• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:12
wowly schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 12:13:
Hmm, al jaren bij Ziggo, werkt goed maar kostbaar. Meestal bel ik zo nu en dan ens, maar deze keer was het aanbod karig: 9 x 10 euro korting.

Dan maar over naar T-mobile voor de helft van het geld.
Slechts €90 is inderdaad karig! Voor minder dan het dubbele doe ik het niet. En dat is ook niet nodig als je een alternatief hebt.

Laat aan Ziggo weten dat je een alternatief hebt, en reken het ze voor.

Aan de andere kant, als je zelf je eigen netwerk hebt, en dus niet afhankelijk bent van Ziggo of KPN wifispots, dan vervang je simpel het modem en klaar. Zo hou je de aanbieders scherp!

O ja, gebruik ook geen mail van je ISP. Dat is ook een binder...
Marnix1988 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 15:23:
[...]

Het zal aan mij liggen, maar ergens best stuitend dat dit soort praktijken hier gedaan worden. Dit zijn enorme kostenposten voor bedrijven, zo houden we in ieder geval met z'n allen de prijsverhogingen in stand :+ .

Hier zal een orderpicker weer mee aan de slag mee moeten gaan om producten bij elkaar te zoeken, een kourier moet het bij je bezorgen, oude modem moet geretourneertworden, waarschijnlijk zal het een refurbish traject komen, moet uiteindelijk weer ergens in het warehouse terecht komen en opnieuw ingepakt moeten worden.

Lang verhaal kort, dat we in dit topic aan raden om te bellen voor opzeggen moet iedereen zelf weten hoe comfortabel een ieder zich daarbij voelt, maar dit neigt sterk naar advies voor fraude.
Nee hoor voor die paar procent klanten die belt, noem het de Tweakers hier, zou Ziggo gewoon een goede korting moeten kunnen geven. Zonder administratieve beperkingen, doordat zij beperkt zijn wordt de mensheid creatief.

Als je uitgaat van een groene gedachte is Ziggo niet jouw provider.

Ziggo gebruikt coax techniek die relatief duur is op de lange termijn. Een aantal zaken waar je niet onderuit kunt tov XGS-PON

-continue stroomkosten voor alle versterkers in het pad 24x7
-materiaal en manuren voor de D3.1 upgrade.
-materiaal en manuren voor de D4.0 upgrade over enkele jaren (zie frontpage interview)
-stapels met modems bij de overgangen van D3.0 naar D3.1 naar D4.0
-vele types modems in gebruik waardoor software ontwikkeling complexer en mogelijk duurder is
-dure porten op de CMTS waardoor capaciteit relatief duur is. D3.1 zorg hier wel voor verlichting.

Als je dat wegzet tegen een XGS-PON passief glasvezel pad, waarbij er in het pad geen versterkers nodig zijn. Slechts 1 kastje wat 3,5 watt verbruikt bij de klant thuis, en een centrale OLT switch. KPN gebruikt al jaren de bekende witte modems V10 V10A en V12, allen halen een 1Gigabit. Lekker overzichtelijk met updates en features toevoegen in de modem code.

Dat geeft een mogelijke reden waarom KPN in staat is de kosten te verlagen en Ziggo ze slechts kan verhogen.

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

Het zal aan mij liggen, maar ergens best stuitend dat dit soort praktijken hier gedaan worden. Dit zijn enorme kostenposten voor bedrijven, zo houden we in ieder geval met z'n allen de prijsverhogingen in stand :+ .

Hier zal een orderpicker weer mee aan de slag mee moeten gaan om producten bij elkaar te zoeken, een kourier moet het bij je bezorgen, oude modem moet geretourneertworden, waarschijnlijk zal het een refurbish traject komen, moet uiteindelijk weer ergens in het warehouse terecht komen en opnieuw ingepakt moeten worden.

Lang verhaal kort, dat we in dit topic aan raden om te bellen voor opzeggen moet iedereen zelf weten hoe comfortabel een ieder zich daarbij voelt, maar dit neigt sterk naar advies voor fraude.
Dit neigt helemaal niet naar fraude, het staat eenieder vrij om een contract te beëindigen en vervolgens de partner te vragen om een abo te nemen.

Als Ziggo daar een probleem mee heeft moeten ze niet van die grote kortingsverschillen hebben tussen nieuwe klanten en bestaande klanten. Of een abo stop op een adres voor x periode, al zal dat ze echt geld gaan kosten :D
Wolly schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:08:
Of een abo stop op een adres voor x periode, al zal dat ze echt geld gaan kosten :D
Dat is natuurlijk onmogelijk. Huizen worden ook wel eens verkocht. Zeker bij een instapper waar je zo in trekt duurt het geen maanden tussen vertrek verkoper en intrekken koper. Dat zou zelfs zeg, de dag erna kunnen zijn.

• Wolly
  • Niet online
RobertMe schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 17:15:
[...]

Dat is natuurlijk onmogelijk. Huizen worden ook wel eens verkocht. Zeker bij een instapper waar je zo in trekt duurt het geen maanden tussen vertrek verkoper en intrekken koper. Dat zou zelfs zeg, de dag erna kunnen zijn.
Daarom zeg ik ook dat dat ze flink geld gaat kosten :+

En daarnaast, het argument dat dit enorm veel geld en moeite kost slaat nergens op want dat heb je dan ook bij mensen die jaarlijks van provider wisselen.

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:58
ikweethetbeter schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 16:22:
[...]

Slechts €90 is inderdaad karig! Voor minder dan het dubbele doe ik het niet. En dat is ook niet nodig als je een alternatief hebt.

Aan de andere kant, als je zelf je eigen netwerk hebt, en dus niet afhankelijk bent van Ziggo of KPN wifispots, dan vervang je simpel het modem en klaar. Zo hou je de aanbieders scherp!

agree 100%!

Ook die korting als je je mobiele abbo bij ze onderbrengt is gewoon een ordinaire handenbinder. Ik heb destijds zowel glas als koper laten aanleggen bij de bouw van het huis, om lekker te kunnen switchen. Komt nu erg goed van pas, scheelt zowat 400 euro en ik heb nu Gb connectie straks.
Kijk nog een jaartje met korting TV bij tmobile en daarna ga ik over of ga naar NLZiet

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:58
[...]

Ik snap wat je zegt. Maar begrijp goed dat Ziggo hieraan meedoet. Ze hadden gewoon kunnen zeggen "nope. geen korting!" en het was klaar.
Voor mij persoonlijk laat het zien wat de marges zijn in deze business. Ze zijn vrij om te concurreren of juist niet. Persoonlijk haat ik het om belachelijke marges te betalen, en al helemaal dat ik iedere keer hierom moet gaan bellen. Ik vraag 1 x om korting en wijs ze op mijn plannen. Ik kreeg een 10-tje korting, en betaal dat nog steeds 40 (!) euro per maand (!) minder. En omdat T-mobile korting geeft nog minder dit jaar......

Fraude? Dat consumenten tips uitwisselen om te vragen voor korting. Ik zie het niet zo.

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zo te horen slaat T-Mobile deze maand wel een behoorlijke slag, zeker nu met de prijsverhogingen van Ziggo (als je mag vertrekken). Ik nijg ook steeds meer naar een ordinaire internetverbinding en losse streamingdienst. Het is gewoon even wennen dat de tv niet meer direct beeld toont bij het opstarten. :)

 MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED

• PatRamon
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
THE_BASE schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 18:20:
Zo te horen slaat T-Mobile deze maand wel een behoorlijke slag, zeker nu met de prijsverhogingen van Ziggo (als je mag vertrekken). Ik nijg ook steeds meer naar een ordinaire internetverbinding en losse streamingdienst. Het is gewoon even wennen dat de tv niet meer direct beeld toont bij het opstarten. :)
Hier in deze regio worden ook per week complete wijken voorzien van ODF (Eerst via T-Mobile)
Zelf enorm veel ellende gehad laatste 1,5jaar met correctables en uncorrectables die opliepen in de miljoenen.
En elke keer kwam er weer een kabelbreuk te voorschijn of toch weer niet.
Momenteel nu gelukkig geen last maar om 77euro te gaan te betalen en te bedenken als ik naar T-Mobile ga ik voor eigenlijk 77euro Internet/TV en vele streaming diensten voor heb.
*Gaat mij niet om het geld en/of hoge down/upload 200mbit/20mbit is al voldoende hier.
Vergeet niet dat volgend jaar weer de jaarlijkse verhoging er aankomt.

Enigste probleem waar "Bepaalde mensen" tegen aan lopen..
Ziggo... Makkelijk Next, 1 afstandsbediening en alles kunnen beheren.

Tuurlijk heb je de Box van T-Mobile maar hoe de juiste werking is = redelijk onbekend + Apps.
Of Apple TV 4k box (2022 model) met t-mobile tv of NLziet.
Ofwel kort door de bocht, als hier de tv aangezet wordt is het fijn als er gelijk live beeld op tv komt.
En zit wel in dubio vanwege het "tv kijken" en kwaliteit bij de concurrent tegenover Ziggo.

[Voor 3% gewijzigd door PatRamon op 22-03-2023 18:33]

**

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 15:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Merk de laatste tijd dat het internet half weg valt. Streamen stopt, Google Nest Hub geeft 'no connection' en na een minuut of 2 gaat alles weer verder.

De modem staat in bridge modus maar zal eens de logs nakijken.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

prutser001 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 18:43:
En de lampjes

• Kindapaas
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:26
Wolly schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 15:39:
[...]
Mijn ervaring is dat je prima van een nieuwe klantenaanbieding gebruik kan maken ook al is er op het moment van aanvraag al een actief abo.

Wel voor de zekerheid de ingangsdatum een dag na de opzegdatum zetten.
Hm, dat is gek.. Ik probeer nu een nieuw abonnement af te sluiten op naam van mijn vriendin. Krijg de melding 'Er is al een persoon bekend in dit adres + IBAN.', terwijl het huidige abo alleen op mijn naam staat. Kan het komen door een gezamenlijke rekening? :-(

• Wolly
  • Niet online
Kindapaas schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 18:57:
[...]

Hm, dat is gek.. Ik probeer nu een nieuw abonnement af te sluiten op naam van mijn vriendin. Krijg de melding 'Er is al een persoon bekend in dit adres + IBAN.', terwijl het huidige abo alleen op mijn naam staat. Kan het komen door een gezamenlijke rekening? :-(
Je moet inderdaad niet dezelfde gegevens gebruiken.

• Kindapaas
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:26
Wolly schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 18:58:
[...]
Je moet inderdaad niet dezelfde gegevens gebruiken.
Het is een andere naam en IBAN, alleen het huidige abo staat op een gezamenlijke rekening. Vandaar de vraag :)

Zou dit wel werken als ik mijn huidige abonnement stop zet?

• THE_BASE
  • Niet online
PatRamon schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 18:32:
[...]

Hier in deze regio worden ook per week complete wijken voorzien van ODF (Eerst via T-Mobile)
Zelf enorm veel ellende gehad laatste 1,5jaar met correctables en uncorrectables die opliepen in de miljoenen.
En elke keer kwam er weer een kabelbreuk te voorschijn of toch weer niet.
Momenteel nu gelukkig geen last maar om 77euro te gaan te betalen en te bedenken als ik naar T-Mobile ga ik voor eigenlijk 77euro Internet/TV en vele streaming diensten voor heb.
*Gaat mij niet om het geld en/of hoge down/upload 200mbit/20mbit is al voldoende hier.
Vergeet niet dat volgend jaar weer de jaarlijkse verhoging er aankomt.

Enigste probleem waar "Bepaalde mensen" tegen aan lopen..
Ziggo... Makkelijk Next, 1 afstandsbediening en alles kunnen beheren.

Tuurlijk heb je de Box van T-Mobile maar hoe de juiste werking is = redelijk onbekend + Apps.
Of Apple TV 4k box (2022 model) met t-mobile tv of NLziet.
Ofwel kort door de bocht, als hier de tv aangezet wordt is het fijn als er gelijk live beeld op tv komt.
En zit wel in dubio vanwege het "tv kijken" en kwaliteit bij de concurrent tegenover Ziggo.
Als ik andere topics lees zou ik in elk geval niet kiezen voor TV van T-Mobile, dit lijkt te worden uitbesteed aan een derde partij en er is geen verbetering in de bekende klachten. Ik vind het allemaal vrij onbetrouwbaar, vandaar dat ik sowieso voor NLZiet zou kiezen.

Morgen eens bellen met Ziggo of ze nog een aanbod willen doen, anders overweeg ik het op naam van mijn partner te zetten met de Meervoordeel-deal. Of toch T-Mobile. :)

 MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express • LG OLED55XB6 • Samsung UHD AU80 • Nintendo Switch OLED

• Wolly
  • Niet online
Kindapaas schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:03:
[...]

Het is een andere naam en IBAN, alleen het huidige abo staat op een gezamenlijke rekening. Vandaar de vraag :)

Zou dit wel werken als ik mijn huidige abonnement stop zet?
Ik heb inderdaad eerst het huidige abo opgezegd, zeg per 1 mei. Voor het nieuwe abo wat ja daarna afsluit met andere gegevens kies je dan aansluitdatum 2 mei.

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:07
Wat ik na de prijsstijging betaal voor Ziggo, kan ik bij T-Mobile iets vergelijkbaars krijgen en 1000 Mb/s download/upload. Dat is bijna 3x zo snel als wat ik bij Ziggo heb. SIM only/smartphone abonnementen buitengelaten, daarvoor krijg je bij beide providers extra korting of voordelen.

Helaas loopt mijn contract nog een jaar door en kwam Open Dutch Fiber (en dus T-Mobile) pas een maand later naar mijn regio dat ze hier dit jaar glasvezel netwerk gaan aanleggen :P

[Voor 11% gewijzigd door NeverSettle op 22-03-2023 19:31]

• NeverSettle
prutser001 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 18:43:
Merk de laatste tijd dat het internet half weg valt. Streamen stopt, Google Nest Hub geeft 'no connection' en na een minuut of 2 gaat alles weer verder.

Staat je modem aangesloten via een coaxkabel met de geleverde splitter? Ik had namelijk hetzelfde probleem, signaal kwam niet goed door naar het modem. Contact met Ziggo gehad en kreeg een nieuwe coax kabel waardoor ik de splitter niet meer hoeft te gebruiken. Dat werkte hier goed :)

• prutser001
  • Laatst online: 24-05 15:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Vergeten te melden inderdaad, daar zie je niets aan. Gewoon groen en knipperen niet ofzo.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Fret Raket
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06:31
prutser001 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 20:50:
[...]

Vergeten te melden inderdaad, daar zie je niets aan. Gewoon groen en knipperen niet ofzo.
Vannacht waren er hier werkzaamheden waarbij de internetverbinding er 10 minuten uit lag, en het groene lampje bleef gewoon hetzelfde. De afgelopen 2 weken was mijn verbinding ook halfgaar; traag opstarten van websites en verbrekende verbindingen van streams door het wegvallen van bonded channels op het modem.

• THE_BASE
  • Niet online
Vorige week gebeld voor retentie en kreeg 6 maanden 10 euro korting. Gisteren gebeld en kreeg een vriendelijker dame aan de lijn die 6 maanden 20 euro bood en daarna 9 maanden 20 euro. Alsnog 250 euro meer dan T-Mobile en ik nijg er naar dat is 12 maanden te proberen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:49
NeverSettle schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:28:
[...]

Wat ik na de prijsstijging betaal voor Ziggo, kan ik bij T-Mobile iets vergelijkbaars krijgen en 1000 Mb/s download/upload. Dat is bijna 3x zo snel als wat ik bij Ziggo heb. SIM only/smartphone abonnementen buitengelaten, daarvoor krijg je bij beide providers extra korting of voordelen.

Helaas loopt mijn contract nog een jaar door en kwam Open Dutch Fiber (en dus T-Mobile) pas een maand later naar mijn regio dat ze hier dit jaar glasvezel netwerk gaan aanleggen :P
Als ze nu pas gaan aanleggen komt dat voor jou precies goed uit. Volgend jaar ligt alles en kan je dus zo overstappen.

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
THE_BASE schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:55:
Vorige week gebeld voor retentie en kreeg 6 maanden 10 euro korting. Gisteren gebeld en kreeg een vriendelijker dame aan de lijn die 6 maanden 20 euro bood en daarna 9 maanden 20 euro. Alsnog 250 euro meer dan T-Mobile en ik nijg er naar dat is 12 maanden te proberen.
Oh,ik ben akkoord gegaan met 6 maanden 20 euro. Nou ja. Prima. Volgend jaar nieuwe kans :)

Dat opzegggen, opnieuw aanvragen lijkt me wel wat. Elke 13 maanden even wisselen qua naam/iban. Je zou zeggen dat ze dat ook gaan blokkeren. Kies ik wel een weekenddag of vakantie, dat ik makkelijk even een enkele dagen zonder Ziggo zou kunnen zitten.

• NeverSettle
Bongoarnhem schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:35:
[...]

Als ze nu pas gaan aanleggen komt dat voor jou precies goed uit. Volgend jaar ligt alles en kan je dus zo overstappen.
Ze verwachten dat de eerste klanten in de regio hier rond mei dit jaar al gebruik kunnen maken van glasvezel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ikweethetbeter
Je kunt vast beginnen met je transitie. Stop het gebruik van "Ziggo-kastjes" of CI+ modules en kijk via de Ziggo Go app op je Apple TV HD of beter of Chromecast met Google TV (de klassieke Chromecast volstaat niet).

Een Apple TV start binnen een seconde op vanuit de sluimerstand (standby verbruik is met ongeveer 0,3W bijna niks), en daarna reageert hij instant op je remote

Zet je tv standaard op de HDMI poort van je Apple TV / Google TV, of gebruik HDMI-CEC, en je merkt niet dat je bij het starten van je tv geen beeld hebt!

Zorg er tegelijk voor dat je niet afhankelijk bent van provider-specifieke wifipods ofzo. Bouw je eigen netwerk.

Neem een provider-onafhankelijk mailadres (the_base@ziggo.nl ben je kwijt als je overstapt op T-Mobile of KPN).

Na deze voorbereidingen is het overstappen op een andere provider een makkie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
ikweethetbeter schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:55:
[...]

Je kunt vast beginnen met je transitie. Stop het gebruik van "Ziggo-kastjes" of CI+ modules en kijk via de Ziggo Go app op je Apple TV HD of beter of Chromecast met Google TV (de klassieke Chromecast volstaat niet).

Een Apple TV start binnen een seconde op vanuit de sluimerstand (standby verbruik is met ongeveer 0,3W bijna niks), en daarna reageert hij instant op je remote

Zet je tv standaard op de HDMI poort van je Apple TV / Google TV, of gebruik HDMI-CEC, en je merkt niet dat je bij het starten van je tv geen beeld hebt!

Zorg er tegelijk voor dat je niet afhankelijk bent van provider-specifieke wifipods ofzo. Bouw je eigen netwerk.

Neem een provider-onafhankelijk mailadres (the_base@ziggo.nl ben je kwijt als je overstapt op T-Mobile of KPN).

Deze tips kunnen veel mensen zeker helpen. In mijn geval heb ik slechts twee tv's met beide CI+ modules. Aan de tv in de woonkamer hangt een Apple TV 4K en we kijken daar al vaak Ziggo Go op. Nu ook NL Ziet om dat eens te testen en dat werkt net even wat prettiger qua bediening en spoelen wat wél mag.

Verder heb ik een iCloud e-mailadres en een eigen Unifi-netwerk, dus ook dat maakt het allemaal net wat makkelijker. Punt is alleen dat ik nooit instabiele verbindingen heb gehad en bij T-Mobile niet weet wat ik krijg...

• NeverSettle
[...]
...

...
Het probleem met HDMI-CEC is dat het niet altijd werkt, ook al ondersteund je tv het. Hier werkt het opstarten en afsluiten wel, maar na het opstarten valt het uit het niets uit na 30 minuten. Alle instellingen nagekeken en nergens stond een tijdslimiet van 30 minuten. Mooie uitvinding, maar het werkt helaas niet altijd.

Overige tips zijn wel handig. Een eigen router of mesh systeem met meer bereik is vaak beter naar mijn mening. Meeste merken hebben ook de mogelijkheid om een opensource software te installeren, meer functies dan die van de internet providers.

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-05 22:46
Robin4 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 23:09:
[...]Heb eens naar cheapconnect gekeken, maar dat is voor mij ook de oplossing niet.

Wat mij daar niet aan bevalt is het pre-paid systeem.. Werkt misschien goed als je op je eigen woont zonder naasten.. Maar ik zie niet me vrouw of kinderen elke keer dat pre-paid tegoed aanvullen..

En ik neem aan dat die 8.95 euro alleen voor de service is.. Waarna je zelf ook nog pre-paid toegoed zal moeten aanvullen.
je zou met het geld dat je bij Ziggo bespaart een buffer op je prepaid tegoed €10 kunnen aanhouden en daarna af en toe checken wat het tegoed is. Wanneer er veel gebeld wordt of je wilt het tegoed minder vaak checken kun je ook een hoger buffer aanhouden. Voor mij werkt dat prima.

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:15

CeesKees

I rest my Kees

ikweethetbeter schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 16:22:
[...]

Zo is het.
En daarom per april naar kpn. Voor 35€ pm (1000/1000) en 110€ cashback

[Voor 14% gewijzigd door CeesKees op 25-03-2023 12:18]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:13

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

CeesKees schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 12:18:
[...]

Zo is het.
En daarom per april naar kpn. Voor 35€ pm (1000/1000) en 110€ cashback

[Afbeelding]
Via welke aanbieder/website heb je deze aanbieding?

Edit: ik zie dat het via internetten.nl zou moeten kunnen, ik kom alleen niet op de prijzen die in je screenshot staan. Welke variabelen heb je ingegeven?

[Voor 13% gewijzigd door janvanduschoten op 25-03-2023 12:42]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• ikweethetbeter
@janvanduschoten
De aanbieding die je krijgt, is afhankelijk van de opties die je hebt.
Je krijgt de beste aanbiedingen als je glasvezel en coax in je meterkast hebt.

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

ikweethetbeter schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:04:
@janvanduschoten
De aanbieding die je krijgt, is afhankelijk van de opties die je hebt.
Je krijgt de beste aanbiedingen als je glasvezel en coax in je meterkast hebt.
Ik heb nu Ziggo (ook aangegeven) en heb glas en coax in de meterkast. Daar zou het niet aan mogen liggen lijkt me.

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:59
[...]

Voor een simpele tv ben ik het met je eens. Maar als je een goede 4K tv hebt is er wel nog steeds een serieus verschil in kwaliteit tussen ZiggoGo en CI+. Op m'n tv in de woonkamer gebruik ik dus nog steeds CI+.

• NeverSettle
janvanduschoten schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:06:
[...]

Ik heb nu Ziggo (ook aangegeven) en heb glas en coax in de meterkast. Daar zou het niet aan mogen liggen lijkt me.
Ik krijg alleen Ziggo aanbiedingen als ik Ziggo niet aangeef als huidige provider. Zag al een giga internet + tv start (CI kaart) voor maar 37 euro per maand en 20 euro cash back. Helaas alleen geldig voor nieuwe klanten.
Robin4 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 23:09:
[...]
Heb eens naar cheapconnect gekeken, maar dat is voor mij ook de oplossing niet.

Wat mij daar niet aan bevalt is het pre-paid systeem.. Werkt misschien goed als je op je eigen woont zonder naasten.. Maar ik zie niet me vrouw of kinderen elke keer dat pre-paid tegoed aanvullen..

En ik neem aan dat die 8.95 euro alleen voor de service is.. Waarna je zelf ook nog pre-paid toegoed zal moeten aanvullen..
Ja die 9euro per jaar is voor de dienstverlening, maar bij Ziggo betaal je meer. Daarbij zijn de belkosten vele malen lager.

En je kunt gewoon een alert instellen als je tegoed onder X bedrag komt dus dat heb je gewoon onder controle.

Ik heb hier nog wel een dect voip telefoon liggen, kun je meteen starten 😉

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22:06
janvanduschoten schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:06:
[...]

Ik heb enkel mijn postcode/huisnummer ingevoerd en gemeld dat ik Ziggo heb. Ik weet niet hoe deze persoon aan 12 maanden korting komt, maar ik heb de standaard (zoals KPN zelf ook doet) 6 maanden korting + 110 euro cashback via internetten.nl. Welk deel van de aanbieding mis je hier precies?

• janvanduschoten

janvanduschoten

Nr. 346

mrtl schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:04:
[...]

Ik heb enkel mijn postcode/huisnummer ingevoerd en gemeld dat ik Ziggo heb. Ik weet niet hoe deze persoon aan 12 maanden korting komt, maar ik heb de standaard (zoals KPN zelf ook doet) 6 maanden korting + 110 euro cashback via internetten.nl. Welk deel van de aanbieding mis je hier precies?
Ik heb dezelfde aanbieding als jij, 6 maanden korting ipv 12 maanden. Ik heb liever 12 maanden korting :Y

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:19
Het valt mij op dat het middelste abonnement nu slechts 200/20 is. Dat was voorheen een stuk hoger. Bij zakelijk is het nog wel 500/40.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

sdk1985 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 15:47:
Het valt mij op dat het middelste abonnement nu slechts 200/20 is. Dat was voorheen een stuk hoger. Bij zakelijk is het nog wel 500/40.
Je hebt start, complete en giga.
Start is 100, complete vanaf mei 400 en giga 1Gbps.

De 200 is start xxl en een extra abonnementsvorm.

• sdk1985
jongetje schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 15:59:
[...]

Je hebt start, complete en giga.
Start is 100, complete vanaf mei 400 en giga 1Gbps.

De 200 is start xxl en een extra abonnementsvorm.
Wanneer je nu op de website kijkt kun je complete niet kiezen. Wellicht kun je er nog voor bellen. Maar je kunt het nu niet zelf afsluiten, niet bij internet only, niet bij zelf samenstellen en niet bij alles-in-1. Het viel mij op. Complete zal wel legacy zijn.

edit: KPN heeft overigens ook vergelijkbare snelheden, dat van 200 naar 1000 gaat. Zal wel marketing technisch interessanter zijn om mensen naar het duurste pakket te sturen.

[Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 25-03-2023 16:07]

sdk1985 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:06:
[...]

Wanneer je nu op de website kijkt kun je complete niet kiezen. Wellicht kun je er nog voor bellen. Maar je kunt het nu niet zelf afsluiten, niet bij internet only, niet bij zelf samenstellen en niet bij alles-in-1. Het viel mij op. Complete zal wel legacy zijn.
Ik zie Complete wel nog staan. Maar Max is weg en Start XXL is er nieuw bij. Dat Max weg zou gaan was wel duidelijk, aangezien ze de prijs daarvan gelijk hebben getrokken met Giga (en gaan ze in mei niet ook de snelheid gelijk trekken?). En Start XXL bestond dan al langer, maar was verstopt, die staat er nu meteen bij.

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
sdk1985 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:06:
Wanneer je nu op de website kijkt kun je complete niet kiezen.
Jawel hoor...

Bij alle varianten staat 'Complete' nog.

[Voor 12% gewijzigd door CreativeS op 25-03-2023 16:47]

Het is sowieso cilinder ipv cylinder... ;)

• ikweethetbeter
cordonbleu schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 13:29:
Voor een simpele tv ben ik het met je eens. Maar als je een goede 4K tv hebt is er wel nog steeds een serieus verschil in kwaliteit tussen ZiggoGo en CI+. Op m'n tv in de woonkamer gebruik ik dus nog steeds CI+.
O, voor de beeldkwaliteit moet je niet overstappen van CI+ naar Ziggo Go. Dat is nu 720p, en gaat voor een paar zenders naar 1020p. Nee, coax is nog beter!

Alleen coax heeft z'n beste tijd gehad, net als lineair tv kijken. En voor terugkijken gebruik je al IPTV. Dus waarom niet meteen helemaal IPTV?

Nu de Next Mini de oude Next gaat vervangen, is alles op IP al op full HD beschikbaar. Ziggo Go loopt wat achter.

• sdk1985
CreativeS schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:46:
[...]

Jawel hoor...

Bij alle varianten staat 'Complete' nog.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Bijzonder! Ik zie er maar drie.

[Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 26-03-2023 03:33]

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:08
Vraagje, ik wil een chromecast 4k kopen en als ik deze bij vrienden in de tv plug (geen ziggo gebied) werkt ziggo dan via Google tv?

Ik heb natuurlijk een ziggo account

[Voor 12% gewijzigd door Isane op 26-03-2023 08:05]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:08

DON PAPA

Tweaker-fan

Isane schreef op zondag 26 maart 2023 @ 07:55:
Vraagje, ik wil een chromecast 4k kopen en als ik deze bij vrienden in de tv plug (geen ziggo gebied) werkt ziggo dan via Google tv?
Nee niet met de ZiggoGo app op de Chromecast (GoogleTV) zelf, je kan wel met de ZiggoGo app op een telefoon of tablet naar de Chromecast casten/streamen zonder dat één van deze twee een internetverbinding via Ziggo heeft.

[Voor 4% gewijzigd door DON PAPA op 26-03-2023 08:20]

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:21
sdk1985 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 01:32:
[...]

Bijzonder! Ik zie er maar drie.

[Afbeelding]
Zal een issue zijn met je browser wellicht.
Heb ik ook regelmatig met de site van Ziggo.
Wat zie je als je kijkt via incognito ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +3Henk 'm!
MdO82 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 08:22:
[...]

Zal een issue zijn met je browser wellicht.
Heb ik ook regelmatig met de site van Ziggo.
Wat zie je als je kijkt via incognito ?
Het zou ook een A/B test kunnen zijn. Het mag duidelijk zijn dat Start XXL voor iedereen nu zichtbaar is terwijl die voorheen niet in deze pakket selectie stond. Dus mogelijk dat ze voor sommigen / in sommige regios (je moet toch de postcode invullen :p) Complete verbergen om te kijken of dat meer naar Giga of Start (/XXL) pusht, of dat meer gebeld wordt om Complete af te sluiten.

• lucade2210
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22-05 09:03
Heeft iemand ervaring met ziggo om korting vragen? Mn abbo is inmiddels voorbij en kan overstappen naar KPN voor bijna de halve prijs. Vind ziggo voor de rest een prima bedrijf, dus zou liever gewoon vragen of ik een normalere prijs kan krijgen.

• THE_BASE
  • Niet online
lucade2210 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:51:
Heeft iemand ervaring met ziggo om korting vragen? Mn abbo is inmiddels voorbij en kan overstappen naar KPN voor bijna de halve prijs. Vind ziggo voor de rest een prima bedrijf, dus zou liever gewoon vragen of ik een normalere prijs kan krijgen.
Heb je de zoekfunctie gebruikt of het topic doorgelezen?

• lucade2210
THE_BASE schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:54:
[...]

Heb je de zoekfunctie gebruikt of het topic doorgelezen?
Haha, excuus. Ik dacht dat mensen het hadden over de normale abbo's, iets te snel gelezen. Zie dat dit nu inderdaad praktisch het main topic is.

Ik ga ook maar eens chatten om te vragen of ik wat korting kan krijgen. Verschil met Tmobile is toch wel gewoon 350eu in het jaar. Weliswaar met lagere snelheid (ik heb nu 350mbit), maar dat zou toch wel een korting van een tientje per maand moeten opleveren lijkt me.

• s.butterman
  • Laatst online: 18-05 12:54
Zijn er mensen die momenteel DNS issues ervaren? Ziggo.nl marktplaats.nl
Geven geen thuis. Terwijl andere sites zoals deze het wel gewoon. Ook mijn Google Home is wat padje af en kan aantal devices niet aansturen.

Heb mijn router al compleet een reset gegeven. Verder nul veranderd tov werkende situatie gisteren.

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:47
lucade2210 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 11:51:
Bellen en vragen om korting... .eerste aanbod was 3 maanden €10 euro... Zei dat ik dat niet genoeg vond toen verbond ze me door naar andere afdeling.. doe gaf net als vorig jaar 6 maanden € 20

Dus gewoon brutaal zijn

• lucade2210
Ik heb een abbonement van 65,50 p.m. voor 350/35mbit en tv start.
Net even snel gechat met ziggo, ik kreeg direct een aanbieding met 10eu korting voor 9 maanden en jaar abbonement voor ESPN en movies en series. Vond het wel prima eigenlijk. KPN krijg je met overstapkosten niets goedkopers. En andere abbo's bieden niks hogers dan 100/10mbit.

Die 'inflatie' kosten komen daar dan wel nog bij straks natuurlijk... Maarja.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NeverSettle
s.butterman schreef op zondag 26 maart 2023 @ 12:47:
Zijn er mensen die momenteel DNS issues ervaren? Ziggo.nl marktplaats.nl
Geven geen thuis. Terwijl andere sites zoals deze het wel gewoon. Ook mijn Google Home is wat padje af en kan aantal devices niet aansturen.

Heb mijn router al compleet een reset gegeven. Verder nul veranderd tov werkende situatie gisteren.
Hier geen problemen met DNS van CloudFlare, zowel IPV4 en IPV6 niet. Werkt alles wel als je een ander DNS gebruikt?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 22:36
Van de week meerdere keren contact gehad met Ziggo voor een nieuw aanbod.

De korting die je kan krijgen als bestaande klant is complete willekeur.
In het eerste gesprek was het aanbod 6 maanden 10 korting, dit werd uiteindelijk 6 maanden 20 euro korting.
Belde later terug voor een beter aanbod, kreeg toen weer 6 maanden 10 euro te horen een hogere korting was niet mogelijk. Gelijk erna weer gebeld en toen wel de gewenste 9 maanden 20 euro korting gekregen.

Volgend jaar is de glasvezelaansluiting ook daadwerkelijk in de woning aanwezig. Dan heb ik in ieder geval meer opties en is mijn Vodafone abonnement ook afgelopen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:22
Bij jullie ook een dikke hik bij kpn en ziggo tegelijk
Alles slipte dicht hier vpn’s ook.
Ik heb beide, glas en kabel
Ik zie wel tegelijkertijd bij ziggo en kpn een hik op alle storingen
https://tweakers.net/i/FMMotUMuxmToAp2SCvr5l6_uuqI=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/8E5xGs2iDuX2Qfn1TGJjv7W1.png?f=fotoalbum_small

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ruimzicht
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-05 12:16
Megapaul schreef op zondag 26 maart 2023 @ 20:59:
Van de week meerdere keren contact gehad met Ziggo voor een nieuw aanbod.

De korting die je kan krijgen als bestaande klant is complete willekeur.
In het eerste gesprek was het aanbod 6 maanden 10 korting, dit werd uiteindelijk 6 maanden 20 euro korting.
Belde later terug voor een beter aanbod, kreeg toen weer 6 maanden 10 euro te horen een hogere korting was niet mogelijk. Gelijk erna weer gebeld en toen wel de gewenste 9 maanden 20 euro korting gekregen.
Ik heb ook maar eens contact gezocht voor een aanbieding, aangezien ik al een tijd contractvrij ben: mij werd een "omweg" voorgesteld, door mijn huidige abonnement op te zeggen en direct een nieuw Giga abonnement te kiezen, waar ik dan een jaar lang 50% korting op krijg. Ik betaal nu € 69,- p/m voor Internet Complete (350/50), TV start en telefoon. Als het goed is (...) gaat het min of meer naadloos in elkaar over. Geen gekke aanbieding, lijkt me?

Hoe gaat Ziggo eigenlijk om met smartcards en CI+ modules? Ik heb er 4 in gebruik bij mijn huidige abonnement, kan ik die gewoon weer activeren bij mijn nieuwe abonnement?

[Voor 7% gewijzigd door Ruimzicht op 27-03-2023 16:12]

• Wolly
  • Niet online
Ruimzicht schreef op maandag 27 maart 2023 @ 14:52:
[...]

Ik heb ook maar eens contact gezocht voor een aanbieding, aangezien ik al een tijd contractvrij ben: mij werd een "omweg" voorgesteld, door mijn huidige abonnement op te zeggen en direct een nieuw Giga abonnement te kiezen, waar ik dan een jaar lang 50% korting op krijg. Ik betaal nu € 69,- p/m voor Internet Complete (350/50), TV start en telefoon. Als het goed is (...) gaat het min of meer naadloos in elkaar over. Geen gekke aanbieding, lijkt me?
Lijkt mij een topaanbieding die niet te evenaren is, de enige manier waarop je die anders zou kunnen krijgen is zelf opzeggen en onder een andere naam aanvragen.

Grappig dat Ziggo dat zelf aanbiedt.

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

Check even op Pepper, daar staan meerdere deals op waarbij je ook nog eens 100 euro cashback kunt krijgen. ;)

• Ruimzicht
THE_BASE schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:01:
[...]

Check even op Pepper, daar staan meerdere deals op waarbij je ook nog eens 100 euro cashback kunt krijgen. ;)
I know, maar die gelden vaak alleen voor "nieuwe" klanten. In het voorstel dat ik kreeg kan ik het op mijn eigen naam afsluiten (met een opzegging van mijn huidige abo, dat wel).

• THE_BASE
  • Niet online
Ruimzicht schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:11:
[...]

I know, maar die gelden vaak alleen voor "nieuwe" klanten. In het voorstel dat ik kreeg kan ik het op mijn eigen naam afsluiten (met een opzegging van mijn huidige abo, dat wel).
Dan vraag ik me serieus af of dat goed gaat. Want normaal wordt dat afgewezen.

• Ruimzicht
THE_BASE schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:11:
[...]

Dan vraag ik me serieus af of dat goed gaat. Want normaal wordt dat afgewezen.
Ziggo stelt het zelf voor, ik heb het niet bedacht.

• THE_BASE
  • Niet online
Ruimzicht schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:14:
[...]

Maar dat begrijp ik wel. Maar als je het klakkeloos gaat invoeren zonder hulp van Ziggo of een notitie in hun systeem, dan zal het niet goedkomen. Lees vooral de ervaringen hierover in dit topic.

Het moet normaliter met andere naam en ander rekeningnummer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27
Ruimzicht schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:14:
[...]

Klinkt meer als een medewerker die binnenkort een nieuwe job mag gaan zoeken :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ruimzicht
THE_BASE schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:14:
[...]

Maar dat begrijp ik wel. Maar als je het klakkeloos gaat invoeren zonder hulp van Ziggo of een notitie in hun systeem, dan zal het niet goedkomen. Lees vooral de ervaringen hierover in dit topic.

Het moet normaliter met andere naam en ander rekeningnummer.
Dat weet ik, maar ik doe helemaal niets. Ziggo stelde dit voor en regelt de opzegging en de nieuwe aanmelding voor mij. Dat is inderdaad bijzonder gezien de voorwaarden van hun aanbieding maar daarom vond ik het ook de moeite waard om het hier te posten.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Ruimzicht schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:19:
[...]
Dat weet ik, maar ik doe helemaal niets. Ziggo stelde dit voor en regelt de opzegging en de nieuwe aanmelding voor mij.
Een familielid van mij, heeft hetzelfde aanbod vandaag gehad toen hij belde om op te willen zeggen. Eerst kreeg hij het standaard aanbod van 9 x 10 euro korting, maar toen hij daar niet op in ging en aangaf dat dit niet voldoende was om hem te laten blijven, kreeg hij uiteindelijk ook een 12 x 50% korting op zijn TV Compleet & Internet Giga abonnementen, hij moest alleen een nieuw jaarcontract aangaan, maar dat was geen probleem voor hem met deze aanbieding...

Misschien waren er te veel overstappers, en proberen ze het op deze manier toch wat te remmen _O-

[Voor 8% gewijzigd door DON PAPA op 27-03-2023 16:40]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
...
Hoe gaat Ziggo eigenlijk om met smartcards en CI+ modules? Ik heb er 4 in gebruik bij mijn huidige abonnement, kan ik die gewoon weer activeren bij mijn nieuwe abonnement?
Ik verwacht dat dit de spreekwoordelijke adder is: de smartcards zullen niet meer gaan werken en/of te activeren zijn. (denk ik)

• MdO82
  • Laatst online: 22:21
W1ck1e schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:47:
[...]
Ik verwacht dat dit de spreekwoordelijke adder is: de smartcards zullen niet meer gaan werken en/of te activeren zijn.
Dat zal goed kunnen.
Zo kunnen ze de Next naar voren zetten zoals nu gebeurd en is het straks makkelijker om IPtv te introduceren

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
DON PAPA schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:30:
[...]

Een familielid van mij, heeft hetzelfde aanbod vandaag gehad toen hij belde om op te willen zeggen. Eerst kreeg hij het standaard aanbod van 9 x 10 euro korting, maar toen hij daar niet op in ging en aangaf dat dit niet voldoende was om hem te laten blijven, kreeg hij uiteindelijk ook een 12 x 50% korting op zijn TV Compleet & Internet Giga abonnementen, hij moest alleen een nieuw jaarcontract aangaan, maar dat was geen probleem voor hem met deze aanbieding...

Misschien waren er te veel overstappers, en proberen ze het op deze manier toch wat te remmen _O-
Het is toch wel een ballentoko ook. Mensen laten bellen voor een paar tientjes korting, ze in het bos sturen met een gratis TV pakket en nu ineens geven ze 50% korting. Je zal maar net een deal hebben gesloten voor een tientje korting per maand :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
DON PAPA schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:30:
...kreeg hij uiteindelijk ook een 12 x 50% korting op zijn TV Compleet & Internet Giga abonnementen, hij moest alleen een nieuw jaarcontract aangaan, maar dat was geen probleem voor hem met deze aanbieding...
Zoals ik al eens gezegd heb... hier werd de kortingsperiode zonder vragen met 7 maanden verlengd. Eind november hebben we 19 maanden 50% korting gehad. Overigens geen nieuw jaarcontract. Dat loopt nog steeds eind april af.

https://tweakers.net/i/iNSC4RAJvSf_4RIYIRz3n8Tc3a4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OxqB9J6aXqjhnkexopPMVdRg.jpg?f=fotoalbum_large

https://tweakers.net/i/QdNbqHY0UWT92yqsrWhsa8Fb8bQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zwb6ZHeO6nE7ZCNrdmJJzy1w.jpg?f=user_large

CreativeS schreef op maandag 27 maart 2023 @ 18:01:
[...]

Zoals ik al eens gezegd heb... hier werd de kortingsperiode zonder vragen met 7 maanden verlengd. Eind november hebben we 19 maanden 50% korting gehad. Overigens geen nieuw jaarcontract. Dat loopt nog steeds eind april af.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Maar jij had tijdens de kortingsperiode het abonnement laten aanpassen, toch? Klonk mij meer als een (administratief) foutje dan een bewuste actie. Of zo staat mij bij dat je het zelf omschreef.

• THE_BASE
  • Niet online
[...]
Ik verwacht dat dit de spreekwoordelijke adder is: de smartcards zullen niet meer gaan werken en/of te activeren zijn. (denk ik)
Dat klopt.

• THE_BASE
  • Niet online
Weer een belletje gewaagd en weer een ander aanbod. We gingen van weinig naar steeds meer:

- 6 maanden 10 euro korting
- 6 maanden 20 euro korting
- 9 maanden 20 euro korting

Uiteindelijk ook gevraagd naar Internet Only en dat is de eerste 9 maanden 23 euro en daarna 3 maanden 47 euro. Best interessant, dan zou ik NLZiet erbij nemen. Maar het irriteert me wel dat ik volgend jaar weer 6 keer moet bellen en moet smeken om een beetje korting. En nog steeds is T-Mobile iets voordeliger, maar ik weet niet wat ik dan in huis haal en bij Ziggo weet ik dat wel. :)

• Ruimzicht
[...]
Daar lijkt het inderdaad op. In dat geval: hoeveel smartcards kan je gebruiken bij de nieuwe abonnementen van Ziggo?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 27 maart 2023 @ 18:09:
[...]

Maar jij had tijdens de kortingsperiode het abonnement laten aanpassen, toch? Klonk mij meer als een (administratief) foutje dan een bewuste actie. Of zo staat mij bij dat je het zelf omschreef.
Ziggo en iets fout in het voordeel van de klant? Bijzonder. Nee, ik heb het toch nog even nagevraagd… was geen foutje maar op het juiste moment is het door de juiste persoon doorgevoerd. Misschien was hij of zij happy
d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ruimzicht schreef op maandag 27 maart 2023 @ 20:59:
[...]

Daar lijkt het inderdaad op. In dat geval: hoeveel smartcards kan je gebruiken bij de nieuwe abonnementen van Ziggo?
Hoe bedoel je? Bij een (nieuw) abo kun je maximaal 5 apparaten hebben. Alles is daarbij huur, en buiten het eerste apparaat dus bijbetalen (en CI+ moet je denk ik altijd betalen, ook als het i.p.v. een Next (Mini) is voor het eerste apparaat). Maar volgens mij zit die limiet er al "eeuwen" op. En als je nu smartcards hebt (koop, in eigen bezit) kun je die door de shredder doen, activeren daarvan doen ze ook al verschillende jaren niet meer. En voor CI+ moet je dus een module, incl. nieuwe smartcard, huren.

• Ruimzicht
RobertMe schreef op maandag 27 maart 2023 @ 21:24:
[...]

Hoe bedoel je? Bij een (nieuw) abo kun je maximaal 5 apparaten hebben. Alles is daarbij huur, en buiten het eerste apparaat dus bijbetalen (en CI+ moet je denk ik altijd betalen, ook als het i.p.v. een Next (Mini) is voor het eerste apparaat). Maar volgens mij zit die limiet er al "eeuwen" op. En als je nu smartcards hebt (koop, in eigen bezit) kun je die door de shredder doen, activeren daarvan doen ze ook al verschillende jaren niet meer. En voor CI+ moet je dus een module, incl. nieuwe smartcard, huren.
Zoals ik het begrijp kies je bij nieuwe abonnementen of voor een Next (mini), of voor een CI+ als hoofdontvanger. Vervolgens kan je (maximaal 2?) extra CI+ modules huren voor 2,- per maand, dus totaal 3 ontvangers. Als er meer dan 2 extra gehuurd kunnen worden zou dat mooi zijn, maar dat kan ik niet vinden...
Bij mijn huidige abo heb ik inderdaad 5 kaarten geregistreerd, maar die verdwijnen als ik dit abonnement opzeg en een nieuwe afsluit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27
@Ruimzicht Nee, 3 is dan echt het maximum aan CI+-modules (inclusief smartcards) die je kan afnemen. Ik zou overigens er ook niet vanuit gaan dat dit zomaar kan ongeacht wat de medewerker zegt en al helemaal niet dat dit een naadloze overstap wordt.

[Voor 42% gewijzigd door Jay-B op 27-03-2023 22:31]

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 11:28

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Ik weet niet OF ik het hier mag vragen maar dan merk ik dat wel.

Loop sinds kort tegen een raar ziggo go probleem aan en heb meer vertrouwen in de Tweakers dan in de ziggo desk O-)

Ziggo tv in Chrome deed het altijd perfect. Sinds kort start de site wel gewoon op, maar een kanaal kiezen geeft geen beeld van die zender., blijft maar "laden"

Kies ik voor Edge ( :| ) dan werkt het prima

het maffe is , kies ik voor Chrome in Incognito modus, dan werkt het dus ook prima... 8)7

Iemand enig idee waar dit in zit ? Ik kan dus wel kijken maar het werkte altijd prima in de gewone chrome browser op de standaard methode. Browers is up to date en draait op windows 10..

NB, ik gebruik geen App, die is soweiso al een tijd niet meer actief bij Ziggo

[Voor 6% gewijzigd door Gompy58 op 27-03-2023 22:43]

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Acties:
  • +1Henk 'm!
Gompy58 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 22:40:
Ik weet niet OF ik het hier mag vragen maar dan merk ik dat wel.

Loop sinds kort tegen een raar ziggo go probleem aan en heb meer vertrouwen in de Tweakers dan in de ziggo desk O-)

Ziggo tv in Chrome deed het altijd perfect. Sinds kort start de site wel gewoon op, maar een kanaal kiezen geeft geen beeld van die zender., blijft maar "laden"

Kies ik voor Edge ( :| ) dan werkt het prima

het maffe is , kies ik voor Chrome in Incognito modus, dan werkt het dus ook prima... 8)7

Iemand enig idee waar dit in zit ? Ik kan dus wel kijken maar het werkte altijd prima in de gewone chrome browser op de standaard methode. Browers is up to date en draait op windows 10..

NB, ik gebruik geen App, die is soweiso al een tijd niet meer actief bij Ziggo
Als het in een Incognito venster wel werkt zal het of aan cookies liggen of aan een extensie (standaard niet ingeschakeld in een Incognito venster).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fret Raket
Wolly schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:57:
[...]

Het is toch wel een ballentoko ook. Mensen laten bellen voor een paar tientjes korting, ze in het bos sturen met een gratis TV pakket en nu ineens geven ze 50% korting. Je zal maar net een deal hebben gesloten voor een tientje korting per maand :X
Misschien wordt het tijd dat er een keer een instantie ingrijpt om deze onzin te stoppen, en ziggo dwingt om iedere klant automatisch een passende korting te geven. Dit soort haggel-onzin wekt bij mij in ieder geval hoge irritatie op.

• Gompy58

Gompy58

,

[Voor 98% gewijzigd door Gompy58 op 27-03-2023 23:03]

• Gompy58

Gompy58

RobertMe schreef op maandag 27 maart 2023 @ 22:44:
[...]

Als het in een Incognito venster wel werkt zal het of aan cookies liggen of aan een extensie (standaard niet ingeschakeld in een Incognito venster).
Ja, dat dacht ik dus ook.

Ben dus even in de instellingen gedoken en de ziggo link in gevoerd met een verbod op cookies.
Dan stopt het bij het logo....

IS er een manier om het in de normale modus zo in te stellen als in de incognito ?
Werkt wel in incognito maar om iedere keer in account en ww in te moeten voeren.... |:(

[Voor 17% gewijzigd door Gompy58 op 27-03-2023 23:20]

• Fret Raket
Gompy58 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 23:03:
[...]

Ja, dat dacht ik dus ook.

Ben dus even in de instellingen gedoken en de ziggo link in gevoerd met een verbod op cookies.
Dan stopt het bij het logo....

IS er een manier om het in de normale modus zo in te stellen als in de incognito ?
Werkt wel in incognito maar om iedere keer in account en ww in te moeten voeren.... |:(
Ik denk dat ziggo dat opzettelijk heeft gedaan, om te voorkomen dat logins hergebruikt worden bij mensen die geen klant zijn. Dat is blijkbaar ook de reden voor de ongevraagd ingevoerde 2FA bij "mijn ziggo". Een beetje om het netflix-effect van meedere gebruikers op 1 account te voorkomen.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Fret Raket schreef op maandag 27 maart 2023 @ 23:01:
[...]

Misschien wordt het tijd dat er een keer een instantie ingrijpt om deze onzin te stoppen, en ziggo dwingt om iedere klant automatisch een passende korting te geven. Dit soort haggel-onzin wekt bij mij in ieder geval hoge irritatie op.
Je bedoelt dat ze de prijzen voor iedereen moeten verlaten met 10 of 20 euro per maand? Het is toch een commercieel bedrijf en korting is niet iets waar je recht op hebt maar krijgt om je als klant te houden. Welkom in de wereld van de vrije economie, dit doet bijna elk bedrijf.
En het mooie is, ben je het niet eens met jouw korting, dan ga je weg naar een andere provider die je wel een aanbod heeft die past.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yi-Long
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 11:31
jongetje schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 06:47:
[...]

Je bedoelt dat ze de prijzen voor iedereen moeten verlaten met 10 of 20 euro per maand? Het is toch een commercieel bedrijf en korting is niet iets waar je recht op hebt maar krijgt om je als klant te houden. Welkom in de wereld van de vrije economie, dit doet bijna elk bedrijf.
En het mooie is, ben je het niet eens met jouw korting, dan ga je weg naar een andere provider die je wel een aanbod heeft die past.
Als mensen daadwerkelijk opties hadden zouden ze dat idd doen, maar wanneer je kabelinternet wilt, dan heb je in veel regio’s gewoon geen opties/alternatieven, en dat weet Ziggo.

Anyway, de volume-knop op mijn Ziggo afstandsbediening werkt sinds vanmorgen (update?) niet meer. De rest van de afstandsbediening wel. Bekend probleem?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Yi-Long schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:42:
[...]
Anyway, de volume-knop op mijn Ziggo afstandsbediening werkt sinds vanmorgen (update?) niet meer. De rest van de afstandsbediening wel. Bekend probleem?
Ja heb dat ook al een paar keer gehad, gewoon even de afstandsbediening opnieuw aanmelden in het menu
Yi-Long schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:42:
[...]

Als mensen daadwerkelijk opties hadden zouden ze dat idd doen, maar wanneer je kabelinternet wilt, dan heb je in veel regio’s gewoon geen opties/alternatieven, en dat weet Ziggo.
Waarom zou je perse kabelinternet willen. DSL is vaak ook beschikbaar tussen de 80 en 200Mbit en er wordt met enorme snelheid glasvezel aangelegd. Er zijn gewoon een enorme berg klanten die al 30 jaar klant zijn en nooit veranderen omdat ze geen zin hebben in gedoe, ook al betalen ze relatief meer.

• Ruimzicht
Jay-B schreef op maandag 27 maart 2023 @ 22:29:
@Ruimzicht Nee, 3 is dan echt het maximum aan CI+-modules (inclusief smartcards) die je kan afnemen. Ik zou overigens er ook niet vanuit gaan dat dit zomaar kan ongeacht wat de medewerker zegt en al helemaal niet dat dit een naadloze overstap wordt.
Nee, ik ben er zéker niet gerust op dat dit probleemloos verloopt. Overigens kan ik altijd nog een nieuw abonnement afsluiten op een andere naam natuurlijk, dat is financieel nog veel aantrekkelijker. Een nieuw abonnement op je eigen naam voegt niet veel toe, zeker als ik alle huidige rechten (zoals 5 smartcards) toch verlies bij opzeggen.

Ik heb nu 4 Deco M4 access points, zijn die wel probleemloos te gebruiken bij een nieuw Giga abonnement?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• chippie777
  • Laatst online: 22:10
Ik ben eigenlijk al jaren een tevreden klant. (heb zelfs nog een Chello email adres :-) ) Bij ons wordt nog (veel) lineair tv gekeken en dat werkt prima bij Ziggo. Wij zijn een tevreden gebruiker van de Next box waarmee nog aardig wat wordt "opgenomen". Verschillende streaming diensten in gebruik die ook prima werken op de Next box.
Het internet doet wat het moet doen en ik probeer jaarlijks te bellen voor een korting. De ene keer gaat dat beter dan de andere keer, maar er wordt altijd wel wat aangeboden waar ik tevreden mee ben. Zo heb ik al twee jaar lang Eredivisie voetbal gratis. Dat wordt hier in huis graag bekeken dus is dat mooi meegenomen.
Uiteraard kijk ik regelmatig bij de concurrentie maar als ik iets vergelijkbaars(= ESPN, opnemen, terugkijken) wil kom is ik toch meestal rond dezelfde prijs uit. (ik stap niet over voor een paar euro)
Toch ben ik langzaam maar zeker mijn oude chello email adressen aan het omzetten naar een provider onafhankelijk email adres. Mocht ik dan toch ooit de overstap wagen omdat een aanbod van een concurrent echt interessant is dan kan dat zonder gedoe.

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Anderen vanochtend ook gemerkt dat de DHCPv6 (SOL) er een kwartier uit lag?

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:30
chippie777 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:10:
Ik ben eigenlijk al jaren een tevreden klant. (heb zelfs nog een Chello email adres :-) ) Bij ons wordt nog (veel) lineair tv gekeken en dat werkt prima bij Ziggo. Wij zijn een tevreden gebruiker van de Next box waarmee nog aardig wat wordt "opgenomen". Verschillende streaming diensten in gebruik die ook prima werken op de Next box.
Het internet doet wat het moet doen en ik probeer jaarlijks te bellen voor een korting. De ene keer gaat dat beter dan de andere keer, maar er wordt altijd wel wat aangeboden waar ik tevreden mee ben. Zo heb ik al twee jaar lang Eredivisie voetbal gratis. Dat wordt hier in huis graag bekeken dus is dat mooi meegenomen.
Uiteraard kijk ik regelmatig bij de concurrentie maar als ik iets vergelijkbaars(= ESPN, opnemen, terugkijken) wil kom is ik toch meestal rond dezelfde prijs uit. (ik stap niet over voor een paar euro)
Toch ben ik langzaam maar zeker mijn oude chello email adressen aan het omzetten naar een provider onafhankelijk email adres. Mocht ik dan toch ooit de overstap wagen omdat een aanbod van een concurrent echt interessant is dan kan dat zonder gedoe.
Hier ook een tevreden klant. Eigenlijk nooit echt problemen met Ziggo gehad. Stabiele verbinding en wat nog meer. Tuurlijk zijn er periodes van rotte hardware zoals die vorige box. De Next is echt top.
Vorige modem was goed, deze heeft wel eens de neiging om er uit te klappen. Reset en gaan. Deze wordt door Ziggo binnenkort vervangen.

Tuurlijk kijk ik absoluut naar glas en zou ik best over willen stappen, maar er wordt hier veel tv gekeken en heb ik op de Shield op de slaapkamer de Ziggo app gezet wat eigenlijk gewoon top werkt.
Geen idee hoe dat gaat met KPN en de itv app. Dus dat is nog een twijfel ding, want als dat niet goed is, heb ik daar echt ruzie over. :+

• THE_BASE
  • Niet online
Even terugkomend op Internet Only, een paar pagina's terug is al besproken dat via coax toch een aantal tv-zenders doorgegeven worden. Ik heb nu een CI+ module, die zullen ze deactiveren.

Ik kijk dan straks ouderwets via coax, zonder CI+ en dus in welke kwaliteit? We nemen wel NL Ziet, maar voor de tv in de keuken is het af en toe ook handig als we geen NPO of RTL zouden kunnen kijken zonder app's, maar als het 480p is dan heeft het weinig toegevoegde waarde.

Ook nagedacht over Internet Only + Kabel TV, maar Ziggo Go doet maar één week terug en NL Ziet heeft hele seizoenen online staat van NPO, RTL en Talpa wat een groot voordeel is als je 3 weken op vakantie bent geweest. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
THE_BASE schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:36:
Even terugkomend op Internet Only, een paar pagina's terug is al besproken dat via coax toch een aantal tv-zenders doorgegeven worden. Ik heb nu een CI+ module, die zullen ze deactiveren.

Ik kijk dan straks ouderwets via coax, zonder CI+ en dus in welke kwaliteit? We nemen wel NL Ziet, maar voor de tv in de keuken is het af en toe ook handig als we geen NPO of RTL zouden kunnen kijken zonder app's, maar als het 480p is dan heeft het weinig toegevoegde waarde.

Ook nagedacht over Internet Only + Kabel TV, maar Ziggo Go doet maar één week terug en NL Ziet heeft hele seizoenen online staat van NPO, RTL en Talpa wat een groot voordeel is als je 3 weken op vakantie bent geweest. :)
Tip: stel de TV in op netwerk id 4444 en je ontvangt de "open kanalen" zoals je dus ook zult ontvangen met Internet Only. En dan zul je zien dat RTL & SBS / Talpa in SD zijn (dus zal inderdaad 480p zijn). Overige zenders is (vrijwel?) allemaal HD, waaronder meen ik dus bv ook Discovery en de buitenlandse zenders.

• THE_BASE
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:59:
[...]

Tip: stel de TV in op netwerk id 4444 en je ontvangt de "open kanalen" zoals je dus ook zult ontvangen met Internet Only. En dan zul je zien dat RTL & SBS / Talpa in SD zijn (dus zal inderdaad 480p zijn). Overige zenders is (vrijwel?) allemaal HD, waaronder meen ik dus bv ook Discovery en de buitenlandse zenders.
Super, dan hebben we een back-up als internet er uit ligt en er gebeurd iets in de wereld. Toch fijn om dan nog nieuws op NPO 1 te kunnen kijken. ;)

• Random IT Man
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:28
Vraag: Ouders wonen in de regio Leiden/Voorschoten. Hier is op dit moment een ware veldslag gaande als het aankomt om internet/TV met eerst een grote marketing campagne van Delta, daarna T-Mobile (via Open Dutch Fiber die Delta de pas hebben afgesneden waardoor Delta de hele marketing campagne heeft gecanceld + de plannen heeft gecanceld) en vervolgens nu Ziggo haastig een marketing campagne uit de grond hebben gestampt voor klantbehoud. Oftewel: Wilde Westen.

Nu komt het: Ouders zitten al jaren bij Ziggo. Zij hebben opeens een brief gekregen van Ziggo dat er 'een nieuwe modem' zal worden bezorgd in de komende twee weken voor 'Giganet'. Alleen, zij hebben al sinds twee jaar een Connectbox (Arris/Compal) en hebben het 350/35 abonnement. Beetje vreemd dat zij nu opeens na twee jaar alweer een nieuwe modem krijgen? Ik begin bijna het idee te krijgen dat hier iets fout gaat in de administratie...normaal is Ziggo niet zo vrijgevig met het uit zichzelf vervangen van modems (de vorige modem daar moesten de ouders het 9 jaar mee doen!)

Of Ziggo is wel heel erg desperate om de klanten in deze regio te behouden en willen dus betere modems gaan leveren dan de verschrikkelijke Connectbox? De brief was ook puur geënt op Voorschoten dus het lijkt bijna geen fout maar toch...de Connectbox is toch al 'OK' voor Giganet? Is er iemand anders uit deze regio die dezelfde brief heeft gehad?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:02
Random IT Man schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:14:

Nu komt het: Ouders zitten al jaren bij Ziggo. Zij hebben opeens een brief gekregen van Ziggo dat er 'een nieuwe modem' zal worden bezorgd in de komende twee weken voor 'Giganet'. Alleen, zij hebben al sinds twee jaar een Connectbox (Arris/Compal) en hebben het 350/35 abonnement. Beetje vreemd dat zij nu opeens na twee jaar alweer een nieuwe modem krijgen? Ik begin bijna het idee te krijgen dat hier iets fout gaat in de administratie...normaal is Ziggo niet zo vrijgevig met het uit zichzelf vervangen van modems (de vorige modem daar moesten de ouders het 9 jaar mee doen!)

Of Ziggo is wel heel erg desperate om de klanten in deze regio te behouden en willen dus betere modems gaan leveren dan de verschrikkelijke Connectbox? De brief was ook puur geënt op Voorschoten dus het lijkt bijna geen fout maar toch...de Connectbox is toch al 'OK' voor Giganet? Is er iemand anders uit deze regio die dezelfde brief heeft gehad?
Ziggo is steeds meer aan het focussen op DOCSIS 3.1 vanwege de hogere capaciteit, daarvoor is de oude Connectbox niet geschikt, dus vervangen ze deze er voor eentje die dat wél ondersteunt.

Daar zijn ze hier in Utrecht in bepaalde wijken ook mee bezig.

• Random IT Man
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:28
Jeffrey87 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:17:
[...]

Ziggo is steeds meer aan het focussen op DOCSIS 3.1 vanwege de hogere capaciteit, daarvoor is de oude Connectbox niet geschikt, dus vervangen ze deze er voor eentje die dat wél ondersteunt.

Daar zijn ze hier in Utrecht in bepaalde wijken ook mee bezig.
Dat is de andere reden waar ik aan zat te denken, want er is pas een DOCSIS 3.1 overschakeling geweest in Voorschoten (met meteen twee avonden keiharde downtime voor de hele gemeente als gevolg, achja... xD). Dan zal het wel kloppen. :)

• Fret Raket
DJMaze schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:25:
Anderen vanochtend ook gemerkt dat de DHCPv6 (SOL) er een kwartier uit lag?
Ik kreeg de dag ervoor dit in mijn modem log:
27/03/2023 16:46:55 notice DHCP Renew - lease parameters time zone-7200 modified

Had deze boodschap nog niet eerder gezien.
Pagina: 1 ... 287 ... 297 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee