Ik zou op het Ziggo forum je casus uiteenzetten en vragen om een Ubee UBC1318ZG.Bas1978 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:15:
Twee weken terug kreeg mijn vader die in een oud upc gebied woont een brief dat modem verouderd zou zijn. De TC7200.U die we in bridge gebruiken, we wilden geen connect box omdat we daar zeer slechte ervaringen mee hebben en we hosten een family game empyrion server. Dus ik bel en ze gaven aan dat alleen connect boxen worden opgestuurd, maar als we die dan twee seconden aansluiten dat we kunnen bellen en dat ze het oude modem weer activeren. Zaterdag viel het oude modem dus al uit en niet na twee weken. Dus ik maandag het nieuwe modem aansluiten en bellen nu duurt het dus 3 dagen. Die connectbox is al meerdere keren uitgevallen en online games zijn onspeelbaar geworden door jitter lag en stutter.
Daarbovenop viel gisteravond terwijl mijn vader een film keek zijn upc oude mediabox uit en er staat nu al 12 uur in beeld dat als het langer dan 30 minuten duurt de klantenservice gebeld moet worden maar dat is een automatisch systeem wat ook niet lijkt te werken. Nu weet ik niet of dit door nieuwe slechte modem komt maar ze hebben dus een setup wat meer dan 10 jaar goed werkt in paar dagen verpest.
Tl:dr nieuw modem is superslecht en tv werkt niet meer en ziggo is onbereikbaar en zegt dat het 3 dagen kan duren lekker dan in 1995 oh wacht 2022!
Waarschijnlijk moet je dan wel door wat hoepels springen (schreenshots en foto's plaatsen). Zo is waarschijnlijk je AOP ook verouderd (kan gratis vernieuwd worden) en deels de oorzaak van je brakke verbinding.
Kortom; topic aanmaken op het Ziggo forum, het kan alleen maar beter worden dan nu.