:
[...]
Hoezo lelijk? ik zie niks van mijn tempered glass om eerlijk te zijn.
Of gewoon plastic:outlandos schreef op zondag 26 november 2017 @ 07:24:
[...]
Ik ben het hier volledig mee eens, en dat terwijl ik normaal gesproken echt anti screenprotector ben. Een goede van glass is wel essentieel imo.
Thomas schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 21:00:
[...]
Eens qua screenprotectors, maar heb er toch wel 1. Ben voor een plastic geval gegaan omdat glas gewoon te zichtbaar is;
[video]
Deze is zo goed als onzichtbaar;
[afbeelding]
(klikbaar)
[afbeelding]
Dat klopt idd, maar mijn ervaring met bijv grote jongens als bijv. een dell en sony is dat de fabrikanten betere/snellere garantie service verlenen dan de verkoper.(wil niet zeggen dat dat met alle bedrijven zo is natuurlijk).ph4ge schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:48:
[...]
Voor garantie moet je naar de verkoper gaan, zo werkt dat in Nederland. Een beetje verkoper zal hem laten repareren of vervangen, waarschijnlijk moet dat wettelijk ook.
Essentieel? Waarom? Mijn Switch is volgende week 9 maanden in gebruik en er zit geen krasje op het scherm. Gewoon normaal met je spullen omgaan en het valt ineens wel mee hoe essentieel zo'n ding is.outlandos schreef op zondag 26 november 2017 @ 07:24:
[...]
Ik ben het hier volledig mee eens, en dat terwijl ik normaal gesproken echt anti screenprotector ben. Een goede van glass is wel essentieel imo.
Verwijderd
Idem, vanaf de launch een Switch hier een geen screen protector. Geen krassen op het scherm en ik zie er de noodzaak ook niet zo van.NMe schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:48:
[...]
Essentieel? Waarom? Mijn Switch is volgende week 9 maanden in gebruik en er zit geen krasje op het scherm. Gewoon normaal met je spullen omgaan en het valt ineens wel mee hoe essentieel zo'n ding is.
Thalaron schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:56:
Anyways... met glas er op ziet hij er mijn inziens wel degelijk beter uit dus... waarom niet?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq