[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 126 Laatste
Acties:
  • 616.431 views

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:19
Cardwizard schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:10:
[...]

Allemaal leuk en aardig maar wat zou je hier van willen spelen? Zit werkelijk niets bij dat mij leuk lijkt
Tja iets met smaak hè. Rocket League is bijvoorbeeld een game waar ik 1000+ uren in heb zitten en dat had ik bij de release ook niet verwacht. Zal hem alleen niet nogmaals op de Switch kopen aangezien ik die al op de pc en PS4 heb.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12 23:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

[...]

Allemaal leuk en aardig maar wat zou je hier van willen spelen? Zit werkelijk niets bij dat mij leuk lijkt
Skyrim, Rocket League. Ja, het zijn oude games die al lang op andere platforms zijn te spelen, maar geen van deze platforms bieden mij de mobiliteit en flexibiliteit om de games te spelen waar ik maar wil. Dit is voor mij juist een van de unieke punten van de Switch.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-12 16:12

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Is de skyrim versie voor de switch de geremasterde versie zoals die een tijdje terug oa voor de ps4 uit kwam?

edit: blijkt inderdaad het geval volgens meerdere bronnen

[ Voor 21% gewijzigd door Tweakarim op 07-11-2017 09:28 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-12 01:24
Beakzz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:18:
[...]

Tja iets met smaak hè. Rocket League is bijvoorbeeld een game waar ik 1000+ uren in heb zitten en dat had ik bij de release ook niet verwacht. Zal hem alleen niet nogmaals op de Switch kopen aangezien ik die al op de pc en PS4 heb.
Smaak? Allemaal oude zooi die bijna iedereen al gespeeld heeft.....

Ik vind dat ze goed bezig zijn door veel games naar de Switch te brengen maar om van dit rijtje nou blij te worden snap ik niet
Thrace Grumble schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:19:
[...]

Skyrim, Rocket League. Ja, het zijn oude games die al lang op andere platforms zijn te spelen, maar geen van deze platforms bieden mij de mobiliteit en flexibiliteit om de games te spelen waar ik maar wil. Dit is voor mij juist een van de unieke punten van de Switch.
Ik heb het ook niet over de Switch zelf, top ding

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-12 20:40
Cardwizard schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:24:
[...]

Ik vind dat ze goed bezig zijn door veel games naar de Switch te brengen maar om van dit rijtje nou blij te worden snap ik niet

[...]

Skyrim oude ZOOI noemen? Ga eens even heel snel je mond spoelen :+

Oud zeker wel maar absoluut geen zooi! <3

• Beakzz
Cardwizard schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:24:
[...]

[...]

Alsnog smaak, want oude "zooi" kan nog steeds lekker zijn en Rocket league is ook nog steeds een game die op de andere platforms veel gespeeld wordt met pro toernooien. Snap je probleem ook niet zo, want al deze games geven een brede selectie die kunnen mensen kunnen aanzetten tot het kopen van een Switch. En dat helpt natuurlijk weer om nieuwe titels naar de Switch te lokken.

Zelf wordt ik ook niet blij van een Skyrim of L.A. Noire, maar andere mensen willen dat misschien weer juist onderweg spelen.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Het probleem wat ik persoonlijk heb met oude games is de prijs. Skyrim Remastered voor PS4 kost 22,50 euro bij de goedkoopste en 30 lijkt de normale prijs te zijn.

De Switch versie mag echt niet meer dan een tientje meer kosten naar mijn mening. Maar toch moet je daar netjes 53 voor neertellen (60 normale prijs). Het "ja maar het kan nu onderweg!" argument accepteer ik niet, want daar lever je gewoon grafische pracht voor in. Dat is een prima ruil, daar hoeft niet ook eens 30 euro bij.

Met Doom is het nog extremer. Dat spel kost 15 (20) euro op de PS4, maar voor de Switch versie betaal je wel 54 (60) euro.

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:11
Alcmaria schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:47:
Ik denk dat we toch wel kunnen concluderen dat we niet kunnen klagen over te klein game aanbod op de Switch, van dat lijkt Nintendo toch wel geleerd te hebben van zijn fouten.

Ik weet dat heel veel indie spellen ports zijn van spellen die al lang op steam en/of ps4 te krijgen zijn, maar ik vind juist de handheld manier van spelen in combinatie met die indie games zo fijn.
Zo heb ik gisterenavond Steamworld dig 2 uitgespeeld, daar had ik op mijn ps4 en TV nooit het geduld voor gehad, maar nu zo nog even voor het slapen gaan.. of op de bank als ik de TV niet heb :-) dan is het heerlijk om te doen. (en wat een LEUK spel was dat zeg)

Ik heb de switch gekocht bij release in de hoop dat het niet zou blijven bij Zelda en een Mario en dat de switch daarna zou degraderen tot een stofverzamelaar, maar tot nu toe heeft het apparaat me meerdere keren blij verrast. Ik zou zeggen, ga zo door.
Maar dat is het hele ding.

Nintendo heeft niet echt geleerd van de fouten, maar de Switch is gewoon de nieuwe handheld en de handhelds van Nintendo hebben altijd een hele berg goede exclusieve en unieke games gehad.

Waar ik wel bang voor ben is dat er weinig grote third party titels voor ontwikkeld gaan worden. Games als Skyrim en LA Noire liggen nog op de plank en zijn oude multiplatform games. Ik denk niet dat veel studio's dergelijk grote titels zullen ontwikkelen voor de Switch. Veel big budget games worden gemaakt voor de meerdere platforms en dan is het lastig porten naar de Switch als het gemaakt is voor de PC/Xbox One/PS4.

