Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.578 views

Verwijderd

Cardwizard schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:21:
[...]

Of bij AliExpress bestellen, scheelt weer een paar euro

[...]

Dat ding dat ik heb liggen ziet er wel hetzelfde uit, ik heb het geprobeerd zonder stroomaansluiting dus alleen hdmi aangesloten misschien is dat het probleem, zal het nog eens proberen met stroom
Ik heb het op t werk getest met een USB-C -> HDMI adapter van Apple, maar dat leek niet te werken. Volgens mij zit er een speciale chip in de 3rd party Switch adapters die nodig is om het signaal door te lussen en het geneuzel over specifieke laders uit te schakelen. (anders zou je elke usb-c to hdmi kunnen gebruiken)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2017 00:56 ]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De Switch gebruikt een wat obscure versie van DisplayPort wat de meeste adapters inderdaad niet ondersteunen. Is hier wel vaker gemeld, volgens mij zelfs vrij recent nog.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Klaasy99 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:35:
Ik heb sinds zaterdag m'n Switch + Super Mario Odyssey en ben van plan om in de toekomst de volgende games te kopen:
-Mario kart 8 Delux
-Zelda BOTW
Iemand die nog enige games kan aanraden die ik aan dit lijstje zou moeten toevoegen?
Ja, Neo Turf Masters. Het beste golf spel aller tijden, voor maar 7 euro!
giantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:30:
Nogmaals, het gaat om een criminele activiteit. Dan wordt er aangegeven dat iemand dat niet wist. Ten eerste vind ik dat kortzichtig als je de informatie leest die de koper hier heeft geplaatst. Ten tweede werkt het ook in het rechtssysteem niet zo. Als een boertje uit Groningen een fiets in Adam koopt voor 25€ van een junk (en hij in de veronderstelling was dat dit legaal was) zal hij toch bestraft gaan worden omdat het hier duidelijk om fraude gaat.
Spel kostte 37 euro fysiek. Inclusief verzendkosten! Bij Saturn. Dan is 35 euro nog veel geld voor een download.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2017 08:41 ]

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:57
Bij Monolith Soft draaien ze blijkbaar overuren, een update op zondag... Idaten:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNorwSHUMAA7Sl1.jpg:large
Video
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dr2jdC6.gif

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:46
Hmm, dochters volop bezig met Mario op de Switch.
Willen een screenshot maken, maar helaas, doet niets.
Fw is op de laatste stand, moet ik nog wat anders doen om dat aan te zetten ?

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:26

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Cardwizard schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:36:
[...]

“Niet best” omdat je het niet kon vinden of dat het daar verstopt zit? Was het eerste wat ik deed nadat ik de Switch kocht ;)
Niet best dat het daar verstopt zit en (blijkbaar) niet automatisch gebeurt. Zeker gezien de connectie issues die er waren / zijn zou het beter zijn updates naar de joy-cons te pushen.

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Edmin schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:52:
[...]

Niet best dat het daar verstopt zit en (blijkbaar) niet automatisch gebeurt. Zeker gezien de connectie issues die er waren / zijn zou het beter zijn updates naar de joy-cons te pushen.
Aangezien de controllers een tijdje niks meer doen tijdens de update lijkt me dat geen goed idee, ik zie de telefoon al roodgloeiend staan bij Nintendo :o

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:26

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Cardwizard schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:55:
[...]

Aangezien de controllers een tijdje niks meer doen tijdens de update lijkt me dat geen goed idee, ik zie de telefoon al roodgloeiend staan bij Nintendo :o
Een pop-up bij opstarten zou genoeg geweest zijn... Geen blinde push uiteraard.

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:44
Edmin schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:56:
[...]

Een pop-up bij opstarten zou genoeg geweest zijn... Geen blinde push uiteraard.
Inderdaad, ik had op het begin dit ook allemaal bekeken of ik de Joy-Con ergens kon updaten, maar nee. Mijn Switch en Joy-Con waren allemaal bij Nintendo geweest. Daar werkte het perfect, dat had ik ook gezien, bij mij niet... Nu lijkt het toch echt opgelost, heel blij mee, maar ik ga niet na iedere update alle opties na in mijn Switch om te kijken of ik de Joy-Con kan updaten.

Het is dat iemand het hier zei en gelukkig maar, want het werkt nu gewoon goed!

[ Voor 3% gewijzigd door Koldur op 05-11-2017 12:03 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:16
Andre_J schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:29:
Hmm, dochters volop bezig met Mario op de Switch.
Willen een screenshot maken, maar helaas, doet niets.
Fw is op de laatste stand, moet ik nog wat anders doen om dat aan te zetten ?
Nee, als je gewoon een screenshot wilt maken van wat er nu op het scherm staat druk op de screenshot button:
Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/tank-war-room-www/assets/editorial/2017/03/nintendo-switch-screenshot-button-01.jpg
Als je een mooiere screenshot wilt maken in Mario Odyssey druk op pijltje omlaag op de dpad en vervolgens kun je zoomen, rondkijken effecten toepassen etc. Controls staan op het scherm (of verschijnen weer als je op een knop drukt). Vervolgens weer de screenshot button (zie afbeelding) om de screenshot te maken.

• Andre_J
Natsu schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:02:
[...]

Nee, als je gewoon een screenshot wilt maken van wat er nu op het scherm staat druk op de screenshot button:
[afbeelding]
Als je een mooiere screenshot wilt maken in Mario Odyssey druk op pijltje omlaag op de dpad en vervolgens kun je zoomen, rondkijken effecten toepassen etc. Controls staan op het scherm (of verschijnen weer als je op een knop drukt). Vervolgens weer de screenshot button (zie afbeelding) om de screenshot te maken.
Moeten dan de controllers gedocked zijn ? Aan de Switch bevestigd ?

• Koldur
Andre_J schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:09:
[...]

Nee, dit hoort gewoon zo te werken, doet dat het niet, reboot dan je Switch even zou ik zeggen.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-11 15:49
Andre_J schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:09:
[...]

Dat maakt niet uit.

Spelen ze trouwens alleen met zn tweeën? Ik weet eigenlijk niet of de screenshot button werkt als de joycons los gebruikt in een two player mode.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Andre_J
Koldur schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:11:
[...]

Nee, dit hoort gewoon zo te werken, doet dat het niet, reboot dan je Switch even zou ik zeggen.
Vuiltje tussen het knopje :)
Nu alles ok

• Koldur
Andre_J schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:37:
[...]

Vuiltje tussen het knopje :)
Nu alles ok
Haha, dat kan natuurlijk ook, simpel opgelost probleem zo.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zerora schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:34:
[...]

Dat maakt niet uit.

Spelen ze trouwens alleen met zn tweeën? Ik weet eigenlijk niet of de screenshot button werkt als de joycons los gebruikt in een two player mode.
Ja hoor, die knop werkt altijd. Mijn dochter van twee heeft al honderd Mario Kart screenshots gemaakt. Maarja als je haar de rechter Joy-Con geeft wordt je steeds naar het home scherm geduurd, dus ik neem het maar 😅

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 03:51

Turfschipper

Hup NAC

Over golf gesproken. Bestaan die tiger woods golf games nog? Of onder een andere naam? (Zal eens googlen)

Maar een dergelijke, serieuze golf game zou ik ook heel graag op de Switch willen.

Edit

Momenteel heet dat rory mc ilroy PGA tour. Maar die is voor het laatst uitgegeven in 2016 en volgens mij nog geen nieuws over een nieuwe game. Nog steeds van EA, dus als die al komt is de vraag of de Switch mee mag doen.

[ Voor 37% gewijzigd door Turfschipper op 05-11-2017 17:55 ]

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 15:04
Hoe kopen jullie games uit de VS store op jullie switch? Wilde zojuist Puyo Puyo Tetris kopen omdat die daar het goedkoopste is, maar kan met mijn mastercard niet betalen en PayPal wil niet linken....

In Mexico is die game ook goedkoop, maar ook daar lukt het niet..

[ Voor 14% gewijzigd door ndonkersloot op 05-11-2017 19:16 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

• hcQd
  • Nu online
Tiwazz schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:11:
Wilde zojuist Puyo Puyo Tetris kopen omdat die daar het goedkoopste is
Bij Bol is hij op het ogenblik €25, dat is volgens mij nog goedkoper dan in de Amerikaanse eShop.

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-10 17:48
Hoe kopen jullie games uit de VS store op jullie switch? Wilde zojuist Puyo Puyo Tetris kopen omdat die daar het goedkoopste is, maar kan met mijn mastercard niet betalen en PayPal wil niet linken....

Je hebt voor de andere stores een CC nodig uit die regio. Je kan volgens mij wel ergens een prepaid CC halen of een gamecard kopen online.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01:31

Zuid Afrika is the way to go met een mastercard (mijne van de Rabo iig) en vaak de beste prijs.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Ik heb een gift card voor de US store gekocht bij Play Asia, dat ging feilloos.

• ndonkersloot
Wow, wat een reacties :P :) . Ik zag inderdaad bij Bol datie ook voor een nette prijs te koop is.
Dit is alleen typisch zo'n game die ik digitaal wil puur om snel een potje te kunnen doen. In de US store is die game ook ~25. Zuid Afrika is de game helaas wat duurder, 31€.

Heb nu wat bedacht; ik maak een US PayPal account als dat gaat. Die koppel ik en stort via mijn NL PayPal account precies de hoeveelheid geld op de US PayPal account :) .

Edit:

Zie nu dat dat niet zomaar gaat.. Toch maar even kijken voor een gift card.

[ Voor 8% gewijzigd door ndonkersloot op 05-11-2017 19:33 ]

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:17
Tiwazz schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:31:
Wow, wat een reacties :P :) . Ik zag inderdaad bij Bol datie ook voor een nette prijs te koop is.
Dit is alleen typisch zo'n game die ik digitaal wil puur om snel een potje te kunnen doen. In de US store is die game ook ~25. Zuid Afrika is de game helaas wat duurder, 31€.

Heb nu wat bedacht; ik maak een US PayPal account als dat gaat. Die koppel ik en stort via mijn NL PayPal account precies de hoeveelheid geld op de US PayPal account :) .

Edit:

Zie nu dat dat niet zomaar gaat.. Toch maar even kijken voor een gift card.
Zowel Revolut, Amex, PayPal en bunq mastercard geprobeerd, die laatste werkte zowaar in de Mexicaanse en Zuid-Afrikaanse eShop >:)

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-11 12:14

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

RayNbow schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:35:
Bij Monolith Soft draaien ze blijkbaar overuren, een update op zondag... Idaten:
[afbeelding]
Video
[afbeelding]
Awwww... cute! Al deze blade updates maken me wel benieuwd naar aanstaande dinsdag (de Direct). Ik denk en hoop dat ze een grote verrassing voor ons in petto hebben!

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• ndonkersloot
Ik heb de game gekocht door een 2 gift cards te kopen op 'http://www.pcgamesupply.com/'.
Heb nu nog $00,1 op mijn account en kan daardoor niet terug switchen naar nederlandse regio.

Iemand een tip?

• RayNbow
Tiwazz schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:02:
Ik heb de game gekocht door een 2 gift cards te kopen op 'http://www.pcgamesupply.com/'.
Heb nu nog $00,1 op mijn account en kan daardoor niet terug switchen naar nederlandse regio.

Iemand een tip?
Unable to Change Nintendo Account Country Due to Nintendo eShop Balance

Reddit: QuestionCan't change country due to 1 cent balance
I would suggest calling Nintendo US because I called Nintendo UK and they couldn't remove US funds from my account. Had to reach out to Nintendo US using their live chat (which required a VPN) to remove the funds.
Dit is trouwens de reden waarom het veel verstandiger is om meerdere accounts te hebben dan continu de regio van 1 account te wijzigen.

• ndonkersloot
@RayNbow
Ik las op verschillende plekken dat je simpel weg het resterende bedrag verliest als je terug wilt wisselen, anders had ik het nooit zo gedaan.

Heb net gechat met Nintendo, ze zetten me terug naar Nederland :) .
Nu lekker Puyo spelen.

• RayNbow
Tiwazz schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:13:
@RayNbow
Ik las op verschillende plekken dat je simpel weg het resterende bedrag verliest als je terug wilt wisselen, anders had ik het nooit zo gedaan.
Ja, maar het geldt dus niet voor US. :p

• ndonkersloot
RayNbow schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:03:
[...]

Ja, maar het geldt dus niet voor US. :p
Ja kennelijk |:( , ga het in ieder geval niet nogmaals zo doen. Gelukkig is puyo puyo tetris wel leuk :).

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

En hoeveel heb je nou bespaard met dit hele gezeur?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Komen er rond kerst aanbiedingen met de Switch? Anders wacht ik wel even ipv nu eentje te kopen :)

Verwijderd

bigdaddy1993 schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:23:
Komen er rond kerst aanbiedingen met de Switch? Anders wacht ik wel even ipv nu eentje te kopen :)
Hoe zouden wij dat moeten weten?

• Cardwizard
  • Nu online
bigdaddy1993 schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:23:
Damn mijn glazen bol is net weg voor de APK -O-

• bigdaddy1993
Is er vorig jaar een aanbieding rond kerst geweest met de switch wellicht dat jullie het weten

• Cardwizard
  • Nu online
bigdaddy1993 schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:47:
Is er vorig jaar een aanbieding rond kerst geweest met de switch wellicht dat jullie het weten
Ik ben vrij zeker van niet, de Switch kwam namelijk dit jaar pas uit :Y)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Veel Europeze winkels doen ook aan Black Friday en Cyber Monday aanbiedingen. Misschien dat daar een Switch iets goedkoper wordt aangeboden. Maar verwacht geen hele vette korting ;)

• Cardwizard
  • Nu online
BlackMage schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:10:
Veel Europeze winkels doen ook aan Black Friday en Cyber Monday aanbiedingen. Misschien dat daar een Switch iets goedkoper wordt aangeboden. Maar verwacht geen hele vette korting ;)
Ik den zelf dat de aanbieding van mediamarkt (333 inc. SMO) de beste aanbieding was van dit jaar, geloof niet dat er een betere deal zal komen voorlopig

• ndonkersloot
CyBeR schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:32:
In de US eshop was puyo €15,- goedkoper dan in de Nederlandse.

• Cardwizard
  • Nu online
Tiwazz schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:34:
[...]

In de US eshop was puyo €15,- goedkoper dan in de Nederlandse.
5 euro goedkoper is hij daar, meer niet.... of het moet een aanbieding zijn geweest

NL - 40 euro
VS - 35 euro
ZA - 31 euro

[ Voor 25% gewijzigd door Cardwizard op 06-11-2017 07:50 ]

• ndonkersloot
Cardwizard schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:46:
[...]

5 euro goedkoper is hij daar, meer niet.... of het moet een aanbieding zijn geweest

NL - 40 euro
VS - 35 euro
ZA - 31 euro
Niet dat het uitmaakt, de ellende die het met zich mee bracht was het me niet waard, maar ik heb $30,- betaald omgerekend ~€25.

https://eshop-prices.com/games/BAAC

Heb zojuist een mail gehad van Nintendo dat ik weer in de NL eshop zit dus dat is in ieder geval weer geregeld.

• RayNbow

• Beakzz
CyBeR schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:32:
Enkel gezeur bij mensen die geen idee hebben wat ze doen. Basisfout om geen nieuw account daar voor aan te maken. Zelf al minsten €120,- bespaart en het kost me net zo weinig moeite om een game in Zuid-Afrika te kopen als hier. Op de lange termijn "verdien" ik mijn Switch weer terug :+ ;)

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-11 22:39
Thrace Grumble schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:32:
Er is weer een reeks nieuwe screenshots van Xenoblade Chronicles 2: https://www.dualshockers....2-screenshots-art-videos/

Mooie omgevingen, super stijlvol!
Inderdaad mooi maar wel wat leeg qua npc's... Het doet daardoor wat kaal aan op 1 of andere manier. Hoe dan ook heb ik er wel veel zin in! :)

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-11 21:00
Afgelopen weekend ook een Switch gekocht i.c.m. Mario (toffe game!). Ik heb echter geen lekker gevoel bij het docken/undocken van de Switch. Dat scherm zo dicht bij (of over) het plastic kan nooit goed zijn...

Oftewel, dat wordt een screen protector. Hebben jullie goede ervaringen met een bepaalde screen protector?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:14
SparksNL schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:29:
Afgelopen weekend ook een Switch gekocht i.c.m. Mario (toffe game!). Ik heb echter geen lekker gevoel bij het docken/undocken van de Switch. Dat scherm zo dicht bij (of over) het plastic kan nooit goed zijn...

Oftewel, dat wordt een screen protector. Hebben jullie goede ervaringen met een bepaalde screen protector?
De ene die je krijgt bij de Nintendo case. Die heb ik gebruikt totdat ik mijn Chinese (eBay) tempered glass binnen kreeg.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-11 17:53

Ik gebruik zelf de amFilm https://www.amazon.co.uk/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Werkt perfect, en je krijgt er gelijk 2 in het pakket.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Beakzz
Toch fijn dat het om de paar dagen over screenprotectors gaat hier. Zo blijf ik ook een beetje op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op dat gebied. Als je protector in de search typt krijg je ook maar 11 pagina's dus dat kan nooit genoeg informatie zijn. Maar wel fijn dat iedereen zijn favoriet geeft van de 1 die hij toevallig zelf heeft gekocht :+

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Beakzz schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:44:
Toch fijn dat het om de paar dagen over screenprotectors gaat hier. Zo blijf ik ook een beetje op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op dat gebied. Als je protector in de search typt krijg je ook maar 11 pagina's dus dat kan nooit genoeg informatie zijn. Maar wel fijn dat iedereen zijn favoriet geeft van de 1 die hij toevallig zelf heeft gekocht :+
Je vergeet dat elke verkochte Switch anders is qua scherm, dus een update is altijd welkom ;) :+

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Cardwizard
  • Nu online
Ik heb er 1 van Hori, dat is de beste mocht je het nog willen weten

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik zou voorstellen om een overzichtje in de topicstart te plaatsen maar ik weet niet of dat veel gaat uitmaken :P

Fijn trouwens om zoveel SMO videos tegen te komen op social media en dergelijke. Heb het spel zelf nog niet maar kan zo een beetje meegenieten :p

[ Voor 11% gewijzigd door JackAvery op 06-11-2017 13:29 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Cardwizard schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:12:
[...]

Ik heb er 1 van Hori, dat is de beste mocht je het nog willen weten
Uiteindelijk ook voor Hori gegaan dus :P? Snap die fixatie op glazen protectors zelf niet zo in het geval van de Switch, dat touchscreen gebruik je amper (of ja, ik) en glas is veel zichtbaarder.

• Cardwizard
  • Nu online
Thomas schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:48:
[...]

Uiteindelijk ook voor Hori gegaan dus :P?
Ja want dat is de beste :+ en totaal onzichtbaar !!

Verwijderd

Thomas schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:48:
[...]

Uiteindelijk ook voor Hori gegaan dus :P? Snap die fixatie op glazen protectors zelf niet zo in het geval van de Switch, dat touchscreen gebruik je amper (of ja, ik) en glas is veel zichtbaarder.
Volgens mij vangt glas de klap beter op dan een dun stukje plastic. Ik heb mijn overige glazen protectors weggegeven aan collega's, en eentje heeft een kind dat graag met dingen gooit. Die had dus enkel de glazen protector kapot, en niet het scherm. Een dun laagje buigbaar plastic zal daar niet veel mee helpen, denk ik.

Gisteravond een mooie play gemaakt tegen een vriendin, die gelijk een uur helemaal tilted was, nadat ze triomfantelijk in de laatste bocht riep: "wat ga je eraan doen dan, met je groene schildje?" :+

https://gfycat.com/gifs/detail/WearyElegantBasil

• Thomas
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:55:
[...]

Volgens mij vangt glas de klap beter op dan een dun stukje plastic. Ik heb mijn overige glazen protectors weggegeven aan collega's, en eentje heeft een kind dat graag met dingen gooit. Die had dus enkel de glazen protector kapot, en niet het scherm. Een dun laagje buigbaar plastic zal daar niet veel mee helpen, denk ik.

Gisteravond een mooie play gemaakt tegen een vriendin, die gelijk een uur helemaal tilted was, nadat ze triomfantelijk in de laatste bocht riep: "wat ga je eraan doen dan, met je groene schildje?" :+

Nouja, het scherm zelf is al plastic en kan heel wat overleven. Zelfs een val van 1000 voet/~300 meter;

Zou me niks verbazen als bij een kleine val zowel de plastic protector als het scherm heel blijft :P

Het enige waar ik dat scherm voor wil beschermen zijn krassen, daar heb ik geen glazen protector voor nodig.

Verwijderd

Thomas schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:00:

Zou me niks verbazen als bij een kleine val zowel de plastic protector als het scherm heel blijft :P
Zou me ook niks verbazen als mijn Switch bij een kleine kutval van de bank een dikke barst zou hebben. Ik neem dit soort tests altijd met een grote korrel zout. Ligt er maar net aan hoe en wat. Heb mijn iPhone op de meest debiele manieren laten vallen en een keer tegen de muur gelanceerd- geen krasje/vuiltje. Vriendin van me laat 'em van heuphoogte op een vloer met vloerbedekking vallen- scherm compleet aan barrels. Punt van impact is de grootste factor, niet hoogte. Een val van 1000m is namelijk hetzelfde als een val van 500m in dit geval. Terminal velocity enzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 14:14 ]

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:54
[...]

Wat ik mij dus afvraag:
Hoeveel nut heeft een glazen screenprotector als je het op een plastic scherm plakt?

Bij een telefoon kan ik mij er wel iets bij voorstellen dat het glazen plaatje iets van de inslag opvangt, zodat het echte (glazen) scherm niet barst, maar geldt dat ook voor het plastic scherm van de Switch? Die lijkt mij sowieso een stuk minder gevoelig voor bartsen

Verwijderd

Flapperbol schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:15:
[...]

Wat ik mij dus afvraag:
Hoeveel nut heeft een glazen screenprotector als je het op een plastic scherm plakt?

Bij een telefoon kan ik mij er wel iets bij voorstellen dat het glazen plaatje iets van de inslag opvangt, zodat het echte (glazen) scherm niet barst, maar geldt dat ook voor het plastic scherm van de Switch? Die lijkt mij sowieso een stuk minder gevoelig voor bartsen
Persoonlijk vind ik het gevoel van een glazen scherm veel fijner, ook is plastic veel gevoeliger voor krassen (wellicht niet barsten, liggend aan dikte) dan tempered glass.

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024

Ik heb zelf de tempered glass screen protector van bol.com en die bevalt me prima. Je ziet in handheld mode wel dat er een screen protector op zit, maar het maakt het scherm naar mijn mening niet minder mooi. :)

• Klaasy99
[...]

Mooie snipe met dat groene schild. En lekker met de character kart combo tegen de meta ingaan :P

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
[...]

Heb je haar verteld dat ze die banaan gewoon vast moet houden? :+

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-11 01:09
Cardwizard schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:52:
[...]

Ja want dat is de beste :+ en totaal onzichtbaar !!
Jij hebt alle screenprotectors getest en bent tot deze conclusie gekomen?

• Cardwizard
  • Nu online
bvbal79 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:37:
[...]

Jij hebt alle screenprotectors getest en bent tot deze conclusie gekomen?
Let op -> :+

• bvbal79
Daarom liet ik die van mij weg >:)

• Cardwizard
  • Nu online
bvbal79 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:41:
[...]

Daarom liet ik die van mij weg >:)
Boefje

• Koldur
Glazen screenprotector op een plastic scherm is nutteloos als je hoopt dat het barsten tegen houdt van het plastic scherm. Plastic barst helemaal niet snel, dat is het voordeel van plastic, alleen krast plastic veel sneller. Er is bij telefoons gekozen voor glas om zoveel mogelijk krassen tegen te gaan, maar barsten doet het snel.
Kortom, plastic screenprotector beschermd je Switch scherm net zo goed als een glas versie bij een val.

• Zerora
JackAvery schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:28:
[...]

Ik zou voorstellen om een overzichtje in de topicstart te plaatsen maar ik weet niet of dat veel gaat uitmaken :P
Ik kan daar weleens naar kijken of ik wat info over wat accessoires kan plaatsen in de TS.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• bvbal79
Koldur schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:28:
Glazen screenprotector op een plastic scherm is nutteloos als je hoopt dat het barsten tegen houdt van het plastic scherm. Plastic barst helemaal niet snel, dat is het voordeel van plastic, alleen krast plastic veel sneller. Er is bij telefoons gekozen voor glas om zoveel mogelijk krassen tegen te gaan, maar barsten doet het snel.
Kortom, plastic screenprotector beschermd je Switch scherm net zo goed als een glas versie bij een val.
En die krassen dan.....hoe bescherm je die op je switch? Met schijn krassen op je plastic screenprotector? :) Ga juist voor een tempered glass om de krassen tegen te houden.

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 06-11-2017 16:14 ]

• Koldur
bvbal79 schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:13:
[...]

En die krassen dan.....hoe bescherm je die op je switch? Met schijn krassen op je plastic screenprotector? :) Ga juist voor een tempered glass om de krassen tegen te houden.
Ik heb meestal geen krassen, en plak eigenlijk ook nooit screenprotectors op mijn apparaten, alleen die van de Switch door vermeende problemen met het docking station. Switch zit nog geen enkele kras op gelukkig (ook niet op de protector). Normaal heb je helemaal geen protector nodig als je een beetje normaal ermee omgaat.

Ik heb de screenprotector gebruikt die bij de officiële tas zat, kostte mij daardoor niets extra's.

Punt wat ik maakte, is dat het barsten niet een plus is in dit geval, je moet de Switch dan wel heel erg bizar laten vallen. Dat is nu eenmaal het voordeel van het plastic "scherm" (eerder lens, net zoals bij de GB en andere handhelds van Nintendo).

• bvbal79
Koldur schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:25:
[...]

Ik heb meestal geen krassen, en plak eigenlijk ook nooit screenprotectors op mijn apparaten, alleen die van de Switch door vermeende problemen met het docking station. Switch zit nog geen enkele kras op gelukkig (ook niet op de protector). Normaal heb je helemaal geen protector nodig als je een beetje normaal ermee omgaat.

Ik heb de screenprotector gebruikt die bij de officiële tas zat, kostte mij daardoor niets extra's.

Punt wat ik maakte, is dat het barsten niet een plus is in dit geval, je moet de Switch dan wel heel erg bizar laten vallen. Dat is nu eenmaal het voordeel van het plastic "scherm" (eerder lens, net zoals bij de GB en andere handhelds van Nintendo).
Mijn kinderen gaan er hopelijk ook normaal mee om, maar je weet het nooit :)

Ik wil dus het iets nuanceren dan:
Conclusie moet dus zijn (glas) screenprotector voor krassen (pas als je ze hebt denk je shit), maar voor barsten hoef je niet bang te zijn toch.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Barsten krijg je bij een telefoon doorgaans alleen als je hem laat vallen. Dat het scherm van plastic is wil niet zeggen dat je Switch elke val overleeft :P Als hij op een joycon valt dan is de kans groot dat het mechanisme waar de joycon mee vast zit kapot gaat. Of andere dingen natuurlijk.

Tegen "normaal gebruik" krasjes is een plastic screenprotector prima. Een glazen zal beter zijn als je er graag met een mes op krast of hem onder in een emmer met spijkers bewaart ofzo :+

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Nu ben ik van plan een spel te kopen in de Canadese e-shop, maar hoe doe je dat nu weer zonder een nieuwe account te moeten aanmaken? (dus gewoon met je huidige account).
Bedankt alvast!

Verwijderd

Misschien gaan we meer Microsoft games op de Switch krijgen...
The Xbox One has lost out to the PlayStation 4 in terms of global share, while Nintendo's Switch has seemingly carved out a whole new sector of the market thanks to its hybrid nature. Microsoft is playing catch-up to a certain degree, but Xbox boss Phil Spencer has said that the firm's aim is to reach as many gamers as possible regardless of the platform they choose - and that could mean key Xbox exclusives being available on other consoles.
3 woorden:
Cuphead op Switch.

• bigdaddy1993
Cardwizard schreef op maandag 6 november 2017 @ 06:18:
[...]

Ik den zelf dat de aanbieding van mediamarkt (333 inc. SMO) de beste aanbieding was van dit jaar, geloof niet dat er een betere deal zal komen voorlopig
Wanneer was dit? Echt een hele leuke aanbieding idd.
Ik wacht nog een maand als er niks leuks komt dan haal ik de switch.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:17
is er inmiddels al meer bekend over de online updaten die er aankomt in het voorjaar? Begin me nu wel steeds meer te ergeren aan dat er geen fatsoenlijke party options zijn, dat je gewoon in een voice chat kan zitten en van game naar game kan gaan samen met vrienden.

Voelt daardoor toch beetje eenzaam als je op de switch speelt terwijl ik op ps4 ook bij singeplayer games gewoon een voice chat aangooi zodat ik lekker kan lullen met iemand die bijvoorbeeld ook met die game bezig is.

[ Voor 29% gewijzigd door Stylze op 06-11-2017 17:22 ]

Playstation 5

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:02

jasjenl

Liab A Tymo

NMe schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:13:
[...]

Schijnt opgelost te zijn als je de Switch helemaal uit zet en het daarna weer probeert. Zeggen ze ook aan het eind van het filmpje trouwens. :P
Inderdaad:
https://support.ubi.com/n...opoly-on-Nintendo-Switch/

En er zal binnenkort een patch uitkomen die het probleem helemaal oplost.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:43:
Misschien gaan we meer Microsoft games op de Switch krijgen...

[...]

3 woorden:
Cuphead op Switch.
Drie woorden:
Laat maar komen.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Verwijderd

Peter_Aragorn schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:12:
[...]

Drie woorden:
Laat maar komen.
Cuphead lijkt mij één van de weinige XBOX exclusive games die uitermate geschikt is voor de Switch. Of misschien wat van Rare (Perfect Dark remake? :p)

Verwijderd

Klaasy99 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:22:
[...]

Mooie snipe met dat groene schild. En lekker met de character kart combo tegen de meta ingaan :P
Wanneer ik met mensen die speel die minder ervaren zijn kies ik gewoon waar ik zin in heb of leuk vind staan :p zo tryhard ben ik met MK8 niet in casual mode. Ik wilde gewoon een vette quad bouwen :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 19:10 ]

• Klaasy99
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:09:
[...]

Wanneer ik met mensen die speel die minder ervaren zijn kies ik gewoon waar ik zin in heb of leuk vind staan :p zo tryhard ben ik met MK8 niet in casual mode. Ik wilde gewoon een vette quad bouwen :+
Haha snap ik. En toad op een quad ziet er altijd leuk uit _/-\o_

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:17:
[...]

Cuphead lijkt mij één van de weinige XBOX exclusive games die uitermate geschikt is voor de Switch. Of misschien wat van Rare (Perfect Dark remake? :p)
Als Cuphead de enige is, vind ik het al prima! Al mogen ze van mij ook Halo 1/2/3 naar de Switch gooien hoor :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-11 11:19

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik heb alle mogelijke info gevonden over rocket League en dat is nog verdomd weinig :) hij komt over een dag of 10 uit en ik wil graag weten wat voor multiplayer mogelijkheden er zijn.
Joycon spelen is mogelijk. 4 players volgens mij ook, maar wat kan in tabetop mode?

Dan die ook 4 player aan, ik hoop het zo. :)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als er dan iets van Rare naar de Switch zou komen dan het liefst Viva Pinata, lijkt me heerlijk voor onderweg :)
DukeN schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:58:
Ik heb alle mogelijke info gevonden over rocket League en dat is nog verdomd weinig :) hij komt over een dag of 10 uit en ik wil graag weten wat voor multiplayer mogelijkheden er zijn.
Joycon spelen is mogelijk. 4 players volgens mij ook, maar wat kan in tabetop mode?

Tabletop 4 player? Dat lijkt me nogal klein?

[ Voor 68% gewijzigd door pagani op 06-11-2017 20:17 ]

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 20:31

Sméagol

Master of Mayhem

DukeN schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:58:
[..]

Wil je echt met z'n vieren om een klein schermje zitten?

Make lovecraft not warcraft.

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-11 11:19

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Tuurlijk is het klein en komt het de gameplay niet ten goede. Maar ik (mijn zoontje) wilt wel de mogelijkheid hebben. Kan mariokart dat dan niet?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Zerora
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:17:
[...]

Laat Microsoft maar met een nieuwe Viva Piñata komen. Die game is best geschikt voor o.a. de Switch.

Verwijderd

http://m.bartsmit.com/m20...?currentSearchTerm=amiibo

Misschien interessant voor mensen die amiibo's verzamelen?

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Ah, de Metroid is helaas niet beschikbaar..

Edit:
DukeN schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:25:
Tuurlijk is het klein en komt het de gameplay niet ten goede. Maar ik (mijn zoontje) wilt wel de mogelijkheid hebben. Kan mariokart dat dan niet?
Ik weet dat niet 100% uit m'n hoofd, maar ik ben toch 99% zeker dat tabletop max 2 spelers is voor Mario kart. Meer is ook niet praktisch. Speler 1 en 4 zitten verder van het scherm, en het toch al kleine scherm wordt in vieren gedeeld.. Plus je moet nog apart 2 extra joy-cons meenemen.

Edit:
Dan maar aan het Googlen geslagen (wat jezelf had kunnen doen natuurlijk), en blijkbaar kan het wel. 4 player in tabletop mode.. Nee dank je.

[ Voor 56% gewijzigd door Sméagol op 06-11-2017 23:06 ]

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Edit: Sorry, dubbelpost., mag gedelete worden.

[ Voor 88% gewijzigd door Sméagol op 06-11-2017 23:03 ]

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-11 16:33
Lekker dan, haal net de Switch uit de dock, had hem er ingezet en nog niet weer uitgehaald, wilde de screenprotector er op doen, zitten er vegen op het scherm...

Dit betekend dus dat ik mijn Switch elke keer als ik hem in zijn dock ga zetten potentieel beschadig? Of is de plastic screenprotector voldoende?

• Cardwizard
  • Nu online
Qweridee schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:37:
Lekker dan, haal net de Switch uit de dock, had hem er ingezet en nog niet weer uitgehaald, wilde de screenprotector er op doen, zitten er vegen op het scherm...

Dit betekend dus dat ik mijn Switch elke keer als ik hem in zijn dock ga zetten potentieel beschadig? Of is de plastic screenprotector voldoende?
Hori!! De beste >:)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Een heel eind op weg met Zelda BOTW. Heel erg blij dat ik het direct in de master modus heb gespeeld. Zo naar het eind toe begint het toch wel makkelijker te worden en ik geniet juist van het feit dat het echt een survival is!

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Ik weet niet WAT er met de periode 14 tot 17 november is, maar ook Ginger: Beyond the Crystal (http://www.metacritic.com...ginger-beyond-the-crystal) komt deze periode naar de Switch:
https://www.dualshockers....h-first-trailer-released/

Dus we hebben nu op 14 en 17 november:

Rocket League Switch - 14 november
Batman: A Telltale Game Series Switch - 14 november
Pinball FX3 Switch - 14 november
L.A. Noire Switch - 14 november
Ben 10 - 14 november
Rime - 14 november
Rive Switch - 17 november
LEGO Marvel Super Heroes 2 - 17 november
The Elder Scrolls V: Skyrim - 17 november
Ginger: Beyond the Crystal Switch - 17 november

En dan lees je soms ook nog dat er niet genoeg games voor de Switch zijn..

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 22:36
Thanks, 3 amiibo's voor 21 euro inclusief verzendkosten. Kan ik gebruiken voor in SMO :9

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:42
Thrace Grumble schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:07:
Ik weet niet WAT er met de periode 14 tot 17 november is, maar ook Ginger: Beyond the Crystal (http://www.metacritic.com...ginger-beyond-the-crystal) komt deze periode naar de Switch:

Ben 10 - 14 november
Rime - 14 november

Vind het al heel knap dat in een dik half jaar die mening bij vele is veranderd :) er is zoveel te doen op de Switch en dat in een korte tijd :)

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Skyrim al gedownload... Nu nog wachten tot volgende vrijdag, dat hij ook wil opstarten :P

• lennertvdkort
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:24
outlandos schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:09:
[...]

Thanks, 3 amiibo's voor 21 euro inclusief verzendkosten. Kan ik gebruiken voor in SMO :9
Kon jij ze wel bestellen? gister avond(rond 23:00) al niet meer.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 22:36
lennertvdkort schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:36:
[...]

Kon jij ze wel bestellen? gister avond(rond 23:00) al niet meer.
Ja, maar enkel degene die nog op voorraad zijn.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik denk dat we toch wel kunnen concluderen dat we niet kunnen klagen over te klein game aanbod op de Switch, van dat lijkt Nintendo toch wel geleerd te hebben van zijn fouten.

Ik weet dat heel veel indie spellen ports zijn van spellen die al lang op steam en/of ps4 te krijgen zijn, maar ik vind juist de handheld manier van spelen in combinatie met die indie games zo fijn.
Zo heb ik gisterenavond Steamworld dig 2 uitgespeeld, daar had ik op mijn ps4 en TV nooit het geduld voor gehad, maar nu zo nog even voor het slapen gaan.. of op de bank als ik de TV niet heb :-) dan is het heerlijk om te doen. (en wat een LEUK spel was dat zeg)

Ik heb de switch gekocht bij release in de hoop dat het niet zou blijven bij Zelda en een Mario en dat de switch daarna zou degraderen tot een stofverzamelaar, maar tot nu toe heeft het apparaat me meerdere keren blij verrast. Ik zou zeggen, ga zo door.

• Cardwizard
  • Nu online
Thrace Grumble schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:07:

Ben 10 - 14 november
Rime - 14 november

Allemaal leuk en aardig maar wat zou je hier van willen spelen? Zit werkelijk niets bij dat mij leuk lijkt
Pagina: 1 ... 111 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!