jongetje schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:39:
[...]
Check anders even de topic warning:
Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe en mag achterwege gelaten worden.
Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing
Vanochtend om 07.00 kwam mijn vrouw met de melding dat ze niet meer bij haar favoriete smoelenboek pagina kon op haar iPad, waarna ze vervolgens maar de TV aanzette, om met een bakkie koffie lekker wakker te worden. Tot haar verbazing bleef het beeld zwart, probeerde nog enkele zenders uit en ging de buurvrouw bellen met onze huistelefoon.
En toen hoorde ik haar weer, "Schattt, ik kan niet bellen, ik kan niet tv kijken en m'n Facebook doet 't nog steeds niet

" Dus ik stelde haar gerust dat ze haar iPad en iPhone even op 4G moest zetten vanwege een mogelijke storing bij Ziggo....
Vervolgens belde ze over 4G, met een aantal vriendinnen in de regio Oosterhout, waarna ze van hun te horen kreeg, dat die ook niet op hun favoriete smoelenboek pagina konden komen, ook niet lekker wakker konden worden met een bakkie koffie voor de televisie en ook al geprobeerd hadden de buurvrouw te bellen met hun huistelefoon !
Ondertussen ging ik even op de
Ziggo storings pagina kijken of de storing al was aangemeld voor mijn postcode en inderdaad dat was al het geval. Op
allestoringen.nl zag ik dat de
storingskaart van Ziggo al redelijk ongesteld gekleurd was, dus we waren niet de enigsten
Nadat we beiden van ons werk thuis kwamen hoorden we alle buurvrouwen over de schutting klagen tegen mekaar, dat ze nog steeds geen "Goedetijden" konden kijken op hun televisie, nog steeds niet konden smoelenboeken en dat het maar stil bleef op de thuistelefoon...
Gelukkig kwam Ziggo rond 21.23 met het verlossende e-mailtje, dat alle storingen opgelost waren in de regio Oosterhout, waarna de rust eindelijk weer kon terugkeren, bij alle buurvrouwen om me heen
@
jongetje had je het liever zo gehad ?