Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:34

rvk

tmnssn schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 20:36:
Net via de opzeggingslijn 9 maanden 35 euro korting weten te regelen op mijn Complete+TV start abonnement. Daarvoor moest ik wel mobiel naar Vodafone overstappen, maar ook dat aanbod is 3 euro goedkoper dan wat ik nu betaal bij KPN.
Dat is een hele nette korting _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:20

Spotmatic

Ken sent me

Zo, mijn Mediabox XL mag naar de milieustraat. De Next Mini doet het prima. Zit er nog iets in waar ik eventueel wat aan heb? Iemand hem al eens opengemaakt?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-05 08:10

Wailing_Banshee

You're Next

Alles aan de praat gebracht met ons eigen router, dus tegen Ziggo gezegd dat ze het modem in bridge mochten zetten. Ik heb het mailtje nog ontvangen dat ze de aanvraag in 24 uur zouden behandelen en toen hadden we geen internet meer :p (omdat het modem aan het booten was). Maar goed dat we het aan de begin van de lunch hebben verstuurd :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Spotmatic schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:11:
Zo, mijn Mediabox XL mag naar de milieustraat. De Next Mini doet het prima. Zit er nog iets in waar ik eventueel wat aan heb? Iemand hem al eens opengemaakt?
Je hebt nergens iets aan. Ja, tenzij je een voorraad dikke thermalpads wil aanleggen :) Ik heb de thermalpads jaren terug vervangen door echte koelpasta en toen was de Mediabox XL (zowel v1 als v2) ineens erg stil O-) Oh wat waren ze boos bij Ziggo. Prutsers. Uiteraard later direct de Next genomen (vanuit testperiode).

[ Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 23-11-2022 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MariosCube
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-05 12:58
Spotmatic schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:11:
Bij mij zat er een 2.5" HD in.

Ik had nog een USB enclosure liggen, dus ik heb nu een extra USB HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wat is hier eigenlijk van terecht gekomen?
https://community.ziggo.n...it-bij-Ziggo/ba-p/1075292
Als ik naar 999 wil op mijn C1 OLED met CI+ ontvanger is er geen ontvangst. Dat terwijl ik in het verleden (met de Olympische Spelen bijv.) wel al eens de '4k' HDR uitzending heb kunnen zien.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Werkt gewoon... WK in 1080pHDR50 (wel via de Next).

[ Voor 21% gewijzigd door CreativeS op 23-11-2022 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Kuusj schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:07:
Wat is hier eigenlijk van terecht gekomen?
https://community.ziggo.n...it-bij-Ziggo/ba-p/1075292
Als ik naar 999 wil op mijn C1 OLED met CI+ ontvanger is er geen ontvangst. Dat terwijl ik in het verleden (met de Olympische Spelen bijv.) wel al eens de '4k' HDR uitzending heb kunnen zien.
Zender 999 werkt echt perfect: veel beter beeld dan NPO1 HD.

Bij mij werkt het zowel op m'n woonkamer TV die verbonden is met een Next als met een 4k Slaapkamer TV met een CI+ module. De CI+ module in mijn slaapkamer TV is trouwens een 1.3 module.

Als het je in het verleden wel lukte met de Olympische Spelen dan zou het in principe nu ook moeten werken. Misschien een reset van de zenders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:40

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

silmaril8 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:54:
[...]

Bij mij werkt het zowel op m'n woonkamer TV die verbonden is met een Next als met een 4k Slaapkamer TV met een CI+ module. De CI+ module in mijn slaapkamer TV is trouwens een 1.3 module.

Als het je in het verleden wel lukte met de Olympische Spelen dan zou het in principe nu ook moeten werken. Misschien een reset van de zenders gaan doen.
Ja na een tijdje probeerde ik het nog eens en stond ‘ie er inderdaad wel. Beeld is veel beter. Maar 16mbit/s blijft nog wat spaarzaam uiteraard haha.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Geniet er gewoon van... er is al genoeg om over te klagen. Altijd nog meer dan de 12Mb/s voor NPO1 HD.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:16
Zo, net even 40 minuten met Ziggo gebeld (0900 1884). 16 minuten wachten, de rest onderhandelen.

Ziggo heeft een Black Friday aanbieding voor 12 maanden 50% korting. Voor mij (€69 per maand, Alles in 1 350/35) betekent dat €414 korting. Dus dit, iets wat alleen nieuwe klanten krijgen, was mijn uitgangspunt.

Een ander uitgangspunt was wat ik bij T-Mobile zou moeten betalen voor 400/400 Mbps internet (€40) plus tv zonder kastje (€12,50), 12 * €52,50 = €630, en een korting van 6 * €22,50 = €135, in totaal €495 voor het eerste jaar. De glasvezel zit al in m'n meterkast.

Ik belde met "opzeggen", alleen zo krijg je een persoon aan de lijn.

Ik vertelde van de Black Friday aanbieding, en vroeg wat mijn korting was. Het eerste bod was 9 maanden €10 korting. €90 in totaal, dat is niks, en dat zei ik ook. Ook kreeg ik wifipods aangeboden, maar met m'n modem in de bridge mode is dat niet erg zinvol. Daarbij wil ik mijn eigen LAN beheren.

De Ziggo meneer moest even z'n manager vragen wat er mogelijk was, en na nog geen 10 seconden kon ik 6 maanden €20 (€120 in totaal) krijgen. Omdat het zo snel ging, ga ik ervan uit dat ze deze korting zelf al mogen geven.

Ik vertelde wat ik bij T-Mobile zou moeten betalen, en dat dit voor mij een reden is om over te stappen. Dus toen moest er weer (of voor het eerst???) overleg met de manager plaatsvinden. Dit duurde wat langer. Het aanbod was 6 maanden €35 korting, €210 in totaal. Dat is ongeveer wat T-Mobile kost, maar dan nog zonder het nieuwe klanten voordeel. Dus ook dit wees ik af.

Toen moest er waarschijnlijk echt serieus worden overlegd (of in ieder geval werd die indruk gewekt) en na een paar minuten kreeg ik het laatste aanbod: 9 maanden €35 korting, €315 in totaal.

Dit laatste bod komt voor mij dicht genoeg bij de Black Friday aanbieding, en deze heb ik geaccepteerd. €315 bespaard!

Belangrijk bij zo'n gesprek is beleefd zijn, rustig blijven, duidelijk jouw situatie uitleggen, en een alternatief achter de hand hebben. Ook is het (van tevoren) uitrekenen van de kortingen en alternatieven belangrijk, want met wisselen van aantal maanden en maandkortingen moet je wel "normaliseren" naar korting op jaarbasis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
silmaril8 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:54:
[...]

Zender 999 werkt ook zonder CI+ trouwens.

Bron: Ik heb hier een internet only abonnement, waarbij je ook 'gratis' ongecodeerd DVB-C kan kijken.

Idd mooi beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdtweak
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-04 08:36
Snelheid geüpgraded en kreeg een zwart smartwifi modem. Prima. Bleef rangen, ziggo gebeld en was een probleem met aanmelden ofzo. Zou 24 uur duren Max. Zit al inmiddels op 30 uur helaas.

Concreet een vraag. Wat betekend het als mijn smartwifi modem blauw blijft knipperen? Groen is rangen begreep ik, maar na groen knipperen gaat mijn modem nu blauw knipperen. Dat is nieuw en heb ik niet eerder gezien….

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:25
ikweethetbeter schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:13:
Zo, net even 40 minuten met Ziggo gebeld (0900 1884). 16 minuten wachten, de rest onderhandelen.

Ziggo heeft een Black Friday aanbieding voor 12 maanden 50% korting. Voor mij (€69 per maand, Alles in 1 350/35) betekent dat €414 korting. Dus dit, iets wat alleen nieuwe klanten krijgen, was mijn uitgangspunt.

Een ander uitgangspunt was wat ik bij T-Mobile zou moeten betalen voor 400/400 Mbps internet (€40) plus tv zonder kastje (€12,50), 12 * €52,50 = €630, en een korting van 6 * €22,50 = €135, in totaal €495 voor het eerste jaar. De glasvezel zit al in m'n meterkast.

