Dat klopt, maar ik wilde alleen maar laten zien dat het ook anders kan. Hier heeft Ziggo al jaren een monopoly gehad omdat via DSL geen noemenswaardig alternatief mogelijk was. Ziggo kan dan doen wat ze willen qua prijs; Je kunt als er geen glas alternatief is, bijna niet weg.
En ook op glas heb je geen garantie op een lagere prijs, want KPN en dus ook Delta zijn duur!
Wij hebben de keuze uit meerdere providers via E-fiber. Maar die zijn nu opgekocht door ODF, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
Ik wil nog wel wat kwijt over NL-Ziet. Qua beeld doet het niet onder voor Ziggo HD zenders. Het gemak dat je bijna alles terug kunt kijken en soms ook nog vooruit en dat deze automatisch reclame skipt heeft mij al, een halfjaar voordat ik naar glas ben gegaan en dus nog Ziggo alles-in-een had, doen besluiten om alleen nog maar NL-Ziet te kijken. Mijn Ziggo Nextbox heeft toen een halfjaar stof staan happen!
Het enige wat ik miste waren de Belgische zenders, maar die zijn er nu ook bij gekomen.
Er zijn nu bijna 40 zenders beschikbaar, ik denk voor heel veel kijkers ruim voldoende!
Arriving Somewhere but not here....