request.getCookies();
Het houdt niet op, niet vanzelfSméagol schreef op woensdag 15 november 2017 @ 22:38:
Ze moeten een keer stoppen met al die games.
Maar zonder dollen, ik mag nooit meer dan 2 niet uitgespeelde games hebben, alvorens ik een nieuwe mag kopen van mijzelf. Hierdoor speel ik games veel meer uit, ipv maar te kopen kopen kopen. Zo heb ik nog steeds Stardew Valley en Golfstory niet gekocht, terwijl ik 100% zeker weet ze er gaan komen. Maar eerst moet Mario nog uit. Op Steam heb ik 1000+ games, waarvan er maar enkele tientallen zijn uitgespeeld. Zonde van mijn geld en zonde van alle ongespeelde games.
Heel herkenbaar. Onlangs Streetfighter en Mario vs Rabbits verkocht wegens uitgespeeld te hebben. Ik wilde rap door Mario vs rabbits heen omdat Mario Odyssey op de deurmat lag. Dus eigenlijk wil je gehaast een spel uitspelen voor de volgende. dat is niet goed. Nu kan ik me volledig storten op Mario Odyssee.outlandos schreef op donderdag 16 november 2017 @ 07:56:
[...]
Het houdt niet op, niet vanzelf![]()
Maar zonder dollen, ik mag nooit meer dan 2 niet uitgespeelde games hebben, alvorens ik een nieuwe mag kopen van mijzelf. Hierdoor speel ik games veel meer uit, ipv maar te kopen kopen kopen. Zo heb ik nog steeds Stardew Valley en Golfstory niet gekocht, terwijl ik 100% zeker weet ze er gaan komen. Maar eerst moet Mario nog uit. Op Steam heb ik 1000+ games, waarvan er maar enkele tientallen zijn uitgespeeld. Zonde van mijn geld en zonde van alle ongespeelde games.
Spellen zoals Sander noemt/mmultiplayers games daar gelaten.
[ Voor 3% gewijzigd door rudyman85 op 16-11-2017 09:29 ]
Uitspelen is een open begrip wat mij betreft.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 09:11:
@outlandos Dus je hebt geen ARMS en Splatoon 2? Gezien je die niet kan "uitspelen".
request.getCookies();
http://www.gamerevolution...iew-fus-ro-darn-good-game
I'm highly impressed with Bethesda's work on this version of Skyrim. Five years ago when it came out, it was a pipe dream to think you could take a full Elder Scrolls game with you and play it whenever the mood strikes. It's games like this, even if it is a port, that show just how much potential the Nintendo Switch has. I hope other third-party developers take heed of just how good this port is and give some thought to bringing their larger games to the system. I can't wait to see what this little system has in store for us in the years to come.
Read more at http://www.gamerevolution...-game#vc7SwvqrvYQl1oD1.99
[ Voor 54% gewijzigd door crepsly op 16-11-2017 11:26 ]
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Ziet er goed uit inderdaad. Texture kwaliteit is wel een stuk terug geschroefd.
Steam/XBL: Avioto
Ik begrijp dat (ook uit dit topic) dat als je een buitenlandse eshop aankoop doet en er een restant bedrag blijft staan dat je dan niet terug kan naar je eigen account, vandaar mijn vraag.
[ Voor 20% gewijzigd door DoctorV64 op 17-11-2017 19:36 . Reden: extra game erbij ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
[ Voor 39% gewijzigd door Stefan22 op 16-11-2017 13:32 ]
Ik hoop nog steeds op een Mayflash-NS firmware update zodat Wii Remotes werken. Dan zou je dus via de Wii Remote ook de NES en SNES controllers van de Classic Mini kunnen gebruikenStefan22 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:32:
Ik vind dit toch wel erg mooi, dat alle controllers werken (daar lijkt het in ieder geval op):
[video]
Die methodes die hij noemt voor de originele vind ik een beetje overdreven.
Het werkt prima. Ik heb in mn account het land op zuid-afrika gezet en voor 40,11 euro doom betaald met mn creditcard. Bij afrekenen heb je de optie voor enkel het benodigde bedrag storten op je nintendo account+afrekenen.DoctorV64 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:29:
Voor de sinterklaas voor mijn jongens (uhu) een Switch alvast aangeschaft en wat games (Arms, Splatoon 2 en Zelda). Nu ben ik me in dit topic aan het inlezen natuurlijk en is het aanmaken van een buitenlands account niet een probleem maar zijn er ook mensen die bv een game digitaal hebben aangeschaft uit een buitenlandse eshop maar gewoon met hun CC betaald hebben? Of verschilt dat per shop?
Ik begrijp dat (ook uit dit topic) dat als je een buitenlandse eshop aankoop doet en er een restant bedrag blijft staan dat je dan niet terug kan naar je eigen account, vandaar mijn vraag.
Ik heb vanuit een buitenlandse eShop (die uit ZA) meerdere games gekocht met een cc. Geen probleem. Het voordeel van games kopen met een CC is juist dat je gepast betaald en er dus geen restant bedrag blijft staan.DoctorV64 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:29:
Voor de sinterklaas voor mijn jongens (uhu) een Switch alvast aangeschaft en wat games (Arms, Splatoon 2 en Zelda). Nu ben ik me in dit topic aan het inlezen natuurlijk en is het aanmaken van een buitenlands account niet een probleem maar zijn er ook mensen die bv een game digitaal hebben aangeschaft uit een buitenlandse eshop maar gewoon met hun CC betaald hebben? Of verschilt dat per shop?
Even een thumbs up voor deze methodeTerpstars schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:48:
[...]
Ik heb vanuit een buitenlandse eShop (die uit ZA) meerdere games gekocht met een cc. Geen probleem. Het voordeel van games kopen met een CC is juist dat je gepast betaald en er dus geen restant bedrag blijft staan.
Heb alle variaties geprobeerd, eshop kaarten US, JP etc.
De methode Zuid Afrika met Credit Card is voor mij alleszins ook de makkelijkste wat betreft economisch voordeel, geen nadeel en de relatief kleine moeite die je ervoor moet doen (éénmalig account locatie veranderen).
SW-0056-0705-6423 Splatoon2
Deze ga ik zeker halen! Wellicht niet direct maar uiteindelijk wel. Wel vreemd dat het zo uit het niets ineens opduikt (of ik moet wat hebben gemist)rudyman85 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 21:31:
[afbeelding]worms komt ook deze maand uit voor de Switch
Bij handheld modus komt dat touchscreen wellicht nog van pas (menu/wapens kiezen)
[ Voor 9% gewijzigd door Thalaron op 17-11-2017 00:09 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Misschien een noob vraag, maar vanuit je account op de switch heb je dus het land veranderd? Of heb je een zuid afrika nintendo account gemaakt en deze aan een andere user gekoppeld. En heb je betaald met een mastercard (Rabo of ING card of American express)?jdevries189 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 21:30:
[...]
Het werkt prima. Ik heb in mn account het land op zuid-afrika gezet en voor 40,11 euro doom betaald met mn creditcard. Bij afrekenen heb je de optie voor enkel het benodigde bedrag storten op je nintendo account+afrekenen.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Kan de topicstarter dit niet opnemen in de startpost? Dit blijft terug komen.DoctorV64 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:23:
[...]
Misschien een noob vraag, maar vanuit je account op de switch heb je dus het land veranderd? Of heb je een zuid afrika nintendo account gemaakt en deze aan een andere user gekoppeld. En heb je betaald met een mastercard (Rabo of ING card of American express)?
Annyway... kan beide. Als je het 1 keer wilt doen is je basis account omzetten via de website genoeg, maar als je het vaker van plan bent dan zou ik een apart account aanmaken. Scheelt je inloggen via de website.
Je kan alle games nog steeds op je main account spelen dus dat maakt allemaal niet uit.
Bij mij staat mijn Rabo maestro kaart standaard aan de Switch gekoppeld en die werkt dus ook in de ZA shop.
Inderdaad, de switch is ook een uitgelezen systeem ervoor natuurlijk. Worms is voor mij de oer-partygame.Thalaron schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:03:
[...]
Deze ga ik zeker halen! Wellicht niet direct maar uiteindelijk wel. Wel vreemd dat het zo uit het niets ineens opduikt (of ik moet wat hebben gemist)
Bij handheld modus komt dat touchscreen wellicht nog van pas (menu/wapens kiezen)
Hoewel ik hem denk ik nooit in handheld mode zal spelen
Ik hoop wel dat er een "pass the controller" optie inzit
[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 17-11-2017 08:22 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik vermoed dat er de opties, pass controller / pass Switch / 2 Joy-Con seperaat / etc beschikbaar zal zijn.Magic schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:21:
[...]
Ik hoop wel dat er een "pass the controller" optie inzit
Heel eerlijk... je hebt in principe niet eens een controller nodig (je hebt de game immers ook op b.v. iPhone).
We zullen het zien. Ik hoop dat er nog een fysieke release van gaat komen (ben, buiten de PC om, toch niet zo van de downloads)
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Zou dit ook wel op de Switch willen zien!
Bijna tijd voor Xenoblade... wat een eerste paar maanden voor de Switch zeg qua games, Nintendo is lekker bezig.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
en dan zijn er ook nog genoeg kleinere tittels.
[ Voor 10% gewijzigd door Ruudox op 17-11-2017 14:06 ]
Haal ook de bundel met Super Mario Odyssey. Daar heb ik in ieder geval veel plezier aan beleefd de afgelopen tijd.Ruudox schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:05:
verdomme ik ga er vandaag maar gelijk 1 halen in plaats van volgende week, weet niet waar ik moet beginnen haha, zelda, maria skyrim en starks xenoblade.
zit te denken om te beginnen met zelda, maar daarintegen vind ik de rode editie mooier dan de grijze of rood/blauweGadgetJunkPhone schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:09:
[...]
Haal ook de bundel met Super Mario Odyssey. Daar heb ik in ieder geval veel plezier aan beleefd de afgelopen tijd.
[ Voor 13% gewijzigd door jdevries189 op 17-11-2017 14:28 ]
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Gewoon beginnen met zelda! Meer heeft een mens bijna niet nodigRuudox schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:05:
verdomme ik ga er vandaag maar gelijk 1 halen in plaats van volgende week, weet niet waar ik moet beginnen haha, zelda, maria skyrim en starks xenoblade.
Dus nu even opzoek naar een goedkope digitale versie.
De switch is region free toch? ja dus:P
Zelda omgerekent uit de amerikaanse is 50 euro
[ Voor 18% gewijzigd door Ruudox op 17-11-2017 18:03 ]
Mario + Rabbids - $29 (Wallmart)
Rayman Legends Definitive Edition (S) - $19 (wallmart)
Dragon Ball Xenoverse 2 (S) - $19 (Wallmart)
The Binding of Isaac: Afterbirth+ $20 (Best Buy)
Disgaea 5: Complete Edition $20 (Best Buy)
Super Bomberman R $25 (Best Buy)
FIFA 18 $20 (Best Buy)
Zie https://www.gamespot.com/...als-all-gam/1100-6455064/
Als de games in NL ook rond de 20 euro waren / zijn kocht ik er en hoop meer dan nu
[ Voor 42% gewijzigd door Bisamrat op 18-11-2017 07:41 ]
Verwijderd
Black Friday is dan ook écht iets Amerikaans wat een beetje door andere landen gekopieerd wordt. Maar je kan natuurlijk nog de games importeren
Voor 20-25 zou ik wel wat meer games kopen. Zoals bv fifa
Wellicht dat de E-Shop van nintendo in de USA ook nog gaat stunten? Dan zou natuurlijk wel leuk zijn m.b.t. downloads.Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:16:
@Bisamrat
Black Friday is dan ook écht iets Amerikaans wat een beetje door andere landen gekopieerd wordt. Maar je kan natuurlijk nog de games importeren
Ben benieuwd of Worms WMD de dag na release in de aanbieding gaat
Dat laatste zie ik sowieso niet gebeuren. Dan eerder een korting vanaf dag 1 ivm release.Thalaron schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:15:
[...]
Wellicht dat de E-Shop van nintendo in de USA ook nog gaat stunten? Dan zou natuurlijk wel leuk zijn m.b.t. downloads.