Ik belde met "opzeggen", alleen zo krijg je een persoon aan de lijn.

Ik vertelde van de Black Friday aanbieding, en vroeg wat mijn korting was. Het eerste bod was 9 maanden €10 korting. €90 in totaal, dat is niks, en dat zei ik ook. Ook kreeg ik wifipods aangeboden, maar met m'n modem in de bridge mode is dat niet erg zinvol. Daarbij wil ik mijn eigen LAN beheren.

De Ziggo meneer moest even z'n manager vragen wat er mogelijk was, en na nog geen 10 seconden kon ik 6 maanden €20 (€120 in totaal) krijgen. Omdat het zo snel ging, ga ik ervan uit dat ze deze korting zelf al mogen geven.

Ik vertelde wat ik bij T-Mobile zou moeten betalen, en dat dit voor mij een reden is om over te stappen. Dus toen moest er weer (of voor het eerst???) overleg met de manager plaatsvinden. Dit duurde wat langer. Het aanbod was 6 maanden €35 korting, €210 in totaal. Dat is ongeveer wat T-Mobile kost, maar dan nog zonder het nieuwe klanten voordeel. Dus ook dit wees ik af.

Toen moest er waarschijnlijk echt serieus worden overlegd (of in ieder geval werd die indruk gewekt) en na een paar minuten kreeg ik het laatste aanbod: 9 maanden €35 korting, €315 in totaal.

Dit laatste bod komt voor mij dicht genoeg bij de Black Friday aanbieding, en deze heb ik geaccepteerd. €315 bespaard!

Belangrijk bij zo'n gesprek is beleefd zijn, rustig blijven, duidelijk jouw situatie uitleggen, en een alternatief achter de hand hebben. Ook is het (van tevoren) uitrekenen van de kortingen en alternatieven belangrijk, want met wisselen van aantal maanden en maandkortingen moet je wel "normaliseren" naar korting op jaarbasis.
En dat is precies wat ik ook ieder jaar doe.
Zorg dat je de alternatieven goed berekend hebt en erbij kunt pakken als je belt.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
vdtweak schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:57:
Snelheid geüpgraded en kreeg een zwart smartwifi modem. Prima. Bleef rangen, ziggo gebeld en was een probleem met aanmelden ofzo. Zou 24 uur duren Max. Zit al inmiddels op 30 uur helaas.

Concreet een vraag. Wat betekend het als mijn smartwifi modem blauw blijft knipperen? Groen is rangen begreep ik, maar na groen knipperen gaat mijn modem nu blauw knipperen. Dat is nieuw en heb ik niet eerder gezien….
Wat zegt 192.168.178.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vdtweak schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:57:

Ik weet niet wat rangen is, maar lijkt op slecht signaal: https://community.ziggo.n...ippert-blauw/td-p/1048258
Ik zou Ziggo bellen, die kunnen doormeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdtweak
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-04 08:36
Kon gisteren nog verbinding met de WiFi van het modem. Inmiddels dat ook niet (komt geen netwerk online) en wired krijg ik geen dhcp. Denk ziggo maar bellen wellicht modem gewoon kapot stuk al bij ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Even aanpassen… je hebt altijd van die lui :z

[ Voor 219% gewijzigd door CreativeS op 24-11-2022 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmazing34
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-07-2024
Een vraagje, mijn vriendin heeft momenteel Internet Complete en TV Start voor €65,50 per maand. Inmiddels is dit abonnement maandelijks opzegbaar.
We wonen nog niet officieel samen (gaat op korte termijn wel gebeuren), maar weet iemand of het mogelijk is om het huidige abonnement op te zeggen en alvast een nieuwe af te sluiten op mijn naam? Of gaat dat problemen opleveren met Ziggo en/of Belastingdienst?

Het is namelijk toch wel een aanzienlijk verschil of je 350 Mbit/s voor €65,50 per maand hebt of 1000 Mbit/s voor €37,25 (met de huidige korting van 12 maanden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Uhmazing34 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:29:
Een vraagje, mijn vriendin heeft momenteel Internet Complete en TV Start voor €65,50 per maand. Inmiddels is dit abonnement maandelijks opzegbaar.
We wonen nog niet officieel samen (gaat op korte termijn wel gebeuren), maar weet iemand of het mogelijk is om het huidige abonnement op te zeggen en alvast een nieuwe af te sluiten op mijn naam? Of gaat dat problemen opleveren met Ziggo en/of Belastingdienst?

Het is namelijk toch wel een aanzienlijk verschil of je 350 Mbit/s voor €65,50 per maand hebt of 1000 Mbit/s voor €37,25 (met de huidige korting van 12 maanden).
Kan gewoon, geen probleem met wie dan ook.

• Uhmazing34
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-07-2024
Wolly schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:37:
[...]

Top! Ik las alleen dat er een maand opzegtermijn is. Betekent dit dus dat ik 1 maand dubbel betaal (oude en nieuwe) of gaat de nieuwe pas in als de oude is afgelopen (ondanks andere naam)?

• Wolly
  • Niet online
Uhmazing34 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 00:02:
[...]

Top! Ik las alleen dat er een maand opzegtermijn is. Betekent dit dus dat ik 1 maand dubbel betaal (oude en nieuwe) of gaat de nieuwe pas in als de oude is afgelopen (ondanks andere naam)?
Je kan zelf een ingangsdatum kiezen.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:25
Wolly schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:37:
[...]

Geldt dat ook als je geregistreerd partner bent en het nieuwe contract op hetzelfde adres hebt met hetzelfde bankrekeningnummer maar onder de naam van je partner? Mijn contract loopt af in februari maar dan ga ik het ook alvast proberen. Scheelt weer bellen en vaak geven ze dan geen 12 maanden 😄

Of iemand anders die hier ervaring mee heeft?

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
hk12nl schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:39:
[...]

Geldt dat ook als je geregistreerd partner bent en het nieuwe contract op hetzelfde adres hebt met hetzelfde bankrekeningnummer maar onder de naam van je partner? Mijn contract loopt af in februari maar dan ga ik het ook alvast proberen. Scheelt weer bellen en vaak geven ze dan geen 12 maanden 😄

Je hebt kans dat dat lukt, maar als je 100% zekerheid wilt:
- andere naam
- ander emailadres
- ander rekeningnummer
Ik betaal Ziggo bijvoorbeeld gewoon vanaf een gratis Revolut-account. Werkt prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Maar als je het abonnement stopzet en een nieuwe afsluit op een andere naam zit je meen ik hier eens gelezen te hebben wel een dagje zonder internet? Nog naast de extra rompslomp van oude apparatuur moeten terugsturen en nieuwe aansluiten (modem & settopboxen zijn immers op basis van serienummer of zo gekoppeld aan het abonnement).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikweethetbeter
hk12nl schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:39:
[...]

Dat gaat niet op.
Bij vermoeden van alleen een naamswijziging moet Ziggo 2 maanden inactief zijn geweest op een adres.

Laat je geregistreerd partner een eigen rekening openen, en doe alsof hij/zij binnenkort naar het adres gaat verhuizen.

• Wolly
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:57:
Maar als je het abonnement stopzet en een nieuwe afsluit op een andere naam zit je meen ik hier eens gelezen te hebben wel een dagje zonder internet? Nog naast de extra rompslomp van oude apparatuur moeten terugsturen en nieuwe aansluiten (modem & settopboxen zijn immers op basis van serienummer of zo gekoppeld aan het abonnement).
Correct, die mogelijkheid is er.

Dat is het mij wel waard als je daarmee honderden euro's bespaard, voor een ander misschien niet.

De laatste keer dat ik deze 'truc' deed (paar weken terug) kon ik het nieuwe modem overigens op de opzegdatum van het oude abo inpluggen en werkte deze direct. Dit terwijl ik voor de zekerheid 3 dagen tussen einde abo-begin abo had ingegeven bij Ziggo.

[ Voor 20% gewijzigd door Wolly op 24-11-2022 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolly schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:09:
[...]

Correct.

Dat is het mij wel waard als je daarmee honderden euro's bespaard, voor een ander misschien niet.
De besparing bij een nieuw abo is natuurlijk groot ja, zeker nu met weer 50% korting. Maar een belletje levert meestal ook al korting op en kost minder tijd (zowel administratief als alle hardware moeten vervangen). Dus die "honderden euros besparing" kun je er al een 120 zoiets vrij makkelijk van "krijgen" met een simpel belletje, uitgaande van 6x €20 korting.
Dus ja, het voordeel van een nieuw abonnement is er zeer zeker, ook in vergelijking met bellen voor korting. Maar het kost ook (veel) meer tijd.
En als je nu bv een abonnement hebt met eigen smartcards komen die weer te vervallen en moet je "iets" huren (dus duurder). Heb je thuis iets van een server draaien, naar buiten toe, zit je gegarandeerd met een veranderend IP adres. Etc, etc. Nog los van het dagje downtime en mogelijke risicos als iets mis gaat met het nieuwe abonnement (hardware te laat geleverd krijgen, iets in activatie dat mis loopt, ...).

• hk12nl
RobertMe schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:16:
[...]

De besparing bij een nieuw abo is natuurlijk groot ja, zeker nu met weer 50% korting. Maar een belletje levert meestal ook al korting op en kost minder tijd (zowel administratief als alle hardware moeten vervangen). Dus die "honderden euros besparing" kun je er al een 120 zoiets vrij makkelijk van "krijgen" met een simpel belletje, uitgaande van 6x €20 korting.
Dus ja, het voordeel van een nieuw abonnement is er zeer zeker, ook in vergelijking met bellen voor korting. Maar het kost ook (veel) meer tijd.
En als je nu bv een abonnement hebt met eigen smartcards komen die weer te vervallen en moet je "iets" huren (dus duurder). Heb je thuis iets van een server draaien, naar buiten toe, zit je gegarandeerd met een veranderend IP adres. Etc, etc. Nog los van het dagje downtime en mogelijke risicos als iets mis gaat met het nieuwe abonnement (hardware te laat geleverd krijgen, iets in activatie dat mis loopt, ...).
Dat is ook wel waar ja. Ik bel elk jaar in januari en keeg de laatste keer 9 maanden 20 euro korting. Dus voor die paar tientjes kan ik mij een hoop werk en ellende besparen. Ik ga er nog even over denken :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:16:
[...]

Het is een keuze.

Even voor de berekening, met Complete internet en tv:
12 x 70,50 = 846 euro

Nieuw aanvragen:
12 * 35,25 = 423
Cashback (cashbackXL of ING) 6045/80 euro.
Totaal: 378 of 343 euro.

Scheelt dus tot 500 euro. Tegenover 120 euro die je moet bediscussieren met de afdeling retentie is het verschil van (500-120)=380 euro snel verdiend.

PS. Mocht je cashback niet begrijpen dan is hetzelfde pakket 403 euro via Pricewise.nl

[ Voor 3% gewijzigd door Wolly op 24-11-2022 11:05 ]

• SniperGuy
  • Laatst online: 17-05 20:25
Jay-B schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:24:
[...]

Dit klopt niet. Het schuiven van kastjes is allesbehalve een verdienmodel. Ten opzichte van een App kost het beheren en onderhouden van die kastjes veel meer dan de onderhoud van een App....

[...]

Je zal 1 eigen CI+ moeten laten deactiveren en in de plaats daarvan een CI+ of box in bruikleen moeten nemen. Je zal altijd naar één van de nieuwe pakketten over moeten gaan. De overige 4 smartcards mogen actief blijven.
Dat is voor mij het grootste nadeel om naar een ander ziggo abbo over te stappen (3 TV's met CI+ en nog een Humax HDD recorder/decoder) :( Ik wil geen extra kastjes, maar wel HD beeld
@SniperGuy maar je kan dan toch gewoon een pakket bestellen met een CI+ module? Heb je geen extra kastje maar kan je wel je abonnement aanpassen.

• SniperGuy
  • Laatst online: 17-05 20:25
Jay-B schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:29:
@SniperGuy maar je kan dan toch gewoon een pakket bestellen met een CI+ module? Heb je geen extra kastje maar kan je wel je abonnement aanpassen.
En een CI+ module kost 2 euro huur per maand, terwijl ik er al 3 heb! dat zou dan per maand 6 euro extra huur CI+ modules gaan kosten :X |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:34

rvk

Het is een keuze.
[...]
Nieuw aanvragen:
Je bent bij een nieuw abo natuurlijk wel je opnames kwijt die je met de Next gemaakt hebt. En je e-mail adres (maar die moet je van Ziggo toch niet gebruiken) en e.v. oude CI+ kaarten.

• Wolly
  • Niet online
SniperGuy schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:41:
[...]

En een CI+ module kost 2 euro huur per maand, terwijl ik er al 3 heb! dat zou dan per maand 6 euro extra huur CI+ modules gaan kosten :X |:(
Ik zat ook in de luxe (of pech) dat ik 3 kaarten had en hierdoor twijfelde om over te stappen. Maar toen ik keek wat die kaartjes nu echt kosten, omdat je het oude abo aanhoudt, was ik er wel klaar mee.

Lineaire tv kijken we al amper en als we het doen in de woonkamer. Op de andere televisies kijken we dan wel incidenteel via de ziggo app.

Bijkomend voordeel is dat je van het juk van Ziggo verlost bent, als er een keer een andere prima aanbieding komt van KPN of wat dan ook ben je snel overgestapt.
Wolly schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:00:
[...]

Ik zat ook in de luxe (of pech) dat ik 3 kaarten had en hierdoor twijfelde om over te stappen. Maar toen ik keek wat die kaartjes nu echt kosten, omdat je het oude abo aanhoudt, was ik er wel klaar mee.

Lineaire tv kijken we al amper en als we het doen in de woonkamer. Op de andere televisies kijken we dan wel incidenteel via de ziggo app.

Bijkomend voordeel is dat je van het juk van Ziggo verlost bent, als er een keer een andere prima aanbieding komt van KPN of wat dan ook ben je snel overgestapt.
Heb ik ook lang tegenaan gehikt “maar de oude kaarten verlies ik dan”

1,5 jaar verder en geen spijt. Apps vangen dat incidentele gebruik prima op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SniperGuy schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:41:
[...]

Nee dat klopt niet. Je moet een pakket nemen waarbij de CI+ module onderdeel is van je pakket. Er kan een klein prijsverschil in het pakket zitten (€0,50) maar dat is het dan ook. Je bestaande eigen smartcards blijven actief en je krijgt een bruikleen CI+ module er bij als onderdeel van de nieuwe pakketprijs. Je zal hiervoor wel even moeten bellen want het pakket is niet standaard op het web te vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-05 11:05
hk12nl schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:18:
[...]

Dat is ook wel waar ja. Ik bel elk jaar in januari en keeg de laatste keer 9 maanden 20 euro korting. Dus voor die paar tientjes kan ik mij een hoop werk en ellende besparen. Ik ga er nog even over denken :)
Paar tientjes?Is iets meer dan een paar tientjes.Ik heb bij de vorige actie van Ziggo ook mijn abonnement opgezegd en mijn vrouw weer aangemeld en dat scheelde mij 12× 35,25 plus een cashback van €120. dus samen €543 en 8 Okt is dat van mij gestopt en 8 Okt startte het van mijn vrouw dus ook geen 1 dag zonder tv of internet.

• TexMex
  • Niet online
maurieske72 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:38:
[...]

Paar tientjes?Is iets meer dan een paar tientjes.Ik heb bij de vorige actie van Ziggo ook mijn abonnement opgezegd en mijn vrouw weer aangemeld en dat scheelde mij 12× 35,25 plus een cashback van €120. dus samen €543 en 8 Okt is dat van mij gestopt en 8 Okt startte het van mijn vrouw dus ook geen 1 dag zonder tv of internet.
Klopt ja. Je kunt het nieuwe contract gewoon laten ingaan op dezelfde dag als waarop het oude contract beëindigd wordt. Dat ging hier ook probleemloos.

• hk12nl
[...]

Ja ik zag die misrekening van mijzelf ook ja :o Zelfde bankrekeningnummer? Ik kan hem nu toch afsluiten voor februari?

©2004

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-05 20:07
[...]

Maar wel alle spullen weer inleveren....

• Wolly
  • Niet online
Joostje123 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:41:
[...]

In mijn geval kon ik 1 apparaat weggooien (die tv decoder) en moest ik alleen het modem terugsturen.

Kreeg een Next mini als vervanger, even de stekkertjes erin en alles werkte weer prima.

Voordeel is dus ook dat je nieuwer spul krijgt wat minder energie vreet (in het geval van die mini).

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
We staan hier op het punt om een nieuwe TV te bestellen (LG OLED) omdat de oude 42LW570s kapot is (voeding denk ik). We kijken via CI+ module (deze geloof ik: uitvoering: Ziggo CI+ Cam Module 1.2 (Neotion).

Een oriënterende vraag; werkt die module sowieso NIET meer op een nieuwe TV?

En als het een nieuwere versie moet (uiteraard nog i.c.m. onze oude gekochte smartcard in voormalig Ziggo gebied); zit er dan nog verschil in bijvoorbeeld deze of deze?
Als ik wat rondzoek op internet lijkt Ziggo niets met de 1.4 standaard te doen en enig voordeel van 1.4 boven 1.3 is dat 1.4 de mogelijkheid geeft om 2 kanalen tegelijk te ontvangen (of 1 kijken en 1 opnemen).
Maar een LG ondersteunt dat geloof ik toch niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
hk12nl schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:32:
[...]

Ja ik zag die misrekening van mijzelf ook ja :o Zelfde bankrekeningnummer? Ik kan hem nu toch afsluiten voor februari?
Nee andere bankrekening maar dat maakt niks uit als het dezelfde is.Ja je kan hem nu al afsluiten voor februari.

• hk12nl
maurieske72 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:34:
[...]

Nee andere bankrekening maar dat maakt niks uit als het dezelfde is.Ja je kan hem nu al afsluiten voor februari.
Thx. En zeg je dan je huidige eerst op of gaat dat automatisch?

©2004

• TexMex
  • Niet online
hk12nl schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:02:
[...]

Thx. En zeg je dan je huidige eerst op of gaat dat automatisch?
Eerst je huidige opzeggen zodat je een definitieve einddatum hebt. Daarna het nieuwe abonnement aanvragen met de juiste ingangsdatum (niet eerder dan de einddatum van je huidige abonnement). Persoonlijk deed ik dat wel met een ander rekeningnummer. En misschien even een dag wachten met de nieuwe aanvraag zodat alles goed verwerkt kan worden.

• hk12nl
TexMex schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:15:
[...]

Eerst je huidige opzeggen zodat je een definitieve einddatum hebt. Daarna het nieuwe abonnement aanvragen met de juiste ingangsdatum (niet eerder dan de einddatum van je huidige abonnement). Persoonlijk deed ik dat wel met een ander rekeningnummer. En misschien even een dag wachten met de nieuwe aanvraag zodat alles goed verwerkt kan worden.
Thx. Nog 1 laatste vraag; opzeggen kan alleen door te bellen toch? Dan krijg je gelijk een mail met de einddatum?

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
hk12nl schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:22:
[...]

Thx. Nog 1 laatste vraag; opzeggen kan alleen door te bellen toch? Dan krijg je gelijk een mail met de einddatum?
Klopt, die krijg je vrij snel na het telefoongesprek.

• Pythoon1977
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 12:16
Ik twijfel: overstappen naar KPN en een jaartje glasvezel proberen of Ziggo opzeggen en opnieuw aanmelden op naam van mijn vriendin...
- Huidige kosten Ziggo: 846 euro/jaar
- Kosten KPN incl CashbackXL: 445 euro/jaar. Wel sneller met 1000 Mbit/s
- Kosten nieuwe Ziggo incl. ING rentepunten: 343 euro/jaar.

Dus een nieuw Ziggo abonnement is het goedkoopste, maar voelt een beetje als fraude. En ondanks de berichten hierboven, zou het me niet verbazen als dit opgemerkt wordt en alsnog terug gedraaid wordt.

Kan ik nu voor het opzeggen weer minstens een half uur aan de lijn hangen.
Vanmiddag geprobeerd korting proberen te krijgen. Na 45-60 minuten kwam ik niet verder dan 9 maanden lang 10 euro korting en een Next mini. Er zat geen beweging in deze norse mevrouw (die waarschijnlijk aan de lopende band deze verzoeken krijgt), Dus dan toch maar opzeggen/overstappen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HlbrDAjsi38BP3uE6zsYvUv9-do=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W78JoEF9Cd0fL9Ldlp00FkLF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Dus een nieuw Ziggo abonnement is het goedkoopste, maar voelt een beetje als fraude. En ondanks de berichten hierboven, zou het me niet verbazen als dit opgemerkt wordt en alsnog terug gedraaid wordt.
Het wordt niet opgemerkt als al je aanvraaggevens anders zijn. Bovendien heb ik al meerdere malen gehad dat klantenservicemedewerkers van Ziggo deze constructie zélf aanraden (bijvoorbeeld als de geboden korting bij contactverlenging tegenvalt).

Maar een jaartje KPN is natuurlijk ook een prima optie. Sowieso elk jaar in actie komen. Je kunt er behoorlijk wat mee besparen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Pythoon1977 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:13:
Ik twijfel: overstappen naar KPN en een jaartje glasvezel proberen of Ziggo opzeggen en opnieuw aanmelden op naam van mijn vriendin...
- Huidige kosten Ziggo: 846 euro/jaar
- Kosten KPN incl CashbackXL: 445 euro/jaar. Wel sneller met 1000 Mbit/s
- Kosten nieuwe Ziggo incl. ING rentepunten: 343 euro/jaar.

Kan ik nu voor het opzeggen weer minstens een half uur aan de lijn hangen.
Vanmiddag geprobeerd korting proberen te krijgen. Na 45-60 minuten kwam ik niet verder dan 9 maanden lang 10 euro korting en een Next mini. Er zat geen beweging in deze norse mevrouw (die waarschijnlijk aan de lopende band deze verzoeken krijgt), Dus dan toch maar opzeggen/overstappen...

[Afbeelding]
Bij kpn krijg je nog 60 euro cashback via cashbackxl, wellicht maakt dat de keuze makkelijker.

Maakt dus 12x35-60 = 420

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
Joostje123 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:41:
[...]

Is idd veel werk ja je modem terugsturen,maarja je moet er wat voor over hebben hè 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pythoon1977
TexMex schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:28:
[...]

Het wordt niet opgemerkt als al je aanvraaggevens anders zijn. Bovendien heb ik al meerdere malen gehad dat klantenservicemedewerkers van Ziggo deze constructie zélf aanraden (bijvoorbeeld als de geboden korting bij contactverlenging tegenvalt).

Maar een jaartje KPN is natuurlijk ook een prima optie. Sowieso elk jaar in actie komen. Je kunt er behoorlijk wat mee besparen.
Ik stapte elk jaar over met gas en electra, ook kijk ik altijd scherp naar de zorgverzekering, idem voor het mobiele telefoonabonnement. Maar Ziggo hebben we al 15 jaar ofzo (nog uit het Home-tijdperk). Wel eens een keertje gebeld voor korting, maar niet structureel.
Misschien bang voor het onbekende of bang dat de overstap niet vlekkeloos gaat (ivm glasvezel). Maar inderdaad toch elk jaar eens naar gaan kijken.
Wolly schreef op donderdag 24 november 2022 @ 17:30:
[...]

Bij kpn krijg je nog 60 euro cashback via cashbackxl, wellicht maakt dat de keuze makkelijker.

Maakt dus 12x35-60 = 420
Dat was al ingecalculeerd. 12 x 40 (tweede TV-kastje erbij) + 25 aansluitkosten - 60 cashback = 445 euro/jaar
Prijsverschil Ziggo vs KPN is 100 euro/jaar in het voordeel van Ziggo (onder de naam van mijn vriendin).

Een nadeeltje is beide gevallen is mijn bonus MB's via Hollandsnieuwe icm met Ziggo en movies/series pakket. Die ga ik verliezen bij beide keuzes (want andere naam etc.). Zowel de extra 10GB en movies/series gebruik ik overigens nooit, maar het voelt toch als een verlies...
Echter een prijsverschil van 400 of 500 euro/jaar is best fors.

• Costner
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-05 12:51
--------

[ Voor 100% gewijzigd door Costner op 28-11-2022 10:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Pythoon1977 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:00:

Een nadeeltje is beide gevallen is mijn bonus MB's via Hollandsnieuwe icm met Ziggo en movies/series pakket. Die ga ik verliezen bij beide keuzes (want andere naam etc.). Zowel de extra 10GB en movies/series gebruik ik overigens nooit, maar het voelt toch als een verlies...
Echter een prijsverschil van 400 of 500 euro/jaar is best fors.
Dat maakt niets uit. Hetzelfde adres is voldoende:
Beide abonnementen moeten actief zijn op hetzelfde adres. Ze hoeven niet op dezelfde naam te staan. Het hele gezin kan dus meedoen! Nadat je Ziggo en/of hollandsnieuwe abonnement zijn ingegaan, checken wij of je voldoet aan alle voorwaarden. Dit gebeurt dezelfde dag.

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 16:38

slazh

Here To Stay

Dacht het ergens al gelezen te hebben maar voor de zekerheid dan; klopt het dat nieuwe klanten géén modem meer krijgen met die Puma 6 chipset? Twijfel over te stappen naar ziggo met het Internet & TV Complete pakket maar eigenlijk alleen als in niet zo een drama modem krijg :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pythoon1977
TexMex schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:07:
[...]

Dat maakt niets uit. Hetzelfde adres is voldoende:

[...]
Oh, top... d:)b
Ik had het niet gecheckt, het zat ergens in mijn hoofd (verkeerd) 8)7 . Dat maakt de keuze voor een partner-Ziggo abonnement wel wat aantrekkelijker. Straks maar effe overleggen thuis en dan de knoop doorhakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
slazh schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:10:
Dacht het ergens al gelezen te hebben maar voor de zekerheid dan; klopt het dat nieuwe klanten géén modem meer krijgen met die Puma 6 chipset? Twijfel over te stappen naar ziggo met het Internet & TV Complete pakket maar eigenlijk alleen als in niet zo een drama modem krijg :-)
Klopt een Sagemcom... maar die is ook niet vlekkeloos. Zelf overigens nergens last van met Connectbox Giga sinds april 2022. Hoogstens eens een oranje vakje in de test, maar goed... het gaat om het gebruik, en dat voldoet prima. Je kan elke dag wel blijven testen en ja, dan zul je gerust eens wat zien wat niet bevalt. In het dagelijks gebruik niets aan de hand.

• slazh
  • Laatst online: 15-05 16:38

slazh

Here To Stay

CreativeS schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:14:
[...]

Klopt een Sagemcom... maar die is ook niet vlekkeloos. Zelf overigens nergens last van met Connectbox Giga sinds april 2022. Hoogstens eens een oranje vakje in de test, maar goed... het gaat om het gebruik, en dat voldoet prima. Je kan elke dag wel blijven testen en ja, dan zul je gerust eens wat zien wat niet bevalt. In het dagelijks gebruik niets aan de hand.
Bedankt voor je antwoord :)
Werk thuis vooral met Teams en (helaas) erg veel videobellen. Zolang dat geen issue is dan vind ik het prima. Aan de andere kant, wil ik voor die 100€ verschil op jaarbasis het risico lopen tov KPN waar ik tot op heden 0 problemen mee heb gehad. Stof tot nadenken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
slazh schreef op donderdag 24 november 2022 @ 18:24:
Bedankt voor je antwoord :)
Werk thuis vooral met Teams en (helaas) erg veel videobellen. Zolang dat geen issue is dan vind ik het prima. Aan de andere kant, wil ik voor die 100€ verschil op jaarbasis het risico lopen tov KPN waar ik tot op heden 0 problemen mee heb gehad. Stof tot nadenken!
Och, wij komen van KPN en was erg nerveus over Ziggo. We waren niet de beste vriendjes op ons oude adres. In 7 maanden bij Ziggo totaal geen problemen. Ook mobiel gaan we nu van KPN naar Vodafone. Men kan wel altijd klagen, maar ervaar het liever zelf. Als je maar zorgt dat alles in huis in orde is. Goede coax, goede UTP, et cetera. Ik heb zelfs de Next beneden, Apple TV 4K en mijn Denon-receiver draadloos aangesloten op het modem. Zero hickups.

[ Voor 8% gewijzigd door CreativeS op 24-11-2022 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
Verwijderd

[ Voor 94% gewijzigd door falconxp op 25-11-2022 05:49 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• falconxp
Na werkzaamheden hogere upload bij Giga abonnement

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pRpnuLp60MG0cFIIIlXGs72Rd4Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EoceO43e3jgLgdguSLaTQkCL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door falconxp op 25-11-2022 05:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ook bijzonder; bel ik net met Ziggo om mijn contract van een jaar op te zeggen (welke 1 maart afloopt). Kunnen ze deze niet eindigen. Dat kan pas een maand van te voren..

Hele discussie gehad dat ik het vreemd vind dat als ik een jaarcontract heb dat ik deze op elk moment zou moeten kunnen opzeggen en dat ik uiteraard wel het jaar vol maak want daar heb ik voor getekend. Het was echter echt niet mogelijk...

Is dit bij anderen wel gelukt? Anders misschien toch maar een jaartje naar KPN want dan kan ik wel gebruik maken van de BF deal...

Edit
Ik ga nu de BF deal bestellen op naam van partner met startdatum 1 maart en bel begin februari om mijn huidige abbo op te zeggen. Gooi ik het wel op samenwonen/verhuizen. Ben benieuwd of dit lukt :D

[ Voor 15% gewijzigd door hk12nl op 25-11-2022 09:31 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:55
hk12nl schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:14:
Ook bijzonder; bel ik net met Ziggo om mijn contract van een jaar op te zeggen (welke 1 maart afloopt). Kunnen ze deze niet eindigen. Dat kan pas een maand van te voren..

Hele discussie gehad dat ik het vreemd vind dat als ik een jaarcontract heb dat ik deze op elk moment zou moeten kunnen opzeggen en dat ik uiteraard wel het jaar vol maak want daar heb ik voor getekend. Het was echter echt niet mogelijk...

Is dit bij anderen wel gelukt? Anders misschien toch maar een jaartje naar KPN want dan kan ik wel gebruik maken van de BF deal...

Edit
Ik ga nu de BF deal bestellen op naam van partner met startdatum 1 maart en bel begin februari om mijn huidige abbo op te zeggen. Gooi ik het wel op samenwonen/verhuizen. Ben benieuwd of dit lukt :D
Wat is het doel van nu al jaarcontract op te zeggen?
Het moet wel kunnen, maar dan koop je de resterende maanden af.

Hoe dan ook, door nu op te zeggen, kun je niet opeens gebruik maken van de black friday / 12 maand korting. Dat kan alleen als je hiervoor minimaal 6 maand géén internet van Ziggo had. Is nog nooit anders geweest met aanbiedingen voor nieuwe klanten.

--------------
Alleen op een andere naam gaat waarschijnlijk niet lukken. Andere naam + ander rekeningnummer zou wel moeten lukken.

[ Voor 8% gewijzigd door Nnoitra op 25-11-2022 09:39 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:08
@hk12nl Het moet wel kunnen, wel even uitzitten en geen boete: Uit de voorwaarden 2022
artikel 6
punt 1 & 2
1. Het Abonnement geldt voor onbepaalde tijd. De Klant kan het Abonnement schriftelijk, telefonisch en elektronisch via de Klantenservice of Mijn Ziggo te allen tijde opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van een maand. Ziggo kan met de Klant een minimum-abonnementsduur overeenkomen. Opzegging van het Abonnement en het bijbehorende Basis TV-Abonnement, is in dat
geval voor het eerst mogelijk tegen het einde van de geldende minimum-abonnementsduur, tenzij anders is bepaald in de Algemene Voorwaarden.

2. Als een Klant het Abonnement wil beëindigen in de minimum-abonnementsduur, dan betaalt de Klant in een keer 50% van het resterende bedrag dat de Klant betaald zou hebben tot aan het einde van de
minimum-abonnementsduur, behalve in het geval de Klant het Abonnement mag beëindigen op grond van de Algemene Voorwaarden of de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Nnoitra schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:35:
[...]

Wat is het doel van nu al jaarcontract op te zeggen?
Het moet wel kunnen, maar dan koop je de resterende maanden af.
Einddatum verkrijgen
[...]

Hoe dan ook, door nu op te zeggen, kun je niet opeens gebruik maken van de black friday / 12 maand korting. Dat kan alleen als je hiervoor minimaal 6 maand géén internet van Ziggo had. Is nog nooit anders geweest met aanbiedingen voor nieuwe klanten.
De verhalen hierboven doen toch anders vermoeden.
[...]

--------------
Alleen op een andere naam gaat waarschijnlijk niet lukken. Andere naam + ander rekeningnummer zou wel moeten lukken.
Daar zijn ook wisselende berichten over dus ik dacht ik probeer het eens :)

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
hk12nl schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:49:

De verhalen hierboven doen toch anders vermoeden.
Dan interpreteer je de verhalen waarschijnlijk niet goed.
Contract op andere naam + ander rekeningnummer = nieuwe klant.
Contract op zelfde naam + zelfde rekeningnummer = bestaande/oude klant.
Contract op andere naam + zelfde rekeningnummer = hoogstwaarschijnlijk bestaande/oude klant.

Als ziggo je matcht op rekeningnummer, zien ze dat je in de 6 maanden vóór 1 maart ook internet af nam. En dan ben je dus géén nieuwe klant.
Rekeningnummers zijn uniek, namen niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Nnoitra op 25-11-2022 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11:53
Gisteren telefoontje gehad van Ziggo over het opzeggen van mijn internet bij Ziggo.
blablabla callcenter blablabla u als gewaardeerde klant blablabla
we bieden u:
€10 korting per maand over de eerste 6 maand
Me >> nee
€20 korting per maand over de eerste 6 maand dan?
Me >> nog niet overtuigt
moment ik ga even over leggen met de supervisor,
€35 korting per maand over de eerste 6 maand klinkt dat goed?

het lijkt wel koehandel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Piet91 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:14:
We staan hier op het punt om een nieuwe TV te bestellen (LG OLED) omdat de oude 42LW570s kapot is (voeding denk ik). We kijken via CI+ module (deze geloof ik: uitvoering: Ziggo CI+ Cam Module 1.2 (Neotion).

Een oriënterende vraag; werkt die module sowieso NIET meer op een nieuwe TV?

En als het een nieuwere versie moet (uiteraard nog i.c.m. onze oude gekochte smartcard in voormalig Ziggo gebied); zit er dan nog verschil in bijvoorbeeld deze of deze?
Als ik wat rondzoek op internet lijkt Ziggo niets met de 1.4 standaard te doen en enig voordeel van 1.4 boven 1.3 is dat 1.4 de mogelijkheid geeft om 2 kanalen tegelijk te ontvangen (of 1 kijken en 1 opnemen).
Maar een LG ondersteunt dat geloof ik toch niet.
Iemand? O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:08
@Piet91 Ik ben er tegenaan gelopen dat een CI+ module van +- 10 jaar oud niet meer werkt in een tv van 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-05 12:39
falconxp schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 04:46:
Na werkzaamheden hogere upload bij Giga abonnement

[Afbeelding]
Interessant! (Kan wel zijn dat je bericht wordt verwijderd gezien de topic warning).

Een upload van 150 Mbps is een flinke verbetering. In de basis ben ik 'blij' met 200 Mbps maar met 150 Mbps zou ik ook nog wel kunnen leven, de officiële 50 Mbps is voor mij te weinig.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolopfriet
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-12-2024
Wat fijn !!
Eindelijk een hogere upload bij Ziggo.
JOEPIE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
sdk1985 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:10:
Interessant! (Kan wel zijn dat je bericht wordt verwijderd gezien de topic warning).
In dit geval is het wel echt nieuws! Vziw is de upload nog nooit boven de 50 Mbps geweest bij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
sdk1985 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:10:
[...]

Een upload van 150 Mbps is een flinke verbetering. In de basis ben ik 'blij' met 200 Mbps maar met 150 Mbps zou ik ook nog wel kunnen leven, de officiële 50 Mbps is voor mij te weinig.
Klopt, maar dit is een verhoging die niet valt onder de bestaande abonnementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06:53
falconxp schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:24:
[...]

Klopt, maar dit is een verhoging die niet valt onder de bestaande abonnementen
Is dit niet gewoon tijdelijk? Is vaker hier langs gekomen dat ziggo korte periodes testen uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 30-04 07:36
Idd, zolang Ziggo niks officeel naar buiten brengt omtrent een snelheidsverhoging zal ik er maar vanuit gaan dat het tijdelijk is, maar dit zijn natuurlijk wel mooie vooruitzichten en ze moeten ook wel met Glasvezel wat in hun nek hijgt...
Incognitum schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:55:
[...]

Is dit niet gewoon tijdelijk? Is vaker hier langs gekomen dat ziggo korte periodes testen uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn946
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 22:54
vdtweak schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:27:
[...]

Kon gisteren nog verbinding met de WiFi van het modem. Inmiddels dat ook niet (komt geen netwerk online) en wired krijg ik geen dhcp. Denk ziggo maar bellen wellicht modem gewoon kapot stuk al bij ontvangst.
Dit probleem heb ik dus ook. Geef jezelf maar eens een fixed IPv4 adres, dan werkt het. En ja, dat hoort niet.

MyMeuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 18:32
Ok, irritant. Ik wil gebruik maken van de black friday aanbieding, maar kan geen ingangsdatum kiezen over 11 maanden, maximaal kan ik maart 2023 kiezen ;-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mjP4nz9j1EzbMYtbTLHquM1NvCw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JIV7Sh2aHNgx9s9Lj09KzivN.jpg?f=fotoalbum_large

Is dit evt via de klantenservice wel te regelen, heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Incognitum schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 14:55:
[...]

Kans dat wanneer @falconxp een reboot doet ie de bonus upload foetsie is. 'k Zie het meer als tijdelijk mazzeltje voor um, en signaal van wat in de toekomst eventueel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
garp schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:54:
Ok, irritant. Ik wil gebruik maken van de black friday aanbieding, maar kan geen ingangsdatum kiezen over 11 maanden, maximaal kan ik maart 2023 kiezen ;-(

[Afbeelding]

Is dit evt via de klantenservice wel te regelen, heeft iemand daar ervaring mee?
Als het over 11 maand is.. Waarom dan niet 1 maandje missen en gewoon volgend jaar de BF aanbieding pakken?
Zit je meteen alle opvolgende jaren ook goed qua tijd.

[ Voor 3% gewijzigd door Nnoitra op 25-11-2022 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 18:32
Nnoitra schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:09:
[...]

Als het over 11 maand is.. Waarom dan niet 1 maandje missen en gewoon volgend jaar de BF aanbieding pakken?
Zit je meteen alle opvolgende jaren ook goed qua tijd.
Ja dat zal 'm wel worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
garp schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:54:
Dat vind ik helemaal niet zo raar!

Tip: wacht een jaar en sluit dan een black friday deal af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-04 22:54
Bushie schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:02:
Gisteren telefoontje gehad van Ziggo over het opzeggen van mijn internet bij Ziggo.
blablabla callcenter blablabla u als gewaardeerde klant blablabla
we bieden u:
€10 korting per maand over de eerste 6 maand
Me >> nee
€20 korting per maand over de eerste 6 maand dan?
Me >> nog niet overtuigt
moment ik ga even over leggen met de supervisor,
€35 korting per maand over de eerste 6 maand klinkt dat goed?

het lijkt wel koehandel :-)
Heb vandaag 30 minuten aan de lijn gewacht omdat er een 12 maanden 50% korting actie is. Krijg ik te horen dat het NIET voor bestaande klanten is. Beste wat ze konden doen na overleg was 3 maanden met 50% korting, mits ik ook een TV-pakket nam!

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteinGames
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-05 00:00
Ook maar eens even gebeld.. Na meer dan half uur in de wacht te hebben gestaan, iemand aan de telefoon gekregen. We hebben Internet MAX & TV MAX +Bellen, en betaalden 93,50,- per maand. Aangegeven dat ze hier begonnen zijn met de aanleg van glasvezel van T-Mobile, eigenlijk tevreden zijn over ziggo maar dat het gewoon te duur is ten opzichte van wat tmobile ons kan bieden straks. Kreeg als eerste de volgende aanbiedingen:
3maanden 10,- korting -> Nee
9 maanden 10,- korting -> Nee

Aangegeven dat die wel met beter aanbod moet komen, helemaal omdat we nog nooit een korting of wat dan ook hebben gehad, en we een goed betalende klant zijn met pakket van bijna 100,- in de maand. Hij ging met zijn leidinggevende overleggen (Ik betwijfel dat maar goed) Hij kwam terug met 6 maanden 20,- korting, + ESPN compleet. Deze ook vriendelijk afgeslagen want voelde dat er nog wat ruimte in zat. Dat was ook zo want kreeg direct 6 maanden 35,- + ESPN compleet 1 jaar gratis. Aangegeven dat ik eigenlijk geen interesse heb in ESPN, en liever bijvoorbeeld 9 maanden 35,- korting had ipv ESPN. Echter kon die hier mij niet in tegemoet komen, lang gesprek gehad, en dit was echt het maximale wat ik eruit kon krijgen, hij wou de aanbieding noteren en gesprek beëindigen. Uiteindelijk maar akkoord gegaan met 6 maanden 35,- korting + ESPN 1 jaar gratis.. Had natuurlijk liever meer korting gehad ipv ESPN, maar hier ook blij mee... Had het eventueel later nog wel een keer kunnen proberen maar heb 1,5 uur incl wachten aan de telefoon gehangen en was er wel klaar mee. T is dat ik nog met een vast telefoonnummer zit en 3 eigendom smartcards, anders had ik het pakket opgezegd, en op andere naam/rekeningnummer weer afgesloten.. Die 50% aanbieding kan niks tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:05
Ik ga overstappen van KPN glasvezel nar Ziggo, via Meervoordeel. Ik ben al tweemaal van glasvezel aanbieder geswitcht en daarbij heb ik altijd gebruik gemaakt van de overstapservice, zodat ik niet zonder internet kwam te zitten.
Ik was van plan zelf KPN op te zeggen en het Ziggo abonnement een aantal dagen voor deze einddatum in te laten gaan zodat er wat overlap is mocht er iets misgaan. Is de overstapservice hierbij nog toegevoegde waarde? Wordt er dan gecommuniceerd tussen KPN en Ziggo? Weet niet zo goed of het slim/nodig is hiervan gebruik te maken.
Verder werd er nog de vraag gesteld of er een monteur moet komen. Dat lijkt me niet nodig, de connect box kan ik zelf aansluiten, daarna prik ik de ethernetkabels voor de acces points er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
musicfreak schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:58:
Ik ga overstappen van KPN glasvezel nar Ziggo, via Meervoordeel. Ik ben al tweemaal van glasvezel aanbieder geswitcht en daarbij heb ik altijd gebruik gemaakt van de overstapservice, zodat ik niet zonder internet kwam te zitten.
Ik was van plan zelf KPN op te zeggen en het Ziggo abonnement een aantal dagen voor deze einddatum in te laten gaan zodat er wat overlap is mocht er iets misgaan. Is de overstapservice hierbij nog toegevoegde waarde? Wordt er dan gecommuniceerd tussen KPN en Ziggo? Weet niet zo goed of het slim/nodig is hiervan gebruik te maken.
Verder werd er nog de vraag gesteld of er een monteur moet komen. Dat lijkt me niet nodig, de connect box kan ik zelf aansluiten, daarna prik ik de ethernetkabels voor de acces points er in.
Als je nog een oud AOP ("aansluiting" / "binnenkomende doos op de muur") hebt zal dit vervangen moeten worden door een monteur. Als je het modem door een monteur laat vervangen heb je dus best kans dat die dat in een keer meeneemt. Anders moet je alsnog een afspraak met een monteur plannen om het AOP komen te vervangen.

Reden voor vervanging: Docsis 3.1 gebruikt veel meer frequenties dan de oudere standaarden. Hoe ouder het AOP vervolgens is hoe groter de kans dat er allemaal interferentie optreedt van bv 4G telefonie waartegen het AOP niet (voldoende) afgeschermd is.

Overigens kun je vast ergens op de website de installatiehulp vinden waarin ook een stukje zit m.b.t. "welk AOP heb je" met waar nodig een "maak afspraak" bericht erbij. Dan weet je dus of het bij jouw aan de orde zal zijn dat het AOP vervangen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:05
@RobertMe Acht jaar geleden heb ik internet en TV van Ziggo gehad in deze woning, dat scheelt misschien. Ik heb even de installatiehulp bekeken, wij hebben een 1-gats AOP met 'sleutelgat), zie hier, de 2e links. Is deze nieuw genoeg? Aansluiting ziet er verder degelijk uit.
Ben nog wel benieuwd of ik wel of niet moet kiezen voor de overstapservice in mijn geval (KPN glas > Ziggo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
musicfreak schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 07:50:
@RobertMe Acht jaar geleden heb ik internet en TV van Ziggo gehad in deze woning, dat scheelt misschien. Ik heb even de installatiehulp bekeken, wij hebben een 1-gats AOP met 'sleutelgat), zie hier, de 2e links. Is deze nieuw genoeg? Aansluiting ziet er verder degelijk uit.
Klik hem even aan ;) Dan staat er dat die in combinatie met een ConnectBox Giga, of een zwart SmartWifi modem, vervangen moet worden. Dus deze is "te oud" en zal niet voldoende zijn afgeschermd voor, bv, verstoring door 4G internet. Bestond 4G internet 8 jaar geleden überhaupt al? Laat staan dat dat AOP natuurlijk niet pas geplaatst is toen je Ziggo hebt opgezegd, maar dus al (jaren?) hangt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Grappig, ik heb gebeld vanwege de KPN-aanbieding. Ik kon 9 maanden €10 korting krijgen. Ik ben al een miljoen jaar klant, maar dat maakte niet uit. De medewerker vond dat ik maar lekker naar KPN moest gaan, want die aanbieding was geweldig. Hij wilde me direct opzeggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dag heb je ook direct gedaan? Anders heeft aangeven dat het anders goedkoper is ook geen zin natuurlijk.
Ik bel daarom altijd met de vraag of ze mij als trouwe klant willen belonen als ik een nieuw jaarcontract met ze wil aangaan. Dat werkt vaak prima en zit je niet meteen aan het einde van een gesprek als ze ook wel zien dat je toch niet over gaat stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

jongetje schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:07:
[...]

En dag heb je ook direct gedaan? Anders heeft aangeven dat het anders goedkoper is ook geen zin natuurlijk.
Ik bel daarom altijd met de vraag of ze mij als trouwe klant willen belonen als ik een nieuw jaarcontract met ze wil aangaan. Dat werkt vaak prima en zit je niet meteen aan het einde van een gesprek als ze ook wel zien dat je toch niet over gaat stappen.
Ik heb 5 minuten na het gesprek een abonnement bij KPN afgesloten en zeg Ziggo straks zelf even op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Reinier schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 10:13:
[...]

Ik heb 5 minuten na het gesprek een abonnement bij KPN afgesloten en zeg Ziggo straks zelf even op.
Ben benieuwd welk aanbod je gaat krijgen 😉.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Juist. Gewoon eerlijk vertellen waarom je belt, want dat weten ze op de klantenservice ook wel. Zo heb ik zelfs voor mijn vader bij KPN weer 9 maanden korting (totaal over de €300,- inclusief goedkoper mobiel abonnement met meer data) kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
  • Laatst online: 16-05 15:01
[...]

welke keuze in het menu maak je dan? kies je voor opzeggen? volgens mij eerste keuze 3 en dan 4?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05 21:38
mattdice schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:12:
[...]

Ah goed dat je het zegt! Ik bedoelde dan inderdaad de Zakelijk internet versie. Dan kan ik net zo goed naar de consumenten labels kijken.
Misschien een beetje late reactie, maar ik ben vergeleken met consumenten best blij met het zakelijke abbo, het niet pro abbonnement.
Ik heb net even gekeken bij mijn domein registratie, en mijn IP adres is nu al 3 jaar en 3 maanden hetzelfde. Een ander bijkomend voordeel vind ik dat je veel beter en sneller geholpen word door de klantenservice, en veel vaker en sneller deskundig personeel spreekt.
Ik had tijdens de lockdown last van een langzaam upload signaal, deze zat echt op maximale boost, en alsnog binde die meestal maar met 1 van de 4 kanalen. Op zaterdag met iemand van Ziggo gechat: op maandag kreeg ik allemaal nieuwe apparatuur (modem, maar ook gratis beter afgeschermde coax kabels, en allerlei dingen die ik niet eens nodig had(maar mocht houden evt). Dinsdag bleek dit niet het probleem te zijn. Woensdag ochtend was er een monteur om de kabel door te meten(die was stuk, wortels doorheen gegroeid), en die belde vervolgens een team van 4, en aan het einde van de dag was er een nieuwe kabel van de wijkcentrale naar mijn woonkamer aangelegd (in de sneeuw, midden in de binnenstad van Utrecht!)

Ik heb wel eens eerder contact gehad toen ik nog een consumenten abbo had, maar dat ging altijd via 5 medewerkers en schoot echt nooit op...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ramonlambal schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 20:01:
Op zaterdag met iemand van Ziggo gechat: op maandag kreeg ik allemaal nieuwe apparatuur (modem, maar ook gratis beter afgeschermde coax kabels, en allerlei dingen die ik niet eens nodig had(maar mocht houden evt).
Die kabels en zo doen ze sowieso niet moeilijk over. Toen ik hier van een antiek modem naar een Ubee UBC1318 ben gegaan had ik ook issues door interferentie. Zelf "lekker traag" op het community forum gezet en toen na een aantal dagen een medewerker langs kwam heeft die ook meteen nieuwe kabels laten opsturen en een monteur ingepland om het AOP te vervangen. Reactie was denk ik op woensdag, afspraak stond vervolgens voor maandagmorgen. Kan uiteraard vast allemaal sneller, maar voor mij was de nood ook niet hoog (dan had ik wel gebeld of via chat).
Meteen dezelfde dag nog nieuwe kabel trekken is uiteraard wel netjes en zal voor consumenten wel wat langer overheen gaan. Alhoewel hier vorige week ineens een Ziggo mannetje bij de buren stond in het gat dat aannemer in dienst van Delta gegraven wordt. Dus gegarandeerd dat die met graafmachine in de coax kabel gezeten hadden, bij Ziggo gemeld, en dat ook onmiddellijk gefixt is. Wat uiteraard voor Delta ook een leuke manier is om klanten over te laten stappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:18
Ik heb vorige week ook een nieuw giganet sagemcom modem ontvangen. Helaas gaat de installatie niet zo voorspoedig. Mijn vorige connectbox was zo'n puma barrel in bridge modus. Erachter hangt een pfsense firewall. Het nieuwe modem aangesloten, kwartiertje uit laten razen, totdat er permanent een groen lampje brandt, wat volgens mij ook weer bridge modus suggereert. So far so good.

Echter wat ik ook probeer, ik krijg geen antwoord op mijn dhcp discovery requests. Heb ff met tcp-dump gekeken en dat ziet er prima uit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
10:28:00.633329 c6:e5:4f:52:1d:b4 > ff:ff:ff:ff:ff:ff, ethertype IPv4 (0x0800), length 342: (tos 0x10, ttl 128, id 0, offset 0, flags [none], proto UDP (17), length 328)
    0.0.0.0.68 > 255.255.255.255.67: BOOTP/DHCP, Request from c6:e5:4f:52:1d:b4, length 300, xid 0x4f7ff400, secs 41, Flags [none]
      Client-Ethernet-Address c6:e5:4f:52:1d:b4
      Vendor-rfc1048 Extensions
        Magic Cookie 0x63825363
        DHCP-Message (53), length 1: Discover
        Requested-IP (50), length 4: 192.168.100.46
        Client-ID (61), length 7: ether c6:e5:4f:52:1d:b4
        Hostname (12), length 7: "pfSense"
        Parameter-Request (55), length 10: 
          Subnet-Mask (1), BR (28), Time-Zone (2), Classless-Static-Route (121)
          Default-Gateway (3), Domain-Name (15), Domain-Name-Server (6), Hostname (12)
          Unknown (119), MTU (26)

Zowel poort 1, als poort 4 (2,5GB) geprobeerd, maar helaas geen response op de DHCP requests. Iemand nog tips die ik kan proberen? En welke poort is de juiste in bridge modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
__fred__ schreef op zondag 27 november 2022 @ 10:40:
Ik heb vorige week ook een nieuw giganet sagemcom modem ontvangen. Helaas gaat de installatie niet zo voorspoedig. Mijn vorige connectbox was zo'n puma barrel in bridge modus. Erachter hangt een pfsense firewall. Het nieuwe modem aangesloten, kwartiertje uit laten razen, totdat er permanent een groen lampje brandt, wat volgens mij ook weer bridge modus suggereert. So far so good.
Occam's razor: Het is geen bridge mode.

Kan je bij dit modem nog een statisch IP instellen aan de LAN kant en bij 192.168.100.1 inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
__fred__ schreef op zondag 27 november 2022 @ 10:40:

Echter wat ik ook probeer, ik krijg geen antwoord op mijn dhcp discovery requests. Heb ff met tcp-dump gekeken en dat ziet er prima uit:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
10:28:00.633329 c6:e5:4f:52:1d:b4 > ff:ff:ff:ff:ff:ff, ethertype IPv4 (0x0800), length 342: (tos 0x10, ttl 128, id 0, offset 0, flags [none], proto UDP (17), length 328)
    0.0.0.0.68 > 255.255.255.255.67: BOOTP/DHCP, Request from c6:e5:4f:52:1d:b4, length 300, xid 0x4f7ff400, secs 41, Flags [none]
      Client-Ethernet-Address c6:e5:4f:52:1d:b4
      Vendor-rfc1048 Extensions
        Magic Cookie 0x63825363
        DHCP-Message (53), length 1: Discover
        Requested-IP (50), length 4: 192.168.100.46
        Client-ID (61), length 7: ether c6:e5:4f:52:1d:b4
        Hostname (12), length 7: "pfSense"
        Parameter-Request (55), length 10: 
          Subnet-Mask (1), BR (28), Time-Zone (2), Classless-Static-Route (121)
          Default-Gateway (3), Domain-Name (15), Domain-Name-Server (6), Hostname (12)
          Unknown (119), MTU (26)

Zowel poort 1, als poort 4 (2,5GB) geprobeerd, maar helaas geen response op de DHCP requests. Iemand nog tips die ik kan proberen? En welke poort is de juiste in bridge modus?
Volgens mij is dat een bekende bug, je moet hem dan door de klantenservice uit bridge laten halen, rebooten. En daarna weer in bridge laten zetten en je eigen router aansluiten.

Heb ergens iets met een klok en een klepel opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Mooi hoor, kanaal 999 op mijn pas aangeschafte 4K TV. Maar ik snap niet dat de ondertiteling van NPO1 niet ook meegenomen kan worden. Ik moet nu "gewoon" kanaal 1 kijken om ook ondertiteling te hebben.

Wie kan ik mailen om te vragen of ze daar wat aan willen doen? We leven in 2022, dus zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Pagina: 1 ... 274 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic