Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
TFHfony schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 21:50:
[...]

En dan? Wachten tot je weer wordt aangesloten? En maar hopen dat dat binnen een paar dagen gebeurd is? En die dagen geen Internet & TV?
Laten we maar hopen dat hij geen internet voor zijn werk nodig heeft.
Nouja hij heeft vandaag al beide bedrijven gebeld en niets verder gekomen. Wat stel je dan voor, morgen weer bellen met dezelfde helpdesks?

Internet voor je werk is op te vangen met een hotspot op je telefoon hoop ik en anders weer naar kantoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wolly schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:03:
[...]

Nouja hij heeft vandaag al beide bedrijven gebeld en niets verder gekomen. Wat stel je dan voor, morgen weer bellen met dezelfde helpdesks?

Internet voor je werk is op te vangen met een hotspot op je telefoon hoop ik en anders weer naar kantoor :)
Ik moet ook gewoon naar kantoor de 10e dus een grote ramp is het niet verder :+ Maar de hele gang van zaken vind ik wel weer twijfelachtig.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lelytown
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 03-07 21:36
Jaar gratis Netflix en Videoland bij Ziggo

Streamen maar….
Ziggo heeft de nieuwe promotionele actie bekendgemaakt. Nieuwe klanten kunnen bij het afsluiten van een abonnement met minimaal tv en internet als vaste dienst zelf het welkomcadeau kiezen. Naast korting, gratis SmartWifi en een jaar gratis het Sport Compleet-abonnement is een voucher voor 12 maanden gratis gebruik van de streamingdiensten Netflix en Videoland – waarde meer dan 250 euro – een keuzemogelijkheid. De voucher die Ziggo verstrekt, kan tot en met 31 december 2022 ingeleverd worden. Omdat de vouchers niet op naam staan geregistreerd, zijn deze overdraagbaar aan derden zoals familie, vrienden en kennissen.

Klagen
Bestaande klanten van aanbieders kunnen meestal via een omweg wel in aanmerking komen voor een tijdelijke korting of gratis diensten. Ze moeten dan wel zelf met de klantenservice opnemen en laten weten dat wordt nagedacht het lopende abonnement op te zeggen voor een overstap naar een concurrent. In veel gevallen wordt gepoogd met korting en gratis diensten gepoogd de abonnee binnenboord te houden. Bij een dergelijk aanbod gaat de consument wel een nieuwe overeenkomst met een minimale duur van 12 maanden met de betreffende aanbieder aan.

https://www.totaaltv.nl/n...%2F%2Fproviderforum.nl%2F

Wie als vaste klant gaat het proberen waarvan abonnement bijna afloopt?

[ Voor 76% gewijzigd door lelytown op 04-05-2022 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:53
Ik lees dat er langzaam IPv6 uitgerold wordt in voormalig upc gebied.
nieuws: Ziggo activeert IPv6 voor sommige modems in bridgemodus in oud-UPC-ge...

Ik heb hier een connectbox (TG2492LG-ZG) staan.
Kan iemand mij vertellen of dit type wel ipv6 ondesteund in bridge mode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
Yohost! schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 10:07:
Ik lees dat er langzaam IPv6 uitgerold wordt in voormalig upc gebied.
nieuws: Ziggo activeert IPv6 voor sommige modems in bridgemodus in oud-UPC-ge...

Ik heb hier een connectbox (TG2492LG-ZG) staan.
Kan iemand mij vertellen of dit type wel ipv6 ondesteund in bridge mode?
Ja, de Connectbox (Compal & Arris), Connectbox Giga en Ubee UBC1318ZG ondersteunen IPv6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

lelytown schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 22:30:
Jaar gratis Netflix en Videoland bij Ziggo

Streamen maar….
Ziggo heeft de nieuwe promotionele actie bekendgemaakt. Nieuwe klanten kunnen bij het afsluiten van een abonnement met minimaal tv en internet als vaste dienst zelf het welkomcadeau kiezen. [enz. enz.] De voucher die Ziggo verstrekt, kan tot en met 31 december 2022 ingeleverd worden. Omdat de vouchers niet op naam staan geregistreerd, zijn deze overdraagbaar aan derden zoals familie, vrienden en kennissen.

[knip]
De informatie die bij Ziggo zelf ook te vinden is zegt o.a. het volgende over de vouchers;

Wanneer kan ik mijn cadeau verwachten?
We sturen je binnen 3 weken na de installatie van je nieuwe Ziggo pakket je cadeau, een e-mail met 2 persoonlijke vouchercodes: 1 voor Netflix én 1 voor Videoland. Hiermee kun je jouw cadeau bij de 2 streamingdiensten online inwisselen.

Hoewel we binnen het gezin gebruik maken van beide diensten, is het aanbod toch niet aantrekkelijk genoeg om er mee aan de slag te gaan (als vaste klant). We hebben van beide diensten namelijk het duurste pakket en dat is niet wat Ziggo zijn klanten aanbied. Ik zeg helemaal niet dat het niet interessant is, echter niet voor ons gezin.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
RavonsDaro schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:48:
Hey all,

Nu heb ik in een grijs verleden een keer korting weten te scoren als bestaande klant maar ben ik inmiddels het spoor bijster:

Is dit nog steeds een ding of moet ik doen alsof ik m'n abbo wil opzeggen? Of dit überhaupt niet eens meer mogelijk?

Wie kan me helpen? ... en misschien me wijzen welke optie (van hun telefoonmenu bijv) daarvoor nodig is.
Voor mij gold dat ik op het normale klantenservice-nummer nooit echt goede kortingen kreeg, ook al dreigde ik met opzegging. Toen ik 2 jaar geleden daadwerkelijk overstapte naar glasvezel kreeg ik een mail en SMS met een ander nummer wat ik moest bellen wegens het beëindigen van mijn contract. Daar kreeg ik iemand aan de lijn die wél echt flinke kortingen kon geven.

Twee jaar op rij heb ik zo 9 maanden lang €35 korting gekregen. Dat scheelt echt enorm, want bij de klantenservice kreeg ik maar 6 maanden €20 korting.

Dit jaar krijg ik echter niet meer zoveel los, ook niet na het overstappen. 9x€20 korting lijkt het maximum, dat weegt voor mij niet op tegen de prijs van glasvezel. Hebben meer mensen dat hier dit jaar? Of ziet Ziggo gewoon in dat ze nooit meer veel aan zo'n lastige klant als ik gaan verdienen? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Frggl schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 12:25:
[...]
Dit jaar krijg ik echter niet meer zoveel los, ook niet na het overstappen. 9x€20 korting lijkt het maximum, dat weegt voor mij niet op tegen de prijs van glasvezel. Hebben meer mensen dat hier dit jaar? Of ziet Ziggo gewoon in dat ze nooit meer veel aan zo'n lastige klant als ik gaan verdienen? :P
Zelfde ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 23:18
Ik heb ter vervanging van mijn oude modem een Ziggo Connectbox ontvangen met twee wifipods. Mijn huidige Cisco modem heb ik in bridge staan met een TP-Link AX10 router. Kan ik nu de Cisco vervangen door de connectbox en gewoon de ax-10 router aansluiten of moet ik de connectbox weer in bridge laten zetten? Is mij ook niet helemaal duidelijk of de twee wifipods met de ax-10 communiceren? Ik hoop dat een van jullie me kan helpen. Al vast bedankt voor de reacties.

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Wolly schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 10:05:
[...]

Inmiddels heb ik Ziggo telefonisch opgezegd omdat ik nu een andere provider werkend heb, prettig gesprek gehad met een afdeling retentie medewerker. Zij gaf aan het jammer te vinden blablaba waarop ik zei dat de aangeboden korting van een week eerder gewoon te mager was en ik 'had gelezen' dat er ook 9x35 mogelijk was.

Zij vertelde dat dit inderdaad soms het geval is, maar omdat ik ook een Vodafone gsm abo heb was het niet voor mij van toepassing. Dat abo zorgde immers al voor 5 euro korting per maand op de gsm rekening.