Ben benieuwd of Worms WMD de dag na release in de aanbieding gaat
Met dat soort prijzen betaal je geen btw / invoerrechten etc als je 't bij één game houdt (als je ze tenminste online kan bestellen voor die prijzen).Bisamrat schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 07:36:
Het is jammer dat we in Nederland geen echt black friday prijzen hebben. Want sommige games op de Switch worden erg leuk geprijsd die dag in de USA
Mario + Rabbids - $29 (Wallmart)
Rayman Legends Definitive Edition (S) - $19 (wallmart)
Dragon Ball Xenoverse 2 (S) - $19 (Wallmart)
The Binding of Isaac: Afterbirth+ $20 (Best Buy)
Disgaea 5: Complete Edition $20 (Best Buy)
Super Bomberman R $25 (Best Buy)
FIFA 18 $20 (Best Buy)
Zie https://www.gamespot.com/...als-all-gam/1100-6455064/
Als de games in NL ook rond de 20 euro waren / zijn kocht ik er en hoop meer dan nu
Make lovecraft not warcraft.
Sinds gisteren heb ik iets geks opgemerkt aan mijn Switch. En loopt een horizontale strook van links naar rechts door het midden van het scherm waarop mijn touchscreen niet werkt. Ik kan de bovenste rij toetsen op het keyboard niet gebruiken wanneer ik iets wil typen. Zijn er meer gevallen bekend? Ik ben superzuinig met de switch, staat vrijwel altijd in de dock en heb een pouch voor wanneer ik hem meeneem. De screentest laat ook goed zien dat er gewoon een hardware fout gaande is. Ik ga het komende week terug sturen. Hoop op een replacement met mijn data intact. Mvg
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Heb eens zoiets op Reddit langs zien komen. Reparatie of replacement zal wel lukken, zou me om data geen zorgen maken, als hij nog werkt zetten ze het gewoon over.bjvdven schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:44:
Beste medetweakers,
Sinds gisteren heb ik iets geks opgemerkt aan mijn Switch. En loopt een horizontale strook van links naar rechts door het midden van het scherm waarop mijn touchscreen niet werkt. Ik kan de bovenste rij toetsen op het keyboard niet gebruiken wanneer ik iets wil typen. Zijn er meer gevallen bekend? Ik ben superzuinig met de switch, staat vrijwel altijd in de dock en heb een pouch voor wanneer ik hem meeneem. De screentest laat ook goed zien dat er gewoon een hardware fout gaande is. Ik ga het komende week terug sturen. Hoop op een replacement met mijn data intact. Mvg
Helaas kan je niet bij BestBuy of Walmart bestellen als je buiten Amerika woont (Canada en Mexico kunnen wel). Dus helaas pindakaas, maar de games kunnen blijkbaar wel veel goedkoper dan ze nu zijnVerwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:16:
@Bisamrat
Splitscreen kan, moet je even een 2e controller connecten. Overigens is het nu (nog) wel zo dat je dan een ander account moet aanmaken, dat gaat de dev later nog fiksen hebben ze op Reddit laten weten. Het was namelijk niet de bedoeling.McLovinB schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 23:55:
Ok, Rocket League vraagje. Net begonnen met spelen op de Switch en ben nog een beginner, maar ik kan echt nergens vinden of het mogelijk is om local multiplayer te spelen en zo ja, hoe. Ik lees wel dat split screen mogelijk zou moeten zijn, maar krijg het echt niet voor elkaar, kan aan mijn beginneling status liggen natuurlijk. Of moet je dan 2 Switches hebben?
Er is een Black Friday topic hierplantenbakkie schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:31:
Iemand enig idee of er goede deals zijn voor games aanstaande black friday?
Maar tot nu toe nog geen echt goede Switch deals gespot.
Dat zag ik ook, maar dacht dat dat theoretisch was. 2e controller connecten niet zijnde een joycon dan? Want met 2 joycons lukt het me niet, lijkt of hij die ziet als 1 controller.Thomas schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:37:
[...]
Splitscreen kan, moet je even een 2e controller connecten. Overigens is het nu (nog) wel zo dat je dan een ander account moet aanmaken, dat gaat de dev later nog fiksen hebben ze op Reddit laten weten. Het was namelijk niet de bedoeling.
How to Pair Joy-Con ControllersMcLovinB schreef op zondag 19 november 2017 @ 20:12:
[...]
Dat zag ik ook, maar dacht dat dat theoretisch was. 2e controller connecten niet zijnde een joycon dan? Want met 2 joycons lukt het me niet, lijkt of hij die ziet als 1 controller.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Erg tof, mooi om te zien dat de game ook voor Switch in ontwikkeling is! Ik heb de reeks nooit gespeeld, maar het is eigenlijk toch een hippere/meer storydriven versie van Advance Wars?
