[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.313 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 19:52
Sn0wblind schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:46:
Vraag me af, hebben andere Switch owners hier ook dat het plastic een beetje "klikt" als je drukt op de rand van het

[...]
Jep, de bovenkant en onderkant van de tablet zelf kraakt en klikt als je hem stevig vastpakt.
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:48:
[...]

Verder snap ik eigenlijk niet hoe mensen hun Switch scratchen in een recht dock. Als je deze voorzichtig plaatst, raakt het scherm volgens mij niet eens het dock. Als je deze natuurlijk als een mongool erin ramt dan zal het vast gebeuren...
Tja er zit ook iets tussen in. Ik wil de Switch gewoon kunnen docken zonder het gevoel te hebben dat ik een acteur ben in een Mission Impossible film die al bungelend aan kabels probeer het alarm niet te triggeren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Moddie schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:50:
Wat zijn eigenlijk jullie verwachten omtrent de line-up vanaf de zomer (post E3)?
Moet zeggen dat ik vooral uitkijk naar Super Mario Odyssey en Super Smash Brothers. :)

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 07-03-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Buddha_ schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 06:39:
[...]

Ik heb deze en ben er zeer tevreden over, zit ook een prima usb A-usb C kabel bij, kan de switch gelijk op het lichtnet.

https://www.google.nl/?gw...+USB+C+20100+mAh+Zwart+&*
Jij hebt er een met QualComm QuickCharge als ik het goed heb en dat raden ze af op Reddit.
Kan zo even niet vinden waarom.

Nee dat heb je niet :P de PowerCore Plus 20100 heeft dat niet maar zijn grote broer 26800 heeft dat wel.
Ik zag dat de PowerCore (Non Plus) 26800 geen QuickCharge heeft en dus een goede kandidaat kan zijn.

DO NOT charge your Switch with a powerbank or wall wart through a QC/Fast Charging port. This applies to all proprietary technologies, such as Qualcomm Quick Charge and Samsung Adaptive Fast Charging.

Gevonden!
Hier een video waarom je geen QuickCharge moet gebruiken.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ujaapnnNzsQ]

[ Voor 21% gewijzigd door Blubkens op 07-03-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:45
Blubkens schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:59:
[...]

Jij hebt er een met QualComm QuickCharge als ik het goed heb en dat raden ze af op Reddit.

DO NOT charge your Switch with a powerbank or wall wart through a QC/Fast Charging port. This applies to all proprietary technologies, such as Qualcomm Quick Charge and Samsung Adaptive Fast Charging.
En DASH van oneplus? Ging er eigenlijk vanuit dat zulke truucjes niet aan zouden gaan als er geen compatible apparaat zit aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik hoopte eigenlijk, met de aankondiging van Codemasters als een van de third party developers, dat we Micro Machines gingen krijgen. Helaas is de Switch versie nooit aangekondigd... ben er bang voor dat die ook niet gaat komen. Is wel de ideale Switch game lijkt me, alhoewel de wapens die ze erin hebben gestopt voor mij een reden zouden kunnen zijn om het niet te kopen.

Ik hoop gewoon op een degelijke racegame, en dan niet super arcade, maar ja we hebben geen analoge triggers of knoppen:(
En anders maar Wave Race (pretty please).

Super Smash Bros ben ik inmiddels wel op uitgekeken die serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
CH40S schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:49:
[...]
Euh, je vermaakt je met het ventilator gat? Heb tot nu toe in elk geval ook niet echt iets gevonden wat een klikkend geluid maakt als ik op de rand van het ... druk. ;)

Heb zelf geen problemen met de Switch. :) Grootste probleem is dat ik gisteren niet even Zelda heb gespeeld! :(
Ik merkte het gewoon op toen ik de switch op pakte en mijn duim op dat ventilator gat/frame lag.
Phusebox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:53:
[...]

Jep, de bovenkant en onderkant van de tablet zelf kraakt en klikt als je hem stevig vastpakt.
BIj mij alleen de bovenkant tot nu toe. Maar zal waarschijnlijk denk ik geen long term problemen veroorzaken. Hoop ik.

[ Voor 25% gewijzigd door Sn0wblind op 07-03-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Blubkens schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:59:
[...]

Hmm zou wel graag de reden weten. Als echt enkel alleen de Nintendo charger is toegestaan, had er dan geen USB-C poort van gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Sn0wblind schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:03:
Ik merkte het gewoon op toen ik de switch op pakte en mijn duim op dat ventilator gat/frame lag.
Ah, zo bedoel je. Ja, dat had ik ook, eenmalig though.

@Phusebox, ik lees trouwens wel dat ze (= Codemasters) Dirt 4 nog niet uitsluiten voor een Switch-release. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:48:
[...]

Verder snap ik eigenlijk niet hoe mensen hun Switch scratchen in een recht dock. Als je deze voorzichtig plaatst, raakt het scherm volgens mij niet eens het dock. Als je deze natuurlijk als een mongool erin ramt dan zal het vast gebeuren...
Een percentage van de docks is niet volledig recht. Dit kan een mogelijke verklaring zijn?

Mensen die effectief problemen hebben met een Switch die niet op te lossen zijn: contacteer Nintendo. Zij kunnen mogelijk je joycons repareren of omruilen - wat je probleem hopelijk verhelpt.
Vooral is het belangrijk dat ze de schaal van dergelijke problemen ondervinden door drukte op de helpdesk :)
Phusebox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:04:
[...]

Hmm zou wel graag de reden weten. Als echt enkel alleen de Nintendo charger is toegestaan, had er dan geen USB-C poort van gemaakt?
Het is niet zozeer dat deze niet werken, maar dat deze de extra amperages die men 'verwacht omdat het QC is' niet kan krijgen omdat Switch deze proprietaire technologieën niet ondersteunt. Dit is de schuld van de wildgroei aan fabrikantsspecifieke technieken die USB3/C momenteel rijk is...

