jongetje schreef op zondag 28 januari 2018 @ 10:54:
Als toevoeging op de rekeningen discussie. Ik krijg zojuist de rekening voor komende maand. Ik had een proefabonnement met 50procent korting op movies en series XL. Dit had ik eind oktober al opgezegd per 1 februari om op tijd te zijn. Nu krijg ik een rekening waar voor de maand februari het volle pond van movies en series XL wordt ingehouden. Ik bellen, krijg ik een iemand met een gigantisch surinaams/antiliaans accent aan de telefoon bijna niet te verstaan. Vervolgens na 4 keer mijn postcode en huisnummer herhaald te hebben blijk ik afgesloten te zijn, had ze de verkeerde klant geopend... Uiteindelijk op het klantnummer mijn gegevens gevonden. Blijkt het systeem dus te kijken wat je
nu hebt en dat voor de
volgende maand in rekening te brengen. Mocht je dan die maand het product niet hebben wordt dit weer gecrediteerd op de volgende rekening. Nu kan ik mijn rekening met een bepaalde maximum bedrag declareren en ga daar nu nu overheen (en volgende maand onder zitten door die creditatie). Maar los daarvan is dit super verwarrend omdat je denkt opgezegd te hebben en het weer in rekening krijgt. Als ze het gewoon netjes verwerken en niet in rekening brengen zou een stuk klantvriendelijker zijn. Morgen maar weer eens met opzeggingen bellen waarom dit vreemde systeem wordt gehanteerd (en direct of ze een mooie aanbieding hebben ter compensatie).
Zoals ik al eens zei van de week administratie is gewoon een rommeltje.
Komt mede doordat ze een goed doordacht Amerikaans systeem gebruiken denk ik (uhum).
Maar goed om dit te weten.
Ik heb voor mijn schoonouders ook een verlening aangevraagd (toch met 6 maanden korting kunnen krijgen.
Kregen ze van de week een e-mail welkom bij Movies en Series XL terwijl ze het tv max pakket hebben en houden.
Even de boel in de gaten houden dan maar
Maar echt heel duidelijk is het er niet op geworden.
Net zoals je in je rekeningoverzicht een heel hoog bedrag ziet staan en als je doorklikt klopt het wel.
Heel verwarrend als je niet goed oplet