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Ik heb nooit Advance Wars gespeeld, maar qua gameplay lijkt het er niet op. Wat er wel op lijkt is bijv. Code Name S.T.E.A.M. (al kun je beter zeggen dat dit spel op Valkyria Chronicles lijkt). Je hebt in VC wel beurten waarin eerst het ene team aan zet is en dan het andere team, maar wanneer je besluit om een unit te verplaatsen, schakelt het spel over naar een real-time setting. Je bestuurt dus real-time een unit in third person view naar een plek op het slagveld (en je kunt tijdens het bewegen beschoten worden). Wanneer je een actie wil uitvoeren (bijv. schieten), dan bevriest de tijd en kun je wel je tijd nemen om je schot goed te richten. Wanneer je dan besluit om te schieten, dan speelt er in feite een encounter plaats vergelijkbaar met Fire Emblem en Advance Wars (units van beide teams zullen om de beurt een aanval uitvoeren).Thrace Grumble schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:42:
[...]
Erg tof, mooi om te zien dat de game ook voor Switch in ontwikkeling is! Ik heb de reeks nooit gespeeld, maar het is eigenlijk toch een hippere/meer storydriven versie van Advance Wars?
Verwijderd
Dus wie weet, misschien een Battalion Wars 3 voor de Switch? Lijkt me leuk.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2017 08:07 ]
Hier wordt de laagste prijs weergegeven van een spel over de eshops heen.
[ Voor 53% gewijzigd door DoctorV64 op 20-11-2017 09:35 ]
https://savecoins.me/DoctorV64 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:34:
http://eshop-checker.xyz/beta/#/
Hier wordt de laagste prijs weergegeven van een spel over de eshops heen.
Deze website heeft mijn voorkeur. Mooiere layout en je ziet de prijzen van alle e-shops.
Ondanks dat ik een mega sonic fan ben raad ik je sonic forces sterk af. De levels zijn slecht ontworpen, het plot is net iets dikker dan die van Generations maar ook twee keer zo slecht. De controls zijn super vreemd en staan weinig correctie toe waardoor je bij het van platform naar platform springen de ene keer lijkt alsof Sonic door de modder wordt vastgezogen om vervolgens te gaan als Max Verstappen. Je springt net zo makkelijk (over de vrije brede platforms) als er voor.michaeltjeh1 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:07:
Zijn er al mensen die Sonic Forces hebben gekocht? Ik heb per toeval een gratis postcode lotterij gift card gehad en heb Sonic Forces besteld maar lees weinig hierover terug
Het is omdat het spel speelbaar is en geen extreme laadtijden kent anders had ik het onder Sonic'06 of Sonic Boom geplaatst.
Los daarvan: Geen supersonic, Geen chaos emerals, eindbazen die continue opnieuw gebruikt worden, double boost is een QTE die ook werkt als je faalt en levels zijn superkort.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Ik denk omdat de game best wel heel erg slecht ismichaeltjeh1 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:07:
Zijn er al mensen die Sonic Forces hebben gekocht? Ik heb per toeval een gratis postcode lotterij gift card gehad en heb Sonic Forces besteld maar lees weinig hierover terug
Geen direct antwoord op je vraag, maar ik begrijp dat Rime een zeer slechte port is. Grafisch onscherp, slechte framerates. Het lijkt me een heel leuke game, maar niet voor de Switchmfneed schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:33:
Ander vraagje, is er eigenlijk ergens een site waar je kan zien wat de prijzen per store zijn? dus, bijv. prijs van Rime in nl store en zuid afrika store
Thanks voor de headsup! Gebruikte deze idd als voorbeeld omdat ik ook zat te twijfelen... met de juiste prijs was ik wellicht om maar scheelt niet super veel. Wss op de pc voor een prikkie op te pikken, gaan we dat maar doen:)Edmin schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:19:
[...]
Geen direct antwoord op je vraag, maar ik begrijp dat Rime een zeer slechte port is. Grafisch onscherp, slechte framerates. Het lijkt me een heel leuke game, maar niet voor de Switch
http://www.insidegamer.nl...or-switch-ps4-en-xbox-one
[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 20-11-2017 11:33 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ah deze kende ik nog niet!avec_style schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:59:
[...]
https://savecoins.me/
Deze website heeft mijn voorkeur. Mooiere layout en je ziet de prijzen van alle e-shops.
RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"Zeror schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:33:
Valkyria Chronicles 4 aangekondigd voor PS4, Xbox one en Nintendo Switch.
http://www.insidegamer.nl...or-switch-ps4-en-xbox-one
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Klopt, echt heel zonde. Ik zat op Rime te wachten voor mijn Switch, maar het schijnt inderdaad echt een drama te zijn. Onbegrijpelijk, want Rime moet de Switch toch wel aankunnen, ook technisch wel. Ze hebben ook ontzettend de tijd genomen voor de port naar de Switch. Blijkbaar was het toch te moeilijk, heel jammer en ik kan echt niet begrijpen dat je zoiets op de markt durft te zetten.Edmin schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:19:
[...]
Geen direct antwoord op je vraag, maar ik begrijp dat Rime een zeer slechte port is. Grafisch onscherp, slechte framerates. Het lijkt me een heel leuke game, maar niet voor de Switch
Voor mij zijn ze iig al af. Dit zijn geen dingen die pas na release boven komen de drijven. Dit is gewoon cashen en dan zien wat je nog kan fixen.Lagune schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:59:
ze zijn er wel mee bezig schijnbaar
https://www.greybox.com/rime/en/forum/topic/3237/
Bij een mp game of pc game (verschillende systemen) kan je van alles tegen komen, maar dit is gewoon opzettelijk zo gereleased.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kon eigenlijk ook niet andersZeror schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:45:
Zelda BOTW ultimate game of the year!
http://www.insidegamer.nl...ns-golden-joystick-awards
Ok, thx, gelukt! Niet echt intuitief, maar als je ze buiten het spel als afzonderlijke joycon instelt, werkt het inderdaad wel en krijg je meteen een splitscreen als je een wedstrijd start lokaal
Verwijderd
Idd. Al is Super Mario Odyssey een goede concurrent. Voor mij zijn het de twee beste games van 2017. Maar persoonlijk is Breath of the Wild nét iets beter en je moet je indenken dat Super Mario Odyssey pas uit was toen er gestemd werd.Thomas schreef op maandag 20 november 2017 @ 21:57:
[...]
Kon eigenlijk ook niet anders. Geweldige game!
Mario nog steeds niet begonnen ondanks dat ik nu 3 weken op reis ben. Merk dat ik juist simpele kleine games speel en zelfs dat valt tegen. Maar ik hoop dat ik Mario wel als DE topper ervaar die de rest er van maakt
Inderdaad te veel irritaties (wapens die breken, koken) en ook te vaak het gevoel doelloos rond te lopen.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Voor mij is dit wel de grootste designfout in de Switch. Toen ik hem bestelde dacht ik; oh fijn dat ding kan ik zo even bij vrienden/familie/kantoor aansluiten en samen gamen. Dat bleek dus een illusie en maakt wat mij betreft de hele docking modus overbodig, ik wil hem juist elders kunnen gebruiken en dan niet met 4 man op een mini schermpje turen...
Vervolgens die designfout uitmelken met een stukje plastic van 100 euro...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Jazeker.Phusebox schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:01:
Is er nu al een betrouwbare oplossing voor een tweede dock/hdmi connector zonder dat je 130 euro kwijt bent bij Nintendo?
Voor mij is dit wel de grootste designfout in de Switch. Toen ik hem bestelde dacht ik; oh fijn dat ding kan ik zo even bij vrienden/familie/kantoor aansluiten en samen gamen. Dat bleek dus een illusie en maakt wat mij betreft de hele docking modus overbodig, ik wil hem juist elders kunnen gebruiken en dan niet met 4 man op een mini schermpje turen...
de Coov SH350
Nyko heeft ook een portable dock uitgebracht, maar ik ben nu al meermaals tegengekomen dat deze je Switch kapot kan maken.
Uhm dat is geen designfout hoor. Dat is een 100% bewussie.Phusebox schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:01:
Is er nu al een betrouwbare oplossing voor een tweede dock/hdmi connector zonder dat je 130 euro kwijt bent bij Nintendo?