Als je zeker wilt zijn dat je power bank werkt, koop dan een die USB-PD ondersteunt, gebruik poorten die niet werken met proprietaire technieken, en zorg dat je goede USB-kabels hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 09:00
Ik maak me er eigenlijk niet echt druk om, maar ben stiekem toch wel benieuwd of andere Switch-eigenaren ook ervaren een zijde (in mijn geval rechts) van het scherm iets 'uitsteekt' en niet zo mooi verzonken in de case ligt als de andere kant. Het komt er iets bovenuit. Je kan die kant, in mijn geval, ook een klein beetje indrukken (waarna het weer terug omhoog komt).

Het is minimaal, en ik stuur hem er niet voor terug - vooral ook omdat ik voor de rest totaal geen problemen ervaar en eigenlijk erg blij men met m'n Switch. Maar toch... benieuwd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
[...]

Ik heb mijn bericht aangepast met een video erbij. Misschien is dat wat duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CH40S schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:05:
[...]
Ah, zo bedoel je. Ja, dat had ik ook, eenmalig though.

@Phusebox, ik lees trouwens wel dat ze (= Codemasters) Dirt 4 nog niet uitsluiten voor een Switch-release. :)
Had ik ook gelezen, maar ja dat is hetzelfde als zeggen dat ze FIFA 16 ook niet uitsluiten voor de Switch. Als ze nu nog moeten beginnen wordt het op zijn vroegst eind 2018, dan zit niemand er meer op te wachten.
JackAvery schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:08:
[...]
[...]

Het is niet zozeer dat deze niet werken, maar dat deze de extra amperages die men 'verwacht omdat het QC is' niet kan krijgen omdat Switch deze proprietaire technologieën niet ondersteunt. Dit is de schuld van de wildgroei aan fabrikantsspecifieke technieken die USB3/C momenteel rijk is...

Als je zeker wilt zijn dat je power bank werkt, koop dan een die USB-PD ondersteunt, gebruik poorten die niet werken met proprietaire technieken, en zorg dat je goede USB-kabels hebt.
Ok. Ja ik heb zelf een USB-C charger met PD inderdaad, maar ik dacht dat je bedoelde dat het kwaad kon. Het is alleen dat het langzaam gaat dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

This applies to all proprietary [...]

dat betekent dus geen open standaarden, maar speciale meuk die smartphonefabrikanten zelf maken. Samsung bla bla Charge lijkt me geen officiele spec van USB-C. Kan me inderdaad voorstellen dat de Switch daar niet op gemaakt is. Je zal doe specifieke tech ook vast niet moeten proberen op je Huawei o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Even een snelle vraag. ik ga straks de switch ophalen( besteld bij iemand via marktplaats voor een nette prijs)

Is de estore al beschikbaar? en zijn spellen als Zelda al te downloaden en spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is er trouwens iemand, die de tempered glass screenprotector heeft van Bigben? Ik ben namelijk benieuwd naar ervaringen.
sygys schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:17:
Even een snelle vraag. ik ga straks de switch ophalen( besteld bij iemand via marktplaats voor een nette prijs)

Is de estore al beschikbaar? en zijn spellen als Zelda al te downloaden en spelen?
Ja, de eStore is beschikbaar. Ja, Zelda is speelbaar, dat was niet voor niets een 'launch' titel natuurlijk. Beetje meer verdiepen in de materie kan echt geen kwaad, imo.

[ Voor 68% gewijzigd door CH4OS op 07-03-2017 11:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 09:29
sygys schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:17:

Ja die is beschikbaar en ja dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:14
Martiveen schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:00:
[...]

En DASH van oneplus? Ging er eigenlijk vanuit dat zulke truucjes niet aan zouden gaan als er geen compatible apparaat zit aangesloten
Ik lees op reddit dat de switch meld dat ie niet kan laden heb het zelf nog niet geprobeerd, je dash kabel + een random adapter of andersom zou wel moeten werken, ik zal dit eens testen als ik tijd heb

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
CH40S schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:18:
Is er trouwens iemand, die de tempered glass screenprotector heeft van Bigben? Ik ben namelijk benieuwd naar ervaringen.
[...]
Ja, de eStore is beschikbaar. Ja, Zelda is speelbaar, dat was niet voor niets een 'launch' titel natuurlijk.
Vanavond kan ik je er meer over vertellen. Ik las hier veel positieve verhalen van andere Tweakers! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sygys
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:46
Steven030 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:18:
[...]

Ja die is beschikbaar en ja dat kan :)
Bedankt, thats all i needed to know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

sygys schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:20:
Bedankt, thats all i needed to know!
Ik zou alleen wel de game los kopen, ik denk dat als download vanuit de eStore wat aan de maat gaat zijn op de Switch, die toch al beperkt is in de opslagruimte, of je moet een MicroSD kaartje in de Switch steken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blubkens
  • Niet online
CH40S schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:21:
[...]
Ik zou alleen wel de game los kopen, ik denk dat als download vanuit de eStore wat aan de maat gaat zijn op de Switch, die toch al beperkt is in de opslagruimte, of je moet een MicroSD kaartje in de Switch steken.
Ik gok dat het probleem hier de voorraad is :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisP93
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-10 12:03
CH40S schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 10:49:
[...]
Euh, je vermaakt je met het ventilator gat? Heb tot nu toe in elk geval ook niet echt iets gevonden wat een klikkend geluid maakt als ik op de rand van het ... druk. ;)

Heb zelf geen problemen met de Switch. :) Grootste probleem is dat ik gisteren niet even Zelda heb gespeeld! :(
Idem. Grootste probleem hier is gebrek aan tijd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Blubkens schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:19:
[...]

