[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.573 views

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:52
adriknetsch schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:47:
Misschien niet juiste topic maar voor diegene die willen is de pro controller is weer in de aanbieding bij wehkamp (55 euro).
Zeker wel het juiste topic, zulke aanbiedingen zijn altijd welkom

Verwijderd

Cardwizard schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:45:
[...]

Zeker wel het juiste topic, zulke aanbiedingen zijn altijd welkom
Euhm nee en ja.

Topic: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

De aanbiedingen zijn wel welkom, though.

• Cardwizard
Verwijderd schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:45:
[...]

Euhm nee en ja.

Topic: [Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic

De aanbiedingen zijn wel welkom, though.
Ja dus, mag het alleen over de Switch gaan dan? Dan kan van elke game ook wel een apart topic gemaakt worden toch, vind het wel van belang deze aanbiedingen... waar de Switch zelf op voorraad is of in de aanbieding is zal me een zorg zijn

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Vinno schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:54:
Weet iemand of er nog Doom recensies online gaan komen vandaag?
Wil toch ff afwachten voordat ik 'm koop...
Reviews staan inmiddels online: http://www.metacritic.com/game/switch/doom
en via youtube even zoeken naar reviews, daar staan er nu ook al genoeg op.

Gemiddelde reactie: Goede game, zeker een aanrader als je het nog niet gespeeld hebt.
Wel wat last van audio glitches in handheld, maar kan vast gefixt worden.

SW-1682-5926-5204

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Cardwizard schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:51:
[...]

Ja dus, mag het alleen over de Switch gaan dan? Dan kan van elke game ook wel een apart topic gemaakt worden toch, vind het wel van belang deze aanbiedingen... waar de Switch zelf op voorraad is of in de aanbieding is zal me een zorg zijn
Precies, daarnaast is de switch momenteel prima leverbaar, misschien dat er rond black friday/kerst nog even schaarste komt, maar daarna heeft dat topic mi geen bestaansrecht meer.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-11 22:28
Turfschipper schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:18:
Iemand verstand van vecht games? Want ik wil er eentje hebben. Liefst wacht ik op streetfighter iv ultra of zo, iets nieuwers, maar goed, wat is op dit moment de beste/leukste fighting game?

Toch streetfighter II of 1, zoja welke, van de neo geo fighters? Of misschien heb je een top 3,zodat ik nog keuze heb ;) .
Dragon Ball Xenoverse 2 misschien?

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01:09
Magic schreef op donderdag 9 november 2017 @ 13:26:
[...]

Precies, daarnaast is de switch momenteel prima leverbaar, misschien dat er rond black friday/kerst nog even schaarste komt, maar daarna heeft dat topic mi geen bestaansrecht meer.
Ik vind zelfs dat aanbiedingen niet in dat topic nog in dit topic horen :)
Aanbiedingen kunnen prima hier:
Console Budget Gaming topic

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:18
Hebben we hier nou niet juist moderators voor? Ik vind dat en ik vind dat. Lekker belangrijk. Ik vind weer dat als het heel vaak over één game gaat irritant, maar ja dan moet je een topic niet algemene ervaringen noemen, Een spel bespreken en een controller aankopen voor een goed bedrag is ook een algemene ervaring.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:14
Als ik dit mag vergelijken met andere topics, dan zijn aanbiedingen welkom.
Aanbiedingen op hardware of software (winkels of digitaal) worden door de meeste spelers wel op prijs gesteld.

Het (oneindig) bespreken van het aankopen van device x of spel y en/of de prijs van dit product is, voor mij, vervelend.

PSN: Redrafted

• Cardwizard
Ik zag vanmiddag meerdere nieuwe spellen al in de schappen liggen hier net over de grens bij de Saturn, Doom en Snipperclips plus bijvoorbeeld

Volgens mij nemen zij het niet zo nauw met releasedata

Lees net dat Hulu vandaag uit komt op de Switch, volledige app met live tv en on demand.
https://www.theverge.com/...u-nintendo-switch-release

Hebben wij niet heel veel aan maar dit is toch wel een startschot voor meer van zulke apps misschien

[ Voor 40% gewijzigd door Cardwizard op 09-11-2017 18:10 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Cardwizard schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:05:
Ik zag vanmiddag meerdere nieuwe spellen al in de schappen liggen hier net over de grens bij de Saturn, Doom en Snipperclips plus bijvoorbeeld

Lees net dat Hulu vandaag uit komt op de Switch, volledige app met live tv en on demand.
https://www.theverge.com/...u-nintendo-switch-release

Hebben wij niet heel veel aan maar dit is toch wel een startschot voor meer van zulke apps misschien
Zag dat Snipperclips Plus ook bij de Wehkamp te koop is voor rond de 26 euro, toch een mooie prijs. Weet alleen niet hoe lang je kunt spelen voordat je alle levels hebt gehad?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Even een vraag, ik wil de switch aan mijn computer monitor toevoegen maar de monitor heeft geen speakers.
Kan ik een koptelefoon aan de switch controller koppelen of iets in die richting?

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:57
Je kunt een koptelefoon aan de switch zelf verbinden. Als je de afstand te groot vindt kun je ook een draadloze usb-headset nemen.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
bigdaddy1993 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:23:
Even een vraag, ik wil de switch aan mijn computer monitor toevoegen maar de monitor heeft geen speakers.
Kan ik een koptelefoon aan de switch controller koppelen of iets in die richting?
Heeft je monitor geen analoge audio uitgang? De meeste monitoren met HDMI ingang hebben dat wel.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:31

Sméagol

Master of Mayhem

Wat Bigs aangeeft, zo heb ik het aangesloten. Switch HDMI naar monitor, PC speakers aan monitor, en je hebt geluid. Koptelefoon via Switch heb ik nog niet geprobeerd, dat zal ik vanavond 'ns doen.

Make lovecraft not warcraft.

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Nee alleen hdmi en D-sub in..

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:22
Turfschipper schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:18:
Iemand verstand van vecht games? Want ik wil er eentje hebben. Liefst wacht ik op streetfighter iv ultra of zo, iets nieuwers, maar goed, wat is op dit moment de beste/leukste fighting game?

Toch streetfighter II of 1, zoja welke, van de neo geo fighters? Of misschien heb je een top 3,zodat ik nog keuze heb ;) .
Mijn pers. Favo is kof98. Kof2002 is ook erg goed maar nog niet beschikbaar. Garou mark of the wolf staat erg hoog aangeschreven maar is erg technical. Ook veel minder chars om te spelen ivm kof.
Sam showdown 1 of 4 zijn niet de beste in de serie maar je zou 4 kunnen overwegen.

Arms of pokken lijken mij leuker dan usf2 echter ik heb sf2 al HEEL veel gespeeld op andere systemen. En van die andere 2 alleen de demo.

Hou er ook rekening mee dat je met de standaard joycons de neo geo games en usf2 niet fijn kan spelen. In zou dan zo’n 8bit do controller adviseren.

Maar de dbz fighter kan ook goed worden mits deze daadwerkelijk uitkomt, je van dbz houdt en van anime fighters houdt.

Mijn tip dus: kof98, controller en in jan dbz. Mocht die niet komen dan zou in toch voor pokken gaan. Arms lijkt mij te gimmicky door motion controls maar die zou ik toch nog op keuze 3 zetten :)

(of koop een x360 met sf4, een van de leukste fighters wat mij betreft...en een die ook prima op switch zou kunnen, met een goede controller of zelfs fightstick.)

10 second ninja DONE

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
L.A. Noire Switch trailer;

Ga 'm zelf in eerste instantie nog niet kopen. Nooit gespeeld dus wil opzich wel, maar met Doom morgen en SMO ben ik deze maand al 120 euro kwijt aan games :').

• Mizgala28
Cardwizard schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:05:

Je wilt niet weten hoe vaak ik bij Nedgame en mediamarkt (bij dat eerste zelfs imports) games te vroeg binnen heb, qua Nedgame kan het zelfs 5 dagen tot een week te vroeg in hun schappen liggen, zo ook bij de media markt.

Met sommige titels, vooral Nintendo hun eigen games houden beiden zich vaker (maar ook niet altijd) netjes aan de launch date.

(al heb ik 1 keer meegemaakt dat MM een spel had liggen die ik wou bijna 3 weken voor de launch... en nog voor de helft van de prijs ook)

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:54
Pannekoek_NL schreef op donderdag 9 november 2017 @ 09:31:
[...]

Bedankt voor de link! Ga er zeker eens naar kijken, er wordt niet voor niets zoveel overgepraat hier, haha :)

Ga de Direct ook nog kijken.
Meer videomateriaal: Xenoblade Chronicles 2 gameplay preview videos
Sméagol schreef op donderdag 9 november 2017 @ 20:44:
[...] Koptelefoon via Switch heb ik nog niet geprobeerd, dat zal ik vanavond 'ns doen.
Koptelefoon via Switch werkt, maar dan heb je geen audio meer over HDMI. Dit is vooral belangrijk als je de Switch aan een capturekaart hebt hangen en vervolgens aan een monitor. Als ik van m'n Switch wil opnemen, ben ik verplicht om m'n koptelefoon in m'n monitor te steken.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Zo! Bedankt iedereen voor de vecht tips. Er valt in ieder geval al genoeg te knokken op de Switch haha.

Ik neig ernstig naar KOF ‘98 . Ik denk dat dat hem gaat worden. En dan hoop ik wel dat Capcom nog komt met street fighter IV ultra super deluxe edition of zo.

En hoewel ik totaal niks heb met dat show worstelen, die ‘Hulk Hogan’ vechtgame, ben ik wel benieuwd naar hoe die speelt en eruit ziet.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:14

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Heb die van Gamexplain en IGN gezien, erg tof! Volgens mij wordt het ‘unpacken’ van een Crystal echt elke keer een feestje, met heel wat YouTube filmpjes tot gevolg voor velen.
Ze hebben het ook telkens over een massive amounts of Blades, ik ben nu toch wel erg benieuwd naar specifieke cijfers!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-11 20:03
Hmm, ben een beetje aan het twijfelen over Doom. Heb hem nooit gespeeld op andere consoles, maar weet niet hoe goed het werkt op de Switch. Verder hoorde ik dat hij erg kort is en online komt pas later heb ik ergens gelezen? Anderzijds lijkt het me wel tof om een leuke fps te hebben op de Switch. Struggles.

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:31

Sméagol

Master of Mayhem

RayNbow schreef op donderdag 9 november 2017 @ 23:21:[..]

Koptelefoon via Switch werkt, maar dan heb je geen audio meer over HDMI. Dit is vooral belangrijk als je de Switch aan een capturekaart hebt hangen en vervolgens aan een monitor. Als ik van m'n Switch wil opnemen, ben ik verplicht om m'n koptelefoon in m'n monitor te steken.
Ah, ik heb een koptelefoon ingang in m'n speakers zitten.

Er zijn niet toevallig al mensen die Doom al aan het spelen zijn? Ik wil 'm misschien morgen halen, maar ik moet weten wat de control options zijn. Ik wil specifiek weten of ik de stick kan verwisselen qua functie..

Make lovecraft not warcraft.

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:48
Gynnad schreef op donderdag 9 november 2017 @ 18:24:
[...]

Zag dat Snipperclips Plus ook bij de Wehkamp te koop is voor rond de 26 euro, toch een mooie prijs. Weet alleen niet hoe lang je kunt spelen voordat je alle levels hebt gehad?
Ik heb de game gisteren uit de Japanse store gehaald voor €22, vond dat wel een schappelijk prijsje voor het spel. (Spel is overigens gewoon in het Engels)
Gisteren meteen even met m'n vriendin gespeeld, erg vermakelijk al heb ik het idee dat wij vrij vlot door de levels heen gaan; Twee werelden nu voltooid in misschien 1,5u tijd.

• RayNbow
Japanse commercials voor Xenoblade 2:
[YouTube: http://youtu.be/GRBrvXiMBQg]
Afbeeldingslocatie: https://giant.gfycat.com/ConfusedLightItaliangreyhound.gif

Verwijderd

Ja, je kunt ook speakers met 3.5mm jack in je Switch drukken. Ik zou je monitor even checken, wellicht heeft die een 3.5mm jack.
Beakzz schreef op donderdag 9 november 2017 @ 15:47:
Hebben we hier nou niet juist moderators voor? Ik vind dat en ik vind dat. Lekker belangrijk. Ik vind weer dat als het heel vaak over één game gaat irritant, maar ja dan moet je een topic niet algemene ervaringen noemen, Een spel bespreken en een controller aankopen voor een goed bedrag is ook een algemene ervaring.
Dit dus. Het is onzin dat er voor elke game een topic moet komen, zelfs voor een populair spel als Splatoon 2 is het topic soms weken morsdood. Zo groot zijn we hier niet als Switch-community op Tweakers.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2017 10:25 ]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:22:
Zo groot zijn we hier niet als Switch-community op Tweakers.
Geef het nog een jaartje of 2 :*) oOo

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Thomas
  • Niet online
Nou, lekker wachten tot DOOM wordt bezorgd :'). Heb maar bol -> afhaalpunt (AH) gekozen. Voor 17:00 i.i.g.

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:59

eviltweaker

DDPEEKIW

Hier al Doom aan het spelen, ziet er in handheld iets minder scherp uit als docked. Speelt verder goed ondanks de 30 fps. Geen inputlag ofzo.

DDPEEKIW

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Iemand die toevallig ook een dock bezit waarbij je de hele console niet ergens in drukt die niet al te duur is?

Ik heb een 'mini' arcade gemaakt waar hij in past alleen mis ik daar wat features van. Maar om nou een officieel charge dock te mollen om de arcade box iets handiger te maken vind ik een duur grapje.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:51
weszz schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:22:
Iemand die toevallig ook een dock bezit waarbij je de hele console ergens in drukt die niet al te duur is?

Ik heb een 'mini' arcade gemaakt waar hij in past alleen mis ik daar wat features van. Maar om nou een officieel charge dock te mollen om de arcade box iets handiger te maken vind ik een duur grapje.
Volgens mij kosten die simpele dockjes op Aliexpress incl pcb rond de 20 euro, Zonder pcb iets van 8. Dus dat kan je proberen

Dit zijn dus de pcb waar je hdmi en usb c op aan kan sluiten

edit: Linkje

[ Voor 14% gewijzigd door 6pack15 op 10-11-2017 13:29 ]

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
6pack15 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:28:
[...]

Volgens mij kosten die simpele dockjes op Aliexpress incl pcb rond de 20 euro, Zonder pcb iets van 8. Dus dat kan je proberen

Dit zijn dus de pcb waar je hdmi en usb c op aan kan sluiten

edit: Linkje
Wat is het verschil in met en zonder chip/ waarvoor dient die chip :?

• Thomas
  • Niet online
Klaasy99 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:48:
[...]

Wat is het verschil in met en zonder chip/ waarvoor dient die chip :?
Zonder chip zul je 'm uit je originele dock moeten halen geloof ik.

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Thomas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:51:
[...]

Zonder chip zul je 'm uit je originele dock moeten halen geloof ik.
Ah oké, bedankt.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:46
Kreeg net deze dit mail en moet zeggen zijn zeer interessante prijzen.
<knip> Lijkt me geen zuivere koffie en laten we ellende voor onze mmede-Tweakers maar voorkomen

[ Voor 57% gewijzigd door Grotman op 11-11-2017 11:57 ]

• RayNbow
@beezjeh, PSN Games is geen zuivere koffie. Zie ThaGostino in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2" en verder.

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:02
beezjeh schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 15:55:
Kreeg net deze dit mail en moet zeggen zijn zeer interessante prijzen.
<knip>
Dit is wat ik lees op hun site:
  • We will deliver the game in form of an account with prepurchased game (NOT a code).
  • You will put it on your console and download the game from it, then switch back to your own profile to play it. The game will be no different from those you purchased directly in Nintendo eShop.
  • Our accounts are not shared, you will be the only user on it and you will be able to change login and password on the account to ensure it.
  • In most of the cases delivery is instant after the payment.
Ik vertrouw dit soort praktijken niet. Als de prijs te mooi is om waar te lijken, dan is het meestal ook zo.

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 11-11-2017 11:57 ]

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:46
avec_style schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:11:
[...]

Dit is wat ik lees op hun site:

[...]

Ik vertrouw dit soort praktijken niet. Als de prijs te mooi is om waar te lijken, dan is het meestal ook zo.
Dit wist ik weer niet en inderdaad een aparte werkwijze :).

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-10 20:30
Zou met Doom wachten. Ik denk dat dit spel met kerst wel eens stuk goedkoper is net zo als skyrim.

• Noresponse
vraagje. Als ik een nieuwe sd kaart koop en mijn games opnieuw installeer op deze sd kaart herkend deze dan ook mijn save games weer. Blijkbaar is er iets mis met de huidige sd kaart die nieuw is . Veel voorkomende switch probleem las ik al ergens.

• Thomas
  • Niet online
Ik begin wel een beetje moe te worden van Bol. Kreeg een berichtje dat Doom er tussen half 2 en 2 uur zou zijn bij het ophaalpunt bij Albert Heijn, maar hij is nog steeds niet bezorgd. Ze zeggen uiterlijk 17:00 maar dat begin ik nu ook te betwijfelen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Noresponse schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:35:
vraagje. Als ik een nieuwe sd kaart koop en mijn games opnieuw installeer op deze sd kaart herkend deze dan ook mijn save games weer. Blijkbaar is er iets mis met de huidige sd kaart die nieuw is . Veel voorkomende switch probleem las ik al ergens.
Saves staan altijd op de switch zelf, dus ja.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Thomas schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:49:
Ik begin wel een beetje moe te worden van Bol. Kreeg een berichtje dat Doom er tussen half 2 en 2 uur zou zijn bij het ophaalpunt bij Albert Heijn, maar hij is nog steeds niet bezorgd. Ze zeggen uiterlijk 17:00 maar dat begin ik nu ook te betwijfelen.
Daarom koop ik eigenlijk geen games meer online (fysiek dan). Worden altijd laat op de dag bezorgd (of dagen later) en meestal hebben de lokale winkels betere prijzen. Zelfde met Mario Odyssey, gekocht bij bol.com voor 60 euro omdat ik nog een cadeaukaart had van 50 euro. Spel wordt pas s’ avonds bezorgd en de lokale winkels hadden het spel voor 50 euro.

• Thomas
  • Niet online
Bisamrat schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:02:
[...]

Daarom koop ik eigenlijk geen games meer online (fysiek dan). Worden altijd laat op de dag bezorgd (of dagen later) en meestal hebben de lokale winkels betere prijzen. Zelfde met Mario Odyssey, gekocht bij bol.com voor 60 euro omdat ik nog een cadeaukaart had van 50 euro. Spel wordt pas s’ avonds bezorgd en de lokale winkels hadden het spel voor 50 euro.
Hier toevallig ook vanwege een cadeaukaart maar bij Bol besteld. Bij mij thuis komt PostNL meestal redelijk vroeg maar omdat ik niet de hele dag thuis was heb ik maar voor afhalen gekozen... Tja.

• hcQd
  • Laatst online: 19:57
Tenzij je er een heleboel tegelijk besteld gaan games met de reguliere post mee, en hoef je er ook niet voor thuis te blijven.

• Thomas
  • Niet online
hcQd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 17:27:
Tenzij je er een heleboel tegelijk besteld gaan games met de reguliere post mee, en hoef je er ook niet voor thuis te blijven.
Niet eens aan gedacht :'). Dom. Ach, heb Doom nu toch binnen, even de update downloaden (kan wel even duren met 8GB en geen hele goede Wi-Fi ontvangst op de Switch) en knallen maar! Erg benieuwd.

Wel een mep geld trouwens, hoop dat het het waard is. Ergens wel een prettig gevoel dat ik Bethesda steun, ik kan alleen maar heel blij worden van wat zij allemaal doen voor de Switch nu. Doom, Skyrim volgende week, en volgend jaar fucking Wolfenstein. Wat mij betreft zijn ze momenteel de meest toonaangevende 3rd party publisher voor de Switch. Sowieso blij dat het juist Bethesda is die de Switch steunt omdat zij gewoon hele goede games uitbrengen, op de Xbox One zijn Wolfenstein, Fallout 4 en Dishonored 2 toch wel games die ik erg graag heb gespeeld.

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-11 20:03
Leuke aanrader: Cat Quest. Vandaag uitgekomen voor €13 en is een leuke, simpele RPG. Ideaal om lekker in de trein te spelen!

• Beakzz
Zironako schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:13:
Leuke aanrader: Cat Quest. Vandaag uitgekomen voor €13 en is een leuke, simpele RPG. Ideaal om lekker in de trein te spelen!
Zat er al op te wachten vanmiddag en gelukkig kwam het spel vlak voor ik naar Schiphol moest online. Had er goede reviews van gezien op Steam dus ben benieuwd. Nu met een overload aan games het vliegtuig in. Ga nu pas een begin maken met Mario, Digworld 2, Golf Story en Rabbits dus heb wat te doen 😂

• Thomas
  • Niet online
DOOM is me wel een game zeg. Duurde even voordat ik de juiste settings qua sensitivity had gevonden (tip: zet 'look smoothening' helemaal uit'). Ziet er heel spectaculair uit. Op het kleine schermpje is het soms wat lastig, op de TV heb je meer overzicht. Toch vind ik de 30fps jammer. Ik weet dat het het meeste is wat er uit kan worden geperst en stabiel is het zeker, maar voor zo'n fast paced game is het niet ideaal.

• ndonkersloot
  • Laatst online: 05-11 15:04
weszz schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:22:
Iemand die toevallig ook een dock bezit waarbij je de hele console niet ergens in drukt die niet al te duur is?

Ik ben benieuwd, foto's :)?

Edit:
Vandaag bij de wehkamp eindelijk ook een pro controller besteld en komt morgen binnen :). Was in de aanbieding voor €55,-.

[ Voor 12% gewijzigd door ndonkersloot op 10-11-2017 22:36 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oh da’s een heel goeie prijs zeg.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Cardwizard
Tiwazz schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:22:
[...]

Edit:
Vandaag bij de wehkamp eindelijk ook een pro controller besteld en komt morgen binnen :). Was in de aanbieding voor €55,-.
Ga je heel blij van worden, heb de joy-cons niet meer aangeraakt sinds ik die heb O-)

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:12
Zo! Doom gaat volgens mij echt lekker. Staat nu al op plaats 5 van de meest verkochte eshop games van de afgelopen twee weken en dat terwijl de game nog maar 1 dag uit is.

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-11 21:00
[...]

Edit:
Weet je zeker dat je bij de Wehkamp hebt besteld? Ik kan geen Pro controller op hun site vinden.

• Cardwizard
SparksNL schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 06:54:
[...]

Weet je zeker dat je bij de Wehkamp hebt besteld? Ik kan geen Pro controller op hun site vinden.
https://www.wehkamp.nl/sp...oller/C25_NNS_NNS_900347/

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:55
Zironako schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:13:
Agreed! Had al een paar seconden op smartphone gespeeld, maar op de Switch voelt het veel meer als een game. Erg leuk voor korte sessies, leuke graphics en game mechanics. Plus cats, can't go wrong with cats!
8 euro in de Zuidafrikaanse shop 8)

• ndonkersloot
SparksNL schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 06:54:
[...]

Jazeker, nu uitverkocht helaas :(.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:21

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik kocht mijn pro controller in Frankrijk (Carrefour) voor 41 euro. Denk dat ze daar toen een prijsfoutje hadden gemaakt in de winkel. Was/is iig echt een goede aankoop.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• RayNbow
Chain attack, extended chain attack, vele combo's en vele eerdere getoonde blades in actie:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JQB-gkjCHiY]

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Rocket League is 4,8 gb op de switch! :-)

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

NeuroticaPills schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 07:06:
[...]
8 euro in de Zuidafrikaanse shop 8)
Hoe doe je dat precies ? Staat je regio dan op ZA en moet je een ZA e-mail hebben ?

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-11 09:29
Wat zijn jullie ervaringen met alternatieve docks? Ik zoek er 1 voor op de slaapkamer.
Ik heb er een aantal voorbij zien komen en ik vroeg me af welke het best bevallen. De prijs niet al te hoog, maar wel zo geconstrueerd dat de switch goed zn warmte kwijt kan.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:38
Ikzelf heb die pelda pro op kickstarter gefund. Die komt richting januari pas.
Accu met mini hdmi dock. Scheelt ook weer sleurwerk.

• Mizgala28
Had een discussie met iemand over Doom die het van links naar rechts het afkraakte in eerste instantie.

Zijn redenen voor afkraken, textures van lage kwaliteit, 572p tot 720p resolutie, framedrops onder 30fps, geen 60fps + andere onzin.

Ik daarop heel simpel in, je hoeft het niet te spelen waarom klaag je? Hij daarop omdat hij diezelfde ervaring wou als op consoles, daarop zei ik dat is sowieso niet mogelijk met mobiele hardware verder is de ervaring in portable juist perfect en daar gaat het om.

Juist daar gaf hij mij gelijk in, als je een goede ervaring op het grote scherm wilt pak je PS4 of Xbox One versie of zoals ik de PC variant, voor on the go vervallen vrijwel al die nadelen van de Switch want daarop ziet het spel er geweldig op uit.

Enige echte nadeel is de prijs, ik zou 30 euro accepteren want dat is nu de officiële PC prijs.

Ik denk echter dat het spel beter had gekund, eerlijk waar het is een hele nette port maar ik kan de PC versie van Doom op een laptop uit 2010 op 1080p (low settings) op 60fps spelen, dan zou 720p op een Switch wel moeten kunnen zeker omdat de GPU waar ik het over heb eerder vergelijkbaar is met die van de Wii U.

Maar dat is GPU technisch, qua RAM zal Switch ook aan eisen voldoen (4gb is zat neem ik aan) dus of is de CPU te traag voor een goede port, of ligt het probleem bij de Doom engine en de betreffende Nvidia SoC die de Switch heeft.

Ik ben er ook zeker van dat als de game vanaf begin voor de Switch gemaakt was deze sowieso beter zou uitzien, beter zou draaien en stabielere/hogere resolutie zou hebben, het is echt een heel leuk spel en zeker on the go en de geleverde port is echt een prestatie voor het type hardware, maar als ik hoor (dat zei Digital Foundry) dat je beter op easy kunt spelen omdat door minder tegenstanders het spel beter draait... ja dat valt tegen.

En dan hoor ik meerdere vergelijkingen met Killzone Mercenary op de Vita en dat Doom beter is, dat klopt maar ook maar deels want Killzone was op maat gemaakt voor de Vita en draait op een zeer stabiele 30fps, 540p en grafisch doet het er niet veel onder Doom op de Switch, Doom draait echter in portable zelfs op 572p in sommige gevallen, wat ik ermee bedoel is dat we meer van de Switch kunnen verwachten in de toekomst want hoewel de Doom port prima gelukt is, het kan stukken beter op de Switch als een spel met Switch in gedachte gemaakt is en niet geport.

Ik ben dan ook enorm benieuwd naar Wolfenstein 2 op de Switch en hoe de performance daarvan is, Bethesda heeft ruim de tijd om dat goed af te handelen en ik verwacht echt minimaal 720p 30fps, zonder drops onder die resolutie (maar verwachten is in dit geval wat ik wil en wat ik hoop).

Ondanks alles, Doom on the go blijft geweldig _/-\o_
plantenbakkie schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:58:
Rocket League is 4,8 gb op de switch! :-)
Dus ze gaan een 8gb cartridge gebruiken, ben benieuwd naar de performance van het spel.

Ik hoop alleen dat meerdere winkels de foute prijs van een fysieke Rocket League aangeven, 8gb cart en 40 a 50 euro t.o.v 20 euro digitaal is wel erg grof 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 12-11-2017 00:01 ]

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11 10:47
Ik heb de switch nog niet maar ben aan het wachten voor een leuke deal rond de kerst.

Maar zijn de games digitaal in de store nu goedkoper ?
Want dan zou een "investering" van een grotere SD kaart wel goed zijn volgens mij.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:27
ErwinJ schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:49:
Ik heb de switch nog niet maar ben aan het wachten voor een leuke deal rond de kerst.

Want dan zou een "investering" van een grotere SD kaart wel goed zijn volgens mij.
Digitaal is eigenlijk nooit goedkoper bij de switch.

Strava

• ErwinJ
Prulleman schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:55:
[...]

Raar....maar ok duidelijk ;)

Verwijderd

ErwinJ schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:56:
[...]

Raar....maar ok duidelijk ;)
Logisch. Je wil als consolebouwer goed aanwezig zijn in fysieke winkels. Je console moet namelijk verkocht worden. Fysieke winkels willen enkel consoles verkopen als ze ook flink wat games kunnen verkopen.