Hmm soortgelijke heb ik ook op Amazon gezien maar daar zijn de meningen nogal verdeeld. Van werkt niet tot werkt perfect. Nu bestellen in China is waarschijnlijk wachten tot januari met alle kerstdrukte. En dan zijn de feest(game)dagen ook weer voorbij.Flapperbol schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:04:
[...]
Jazeker.
de Coov SH350
Nyko heeft ook een portable dock uitgebracht, maar ik ben nu al meermaals tegengekomen dat deze je Switch kapot kan maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2017 08:10 ]
Wat je ook kan doen is een andere case halen en de hardware van de originele dock overzetten.Phusebox schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:09:
[...]
Hmm soortgelijke heb ik ook op Amazon gezien maar daar zijn de meningen nogal verdeeld. Van werkt niet tot werkt perfect. Nu bestellen in China is waarschijnlijk wachten tot januari met alle kerstdrukte. En dan zijn de feest(game)dagen ook weer voorbij.
Ikzelf gebruik nu deze
Is een stuk compacter en de kans op krassen door de dock wordt ook een stuk kleiner.
(Enige nadeel is dat hij niet zo zwaar is, waardoor vaak aan de Switch blijft zitten als je hem eruit wilt halen. Maar dit is vrij simpel te fixen)
Het gaat mij meer om het feit dat het dock bij mij door de kabels, die door 2 kasten gaan, nogal permanent vast staat thuis, dus ik zocht een oplossing voor elders. Maar misschien ga ik mijn dock thuis wel gewoon weghalen want heb hem pas 2x gebruikt sinds de Switch uit is.Flapperbol schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:14:
[...]
Wat je ook kan doen is een andere case halen en de hardware van de originele dock overzetten.
Ikzelf gebruik nu deze
Is een stuk compacter en de kans op krassen door de dock wordt ook een stuk kleiner.
(Enige nadeel is dat hij niet zo zwaar is, waardoor vaak aan de Switch blijft zitten als je hem eruit wilt halen. Maar dit is vrij simpel te fixen)
Friends (turf war): geen garantie dat je in hetzelfde team komt.Alwayshappyz schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:06:
We willen het liefst in één team zitten samen en dan gewoon de rest opvullen met AI's (dus ook in ons team), of echte spelers. Kunnen we online kiezen dat we bij elkaar komen, of kom je dan in verschillende games terecht?
League (ranked modi als splat zones, rainmaker, tower control): altijd in hetzelfde team, maar je moet zorgen dat je in totaal met z'n tweeën of vieren bent.
Salmon Run: co-op modus (1-4 vrienden, de rest aangevuld met randoms) tegen een horde AI tegenstanders.
League is dan de online modus gok ik? Of is online dan niet te doen met twee switches?RayNbow schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:40:
[...]
Friends (turf war): geen garantie dat je in hetzelfde team komt.
League (ranked modi als splat zones, rainmaker, tower control): altijd in hetzelfde team, maar je moet zorgen dat je in totaal met z'n tweeën of vieren bent.
Salmon Run: co-op modus (1-4 vrienden, de rest aangevuld met randoms) tegen een horde AI tegenstanders.
Volgens mij zijn er genoeg versies op allerhande apparaten uitgekomen om het een keer geprobeerd te hebben en zelf de conclusie te kunnen trekken. Wat mij betreft niet dankzij de 'cheat' a.i.matthijst schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:44:
Is worms singleplayer ook leuk?
Wel altijd lol met vrienden.
Er is een thanksgiving actie, 2 voor 1. Welke 4 games vinden jullie must haves? En welke accessoires raden jullie aan?
(geen Skyrim, heb ik op PC)
Verwijderd
Zeldareplica17 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:08:
Ben van plan een Switch te kopen aankomende donderdag. Samen met Zelda.
Er is een thanksgiving actie, 2 voor 1. Welke 4 games vinden jullie must haves? En welke accessoires raden jullie aan?
Super Mario Odyssey
Splatoon 2 (krijgt deze week een grote update)
ARMS
MarioKart 8D
Toffe actie! Welke winkel is deze van?replica17 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:08:
Games:replica17 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:08:
Aangezien je zelda sowieso al gaat kopen hier nog 4 games die ik persoonlijk heel tof vind:
-Super Mario Odyssey (Als je eerdere 3d mario games hebt gespeeld als SM64, SMS, en SMG1 & 2 en je vond deze leuk, dan is SMO zeker een aanrader. Heb je deze games niet gespeeld, maar houd je van platforming en heb je een drang om alles te verzamelen en te zien in een game, dan is dit spel zeker een aanrader. )
-Mario Kart 8 Deluxe (Een van de beste en meest uitgebreide Mario Karts. Veel characters, veel tracks, battle mode, online play die aardig goed werkt, 200cc. Als je de eerdere Mario Karts ook leuk vond, dan is deze tevens een aanrader)
-Splatoon 2 (Unieke shooter voor als je van schieten met verf en teambased/strategy games houdt)
-Star dew valley (leuk ontspannende indie waar je een boederijtje runt en kunt doen wat je wilt. In het begin heb je geen flauw idee wat je aan het doen bent, maar naar mate het spel vordert begin je het steeds leuker te vinden (zo ervoer ik het tenminste) )
Accessoires:
-Screenprotector (heb 'm zelf ook, omdat men beweert dat de dock eventueel krassen kan veroorzaken)
-Carrying case (voor als je 'm meeneemt onderweg, naar een vriend etc.)
-Pro controller (voor als je de joycons niet fijn vindt.. Vind zelf de joycons heerlijk spelen(en heb dus ook geen pro controller), maar daar zijn de mening nogal over verdeeld)
-SD-cards (als je veel digital gaat kopen. Als je games fysiek koopt net als ik en van plan bent om een paar indies te kopen, dan kun je wel even vooruit op de 32gb internal storage)
- Zeldareplica17 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:08:
- Super Mario Odyssey
- Mario + Rabbids
- Doom
- Super Mario Kart
- Snipper Clips (super met twee personen!)
- idem voor lovers in a dangerous space time
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Als je ervan houd:replica17 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 20:08:
Fifa 2018
Mag misschien net iets minder uitgebreid zijn dan andere Fifa's, maar geeft zeker enorm veel plezier.
Vooral ook de mogelijkheid om te spelen in handheld modus.
Verder wat de rest heeft gezegd.
Zelda en Stardew Valley zijn de spellen waar ik de meeste tijd in heb gestopt tot nu toe.
Ik kom vaak in de VSGoudstalen schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:13:
Ben ook wel benieuwd waar @replica17 die actie heeft gezien

https://www.frys.com/sear...e=false&site=160web112317
2 for 1.
Overal Coming Soon... ze zijn ook lekker up to date
Xenoblade Chronicles 2 balances a mood between colorful exuberance and grimdark treachery.

Dat is omdat dit alleen voor Thanksgiving is...Twixie schreef op woensdag 22 november 2017 @ 06:52:
[...]
Overal Coming Soon... ze zijn ook lekker up to date
https://gematsu.com/2017/11/famitsu-review-scores-issue-1512RayNbow schreef op woensdag 22 november 2017 @ 07:15:
IGN: Xenoblade Chronicles 2 Looks Set to Continue Nintendo's Hot StreakXenoblade Chronicles 2 balances a mood between colorful exuberance and grimdark treachery.
[afbeelding]
Xenoblade chronicles 2 een 35. 3x een 9 en een 8. Super goed gescoord dus door famitsu
Xenoblade 2 net zo goed als Sonic Forces dus (die scoorde ook 35/40) en beter dan Sonic Mania (32/40).Kaasje123 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:12:
[...]
https://gematsu.com/2017/11/famitsu-review-scores-issue-1512
Xenoblade chronicles 2 een 35. 3x een 9 en een 8. Super goed gescoord dus door famitsu
Ja en Mario oddysey kreeg een beschamend laag cijfer van tweakers.net. What's your point?RayNbow schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:22:
[...]
Xenoblade 2 net zo goed als Sonic Forces dus (die scoorde ook 35/40) en beter dan Sonic Mania (32/40).
Dat zowel T.net en Famitsu mogelijk niet al te betrouwbaar zijn qua reviewscores.Kaasje123 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:26:
[...]
Ja en Mario oddysey kreeg een beschamend laag cijfer van tweakers.net. What's your point?
Dit topic is gesloten.
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!