• Cardwizard
schumi1986 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:07:
[...]

Skyrim oude ZOOI noemen? Ga eens even heel snel je mond spoelen :+

Oud zeker wel maar absoluut geen zooi! <3
Haha oneens.. toch zooi :+

Het enige oude spul waar ik op zit te wachten op de Switch zijn oudere Nintendo games, de rest mag van mij wegblijven, want dat is te spelen op andere systemen en zoals hierboven ook gezegd is, ook nog eens goedkoper

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12 13:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

BarôZZa schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:04:
[...]

Maar dat is het hele ding.

Nintendo heeft niet echt geleerd van de fouten, maar de Switch is gewoon de nieuwe handheld en de handhelds van Nintendo hebben altijd een hele berg goede exclusieve en unieke games gehad.

Waar ik wel bang voor ben is dat er weinig grote third party titels voor ontwikkeld gaan worden. Games als Skyrim en LA Noire liggen nog op de plank en zijn oude multiplatform games. Ik denk niet dat veel studio's dergelijk grote titels zullen ontwikkelen voor de Switch. Veel big budget games worden gemaakt voor de meerdere platforms en dan is het lastig porten naar de Switch als het gemaakt is voor de PC/Xbox One/PS4.
Ik denk juist dat als er maar genoeg titels worden gemaakt en geport (oude en exclusives) en als daardoor er een shitload aan Switches worden verkocht.. Third Party developers wel gek zijn om GEEN spellen voor de switch te maken.

Het is nogal een verschil of je een potentiele afzetmarkt hebt van 5 miljoen of 50 miljoen consoles.

Overigens zit ik dan weer helemaal niet te wachten op third party big budget games die geport worden van de PS4.. (daar heb ik een ps4 voor :-) )

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:11
Alcmaria schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:09:
[...]

Ik denk juist dat als er maar genoeg titels worden gemaakt en geport (oude en exclusives) en als daardoor er een shitload aan Switches worden verkocht.. Third Party developers wel gek zijn om GEEN spellen voor de switch te maken.

Het is nogal een verschil of je een potentiele afzetmarkt hebt van 5 miljoen of 50 miljoen consoles.

Overigens zit ik dan weer helemaal niet te wachten op third party big budget games die geport worden van de PS4.. (daar heb ik een ps4 voor :-) )
Je had ook 100 miljoen Wii's :+

Ik verwacht meer dat de franchises van de 3DS naar de Switch komen. Dus veel RPG's en Japanse dingen.

Wat ik helemaal prima vind overigens.

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14:45
BarôZZa schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:14:
[...]

Je had ook 100 miljoen Wii's :+

Ik verwacht meer dat de franchises van de 3DS naar de Switch komen. Dus veel RPG's en Japanse dingen.

Wat ik helemaal prima vind overigens.
Een 3D pokémon staat nog steeds op mijn lijstje. Gelukkig gaan daar ook al geruchten van rond :D

tijd voor wat klusjes!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-12 13:24

hilgo

Clear your mind of can't.

lennertvdkort schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:36:
[...]

Kon jij ze wel bestellen? gister avond(rond 23:00) al niet meer.
Ter info: Bij de Intertoys zijn ook Amiibo in de aanbieding. Heb er net wat besteld voor de man met de baard :)

Discogs

• Cardwizard
Mijn dag is weer een beetje goed, Farming Simulator komt ook deze week uit _O-

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-12 13:47
BlackMage schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:57:
Het probleem wat ik persoonlijk heb met oude games is de prijs. Skyrim Remastered voor PS4 kost 22,50 euro bij de goedkoopste en 30 lijkt de normale prijs te zijn.

De Switch versie mag echt niet meer dan een tientje meer kosten naar mijn mening. Maar toch moet je daar netjes 53 voor neertellen (60 normale prijs). Het "ja maar het kan nu onderweg!" argument accepteer ik niet, want daar lever je gewoon grafische pracht voor in. Dat is een prima ruil, daar hoeft niet ook eens 30 euro bij.

Met Doom is het nog extremer. Dat spel kost 15 (20) euro op de PS4, maar voor de Switch versie betaal je wel 54 (60) euro.
Mee eens. Max 40 euro voor die games had het beste geweest.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12 13:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

Cardwizard schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:26:
Mijn dag is weer een beetje goed, Farming Simulator komt ook deze week uit _O-
nou daar zeg je wat.. niks kan tippen aan het gevoel als je op je pas aangeschafte John Deere over je weilanden rijdt en mijmert over alle gewassen die in de aankomende maanden zich gaan ontplooien van kleine groene sprietjes tot sterke mooie prachtige eetbare kostbaarheden. Hoe voldaan je je kan voelen nadat je een dag hard hebt gewerkt op je virtuele boerderij, de koeien hebt gemolken, de varkens afgeborsteld, de kippen hebt gevoerd.. en je je switch weg kan leggen met het heerlijke gevoel dat het leven op je boerderij totaal onder controle is, dan ..nee wie neem ik in de maling.. farming simulator lijkt me echt geen ruk aan.

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Zerora schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:30:
[...]

Niet mee eens, de switch is dit jaar pas uitgekomen en de oplage van de spellen is een stuk kleiner afgezien van het feit dat de cartridges op zich al duurder zijn. Balen voor de consument maar zo werkt het nou eenmaal.

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Alcmaria schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:33:
[...]

nou daar zeg je wat.. niks kan tippen aan het gevoel als je op je pas aangeschafte John Deere over je weilanden rijdt en mijmert over alle gewassen die in de aankomende maanden zich gaan ontplooien van kleine groene sprietjes tot sterke mooie prachtige eetbare kostbaarheden. Hoe voldaan je je kan voelen nadat je een dag hard hebt gewerkt op je virtuele boerderij, de koeien hebt gemolken, de varkens afgeborsteld, de kippen hebt gevoerd.. en je je switch weg kan leggen met het heerlijke gevoel dat het leven op je boerderij totaal onder controle is, dan ..nee wie neem ik in de maling.. farming simulator lijkt me echt geen ruk aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Peter_Aragorn op 07-11-2017 13:12 ]

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Beakzz
Alcmaria schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:33:
[...]

Mij ook niet, maar dat dacht ik met truck simulator ook en dat werd mijn manier om te gamen als ik een podcast aan het luisteren was :D Kreeg dat spel ooit gratis en dacht probeer het even. Toch nog ruim 200 uur in gestopt. En ze verkopen als zoete broodjes dus er zal heus wel iets leuks aan zijn.

Maar Stardew valley is wel even genoeg farmlife voor me dus zal deze dan ook niet aanschaffen.

Verwijderd

s0ulmaster schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:20:
[...]

Een 3D pokémon staat nog steeds op mijn lijstje. Gelukkig gaan daar ook al geruchten van rond :D
Pokemon is al een aantal generaties in 3D... of mis ik hier iets?

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-12 10:37
Zerora schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:30:
[...]

Zelfs dat is te duur, de Steam versie gaat soms al voor 2,50 in de sales en de Switch biedt echt geen 37,50 meerwaarde t.o.v. die versie.

Inventaris - Koop mijn meuk!

• s0ulmaster
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:28:
[...]

Pokemon is al een aantal generaties in 3D... of mis ik hier iets?
voor de switch ;) en wellicht grafisch iets spannender dan op de 3DS. Ze hebben ooit zoiets gedaan op de gamecube.

tijd voor wat klusjes!

Verwijderd

s0ulmaster schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:31:
[...]

voor de switch ;) en wellicht grafisch iets spannender dan op de 3DS. Ze hebben ooit zoiets gedaan op de gamecube.
Gale of Darkness is pretty much al hoe de huidige 3DS-versies zijn op de overworld map. Enkel zijn de 3DS-versies grafisch veel mooier en waren de battles in GoD onnodig veel langer, vanwege het Pokemon Stadium-esque gevechtspatroon en camerawerk. Dat hoeft voor mij in random battles niet. Wellicht voor Gym-gevechten of online battles wel leuk.

Op zich zouden de 3DS graphics upscaled naar 1080p er volgens mij prima uit zien. Daar is vooral de resolutie en frame rate de boeman. Volgens een aantal bronnen zitten er in de 3DS-releases al high-poly modellen en textures die zich uitstekend lenen voor een groter scherm.

https://www.reddit.com/r/...for_the_3ds_and_why_does/

• s0ulmaster
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:13:
[...]

Gale of Darkness is pretty much al hoe de huidige 3DS-versies zijn op de overworld map. Enkel zijn de 3DS-versies grafisch veel mooier en waren de battles in GoD onnodig veel langer, vanwege het Pokemon Stadium-esque gevechtspatroon en camerawerk. Dat hoeft voor mij in random battles niet. Wellicht voor Gym-gevechten of online battles wel leuk.

Op zich zouden de 3DS graphics upscaled naar 1080p er volgens mij prima uit zien. Daar is vooral de resolutie en frame rate de boeman. Volgens een aantal bronnen zitten er in de 3DS-releases al high-poly modellen en textures die zich uitstekend lenen voor een groter scherm.

https://www.reddit.com/r/...for_the_3ds_and_why_does/
Thanks voor de verheldering. We bedoelen gelukkig hetzelfde denk ik. Lekker op de bank met een pro controller in 1080p pokémon spelen...wellicht iets met een twist om het af te laten wijken van de 3DS reeks, alhoewel velen hier verwachten dat het 3DS tijdperk sowieso geen lang leven meer is gegund nu met de switch.

Maar ik hoop ook al eeuwig op een nieuwe super mario rpg game. Ik moet zeggen dat mario & luigi deze rol ook al aardig vervult trouwens.

tijd voor wat klusjes!

Verwijderd

s0ulmaster schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:17:
[...]

Maar ik hoop ook al eeuwig op een nieuwe super mario rpg game. Ik moet zeggen dat mario & luigi deze rol ook al aardig vervult trouwens.
Volgens mij was er op de Wii U nog een Paper Mario gekomen. Ik weet het eigenlijk wel zeker want volgens mij heb ik hem hier nog ergens liggen.

Verwijderd

UltraS/M zijn inderdaad de laatste Pokemon-series voor de 3DS, werd er volgens mij gezegd, dus ik verwacht volgend jaar holiday o.i.d. een nieuwe Pokemon. Een traditionele Pokemon RPG + een Pokemon Stadium element in de endgame/online mode zou voor mij prima zijn, en een optie om van dat eindeloze ge-etter met IV min/maxing af te zijn. Nu hielpen die items daar in de laatste delen mee, maar dat was ook een behoorlijke tijd wachten om bij elkaar te sprokkelen.

De reden waarom ik nu eigenlijk klaar ben met Pokemon (S/M konden me niet lang boeien) is omdat de weg naar competent online kunnen battlen zo nodeloos lang is, en de in-game AI echt debiel is, terwijl in de B/W subway challenge de AI echte Smogon combo's/strats toepaste. Dat zouden ze in alle games wel mogen doen voor elke trainer, wat mij betreft door Hard Mode te selecteren oid. Er zit totaal geen uitdaging in voor volwassenen.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:28
Weet iemand het laatste nieuws over de status van trophies voor de switch?

nothing stops this train

Verwijderd

Xenoblade Direct is nu online.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YVEfJYUqegI]

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Kol Nedra schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:28:
Hier hoop ik echt zo erg op!

• s0ulmaster
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:23:
[...]

Volgens mij was er op de Wii U nog een Paper Mario gekomen. Ik weet het eigenlijk wel zeker want volgens mij heb ik hem hier nog ergens liggen.
correct, maar ik vond sticker stars en ook color splash erg repeteteief en een matig verhaal itt tot de voorgaande series.

Dus ik stem voor een leuke rpg type mario game voor op de switch naast de toch zeer gewaardeerde platformers natuurlijk.

tijd voor wat klusjes!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:28:
Gelukkig nog niets.

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
[...]

Idem. :S

• Peter_Aragorn
Ziet er tof uit!

Verwijderd

Waarom zou iemand dat überhaupt willen? Op mijn PS3 en nu X1 vond ik het een ontzettend nutteloze en zelfs irritante functie.

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:11:
[...]

Waarom zou iemand dat überhaupt willen? Op mijn PS3 en nu X1 vond ik het een ontzettend nutteloze en zelfs irritante functie.
Serieus?
Ik vind het altijd juist een extra dimensie geven aan een spel, zeker aan de replaywaarde.
Zonder Trophies had ik veel spellen op de PS3/PS4 na het uitspelen niet meer aangeraakt... :)

• BlackMage
[...]

Het is voor sommigen iets waardoor ze meer plezier hebben aan hun spel. Het geeft voor die mensen flink wat replay value :)

En voor indies kan het nog best voor hogere verkopen zorgen, omdat er gamers zijn die goedkopere games specifiek voor die dingen kopen :)

Verwijderd

@BlackMage Voor mij is het juist het tegenovergestelde. Het maakt ontwikkelaars lui om gewoon om de zoveel tijd een nieuwe achievement te laten geven, vaak voor nutteloze zaken.

Heb ik veel liever intelligente beloningssystemen in de games zelf.

• Kaasje123
  • Laatst online: 21-11 09:55
heeft iemand al kunnen spieken hoe groot die digitale versie van xenoblade 2 is? Volgens de direct is hij nu net uit als preload.

[ Voor 22% gewijzigd door Kaasje123 op 07-11-2017 15:32 ]

Verwijderd

Deze is net online gezet:

• BlackMage
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:27:
@BlackMage Voor mij is het juist het tegenovergestelde. Het maakt ontwikkelaars lui om gewoon om de zoveel tijd een nieuwe achievement te laten geven, vaak voor nutteloze zaken.

Heb ik veel liever intelligente beloningssystemen in de games zelf.
Er zijn daarom verschillende gradaties van die achievements. De simpelste krijg je inderdaad gewoon door een level te halen, of door 50 headshots te maken met je revolver ofzo. Maar dat zijn meestal niet de enigen die je krijgt. Bij Playstation hebben ze brons, zilver en goud (en platinum als je alle andere hebt). Een zilveren krijg je misschien als je een eindbaas op een hogere moeilijkheidsgraad hebt verslagen of voor het vinden van iets wat goed verstopt zit. En dan heb je nog goud voor dingen waar je echt veel tijd in moet steken of die wel perfecte skills nodig hebben :)

En ik vind het ook irritant als die popups mn aandacht proberen te trekken. Maar zolang je die kan uitzetten heb je er geen last meer van.

• Stroper
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-12 21:17
Kaasje123 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:31:
heeft iemand al kunnen spieken hoe groot die digitale versie van xenoblade 2 is? Volgens de direct is hij nu net uit als preload.
13978,57 MB
net geen 14 GB dus
zie https://www.nintendo.be/n...-1233955.html#gameDetails

• Kaasje123
  • Laatst online: 21-11 09:55
thx! Stuk kleiner dan ik had verwacht gezien op de wiiu het vorige deel groter was. Laten we hopen dat het spelduur en de wereld zelf wel net zo groot zal zijn. :)

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-12 16:54
[...]

Wat ik op dit moment vooral waardeer aan het achievement systeem van de de PS4 zijn de automatische screenshots die gemaakt worden bij het halen van achievements. Ik ben zelf niet echt een screenshot nemer, maar vind het wel grappig om dmv de achievement screenshots mijn reis door het spel heen te zien.

Achievements zelf vond ik vroeger leuker dan nu. Tegenwoordig teveel multiplayer gedoe waarbij de focus teveel ligt op dom grinden van shit die je eigenlijk niet eens wil doen. Bij singleplayer games vind ik ze interessanter, dan zijn ze over het algemeen bedoeld om je uit te dagen nieuwe dingen te proberen.

Ignorance Is Bliss

• BlackMage
Kaasje123 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:12:
[...]

thx! Stuk kleiner dan ik had verwacht gezien op de wiiu het vorige deel groter was. Laten we hopen dat het spelduur en de wereld zelf wel net zo groot zal zijn. :)
Nintendo heeft natuurlijk goede motivatie om het onder de 16gb te houden, omdat ze anders dure kaartjes moeten gebruiken. Dus het kan wel uit om duurdere codecs en compressiemethodes in licentie te nemen :)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Ik heb de Xenoblade 2 Direct nog niet gezien (zin in!), maar al wel gelezen dat de game vanaf day 1 Japanse stemmen ondersteunt via een download! Super!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-11 09:50
Xenoblade 2 afgelopen weekend ook alvast besteld. Ik ben de laatste tijd echt in een (J)RPG stemming, maar voor het gros moet ik andere consoles weer aansluiten (zo wil ik Tokyo Mirage Sessions nog wel een keer uitspelen), en ik heb op het moment er eigenlijk ook te weinig tijd voor.

Tot die tijd m'n honger maar stillen met FFXIV... (ook geen straf :P)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• crepsly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:26
Heeuu! Bandai Namco gaat drie exclusive games voor de Switch maken. :*)
https://gematsu.com/2017/...es-due-spring-summer-2018

[ Voor 28% gewijzigd door crepsly op 07-11-2017 19:43 ]

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:35
crepsly schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:41:
Ik hoop op een Tales game :)

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-12 14:39
MiAnVaSa schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:01:
[...]

Ik hoop op een Tales game :)
Ik ook! Maar dan toch liever op de PS4 O-)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Net de Direct gekeken: wat zit er weer lekker veel verschillende mechanics in de game! Complexiteit ten top, love it :) Ben nog wel steeds benieuwd hoeveel Blades er aanwezig zullen zijn, hier werd helaas niets over los gelaten.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:13
Een boel Xenoblade 2 updates.

Mythra (Hikari) art:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DNXxnSZ.png

De nieuwe rare blades uit de Direct hebben tweets/filmpjes gekregen:
Djikarao:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOCfY9QVoAAAkMa.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uLwFSCL.gif
(video)

Ten'i:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOCgG0yUEAAWfXw.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NY6BYKu.gif
(video)

Guren:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOCg5aAVoAUdDrF.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ko0Zu2z.gif
(video)

Yaegiri
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DOChZxZUIAICryJ.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/R8bbR0M.gif
(video)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

@RayNbow Heb jij de Direct ook gezien? Wat vond je er van?

Op basis van de Direct kunnen we denk ik wel stellen dat gear customization niet aanwezig is, maar dat je je blades aanpast en zo bijvoorbeeld defense opbouwt.
Toch jammer dat ze niet een tipje van de sluier hebben opgelicht over de duur van de main storyline. Als dit net zo lang is als bij XC2, dan zou dat super zijn!

Stiekem hoopte ik ook op nieuws over een evt. XCX port, deze game lijkt me ook super.

• RayNbow
Thrace Grumble schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:22:
@RayNbow Heb jij de Direct ook gezien? Wat vond je er van?
Het is dat ik de CE versie al in de bestelling had, anders had ik al de digitale bundel aangeklikt in de eShop. :+
Toch jammer dat ze niet een tipje van de sluier hebben opgelicht over de duur van de main storyline. Als dit net zo lang is als bij XC2, dan zou dat super zijn!
Gameinformer big Xenoblade 2 feature with interviews
Xenoblade Chronicles 2 has only 10 chapters, and when I was brought into chapter four we were only around the 45-hour mark.
Stiekem hoopte ik ook op nieuws over een evt. XCX port, deze game lijkt me ook super.
Als ze X porten, dan zullen ze dat waarschijnlijk doen in een rustiger jaar ter opvulling.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

RayNbow schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:35:
[...]

Het is dat ik de CE versie al in de bestelling had, anders had ik al de digitale bundel aangeklikt in de eShop. :+

[...]

Gameinformer big Xenoblade 2 feature with interviews

[...]

[...]

Als ze X porten, dan zullen ze dat waarschijnlijk doen in een rustiger jaar ter opvulling.
Haha, ik las het interview ook net. Flinke RPG weer, heerlijk :) Zal zo rond de 100 uur uitkomen dus, meer mss als je alle sidequests ook doet.

• RayNbow
Thrace Grumble schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:47:
Zal zo rond de 100 uur uitkomen dus, meer mss als je alle sidequests ook doetrare blades wilt halen.
;)

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

• RayNbow
Hmm, misschien maar eens ook de Japanse versie van de Direct gaan kijken. Zitten wat andere beelden in:

Afbeeldingslocatie: https://giant.gfycat.com/JoyfulTalkativeGelada.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L1u5Ul9.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xq6NmHJ.gif
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/M1RyMHG.gif
Afbeeldingslocatie: https://giant.gfycat.com/UnimportantScalyAgouti.gif

[ Voor 8% gewijzigd door RayNbow op 08-11-2017 08:23 ]

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb het geprobeerd met Xenoblade Chronicles en Xenoclade Chronicles X, maar dit is echt geen game voor mij. Ben zelf veel meer van het traditionele turn-based vechtsysteem dan dit, met een action gauge en een vrije ruimte om in rond te rennen.

Heb nog zat plezier aan Stardew Valley en Super Mario Odyssey :) Ben wel ff voorzien zo.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Thomas
  • Niet online
Odyssey houdt me ook veel langer bezig dan verwacht :p. Eigenlijk net als in Zelda BotW is een beetje rondhangen en af en toe wat vinden al best wel leuk. De game zit zo enorm vol met content!

• RayNbow
Seroczynski schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:32:
Ik heb het geprobeerd met Xenoblade Chronicles en Xenoclade Chronicles X, maar dit is echt geen game voor mij. Ben zelf veel meer van het traditionele turn-based vechtsysteem dan dit, met een action gauge en een vrije ruimte om in rond te rennen.
Voor het turn-based genre krijgen we Octopath volgend jaar. *O*

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:04
@RayNbow octopath gaat hier zeker komen. Heb me zeer vermaakt met bravely default en bravely second. Beide nog niet uitgespeeld overigens.

Heb xenoblade geannuleerd. Ben te druk met andere spellen en ben nog maar net begonnen (lang geleden) met de new 3ds versie. Dus toch maar niet voorlopig of nooit.

Mario houdt me nog een lange tijd bezig. Voordeel is ook dat ik korte sessies kan doen. Kan me al jaren heel slecht toe zetten om lange spellen echt te spelen en er van te genieten. Zelda moet ik ook nog verder mee, maar raakte afgeleid. :p

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
RayNbow schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:39:
[...]

Die demo zag er echt heel slick uit, staat zeker op mijn lijstje :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Verwijderd

RayNbow schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:39:
[...]

Die kan niet snel genoeg komen :) Zelf ga ik ook Xenoblade overslaan, de games zijn mij te groot en het gevechtsysteem is niet echt ideaal. Verder komt volgende week Skyrim uit. Die gaat genoeg tijd opslokken.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-12 11:40
crepsly schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:41:
Ze zijn wel eerlijk over het feit dat ze het succes niet hadden verwacht en dus daardoor wat afwachtend bleven om meer te ontwikkelen. Ik ben wel benieuwd wat voor games het gaan zijn. Ze hebben genoeg IPs dus het kan daadwerkelijk van alles worden.

Verwijderd

Ik hoop nog steeds op een Tekken vs Smash Bros crossover :p

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Seroczynski schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:32:

Heb nog zat plezier aan Stardew Valley en Super Mario Odyssey :) Ben wel ff voorzien zo.
Wat mij juist naar XBC trekt, is de geweldige mix tussen gameplay en verhaal. Er zit een perfecte afwisseling tussen deze twee componenten en het verhaal blijft je telkens weer verrassen. Het MMO stijltje van de skills maakt het voor mij alleen nog maar een betere mix.
Seroczynski schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:56:
[...]

Die demo zag er echt heel slick uit, staat zeker op mijn lijstje :)
Vergeet Lost Sphear ook niet! *O*

[ Voor 61% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-11-2017 09:38 ]

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:04
Inderdaad, die ziet er ook erg leuk uit.

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-12 22:13
RayNbow schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:35:
[...]

Ik twijfel om te double dippen deze keer. Heb de CE ook in de preorder staan, maar wil hem eigenlijk ook wel digitaal hebben... :9~

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Peter_Aragorn
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:00:
[...]

Die kan niet snel genoeg komen :) Zelf ga ik ook Xenoblade overslaan, de games zijn mij te groot en het gevechtsysteem is niet echt ideaal. Verder komt volgende week Skyrim uit. Die gaat genoeg tijd opslokken.
Ja hier een beetje van hetzelfde. Xenoblade op de Wii destijds wel gehad, maar toen op de een of andere manier niet mee doorgegaan. De reden hiervoor weet ik eigenlijk niet, maar met XC2 wacht ik gewoon wel even. Wie weet pik ik hem wel ooit een keer tweedehands op voor een leuk prijsje! De backlog is momenteel nog aardig vol: SMO, Zelda, Stardew Valley, Shovel Knight, Sonic (al kom ik daar niet echt in), Steamworld Dig 2... Pfff :p

Skyrim: Hmm, weet ik ook nog niet. Ja, het is een hele toffe game. Destijds op de pc wel wat gespeeld, maar ook dat toen niet afgemaakt. Dus zeker interesse, maar niet voor full price.

Octopath wordt wel day one trouwens :D!

• Cidolfas
Peter_Aragorn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:44:
[...]

Ja hier een beetje van hetzelfde. Xenoblade op de Wii destijds wel gehad, maar toen op de een of andere manier niet mee doorgegaan. De reden hiervoor weet ik eigenlijk niet, maar met XC2 wacht ik gewoon wel even. Wie weet pik ik hem wel ooit een keer tweedehands op voor een leuk prijsje! De backlog is momenteel nog aardig vol: SMO, Zelda, Stardew Valley, Shovel Knight, Sonic (al kom ik daar niet echt in), Steamworld Dig 2... Pfff :p

Skyrim: Hmm, weet ik ook nog niet. Ja, het is een hele toffe game. Destijds op de pc wel wat gespeeld, maar ook dat toen niet afgemaakt. Dus zeker interesse, maar niet voor full price.

Octopath wordt wel day one trouwens :D!
Octopath hier ook day one! Lost Sphear ook :9 .

Skyrim en Doom wil ik ook graag hebben, maar inderdaad niet full price. Te veel goede nieuwe games op het moment.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Peter_Aragorn
Cidolfas schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:47:
[...]

Octopath hier ook day one! Lost Sphere ook :9 .

Skyrim en Doom wil ik ook graag hebben, maar inderdaad niet full price. Te veel goede nieuwe games op het moment.
Lost Sphear. Nooit van gehoord. Ff checken!

• Cidolfas

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:37

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Peter_Aragorn schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:44:
[...]

Ja hier een beetje van hetzelfde. Xenoblade op de Wii destijds wel gehad, maar toen op de een of andere manier niet mee doorgegaan. De reden hiervoor weet ik eigenlijk niet, maar met XC2 wacht ik gewoon wel even. ..
Ik vermoed vanwege de grind.. het verhaal en de gameplay is echt wel subliem, maar je blijft elke keer ergens hangen omdat je (bijv.) level 30 bent maar de baas pas op level 40 kapot krijgt.. vervolgens begin je aan je uren lange grind.. en de eerste 1..2.. ok, maar de 3e keer raakt het spel langzaam in vergetelheid.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

CT schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:13:
[...]

Ik vermoed vanwege de grind.. het verhaal en de gameplay is echt wel subliem, maar je blijft elke keer ergens hangen omdat je (bijv.) level 30 bent maar de baas pas op level 40 kapot krijgt.. vervolgens begin je aan je uren lange grind.. en de eerste 1..2.. ok, maar de 3e keer raakt het spel langzaam in vergetelheid.
Hmm.. dit heb ik geen enkele keer zo ervaren, grinden is juist minimaal in deze game. Genoeg side quests te doen of te ontdekken. Mijn ervaring is dat je op de juiste snelheid levelt en als je in de lvl range van de mobs zit, je de baas in het gebied ook aankunt.

[ Voor 10% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-11-2017 11:27 ]

• Peter_Aragorn
[...]

Dat zou kunnen! Ik wil 2 ook zeker een kans geven, maar voorlopig heb ik nog genoeg andere games. Dus die hebben even voorrang. XC2 komt wellicht later wel :)

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:37

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Thrace Grumble schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:25:
[...]

Hmm.. dit heb ik geen enkele keer zo ervaren, grinden is juist minimaal in deze game. Genoeg side quests te doen of te ontdekken. Mijn ervaring is dat je op de juiste snelheid levelt en als je in de lvl range van de mobs zit, je de baas in het gebied ook aankunt.
Ligt denk ik aan de speelstijl, heb het spel helaas hoe graag ik ook wilde nooit uit kunnen spelen en ik heb toch aardig wat side-quests gedaan, zelfs geprobeerd met trucjes sneller te levellen om de grind voor te zijn, nu zal ik nooit weten hoe het verhaal afloopt. Bij games als Final Fantasy heb ik nooit dit soort 'grind' issues. En het spel is ook wel erg gebouwd als een offline-mmorpg, dus misschien hoort het grinden er gewoon bij maar ervaart iedereen het anders, dat kan natuurlijk ook.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-12 13:47
RIP Miiverse.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:31:
Dan liever Smash Bros vs Mortal Kombat :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:31:
Hard pass :p krijgen we zo'n walgelijk iets als Pokken. De Smash controls/gameplay zijn superieur aan die van Tekken/Pokken. Langzaam/rigide games zijn het :/

Verwijderd

pagani schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:59:
[...]

Dan liever Smash Bros vs Mortal Kombat :P
Dat zal niet snel gebeuren, denk ik :p
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:05:
[...]

Hard pass :p krijgen we zo'n walgelijk iets als Pokken. De Smash controls/gameplay zijn superieur aan die van Tekken/Pokken. Langzaam/rigide games zijn het :/
Het Tekken team heeft ook meegewerkt aan Smash Bros Wii U ;)

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:17
Square-Enix heeft net zijn financiële briefing van het afgelopen kwartaal gehouden. Een paar details via Wall Street Journal reporter Mochizuki via Twitter:
  • SE erkent dat Switch heel wat momentum heeft bereikt wereldwijd. Omdat de architecturen van XBox, PS4 en Switch zeer gelijkaardig zijn, is Square optimistisch over de mogelijkheid van multiplatform games, mits voldoende aanpassingen.
  • De positie van Switch op de markt maakt hem uiterst geschikt voor mid-range games
  • Mochizuki speculeert dat, omdat SE zegt dat men geen grote titels meer voor dit fiscale jaar gepland heeft, we mogelijk Octopath en Dragon Quest 11 voor Switch na April mogen verwachten.
  • SE sluit geen enkele IP uit op het platform
Het lijkt er dus op dat we in de toekomst meer SE games mogen verwachten :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:12:

Het Tekken team heeft ook meegewerkt aan Smash Bros Wii U ;)
Ik weet niet wat dat inhoud, maar gelukkig is die game helemaal niets als Tekken. Volgens mij ook niet exclusief "het Tekken team", maar ook mensen die aan SC en andere games hebben gewerkt. Dus een accurate omschrijving zou zijn "teams binnen Bandai Namco met fighter-ervaring hebben iets bijgedragen"
When we asked Harada-san if he had any comments about the Tekken team's work on the game, he said this through his interpreter:

It’s quite interesting to see the difference in the way that was presented to the press. In Japan, it was more accurate--there was a release that we (as in Bandai Namco) are working with Sakurai-san. But for some reason, all the publications abroad, the headlines all said “The Tekken team is working on Smash Bros.!” That’s not very accurate, because Sakurai-san is still indeed the person in charge of that project. We as a company--Bandai Namco, or Namco Bandai in the west--are cooperating with him on working on the game. That means using the experience gained in Tekken, and the technology as a base as well--in Tekken, but not just Tekken. So obviously, we’re cooperating with them, but it’s not “Smash Bros. made by the Tekken team!” Obviously it’s Sakurai-san’s project, so please don’t misinterpret that fact.

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-12 11:31
[...]

Grind probleem in Xenoblade Chronicles X vond ik duidelijk aanwezig; desalniettemin heb ik deze uitgespeeld. Maar goed - ik ben wat gewend met Dragonquest en Final Fantasy (en X3:TC)...

Xenoblade Chronicles ben ik momenteel op mijn 3DS aan het spelen, maar die titel bevalt wat grinden betreft 100% beter dan X op de WiiU. Er zijn maar enkele boss fights waarvoor je één of twee levels moet grinden. En die levels heb je in een wip te pakken.

• Cardwizard
Is er nog geen Xenoblade topic? O-)

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-12 14:01
Ik had nog nooit van het spel gehoord voordat ik in dit topic aan het lezen was. Misschien maar eens op zoeken wat voor game het is :)

• RayNbow
Pannekoek_NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:36:
[...]

Ik had nog nooit van het spel gehoord voordat ik in dit topic aan het lezen was. Misschien maar eens op zoeken wat voor game het is :)
Als je geinteresseerd ben in game mechanics van het eerste spel, hier is een 100% let's play van Xenoblade 1 op de Wii: Let's Play #28: Xenoblade Chronicles (Wii/New 3DS/Wii U). De mechanics in Xenoblade 2 zullen wel verschillen, maar de kern blijft grotendeels gelijk.

• Beakzz
Pannekoek_NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:36:
[...]

Lol ik heb juist een afkeer tegen dit spel gekregen omdat het hier constant naar boven komt :+

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

RayNbow schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:42:
[...]

Als je geinteresseerd ben in game mechanics van het eerste spel, hier is een 100% let's play van Xenoblade 1 op de Wii: Let's Play #28: Xenoblade Chronicles (Wii/New 3DS/Wii U). De mechanics in Xenoblade 2 zullen wel verschillen, maar de kern blijft grotendeels gelijk.
Of gewoon de direct van afgelopen dinsdag bekijken :p
Beakzz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:45:
[...]

Lol ik heb juist een afkeer tegen dit spel gekregen omdat het hier constant naar boven komt :+
Netto een score van 0 dus, daar doe ik het voor >:)

[ Voor 49% gewijzigd door Thrace Grumble op 08-11-2017 18:23 ]

• RayNbow
Thrace Grumble schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:20:
[...]

Of gewoon de direct van afgelopen dinsdag bekijken :p
Oh, ging er vanuit dat die al gekeken was, maar ja, als @Pannekoek_NL die nog niet gezien heeft, begin hier:

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-12 20:40
Bijna 2 weken nu de switch in bezit samen met Super Mario en Zelda, wat een geweldig apparaat voor zo een fijne prijs zeg! Game PC van een paar duizend euro staat te verstoffen :)

Nu leek het mij leuk om van de games die ik bezit de Ambiio's te sparen dus net 8 stuks besteld :) ben benieuwd wat het gaat toevoegen en het staat vast super in de vitrine op mijn Mancave

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 30-11 18:41
Zo zie net de prijs van Skyrim. Ik had gehoopt op een prijsje van 39,00 euro. Ik heb de game op de pc al gespreeld, maar lijkt me leuk om weer te spelen, maar niet voor 60,00 euro. Dus even wachten voor een leuke aanbieding en anders volgend jaar maar eens checken. Ik moet eerst Zelda maar eens serieus spelen ipv elke keer iets anders te doen. Ik wordt steeds weer afgeleid door nieuwe dingen in het spel :)

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12 22:39
Weet iemand trouwens of Farming Simulator op de Switch de DLC wel of niet bevat of dat deze los te koop komt?

Zag net de gameplay, ziet er erg goed uit.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-12 03:30

Turfschipper

Hup NAC

Iemand verstand van vecht games? Want ik wil er eentje hebben. Liefst wacht ik op streetfighter iv ultra of zo, iets nieuwers, maar goed, wat is op dit moment de beste/leukste fighting game?

Toch streetfighter II of 1, zoja welke, van de neo geo fighters? Of misschien heb je een top 3,zodat ik nog keuze heb ;) .

[ Voor 12% gewijzigd door Turfschipper op 09-11-2017 07:20 ]

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Turfschipper schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:18:
Iemand verstand van vecht games? Want ik wil er eentje hebben. Liefst wacht ik op streetfighter iv ultra of zo, iets nieuwers, maar goed, wat is op dit moment de beste/leukste fighting game?

Toch streetfighter II of 1, zoja welke, van de neo geo fighters? Of misschien heb je een top 3,zodat ik nog keuze heb ;) .
Is arms een optie?

• Thomas
  • Niet online
ARMS heb ik nog wel aardig wat plezier aan gehad! Geinige game, geloof dat hij ook wel voor een redelijke prijs in Vraag & Aanbod te vinden is. Heb hem zelf op termijn wel verkocht, maar alsnog 70 uur lol aan gehad :).

Op de valreep trouwens nog DOOM besteld, kan 'm morgen bij mijn AH ophalen :D .

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-12 22:11

Sméagol

Master of Mayhem

Turfschipper schreef op donderdag 9 november 2017 @ 07:18:

Arms vind ik persoonlijk tof, nog niet gekocht omdat Splatoon 2 meer prioriteit had voor mij, maar ik ga 'm dit jaar nog wel halen. Streetfighter 2 vind ik persoonlijk niks, puur omdat ik de HD artwork echt niks vind, en dus liever geen 40 euro betaal voor iets wat 10 euro op de Wii kost.

Als Arms je niks lijkt of je zoekt simpelweg iets 2D, zou ik wachten:

Blade Strangers:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=P1IdOqYojxc]
Als het goed is nog dit jaar.

Blazblue Cross tag battle:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KGY-JDYidlY]
2018, niks specifiekers dan dat.

In de tussentijd kan je King of Fighters '98 downloaden, van wat ik begrijp is dat de populairste van de verkrijgbare KoF games.

Make lovecraft not warcraft.

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Pokkén is eventueel ook nog een optie, ik ken de game verder zelf niet.

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-12 14:01
RayNbow schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:42:
[...]

Bedankt voor de link! Ga er zeker eens naar kijken, er wordt niet voor niets zoveel overgepraat hier, haha :)

Ga de Direct ook nog kijken.

• adriknetsch
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-10 11:06
Misschien niet juiste topic maar voor diegene die willen is de pro controller is weer in de aanbieding bij wehkamp (55 euro).

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Weet iemand of er nog Doom recensies online gaan komen vandaag?
Wil toch ff afwachten voordat ik 'm koop...
Pagina: 1 ... 112 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!