[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 114 ... 126 Laatste
Acties:
  • 614.906 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:37
Zo net mij ps4 verkocht nu op zoek naar een leuke aanbieding voor de switch hopen dat er met cybermonday of black friday wat leuks langs komt (of eerder natuurlijk:P)

Lijkt me toch een betere combinatie naast mijn Gaming PC

En zoals ik lees word een sd kaart aangeraden vooral als je net zoals ik van digitale games houdt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:55
rudyman85 schreef op maandag 13 november 2017 @ 09:12:
Iemand al ervaring met Snipperclips plus? Hoe zijn de extra levels? Is het een game aan te raden voor 4 spelers?
Nobody?, De kids willen hen aanschaffen maar ik ben bang dat ze na 20 minuten er klaar zijn 🤐

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 11:14
Noresponse schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:30:
De kaart formateren lukt niet in een toestel, tablet of via verschillende apps. Ik kan alle bestanden verwijderen en als ik de kaart er weer in doe dan staan alle bestanden er gewoon :)

Ook als ik bestanden erop zet en de kaart er dan weer in doe dan zijn ze weg .mmm

lijkt een defekt .
Da's een defecte kaart. Weggooien en een nieuwe kopen is daar de enige fix voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

wowly schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:42:
[...]

Nobody?, De kids willen hen aanschaffen maar ik ben bang dat ze na 20 minuten er klaar zijn 🤐
Ik kan er niet te veel over kwijt, ik heb de dlc (nog) niet, maar heb de game voor specifieke redenen gekocht, en heb 'm ook nog niet uitgespeeld, omdat ik simpelweg weinig mogelijkheden voor local multiplayer heb. Maar de game is niet groot nee.. In 20 minuten krijg je 'm niet uit, maar met dlc? Ik gok een uurtje of 5. Maar ik heb geen ervaring met de 4 player levels.. Die voegen nog wel meer toe. Maar 't is ook een leuke party game voor als je gasten heb, dus zelfs als je er zelf (of je kids in dit geval) klaar mee bent, kan je nog wat aan de game hebben. Ik heb er in ieder geval plezier mee gehad door m'n Switch mee te nemen, en een controller in de handen te douwen van een collega of kennis.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:29
wowly schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:42:
[...]

Ik heb 'm voor €22 uit de Japanse store gehaald, voor dat bedrag een aardig spelletje. (Wellicht nog steeds een beetje aan de hoge kant. Ik zou de game eerder rond de €15 verwachten)
Als ik het goed heb heeft deze 5 werelden (ik heb het origineel nooit gespeeld), en mijn vriendin en ik hadden in 1,5u 2 werelden klaar.

Ik heb alleen 2 player modes gedaan. De minigames waren wel grappig voor even, maar de "echte" levels is waar mij betreft de game om draait.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nog mensen hier die Rocket League aan gaan schaffen? Ik wel namelijk! Verder staat voor de komende tijd Xenoblade op de verlanglijst. Voor de rest heb ik even niets, kan helaasch niet de hoofdprijs blijven betalen. Wel lol gehad aan Doom en wil L.A. Noire of Skyrim ook nog wel, maar niet voor 60 euro. V&A in de gaten houden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04-09 13:09
Ik ben rocket league nu ook aan t downloaden! Ben er benieuwd, inmiddels al bijna 200 uur op de PC gespeeld maar nog nooit met een controller. Besturing zou naar mijn idee veel beter moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-06 13:13
Thomas schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:47:
Nog mensen hier die Rocket League aan gaan schaffen? Ik wel namelijk! Verder staat voor de komende tijd Xenoblade op de verlanglijst. Voor de rest heb ik even niets, kan helaasch niet de hoofdprijs blijven betalen. Wel lol gehad aan Doom en wil L.A. Noire of Skyrim ook nog wel, maar niet voor 60 euro. V&A in de gaten houden dus.
Wel van plan, maar ik heb nog geen haast ermee. Op het moment druk met Stardew Valley (semi-multiplayer met m'n vrouw, ik speel op de TV, zij handheld op d'r eigen Switch), binnenkort idd Xenoblade, en ik heb zelf ook nog een paar andere spellen waar ik gewoonweg geen tijd voor heb. Dus mogelijk op een later tijdstip, want het is wel een gave game :)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:55
lowskilled-ftw schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:28:
Ik ben rocket league nu ook aan t downloaden! Ben er benieuwd, inmiddels al bijna 200 uur op de PC gespeeld maar nog nooit met een controller. Besturing zou naar mijn idee veel beter moeten zijn.
Pc met controller is win win? ;) Heb heel lang met de PS4 controller gespeeld op de pc en pas gewisseld naar een Xbox one S controller. Merk echt verschil als ik op de pc speel tegenover de PS4. De laatste optie is zoveel smoother dat ik de Switch versie niet eens een kans wil geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:47
@Noresponse @Seal64 Of als je nog garantie hebt, RMA indienen bij de winkel.
Zou zonde zijn om zo'n kaart niet voor garantie op te sturen.

Ik twijfel zelf of ik Rocket League aan ga schaffen. Aan de ene kant wel leuk, aan de andere kant heb ik hem ook op de pc. Speel het niet regelmatig, maar blijft een leuk spel om te doen.
Aan de andere kant kan ik tzt ook via HTPC en controller op de tv beneden spelen. Dan heeft de Switch versie weinig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 13:24
Rocket League performance in handheld, best netjes moet ik zeggen.

https://www.youtube.com/watch?v=wT4prLD8mns

Op de pc nooit opgepakt maar even de bank een potje spelen is misschien niet zo'n slecht idee!

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:48
Viper_4111 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:57:
Rocket League performance in handheld, best netjes moet ik zeggen.

https://www.youtube.com/watch?v=wT4prLD8mns

Op de pc nooit opgepakt maar even de bank een potje spelen is misschien niet zo'n slecht idee!
Is een dikke aanrader, Rocket League is een game die je vaak aan zult zetten om paar potjes te doen.
Ik speel de game nog dagelijks op mijn ps4 :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
@Beakzz Ik geloof je direct, ik ga erachter komen vandaag!
Geen PS4 voor mij dus ik geef de Switch een kans (Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Wij zijn dus van plan om de switch aan te schaffen voor Sinterklaas (*kuch* voor de kids *kuch*).

Heb geprobeerd om me wat te verdiepen in de spellen om zo te beoordelen wat leuke games zijn voor de kids. Ze zijn 7(jongen) en 5(meisje). De oudste is nu vooral Farming Simulator op mijn laptop aan het spelen en de jongste doet simpele games op de ipad.

We willen graag beginnen met games die ze OOK samen kunnen spelen. Zelf had ik de volgende games in gedachte om ze een goede eerste indruk van de "spelcomputer" te geven:

1. Mario Kart 8 Deluxe
2. Snipperclips
3. Splatoon 2

Uiteindelijk gaat er waarschijnlijk ook Farming Simulator bijkomen. Ik denk dat de jongste vooral snipperclips erg leuk zal vinden,

Voor mezelf komt er waarschijnlijk nog een keer Bomberman, vanwege de nostalgische met-8-man-achter-4-pc's-in-de-huiskamer-waarde, en Zelda.

Hebben jullie zo nog goede aanvullingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-09 16:29
mr_willes schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:19:
Wij zijn dus van plan om de switch aan te schaffen voor Sinterklaas (*kuch* voor de kids *kuch*).

Heb geprobeerd om me wat te verdiepen in de spellen om zo te beoordelen wat leuke games zijn voor de kids. Ze zijn 7(jongen) en 5(meisje). De oudste is nu vooral Farming Simulator op mijn laptop aan het spelen en de jongste doet simpele games op de ipad.

We willen graag beginnen met games die ze OOK samen kunnen spelen. Zelf had ik de volgende games in gedachte om ze een goede eerste indruk van de "spelcomputer" te geven:

1. Mario Kart 8 Deluxe
2. Snipperclips
3. Splatoon 2

Uiteindelijk gaat er waarschijnlijk ook Farming Simulator bijkomen. Ik denk dat de jongste vooral snipperclips erg leuk zal vinden,

Voor mezelf komt er waarschijnlijk nog een keer Bomberman, vanwege de nostalgische met-8-man-achter-4-pc's-in-de-huiskamer-waarde, en Zelda.

Overcooked zeker meenemen voor meerdere spelers, heb je veel plezier aan voor jong en oud!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:22
Hier komt er ook een Switch binnen voor Sinterklaas. Zoontje van 7 heeft alleszins al aangegeven dat hij Splatoon 2 en SMO wil. Vraag me zelfs af waar hij die games van kent, wellicht van op school of van reclamse op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23

m0nk

16-09-2003 15.15

Die van mij (7 en 5, beide jongens) spelen ook samen Mario Odyssey en Minecraft. Splatoon 2 ligt nu even stof te happen en Mario Kart spelen ze altijd als we aan het dim summen zijn.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18:09
Thomas schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 08:47:
LA Noire is bij de intertoys 45 euro ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Zonet de grijze Switch besteld. Is het slim om een Screenprotector er bij te kopen?
Ik wil hem zowel als handheld en normaal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister

1. Mario Kart 8 Deluxe
2. Snipperclips
3. Splatoon 2

Op zich kan je Mario Odyssey hier nog wel bij doen, waarbij multiplayer mogelijk is waarbij de een als Mario speelt, en de anders als het petje. Schijnt goed te werken, en ergens eerder in dit topic hoorde ik iemand die er wel succes mee had door z'n dochter als Mario te laten spelen en zelf als het petje wat te helpen.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Jelmer93 Ik heb het wel gedaan. Je zou balen als er een kras op het scherm komt. Hij zit bij mij veelal in het dock, maar zo nu en dan speel ik er los mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Jelmer93 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:32:
Zonet de grijze Switch besteld. Is het slim om een Screenprotector er bij te kopen?
Heb de switch nu 3 weken zonder screenprotector dagelijks in en uit het dock geen enkel krasje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Rocket league is bij mij erg laggy.. ik weet dat ze vroeger probleven hadden met wifi netwerk. Is dat nog steeds zo? Online is erg slecht speelbaar zo.

Ohja.. erg wennen met controller, zal tzt wel beter worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_willes
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-04-2022
Iedereen bedankt voor de reacties hier kan ik mee vooruit, was nog niet op de hoogte van het feit dat Mario ook samen gespeeld kon worden!
m0nk schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 11:23:
Die van mij (7 en 5, beide jongens)
Grappig die kinderen van 7, correlatie met de switch en ouders van kinderen rond deze tijd 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:44

Nogne

>.<

Tsja of het slim is wil ik niet zeggen, maar ik heb zelf wel een screenprotector genomen. Ik heb geen krasjes op mijn Switch maar ik wil het risico niet lopen, daarom een screenprotector.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Laatst online: 17:29
Ik gok dat je sowieso een beschermhoes wilt gaan halen, die van Nintendo (vanaf €20) hebben er standaard een screenprotector bijzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
Flapperbol schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:10:
[...]

Ik gok dat je sowieso een beschermhoes wilt gaan halen, die van Nintendo (vanaf €20) hebben er standaard een screenprotector bijzitten.
Dat niet zo zeer, het is meer voor eff op de bank of boven op bed dat ik hem uit de docking haal. Heb inmiddels een tempered glass en Odyssey gehaald. Ben benieuwd morgen! Hoop dat ik het glas er net zo mooi op krijg als mijn Iphone. Thnx voor de input allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goosebirdy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 10:38

We willen graag beginnen met games die ze OOK samen kunnen spelen.

3. Splatoon 2

Let op dat Splatoon 2 geen split screen heeft en die kunnen ze dus niet samen spelen.
Lego City Undercover (o.i.d.) heeft wel splitscreen (samenwerken) en gelet op de herkenbaarheid van Lego erg leuk voor kinderen; ik noem het zelf altijd maar de GTA voor jonge kinderen (en als Lego fanaat ook leuk voor het kind in mij :) ).

Verder kan ook ik Overcooked aanbevelen, al is dat wellicht nog wat lastig voor een 5 jarige, evenals Snipperclips, maar zorg ook niet direct voor teveel games voor kinderen, op die manier moeten ze zich vastbijten in een game, in plaats van dat ze overstappen naar andere game als het even niet lukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenBenny
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-08 19:33
Vraagje,

Ik wil voor de kids een switch aanschaffen, op wat moet ik letten en welke opties zijn een must?
ben er een beetje uit, mijn laatste consoles waren (van nintendo) de supernintendo en (van sony) de playstation 2.

Ik heb begrepen dat een screenprotector een must is.
ik dacht ook eerst een extra controller aan te schaffen maar blijkbaar heb je er standaard 2 (linker en rechter kant van de switch). kunnen alle 2 player games met deze L en R zijde gespeeld worden? of toch beter een extra controller aanschaffen?
is er zoals bij de WII ook een onderdeel dat je in de buurt van de TV moet plaatsen (ivm de werking van de controllers)? ik zou de console graag in de kast plaatsen (ik steek graag alles een beetje ordelijk weg).

alvast bedankt voor jullie antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

DenBenny schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 12:57:
Vraagje,

Ik wil voor de kids een switch aanschaffen, op wat moet ik letten en welke opties zijn een must?
ben er een beetje uit, mijn laatste consoles waren (van nintendo) de supernintendo en (van sony) de playstation 2.

Ik heb begrepen dat een screenprotector een must is.
ik dacht ook eerst een extra controller aan te schaffen maar blijkbaar heb je er standaard 2 (linker en rechter kant van de switch). kunnen alle 2 player games met deze L en R zijde gespeeld worden? of toch beter een extra controller aanschaffen?
is er zoals bij de WII ook een onderdeel dat je in de buurt van de TV moet plaatsen (ivm de werking van de controllers)? ik zou de console graag in de kast plaatsen (ik steek graag alles een beetje ordelijk weg).

alvast bedankt voor jullie antwoorden
Er is geen onderdeel extra nodig voor de communicatie, alles gaat via bluetooth. Zelf vind ik de controllers los erg klein en niet comfortabel. Heb dan ook een pro controllers gekocht. Je kan ook een extra setje joy-cons kopen met een grip. Heb je ook een volwaardig controller en het voordeel dat je met eventueel met vieren kunt spelen mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik heb sinds zaterdag een switch aangeschaft voor mijn zoon van 1 ;P
Mario Odyssey pack gehaald.
Veel geld maar oohh wat een geweldig apparaat!

Splatoon 2 geleend van een vriend van me die een gameshop runt. Ik moet zeggen dat ik niet zo onder indruk ben van Splatoon zoals iedereen het is.

Ik ben nu aan het kijken om voor niet al te veel geld de volgende games te halen.

- Mario + rabbids kingdom
- L.A. Noire
- Zelda Breath of the Wild (reden van aanschaf switch xD)

Ik ben zo bang gemaakt voor krassen dat ik tempered glass erop heb gezet (helaas bubbels aan de zijkanten, dus een keer opnieuw doen) en een skin pack heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ho-ly-fuck. Rocket League is héél tof. Het draait fantastisch, ziet er goed uit en heb al een paar leuke potjes kunnen spelen! Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 16:49
Misschien een heel domme vraag, tenminste dit is de eerste keer dat ik zo iets vraag, maar ik snap niet zo veel van het main menu van Doom.

Er zijn 3 tiles, 1 x Doom en 2x arcade mode, en 2 opties boven in beeld, Campaign en multiplayer.
Het voelde in mijn ogen intuitief aan om de tile met Doom te kiezen, echter bracht dit mij naar een multiplayer scherm .Het zelfde met de arcade mode tiles.
De optie campaign boven in bracht mij wat ik zocht (Ik dacht dat het tabs waren die andere tiles lieten zien), en kreeg ik de optie om een save slot te kiezen.

Wat zijn dan de verschillende tiles? Multiplayer shortcuts? Op dit soort momenten mis ik toch wel de built in handleiding die de 3DS en WiiU hadden (en de Xbox had ook een help sectie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Iemand al LA Noire gespeeld vandaag en ervaringen om te delen?
Kan nog niet echt reviews vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-09 07:59
Mirr0r schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:02:

Splatoon 2 geleend van een vriend van me die een gameshop runt. Ik moet zeggen dat ik niet zo onder indruk ben van Splatoon zoals iedereen het is.

Ik ben nu aan het kijken om voor niet al te veel geld de volgende games te halen.

- L.A. Noire

Ik ben zo bang gemaakt voor krassen dat ik tempered glass erop heb gezet (helaas bubbels aan de zijkanten, dus een keer opnieuw doen) en een skin pack heb gekocht.
Met een kind van 1 is de kans inderdaad groter dat hij hem tijdens een potje Splatoon laat vallen :)
Hoe heb je je vrouw/vriendin wijs gemaakt dat hij voor je je zoontje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
LOTG schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:22:
Misschien een heel domme vraag, tenminste dit is de eerste keer dat ik zo iets vraag, maar ik snap niet zo veel van het main menu van Doom.

Er zijn 3 tiles, 1 x Doom en 2x arcade mode, en 2 opties boven in beeld, Campaign en multiplayer.
Het voelde in mijn ogen intuitief aan om de tile met Doom te kiezen, echter bracht dit mij naar een multiplayer scherm .Het zelfde met de arcade mode tiles.
De optie campaign boven in bracht mij wat ik zocht (Ik dacht dat het tabs waren die andere tiles lieten zien), en kreeg ik de optie om een save slot te kiezen.

Wat zijn dan de verschillende tiles? Multiplayer shortcuts? Op dit soort momenten mis ik toch wel de built in handleiding die de 3DS en WiiU hadden (en de Xbox had ook een help sectie).
Ik vind het ook een vaag menu. Campaign is gewoon campaign, multiplayer is gewoon mutliplayer. Die tegel die arcade zegt is arcade :p.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glivch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:31
Vinno schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:38:
Iemand al LA Noire gespeeld vandaag en ervaringen om te delen?
Kan nog niet echt reviews vinden...
Ik heb al wat eerste indrukken.

Pluspunten
+ Erg vloeiend, geen haperingen e.d. Voelt zelfs beter aan dan PC/X360 in dat aspect.
+ Grafisch prima in handheld mode
+ Switch specifieke controls met touch en joy cons

Minpunten
- Ik vind het docked vrij matig. Misschien ligt het aan mijn scherm, maar ik vond het spel veel te donker (ondanks dat ik brightness ingame opgevoerd heb) en ook vrij lelijk uitzien. Redelijk veel pop-in tijdens het rijden en het viel mij in docked mode meer op dan in handheld.
- Ondanks optimalisaties voor de Switch is er niks met HD Rumble gedaan, de trillingen voelen minder goed aan dan in andere spellen.
- De geluidskwaliteit is beduidend minder dan op PC in ieder geval. Ook zijn bepaalde effecten zoals het gebruiken van de handrem nauwelijks te horen.

Ik denk dat ik er handheld veel plezier aan ga beleven, maar docked laat ik 'm maar even aan de kant. Hopelijk komt Rockstar nog met patches voor een aantal van deze issues.

[ Voor 0% gewijzigd door Glivch op 14-11-2017 19:41 . Reden: tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

ArenjaZ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:50:
[...]

Pluspunten
+ Erg vloeiend, geen haperingen e.d. Voelt zelfs beter aan dan PC/X360 in dat aspect.
+ Switch speficieke controls met touch en joy cons

Minpunten
- Ik vind het docked vrij matig. Misschien ligt het aan mijn scherm, maar ik vond het spel veel te donker (ondanks dat ik brightness ingame opgevoerd heb) en ook vrij lelijk uitzien. Redelijk veel pop-in tijdens het rijden en het viel mij in docked mode meer op dan in handheld.
- Ondanks optimalisaties voor de Switch is er niks met HD Rumble gedaan, de trillingen voelen minder goed aan dan in andere spellen.
- De geluidskwaliteit is beduidend minder dan op PC in ieder geval. Ook zijn bepaalde effecten zoals het gebruiken van de handrem nauwelijks te horen.

Ik denk dat ik er handheld veel plezier aan ga beleven, maar docked laat ik 'm maar even aan de kant. Hopelijk komt Rockstar nog met patches voor een aantal van deze issues.
Oké thnx.
Ik speel zelf denk ik 90% handheld, dus wat dat betreft klinkt dat wel positief dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
bvbal79 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:43:
[...]

Met een kind van 1 is de kans inderdaad groter dat hij hem tijdens een potje Splatoon laat vallen :)
Hoe heb je je vrouw/vriendin wijs gemaakt dat hij voor je je zoontje is :)
Nouja het scheelt dat mijn vriendin een switch ook wel interessant vindt (Zelda fan).
Kind van 1 was meer als grapje. Die heeft een oude samsung tab 4 waar die zich mee vermaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
lowskilled-ftw schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:32:
@Beakzz Ik geloof je direct, ik ga erachter komen vandaag!
Geen PS4 voor mij dus ik geef de Switch een kans (Y)
Je kan iig de leaderboards even aanvallen, want er zal nog wel weinig gevlogen worden op de Switch ;) De manier hoe het nu gespeeld wordt is een wereld van verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:16
Thomas schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:12:
Ho-ly-fuck. Rocket League is héél tof. Het draait fantastisch, ziet er goed uit en heb al een paar leuke potjes kunnen spelen! Heerlijk.
Vind je dit er goed uitzien? 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x6Sd3wt.jpg

Ik ben blij dat ik even heb gewacht met kopen, lees veel negatieve ervaringen op Reddit over lag in de game. LA Noire zo maar even downloaden, daar heb ik wel veel zin in!

[ Voor 6% gewijzigd door MelvinW op 14-11-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:53

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

No offense naar jou, maar:

Jaaaa, we zijn er weer, de screenprotector vraag!! :+ oOo

Kan er in de topicwarning een vermelding komen dat deze vraag al tig keer is behandeld en met zoeken erg veel info is te vinden? :Y

[ Voor 20% gewijzigd door Thrace Grumble op 14-11-2017 16:37 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
MelvinW schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:27:
[...]

Vind je dit er goed uitzien? 8)7

[afbeelding]

Ik ben blij dat ik even heb gewacht met kopen, lees veel negatieve ervaringen op Reddit over lag in de game. LA Noire zo maar even downloaden, daar heb ik wel veel zin in!
Dat is toch maf dan, bij mij ziet een 3vs3 match met FOV op 110 (max) op die map (overdag) er namelijk zo uit;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zCISUpYbPBF0H7BwwLee1S7I/medium.jpg

E: Oh, niet dezelfde map. Afijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Thomas schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:56:
[...]

Dat is toch maf dan, bij mij ziet een 3vs3 match met FOV op 110 (max) op die map (overdag) er namelijk zo uit;

[afbeelding]

E: Oh, niet dezelfde map. Afijn.
Heel veel beter ziet dat er ook niet uit hoor :p AA ontbreekt volledig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LOTG
@MelvinW @Thomas
Ik heb iemand het hier vandaag in handheld modus even kort zien spelen, maar het zag er toch echt niet zo bagger uit als jou screenshot. Het zag er straks uit, eigenlijk best wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
AA ontbreekt idd, maar zo slecht als die screenshot heb ik het nog niet gezien. Ook geen last van lag eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Net ook La noire opgepikt

Jammer dat de boxart verpest word met de mededeling voor de download en evt. een sd kaart

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/24yu5hx.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door schumi1986 op 14-11-2017 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
schumi1986 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 17:13:
Net ook La noire opgepikt

Jammer dat de boxart verpest word met de mededeling voor de download en evt. een sd kaart

[afbeelding]
Helaas moet je voor sommige mensen gewoon extra duidelijk zijn. Genoeg mensen die er niet van op de hoogte zijn en verwachten dat een fysieke game geen extra download nodig heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:01
Mirr0r schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 13:02:

- L.A. Noire

Ik heb precies dezelfde truc gebruikt voor mijn zoontje van 3 haha, die is ook nog veel te jong eigenlijk, kan alleen met alle hulpmiddelen aan beetje mario kart doen maar dan wordt hij alsnog met meer gelukt dan wijsheid nog wel is 4e of 5e.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 13:17
MelvinW schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:17:
[...]

Helaas moet je voor sommige mensen gewoon extra duidelijk zijn. Genoeg mensen die er niet van op de hoogte zijn en verwachten dat een fysieke game geen extra download nodig heeft.
Stickers... niet dat ik dáár een fan van ben... maar beter dan de hele box-art om zeep helpen.
Dat was voor mij vroeger (nog steeds overigens) om géén "Player's Choice" of "Platinum" etc. meuk te halen...

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Thalaron schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:29:
[...]

Stickers... niet dat ik dáár een fan van ben... maar beter dan de hele box-art om zeep helpen.
Dat was voor mij vroeger (nog steeds overigens) om géén "Player's Choice" of "Platinum" etc. meuk te halen...
Ze zouden ook dat insert papiertje aan beide kanten kunnen bedrukken met de cover. Één met de waarschuwingen, PEGI en blurb/screenshots op de achterkant, en de andere kant gewoon de artwork en logo van de developer/uitgever. Dan kan je na aankoop gewoon dat ding omdraaien als je dat wilt :)

Er zijn wel games die dat doen, maar dat is dan vaak omdat de echte cover art anders niet geschikt is voor de jongste oogjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Stylze schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:18:
[...]

Ik heb precies dezelfde truc gebruikt voor mijn zoontje van 3 haha, die is ook nog veel te jong eigenlijk, kan alleen met alle hulpmiddelen aan beetje mario kart doen maar dan wordt hij alsnog met meer gelukt dan wijsheid nog wel is 4e of 5e.
Haha ik ken dat. Mijn zoontje van 3 is ook al met geluk 1e geworden. Op de snes met mk was het ze überhaupt niet gelukt om te finishen denk ik. Die hulp werkt echt wel.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Stylze schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 18:18:
[...]

Same hier, een dochter van 2 maanden bij aankoop. “De neon uitvoering is erg mooi en past goed bij onze klein meid met die leuke kleurtjes!”

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Niet trollen aub

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 15-11-2017 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:20
Rocket League is... Rocket League. Heel leuk wederom, speelt vloeiend, is leuk en controls net zo soepel als de PS4 versie, maar de resolutie is wel akelig laag. Van een afstandje is de bal haast vierkant van de pixels. Alles in dienst van de framerate I guess. Hopelijk komt er nog wel een optimalisatie update die het wat minder blokkig maakt. Online nog niet geprobeerd overigens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:21
Als je een switch en een ps4 hebt, EN je speelt voornamelijk docked, dan zou de ps4 versie inderdaad goedkoper zijn en technisch beter.

Als je het dan nog doet, dan verwacht je wsl ook gebruik te maken van de handheld mode.

En ik heb zelf nog nooit mijn pro controller in hand held mode gebruikt, maar als je dan toch doom op de switch gaat spelen, dan met de best mogelijke controller toch? (ja met die mooie adapater zou je wsl ook een ps4 of zelfs xb1 elite controller kunnen aansluiten, maar dan heb je het helemaal over duur ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rocket league gekocht. Wel een zeer vermakelijk spelletje. Ben er alleen nog niet zo goed in. Kom wel veel andere Switch spelers tegen online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 13:17
*knip

Leuk nieuws: Vandaag komen de Joy-Con controllers retour *wel zo handig voor portable gebruik* en Puyo Puyo Tetris (voornamelijk aangeschaft voor b.v. onderweg in de trein samen met mijn vrouw te kunnen spelen :)

[ Voor 80% gewijzigd door Chaoss op 15-11-2017 08:05 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Aantal reacties weg gehaald, trollen is uiteraard niet tegestaan, maar reageren om zo'n uitlokkende post is ook niet handig, voor de mods alleen maar meer werk ;)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
@Chaoss dat noemen ze werkverschaffing. ;)

In ander nieuws, het lijkt erop dat de previewembargo voor Xenoblade 2 vandaag verloopt. Verwacht dus aardig wat coverage in de loop van de dag. :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
RayNbow schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:14:
@Chaoss dat noemen ze werkverschaffing. ;)

In ander nieuws, het lijkt erop dat de previewembargo voor Xenoblade 2 vandaag verloopt. Verwacht dus aardig wat coverage in de loop van de dag. :)
Dus tijd voor een Xenoblade-topic. :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Beakzz
Vincent Dave schreef op woensdag 15 november 2017 @ 09:06:
[...]

Dus tijd voor een Xenoblade-topic. :+
Kan niet wachten :+ Kan bijna uit mijn hoofd een spreekbeurt houden over een spel dat me geen bal intresseert :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• continue12345
  • Laatst online: 06-09 18:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Beakzz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 10:45:
[...]

Kan niet wachten :+ Kan bijna uit mijn hoofd een spreekbeurt houden over een spel dat me geen bal intresseert :)
En dat interesseert mij dan wederom geen bal :+ ;) Ik snap niet waarom er hier zo’n negatieve houding soms is ten opzichte van een aantal enthousiaste reacties over de game. Het lijkt me dat algemen praat over een game prima in een algemeen Switch topic moet kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IndecentStapler
  • Niet online
Thrace Grumble schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:12:
[...]

En dat interesseert mij dan wederom geen bal :+ ;) Ik snap niet waarom er hier zo’n negatieve houding soms is ten opzichte van een aantal enthousiaste reacties over de game. Het lijkt me dat algemen praat over een game prima in een algemeen Switch topic moet kunnen.
Helemaal mee eens, maar soms is de Xenoblade-postratio een beetje hoog.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Beakzz
Thrace Grumble schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:12:
[...]

Kom op man. Ik heb echt niks tegen nieuws over een game in dit topic, maar elk stukje nieuwe artstyle komt hier langs. Het is gewoon overkill.

Zoiets is leuk in een eigen topic waar iedereen iig interesse heeft in de game. Snap gewoon niet dat hier schijnbaar dolenthousiaste mensen zitten die blijkbaar allemaal te bedondert zijn om een topic aan te maken voor een game waar ze niet op kunnen wachten. En dan kan je daar lekker heel de dag spammen met plaatjes, filmpjes enz.

En nogmaals. Gewoon af en toe nieuwe feitjes of enthousiasme over een game is echt wel welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Apart dat er nog steeds geen reviews voor L.A. Noire zijn.

Iemand hier die zijn ervaringen wilt delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

L.A. Noire is een oudere game die geport is. De enige toegevoegde waarde van een review nu zou zijn het verschil tussen de eerdere versies van de game en die op de Switch.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

LOTG schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:45:

Ik heb de fout gemaakt om 'm direct van Rockstar te bestellen, dus ik ben aan de grillen van de Royal mail overgeleverd. Ik gok dat ik 'm morgen krijg. Gelukkig heb ik genoeg te doen met Doom. En Mario. En nog een zooi andere games die ik niet (100%) uitgespeeld heb.

Speaking of Doom: 't is simpel. 't ziet er niet uit (relatief), maar speelt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
CyBeR schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:56:
L.A. Noire is een oudere game die geport is. De enige toegevoegde waarde van een review nu zou zijn het verschil tussen de eerdere versies van de game en die op de Switch.
Dat zelfde geld toch ook voor Doom en Skyrim, en ieder ander multi playform spel?

Dus ja een review die aangeeft hoe goed het spel te spelen is op de Switch in zowel handheld als TV mode zou ik wel verwachten.

@Sméagol Ik vind het grafisch zo slecht nog niet, ik vind eerder de controls lastig. Het speelt als een fastpaced PC shooter (wat het ook is) en dat maakt dat ik nog wel eens dood ga door dat ik niet snel genoeg kan kijken waar ik heen ga en dus ergen naar beneden flikker. Zelfde met melee attacks. Je raakt snel het overzicht kwijt, en vijanden staan dan ineens achter je na een aanval.

[ Voor 28% gewijzigd door LOTG op 15-11-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Er zijn waarschijnlijk geen review-versies uitgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

LOTG schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:01:
[...]

Dat zelfde geld toch ook voor Doom en Skyrim, en ieder ander multi playform spel?

Dus ja een review die aangeeft hoe goed het spel te spelen is op de Switch in zowel handheld als TV mode zou ik wel verwachten.

@Sméagol Ik vind het grafisch zo slecht nog niet, ik vind eerder de controls lastig. Het speelt als een fastpaced PC shooter (wat het ook is) en dat maakt dat ik nog wel eens dood ga door dat ik niet snel genoeg kan kijken waar ik heen ga en dus ergen naar beneden flikker. Zelfde met melee attacks. Je raakt snel het overzicht kwijt, en vijanden staan dan ineens achter je na een aanval.
Probeer deze settings eens: https://www.reddit.com/r/.../?st=JA0Y4VP0&sh=24fb49c2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
LOTG schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:45:

Iemand had een paar pagina's terug al een eerste indruk geschreven.
ArenjaZ schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 14:50:
[...]

Pluspunten
+ Switch specifieke controls met touch en joy cons

Minpunten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
La noire is in Handheld echt een geweldige game en het ziet er goed uit

Docked is een heel ander verhaal, framerate issues vooral tijdens het rijden.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 15-11-2017 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:01

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• continue12345
  • Laatst online: 06-09 18:27
8/10 is geen slechte score
Vind ik ook, ga hem zeker halen perfect voor in de trein:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Als ik 1 nadeel van de switch mag noemen dan zijn het de games die docked slecht presteren, ik heb nu Zelda,Mario en LA Noire en alleen Mario speelt net zo fijn docked als handheld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:57:
Als ik 1 nadeel van de switch mag noemen dan zijn het de games die docked slecht presteren, ik heb nu Zelda,Mario en LA Noire en alleen Mario speelt net zo fijn docked als handheld.
_O-

Wat bedoel je met slecht presteren?

[ Voor 6% gewijzigd door marcelproust op 15-11-2017 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
marcelproust schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:08:
[...]

_O-

Wat bedoel je met slecht presteren?
geen 1080p 60 fps op 100hz scherm :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Hij heeft geen ongelijk. Redelijk wat Switch games runnen in handheld mode beter dan docked. Maar dat komt (vaak) gewoon door de hogere resolutie en betere effecten in docked mode.

Overigens is mijn Skyrim verstuurd door coolshop.nl, dus ik hoop hem morgen binnen te krijgen!

[ Voor 21% gewijzigd door Disfigured op 15-11-2017 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Jelmer93 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:21:
[...]

geen 1080p 60 fps op 100hz scherm :9
Nog niet terug in het ps4 topic?

Wat weet jij van 1080p en 60fps? Alleen rocked leage haalt dat op een ps4 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:26:
[...]

Jij begrijpt mijn sarcasme zeker niet.. Was meer een reactie op Schumi die vind dat bepaalde games slecht presteren
Ik heb geen eens een console behalve de switch die ik net binnen heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:26:
[...]

Er is een subtiel verschil tussen "slecht" presteren en "minder goed" presteren. Ik denk we het er over eens kunnen zijn dat de switch soms wat moeite heeft in docked mode om alles smooth te draaien, maar dit komt eerder sporadisch voor als dat we kunnen zeggen dat de Switch in docked mode "slecht presteert"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Alcmaria schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:30:
[...]

Er is een subtiel verschil tussen "slecht" presteren en "minder goed" presteren. Ik denk we het er over eens kunnen zijn dat de switch soms wat moeite heeft in docked mode om alles smooth te draaien, maar dit komt eerder sporadisch voor als dat we kunnen zeggen dat de Switch in docked mode "slecht presteert"
Zelda presteerd idd minder goed maar LA noire ronduit slecht in docked mode.

Zoals ik al aangaf ik heb nog maar 3 games maar het is gewoon jammer dat in handheld alles soepel loopt en in docked mode de framerate inkakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Alcmaria schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:30:
[...]

Zoals wat dan? Alle games die ik heb draaien zoals moet, zowel handheld als docked. Zelda min of meer altijd 30fps op een goede reso, Mario Kart 60fps @ 1080p, Splatoon, Odyssey en RL ook op 60fps met een schaalbare reso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:35:
[...]

Zelda presteerd idd minder goed maar LA noire ronduit slecht in docked mode.

Zoals ik al aangaf ik heb nog maar 3 games maar het is gewoon jammer dat in handheld alles soepel loopt en in docked mode de framerate inkakt.
Ik heb LA noire niet dus daar kan ik niet over oordelen.. Ik merk het alleen bij Zelda zo nu en dan.. maar dan nog vind ik het niet storend.
Zoals wat dan? Alle games die ik heb draaien zoals moet, zowel handheld als docked. Zelda min of meer altijd 30fps op een goede reso, Mario Kart 60fps @ 1080p, Splatoon, Odyssey en RL ook op 60fps met een schaalbare reso.
Nou ja dat dus, zoals je zelf al zegt "min of meer altijd op 30fps", Zelda heeft soms duidelijk problemen op een groot scherm.. maar dat is heel soms..en is dus voor mij niet storend.

Ik vind dus helemaal niet dat de Switch slecht presteert docked, ik zeg alleen dat hij soms wat moeite heeft om de resolutie en detail te blijven leveren zonder wat concessies te doen op FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

LOTG schreef op woensdag 15 november 2017 @ 12:01:
[..]

Ik vind het grafisch zo slecht nog niet, ik vind eerder de controls lastig. Het speelt als een fastpaced PC shooter (wat het ook is) en dat maakt dat ik nog wel eens dood ga door dat ik niet snel genoeg kan kijken waar ik heen ga en dus ergen naar beneden flikker. Zelfde met melee attacks. Je raakt snel het overzicht kwijt, en vijanden staan dan ineens achter je na een aanval.
Vandaar ook "relatief" tussen haakjes. Ik vind 't zeker indrukwekkend voor al dat grafisch geweld wat voorbij komt. 't zet meteen de standaard voor ports op de Switch. Als je deze game vergelijkt met b.v. Snakepass (ziet er ook niet uit, terwijl erg grafisch technisch niks interessants gebeurd), of check de reviews van Rime die vrijdag uitkomt (ik heb 'm al zien liggen in de winkels overigens), daar gebeurd ook weinig op technisch gebied, maar toch een erg slechte framerate, iets waar je bij Doom geen last van hebt.

Controls, tjah.. don't get me started. Dit is de eerste (pure) FPS die ik op een console speel met een traditionele controller sinds............ Perfect Dark (op de N64 dus). Dat was m'n grootse zorg voor ik Doom kocht: is 't speelbaar voor mij?

Ik kan met 3 besturingen overweg:
- mouse + keyboard
- Wii-stijl motion controls
- N64 controller besturing.

De huidige gangbare dual stick controls kan ik niet echt mee overweg, ik kan niet goed met m'n rechterduim richten. Dus ik probeerde de controller layout voor linkshandigen, maar dat bleek ook niet te werken, 't lijkt nog steeds niet op de N64 controller besturing, heeft z'n eigen quirks die niet kloppen (springen met A), en games zoals Splatoon hebben me laten wennen aan het bewegen met de linker stick.

Gevolg: ik start de game op, begin de single player campaign, en ging 3 keer dood in de allereerste kamer. Ik wilde met beide sticks zowel richten als bewegen, en ik raakte zo in de war dat ik niet vooruit kwam en naar 't plafond liep te staren..

Inmiddels toch maar de standaard controller layout gaan gebruiken, kostte wat hoofdpijn / motion sickness, net als Splatoon, omdat ik moest wennen aan een totaal, voor mij, unintuïtieve besturing, maar 't went. Ik kan nog steeds niet goed aimen met rechts, en dat zal ik nooit goed kunnen ook, gelukkig is bij Doom goed kunnen bewegen belangrijker dan kunnen goed kunnen schieten, in ieder geval in de single player (soms is 't net een platformer). Ik heb Doom dan ook totaal verkeerd zitten spelen door in de eerste 2 levels alles lopen te melee-en (later wordt dat lastiger), en in multiplayer is niet voor niks de n00btube grenade launcher m'n standaard wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Alcmaria schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:42:
[...]

Ik heb LA noire niet dus daar kan ik niet over oordelen.. Ik merk het alleen bij Zelda zo nu en dan.. maar dan nog vind ik het niet storend.

[...]

Nou ja dat dus, zoals je zelf al zegt "min of meer altijd op 30fps", Zelda heeft soms duidelijk problemen op een groot scherm.. maar dat is heel soms..en is dus voor mij niet storend.

Ik vind dus helemaal niet dat de Switch slecht presteert docked, ik zeg alleen dat hij soms wat moeite heeft om de resolutie en detail te blijven leveren zonder wat concessies te doen op FPS.
Ach ik denk dat ik gewoon gevoellig ben voor lage fps, heb mijn xbox one ook verkocht en een pc bijelkaar geraapt omdat ik daar de lage fps ook beu was.

In zelda is het ook helemaal niet zo storend maar ik merk gewoon dat zelda veel soepeler is in handheld.

Mario is ongeacht handheld/docked een soepele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:50:
[...]

Ach ik denk dat ik gewoon gevoellig ben voor lage fps, heb mijn xbox one ook verkocht en een pc bijelkaar geraapt omdat ik daar de lage fps ook beu was.

In zelda is het ook helemaal niet zo storend maar ik merk gewoon dat zelda veel soepeler is in handheld.

haha.. dat is al een stuk genuanceerder als "Docked presteert de Switch slecht " :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grumpmeister
Beakzz schreef op woensdag 15 november 2017 @ 11:41:
[...]

Kom op man. Ik heb echt niks tegen nieuws over een game in dit topic, maar elk stukje nieuwe artstyle komt hier langs. Het is gewoon overkill.

Zoiets is leuk in een eigen topic waar iedereen iig interesse heeft in de game. Snap gewoon niet dat hier schijnbaar dolenthousiaste mensen zitten die blijkbaar allemaal te bedondert zijn om een topic aan te maken voor een game waar ze niet op kunnen wachten. En dan kan je daar lekker heel de dag spammen met plaatjes, filmpjes enz.

En nogmaals. Gewoon af en toe nieuwe feitjes of enthousiasme over een game is echt wel welkom.
Eerlijk is eerlijk, ik kan niet wachten op dat Xenoblade uitkomt, maar liever zonder dat ik al zoveel blades (inclusief animatie) al langs zie komen in een generiek Switch topic. Dit soort games vind ik juist leuk om blind in te gaan, maar ik heb hier inderdaad eigenlijk al (te) veel langs zien komen.

Nieuwe feitjes, een Nintendo Direct, etc, prima. maar we hoeven idd niet het verlengde van het Xenoblade twitter account te worden (welke ik juist vanwege potentiële spoilers niet volg). Ik vind het verder super dat er meerdere mensen interesse in hebben, maar ik kan me wel vinden in dat er hiervoor een apart topic gemaakt kan worden (die ik dan een tijdje even vermijd voordat ik er aan mee ga doen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:25
schumi1986 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:50:
[...]

Digital Foundry heeft Zelda op de Switch getest na de grote performance patch van Nintendo en het spel heeft vrijwel geen framedrops mee.

Maar men vergeet ook een heel belangrijk punt, vaak is het niet de framerate dat mensen stort maar micro stutters en dat is wat anders (komt ook gecombineerd met lage framerate voor), mooi voorbeeld daarvan is Forza Horizon 3 die ik op mijn PC op 30fps speel daardoor omdat het spel op 60fps daar enorm veel last van heeft terwijl de framerate gewoon stabiel is.

Ander recenter voorbeeld is The Evil Within 2, heeft er ook last van.

En ik praat nu over PC titels die op de juist hardware stabiele framerate hebben, console games hebben ook weleens last van.

echter heeft Zelda geen last van micro stutters, Doom wel op de Switch maar minder merkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-08 10:59
Arunia schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:50:
@Noresponse @Seal64 Of als je nog garantie hebt, RMA indienen bij de winkel.
Zou zonde zijn om zo'n kaart niet voor garantie op te sturen.

Ik twijfel zelf of ik Rocket League aan ga schaffen. Aan de ene kant wel leuk, aan de andere kant heb ik hem ook op de pc. Speel het niet regelmatig, maar blijft een leuk spel om te doen.
Aan de andere kant kan ik tzt ook via HTPC en controller op de tv beneden spelen. Dan heeft de Switch versie weinig nut.
Ik heb geen bon meer en kaartje is al 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Ik sla Skyrim gewoon even over tot deze 30 euro is :)

Trouwens ik heb al reeds een nieuwe sd kaartje gehaald en alle games teruggezet en alle saves waren weer aanwezig . TOP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Noresponse schreef op woensdag 15 november 2017 @ 18:17:
Ik sla Skyrim gewoon even over tot deze 30 euro is :)

Trouwens ik heb al reeds een nieuwe sd kaartje gehaald en alle games teruggezet en alle saves waren weer aanwezig . TOP
Kun je de inhoud van je oude SD-kaart gewoon overzetten naar een nieuwe of moet je alles opnieuw downloaden? Ik heb nu 128GB maar zou graag een 256GB kaartje er in willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Noresponse Save games staan op het interne geheugen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@MelvinW Als je SD kaartje nog goed is, kun je het met een pc gewoon overzetten. Dat is geen probleem. De bestanden zijn beveiligd dat ze alleen met die Switch gebruikt kunnen worden. Dus no problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:13
Eerste review van LA Noire, zeer positief: 8/10 zie: http://www.alphr.com/game...-should-have-been-in-2011
Even a six-year-old title can feel like something entirely new thanks to its unique approach and, despite the shiny visuals of its big-console counterparts, I wouldn’t play it on anything other than the Switch.

[ Voor 42% gewijzigd door crepsly op 15-11-2017 20:19 ]

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
MelvinW schreef op woensdag 15 november 2017 @ 19:01:
[...]

Kun je de inhoud van je oude SD-kaart gewoon overzetten naar een nieuwe of moet je alles opnieuw downloaden? Ik heb nu 128GB maar zou graag een 256GB kaartje er in willen.
Je moet alles weer opnieuw downloaden en alle saves staan idd. op je switch zelf (intern geheugen). Dus je kan gewoon een 256 GB kopen. Let wel op dat je eerst de switch uitzet en daarna de kaart eruit gaat halen en ook uitzetten als je weer een kaart erin zet. Ik denk zelf dat daardoor mijn kaart defekt is gegaan

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-09 16:29
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOrp1qmVwAEi9_b?format=jpg&name=largeworms komt ook deze maand uit voor de Switch :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ze moeten een keer stoppen met al die games.

Pagina: 1 ... 114 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!