audiojunk schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:49:
[...]
Het stoort mij dat je van jet Royaal pakket automatische naar Movies en Series XL ging en ik alleen het hele pakket kan opzeggen en dan ook nog in snelheid terug ga omdat je een bepaalde dient dienst niet meer wil hebben. Klantvriendelijk is het bepaald niet, zeker niet als je al jaren een abonnement hebt.
Tja, maar dat is toch niet specifiek ZIggo eigen. Elke dienstaanbieder veranderd zijn pakketten in de loop der jaren en dat heb je over te nemen of je kunt het opzeggen. Een aanbieder wilt een bepaalde koers varen, en zal zo nu en dan een koerswijziging doorvoeren, ben je het daar niet mee eens, kun je opzeggen en anders vaar je met de koers mee.
Niemand verplicht je om de dienst af te blijven nemen, en zij zijn niet verplicht om iemand het "oude" aanbod te blijven geven.
Dit bovenstaande geldt zo'n beetje voor alle dienstverleners, daar is Ziggo geen uitzondering op.
Zo zou ik nog steeds liever losse zenderkeuze hebben of een kids pakket, helaas dat is er niet, dat is heel erg vervelend, maar ik kan ook opzeggen en ergens anders dat wel zoeken. (Dit doe ik uiteindelijk niet, omdat de overige dienstverlening wel prima is in mijn geval)
Float like a butterfly, sting like a bee.