Dus uiteindelijk was de extra korting van 12x(35-20)=180 9x(35-20)=135 EURO niet mogelijk omdat ik 60 euro per jaar bespaar op mijn gsm rekening |:(
Daar zit 't 'm dus in ja. Ik heb net nog eens gebeld aangezien ik overgestapt ben en de 2 weken herroepingstermijn van mijn abonnement bij mijn nieuwe provider afloopt. Ook ik heb vorig jaar Vodafone erbij genomen, en krijg nu ook die 9x35 Ziggo-korting niet meer aangeboden. En dat terwijl dat Vodafone-abo helemaal niet zo scherp is... maar het loopt nog wel een jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadget Freak
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-06-2022
mcmiles schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 13:45:
Ik heb ter vervanging van mijn oude modem een Ziggo Connectbox ontvangen met twee wifipods.
Op jouw verzoekof op initiatief van Ziggo?
Mijn huidige Cisco modem heb ik in bridge staan met een TP-Link AX10 router. Kan ik nu de Cisco vervangen door de connectbox en gewoon de ax-10 router aansluiten of moet ik de connectbox weer in bridge laten zetten?
Je moet een keuze maken:
- gebruik je eigen router, laat je CB in bridge zetten en stuur je wifipods terug;
- gebruik de CB als router samen met je wifipods.
Is mij ook niet helemaal duidelijk of de twee wifipods met de ax-10 communiceren? Ik hoop dat een van jullie me kan helpen. Al vast bedankt voor de reacties.
De CB heeft firmware om met de wifipods te werken. Ze communiceren niet met je AX-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
[quote]Gadget Freak schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 14:33:
[...]

Op jouw verzoekof op initiatief van Ziggo?
Ik kreeg bericht dat mijn ziggo plus verouderd was en daarnaast de laatste maanden last hickups in de internetverbinding. Bleek dat ik nog een bijna 12 jaar oud modem had. Ik heb nu internet en tv genomen, geen kosten voor de twee pods en ook een nieuwe C+ ontvangen. Tevreden mee.

[...]

Je moet een keuze maken:
- gebruik je eigen router, laat je CB in bridge zetten en stuur je wifipods terug;
- gebruik de CB als router samen met je wifipods.

Helder, ik denk dat de nieuwe CB niet in bridge zal staan. Ik ga deze aansluiten ism met de wifipods. Kijken hoe dat bevalt.

[...]

De CB heeft firmware om met de wifipods te werken. Ze communiceren niet met je AX-10.
[/quote
Ik had al zo’n vermoeden😉 maar weet het nu zeker. Dank voor je snelle reactie!

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pudding94
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13-04-2023
Krijg je bij Ziggo Internet Only complete de standaard connectbox of de Giga versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Pudding94 Bij Complete zit de standaard Connectbox op dit moment.

[ Voor 11% gewijzigd door Jay-B op 06-05-2022 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
Pudding94 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:26:
Krijg je bij Ziggo Internet Only complete de standaard connectbox of de Giga versie?
Ik heb nu complete gekregen met de connectbox, geen Giga versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
Mijn connectbox box aangesloten volgens de handleiding maar ik zie in iPhone of iPad niet de SSID staan. Al een keertje de connectbox aan/uit gezet maar dat biedt geen soelaas. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadget Freak
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-06-2022
@mcmiles
De eerste keer kan lang duren, de CB zal een paar keer opnieuw opstarten. Geduld! En anders Ziggo bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
Gadget Freak schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:39:
@mcmiles
De eerste keer kan lang duren, de CB zal een paar keer opnieuw opstarten. Geduld! En anders Ziggo bellen.
Oké, thanks. Na twee uur nog geen ssid zichtbaar in mijn iPhone/iPad. Ik kijk morgen verder en zal dan ziggo bellen indien geen verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:33
Pudding94 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 15:26:
Ik heb internet only complete met de Giga versie.

Edit: Nee ik heb Max, excuus.

[ Voor 7% gewijzigd door Incognitum op 09-05-2022 13:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mcmiles
Gadget Freak schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:39:
@mcmiles
Vandaag heeft ziggo het modem uit de bridgemodus gehaald en toe was de setup met twee WiFipods een fluitje van een cent. Driemaal deze week contact gehad met ziggo, maar erg tevreden over het contact en ook hoe snel je iemand aan de telefoon hebt, alle keren binnen twee minuten. Technisch ondersteuning hing pas op nadat de setup was afgerond, compliment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:23
Ik heb afgelopen vrijdag gebruik gemaakt van aanbieding voor kostenloze upgrade naar giga, komende vanaf een Max abbo. Nu is mijn vraag of ik het wisselen van modem zelf kan bepalen, of gaat Ziggo voor mij een ‘switchdatum’ aangeven? Wil thuisfront niet internetloos laten zijn als ik niet thuis ben…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je hebt na ontvangst modem zo'n twee weken de tijd om de nieuwe te plaatsen. Doe je dat niet dan schakelt het oude modem soms terug naar een 1mbit profiel om je aan te moedigen toch maar de nieuwe te plaatsen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:23
jadjong schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:43:
Je hebt na ontvangst modem zo'n twee weken de tijd om de nieuwe te plaatsen. Doe je dat niet dan schakelt het oude modem soms terug naar een 1mbit profiel om je aan te moedigen toch maar de nieuwe te plaatsen. :P
Is het dan zo dat Ziggo een profiel klaar heeft staan waardoor men weet dat de gigabox groen licht heeft voor bonden van meerdere downstreams dan de CB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Yep, aangezien telefonie er ook overheen gaat is een tijdelijk dubbel profiel per klant wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enyan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 10:22
Heeft iemand ervaring met het weigeren van de SmartWifi/CB (ch7465lg-zg) om de oude Cisco EPC3928AD te blijven gebruiken? Ik heb de nieuwe modem gekregen bij het verlagen van mijn abonnement (naar internet only basic, met 9 maanden €10 korting via opzegtelefoon) en heb nooit problemen met de Cisco voor Z1 (start) abo. Gezien de verhalen over de compal ch7465lg-zg en onnodige verspilling zou ik liever de oude modem blijven gebruiken, maar via de chat en bij het aanpassen kreeg ik dat niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Enyan schreef op zondag 8 mei 2022 @ 11:12:
Heeft iemand ervaring met het weigeren van de SmartWifi/CB (ch7465lg-zg) om de oude Cisco EPC3928AD te blijven gebruiken? Ik heb de nieuwe modem gekregen bij het verlagen van mijn abonnement (naar internet only basic, met 9 maanden €10 korting via opzegtelefoon) en heb nooit problemen met de Cisco voor Z1 (start) abo. Gezien de verhalen over de compal ch7465lg-zg en onnodige verspilling zou ik liever de oude modem blijven gebruiken, maar via de chat en bij het aanpassen kreeg ik dat niet voor elkaar.
Ziggo wil iedereen aan de connectboxen "om het netwerk stabiel te krijgen" (stabiel voor ziggo, klanten staan op de tweede plaats?) en ze laten je geen keuze, want de oude modem wordt binnen 2 weken uit de toegangslijst van het netwerk gehaald... Slikken of stikken dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Fret Raket schreef op zondag 8 mei 2022 @ 16:41:
[...]

Ziggo wil iedereen aan de connectboxen "om het netwerk stabiel te krijgen" (stabiel voor ziggo, klanten staan op de tweede plaats?) en ze laten je geen keuze, want de oude modem wordt binnen 2 weken uit de toegangslijst van het netwerk gehaald... Slikken of stikken dus.
niks mis met het idee om iedereen aan een docsis3.1 modem te helpen.. immers dat levert als alle docsis 2.0 en 3.0 modellen er uit zijn de meeste nuttige bandbreedte op...

Niets wat je tegenhoud om een eigen modem te kopen, of een Ubee 1318 los te peuteren bij de KS..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enyan schreef op zondag 8 mei 2022 @ 11:12:
Nee dat kan niet. De Cisco 3928 wordt uitgefaseerd en is EOL. Los van het feit dat dit modem maar 8 downstreams ondersteunt is is er verder ook geen support meer van de fabrikant en is trouwens ook niet IPv6 compatible zo ver ik weet. Iedereen met een soortgelijk modem zal vroeg of laat toch een ander modem krijgen. Je ziet nu ook mensen die nieuwe modems krijgen zonder een order te hebben geplaatst simpelweg omdat ze EOL zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Jay-B op 08-05-2022 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jay-B schreef op zondag 8 mei 2022 @ 18:46:
is trouwens ook niet IPv6 compatible zo ver ik weet.
Correct. Alleen de Connectbox (+ Giga) en Ubee UBC1318 levert Ziggo uit waarbij ze IPv6 ondersteunen. Waarbij je de Ubee zoals @SMSfreakie al aangeeft alleen op het community forum krijgt losgepeuterd als je "voldoende" klachten over een CB hebt.

Verder dus wat al is aangegeven. Ziggo lijkt nogal hard bezig te zijn met oude modems om te ruilen zodat nog alleen de CBs en incidenteel de Ubee 1318 in gebruik zijn. Beide dan met Docsis 3.1. In het vrije modemkeuze topic kwam ook al langs dat, ik meen DJMaze, ondanks zijn eigen modem, alsnog een CB kreeg opgestuurd puur omdat volgens de registratie van Ziggo hij een oudere Ubee op de plank had liggen van Ziggo uit.
Gelukkig heb ik ten tijde van de IPv6 in bridge introductie op het forum een Ubee aangevraagd ter vervanging van een antieke Cisco modem-only. Hebben ze nu ook geen reden om een CB op te sturen ter vervanging van die Cisco. Toen ik overigens daarna belde voor abonnement te verlengen / korting te krijgen gaf de medewerker aan dat ik waarschijnlijk een CB opgestuurd zou krijgen omdat hij zag dat ik nog een Ubee had. Dus 1. Wederom, klantenservice weet niet van de Ubee 1318. 2. Bij aanpassen contract lijken ze actiever te zijn in het omruilen van oude modems. Waarschijnlijk omdat je dan toch al in contact met hun bent geweest? I.p.v. dat je spontaan een nieuw modem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ik kreeg mijn 1318 in ruil voor de TC7210.. ivm ipv6 en bridge..
en ik (en ook de webcare medewerker gelukkig) het zonde vond om een Connectbox te sturen als die toch in bridge beland.. anders had ik de TC7210 net zo goed kunnen houden (voorlopig)

alleen geloof ik niet dat ze de TC7210 nog terug willen.. :')

en op mijn werklocatie tref ik nog genoeg non connectbox modems aan :P

laatst vond ik zelfs nog een oude Speedtouch 780 op een DSL lijn...zowel Ziggo als de KPN (en consorten) hebben er niet veel haast bij om oude meuk uit te faseren... en dan ligt er ook gewoon gigabit fiber :')

[ Voor 32% gewijzigd door SMSfreakie op 08-05-2022 19:28 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TC7210 is inmiddels ook weer verouderd en wordt ook uitgefaseerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enyan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 10:22
SMSfreakie schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:02:
[...]

niks mis met het idee om iedereen aan een docsis3.1 modem te helpen.. immers dat levert als alle docsis 2.0 en 3.0 modellen er uit zijn de meeste nuttige bandbreedte op...

Niets wat je tegenhoud om een eigen modem te kopen, of een Ubee 1318 los te peuteren bij de KS..
Het stomme is alleen dat de CB ook nog steeds docsis 3.0 is, en niet bepaald nieuwe hardware. Ziggo moet blijkbaar ook gewoon van de voorraad af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Enyan schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:13:
[...]

Het stomme is alleen dat de CB ook nog steeds docsis 3.0 is, en niet bepaald nieuwe hardware. Ziggo moet blijkbaar ook gewoon van de voorraad af.
oh dacht dat die al 3.1 konden :') of is dat alleen voor de GigaCB?
Jay-B schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:37:
maar wel Docsis3.0!

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
  • Nu online
SMSfreakie schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:25:
De 7210 staat volgens mij nog op de terugstuurlijst, de 7200 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Fret Raket schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:47:
[...]

de 1318 staat er inmiddels al de nodige weken.. maar nog niets gezien van een terugstuur verzoek.

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fret Raket
  • Nu online
SMSfreakie schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:49:
[...]

de 1318 staat er inmiddels al de nodige weken.. maar nog niets gezien van een terugstuur verzoek.
Ziggo maakt er wel vaker een rommeltje van qua administratie. Het zou me niet verbazen als je een spookmodem hebt, die ze wel gestuurd, maar vergeten zijn bij jouw klantgegevens te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
SMSfreakie schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:25:
ik kreeg mijn 1318 in ruil voor de TC7210.. ivm ipv6 en bridge..
en ik (en ook de webcare medewerker gelukkig) het zonde vond om een Connectbox te sturen als die toch in bridge beland.. anders had ik de TC7210 net zo goed kunnen houden (voorlopig)

en op mijn werklocatie tref ik nog genoeg non connectbox modems aan :P

laatst vond ik zelfs nog een oude Speedtouch 780 op een DSL lijn...zowel Ziggo als de KPN (en consorten) hebben er niet veel haast bij om oude meuk uit te faseren... en dan ligt er ook gewoon gigabit fiber :')
Oh, meestal zijn dat de stokoude ADSL lijnen. Tsja, als het werkt :D.

Bij de gemeente waar ik werk komen we ook veel vergeten lijnen tegen met modems. Hangt nog van alles aan maar het werkte wel altijd. Elke week werden er lijnen opgezegd en soms krijg je dan een telefoontje dat een bepaald systeem niet meer te benaderen is :P. Draaide gewoon nog op een tele2 4/1 verbinding met stokoud modem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fret Raket
  • Nu online
Jay-B schreef op zondag 8 mei 2022 @ 19:37:
De Connectbox is niet veel nieuwer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John767
  • Laatst online: 14-09 22:15
Sinds ik zowel thuis als op kantoor de 1318 heb staan, zijn alle vage klachten weg. Zowel met het normaal surfen op internet als met VoIP. Thuis is consument, en kantoor is zakelijk alles in één. Heb echt de CB nog nooit zo stabiel gehad als die 1318.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enyan schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:13:
[...]

Binnen de Docsis standaard zijn er ook verschillen. De wat nieuwere modems hebben bijvoorbeeld ondersteuning voor meer up- of downstreamkanalen.
Fret Raket schreef op zondag 8 mei 2022 @ 20:47:
[...]

Ook de 7210 is aan het einde van zijn leven bij Ziggo en wordt langzamerhand vervangen.
Fret Raket schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:44:
[...]

De Connectbox is niet veel nieuwer...
Niet als je het hebt over het tijdstip van de introductie. Wel qua functionaliteit. De 7210 ondersteunt "maar" 16 downstream kanalen. De connectboxen uit mijn hoofd 24. De connectbox Giga en Ubee 1318 zelfs 32 + 2 OFDM. Verder is er ook geen volledige IPv6 ondersteuning. Reden genoeg om ook dit modem uit te zwaaien. :w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:59
In navolging van KPN heeft ook Ziggo de prijsverhogingen per 1 juli aangekondigd. Prijsvergelijker Breedbandwinkel meldt dat de prijsverhoging neerkomt op 3,50 euro per maand voor klanten met Internet Start, oftewel 42,00 euro per jaar. Bestaande klanten die te maken krijgen met een verhoging hebben tot 1 juli 2022 de tijd om het abonnement kosteloos op te zeggen. Ziggo past ook haar Algemene Voorwaarden aan om volgend jaar te voorkomen dat klanten massaal opzeggen.
https://www.breedbandwink...verhoging-per-1-juli-2022

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j2jNenPhOdjVlUWqIAYbLiJJB3s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4ZMQI2bkLasZbApd7rfsWzvb.png?f=fotoalbum_large

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Niet alle abonnementen staan in het overzicht. Zo stijgt Basic van €32,50 naar €35,= per maand.

(Dat abonnement heeft Ziggo als verstopt kindje op de site staan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• man-o-script
Chris.nl schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:00:
[...]

Niet alle abonnementen staan in het overzicht. Zo stijgt Basic van €32,50 naar €35,= per maand.

(Dat abonnement heeft Ziggo als verstopt kindje op de site staan)
Klopt, heb die prijzen nu ook toegevoegd in het artikel. Zo zijn er nog wel meer combi's te maken uiteraard tussen internetsnelheden en tv pakketten.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
man-o-script schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:09:
[...]

Klopt, heb die prijzen nu ook toegevoegd in het artikel. Zo zijn er nog wel meer combi's te maken uiteraard tussen internetsnelheden en tv pakketten.
Wist niet dat je de auteur was, mooi opgepakt zo!
Werkze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
John767 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:14:
Sinds ik zowel thuis als op kantoor de 1318 heb staan, zijn alle vage klachten weg. Zowel met het normaal surfen op internet als met VoIP. Thuis is consument, en kantoor is zakelijk alles in één. Heb echt de CB nog nooit zo stabiel gehad als die 1318.
Dat is fijn om te horen :) Krijg morgen de 1318 binnen nadat ik 3 weken de Connectbox moest gebruiken ter vervanging van mijn EPC3212. In die weken erg veel irritatie, kwaliteit van de verbinding is echt slechter dan voorheen. :r

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:16
Volgens Breedband Winkel is dit te melden voor de overige abonomenten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_yim1h1omEXz5m_NazWQFk90Las=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K1h7EZsJDoQUzOjCGLZEiMuS.png?f=fotoalbum_large

Kan alleen nog niks vinden op de website van Ziggo.
Wel dat ze een prijsverhoging doorvoeren.

https://community.ziggo.n...r-1-juli-2022/ba-p/959114

[ Voor 18% gewijzigd door Nick op 09-05-2022 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:16
Ik heb net kosteloos mijn Internet Complete kunnen opzeggen telefonisch, dus al staat het niet op de website, bij de klantenservice is het iniedergeval al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
man-o-script schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:09:
[...]

Naar aanleiding van het eerste bericht was ik uit aan het zoeken wat het voor mij betekent. Start-xxl wordt ook niet genoemd (ook na jouw aanpassing niet). zo te zien stijgt de prijs voor combinaties met daarin een internet-start-xxl verbinding tussen de 5 cent https://www.ziggo.nl/internet/internet-start-xxl en 3-euro-5-cent https://www.ziggo.nl/alles-in-1/start-xxl. Kan jij dit bevestigen ? Vooral die 5 eurocent vind ik opvallend.

BTW: Tijdens het uitzoeken viel mijn modem uit (toevallig of ...)
Inmiddels hersteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• man-o-script
W1ck1e schreef op maandag 9 mei 2022 @ 11:05:
[...]

Naar aanleiding van het eerste bericht was ik uit aan het zoeken wat het voor mij betekent. Start-xxl wordt ook niet genoemd (ook na jouw aanpassing niet). zo te zien stijgt de prijs voor combinaties met daarin een internet-start-xxl verbinding tussen de 5 cent https://www.ziggo.nl/internet/internet-start-xxl en 3-euro-5-cent https://www.ziggo.nl/alles-in-1/start-xxl. Kan jij dit bevestigen ? Vooral die 5 eurocent vind ik opvallend.

BTW: Tijdens het uitzoeken viel mijn modem uit (toevallig of ...)
Inmiddels hersteld.
Zoals ieder jaar zitten er wel fouten in de briefing, dus ik kan het helaas niet met zekerheid zeggen. Ook de combinaties tussen sommige internetsnelheden en tv-pakketten zijn momenteel nog niet duidelijk, die volgen later.

Edit: ondertussen hebben de prijstabellen weer een update gehad op basis van de laatste informatie. Opvallend is nog het verschil bij Basic, maar wordt nog gedubbelcheckt.

[ Voor 9% gewijzigd door man-o-script op 09-05-2022 13:30 ]

//

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat de prijzen van Alles-in-Een €1 harder stijgen dan internet + TV "van dezelfde trede" is ook best bizar. Immers is het enige verschil telefonie, en dat betaal je sowieso al per minuut + starttarief. Je betaalt dadelijk dus €3,50 per maand voor telefonie en dan kun je alleen gebeld worden, want bellen betaal je dus nog €0,14 starttarief + €0,14 per minuut (tenzij ze deze prijzen ook wijzigen). Dit maakt alternatieven alleen maar interessanter.

Zelf nu aan de derde maand bij CheapConnect bezig, €9 per jaar, geen starttarief, en veel lager tarief per minuut. Die €9 per jaarbasis heb je na 3 maanden Ziggo dadelijk alweer er uit gehaald en dan heb je al €27 besparing op jaarbasis, ga je bellen wordt het alleen maar een grotere besparing (€0,14 per gesprek + minimaal €0,09, tot €0,11 per minuut).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik heb momenteel Internet Max + KABEL TV voor 66,50.
Nu gaat dat naar 68,50 en de giga gaat naar 71,50.
Oftewel dat verschil is zo maar 3 euro.
Ik denk dat er veel mensen denken van, dan maar voor 3 euro het giga aanschaffen, waardoor men dus 5 euro totaal meer gaat betalen per maand, best wel slim van ze om die andere te verlagen...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Nick schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:29:
Volgens Breedband Winkel is dit te melden voor de overige abonomenten:

[Afbeelding]

Kan alleen nog niks vinden op de website van Ziggo.
Wel dat ze een prijsverhoging doorvoeren.

https://community.ziggo.n...r-1-juli-2022/ba-p/959114
Ik kan het gedeelte van de verhoging mbt Internet maar lastig rijmen met de rest.
Of is basic dan niet omhoog gegaan de afgelopen jaren?

Hoe dan ook ga ik straks downgraden naar Internet Start + KabelTV en ben ik straks maar 50 cent per maand extra kwijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 13:11
Ewivis schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:07:
Ik heb momenteel Internet Max + KABEL TV voor 66,50.
Nu gaat dat naar 68,50 en de giga gaat naar 71,50.
Oftewel dat verschil is zo maar 3 euro.
Ik denk dat er veel mensen denken van, dan maar voor 3 euro het giga aanschaffen, waardoor men dus 5 euro totaal meer gaat betalen per maand, best wel slim van ze om die andere te verlagen...
En toch blijft het schandalig duur. Ben vorig jaar van Ziggo naar glas gegaan bij Tweak i.c.m. NL-Ziet.
Betaal nu voor een 1G down EN UP 395,- per jaar = 32.92 per maand + 7.95 voor NL-Ziet = 40,87 per maand!
Oke, heb een paar zenders minder, maar kan wel bijna alle niet live TV zonder reclame bekijken

En dat voor ruim 30,- minder per maand.

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joop_Klepzeiker schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:30:
[...]

En toch blijft het schandalig duur. Ben vorig jaar van Ziggo naar glas gegaan bij Tweak i.c.m. NL-Ziet.
Betaal nu voor een 1G down EN UP 395,- per jaar = 32.92 per maand + 7.95 voor NL-Ziet = 40,87 per maand!
Oke, heb een paar zenders minder, maar kan wel bijna alle niet live TV zonder reclame bekijken

En dat voor ruim 30,- minder per maand.
Niet iedereen heeft die optie natuurlijk. Hier heeft Delta een tijd terug campagne gevoerd (en ondanks niet aangemeld intussen wel een brief in de bus gehad dat ze gaan aanleggen en ook bij mij een vezel zullen aanleggen). Ik heb toen wat vergeleken (en ook meteen van telefonie bij Ziggo af gestapt). Bij Delta betaal je €50 per jaar voor 1Gbit/s en daar komt dan IIRC nog €12,50 of iets dergelijks bij voor TV, en dan ook nog eens achteruitgang naar een settopbox, alternatief is dan uiteraard NLZiet met minder zenders. Maar dan gaat het ook al hard naar of over de €60, en nu betaal ik voor internet complete + TV Start €63 of iets dergelijks. Lood om oud ijzer dus, wel veel sneller internet (niet perse nodig), maar geen IPv6 meer, en TV kijken via settopbox of andere oplossing. Tweak ook gezien, maar komt hier dan niet, en is dan een stuk interessanter. Volgens mij was Tweak met Ziggo Kabel TV (dus basis digitale pakket zonder Go & interactief) dan nog steeds goedkoper dan Ziggo Complete + TV Start (uiteraard wel "hoger" TV pakket dan, maar Go + interactief is voor mij geen vereiste).

Waarschijnlijk volgend jaar dan weer eens inventariseren en wellicht na ~20 jaar maar eens van "middelste internet pakket" afstappen en misschien terug in TV pakket. Enige mogelijke nadeel is dan alleen het gebrek aan de RTLs en SBSen in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:29

Aiii

何これ

Zojuist mijn contract opgezegd, zat net op het einde van mijn 4 maanden voor 39,- dus deze aanpassing van de voorwaarden kwam als geroepen, want met deze verhoging worden de prijzen t.o.v. met name de uploadsnelheid maar weinig interessant in vergelijking met het VDSL aanbod op mijn adres.

Nu nog even besluiten waar ik mijn DSL ga afnemen. Bij T-Mobile Thuis is het het voordeligste (30 Euro), maar maximaal 100/33. Bij Freedom kan ik 200/33 krijgen voor 47 Euro (met de eerste drie maanden 32 Euro), bij Ziggo wordt het voor 200/20 alweer richting de 50 nu, maar de upload is mij te laag (ik stream veel Plex vanaf mijn thuisserver). Ik denk dat ik de lagere downloadsnelheid wel eventjes kan slikken, dan maar wat langzamer downloaden. Rond Februari is er eindelijk glasvezel, dus ik moet nog maar even overbruggen tot ik 1Gbit bij KPN kan afnemen, dan is Ziggo sowieso geen optie meer, want 200/20 versus 1000/1000 voor dezelfde prijs is eigenlijk absurd.

De klantenservice medewerker was overigens heel behulpzaam en ik kreeg geen verkooppraatjes of andere taktieken om te blijven, al wist hij niet dat de voorwaarden al bekend waren bij klanten (ook al is de mailing vanochtend geweest). Ook al had het keuzemenu al specifiek een optie voor Wijziging Voorwaarden -> Opzeggen vanwege Wijziging Voorwaarden. Maar goed, was zo gebeurd, opzegging geldt uiteraard vanaf 30 juni, maar dat is niet erg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop_Klepzeiker
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 13:11
RobertMe schreef op maandag 9 mei 2022 @ 14:40:
[...]

Niet iedereen heeft die optie natuurlijk.
Dat klopt, maar ik wilde alleen maar laten zien dat het ook anders kan. Hier heeft Ziggo al jaren een monopoly gehad omdat via DSL geen noemenswaardig alternatief mogelijk was. Ziggo kan dan doen wat ze willen qua prijs; Je kunt als er geen glas alternatief is, bijna niet weg.
En ook op glas heb je geen garantie op een lagere prijs, want KPN en dus ook Delta zijn duur!
Wij hebben de keuze uit meerdere providers via E-fiber. Maar die zijn nu opgekocht door ODF, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren!

Ik wil nog wel wat kwijt over NL-Ziet. Qua beeld doet het niet onder voor Ziggo HD zenders. Het gemak dat je bijna alles terug kunt kijken en soms ook nog vooruit en dat deze automatisch reclame skipt heeft mij al, een halfjaar voordat ik naar glas ben gegaan en dus nog Ziggo alles-in-een had, doen besluiten om alleen nog maar NL-Ziet te kijken. Mijn Ziggo Nextbox heeft toen een halfjaar stof staan happen!

Het enige wat ik miste waren de Belgische zenders, maar die zijn er nu ook bij gekomen.
Er zijn nu bijna 40 zenders beschikbaar, ik denk voor heel veel kijkers ruim voldoende!

Arriving Somewhere but not here....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatsuMatsu85
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:11
Leuk cadeautje weer van Ziggo geen snelheidsverhoging van Alles-1-Complete wel lkr 3 euro bij de prijs erbij. Hier geen glasvezel en dat weet Ziggo ook dus ze kunnen doen en laten wat ze willen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MatsuMatsu85 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:55:
Leuk cadeautje weer van Ziggo geen snelheidsverhoging van Alles-1-Complete wel lkr 3 euro bij de prijs erbij. Hier geen glasvezel en dat weet Ziggo ook dus ze kunnen doen en laten wat ze willen...
1. Volgens mij kreeg alleen Giga geen verhoging van snelheid? Weet in ieder geval zeker dat "mijn" Internet Complete + stuff naar 350/35 gaat vanaf 300/30. En "alles in een" is maar een label dat ze plakken op bepaalde samengestelde combinaties.
2. Prijzen van Ziggo zijn landelijk, niet per regio en dus ook niet gekoppeld aan op MatsuMatsu85 wel of geen glasvezel kan afnemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:29

remco_k

een cassettebandje was genoeg

RobertMe schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:16:
[...]
2. Prijzen van Ziggo zijn landelijk, niet per regio en dus ook niet gekoppeld aan op MatsuMatsu85 wel of geen glasvezel kan afnemen.
Dat klopt. Maar ze geven op aanvraag wel hogere kortingen in regio's waar meer concurrentie is. (lees: waar wél glasvezel ligt). De voorbeelden daarvoor zijn in dit topic te vinden. Dus indirect is de prijs wel degelijk gekoppeld aan of @MatsuMatsu85 wel of geen glasvezel kan afnemen.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
remco_k schreef op maandag 9 mei 2022 @ 16:22:
[...]

Dat klopt. Maar ze geven op aanvraag wel hogere kortingen in regio's waar meer concurrentie is. (lees: waar wél glasvezel ligt). De voorbeelden daarvoor zijn in dit topic te vinden. Dus indirect is de prijs wel degelijk gekoppeld aan of @MatsuMatsu85 wel of geen glasvezel kan afnemen.
Maar @MatsuMatsu85 geeft ook niet aan dat hij Ziggo heeft gebeld om korting te vragen. Dat is natuurlijk stap één in het proces. Zolang klanten de prijsverhogingen als zoete koek slikken is er natuurlijk ook geen reden om het niet te doen. En daarnaast, nouja, alles wordt duurder. In 2002 toen de euro werd ingevoerd betaalde je vaak genoeg €1 voor een biertje, denk niet dat je tegenwoordig met €2,50 nog op veel plekken een biertje krijgt. Als in: een prijsverhoging van €3 is zeker fors. Maar ga eens tanken, ook veel duurder (meer dan €3 per tankbeurt), elektriciteit hetzelfde, gas hetzelfde, boodschappen hetzelfde. Ik denk dat er weinig bedrijven zijn waar je na zoveel jaar nog steeds hetzelfde betaald. En bij Ziggo krijg je dan meestal ook nog jaarlijks een snelheidsverhoging. * RobertMe heeft al jaren een Simyo sim-only abonnement. Dat is in al die jaren nooit meer aangepast en betaal ik nog steeds €3 voor 100 minuten/SMSjes en €4 voor 1GB. Nieuw afsluiten kost het €10 of zo. Dat is het enige dat ik mij kan bedenken waarvan de prijs over meerdere jaren niet is veranderd. Maar de "service" dan ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
Ipv vragen naar korting kan je ook downgraden om kosten te besparen. Tenminste als die ruimte er is (in het aanbod en je behoefte). Vanuit dat goedkopere abonnement kan je ook nog wel eens aanbiedingen krijgen om met korting (weer) de snellere variant te nemen. Zo heb ik zelf internet start-xxl en overweeg te downgraden. Voor surfen snel zat en downloaden met mijn nas (vanwege stroomverbruik) gaat toch niet sneller dan het abonnement. De nieuwe upload van 20 Mbit is snel genoeg voor thuiswerken. Dat was 5 Mbit eigenlijk ook al (vorige start upload). Er zijn altijd opties, je moet alleen een keuze maken. En als je echt ontevreden bent zoek je het beste aanbod (alles meewegende). Dat kan ook bij een andere provider zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door W1ck1e op 09-05-2022 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ik snap er sowieso geen biet van..

ik heb dus "Producten
Internet Complete en TV Start (met CI+ Module, zonder Ziggo Bellen)"

waar ik 63,95 voor mag af tikken..

maar als ik het nu zou willen bestellen als nieuwe klant is het 50 cent goedkoper? enige verschil wat ik kan ontdekken is de CI+ module vs de NEXT Mini..

maar afaik heb ik _GEEN_ huur module :o

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SMSfreakie schreef op maandag 9 mei 2022 @ 19:15:
ik snap er sowieso geen biet van..

ik heb dus "Producten
Internet Complete en TV Start (met CI+ Module, zonder Ziggo Bellen)"

waar ik 63,95 voor mag af tikken..

maar als ik het nu zou willen bestellen als nieuwe klant is het 50 cent goedkoper? enige verschil wat ik kan ontdekken is de CI+ module vs de NEXT Mini..

maar afaik heb ik _GEEN_ huur module :o
Bij TV Start krijg je sowieso een Mediabox XL en geen Next? (In ieder geval in maart nog) En voor zowel een CI+ module of een Next (mini) i.p.v. Mediabox XL moet je inderdaad extra betalen. Zelf betaal ik in ieder geval wel €43,45, met €20 korting voor 6 maanden.

Edit:
Ook maar meteen even bij TV verhaal gekeken. Bij mijn oude smartcards staat "Type Mediabox of CI+ Module". Mijn vermoeden is dat als je een huur CI+ module hebt dat het anders vermeld staat?

[ Voor 12% gewijzigd door RobertMe op 09-05-2022 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperCrisz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 22:34
Ik overweeg over te stappen van KPN naar Ziggo, maar wil geen COAX. Dus wil de next mini maar die is alleen bij TV start beschikbaar. Nu kan je wel een extra kastje bijbestellen voor 4 euro.. maar ik heb er geen een extra nodig. Ik wil graag TV + Internet compleet, op dit moment eerste 6 mnd voor 34,25. Heb via de chat dit aanbod ontvangen van Ziggo:
De eerste 8 maanden voor 29,95 euro per maand (zonder prijsverhoging).

Extra product:
De Next Mini in bruikleen voor 4 euro per maand (maandelijks opzegbaar).
Oftewel: 5 euro extra korting bovenop de actieprijs + 8 mnd ipv 6 mnd 50% korting. Dat maakt over 12 maanden 98,50 extra korting, dus per maand 8,20 extra. Dus naast het feit dat ik indirect niet extra voor de next hoef te betalen, krijg ik nog 4,20 extra per maand voordeel.

Klinkt als een goeie deal, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
RobertMe schreef op maandag 9 mei 2022 @ 20:12:
[...]

Bij TV Start krijg je sowieso een Mediabox XL en geen Next? (In ieder geval in maart nog) En voor zowel een CI+ module of een Next (mini) i.p.v. Mediabox XL moet je inderdaad extra betalen. Zelf betaal ik in ieder geval wel €43,45, met €20 korting voor 6 maanden.

Edit:
Ook maar meteen even bij TV verhaal gekeken. Bij mijn oude smartcards staat "Type Mediabox of CI+ Module". Mijn vermoeden is dat als je een huur CI+ module hebt dat het anders vermeld staat?
Wijzig je tv-abonnement
Type
CI+ Module
Serienummer
72020XXXXX
Smartcard Nummer
100715XXXXX
Zenders en pincode herstellen
Type
Mediabox of CI+ Module
Serienummer
24043XXXXX
Smartcard Nummer
102507XXXXX
Type
Mediabox of CI+ Module
Serienummer
24043XXXXX
Smartcard Nummer
426347XXXXX
Type
Mediabox of CI+ Module
Serienummer
24043XXXXX
Smartcard Nummer
426550XXXXX
Type
Mediabox of CI+ Module
Serienummer
24043XXXXX
Smartcard Nummer
426590XXXXX
Type
Mediabox of CI+ Module
Serienummer
24043XXXXX
Smartcard Nummer
100715XXXXX
ik heb alleen ooit toen een Cisco doos en 1x een CI+ module vanuit Ziggo geleverd gekregen(afaik koop, zolang is dat geleden ;) ) .. (ok en de smartcards natuurlijk) maar m'n overige CI+ modules heb ik toch gewoon zelf gekocht :)

Denk dat de CISCO inmiddels al E-WASTE is

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 22:41
Kreeg vandaag bericht dat mijn abonnement goedkoper wordt. Een dikke €1.05 / maand zelfs.
Hoezo, alles wordt duurder tegenwoordig? Het zal je maar gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Masimo Dat stond gister uitgebreid op de frontpage. Vanwege gestegen energieprijzen en toename in dataverkeer worden de langzame abonnementen duurder en het snelste goedkoper (snap je het nog?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
@Masimo
Pas maar op dat ziggo niet overstapt naar een andere klant. ;)

@jongetje
Ik doe een poging: het is een aanpassing of correctie van de prijs vanwege de gewijzigde (verhouding tussen de) kosten van de verbinding zelf, de maximale snelheid daarvan en het gemeten danwel verwachte gebruik

Ik denk dat de kosten van de verbinding zelf relatief hoger zijn geworden en de snelheid en het gebruik relatief lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:57
Prijzen tussen max en giga zijn ook nog maar minimaal

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

Joop_Klepzeiker schreef op maandag 9 mei 2022 @ 15:09:
[...]

Dat klopt, maar ik wilde alleen maar laten zien dat het ook anders kan. Hier heeft Ziggo al jaren een monopoly gehad omdat via DSL geen noemenswaardig alternatief mogelijk was. Ziggo kan dan doen wat ze willen qua prijs; Je kunt als er geen glas alternatief is, bijna niet weg.
En ook op glas heb je geen garantie op een lagere prijs, want KPN en dus ook Delta zijn duur!
Wij hebben de keuze uit meerdere providers via E-fiber. Maar die zijn nu opgekocht door ODF, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren!
Zelfs al is Glas niet (veel) goedkoper dan heb je iig keuze. Enige waarom ik goedkoper zit op glas is omdat ik van een alles-in-één abbo naar internet-only op glas ben gegaan.
Voordeel is dat je ook regelmatig kunt overstappen en zo een leuke aanbieding mee kunt pakken (korting of kado).
Daarom is keuze gewoon fijn :)

Ik blijf overigens de prijsverhogingen onder het mom van "inflatiecorrectie" hilarisch vinden bij Ziggo. Zouden ze de salarissen van hun personeel met diezelfde orde van grote corrigeren? Dan zou men daar afgelopen 10 jaar 25%+ zijn gaan verdienen want zo hoog is de stijging afgelopen 10 jaar geweest voor bv het goedkoopste alles-in-één- pakket.

[ Voor 15% gewijzigd door sapphire op 10-05-2022 08:29 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed1703
  • Niet online
sapphire schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:10:
[...]

Ik blijf overigens de prijsverhogingen onder het mom van "inflatiecorrectie" hilarisch vinden bij Ziggo. Zouden ze de salarissen van hun personeel met diezelfde orde van grote corrigeren? Dan zou men daar afgelopen 10 jaar 25%+ zijn gaan verdienen want zo hoog is de stijging afgelopen 10 jaar geweest voor bv het goedkoopste alles-in-één- pakket.
De duurste providers zijn vrijwel allemaal beursgenoteerd. Zo gek is het allemaal dus niet (schoorsteen moet op standje winstmaximalisatie) en met het oog op de inflatie hadden zowel KPN als Ziggo nog wel iets meer kunnen verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
sapphire schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:10:
[...]...
De komende verhoging van de snelheid is bij dat pakket al 33%. Dus in die laatste 10 jaar is de snelheid wel met een factor toegenomen. Als ik mij niet vergis van minder dan 20 Mbit naar 100 Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb een TV standard en internet max. Net verhuist naar een nieuwbouwwoning waar ze glasvezel hebben gelegd. Ik zit nu in het midden van mijn contract. Is de prijswijziging (en de aanpassing van de voorwaarden) voor mij een geldige reden om nu over te stappen naar KPN glasvezel?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
@HellBeast Als je ziggo abonnement ouder dan 9 mei is en op je oude adres, dan lijkt mij de prijsverhoging een geaccepteerde reden om bij ziggo op te zeggen. MIsschien dat je wel een goede aanbieding kan krijgen voor ziggo op je nieuwe adres.
Ik weet echter niet of het ook een geldige reden is om over te stappen naar KPN glasvezel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

HellBeast schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 09:04:
Ik heb een TV standard en internet max. Net verhuist naar een nieuwbouwwoning waar ze glasvezel hebben gelegd. Ik zit nu in het midden van mijn contract. Is de prijswijziging (en de aanpassing van de voorwaarden) voor mij een geldige reden om nu over te stappen naar KPN glasvezel?
Iedereen mag op dit moment annuleren wegens de wijziging van de voorwaarden (nog niet eens de prijsverhoging, puur omdat de voorwaarden veranderd zijn met de toevoeging van de prijsverhoging daarin), dus ga je gang.

Zoals ik hierboven al zei, in het telefonisch keuzemenu kun je bij Ziggo zelfs al vooraf kiezen dat je belt om op te zeggen wegens de gewijzigde voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

sapphire

Die-hard pruts0r

ed1703 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 08:58:
[...]

De duurste providers zijn vrijwel allemaal beursgenoteerd. Zo gek is het allemaal dus niet (schoorsteen moet op standje winstmaximalisatie) en met het oog op de inflatie hadden zowel KPN als Ziggo nog wel iets meer kunnen verhogen.
Zeker, ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp maar vind het gewoon hilarisch dat ze dat onder die noemer steeds doen terwijl iedereen gewoon begrijpt dat het puur winstmaximalisatie is.
W1ck1e schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 09:02:
[...]
De komende verhoging van de snelheid is bij dat pakket al 33%. Dus in die laatste 10 jaar is de snelheid wel met een factor toegenomen. Als ik mij niet vergis van minder dan 20 Mbit naar 100 Mbit.
Absoluut is de snelheid flink toegenomen, aan de andere kant hadden ze daar ook geen keuze in want als ze het goedkoopste pakket nog steeds op 20mbit zouden houden voor die prijs zouden ze door alle concurrenten uitgelachen worden.

Daarnaast is er ook nog zoiets als technologische ontwikkeling want als je altijd beredeneerd dat snelheid X vroeger Y kosten en die zelfde toename in stijging van snelheid dus ook door kan trekken in prijsstijging dan zouden we nu voor een 100Mbit verbinding een hypotheek nodig hebben als ik uitga wat we vroeger betaalde voor de eerste adsl of verbindingen.

Ik bedoel meer te zeggen dat zoals @ed1703 zegt het gewoon winstmaximalisatie is en geen 'inflatiecorrectie'.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
sapphire schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 09:26:
Absoluut is de snelheid flink toegenomen, aan de andere kant hadden ze daar ook geen keuze in want als ze het goedkoopste pakket nog steeds op 20mbit zouden houden voor die prijs zouden ze door alle concurrenten uitgelachen worden.
Niet als ziggo echter wel een 20 Mbit verbinding zou aanbieden met een voor de gebruiker passende prijs. Zou wel ten koste gaan van de duurdere abonnementen. Dus dat gaan ze niet doen.
sapphire schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 09:26:
Daarnaast is er ook nog zoiets als technologische ontwikkeling want als je altijd beredeneerd dat snelheid X vroeger Y kosten en die zelfde toename in stijging van snelheid dus ook door kan trekken in prijsstijging dan zouden we nu voor een 100Mbit verbinding een hypotheek nodig hebben als ik uitga wat we vroeger betaalde voor de eerste adsl of verbindingen.
...
Dat dat niet zo is komt dan door de lagere kosten per Mbit en concurrentie. Helaas concurreren de providers nauwelijks op de prijs van de laagste pakketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:01
Als ik een jaarcontract ben aangegaan in oktober 2021 met 'eerste zes maanden voor de helft van de prijs', kan ik deze dan nu met de prijsverhoging stopzetten zonder die actie te moeten terug betalen?

Of is het contract vroegtijdig beëindigen wegens de prijsverhoging een reden om de korting met terugwerkende kracht te moeten terugbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

President schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 11:06:
Als ik een jaarcontract ben aangegaan in oktober 2021 met 'eerste zes maanden voor de helft van de prijs', kan ik deze dan nu met de prijsverhoging stopzetten zonder die actie te moeten terug betalen?

Of is het contract vroegtijdig beëindigen wegens de prijsverhoging een reden om de korting met terugwerkende kracht te moeten terugbetalen?
Nee, je hoeft geen korting terug te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyduck
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 22:58
Ik zie in mijn laatste factuur dat ik opeens 30.62 euro meer betaal deze maand... Er staat bij eenmalige kosten. Is dat hoe ze die 'inflatiecorrectie' in rekening brengen of is dit wat anders waar ik me boos over kan maken?

[ Voor 3% gewijzigd door fuzzyduck op 10-05-2022 11:38 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Zal even mijn glazen bol erbij pakken... Aha... Het zijn die pornofilms die je besteld had via je box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:01
Aiii schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 11:15:
[...]

Nee, je hoeft geen korting terug te betalen.
O, dat is wel fijn. Alleen even kijken wat ik dan ga doen. Glasvezel ligt ook in de wijk.

Het gaat er puur om dat ik internet heb en televisie kan kijken, gebruik bij Ziggo ook alleen maar zender 1-12.. nu via het kastje (de next)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
President schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 12:18:
[...]

O, dat is wel fijn. Alleen even kijken wat ik dan ga doen. Glasvezel ligt ook in de wijk.

Het gaat er puur om dat ik internet heb en televisie kan kijken, gebruik bij Ziggo ook alleen maar zender 1-12.. nu via het kastje (de next)
DVB-C TV signaal zit ook bij internet only abonnementen inbegrepen hé. Vanaf €35 (straks) 50/20MB
Kan je zappen zonder kastje, eventueel HHD aan je TV hangen om op te nemen of timeshiften.

'k Heb ook glasvezel in de meterkast maar voor mij wint Ziggo het nog met bovenstaand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb ooit een e-mail alias aangemaakt voor mijn schoonmoeder op mijn Ziggo account. Ik was net iets eerder met het aanvragen van een Ziggo abonnement. De nood was toen hoog voor een emailaccount. Nu wil ik die over laten zetten naar haar eigen Ziggo account, omdat ik wil opzeggen.

Blijkt dat niet meer te kunnen, terwijl dit wel mogelijk was 3 maanden geleden. Als ik de alias nu opzeg, dan is die 3 maanden niet beschikbaar, dus verwijderen en haar laten registreren is niet mogelijk. Dan zit ze 3 maanden zonder mail.

Best wel slecht dat ze zo'n administratieve wijziging niet voor je willen uitvoeren.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handoff
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 07:17
https://www.totaaltv.nl/n...ongecodeerd-hd-bij-ziggo/

Dit artikel vermeldt de ongecodeerde kanalen niet, maar op de Ziggo website zie ik het volgende staan:
Ziggo heeft het zenderaanbod in HD-kwaliteit wederom verder uitgebreid. Vanaf deze maand zijn ook de volgende 14 zenders uit het Kabel TV pakket te zien in HD: Comedy Central, Spike, Discovery, National Geographic Channel, Eurosport 1, TLC, FOX, MTV, Disney Channel, Nickelodeon, één, Canvas, ARD, ZDF. Deze zenders waren al te zien met TV Standard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 07:12

Silence

Godlike

Gisteren een nieuwe router gekregen (moest schijnbaar vervangen worden).
En natuurlijk zoals verwacht weer niet in bridge modus. Ook zelf als consument weer niet te doen.
Dus vanavond maar weer bellen om het te laten doen....

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:43
Ik ben zojuist gebeld door Ziggo voor een tevredenheidsonderzoek. Na afloop ook nog even ''mijn pakket doorgenomen'' en ik had een ' aanbieding' van 6 maanden 20 euro korting ontvangen.

Normaal bel ik zelf jaarlijks met de retentieafdeling. Heeft een van jullie toevallig een beter aanbod weten te krijgen? Ik gaf aan dat ik in het verleden vaker 6 maanden 30 euro (correctie: 9 maanden 20 euro ;) ) korting heb ontvangen, maar dat was nu niet mogelijk. Ik heb het voor nu even gelaten voor wat het is en ik bel over een paar weken zelf weer op.

Mijn ervaring is sowieso dat het ligt welke medewerker je aan de lijn hebt. De ene geeft aan dat er echt niks extra's mogelijk is terwijl de ander, bijvoorbeeld vorig jaar, aangaf dat zijn collega wel een erg laag voorstel/korting had gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:09
lennard92 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:17:
Ik ben zojuist gebeld door Ziggo voor een tevredenheidsonderzoek. Na afloop ook nog even ''mijn pakket doorgenomen'' en ik had een ' aanbieding' van 6 maanden 20 euro korting ontvangen.

Normaal bel ik zelf jaarlijks met de retentieafdeling. Heeft een van jullie toevallig een beter aanbod weten te krijgen? Ik gaf aan dat ik in het verleden vaker 6 maanden 30 euro (correctie: 9 maanden 20 euro ;) ) korting heb ontvangen, maar dat was nu niet mogelijk. Ik heb het voor nu even gelaten voor wat het is en ik bel over een paar weken zelf weer op.

Mijn ervaring is sowieso dat het ligt welke medewerker je aan de lijn hebt. De ene geeft aan dat er echt niks extra's mogelijk is terwijl de ander, bijvoorbeeld vorig jaar, aangaf dat zijn collega wel een erg laag voorstel/korting had gegeven.
bel ook elk jaar op en krijg ook nooit korting komt ook dat er hier geen glasvezel ligt en dat weten ze ook wel haha

en ik ga geen snelheid inleveren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb een bug ontdekt in de firmware van de Arris connectbox. Ik heb servers draaien en daarvoor heb ik bij

Geavanceerde unstellingen -> Beveilging -> IP en Poortfiltering voor IPv6 een aantal poorten open gezet. Op zich al een beetje onlogisch dat dat bij "IP- en poortfiltering" moet, maar alas.

Als de netspanning uitvalt, dan zijn bij terugkeer van de netspanning en na opstarten van het modem de vinkjes bij "Ingeschakeld" verdwenen. Pas na opnieuw aanvinken en "Instellingen opslaan" worden de IPv6 pakketjes weer doorgelaten.

Ik noem dit een bug.

btw: Software versie : 9.1.2109.200

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
bie100 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:31:
[...]

bel ook elk jaar op en krijg ook nooit korting komt ook dat er hier geen glasvezel ligt en dat weten ze ook wel haha

en ik ga geen snelheid inleveren :P
Ik bel ook elk jaar, krijg meestal 3 maanden 50% korting.
Scheel toch weer 60-70 euro op een jaar.. snel verdient....

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
lennard92 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 14:17:

Yes, mijn ervaring is ook dat ze dit jaar minder scheutig zijn met de kortingen. Ik ben daarom nu toch eindelijk maar overgestapt op glasvezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32
Van de week nog gebeld, wel zakelijk, en ik kreeg een keurig aanbod. Twee maanden gratis. In verband met snelheidsverhoging werd er met mij meegedacht over een lager abonnement en televisie kon er nu vanaf. Dus voor €40,- excl btw in de maand straks 200/30 mbps. Prima voor thuis. Wellicht had ik er meer uit kunnen halen maar ik had er geen zin in om er dit jaar heel hard in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Laatst online: 11:28
Ouders zijn al letterlijk tientallen jaren klant bij Ziggo. Waarschijnlijk wil Ziggo ze dit jaar ook weinig tot geen korting geven. Als ik op mijn naam en rekeningnummer een nieuw abonnement afsluit op hun adres. Ziet Ziggo dit als een nieuwe klant? In dat geval scheelt dat even ruim €350 inclusief cashback. Vind ik wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:09
Ewivis schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:28:
[...]

Ik bel ook elk jaar, krijg meestal 3 maanden 50% korting.
Scheel toch weer 60-70 euro op een jaar.. snel verdient....
zeker als je het krijgt dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:57
GioStyle schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:55:
Ouders zijn al letterlijk tientallen jaren klant bij Ziggo. Waarschijnlijk wil Ziggo ze dit jaar ook weinig tot geen korting geven. Als ik op mijn naam en rekeningnummer een nieuw abonnement afsluit op hun adres. Ziet Ziggo dit als een nieuwe klant? In dat geval scheelt dat even ruim €350 inclusief cashback. Vind ik wel de moeite waard.
Ik denk eerder dat ze dat als verhuizing registeren, omdat het rekeningnummer al bekend is ?

Ik weet het niet zeker natuurlijk ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 06:31
GioStyle schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:55:
Nope dan moet je echt het abonnement opzeggen en onder een andere naam met ander rekeningnummer weer een abonnement aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyduck
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 22:58
Jay-B schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 11:57:
Zal even mijn glazen bol erbij pakken... Aha... Het zijn die pornofilms die je besteld had via je box.
Ja grappig. Ik betaal al sinds maand en dag 66 euro. Nu eenmalig 32 euro meer deze maand... Ik heb geen box.

Volgens mij stelde ik een best redelijke vraag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
fuzzyduck schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:10:
[...]

Ja grappig. Ik betaal al sinds maand en dag 66 euro. Nu eenmalig 32 euro meer deze maand... Ik heb geen box.

Volgens mij stelde ik een best redelijke vraag.
Hierbij een redelijk antwoord dan, wat staat er op de factuur? Zal vast nog ergens verder omschreven staan als je wat verder naar beneden kijkt. En anders de klantenservice even bellen, hebben zelfs een mooi menutje voor als je belt met vragen over een factuur. Wij kunnen immers niet jouw factuur in zien om jouw vraag te beantwoorden.

De inflatiecorrectie is het in ieder geval niet, want die gaat pas in in juli (en betaal je dus in juni, en niet al in mei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Laatst online: 11:28
MdO82 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 16:03:
[...]

Ik denk eerder dat ze dat als verhuizing registeren, omdat het rekeningnummer al bekend is ?

Ik weet het niet zeker natuurlijk ;)
Uiteraard op mijn naam plus rekeningnummer. Ik ga morgen even contact opnemen met de klantenservice denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Roetzen schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 15:27:

Ik noem dit een bug.

btw: Software versie : 9.1.2109.200
Meld dit ook even op het community forum (y) Vanmorgen ook een bug gemeld met web interface van de Ubee 1318 en dat is direct opgepakt door de mods.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Pagina: 1 ... 250 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic