THE_BASE schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 18:20:
Zo te horen slaat T-Mobile deze maand wel een behoorlijke slag, zeker nu met de prijsverhogingen van Ziggo (als je mag vertrekken). Ik nijg ook steeds meer naar een ordinaire internetverbinding en losse streamingdienst. Het is gewoon even wennen dat de tv niet meer direct beeld toont bij het opstarten.

Hier in deze regio worden ook per week complete wijken voorzien van ODF (Eerst via T-Mobile)
Zelf enorm veel ellende gehad laatste 1,5jaar met correctables en uncorrectables die opliepen in de miljoenen.
En elke keer kwam er weer een kabelbreuk te voorschijn of toch weer niet.
Momenteel nu gelukkig geen last maar om 77euro te gaan te betalen en te bedenken als ik naar T-Mobile ga ik voor eigenlijk 77euro Internet/TV en vele streaming diensten voor heb.
*Gaat mij niet om het geld en/of hoge down/upload 200mbit/20mbit is al voldoende hier.
Vergeet niet dat volgend jaar weer de jaarlijkse verhoging er aankomt.
Enigste probleem waar "Bepaalde mensen" tegen aan lopen..
Ziggo... Makkelijk Next, 1 afstandsbediening en alles kunnen beheren.
Tuurlijk heb je de Box van T-Mobile maar hoe de juiste werking is = redelijk onbekend + Apps.
Of Apple TV 4k box (2022 model) met t-mobile tv of NLziet.
Ofwel kort door de bocht, als hier de tv aangezet wordt is het fijn als er gelijk live beeld op tv komt.
En zit wel in dubio vanwege het "tv kijken" en kwaliteit bij de concurrent tegenover Ziggo.
[Voor 3% gewijzigd door PatRamon op 22-03-2023 18:33]