Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
KSG schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:00:
Ik heb nu een ubee waar ik op dit moment niet zoveel problemen mee heb. Maar helaas wifi valt regelmatig uit.
Dus gebeld met Ziggo en ze gaan me een nieuwe router geven. Was eigenlijk van plan het in bridge mode te laten veranderen en dan een ap aan te sluiten. Nu lees ik dat de compals en Technicolors die ze leveren hun eigen problemen hebben.

Welke optie is het beste:
- houden ubee plus bridge en ap
- compal aannemen
- tc aannemen

De laatste twee kan ik altijd nog in bridge modus veranderen.
TC7210 in bridge *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:57
PE4000 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:33:
[...]

Ja dat klopt, dat staat ergens bij setup vermeld. Ik heb gistermiddag ook een CB ontvangen. Ik wou juist niet in bridge mode omdat ik dan bij mijn moeder gebruik wil maken van hotspots. Tablet met W10 op wifi ontvangst getest en dat was hier goed.
Echter later geen verbinding en zag aan die groene led dat die in bridge stond en dan via 192.168.100.1 kon ik wat zaken inzien. Misschien Ziggo maar eens bellen omdat te veranderen.
Je weet dat je bridge kunt gebruiken met de hotspots ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik heb nu een ubee waar ik op dit moment niet zoveel problemen mee heb. Maar helaas wifi valt regelmatig uit.
Dus gebeld met Ziggo en ze gaan me een nieuwe router geven. Was eigenlijk van plan het in bridge mode te laten veranderen en dan een ap aan te sluiten. Nu lees ik dat de compals en Technicolors die ze leveren hun eigen problemen hebben.

- compal aannemen
- tc aannemen

Heb je uberhaupt een optie? Je krijgt volgens mij gewoon iets gestuurd en de helpdesk weet niet wat er gestuurd wordt, dat is hoe ik het tot nu toe altijd heb gezien of meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 22:41

- compal aannemen
- tc aannemen

Als je de TC7210 in bridge gaat gebruiken, dan wel een volwaardige Router en niet een AP er achter hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 09:43
UltraSub schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:48:
[...]

Heb je uberhaupt een optie? Je krijgt volgens mij gewoon iets gestuurd en de helpdesk weet niet wat er gestuurd wordt, dat is hoe ik het tot nu toe altijd heb gezien of meegemaakt.
Ja en nee, Laatste keer dat ik met Ziggo heb gebeld heb ik specifiek voor TC gevraagd omdat de connectbox alleen maar problemen gaf qua snelheid en stabiliteit. Na wat zoek werk heeft de medewerker mij een TC opgestuurd. Reden van zoekwerk, zoals de beste jongeman aangaf, is omdat de TC's omgeruild worden voor connectbox.

Anyway heb ik nu wel een stabiele snelle lijn. En de wifi, was ook een van de problemen, werkt nu ook beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MdO82 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:27:
[...]

Je weet dat je bridge kunt gebruiken met de hotspots ?
Lees je reactie toevallig, maar bedoel je dat hotspots wel gewoon blijft werken als je je modem in bridge laat zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Palomar schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:38:
[...]

Lees je reactie toevallig, maar bedoel je dat hotspots wel gewoon blijft werken als je je modem in bridge laat zetten?
Officieel gaat de hotspot functionaliteit uit als je hem in bridge zet. Er is dan ook geen hotspot meer actief op je modem.

In de praktijk kun je die hotspot code opschrijven en blijft die actief als je de hotspot activeert.

Daarnaast, als @PE4000 het alleen gebruikt voor bij zijn moeder, kun je natuurlijk ook haar WiFi code invoeren lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PE4000
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-07 05:34
@MdO82 Oh, dat wist ik inderdaad niet. Ik heb net op mijn Ziggo gekeken en die stond daar uit.
Alleen wel even de gegevens genoteerd.

@jongetje Mijn moeder heeft geen internet, dus via de hotspots zou ik haar wat dingen kunnen laten zien.
Dat was mijn doelstelling erachter. Ik ga er eerdaags ermee aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 14-09 07:40

Tijntje

Hello?!

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Ziggo Go app? Ik kan al een paar weken geen live tv meer kijken via mijn Android tablet en telefoon.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Tijntje schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 18:29:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Ziggo Go app? Ik kan al een paar weken geen live tv meer kijken via mijn Android tablet en telefoon.
Er is geen storing bekend. Krijg je een foutmelding en werkt Movies & Series wel? Voor de zekerheid de GO app al opnieuw geïnstalleerd? Als je ons een privébericht stuurt met daarin adres, klantnummer, merk en type toestel plus versie Android. Dan pakken we het daar verder met je op.

Groet, Pim van Ziggo

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 20:29
Zijn er meer mensen die last hebben van een "stroperige" verbinding en dat sommige site's tijdelijk niet bereikbaar zijn? (twitter, tweakers, nicehash etc.)

Ik zie ook af en toe sterk fluctuerende ping tijden.

Omgeving Ede.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:58
0xygen schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:28:
Zijn er meer mensen die last hebben van een "stroperige" verbinding en dat sommige site's tijdelijk niet bereikbaar zijn? (twitter, tweakers, nicehash etc.)

Omgeving Ede.
Dat Mag wel wat vriendelijker..

Modem type? Hoe is alles aangesloten? Hoe test je? Laat eens duidelijke tests zien? Waardes uit je modem? Traceroutes?

Ach waarom reageer ik nog.. Zo min mogelijk uitleggen over de situatie en vervolgens vreemd opkijken als je geen antwoord krijgt...

Je hoeft niet te reageren.. Maak je niet zo druk :)

[ Voor 13% gewijzigd door Equator op 13-02-2018 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xygen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 20:29
MediaZoo schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 17:35:
[...]

Nee, maar mijn auto rijdt soms wel langzaam in omgeving Utrecht...

Ofwel, deze post geeft als enige informatie omgeving Ede.

Modem type? Hoe is alles aangesloten? Hoe test je? Laat eens duidelijke tests zien? Waardes uit je modem? Traceroutes?

Ach waarom reageer ik nog.. Zo min mogelijk uitleggen over de situatie en vervolgens vreemd opkijken als je geen antwoord krijgt...
Oef! Wat een geprikkeld antwoord.
Op zich leek mijn probleemstelling wel duidelijk. "voldoende informatie" in de TS is een redelijk ruim begrip.

Maar laat maar. Ik heb inmiddels een workaround gevonden. Probleem zat m in DNS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Omgeving Ede.
Ja, die zijn er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Heb een extra Mediabox XL (deze) maar niet de bijbehorende afstandsbediening. Wel heb ik nog een oudere UPC afstandsbediening (deze). Op de site van Ziggo lees ik enkel instructies voor het koppelen van zo'n afstandsbediening met toetsenbord achterop. Iemand succes met het koppelen van een andere afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
JBS schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:08:
Heb een extra Mediabox XL (deze) maar niet de bijbehorende afstandsbediening. Wel heb ik nog een oudere UPC afstandsbediening (deze). Op de site van Ziggo lees ik enkel instructies voor het koppelen van zo'n afstandsbediening met toetsenbord achterop. Iemand succes met het koppelen van een andere afstandsbediening?
Gaat niet werken. De oude UPC afstandbediening is niet compatibel met de Mediabox XL. Deze zal ook niet op de afstandbediening reageren. Je zult er 1 moeten aanvragen bij Ziggo die bij de Mediabox XL hoort.

