Ben gisteren bij mijn buren geweest met een Ziggo abonnement. Aangezien ze in onze straat als een van de weinige nog Ziggo hebben met een Cisco modem, even gekeken naar de performance.
Dat viel me best wel tegen. De latency vond ik voor bekabeld internet met 22-28ms best hoog, terwijl een straat verderop de latency onder de 10ms ligt. Weet iemand waarom dat zo'n groot verschil is? Met dezelfde ziggo Cisco modems
Snelheid is overigens prima in orde.
Overigens hebben wij ook een Schotel hangen en geeft die ook behoorlijk strak beeld, gelijkwaardig aan Ziggo of beter.
Dat viel me best wel tegen. De latency vond ik voor bekabeld internet met 22-28ms best hoog, terwijl een straat verderop de latency onder de 10ms ligt. Weet iemand waarom dat zo'n groot verschil is? Met dezelfde ziggo Cisco modems
Snelheid is overigens prima in orde.
Niet helemaal mee eens. Ja, vergeleken met DSL is Ziggo beter, maar met glas vind ik het HD glas beeld er wel beter uit zien.Dracoz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:02:
[...]
Glas van KPN is de beeldkwaliteit ook een drama.
Ziggo heeft beste beeld kwaliteit!
Overigens hebben wij ook een Schotel hangen en geeft die ook behoorlijk strak beeld, gelijkwaardig aan Ziggo of beter.