Je ziet met de PSP Go dat indien winkeliers met een fysieke winkel er geen brood in zien ze het apparaat simpelweg weigeren te verkopen. En dat je apparaat dan flopt omdat mensen er niet mee in aanraking komen.

• ErwinJ
Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:20:
[...]

Logisch. Je wil als consolebouwer goed aanwezig zijn in fysieke winkels. Je console moet namelijk verkocht worden. Fysieke winkels willen enkel consoles verkopen als ze ook flink wat games kunnen verkopen.

Je ziet met de PSP Go dat indien winkeliers met een fysieke winkel er geen brood in zien ze het apparaat simpelweg weigeren te verkopen. En dat je apparaat dan flopt omdat mensen er niet mee in aanraking komen.
Ja dat klopt is een duidelijk verhaal.

Welke grote van SD kaart is aan te bevelen ? dat vind ik nergens aan info

• RayNbow
Prulleman schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:55:
[...]

Slechts een enkele keer vergelijkbaar als je mazzel hebt (Mario Odyssey downloadcode voor 45 bij Amazon FR kunnen halen).

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

RayNbow schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 08:04:
Chain attack, extended chain attack, vele combo's en vele eerdere getoonde blades in actie:
[video]
Als je dit ziet, kan je toch niet iets anders dan enthousiast worden? :) Tof om die Blades in actie te zien!

Verwijderd

Thrace Grumble schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:09:
[...]

Als je dit ziet, kan je toch niet iets anders dan enthousiast worden? :) Tof om die Blades in actie te zien!
Ik heb de voorgangers op zowel de Wii als Wii U geprobeerd en ik kan er gewoon niet lekker inkomen. En als ik dit zo zie, weet ik nu al dat ik deze titel niet ga komen. Hier moet je echt liefhebber voor zijn denk ik.

• Thomas
  • Niet online
Mizgala28 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:54:
Had een discussie met iemand over Doom die het van links naar rechts het afkraakte in eerste instantie.

Zijn redenen voor afkraken, textures van lage kwaliteit, 572p tot 720p resolutie, framedrops onder 30fps, geen 60fps + andere onzin.

Ik daarop heel simpel in, je hoeft het niet te spelen waarom klaag je? Hij daarop omdat hij diezelfde ervaring wou als op consoles, daarop zei ik dat is sowieso niet mogelijk met mobiele hardware verder is de ervaring in portable juist perfect en daar gaat het om.

Juist daar gaf hij mij gelijk in, als je een goede ervaring op het grote scherm wilt pak je PS4 of Xbox One versie of zoals ik de PC variant, voor on the go vervallen vrijwel al die nadelen van de Switch want daarop ziet het spel er geweldig op uit.

Enige echte nadeel is de prijs, ik zou 30 euro accepteren want dat is nu de officiële PC prijs.

Ik denk echter dat het spel beter had gekund, eerlijk waar het is een hele nette port maar ik kan de PC versie van Doom op een laptop uit 2010 op 1080p (low settings) op 60fps spelen, dan zou 720p op een Switch wel moeten kunnen zeker omdat de GPU waar ik het over heb eerder vergelijkbaar is met die van de Wii U.

Maar dat is GPU technisch, qua RAM zal Switch ook aan eisen voldoen (4gb is zat neem ik aan) dus of is de CPU te traag voor een goede port, of ligt het probleem bij de Doom engine en de betreffende Nvidia SoC die de Switch heeft.

Ik ben er ook zeker van dat als de game vanaf begin voor de Switch gemaakt was deze sowieso beter zou uitzien, beter zou draaien en stabielere/hogere resolutie zou hebben, het is echt een heel leuk spel en zeker on the go en de geleverde port is echt een prestatie voor het type hardware, maar als ik hoor (dat zei Digital Foundry) dat je beter op easy kunt spelen omdat door minder tegenstanders het spel beter draait... ja dat valt tegen.

En dan hoor ik meerdere vergelijkingen met Killzone Mercenary op de Vita en dat Doom beter is, dat klopt maar ook maar deels want Killzone was op maat gemaakt voor de Vita en draait op een zeer stabiele 30fps, 540p en grafisch doet het er niet veel onder Doom op de Switch, Doom draait echter in portable zelfs op 572p in sommige gevallen, wat ik ermee bedoel is dat we meer van de Switch kunnen verwachten in de toekomst want hoewel de Doom port prima gelukt is, het kan stukken beter op de Switch als een spel met Switch in gedachte gemaakt is en niet geport.

Ik ben dan ook enorm benieuwd naar Wolfenstein 2 op de Switch en hoe de performance daarvan is, Bethesda heeft ruim de tijd om dat goed af te handelen en ik verwacht echt minimaal 720p 30fps, zonder drops onder die resolutie (maar verwachten is in dit geval wat ik wil en wat ik hoop).

Ondanks alles, Doom on the go blijft geweldig _/-\o_

[...]

Dus ze gaan een 8gb cartridge gebruiken, ben benieuwd naar de performance van het spel.

Ik hoop alleen dat meerdere winkels de foute prijs van een fysieke Rocket League aangeven, 8gb cart en 40 a 50 euro t.o.v 20 euro digitaal is wel erg grof 8)7
Vind Doom wel een prestatie hoor. De lagere reso heb ik eerlijk gezegd weinig last van. 30fps is wel jammer ja, had liever 60fps gezien, maar hij is zeker wel speelbaar. Ik merk dat het hier steeds meer went.

Heb alleen toch niet het idee dat de Switch de game draait zoals hoort. Geen spijt van de aankoop hoor, maar het is het gewoon net niet. Handheld is ook wat lastig gamen.

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

ErwinJ schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:24:
[...]

Ja dat klopt is een duidelijk verhaal.

Welke grote van SD kaart is aan te bevelen ? dat vind ik nergens aan info
Niet de gene waarop je reageerde. Maar als je full digital (met third party games) wilt gaan kan ik een grote microSD zeker aanraden (256GB+). Veel indie en first party games zijn kleiner dan 10GB, maar third party games zoals DOOM en LA Noire komen al snel op 20+GB per game uit dus dan gaat het rap. Het is dan ook de vraag hoeveel games je op je systeem wilt hebben ten alle tijden :P.

[ Voor 3% gewijzigd door blmp op 12-11-2017 11:13 ]

Patient gamer

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:12
Iemand ervaring met coolshop? Daar is Skyrim nu te pre-orderen voor maar 44,95€ Zie: https://www.coolshop.nl/p...-scrolls-v-skyrim/AE2PS5/

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-10 22:16

Goner

What can I do you for ?

Jimijames75 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 15:36:
Wat zijn jullie ervaringen met alternatieve docks?
Ik zag laatst iets van Nyko, die leek me wel wat, maar zag nu dit :
http://www.trustedreviews...s-nintendo-switch-3315442

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-11 09:29
Goner schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:47:
[...]

Ik zag laatst iets van Nyko, die leek me wel wat, maar zag nu dit :
http://www.trustedreviews...s-nintendo-switch-3315442
Hmm dat is dus waarom ik twijfel zo’n third party Dock aan te schaffen, bedankt voor de info!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 16:34
crepsly schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:15:
Iemand ervaring met coolshop? Daar is Skyrim nu te pre-orderen voor maar 44,95€ Zie: https://www.coolshop.nl/p...-scrolls-v-skyrim/AE2PS5/
Nice! Zojuist besteld daar. Volgens Trust Pilot best een betrouwbare site.

https://nl.trustpilot.com/review/www.coolshop.com

• RayNbow
Ah, een releasedate voor Battle Chef Brigade:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=26KsgTeJNgk]

(Trailer op zich is alleen wat matig en laat niet veel van de gameplay zien. Onderstaande video is in dat opzicht beter...)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kkF-xnJv_20]

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

RayNbow schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:29:
Ah, een releasedate voor Battle Chef Brigade:
[video]

(Trailer op zich is alleen wat matig en laat niet veel van de gameplay zien. Onderstaande video is in dat opzicht beter...)
[video]
Ziet er zo simpel uit, maar toch stiekem ook wel leuk! Ik denk dat er nog best wat uitdaging in zit.

• Thomas
  • Niet online
Zo. Doom al uitgespeeld. Hele toffe game en eigenlijk ook een prima speelervaring op de Switch. Ongeveer 50/50 handheld/docked gespeeld en beide zijn prima te doen, al kost het wat tijd voordat je aan handheld went. De multiplayer is ook wel aardig maar niet mijn ding, plus dat het niet zo polished is als de campaign (geluids en framerate issues). Ik moet zeggen dat ik na een tijdje niet eens zo meer lette op de 30fps, wat IMO toch het grootste minpunt is aan de versie op de Switch. Heel scherp is de game ook niet maar zowel op de TV als de Switch zelf ziet het er best prima uit. Kan 'm wel aanraden (al is 60 euro IMO te veel).

• Terpstars
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:50
ErwinJ schreef op zondag 12 november 2017 @ 08:49:

Normaal gesproken is digitaal zelden goedkoper, maar als je je land op Zuid-Afrika zet bij je accountinstellingen kan je via die eSjop digitaal games aanschaffen en daar kosten bijv Mario en Doom 40 euro omgerekend!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:24
Iemand al ervaring met Snipperclips plus? Hoe zijn de extra levels? Is het een game aan te raden voor 4 spelers?

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
[...]

Edit:
Zal van de week wat foto's maken :) Hij is wel zwart...intentie was hem meer kleur te geven. Maar heb de 'blauwdruk' al klaar om een tweede set te maken.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Beakzz
blmp schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:08:
[...]

Niet de gene waarop je reageerde. Maar als je full digital (met third party games) wilt gaan kan ik een grote microSD zeker aanraden (256GB+). Veel indie en first party games zijn kleiner dan 10GB, maar third party games zoals DOOM en LA Noire komen al snel op 20+GB per game uit dus dan gaat het rap. Het is dan ook de vraag hoeveel games je op je systeem wilt hebben ten alle tijden :P.
256 GB is totaal niet rendabel. Een 200GB kaartje heb je voor €40-50 minder. Met 28 games (mix van indies en grotere games) heb ik nog 129 GB van de 200 beschikbaar.

Eer je een nieuwe nodig hebt zijn die 256 GB al weer cheap en ligt de 400GB waarschijnlijk in die prijsklasse.

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Heb Skyrim al in de pre-order, maar ik twijfel echt keihard over L.A. Noire...
Sowieso wil ik eigenlijk graag Rockstar steunen, omdat ik stiekem blijf hopen op een GTA of RDR voor de Switch. Daarnaast heb ik het spel nog niet gespeeld op PC/andere consoles...
Maar aan de andere kant moet ik van mezelf gewoon ff geduld hebben en wachten tot Skyrim vrijdag.
Luxe problemen :P

• ndonkersloot
Vinno schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:04:
Sowieso wil ik eigenlijk graag Rockstar steunen, omdat ik stiekem blijf hopen op een GTA of RDR voor de Switch. Daarnaast heb ik het spel nog niet gespeeld op PC/andere consoles...
Maar aan de andere kant moet ik van mezelf gewoon ff geduld hebben en wachten tot Skyrim vrijdag.
GTA V voor de Switch, dat zou gaaf zijn!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Je hoeft Rockstar (A.K.A. Take-Two) echt niet te "steunen" hoor. Die past heel mooi tussen het rijtje EA, Ubisoft en Activision van de grootste boeven in de games-industrie ;)

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:11
Vinno schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:04:
Ben ook aan het twijfelen, ben morgen vrij dus ik neig om hem te kopen.

lang geleden eens gekocht voor de xbox maar om de een of andere reden niet veel gespeeld.

• Cardwizard
BlackMage schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:31:
Je hoeft Rockstar (A.K.A. Take-Two) echt niet te "steunen" hoor. Die past heel mooi tussen het rijtje EA, Ubisoft en Activision van de grootste boeven in de games-industrie ;)
Maar de rest brengt 4 jaar later echt geen nieuwe content meer voor games, Rockstar wel

• schumi1986
Cardwizard schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:11:
[...]

Maar de rest brengt 4 jaar later echt geen nieuwe content meer voor games, Rockstar wel
Waar is die beloofde single player content voor gta 5 dan?

Multiplyer brengen ze genoeg ja, omdat ze daar bakken met geld uit halen

• Beakzz
Ja precies.. wat een boefjes dat ze geld verdienen door games te maken die we graag willen spelen. Als je dan iemand de schuld moet geven dan moet je bij de gamers zijn die zo lomp zijn om sharkcards en keys te kopen.

Zou zelf ook het uiterste uit de kan halen ( je bent het zelfs verplicht tegenover je aandeelhouders om de winst te maximaliseren).

Daarnaast heb ik met veel plezier 1,5 maand speeltijd in GTA 5 gestopt zonder een cent uit te geven (op de game kopen na) en dat is allemaal mogelijk gemaakt door die sukkels die er geld in stoppen ;)
schumi1986 schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:19:
[...]

Waar is die beloofde single player content voor gta 5 dan?

Multiplyer brengen ze genoeg ja, omdat ze daar bakken met geld uit halen
Wie mist de sp nou? Die van GTA 5 was al mwah mwah. Er zijn genoeg sp games met een beter verhaal te vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Beakzz op 13-11-2017 18:22 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Cardwizard schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:11:
[...]

Ze hebben met GTA Online gewoon een "platform" waar ze geld mee verdienen. Iedere uitgever met zo'n "platform" blijft er content voor maken omdat het een hele stabiele stroom van inkomsten is die ze willen behouden.

En daar is weinig mis mee. Je zou zelfs kunnen zeggen dat GTA Online in verhouding zelfs een hele eerlijke manier van exploiteren van zoiets.

Maar Rockstar is niets meer dan een merk. Het is gewoon Take-Two, een van de grootste game uitgevers ter wereld. Dat bedoel ik met "grootste".
Beakzz schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:19:
[...]

Ja precies.. wat een boefjes dat ze geld verdienen door games te maken die we graag willen spelen. Als je dan iemand de schuld moet geven dan moet je bij de gamers zijn die zo lomp zijn om sharkcards en keys te kopen.

Zou zelf ook het uiterste uit de kan halen ( je bent het zelfs verplicht tegenover je aandeelhouders om de winst te maximaliseren).

Daarnaast heb ik met veel plezier 1,5 maand speeltijd in GTA 5 gestopt zonder een cent uit te geven (op de game kopen na) en dat is allemaal mogelijk gemaakt door die sukkels die er geld in stoppen ;)
Een ander merk van Take-Two is 2K. Die hebben met NBA 2K18 recent laten zien waarom ik ze "boeven" noem :P

• schumi1986
Beakzz schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:19:
[...]

[...]

Wie mist de sp nou? Die van GTA 5 was al mwah mwah. Er zijn genoeg sp games met een beter verhaal te vinden.
Al mist maar een kwart van de mensen de beloofde sp content dan praat je al over +- 15 miljoen spelers.

En dan nog? Beloofd is beloofd. Leuk dat jij sp geen ruk aan vind maar er zijn er genoeg die er een hoop plezier uit gehaald hebben en graag nieuwe content zouden willen zien

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ze hebben niet voor niets jaren geleden al de originele studio van L.A. Noire gesloten :+

Oh en single player van GTA 5 heb ik ongeveer 4x uitgespeeld en zou het zo nog een keer doen maar wil eigenlijk veel liever de content van online doorgezet naar de SP :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Noresponse
Mijn Zelda download doet niks meer en verwijderen en op nieuw installeren werkt niet. De foutcode geeft aan dat ik mijn sd kaart opnieuw moet formateren of dat er iets mis is. Elke keer dat ik download error. Dus nu maar formateren. Moet ik alle games weer naar het geheugen kaartje formateren en hopen dat mijn save games er nog opstaan :)

Dit gezeik heb ik al een tijdje door die laatste updat heb ik het idee ..

[ Voor 10% gewijzigd door Noresponse op 13-11-2017 22:02 ]

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Noresponse schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:00:
Mijn Zelda download doet niks meer en verwijderen en op nieuw installeren werkt niet. De foutcode geeft aan dat ik mijn sd kaart opnieuw moet formateren of dat er iets mis is. Elke keer dat ik download error. Dus nu maar formateren. Moet ik alle games weer naar het geheugen kaartje formateren en hopen dat mijn save games er nog opstaan :)

Dit gezeik heb ik al een tijdje door die laatste updat heb ik het idee ..
Save games staan op je console zelf ;)

• Noresponse
De kaart formateren lukt niet in een toestel, tablet of via verschillende apps. Ik kan alle bestanden verwijderen en als ik de kaart er weer in doe dan staan alle bestanden er gewoon :)

Ook als ik bestanden erop zet en de kaart er dan weer in doe dan zijn ze weg .mmm

lijkt een defekt .

[ Voor 22% gewijzigd door Noresponse op 13-11-2017 22:32 ]

• Kasparov
  • Laatst online: 07-11 09:40
Vanavond heb ik iets in een opwelling Fifa gekocht.
Gelijk natuurlijk een paar potjes gedaan (1 alleen en 4 tegen een vriend met beide 1 joycon).
Wat een heerlijk spel zeg!
Dit is voor mij echt honderdduizend keer beter dan 2016 op PS4 qua gameplay (2017 nooit gespeeld).
Aanvallen zijn bij mij nog nooit zo goed gegaan heb ik het idee, maar ik ben dan ook nooit echt een goede speler geweest.
Tot dusverre wat mij betreft een aanrader.
Ook met 1 joycon is het goed te spelen.
Pagina: 1 ... 113 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!