Als alternatief zijn er nog universele afstandsbedieningen. Gebruik de search voor meer info, hier is meer dan genoeg over te vinden in andere topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ziggo heeft wéér een Cisco 8685 DVB opgestuurd. Deze lijkt iets nieuwer (plastic op de voorkant) maar ergens ook refurbished (krassen bij de HDMI uitgang en een nieuw opgeplakte verzegeling). Helaas is op de DCR8111 de on-demand optie niet meer werkzaam. Zelfs niet na vd stroom afhalen wat nog wel eens wilde helpen. TV doet het nog wel. Dus het blijft maar kloten met Ziggo.

[ Voor 5% gewijzigd door W00fer op 09-02-2018 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:20
0xygen schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 18:03:
[...]

Oef! Wat een geprikkeld antwoord.
Op zich leek mijn probleemstelling wel duidelijk. "voldoende informatie" in de TS is een redelijk ruim begrip.

Maar laat maar. Ik heb inmiddels een workaround gevonden. Probleem zat m in DNS.
En hoe konden wij dat hier weten zonder de gevraagde relevante informatie? Geprikkeld is dat antwoord niet, gewoon een vrij normaal antwoord op een vraag waar niemand iets mee kan. Eigenlijk is alleen het antwoord van FreshMaker het juiste :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omgeving Ede.
Ik sluit het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Op het ziggo-forum kwam ik hey probleem tegem, maar zag er geen oplossing.

We hebben hier een Samsung ue40es7000 tv staan met een CI 1.3+ module van quantis.

We krijgen het niet voor elkaar om het on-demand aan de praat te krijgen.

We zitten in het fZiggo gebied.

Ik heb het tv-toestel al een keer naar de fabrieksinstellingen teruggezet, maar krijg het niet voor elkaar. Weet iemand of on-demand werkt op samsung ?

Had er op het ziggo-forum wel problemen over gelezen, maar zag zo gauw geen oplossing

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan66
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-07 18:58
Interactieve Televisie is niet beschikbaar op Televisies uit 2012 of ouder.

[ Voor 3% gewijzigd door jan66 op 10-02-2018 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
JBS schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 18:08:
Stuur via twitter een berichtje naar de Ziggo-webcare, en je hebt binnen een week een nieuee in de bus liggen

Mijn 'eerste' ging na 2 jaar misbruik van de kinderen haperen en plakken, en zonder morren werd er een vervangende opgestuurd
( het zou zelfs via de telefonische kunnen, denk ik dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik volg nu via Movies & Series de serie Marvel Agents of SHIELD. Via de Mediabox XL (voorheen Horizon box) worden alle afleveringen correct getoond. Echter via de Ziggo Go app is deze serie twee keer zichtbaar en er ontbreken afleveringen. Bijvoorbeeld seizoen 3 afleveringen 5 en 6. Echter als ik zoek op de omschrijving (4,722) van aflevering 5 (seizoen 3) komt deze aflevering wel terug in de zoekresultaten. Het afspelen van de aflevering lukt helaas niet.

Hebben jullie hetzelfde probleem? En wellicht een workaround of oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
jan66 schreef op zaterdag 10 februari 2018 @ 21:30:
Interactieve Televisie is niet beschikbaar op Televisies uit 2012 of ouder.
Dat verklaard de boel :)

Heeft iemand hier openvpn draaien met een Connectbox ?
Ik had al een tijd een openvpn server draaien op mijn raspberry achter mijn connectbox, maar zie dat het de laatste dagen niet meer werkt.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspersvensk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:12
Openvpn werkt hier zonder problemen met de connectbox (Compal). Gebruik trouwens ook een raspberry pi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
jaspersvensk schreef op zondag 11 februari 2018 @ 12:29:
Openvpn werkt hier zonder problemen met de connectbox (Compal). Gebruik trouwens ook een raspberry pi.
Ah dan moet ik mijn configuratie eens nakijken ;) Thanks!

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:53
Hier net even wat schroefconnectoren vervangen door 1x krimp (groene cai) en 3x hirschmann POFCc 070. Mocht ook wel, die op de groene kabel lag los, de schroefconnector op de KOKA799 was blauw.

Downstream powerlevel nu van -5 naar -2dBmV, SNR rond de 42dB en upstream powerlevel rond de 40dBmV.

Die schroefconnectoren zijn bij deze bewezen kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_JGC_ schreef op maandag 12 februari 2018 @ 13:13:

Die schroefconnectoren zijn bij deze bewezen kut.
Bewezen is alleen dat ze in jouw geval kut zijn. In het algemeen zijn ze niet kut. Maar je moet wel weten welke je precies moet hebben voor welke kabel en hoe je er mee om moet gaan.

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Laatst online: 12:53
Roetzen schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:20:
[...]

Bewezen is alleen dat ze in jouw geval kut zijn. In het algemeen zijn ze niet kut. Maar je moet wel weten welke je precies moet hebben voor welke kabel en hoe je er mee om moet gaan.
Qua storingsinvloed voldoen ze gewoon niet meer. Afscherming is onvoldoende. Montage is ook een stuk minder robuust dan zo'n opschuif of krimp connector. In plaats van de afscherming kapot draaien schuif je die dingen onder de buitenmantel en houd je dubbele afscherming.

Connectoren op de kabel tussen AOP en modem heb ik eerst vervangen, daarna kwam modem al online met betere SNR en betere powerlevels. Na vervangen van de doorverbinding bij de ingaande kabel werd het nog beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Roetzen schreef op maandag 12 februari 2018 @ 14:20:
[...]

Ze zijn bewezen kut:

1: Je schroeft de braiding stuk als je de op de kabel schroeft.
2: Ze maken onvoldoende contact met de braiding waardoor de afscherming na de connector stukken minder wordt.
3: Ze zijn zo lek als een mandje, omdat ongewenst signaal tussen de kabel en het schroefdraad + door het draaideel van de connector naar binnen kan lekken.

Dit komt rechtstreeks van Technici bij o.a. Ziggo, Technetix en Rekam. Het is ook niet voor niets dat dit soort connectoren absoluut nooit het Kabel Keur keurmerk kunnen krijgen.

Mijn persoonlijke ervaring is dat het verwijderen van dit soort connectoren en vervangen voor krimp, compressie of push on connectoren veelal een substantiële verbetering van signaal tot gevolg heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-04-2022
Hallo. Uit dit artikel nieuws: Ziggo start vanaf volgende week levering Connect Box van Arris

kan ik niet opmaken hoeveel de compal en arris connect-boxen verschillen. Ik ben nieuw klant bij Ziggo sinds een paar dagen maar de connect-box maakt nogseeds geen verbdinding met het internet. Administratie heeft mijn account al wel twee dagen geleden geactiveerd. Ook na factory reset kan alleen mij ncomputer contact maken met de router/modem. Maar de modem zelf niet met het netwerk van ziggo. Ook niet na een factory reset mbv het verzonken knopje op de router. Het blijkt nu dat de router/modem een oudere? compal is. Maakt dit wat uit?

Na 18 jaar een slechte ervaring met UPC nu toch bij Ziggo. En de ellende lijkt weer te beginnen. Nu gooien ze mij door de mallemolen van "monteur sturen" na x dagen. Duurt nog 4 dagen. Daarna heb ik nog een week om optezeggen.

Wat kan ik het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:17
SoundByte schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 15:33:
Hallo. Uit dit artikel nieuws: Ziggo start vanaf volgende week levering Connect Box van Arris

kan ik niet opmaken hoeveel de compal en arris connect-boxen verschillen. Ik ben nieuw klant bij Ziggo sinds een paar dagen maar de connect-box maakt nogseeds geen verbdinding met het internet. Administratie heeft mijn account al wel twee dagen geleden geactiveerd. Ook na factory reset kan alleen mij ncomputer contact maken met de router/modem. Maar de modem zelf niet met het netwerk van ziggo. Ook niet na een factory reset mbv het verzonken knopje op de router. Het blijkt nu dat de router/modem een oudere? compal is. Maakt dit wat uit?
Dat lijkt mij niet gerelateerd. Lijkt mij eerder een probleem met het contract, activeren van de aansluiting op jouw adres. (oftewel administratie)
Na 18 jaar een slechte ervaring met UPC nu toch bij Ziggo. En de ellende lijkt weer te beginnen. Nu gooien ze mij door de mallemolen van "monteur sturen" na x dagen. Duurt nog 4 dagen. Daarna heb ik nog een week om optezeggen.

Wat kan ik het beste doen?
Zat er geen monteur gratis bij het afnemen van het pakket? :?
Wat je kunt doen is wellicht nog webcare (twitter/facebook) proberen, die hebben vaak wat meer kennis en meer mogelijkheden of anders wachten op de monteur.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
Nou, nee. Net weer met Ziggo gebeld. Technische dienst ziet dat contractueel alles juist is doorgevoerd. Eerst werd ik verzekerd dat de modem nieuw was. Blijk ik toch opgescheept met een retour. Weliswaar door contractbeeindiging maar toch.

Kunnnen jullie hier kaas van maken. Ik kreeg de ConnectBox op 10Februarie. In de modem-logs staan de volgende twee regels

26-01-2018 10:16:00
Warning
MIMO Event MIMO:Stored MIMO =-1 post cfg file MIMO=-1;CM-MAC= adres1 CMTS-MAC= adres2:QOS=1.1;CM-VER=3.0

26-01-2018 10:16:18
Notice
TLV-11 - Urecognizd OID "2x een mac adres verschillend":QOS=1.1;CM-VER=3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:44
Dat is geen probleem. Kun je eens in Mijn Ziggo kijken of het serienummer van het modem overeenkomt met onderkant Compal? Welke lampjes branden er op het modem? Internet via WiFi werkt ook niet?

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
Mijn PC maakt via wifi contact met de modem/router. Ik kan de modem-instllingen bekijken en benaderen. Modem maakt alleen geen contact met Ziggo. De onderste lamp brand groen en knippert. Volgens mijn Android tel. is de connectie tussen telefoon en router excellent.

Voor je andere vraag moet ik em even aanzetten (uit wanhoop stekker eruit gehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Staat ie niet in bridge modus?
Kabel als geprobeerd i.p.v. WiFi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
Weet je uit je hoofd waar bridge modus optie staat aangegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

SoundByte schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:46:
Weet je uit je hoofd waar bridge modus optie staat aangegeven?
Die kun je via de klantenservice aan of uit laten zetten, doen ze op afstand voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoundByte
Helpdeskmedewerkers kunnen mijn modem nieteens benaderen of zien ofzo. Buren hebben wel Ziggo zie ik op de wifi. En mijn router is de enige met een Extra D in de ssid.
ZiggoD1234A5

Het blijkt een iets oudere Compal CH7465LG-ZL
En het is een retour.

[ Voor 39% gewijzigd door SoundByte op 13-02-2018 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3N8tRvCnlHbvW5kkKzAwVaEo/full.jpg

Lijkt mij dus dat ie bridge staat, ik zou een nieuwe vragen via welvarende en dan niet een retour ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
SoundByte schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:49:
Het blijkt een iets oudere Compal CH7465LG-ZL
En het is een retour.
Controleer even of dat serienummer klopt. Een niet geactiveerde Connect Box in fZiggo gebied gaat ook in bridge mode.

Als je daarmee belt kan de helpdesk hopelijk een proces opstarten (activeren danwel monteur inplannen of nieuw modem opsturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Hebben meer mensen met de Connect Box en Chrome dat je soms een paar seconden 'Host vaststellen' of 'Resolving host' in de statusbalk ziet staan? Ik zit hier al een tijdje mee te zoeken waar dit aan ligt. Nu blijkt als ik in Chrome de instelling 'Een voorspellingsservice gebruiken om pagina's sneller te laden' uitzet, dat deze 'Host vaststellen' vertragingen niet meer optreden en het algehele surfbeleving veel soepeler gaat.

Wat deze instelling volgens mij doet is bij het ophalen van een pagina heel snel alle linkjes op deze pagina scannen, zodat die daarna sneller op te vragen zijn. Ik vermoed dat dit teveel connecties tegelijk zijn, waar de Connectbox niet tegen kan. Iemand een idee of dit vermoeden terecht is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Problemen met de Connectbox (de witte broodtrommel); zo ongeveer eens per 1,5 tot 2 weken loopt het ding 'vast'; lampjes blijven branden, maar het ding is intern niet meer te pingen op zijn LAN IP adres.

Daarnaast monitor ik mijn publieke IP adres via een online ping check tool; deze geeft aan dat het publieke IP het ook niet meer doet.

Pingen lukt dus niet, verbinden met de statuspagina ook niet. Het enige wat helpt is uit & weer aanzetten, maar dat kan alleen als ik in de buurt ben uiteraard.

Hebben meer mensen daar last van ?

Ziggo geeft aan niets te kunnen zien bij een moden die is gereset, dus volgende keer bellen als het probleem zich voordoet. (puntje daarbij is dat de helpdesk zo vroeg nog niet open is). Een 'grappig' detail is dat deze Connectbox een oude Cisco/Linksys heeft vervangen, die zichzelf iedere 10 minuten uit/inschakelde . . . van de regen in de drup ;)

[ Voor 10% gewijzigd door ChaserBoZ_ op 13-02-2018 20:22 . Reden: Toevoeging hier en daar ]

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 21:40

Swordlord

Act first, think never

SoundByte schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 18:38:
Mijn PC maakt via wifi contact met de modem/router. Ik kan de modem-instllingen bekijken en benaderen. Modem maakt alleen geen contact met Ziggo. De onderste lamp brand groen en knippert. Volgens mijn Android tel. is de connectie tussen telefoon en router excellent.

Voor je andere vraag moet ik em even aanzetten (uit wanhoop stekker eruit gehaald)
Een groen knipperende power LED betekend vaak dat hij verbinding probeert te maken, maar iets niet goed gaat.
Continue LED is online/signalen locked, ongeacht zijn activatie status.

Als je inlogt op het modem zie je direct bij de eerste pagina de status van het modem.
Daar kun je het beste even kijken om te zien wat hij aan het uitvreten is.
Eventueel kun je ook kijken onder geavanceerd -> hulpmiddelen -> netwerk status

Waar is je groene kabel?
Hoe heb je je modem aangesloten?
Op welke aansluiting?
Met welke splitters?
Doet analoog TV het?
Ga zo door.

More info plz :)

[ Voor 21% gewijzigd door Swordlord op 13-02-2018 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Ik heb hier nog een oude UPC modem en een oud UPC TV-Kastje staan (Traaaaaag)
Ik zou eigenlijk wel nieuwe modem/TV receiver willen, weten jullie of ik deze kan omruilen bij Ziggo, of moet ik hiervoor betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 21:18
Heb nu al twee avonden dat het geluid van de horizon box wegvalt, na het overschakelen op een andere zender, ook het opnieuw opstarten van de box brengt het geluid niet terug.. Het lampje van de horizon box brand dan oranje. Weet iemand wat de oorzaak hiervan is? Of hoe dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 23:06

TFHfony

Professional Weirdo

Polycom schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:26:
Ik zou eigenlijk wel nieuwe modem/TV receiver willen, weten jullie of ik deze kan omruilen bij Ziggo, of moet ik hiervoor betalen?
Je zou kunnen overstappen naar een abbo met een horizon box. Of je meer/minder gaat betalen is afhankelijk van je huidige situatie en wat je nieuwe pakket zou worden. Ik zou zeggen: Bel ze gewoon even en vraag wat er mogelijk is.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 10:49

Omgeving Ede.
Misschien laat, maar sinds enkele weken heb ik af en toe 40/4 ipv 200/20. Vooral in de avond uren.
Ede centrum zit ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MediaZoo
Welk "kastje" heb je? UPC heeft meerdere "kastjes" in omloop en wij weten natuurlijk niet welk "kastje" en abonnement je hebt. Heb je een PACE zonder opname functie, dan zul je alleen een Mediabox XL als alternatief kunnen krijgen bij abonnementswijziging. Heb je een CISCO DVB-8485/8685 dan krijg je alleen een andere bij abonnementswijziging. Je krijgt de ontvanger die bij je abonnement hoort en wordt alleen vervangen voor een gelijk model bij defect van de ontvanger. Komt er nieuwe hardware uit die bij je abonnement hoort, dan krijg je deze automatisch aangeleverd. Omruilen doet Ziggo niet aan tenzij je een ander abonnement neemt.

Het modem is een ander verhaal, deze wordt bij defect vervangen of bij overstap naar een sneller abonnement. Random bellen/webcare en vragen om nieuw modem levert verschillende uitkomsten op.
jasper2603 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 09:43:
Heb nu al twee avonden dat het geluid van de horizon box wegvalt, na het overschakelen op een andere zender, ook het opnieuw opstarten van de box brengt het geluid niet terug.. Het lampje van de horizon box brand dan oranje. Weet iemand wat de oorzaak hiervan is? Of hoe dit te verhelpen?
Welk oranje lampje gaat er branden? Want er zit geen "oranje lampje" op de Mediabox XL. Er zijn 1 tekst en 2 icoontjes die op kunnen lichten. Offline, Telefoon en Wifi. Telefoon brand in fZiggo gebied altijd en in fUPC gebied als er geen actieve telefoonlijn is. Wifi brand als wifi uit staat en offline als de Mediabox geen euroDOCSIS verbinding met het Ziggo netwerk heeft. Al deze lampjes worden door het modem gegenereerd en staan compleet los van het videodeel en hangen niet samen met het geluid.

Je geeft marginale informatie over je setup om te bepalen wat er mis gaat. Geef eerste eens aan hoe je wat waarmee hebt aangesloten. Dit van zowel je coax installatie als TV en eventuele audioversterker. Graag ook type nr's etc. vermelden om een verhaal als: "Ik heb een Volkswagen auto en er brand een lampje ergens." te vermijden. Hoe meer details hoe beter het probleem in kaart kan worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom wil je een nieuw modem ? Als de huidige goed werkt zou ik dat gewoon lekker zo laten. Omdat iets nieuwer is, is het niet meteen beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
MediaZoo schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:33:
[...]

Welk "kastje" heb je? UPC heeft meerdere "kastjes" in omloop en wij weten natuurlijk niet welk "kastje" en abonnement je hebt. Heb je een PACE zonder opname functie, dan zul je alleen een Mediabox XL als alternatief kunnen krijgen bij abonnementswijziging. Heb je een CISCO DVB-8485/8685 dan krijg je alleen een andere bij abonnementswijziging. Je krijgt de ontvanger die bij je abonnement hoort en wordt alleen vervangen voor een gelijk model bij defect van de ontvanger. Komt er nieuwe hardware uit die bij je abonnement hoort, dan krijg je deze automatisch aangeleverd. Omruilen doet Ziggo niet aan tenzij je een ander abonnement neemt.

Het modem is een ander verhaal, deze wordt bij defect vervangen of bij overstap naar een sneller abonnement. Random bellen/webcare en vragen om nieuw modem levert verschillende uitkomsten op.

[...]

Welk oranje lampje gaat er branden? Want er zit geen "oranje lampje" op de Mediabox XL. Er zijn 1 tekst en 2 icoontjes die op kunnen lichten. Offline, Telefoon en Wifi. Telefoon brand in fZiggo gebied altijd en in fUPC gebied als er geen actieve telefoonlijn is. Wifi brand als wifi uit staat en offline als de Mediabox geen euroDOCSIS verbinding met het Ziggo netwerk heeft. Al deze lampjes worden door het modem gegenereerd en staan compleet los van het videodeel en hangen niet samen met het geluid.

Je geeft marginale informatie over je setup om te bepalen wat er mis gaat. Geef eerste eens aan hoe je wat waarmee hebt aangesloten. Dit van zowel je coax installatie als TV en eventuele audioversterker. Graag ook type nr's etc. vermelden om een verhaal als: "Ik heb een Volkswagen auto en er brand een lampje ergens." te vermijden. Hoe meer details hoe beter het probleem in kaart kan worden gebracht.
Ik heb geen mediabox xl, maar een horizon box. Er brandt standaard een blauw lampje midden onder het display als de box uit staat. Als hij aan is oranje vandaar. Ik heb een coax kabel vanuit het aansluitkastje van ziggo naar de box en het internet komt vanaf mijn netgear 7000 nighthawk. Funtioneert al een paar jaar prima, maar sinds een paar dagen niet meer. Is niets aan de bekabeling veranderd hier in huis. Erg raar dat het geluid zomaar weg valt, dacht eerst aan een storing, maar volgens ziggo waren er geen storingen? Misschien dat de box kapot is of iets anders? Hoop dat iemand hier meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
jasper2603 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:35:
[...]

Ik heb geen mediabox xl, maar een horizon box.
Horizon box = Mediabox XL ;)
Er brandt standaard een blauw lampje midden onder het display als de box uit staat.
Precies andersom, hij is blauw als deze aanstaat.
Als hij aan is oranje vandaar.
Dat is standby als het goed is.
Ik heb een coax kabel vanuit het aansluitkastje van ziggo naar de box en het internet komt vanaf mijn netgear 7000 nighthawk. Funtioneert al een paar jaar prima, maar sinds een paar dagen niet meer. Is niets aan de bekabeling veranderd hier in huis. Erg raar dat het geluid zomaar weg valt, dacht eerst aan een storing, maar volgens ziggo waren er geen storingen? Misschien dat de box kapot is of iets anders? Hoop dat iemand hier meer weet?
Heb je het op bepaalde zenders? Of alle zenders? Geluid via receiver of gewoon uit de tv boxen zelf?
Heel de dag? Of alleen op drukke momenten (savonds bijv.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
jasper2603 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:35:
[...]

Ik heb geen mediabox xl, maar een horizon box. Er brandt standaard een blauw lampje midden onder het display als de box uit staat. Als hij aan is oranje vandaar. Ik heb een coax kabel vanuit het aansluitkastje van ziggo naar de box en het internet komt vanaf mijn netgear 7000 nighthawk. Funtioneert al een paar jaar prima, maar sinds een paar dagen niet meer. Is niets aan de bekabeling veranderd hier in huis. Erg raar dat het geluid zomaar weg valt, dacht eerst aan een storing, maar volgens ziggo waren er geen storingen? Misschien dat de box kapot is of iets anders? Hoop dat iemand hier meer weet?
Mediabox XL is de nieuwe naam van Horizon. Dus je hebt wel een Mediabox XL.

Maar goed je geeft nog steeds geen enkele informatie waar we ook maar iets mee kunnen. Wij kunnen je geen antwoord geven als je niet in details treedt. Niemand kan je helpen zonder uitleg over je setup. En een coaxkabel? Er bestaan honderden coaxkabels. Waarvan maar een handje vol geschikt is voor HF-signaal. En dat iets prima functioneerd? De meest voorkomende storingen komen voort uit bronnen die je zelf niet waar kan nemen. "Er is niets veranderd." is iets wat monteurs keer op keer horen terwijl er zoveel veranderd blijkt te zijn behalve bij de klant zelf. Je haalt nu ook een router erbij, terwijl deze 0,0 niets met de mediabox van doen heeft. Internet en de mediabox staan geheel los van elkaar. De mediabox heeft zijn eigen verbinding met Ziggo en functioneert prima als je je modem eruit trekt.

Dat lampje in het midden hoort blauw te branden bij ingeschakelde box, rood/oranje bij stand-by.

Kortom het enige wat je verteld: "Mijn geluid valt zomaar weg."

Daarom wederom de vraag: Vertel hoe je coax installatie eruit ziet incl. type kabels, splitters, etc. Hoe is je setup na de mediabox, graag met model nummers etc. Daar kunnen we iets mee. Nu stel je simpel de vraag: "Waarom valt mijn geluid weg.". Dat kan niemand op deze manier beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Vraag;
Ben ik de enige waarbij de Ziggo GO app niet correct werkt? Ik krijg op geen enkele wijze een livestream voor elkaar. Krijg iedere keer de melding dat ik een instabiele verbinding heb, zelfs via wifi en 4G.

Ik maak gebruik van een Galaxy S7 Edge op Android 7.0.

[ Voor 11% gewijzigd door shadowkid053 op 14-02-2018 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 14-09 07:40

Tijntje

Hello?!

shadowkid053 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:05:
Vraag;
Ben ik de enige waarbij de Ziggo GO app niet correct werkt? Ik krijg op geen enkele wijze een livestream voor elkaar. Krijg iedere keer de melding dat ik een instabiele verbinding heb, zelfs via wifi en 4G.

Ik had het zelfde probleem, ligt aan je DNS server
Tijntje in "\[Ubiquiti-apparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Topper! Ik had DNS66 aanstaan. Netflix en Videoland maken daar geen probleem van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
Martinusz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 11:42:
[...]

Horizon box = Mediabox XL ;)

[...]

Precies andersom, hij is blauw als deze aanstaat.

[...]

Dat is standby als het goed is.

[...]

Heb je het op bepaalde zenders? Of alle zenders? Geluid via receiver of gewoon uit de tv boxen zelf?
Heel de dag? Of alleen op drukke momenten (savonds bijv.)?
Zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen, aangezien ik geen techneut op dit gebied ben.. Het gaat om een horizon/mediabox type 7401, aangesloten met een witte coax kabel, kon zo geen type naam ofzo vinden. Het aansluitpunt van ziggo aan de muur is een wit kastje met daarop 3 uitgangen. Een daarvan gaat in de horizon box, deze horizon box is met hdmi aangesloten op de tv(samsung ledtv) het geluid komt uit de tv. Geen sounbar of receivers ertussen. Verder is het geluid en beeld op dit moment weer goed. Net schaatsen gekeken op npo1 en het lampje voor brand blauw. Gisteravond was dat oranje toen er geen geluid was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
shadowkid053 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 12:05:
Vraag;

Op mijn Galaxy S7 werkt het wel prima. Is de app wel up to date en heb je hem al eens helemaal afgesloten of desnoods telefoon even opnieuw opstarten?

Heb overigens af en toe wel dat het niet helemaal lekker werkt. Vooral via Chromecast. Dan blijft ie op mijn tv maar die laadbalk tonen als ik iets wil kijken, terwijl er wel gewoon verbinding is enzo en ik andere apps prima via Chromecast op mijn tv kan laten werken. Als je het mij vraagt is Ziggo Go wel een beetje buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Laatst online: 12:22
Omdat het internet af en toe wegvalt en er T3 meldingen zijn, heb ik nu een CB gekregen ter vervanging van de TC7210 maar dat zal niet geen helpen... :+
Maar is de CB niet meer te benaderen in Bridge zoals dat bij de TC7210 wel kon? :P

EDIT: Heb 192.168.100.1 al gevonden nu kan ik wel in de CB. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Mixpower op 14-02-2018 15:26 ]

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mixpower schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:23:
Omdat het internet af en toe wegvalt en er T3 meldingen zijn, heb ik nu een CB gekregen ter vervanging van de TC7210 maar dat zal niet geen helpen... :+
Maar is de CB niet meer te benaderen in Bridge zoals dat bij de TC7210 wel kon? :P

EDIT: Heb 192.168.100.1 al gevonden nu kan ik wel in de CB. :+
Lol, de CB heeft alleen maar meer last van T3 meldingen 8)7
Ze kunnen beter je lijn checken of deze wel goed is of dat er storing of storende elementen zijn in je setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Martinusz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:36:
[...]

Lol, de CB heeft alleen maar meer last van T3 meldingen 8)7
Ze kunnen beter je lijn checken of deze wel goed is of dat er storing of storende elementen zijn in je setup.
Ja dat heb ik al een paar keer gevraagd, maar moet het eerst maar weer aankijken volgens hun...
De CB zitten nu ook meteen weer T3 meldingen in maar aan de Tel zeggen ze dat het er allemaal goed uitziet, ondertussen kom ik nog steeds niet hoger dan 300 terwijl ik voor 400 betaal.. :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mixpower schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:39:
[...]

Ja dat heb ik al een paar keer gevraagd, maar moet het eerst maar weer aankijken volgens hun...
De CB zitten nu ook meteen weer T3 meldingen in maar aan de Tel zeggen ze dat het er allemaal goed uitziet, ondertussen kom ik nog steeds niet hoger dan 300 terwijl ik voor 400 betaal.. :+
CB is juist veel gevoeliger, ik verwacht dus dat je veel meer T3 meldingen zult gaan zien ;) zie je ook T4 meldingen?

Bij mij zat de oplossing uiteindelijk (3 monteurs verder) in de wijkkast waar een connector last had van corrosie of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Mixpower schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:39:
[...]

T3 meldingen zijn normaal volgens de helpdesk? Dus random onderbrekingen zijn normaal 8)7 ik heb al maanden en maanden geen T3 errors gezien bij mij thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Martinusz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:41:
[...]

CB is juist veel gevoeliger, ik verwacht dus dat je veel meer T3 meldingen zult gaan zien ;) zie je ook T4 meldingen?

Bij mij zat de oplossing uiteindelijk (3 monteurs verder) in de wijkkast waar een connector last had van corrosie of iets dergelijks.
Nee geen T4 wel T3, inmiddels de TC7210 weer teruggezet en laten activeren want met die CB was mijn Ping hoger en mijn Down speed nog lager.. :+

Heb nooit T3 meldingen gehad tot anderhalf maand geleden ongeveer, onderhoud geweest en daarna ineens problemen met wegvallend internet voor 20sec om de zoveel tijd. :?
ArcticWolf schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 15:42:
[...]

T3 meldingen zijn normaal volgens de helpdesk? Dus random onderbrekingen zijn normaal 8)7 ik heb al maanden en maanden geen T3 errors gezien bij mij thuis.
Ja dat zeggen ze echt gewoon om er vanaf te zijn, maar ben er ook klaar mee als ik steeds maar weer moet gaan uitleggen dat ik weet waar ik het over heb en dat ze mij niet moeten afschepen met die bullshit...

Mja, zo die meid ook die mij dat modem ging toesturen en verteld hoe geweldig het was en dat ze nog steeds Wifi had als ze buiten stond, en dat ik mijn losse router wel weg kon doen met de CB want die had ik echt niet meer nodig nu want ja dat ding is veel beter dan mijn USG-PRO met UAP-AC Pro.. :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Mixpower schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:18:
[...]

Nee geen T4 wel T3, inmiddels de TC7210 weer teruggezet en laten activeren want met die CB was mijn Ping hoger en mijn Down speed nog lager.. :+

Heb nooit T3 meldingen gehad tot anderhalf maand geleden ongeveer, onderhoud geweest en daarna ineens problemen met wegvallend internet voor 20sec om de zoveel tijd. :?

[...]

Ja dat zeggen ze echt gewoon om er vanaf te zijn, maar ben er ook klaar mee als ik steeds maar weer moet gaan uitleggen dat ik weet waar ik het over heb en dat ze mij niet moeten afschepen met die bullshit...

Mja, zo die meid ook die mij dat modem ging toesturen en verteld hoe geweldig het was en dat ze nog steeds Wifi had als ze buiten stond, en dat ik mijn losse router wel weg kon doen met de CB want die had ik echt niet meer nodig nu want ja dat ding is veel beter dan mijn USG-Pro met UAP-AC Pro.. :+
Zou me niks verbazen als ze bij het onderhoud wat verkloot hebben in bijvoorbeeld de wijkkast. Maarja dat is ook maar gissen, ze moeten gewoon monteur de lijn laten doormeten.

Tip: Webcare :) bijvoorbeeld twitter, krijg je veel meer voor elkaar en begrijpen veel meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 14-02-2018 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Martinusz schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 16:20:
[...]

Zou me niks verbazen als ze bij het onderhoud wat verkloot hebben in bijvoorbeeld de wijkkast. Maarja dat is ook maar gissen, ze moeten gewoon monteur de lijn laten doormeten.

Tip: Webcare :) bijvoorbeeld twitter, krijg je veel meer voor elkaar en begrijpen veel meer.
Ja inderdaad ook mijn gedachte, maar krijg ze maar zover soms echt een gedoe.

Zit niet op Twitter, maar zal het onthouden. :)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Even een stom vraagje, ik heb van iemand een mediabox extra overgenomen die ik op de slaapkamer wilde gebruiken. Stom want dat gaat dus niet zonder een extra abbo af te nemen à €5 per maand. |:(
Heb dat ding in een opwelling gekocht en er stonden er meerdere op MP dus ik heb daar nooit bij stilgestaan... De verkoper reageert niet meer dus kan ik er nog wat anders mee? :?

Heb gisteren erg lang met Ziggo aan de telefoon gehangen en ik begrijp nu dat ze in bruikleen worden gegeven en de verkoper hem helemaal niet had mogen verkopen. Toen ik het nummer gaf aan de medewerker gaf deze wel eerlijk aan dat deze nog op hun magazijn stond opgeboekt, daar gaat dus ook wat mis. Ik weet dat het wellicht een beetje stom was en het bedrag is de wereld niet maar het is wel jammer...

Wat is de meest recente mediabox die nog met kaarten werkt? Ik heb namelijk nog 2 actieve kaarten en ik ga toch echt geen €5 extra per maand betalen terwijl ik die nog heb liggen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Gewoon zo een humax kopen waar een kaart in kan,
Geen horizon boxen etc.
Je moet wel zeker zijn dat je kaarten al geactiveerd zijn.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Ik heb al tijden dat een paar zenders (Net5 vooral) storen. Op die zenders is de signalen strength 10, maar zie ik de quality wel fluctueren. De bit errors staan op 0.

Smit smartcard, 5555/474 ingesteld, zenders opnieuw gezocht, hirschmann gekeurde kabel van 3 meter of zo. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:53:
Ik heb al tijden dat een paar zenders (Net5 vooral) storen. Op die zenders is de signalen strength 10, maar zie ik de quality wel fluctueren. De bit errors staan op 0.

Smit smartcard, 5555/474 ingesteld, zenders opnieuw gezocht, hirschmann gekeurde kabel van 3 meter of zo. Iemand tips?
Sterkte 10 van 10 of? Kwaliteit mag niet fluctueren, sterkte wel een beetje.

Wat voor AOP heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ArcticWolf schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:13:
[...]

Sterkte 10 van 10 of? Kwaliteit mag niet fluctueren, sterkte wel een beetje.

Wat voor AOP heb je?
10/10

Zag net ook de error rate verhogen. Stekkers maar eens controleren en de kabel proberen te verleggen, ligt nu langs stroomkabels

Aop is recent vervangen, vorig jaar geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:18:
[...]

10/10

Zag net ook de error rate verhogen. Stekkers maar eens controleren en de kabel proberen te verleggen, ligt nu langs stroomkabels

Aop is recent vervangen, vorig jaar geloof ik.
Ik heb 30 meter coax door de trekbuizen van m'n appartement liggen, strak langs de stroomkabels, storingsvrij ;) zou niks moeten uitmaken.

Stekkers en het AOP zijn meestal de boosdoener van storingen.

En als het daar niet aan ligt dan zit het tussen de straatkast en jou AOP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Een beetje coax kabel is toch gewoon afgeschermd? Tenzij je van daar grabbelbak spul hebt gehaald. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Heb express al de beste kabels en stekkers gehaald. Internet is gewoon retestabiel. Zal even wat gaan testen. Aan de ci module kan het niet liggen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:27:
Heb express al de beste kabels en stekkers gehaald. Internet is gewoon retestabiel. Zal even wat gaan testen. Aan de ci module kan het niet liggen toch?
Het zou aan de TV tuner zelf kunnen liggen, de CI module doet niks anders dan de stream decoden.

Kan je jou modemwaardes hier eens posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
418O2 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:27:
Heb je wellicht een mogelijkheid om je tv met een lange tv-kabel aan te sluiten direct op de AOP ?
Het liefst een gegoten kabel.

Als ik soms wel eens kuren heb zoals pas geleden dan pak ik mijn lange gegoten kabel en kijk ik of dan het probleem weg is.

[ Voor 13% gewijzigd door MdO82 op 14-02-2018 20:34 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ik dacht dat mijn oude UPC box graag was (Cisco), maar nu ik een horizon box heb weet ik pas echt wat traag is.
Heb bijna spijt van het aanpassen van m'n abonnement. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Gonadan schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 20:51:
[...]

Ik dacht dat mijn oude UPC box graag was (Cisco), maar nu ik een horizon box heb weet ik pas echt wat traag is.
Heb bijna spijt van het aanpassen van m'n abonnement. :X
Tja , ik heb hier meerdere van die Thompsons gehad , toen er 1 overleed : "Ja , we sturen U zo'n horizon-box op"
ik : "Je wilt blijkbaar meteen een opzegging of wa?"

Mijn ouders hadden zo'n kreng ... 3x per film opnieuw opstarten was geen uitzondering .. zelfs na vervanging

Het kan best zijn dat je niet tevreden bent, maar dit taalgebruik is nergens voor nodig.

[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 15-02-2018 07:37 ]

• Crypts
TRaSH schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 19:16:
Gewoon zo een humax kopen waar een kaart in kan,
Geen horizon boxen etc.
Je moet wel zeker zijn dat je kaarten al geactiveerd zijn.
Ik had al een humax maar die maakt best wat herrie, hd al omgewisseld voor een laptop exemplaar aangezien hij zonder niet wil werken. Daarom heb ik die mediabox gekocht maar daar kan ik dus verder helemaal niks mee? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 21:33
Nu weer iets raars. Ik maak gebruik van de ddns-service van dynu.com.

Alle ddns-domeinen die eindigen op dynu.net willen sinds gisteren niet meer lekker resolven via de ziggo dns servers.

nslookup ***.dynu.net 213.51.129.37
Server: 213.51.129.37
Address: 213.51.129.37#53
** server can't find ***.dynu.net: NXDOMAIN

via opendns of andere public dns gaat het wel goed.

nslookup ***.dynu.net 208.67.222.222
Server: 208.67.222.222
Address: 208.67.222.222#53

Non-authoritative answer:
Name: ***.dynu.net
Address: ***.***.***.178

8)7

We wachten het maar weer even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwondoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 14:50
Sinds kort hebben wij ons abbonnement aangepast en hebben nu een Mediabox XL ipv de humax mediabox. Ding werkt opzich wel, maar ik irriteer me mateloos aan de vertraging. Als ik op channel +1 druk duurt het gewoon te lang voordat de input verwerkt wordt en hij een kanaal omhoog gaat. Ook door het menu heen scrollen reageert gewoon te traag...

Iemand tips om hier mee om te gaan? Kan je hier iets aan doen?

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
kwondoo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:08:
Sinds kort hebben wij ons abbonnement aangepast en hebben nu een Mediabox XL ipv de humax mediabox. Ding werkt opzich wel, maar ik irriteer me mateloos aan de vertraging. Als ik op channel +1 druk duurt het gewoon te lang voordat de input verwerkt wordt en hij een kanaal omhoog gaat. Ook door het menu heen scrollen reageert gewoon te traag...

Iemand tips om hier mee om te gaan? Kan je hier iets aan doen?

Thanks alvast!
Zo zou het in ieder geval niet moeten zijn :) zeker een channel +1 zou bijna instant moeten zijn aangezien hij als het goed is de zenders naast de channel waar je zit al soort van klaar heeft staan.
Welke versie van de software staat erop? Is ie bijgewerkt naar de laatste versie?

Hoe is het signaal qua sterkte en kwaliteit?
In een goede setup, zou de mediabox niet traag moeten zijn zoals jij beschrijft.

Er is overigens ook nog een apart topic voor de Horizon/Mediabox xl :)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinusz op 16-02-2018 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 14-09 00:27

TRaSH

koffie ?

Crypts schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 19:07:
[...]

Ik had al een humax maar die maakt best wat herrie, hd al omgewisseld voor een laptop exemplaar aangezien hij zonder niet wil werken. Daarom heb ik die mediabox gekocht maar daar kan ik dus verder helemaal niks mee? :?
Ik zelf heb een 5050 en die hoor ik niet.
Naar mijn weten kan je die mediabox alleen gebruiken als je er extra per maand voor wilt betalen.
Aangezien er geen losse kaart in kan.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwondoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-09 14:50
Martinusz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 12:21:
[...]

Zo zou het in ieder geval niet moeten zijn :) zeker een channel +1 zou bijna instant moeten zijn aangezien hij als het goed is de zenders naast de channel waar je zit al soort van klaar heeft staan.
Welke versie van de software staat erop? Is ie bijgewerkt naar de laatste versie?

Hoe is het signaal qua sterkte en kwaliteit?
In een goede setup, zou de mediabox niet traag moeten zijn zoals jij beschrijft.

Er is overigens ook nog een apart topic voor de Horizon/Mediabox xl :)
Ah, dat had ik niet door, zal het daar ook even plaatsen. Ik heb de box zojuist naar updates laten zoeken, maar er waren geen updates beschikbaar (stond niet bij welke versie).
Signaalsterkte stond op goed, kwaliteit op uitstekend.

Goed om te horen dat het in ieder geval niet langzaam zou moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
kwondoo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:43:
[...]

Ah, dat had ik niet door, zal het daar ook even plaatsen. Ik heb de box zojuist naar updates laten zoeken, maar er waren geen updates beschikbaar (stond niet bij welke versie).
Signaalsterkte stond op goed, kwaliteit op uitstekend.

Goed om te horen dat het in ieder geval niet langzaam zou moeten zijn
Oplossing ligt in de bekabeling. Een Mediabox XL wordt langzaam als deze aangesloten is op een installatie zonder voldoende massa. Dit kan in zowel kabels, connectoren als WCD's onvoldoende gemaakt worden. Het is belangrijk dat dit op orde is. Een Mediabox XL is van zichzelf uit niet langzaam mits correct geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

MediaZoo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:27:
Oplossing ligt in de bekabeling. Een Mediabox XL wordt langzaam als deze aangesloten is op een installatie zonder voldoende massa. Dit kan in zowel kabels, connectoren als WCD's onvoldoende gemaakt worden. Het is belangrijk dat dit op orde is. Een Mediabox XL is van zichzelf uit niet langzaam mits correct geïnstalleerd.
Dat Pavlov-antwoord blijft wel terug komen. Ik denk dat de definitie van 'langzaam' ook nog wel eens kan verschillen. Ik heb persoonlijk namelijk nog nooit een snelle Mediabox XL gezien.

Overigens wil ik wel even inhaken op deze opmerking. Volgens de handleiding moest ik namelijk naar kanaal 850 om een Ziggo logo te zien, zo niet dan moest mijn AOP vervangen worden. Ik heb echter überhaupt geen kanaal 850 en alle online diensten werken wel. Hoe zit dat dan?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
TRaSH schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 13:37:
[...]

Ik zelf heb een 5050 en die hoor ik niet.
Naar mijn weten kan je die mediabox alleen gebruiken als je er extra per maand voor wilt betalen.
Aangezien er geen losse kaart in kan.
Ik heb nog een 8455dvb, stokoud ding maar ik ga het anders oplossen. Ik probeer de ir te verlengen en dan gat hij in een la op een rubber matje. Grappige overigens is dat met de nieuwe afstandsbediening het ding veel lijkt te zappen en te reageren, eigenlijk daar geen klachten meer over.

Jammer wel dat ik met een werkloze extra mediabox zit, was ook niet zozeer de vraag hoe ik hem toch kan gebruiken maar of het ding wellicht nog ergens anders voor te gebruiken is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:58:
[...]

Dat Pavlov-antwoord blijft wel terug komen. Ik denk dat de definitie van 'langzaam' ook nog wel eens kan verschillen. Ik heb persoonlijk namelijk nog nooit een snelle Mediabox XL gezien.

Overigens wil ik wel even inhaken op deze opmerking. Volgens de handleiding moest ik namelijk naar kanaal 850 om een Ziggo logo te zien, zo niet dan moest mijn AOP vervangen worden. Ik heb echter überhaupt geen kanaal 850 en alle online diensten werken wel. Hoe zit dat dan?
Ik heb altijd al het idee dat mensen van horen zeggen de box al kut of langzaam vinden, zelfs mensen die hem nog nooit hebben gehad :X
Daarnaast is dat ding gevoelig, waardoor je setup wel echt goed moet zijn, daar zijn andere kastjes veel makkelijker in. Naast dat is het stroomverbruik slecht vergeleken met andere kastjes.

Voor mij zijn dat dan ook de enige punten, nu is mijn aansluiting op orde, dan blijft alleen stroomverbruik over.

Overiges weleens filmpje gemaakt van de box, wel meer dan jaar oud en op oude software, maar het geeft een impressie (ik ervaar dit niet als langzaam, hiervoor ook Humax gehad en nog steeds boven):
Martinusz in "[Ziggo Horizon] Ervaring en discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 14:58:
[...]

Langzaam is voor iedereen anders dat klopt. Maar niet direct doorschakelen etc. ligt simpelweg aan de bekabeling.
Op kanaal 850 wordt gecheckt of alle transportstreams netjes binnenkomen. Krijg je 850 niet te zien is de kans groot dat er een DSR-wcd in de installatie zit en niet alle frequenties op de juiste uitgang van het AOP zitten.

Ik heb geen zin om een cursus HFC-netwerken te geven. Maar het is voor de klant een indicatie of het AOP nog deugt, meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 18:49:
Even een stom vraagje, ik heb van iemand een mediabox extra overgenomen die ik op de slaapkamer wilde gebruiken. Stom want dat gaat dus niet zonder een extra abbo af te nemen à €5 per maand. |:(
Heb dat ding in een opwelling gekocht en er stonden er meerdere op MP dus ik heb daar nooit bij stilgestaan... De verkoper reageert niet meer dus kan ik er nog wat anders mee? :?

Heb gisteren erg lang met Ziggo aan de telefoon gehangen en ik begrijp nu dat ze in bruikleen worden gegeven en de verkoper hem helemaal niet had mogen verkopen. Toen ik het nummer gaf aan de medewerker gaf deze wel eerlijk aan dat deze nog op hun magazijn stond opgeboekt, daar gaat dus ook wat mis. Ik weet dat het wellicht een beetje stom was en het bedrag is de wereld niet maar het is wel jammer...

Wat is de meest recente mediabox die nog met kaarten werkt? Ik heb namelijk nog 2 actieve kaarten en ik ga toch echt geen €5 extra per maand betalen terwijl ik die nog heb liggen. :)
koop humaxen of wat ik hier gebruik de samsung smt-c7140 werkt perfect. Maar je moet dan wel geactiveerde smartcard hebben. Heb je die niet? Goedkoopste is dan bij ziggo ci+ module huren 2 euro per maand en daar zit geactiveerde smartcard bij en die stop je in een van boven genoemde hdd decoder recorder. En mensen die net als ik nog 5 geactiveerde smartcards heeft?.... ga nooit veranderen want daarna krijg je ze nooit meer. Ja huren... dat dan weer wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:48:
[...]
koop humaxen of wat ik hier gebruik de samsung smt-c7140 werkt perfect. Maar je moet dan wel geactiveerde smartcard hebben. Heb je die niet? Goedkoopste is dan bij ziggo ci+ module huren 2 euro per maand en daar zit geactiveerde smartcard bij en die stop je in een van boven genoemde hdd decoder recorder. En mensen die net als ik nog 5 geactiveerde smartcards heeft?.... ga nooit veranderen want daarna krijg je ze nooit meer. Ja huren... dat dan weer wel haha
Of alleen de vrije zenders die zonder smartcard te kijken zijn.
Weet alleen niet of er zenders voor je tussen zitten waar je een smartcard voor nodig hebt

[ Voor 3% gewijzigd door MdO82 op 16-02-2018 17:03 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Martinusz schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:11:
Ik heb altijd al het idee dat mensen van horen zeggen de box al kut of langzaam vinden, zelfs mensen die hem nog nooit hebben gehad :X
Daarnaast is dat ding gevoelig, waardoor je setup wel echt goed moet zijn, daar zijn andere kastjes veel makkelijker in. Naast dat is het stroomverbruik slecht vergeleken met andere kastjes.
Het enige wat hij mee heeft is zijn uitgebreide featureset, verder is het simpelweg geen hoogvlieger. Het is toch niet zo gek als mensen daar wat van vinden? :)
Voor mij zijn dat dan ook de enige punten, nu is mijn aansluiting op orde, dan blijft alleen stroomverbruik over.
Die vind ik dan weer logisch. Als je zoveel apparaten en features in één kastje propt kan het niet anders dan dat hij veel stroom nodig heeft.
Overiges weleens filmpje gemaakt van de box, wel meer dan jaar oud en op oude software, maar het geeft een impressie (ik ervaar dit niet als langzaam, hiervoor ook Humax gehad en nog steeds boven):
Martinusz in "[Ziggo Horizon] Ervaring en discussie"
Die van jou lijkt op sommige punten net iets vlotter te zijn, maar het is vergelijkbaar. Dit valt bij mij overigens onder 'behoorlijk traag'. Er is werkelijk waar geen enkele actie waarop je niet één of andere vorm van vertraging hebt.
Wellicht ligt de lat voor mediaboxen niet zo hoog, maar als je ziet hoe hedendaagse mediaspelers/TV's/telefoons/tablets/etc. kunnen presteren dan is dit echt abominabel.
MediaZoo schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 15:12:
Op kanaal 850 wordt gecheckt of alle transportstreams netjes binnenkomen. Krijg je 850 niet te zien is de kans groot dat er een DSR-wcd in de installatie zit en niet alle frequenties op de juiste uitgang van het AOP zitten.

Ik heb geen zin om een cursus HFC-netwerken te geven. Maar het is voor de klant een indicatie of het AOP nog deugt, meer ook niet.
Het punt is dat het niet gaat om 850 kunnen zien, hij bestaat simpelweg niet dus je kunt er niet eens op afstemmen.
Nu heb ik begrepen van Google dat het met oud-UPC-gebied te maken kan hebben, maar dat ga ik via de officiële kanalen nog wel eens navragen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MdO82 schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:02:
[...]

Of alleen de vrije zenders die zonder smartcard te kijken zijn.
Weet alleen niet of er zenders voor je tussen zitten waar je een smartcard voor nodig hebt
zonder smartcard heb je npo 1 in hd en de rest van tv basis in sd kwaliteit voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:48:
[...]
Ja heb mijn oude Humax maar weer neergezet, nieuwe afstandsbediening gekregen van Ziggo dus het is niet helemaal wat ik in mijn hoofd had maar ik kan weer normaal kijken. Heb 2 geactiveerde kaarten dus dat zit wel goed, nog eentje ongebruikt over. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:19:
[...]
zonder smartcard heb je npo 1 in hd en de rest van tv basis in sd kwaliteit voor zover ik weet.
Klopt ja maar je kan toch tv kijken ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:19:
[...]
Daar is gewoon een overzichtje van op de Ziggo site (noemen ze kabel TV). Daarin zitten NPO1 t/m3 + Ziggo sport in HD, de rest SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Ziggo Go-app krijgt optie om programma's op te nemen en offline te ki...

Yeah, dan is er blijkbaar een IP TV platform gebouwd met opname functionaliteit, yeah laat die nieuwe IP media box maar doorkomen ipv het Horizon kacheltje. :+

IPTV for the win, bye coax TV :9 (wishful thinking) alleen maar UTP in huis, heerlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door stormfly op 16-02-2018 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

stormfly schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 22:33:
nieuws: Ziggo Go-app krijgt optie om programma's op te nemen en offline te ki...

Yeah, dan is er blijkbaar een IP TV platform gebouwd met opname functionaliteit, yeah laat die nieuwe IP media box maar doorkomen ipv het Horizon kacheltje. :+

IPTV for the win, bye coax TV :9 (wishful thinking) alleen maar UTP in huis, heerlijk.
Dat kan al jaren met Ziggo als je het werkelijk zou willen. Je moet er dan wel wat geschikte hardware voor aanschaffen, maar als dat niet bezwaarlijk is dan is het al prima mogelijk.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardware-lover schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:18:
[...]

Dat kan al jaren met Ziggo als je het werkelijk zou willen. Je moet er dan wel wat geschikte hardware voor aanschaffen, maar als dat niet bezwaarlijk is dan is het al prima mogelijk.
Hmmm maar dat is niet legaal neem ik aan? Ik zie het in de dienstverlening van Ziggo niet terug, interactieve TV is niet echt wat ik bedoel, ik doel op native IP, snel, hoge bandbreedte, loeischerp ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Gonadan schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 17:15:
Het punt is dat het niet gaat om 850 kunnen zien, hij bestaat simpelweg niet dus je kunt er niet eens op afstemmen.
Nu heb ik begrepen van Google dat het met oud-UPC-gebied te maken kan hebben, maar dat ga ik via de officiële kanalen nog wel eens navragen.
Dit kanaal zou tegenwoordig op kanaal 997 moeten zitten maar is inderdaad alleen in voormalig UPC gebied op de standaard mediabox beschikbaar, is niet in voormalig ziggo gebied beschikbaar en ook niet op de Horizon/Mediabox XL en C+ modules. Dit bereik je door op de rode knop te drukken terwijl je kanaal 997 er op hebt.

Groet,

Jelle van Ziggo

VodafoneZiggo-webcare

Pagina: 1 ... 72 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic