Roetzen schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 00:30:
[...]
Hoe die storingen ervaren worden kan wel degelijk doelgroep afhankelijk zijn. Zeer kortdurende, maar veel voorkomende storingen zullen door sommigen nauwelijks opgemerkt worden maar in de test net zo zwaar tellen als weinig langdurende storingen. Plus dat er meer is dan storingen. Prijs/prestatie verhouding speelt een belangrijke rol evenals variatie van aanbod.
Een storing is een storing bij een commercieel bedrijf. Lang/kort maakt niet zoveel uit dan, de klant ondervind op 1 of andere manier hinder, Mijn provider Ziggo vind ik nou niet echt de beste qua prijs/prestatie verhouding maar ik ben wel al jaren afhankelijk van hun.
Het aanbod is wel enorm. Maar ik heb het idee dat ik alsmaar meer moet betalen voor dingen die totaal mijn interesse niet hebben en niet nodig heb maar wel telkens weer meer voor moet gaan betalen.
Wij moeten het hier al een aantal jaren het alleen doen met Ziggo. Er is hier niets anders wat een beetje snelheid heeft. Glas komt hier niet meer in deze wijk hier in Eindhoven (bedankt KPN voor dat

)
Ik heb de invoering van de Horizon box en alle problematiek daar omtrent meegemaakt. Meerdere boxen gehad toen. Nu heb ik een Horizon box die ik af en toen nog steeds zelf mag rebooten/uit/aanzetten om het goed te laten werken. Voor de horizon box ging tv kijken probleemloos bij fUPC.
Toen het nog UPC was werd tot 3x aan toe mijn upc telefoon nummer plus n.a.w. gepubliceerd in o.a. de telefoongids, terwijl in de gebruikerspaneel duidelijk stond Privé nummer/afgeschermd. 3x een andere telefoonnummer gekregen en 3x ging het fout
Internet had altijd vanaf dag 1 prima gewerkt, bijna altijd up en geen storingen (cisco modem was zalig). Totdat de connectbox kwam i.v.m. 300/30
Ik heb jaren XS4ALL internet gehad en nooit problemen met hun gehad. Qua prijs/prestatie was dat stukken beter dan Ziggo vind ik.
Tweak als provider en XS4ALL, dat zijn in mijn ogen de beste.
Het was niet echt de bedoeling om bijna in een rant te vervallen richting Ziggo, maar het viel mij zo op dat andere partijen dan Tweakers een dusdanig ander oordeel hebben over mijn provider. Ik kan er een beetje over mee praten