Vanavond kan ik je er meer over vertellen. Ik las hier veel positieve verhalen van andere Tweakers! :)
Op zich was het ding zelf prima ware het niet dat er bij mij een foutje in zat waardoor ik telkens een plekje in het midden had waar de protector niet hechtte en het touchscreen ook niet meer goed reageerde daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Wil I Am Setsune fysiek gaan bestellen, maar die is ook bij play-asia.com uitverkocht. Zijn er nog andere grote webwinkels uit Azië waar ik dit voor een normale prijs zou kunnen bestellen?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
Phusebox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:13:
[...]

Ok. Ja ik heb zelf een USB-C charger met PD inderdaad, maar ik dacht dat je bedoelde dat het kwaad kon. Het is alleen dat het langzaam gaat dus?
Ben hier zelf ook geen expert in, maar ik zou het (=QuickCharge e.d. proberen gebruiken) gewoon niet doen gezien je de keuze toch hebt :P De powerbanks die ik heb gezien met QC ondersteuning hebben meestal ook poorten zonder QC. Het probleem met technieken als QC en Dash is dat ze niet conform USB specs gemaakt zijn en dus problemen _kunnen_ veroorzaken met apparaten die het niet ondersteunen. Better safe than sorry?
USB-PD wordt in ieder geval gewoon ondersteund.

Als je tijd teveel hebt, kan je deze guide doorlezen. Niet geschreven door een expert - dus er kunnen zeker fouten in staan - maar op zijn minst iemand die de tijd heeft genomen om veel materiaal door te lezen.

Hetzelfde geldt voor USB-C kabels - een hoop kabels wordt geproduceerd zonder de specs van de standaard te respecteren. Deze kunnen wel degelijk gevaarlijk zijn voor je apparaten.
Seroczynski schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:34:
Wil I Am Setsune fysiek gaan bestellen, maar die is ook bij play-asia.com uitverkocht. Zijn er nog andere grote webwinkels uit Azië waar ik dit voor een normale prijs zou kunnen bestellen?
CDJapan lijkt m te verkopen, maar met een "ships within 3 to 7 days" status.

[ Voor 16% gewijzigd door JackAvery op 07-03-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:50
Die wil ik ook nog wel op Cart hebben idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:16
Laten we hopen dat Nintendo ineens met een surprise nieuwe Metroid komt. Dan ben ik gelijk verkocht en koop ik gelijk een switch. Voor nu vind ik het aanbod helaas te mager. Zelda is natuurlijk wel een switch waard echter is dat een maand en dan moet er wel gelijk weer goede content beschikbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
JackAvery schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:35:
[...]

CDJapan lijkt m te verkopen, maar met een "ships within 3 to 7 days" status.
Thanks, ga ik hem daar bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
Phusebox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:27:
[...]

Op zich was het ding zelf prima ware het niet dat er bij mij een foutje in zat waardoor ik telkens een plekje in het midden had waar de protector niet hechtte en het touchscreen ook niet meer goed reageerde daardoor.
Wil na het lezen van je reactie proberen om hem in de mediamarkt vestiging zelf te laten plaatsen aan de smartbar. Ik ga morgen eens proberen of ze dit in de vestiging willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:20
Ik heb nog een betaalde en bestelde switch liggen bij een bezorgpunt van wehkamp. Aangezien ik al voorzien ben zal ik deze terugsturen. Evt zou ik hem ook hier aan iemand kunnen geven als daar interesse in is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DennisP93 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:47:
[...]

Wil na het lezen van je reactie proberen om hem in de mediamarkt vestiging zelf te laten plaatsen aan de smartbar. Ik ga morgen eens proberen of ze dit in de vestiging willen doen.
Benieuwd of ze dat doen, dan wil ik er nog wel eens wat geld tegenaan gooien. Keep me posted.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 15:57
giantgiantus schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:02:
Ik heb nog een betaalde en bestelde switch liggen bij een bezorgpunt van wehkamp. Aangezien ik al voorzien ben zal ik deze terugsturen. Evt zou ik hem ook hier aan iemand kunnen geven als daar interesse in is.
Waar woon je? Kom ik hem wel even ophalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 09:29
Heeft iemand toevallig 1, 2 Switch via de duitse Amazon digitaal besteld? Dit kan alleen als je een Duits adres opgeeft. Werkt de downloadcode dan wel in de Nederlandse estore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
Phusebox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:03:
[...]

Benieuwd of ze dat doen, dan wil ik er nog wel eens wat geld tegenaan gooien. Keep me posted.
will do! :) verwacht morgen in de avond langs te gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Steven030 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:05:
Heeft iemand toevallig 1, 2 Switch via de duitse Amazon digitaal besteld? Dit kan alleen als je een Duits adres opgeeft. Werkt de downloadcode dan wel in de Nederlandse estore?
Heb ik gisteren gedaan met hulp van een vriend die een echt adres in Nürnberg heeft. De download code werkt zonder probleem. Ik weet dus alleen niet of ze je betaalwijze ook op land checken.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:12
Steven030 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:47:
[...]

De demo van Puyo Tetris? Ik heb de Switch op Nederlands ingesteld en heb alleen de demo van Snipperclips. Op welke store heb jij de Switch ingesteld en weet iemand misschien of dat je na het downloaden van de demo weer terug kan wisselen naar de Nederlandse store?
Je moet even op de website van Nintendo (account) een nieuw account aanmaken en dan als regio Japan aangeven. Dan kan je die toevoegen aan de Switch en vanaf dat moment vraagt hij met welk account je de eshop wilt bekijken, Kies je voor je Japanse account dan is de Eshop dus ook Japans en dan kan je de demo van Puyo en Dragon Quest donwloaden. Die laatste is trouwens niet te doen zonder kennis van de Japanse stijl, maar leuk om even te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Niet dat ik er echt op zit te wachten, maar ik krijg van geen enkele (eshop) aankoop punten in MyNintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
Iemand ervaring met de strategy guide van BotW? is het wat? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:52
Tjah een strategy guide kopen wanneer je binnen een paar seconden hetzelfde kan googlen? Meh ik zou het niet doen in elk geval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AJH81
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 15:48
Ik heb hem hier besteld. Nog iets goedkoper en geen gedoe met adressen. Werkt in de Nederlandse eshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 09:47
YouTube: I HAVE NO WORDS...|Nintendo Switch UNBOXING Deze video is geniaal. Het bewijst dat al dat slappe geouwehoer niet nodig is bij de unbox video's. Briljant! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Phusebox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 11:13:
[...]

Had ik ook gelezen, maar ja dat is hetzelfde als zeggen dat ze FIFA 16 ook niet uitsluiten voor de Switch. Als ze nu nog moeten beginnen wordt het op zijn vroegst eind 2018, dan zit niemand er meer op te wachten.
We hebben het over een poort hé. Nou niet net doen of ze het spel vanaf scratch moeten opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Die Switch Pro controller. Het kriebelt om er een te kopen; maar wat is er nu écht een meerwaarde aan? Voor mij liggen de joy-cons eigenlijk al goed in de hand... vandaar ook de vraag of het de kost wel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
marcelproust schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:04:
Die Switch Pro controller. Het kriebelt om er een te kopen; maar wat is er nu écht een meerwaarde aan? Voor mij liggen de joy-cons eigenlijk al goed in de hand... vandaar ook de vraag of het de kost wel waard is.
Tja het is afhankelijk van of je de joycons voldoen. Hij ligt beter in de hand, de joysticks hebben meer travel ect. Maar ik moet eerlijk zeggen dat totdat er een shooter uitkomt, de joycons voor mij voldoen.

Wat ik trouwens jammer vind, is dat de Joycons geen analoge triggers hebben. Dat was in racegames ideaal geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcheese
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:37
Phusebox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:00:
Snipperclips geprobeerd met mijn vrouw, ik dacht dat is nou iets wat zij misschien ook leuk vind. Maar ze vond er geen zak aan. Haha.
Same here...

Had ook de hoop nu eens lekker samen te kunnen gamen.
Helaas ...
nou ja, meer tijd voor Zelda :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 18-10 07:31

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb die gekocht om thuis te laten liggen. Thuis speel ik er dan ook altijd mee en hoeft ik ook de JoyCons niet elke keer van de Switch af te halen. Switch in het Dock en gaan met de Pro Controller. Qua comfort, het ding ligt lekker in de hand maar ik kan het dus niet vergelijken met de JoyCons in de Grip want die gebruik ik niet.

Conclusie: Eigen preference. Is het voor jou het geld waard?
remcheese schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:07:
[...]

Same here...

Helaas ...
Jammer. Mijn vriendin leek het wel leuk te vinden. Had hem gekocht omdat we binnenkort een weekend weg gaan, leek me leuk om de Switch mee te nemen en dan savonds gezellig op de bank een casual game te spelen samen.

[ Voor 23% gewijzigd door Wahloh op 07-03-2017 13:12 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Same here...

Helaas ...
Weer verleid door die marketing vrouwen die het wel leuk vinden in de video's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Phusebox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:29:
Niet dat ik er echt op zit te wachten, maar ik krijg van geen enkele (eshop) aankoop punten in MyNintendo.
Ik heb voor mijn fysieke Zelda de punten via het Switch menu kunnen claimen. Echter staat op de Club Nintendo website iets over punten voor het spenderen van €20 op de eShop die ik niet voor elkaar krijg terwijl ik gewoon Fast Racing RMX heb gekocht.

M.b.t. de Pro Controller; ik vind hem echt geweldig voor thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzyreil
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-10 16:46
[...]

Same here...

Helaas ...
Mijn vriendin daarintegen vind het wel een leuk spel en zij is totaal geen gamer! Voornamelijk omdat je geen tijd hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:28
Heb zelf ook de Pro controller. Heerlijke controller om vast te houden. Gisteren echter de switch in handheld modus gebruikt met de joy-cons eraan vast. Ook dat vond ik geen probleem. Heb de grip voor de joy-cons nog niet gebruikt omdat de Pro controller voor mij volledig voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP93
keepitfrosty schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 12:40:
Tjah een strategy guide kopen wanneer je binnen een paar seconden hetzelfde kan googlen? Meh ik zou het niet doen in elk geval
Ja klopt. Maar ik vindt het wel fijn om zaken te kunnen afstrepen met een potlood zodat ik wat beter zicht hou op wat ik nog moet doen om aan die 100% te komen :') helemaal nu er zoveel te doen is als in BotW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-10 16:20
Ik heb hem fysiek voor vijf en dertig euro gekocht gisteren, misschien dat een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Seroczynski schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:15:
[...]

Ik heb voor mijn fysieke Zelda de punten via het Switch menu kunnen claimen. Echter staat op de Club Nintendo website iets over punten voor het spenderen van €20 op de eShop die ik niet voor elkaar krijg terwijl ik gewoon Fast Racing RMX heb gekocht.

M.b.t. de Pro Controller; ik vind hem echt geweldig voor thuis.
20 euro > 19.99 misschien dat dat het probleem is? ik heb ook Fast RMX, en geen punten

Ik had via de credit card 20 euro tegoed gekocht en daarna fast rmx aangeschaft, dan hou je 1 cent over op je account.. beetje raar systeem, laat me gewoon direct 19.99 afrekeken met mij cc voor mijn aankoop. Zal wel een truc zijn om een paar euro balance te forceren, waardoor je makkelijker DLC aankopen doet..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Prulleman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:27:
[...]

20 euro > 19.99 misschien dat dat het probleem is? ik heb ook Fast RMX, en geen punten

Ik had via de credit card 20 euro tegoed gekocht en daarna fast rmx aangeschaft, dan hou je 1 cent over op je account.. beetje raar systeem, laat me gewoon direct 19.99 afrekeken met mij cc voor mijn aankoop. Zal wel een truc zijn om een paar euro balance te forceren, waardoor je makkelijker DLC aankopen doet..
Ik heb gewoon via creditcard gekocht en gekozen voor exacte bedrag? Je hoeft niet per se tegoed te kopen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Prulleman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:27:
[...]

Maar dan zou je deze toch moeten kunnen kiezen?

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/d1616ce448da3cfe5c65cbf77a610f3d.png
Phusebox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:29:
[...]

Ik heb gewoon via creditcard gekocht en gekozen voor exacte bedrag? Je hoeft niet per se tegoed te kopen hoor.
Ik heb ook met CC besteld. Moest toen voor €20 punten aanschaffen met de CC, waarna ik met de punten Fast Racing RMX kon kopen. Heb niet gezien dat ik direct betalen kon.

[ Voor 33% gewijzigd door Seroczynski op 07-03-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
KaiTak schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:20:
[...]

Ik heb hem fysiek voor vijf en dertig euro gekocht gisteren, misschien dat een idee?
waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Phusebox schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:29:
[...]

ah, die optie had ik niet gezien, dat valt weer mee dan

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb mijn Golden Coins gewoon ontvangen bij de aanschaf van Snipperclips. Dat is toch waar het over gaat?

Zo heb ik er 20 ontvangen voor Snipperclips en 16 voor Zelda: Breath of the Wild (Retail) maar geen voor de Season Pass van BotW.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
[...]

Same here...

Helaas ...
Bij mij wilde ze Snipperclips niet eens proberen 8)7 Een paar minuten later zat ze Puyo Puyo met me te spelen. Snipperclips zal wel te weinig zuurstok kleuren bevatten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Wahloh schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:47:
Ik heb mijn Golden Coins gewoon ontvangen bij de aanschaf van Snipperclips. Dat is toch waar het over gaat?

Zo heb ik er 20 ontvangen voor Snipperclips en 16 voor Zelda: Breath of the Wild (Retail) maar geen voor de Season Pass van BotW.
Ja klopt. Heb je daar niets voor hoeven doen? Voor Zelda moest ik bij de opties de Golden Coins redeemen, maar bij Fast Racing RMX heb ik geen dergelijke functie. Ik heb mijn account gelinkt aan mijn Nintendo Network ID, maar de screenshot van hierboven is van mijn persoonlijke pagina afkomstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Seroczynski schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:52:
[...]

Ja klopt. Heb je daar niets voor hoeven doen? Voor Zelda moest ik bij de opties de Golden Coins redeemen, maar bij Fast Racing RMX heb ik geen dergelijke functie. Ik heb mijn account gelinkt aan mijn Nintendo Network ID, maar de screenshot van hierboven is van mijn persoonlijke pagina afkomstig.
Even samenvatten. Je hebt in de eShop Fast Racing RMX aangeschaft door met je creditcard €20,- tegoed aan te schaffen en vervolgens te spenderen in de eShop.

Voor Retail games moet je inderdaad in het overzicht -/+ indrukken en dan claimen maar voor games die aanschaft vanuit de eShop worden deze automatisch toegevoegd.

De missies die je laat zien blijven daar zo staan want die zijn vaker te doen. Het is alleen een overzicht van wat je zou krijgen voor de verschillende aankopen die je doet.

Je kunt je coin-geschiedenis bekijken door deze link: https://my.nintendo.com/point/history

Daar zou moeten staan waar je Golden Coins voor hebt ontvangen. Bij mij staat er :
Geclaimd: Nintendo eShop-aankoop: 10,00-19,99 € (incl. btw) + 20 Coins
Geclaimd: Een Nintendo Switch-gamecard registreren (eShop-waarde: >60,00 €) + 16 Coins

[ Voor 7% gewijzigd door Wahloh op 07-03-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wahloh schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:58:
[...]

Even samenvatten. Je hebt in de eShop Fast Racing RMX aangeschaft door met je creditcard €20,- tegoed aan te schaffen en vervolgens te spenderen in de eShop.

De missies die je laat zien blijven daar zo staan want die zijn vaker te doen. Het is alleen een overzicht van wat je zou krijgen voor de verschillende aankopen die je doet.

Je kunt je coin-geschiedenis bekijken door deze link: https://my.nintendo.com/point/history

Daar zou moeten staan waar je Golden Coins voor hebt ontvangen. Bij mij staat er :
Geclaimd: Een Nintendo Switch-gamecard registreren (eShop-waarde: >60,00 €) + 16 Coins
Bij mij staat er het zelfde dus ik neem aan dat die >60,00 € voor de fysieke versie van Zelda is. Krijg je geen punten meer voor de console zelf tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Wahloh schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:58:
[...]

Bedankt man. Dankzij de history link kan ik zien dat ik inderdaad gewoon mijn Golden Coins heb ontvangen. Het feit dat die missies op een ander gedeelte van de website staan zonder de mogelijkheid die te claimen hebben mij in de war gebracht. Daarnaast heb ik geen bevestiging gekregen waardoor ik simpelweg niet op de hoogte was van mijn beloning.

Verhaal klopt verder helemaal zo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Beakzz schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:01:
[...]

Bij mij staat er het zelfde dus ik neem aan dat die >60,00 € voor de fysieke versie van Zelda is. Krijg je geen punten meer voor de console zelf tegenwoordig?
Ja de >€60,- is voor de Retail Zelda. Blijkbaar niet, dat is best jammer.

[ Voor 6% gewijzigd door Wahloh op 07-03-2017 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-10 12:01
Is er iemand die al een XaoMi powerbank heeft gebruikt om zijn switch op te laden? Ik heb er eentje liggen (de grootste) maar heb enkel nog geen usb-c kabel =)

Iemand die mij daar een antwoord op kan geven?

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsken
Ik heb mijn Switch vanacht opgeladen met een 6000mah 2,4 amp 5v powerbank. Dus ik zie niet waarom de XaoMi dat niet zou kunnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
Stef87 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:04:
Is er iemand die al een XaoMi powerbank heeft gebruikt om zijn switch op te laden? Ik heb er eentje liggen (de grootste) maar heb enkel nog geen usb-c kabel =)

Ja, met de 16000 werkt het. Heb zo'n stekkertje gekocht (micro USB --> USB-C):
Afbeeldingslocatie: https://image.allekabels.nl/image/1371957-0/usb-c-naar-usb-micro-b-adapter-2.0-aansluiting-2-usb-c-male.jpg
Steven030 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:47:
De demo van Puyo Tetris? Ik heb de Switch op Nederlands ingesteld en heb alleen de demo van Snipperclips. Op welke store heb jij de Switch ingesteld en weet iemand misschien of dat je na het downloaden van de demo weer terug kan wisselen naar de Nederlandse store?
Japans account aanmaken en toevoegen aan je Switch. dan log je daarmee in op de E-Shop en download de demo, die je vervolgens met eigen account kunt spelen.
Amazon.co.jp 53 euro incl. verzenden en invoer.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Amazon.co.jp 53 euro incl. verzenden en invoer.
Super, dat vind ik toch een betere optie dan CDJapan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-10 00:37
Steven030 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 14:10:
[...]

Ik heb gelukkig nergens last van maar je bent in ieder geval niet de enige die dit heeft. Ik denk dat dit in de nabije toekomst wel gepatched zal worden, maar tot die tijd zou ik als ik jou was de Switch niet in de slaapstand zetten maar helemaal uitschakelen
Wat een gedonder allemaal! Blijkt nu dat wanneer ik mijn Ziggo Horizon box uitzet het niet meer gebeurd... dikke kolder dit. Geen idee hoe ik ervaar kom maar het komt erop neer als ik tv wil kijken moet de switch uit het Dock |:(

Alsof dat nog niet genoeg is blijkt het ook dat ik een hele lichte kras van boven naar beneden heb links op het zwarte gedeelte van het scherm. Sinds vanmorgen de nintendo screenprotector erop en jahoor die blijkt ook al makkelijk te krassen. Je wilt niet weten hoe voorzichtig ik de switch in het Dock doe telkens... echt niet best dit. Overweeg gewoon hem te verkopen en te wachten tot deze kinderziektes/designfouten eruit gehaald zijn. ;(

De joy cons echter werken wel prima dus verder geen klachten.

Waar blijft Nintendo met een Reactie?!

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-10 15:21

Desperado112

Mokum

Vraag mij af hoe al die mensen er krassen op kunnen krijgen. Ik heb nog nergens last van, wel met beleid natuurlijk in en uit de dock halen.

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik let er niet eens zo goed op, maar heb (volgens mij) nog geen krassen. Heb wel ergens een afbeelding gezien dat de docking stations soms wat meer naar binnen vallen dan anderen, wellicht heeft dat er mee te maken. Wel vervelend als je er krassen door krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-10 14:41

Lagune

Its time for warp

ik heb ook nergens krassen, vraag me af is het door ruw gebruik van de dock of zijn het de docks?

ps:

http://www.nintendolife.c...now_about_nintendo_switch

o.a. claimen van mynintendo punten voor fysieke games

[ Voor 28% gewijzigd door Lagune op 07-03-2017 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-10 00:37
Seroczynski schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:42:
Ik let er niet eens zo goed op, maar heb (volgens mij) nog geen krassen. Heb wel ergens een afbeelding gezien dat de docking stations soms wat meer naar binnen vallen dan anderen, wellicht heeft dat er mee te maken. Wel vervelend als je er krassen door krijgt.
Ik dacht ook geen enkel krasje te hebben maar kijk maar eens goed met vol licht erop dan zal je zien dat vrijwel iedereen wel iets heeft want hoe ik anders een krasje erop kan hebbe... Joost mag t weten

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik snap werkelijkwaar niet waarom iedereen zich zi druk maakt. Geniet gewoon van het ding. Ten eerste is die niet zo duur en ten tweede ziet het schermpje eruit alsof je hem zo kan vervangen.

Ik heb werkelijkwaar nog nooit ergens een beschermhoes oid op gedaan. Doe toch ook geen plastic zak om m'n schoenen? Tis een gebruiksproduct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bierautomaat
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 03-08 18:38

Ik heb de normale Xiaomi 20000mAh 5V, 2.1A met usb-A naar C kabel van Belkin. Die laadde men switch van 96 naar 100 op tijdens het spelen. Zeer beperkt getest dus maar wel positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisP93
giantgiantus schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:50:
Ik snap werkelijkwaar niet waarom iedereen zich zi druk maakt. Geniet gewoon van het ding. Ten eerste is die niet zo duur en ten tweede ziet het schermpje eruit alsof je hem zo kan vervangen.

Ik heb werkelijkwaar nog nooit ergens een beschermhoes oid op gedaan. Doe toch ook geen plastic zak om m'n schoenen? Tis een gebruiksproduct.
de eerste krassen doen desalniettemin altijd pijn. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
DennisP93 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:53:
[...]

de eerste krassen doen desalniettemin altijd pijn. :|
Snap ik. Maar een gemiddelde winterjas is duurder en daar doen mensen niet zo overspannen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:21
Vraagje, iemand die al een goeie oplader weet? Wil een externe aanschaffen + lange kabel. Kan de kabel voor meer producten gebruiken en die van Nintendo is aardig prijzig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25

Ik heb een 10.000 mAh Xiaomi geprobeerd (gen1, zonder quickcharge dus). Werkt prima, laad met zo'n 1,3-1,5A op. Zelfde als met een dikke 10A multi-charger die ik heb liggen. Meer wil de Switch gewoon niet hebben van 5 volt laders. Getest met drie kabels, alle 3 het zelfde:
- 50cm USB-A -> Micro USB -> USB-C (zo'n adaptertje).
- 3 meter Blitzwolf USB-A -> USB-C kabel
- 20cm USB-A -> USB-C kabel die ik bij mn GoPro kreeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
giantgiantus schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:50:

Haha precies, Helemaal moeilijk doen met een screenprotector die zelf nog erger krast. Je hebt dus altijd een bekrast beeld, maar het originele scherm is dan nog zo goed als nieuw 8)7

Misschien kan ik me er niet druk om maken aangezien ik nog nooit een console heb verkocht, maar de Switch is om te gebruiken en niet om in het volle licht naar krasjes te zoeken. Drukte om niets als je het mij vraagt. Ik heb dan zelf ook niet gezocht naar krasjes en zolang er niks duidelijk in beeld zit zal ik er ook niet mee zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

iemand al ervaring met die officiele nintendo case ?
Ik denk deze aan te schaffen maar kan hem nog nergens uit voorraad krijgen :(

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jd1987
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-10 17:14

jd1987

cliquefotografie.nl

Prima case, neem er elke dag mijn Switch in mee in mijn tas in het OV. Binnenin zit een stoffen klepje die het scherm beschermd met ruimte voor een aantal cartridges en bijv een USB-C kabel. De screenprotector die erbij zit vond ik wel ruk(zeer statisch). Die heb ik gauw vervangen voor een tempered glass protector van Big Ben.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Arnevld schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:14:
iemand al ervaring met die officiele nintendo case ?
Ik denk deze aan te schaffen maar kan hem nog nergens uit voorraad krijgen :(
bedoel je deze:
http://www.bartsmit.com/n...tch-etui-en-beschermfolie

Op zich prima, materiaal is nog redelijk flexibel dus je moet er niet op gaan zitten ofzo, de stand optie is wel fijn, doen hoef je het prielige kickstandje niet te gebruiken.

wat me nog heeft meest tegenvalt is hoe de polsbandjes in het binnenhoesje zitten.. dit zorgt toch wel voor een aanzienlijke bult als ie dicht zit, en dit drukt (weliswaar via een extra padded stevige laag) op het scherm, waardoor de kans op drukschade volgens mij wel toeneemt met polsbandjes in de case..

de screenprotector die erbij zit was makkelijk aan te brengen, geen idee hoe snel ie krast, touch blijft prima en qua zicht ook niks mis mee

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Prulleman schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:30:
[...]

bedoel je deze:
http://www.bartsmit.com/n...tch-etui-en-beschermfolie

Op zich prima, materiaal is nog redelijk flexibel dus je moet er niet op gaan zitten ofzo, de stand optie is wel fijn, doen hoef je het prielige kickstandje niet te gebruiken.

wat me nog heeft meest tegenvalt is hoe de polsbandjes in het binnenhoesje zitten.. dit zorgt toch wel voor een aanzienlijke bult als ie dicht zit, en dit drukt (weliswaar via een extra padded stevige laag) op het scherm, waardoor de kans op drukschade volgens mij wel toeneemt met polsbandjes in de case..

de screenprotector die erbij zit was makkelijk aan te brengen, geen idee hoe snel ie krast, touch blijft prima en qua zicht ook niks mis mee
Ik heb die ook, over welke polsbandjes heb je het? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
Seroczynski schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:32:
[...]

Ik heb die ook, over welke polsbandjes heb je het? :+
die joy con straps, die je aan de rails klikt om betere halve controllers te hebben.
niet interessant als je de switch alleen voor jezelf meeneemt, maar als ie meegaat om even een local mulitplayer potje te spelen dan zijn de dikkere shouder knoppen wel prettig (bv bij fast mrx, bij snipperclips minder noodzakelijk)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-09 18:59
Desperado112 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:34:
Vraag mij af hoe al die mensen er krassen op kunnen krijgen. Ik heb nog nergens last van, wel met beleid natuurlijk in en uit de dock halen.
Ik heb ook krassen er op maar dat komt omdat ik mijn switch niet recht van boven er in kan laten glijden. Ik heb die JoyCon issues en de enige plek waar ik er het minste last van heb is als hij IN mijn tv meubel staat. Als ik hem naast mijn TV zet is het RUK en aan de andere nog erger. Er komt een nieuw TV Meubel aan dan hebben we wat meer ruimte en kunnen we hem wat verder van de TV zetten.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik had het eerder vandaag over dat sommige docking stations scheef zijn maar kon de foto niet meer terugvinden. Nu heeft iemand op Reddit een andere foto van een dergelijke docking station geplaatst:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0mJZCEt.jpg

Als je docking station er zo uitziet dan is die simpelweg niet goed en zou je contact met Nintendo moeten opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-10 16:20
Khayma schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:36:
[...]

waar heb je hem gekocht?
Bij die grote rivier in Brazilië maar dan in Duitsland!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsken
Seroczynski schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:07:
Ik had het eerder vandaag over dat sommige docking stations scheef zijn maar kon de foto niet meer terugvinden. Nu heeft iemand op Reddit een andere foto van een dergelijke docking station geplaatst:

[afbeelding]

Als je docking station er zo uitziet dan is die simpelweg niet goed en zou je contact met Nintendo moeten opnemen.
Hahaha mijn hemel volgens mij is iemand daar op gaan zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
thijsken schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:08:
[...]

Hahaha mijn hemel volgens mij is iemand daar op gaan zitten 8)7
Het zou me niet eens verbazen... Dit is best moeilijk om zo te maken namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-10 17:32
Toevallig een afbeelding van hoe ie er normaal uit moet zien, want op eerste gezicht ziet die van mij er zoals op deze afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Zou je denken, maar dit is niet de eerste foto die ik zie. Helaas kan ik die andere niet terugvinden.

Dit is een screencapture uit een unboxing video. De auteur claimt dat het docking station zo uit de doos kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 21:31
giantgiantus schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:54:
[...]

Snap ik. Maar een gemiddelde winterjas is duurder en daar doen mensen niet zo overspannen over.
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

Alsof het niks is .... Tjonge jonge jonge ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Ik las net een beetje de discussie over de Gold Coins en ze krijgen voor de fysieke versie van Zelda, waarvoor thnx voor de tip...

Maar ik kan eigenlijk niet zo goed vinden wat ik nou eigenlijk precies met mijn Platina en Gouden Coins kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
-MB- schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:15:
Toevallig een afbeelding van hoe ie er normaal uit moet zien, want op eerste gezicht ziet die van mij er zoals op deze afbeelding.
Het hoort gewoon recht te zijn, zoals hier links op de afbeelding (die grijze dingetjes is een "oplossing" van iemand anders):

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ixsxtvrg2ejy.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Seroczynski op 07-03-2017 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfrost
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
(jarig!)
Zojuist een Screenprotector welke met de Stealth starterkit meekomt geprobeerd op de Switch te krijgen, helaas was deze zo statisch als maar kon en zat er meer stof op de protector dan de switch. Leuk geprobeerd, maar toch maar een tempered glass protector besteld uiteindelijk.

Overigens heb ik gisterenavond ook de joycons volledig opnieuw gepaired, console afgesloten en alle andere consoles en apparatuur welke draadloos verbinding maakt weg gehaald rondom mijn switch. (Inclusief uitschakelen access points op andere verdiepingen) Maar dit heeft niet geholpen. De linker joycon besluit nog steeds vrij vaak zijn eigen leven te gaan leiden.

Weg van hem opsturen naar Nintendo en dan een setje met (waarschijnlijk) hetzelfde probleem krijgen een week of wat later ben ik echt een beetje door mijn ideeen heen.

[ Voor 11% gewijzigd door Garfrost op 07-03-2017 17:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomberman71
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 21:31
Garfrost schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:24:
Zojuist een Screenprotector welke met de Stealth starterkit meekomt geprobeerd op de Switch te krijgen, helaas was deze zo statisch als maar kon en zat er meer stof op de protector dan de switch. Leuk geprobeerd, maar toch maar een tempered glass protector besteld uiteindelijk.

Overigens heb ik gisterenavond ook de joycons volledig opnieuw gepaired, console afgesloten en alle andere consoles en apparatuur welke draadloos verbinding maakt weg gehaald rondom mijn switch. (Inclusief uitschakelen access points op andere verdiepingen) Maar dit heeft niet geholpen. De linker joycon besluit nog steeds vrij vaak zijn eigen leven te gaan leiden.
Het is ook een kontverhaal dat al die andere zaken de oorzaak kunnen zijn. Knaken tablets en BT speakers van de Lidl staan ook overal en hebben nergens last van en zo nog vele andere hardware in alle huishoudens over de gehele wereld anno 2017.
Niets meer dan een zoethoudertje om de klanten iets te kunnen vertellen en ondertussen naar een echte oorzaak en oplossing te zoeken van de kant van Nintendo.

Ik durf te zeggen (waarvan akte !) dat er een design probleem is en dat de controller gewoon niet dat doet wat hij zou moeten doen. Bij sommigen gaat het prima (afstand ?, interferentie ? hardware batches ? ) maar bij te veel mensen is het gewoon een issue en dat duid op ondeugdelijke hardware, klaar.
Kan je sugarcoaten en mij flamen maar het is de waarheid. Hier moeten ze wat mee doen, een recall denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door Bomberman71 op 07-03-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08:13
Gister de snipperclips demo gespeeld met vrienden. Lang niet zo gelachen xD denk dat ik de volledige versie toch maar aan ga schaffen :) had niet verwacht dat het zo'n succes zou zijn

Nou dag he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik ben even wat aan het stoeien geweest met mijn controller 'desync' probleem.

Ik heb wellicht wat meer dan gemiddeld er last van dat de linker joycon (daar merk ik het mee) gaat haperen of zelfs helemaal niet reageert. Zelfs met zo'n 2 meter afstand tot console, in de joycon grip en geen obstakels er tussen.

Ik probeerde de controllers te unpairen-> reboot -> opnieuw pairen: Geen effect.
Ik probeerde mijn wifi accesspoint gewoon uit te zetten (dacht, stoort wellicht): Geen effect.
Ik probeerde al mijn wifi connecties te verwijderen uit de Switch (en de accesspoint gewoon aan te laten): Probleem opgelost! (zoals het er nu uit ziet)

Misschien iemand hier met de zelfde problemen die het ook kan proberen? N=1 is niet veel natuurlijk.

Ik ga even wat langer testen en daarna mijn wifi connectie weer terug zetten om te kijken of het probleem terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
BlackMage schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:54:
Ik ben even wat aan het stoeien geweest met mijn controller 'desync' probleem.

Ik heb wellicht wat meer dan gemiddeld er last van dat de linker joycon (daar merk ik het mee) gaat haperen of zelfs helemaal niet reageert. Zelfs met zo'n 2 meter afstand tot console, in de joycon grip en geen obstakels er tussen.

Ik probeerde de controllers te unpairen-> reboot -> opnieuw pairen: Geen effect.
Ik probeerde mijn wifi accesspoint gewoon uit te zetten (dacht, stoort wellicht): Geen effect.
Ik probeerde al mijn wifi connecties te verwijderen uit de Switch (en de accesspoint gewoon aan te laten): Probleem opgelost! (zoals het er nu uit ziet)

Misschien iemand hier met de zelfde problemen die het ook kan proberen? N=1 is niet veel natuurlijk.

Ik ga even wat langer testen en daarna mijn wifi connectie weer terug zetten om te kijken of het probleem terugkomt.
Interessant, had je 5 of 2.4 WiFi? Ik had bewust verbonden met mijn 5Ghz om interferentie te beperken , naar verder niet meer aan gedacht, wellicht is dat nog een factor. Helaas niet zoveel tijd vanavond, maar ik kan nog eens wisselen van AP en uitschakelen

Strava

Pagina: 1 ... 11 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!