Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:47:
[...]
Volgens mij zenden ze op de next de 4k en hdr zenders uit via ethernet ipv coax, vandaar dat je een Ziggo verbinding nodig hebt voor deze zenders. Ik gok dat opnames terugkijken en on demand ook niet werkt via het internet van een andere provider.
Als je het hebt over lineaire TV dan was dat voorheen wel het geval maar de laatste tijd niet altijd. Olympische spelen via Eurosport 4k ging via DVB-C.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 19:49
De afstand tussen de ziggo router en de mediabox next is best groot, dus een kabel ertussen leggen kan wel eventueel. Als ik niet in hetzelfde netwerk zit, weet ik alleen niet of het dan makkelijk is om de cast-functie te gebruiken van Youtube en Netflix. Ik zal nog wel eens kijken of ik wat custom rules in kan stellen, ik heb een 2927.

Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:35
hardware-lover schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:22:
[...]

Als je het hebt over lineaire TV dan was dat voorheen wel het geval maar de laatste tijd niet altijd. Olympische spelen via Eurosport 4k ging via DVB-C.
Ah oke, dat zou kunnen 👍🏻. Bij het EK, Formule 1 en ESPN 4k hdr ging/gaat dat volgens mij wel via ethernet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadget Freak
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-06-2022
Ik heb via DVB-C / CI+ op kanaal 400 en 999 op 4K resolutie sport gekeken afgelopen weken. Ik verwacht dat dat op de Next dan technisch gezien ook mogelijk moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nachtapotheker schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:56:
[...]
Ah oke, dat zou kunnen 👍🏻. Bij het EK, Formule 1 en ESPN 4k hdr ging/gaat dat volgens mij wel via ethernet.
Even gekeken met een niet officiële maar Ziggo compatibel 4k decoder.

ESPN "UHD" is geen 4k maar 1080p met HDR ;)
Formule 1 is helaas RIP maar Ziggo Sport Select (de 4k betaalzender) is er op dit moment ook via DVB-C.
Volgens mij is het nu ook zo dat Ziggo het niet enkel aan de Next box beschikbaar mag stellen, vandaar de verandering verwacht ik.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Vanavond om 23:55 uur een half uur durend verslag van de testdagen op Ziggo Sport. Voor de fans Olav Mol en Jack Plooij waren daarbij aanwezig. ;)

Whoops, sry verkeerde topic. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 25-02-2022 13:33 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 19:49
[...]

Volgens mij zenden ze op de next de 4k en hdr zenders uit via ethernet ipv coax, vandaar dat je een Ziggo verbinding nodig hebt voor deze zenders. Ik gok dat opnames terugkijken en on demand ook niet werkt via het internet van een andere provider.
Je zou het denken, maar gek genoeg werkt dat prima via een niet-ziggo verbinding. Het enige wat tot nu toe niet werkt is ESPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
Roetzen schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:19:
Dat laatste analoge TV signaal op kanaal 70 (862 MHz) is nu ook weg.
Was dat het 'test kanaal voor monteurs'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PA5AM
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 10-09 20:13

PA5AM

Kortegolf

Jeffrey87 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 18:38:
[...]

Was dat het 'test kanaal voor monteurs'?
Hier in Groningen zit 'ie er nog op.

De software heet IMDServer en geeft de upstreamband weer op verschillende segmenten. Het zal monteurs "in the field" helpen bij het opsporen van intermodulatie verstoringen

8 punten en 3 strepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ik werd vandaag gebeld door Ziggo met het aanbod voor Internet Start XXL en basis tv voor iets van 59 euro per maand, eerste 9 maanden 20 euro korting. We hebben nu nog een abonnement uit 2011, en ook bijbehorende apparatuur. Dat willen zeggen een oud Cisco modem (puur modem, verder niks) en een TV kastje van UPC. Die laatste is wel traag, maar doet het in principe wel. Ik zou een Next krijgen, modem zou gelijk blijven.

Ik lees overal dat de Next (bedraad) aangesloten moet zijn op het Ziggo modem. Ik draai nu een eigen router achter het Cisco modem, en dat wil ik zo houden. Heb geen connectbox nodig. Kan iemand bevestigen dat je de Next ook gewoon kunt gebruiken als ie verbonden is met een eigen router achter het modem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@zunrob, dat laatste, dat werkt met eigen router.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
hardware-lover schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:02:
@zunrob, dat laatste, dat werkt met eigen router.
Top, duidelijk!

Meteen nog een vraag. Ik heb me nooit echt verdiept in CI+, heb gewoon het kastje van Ziggo gebruikt. Volgens mij omdat je destijds zelf de module moest kopen om je smartcard in te steken.

Als ik het goed begrijp is een CI+ module een prima alternatief voor de Next, terugkijken etc. doen we via de Chromecast. Alleen live tv gaat via de huidige TV box van Ziggo (en dus mogelijk via de nieuwe Next).

Wat me niet duidelijk is hoe en wanneer je een CI+ module van Ziggo krijgt, of dat je die moet kopen. Stel ik accepteer het aanbod voor Internet XXL en standaard tv, is er dan een optie om te kiezen voor een CI+ ipv een Next? Of krijg je sowieso een CI+ module? Kost het meer of minder? En kan/moet ik dat de oude smartcard gebruiken die nu in de huidige tv box zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus

Kost 2 euro per maand. Vroeger kon je nog losse smartcards activeren, maar dat moet nu via hun

[ Voor 32% gewijzigd door 418O2 op 26-02-2022 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:19
418O2 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:23:
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus

Kost 2 euro per maand. Vroeger kon je nog losse smartcards activeren, maar dat moet nu via hun
CI+ kost 2 euro per maand voor een tweede TV. Het pakket "TV Start" heeft online slechts 1 versie, maar op andere kanalen zijn daar twee versies van. "TV Start met Mediabox XL" en "TV Start met CI+". Ziggo wil je heel graag een mediabox/Next slijten, maar de eerste "ontvanger" kan ook een CI+ module zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Groentjuh schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:31:
[...]

CI+ kost 2 euro per maand voor een tweede TV. Het pakket "TV Start" heeft online slechts 1 versie, maar op andere kanalen zijn daar twee versies van. "TV Start met Mediabox XL" en "TV Start met CI+". Ziggo wil je heel graag een mediabox/Next slijten, maar de eerste "ontvanger" kan ook een CI+ module zijn.
Ah, wist niet dat kon. Ze stuurden mij laatst een Mediabox maar ik gebruik een eigen CI module (hopen dat die smartcard nooit kapot gaat). Daardoor ging ik er van uit dat je altijd een box moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

zunrob schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:20:
[...]
Top, duidelijk!

Meteen nog een vraag. Ik heb me nooit echt verdiept in CI+, heb gewoon het kastje van Ziggo gebruikt. Volgens mij omdat je destijds zelf de module moest kopen om je smartcard in te steken.

Als ik het goed begrijp is een CI+ module een prima alternatief voor de Next, terugkijken etc. doen we via de Chromecast. Alleen live tv gaat via de huidige TV box van Ziggo (en dus mogelijk via de nieuwe Next).

Wat me niet duidelijk is hoe en wanneer je een CI+ module van Ziggo krijgt, of dat je die moet kopen. Stel ik accepteer het aanbod voor Internet XXL en standaard tv, is er dan een optie om te kiezen voor een CI+ ipv een Next? Of krijg je sowieso een CI+ module? Kost het meer of minder? En kan/moet ik dat de oude smartcard gebruiken die nu in de huidige tv box zit?
Ik heb uit je eerdere reactie begrepen dat jij in fUPC gebied zit? Zo ja, dan kan ik mij vergissen maar voorheen was het zo dat je via CI+ dan minder mogelijkheden hebt/krijgt dan dat je in fZiggo zou zitten met CI+.

Je kunt bij Ziggo ahv postcode en CI informatie nakijken of dat nog steeds het geval is nu?

Je hebt het over een losse Smartcard in je huidige UPC decoder? Indien dat een Nagravision kaart is dan kun je daar verder helemaal niets mee, deze is gekoppeld aan de hardware waarin deze is geplaatst. Dat geldt niet voor een Irdeto kaart (fZiggo).

Ik denk dat je via een Next meer mogelijkheden gaat krijgen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentjuh
  • Laatst online: 13-09 17:19
hardware-lover schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:40:
[...]
Ik denk dat je via een Next meer mogelijkheden gaat krijgen.
In fUPC wordt Nagravision gebruikt, maar verder ben ik niet bekend met functionele verschillen tussen fZiggo en fUPC qua CI+ module functionaliteit. Voor lineaire TV maakt dat geloof ik functioneel niets uit en dat is waar zunrob om vraagt.

Ja, een Nagravision smartcard werkt enkel in het geleverde ding, maar verder is er toch geen verschil?

De Next biedt buiten lineaire TV wel meer. (Terugkijken enzo)

Bij een pakket met CI+ module wordt altijd smartcard + CAM geleverd, dus daar gaat geen issue zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Groentjuh op 26-02-2022 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zunrob schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 23:41:
Ik lees overal dat de Next (bedraad) aangesloten moet zijn op het Ziggo modem. Ik draai nu een eigen router achter het Cisco modem, en dat wil ik zo houden. Heb geen connectbox nodig. Kan iemand bevestigen dat je de Next ook gewoon kunt gebruiken als ie verbonden is met een eigen router achter het modem?
Houd er rekening mee dat je wel een Connectbox krijgt wanneer je een Next bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
Jay-B schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 02:25:
[...]

Houd er rekening mee dat je wel een Connectbox krijgt wanneer je een Next bestelt.
Hmm, de dame aan de telefoon verzekerde me dat dat niet het geval zou zijn, en ik gewoon de oude Cisco behield! Niet per se een probleem als er een connectbox komt, die kan natuurlijk in bridge.

Toen we het abonnement afnamen in 2011 (of 2012?) woonden we idd in fUPC gebied. We zijn daarna verhuisd en hebben de apparatuur meegenomen. Ik weet niet of onze huidige locatie fUPC of fZiggo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@zunrob Welke Cisco heb je? Sommigen laten ze inderdaad nog weleens staan. Die regels veranderen ookzo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zunrob schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 07:53:
[...]

Hmm, de dame aan de telefoon verzekerde me dat dat niet het geval zou zijn, en ik gewoon de oude Cisco behield! Niet per se een probleem als er een connectbox komt, die kan natuurlijk in bridge.
Is die Cisco toevallig de Cisco EPC3212? Die had ik hier ook nog staan. In december heb ik deze echter laten omruilen voor een Ubee U1318. Dit is een net wat dommer apparaat dan de ConnectBox (heeft geen wifi) en nog veel belangrijker, deze heeft geen Puma chipset en dus geen last van alle issues die daar mee spelen. Omruilen heb ik toen geregeld via het Ziggo Community forum. De gewone klantenservice weet ook niet dat het mogelijk is om deze Ubee uit te leveren naar consumenten. Sterker nog: toen ik afgelopen week belde om het abonnement te verlengen dacht die verkoper dat ik een antiek modem had puur op basis van "Ubee".

V.w.b. TV kijken klophet inderdaad dat je bij het TV abonnement kunt kiezen tussen de Next en CI+. V.w.b. CI+ an zich. Was het niet zo dat UPC een andere versleuteling / techniek gebruikte dan Ziggo? Daardoor dat je in Ziggo gebied wel met CI modules kunt werken maar dat in UPC gebied niet ging. Intussen zijn er dan klaarblijkelijk wel CI+ modules voor de techniek die in fUPC wordt gebruikt, maar gezien jij nog een oude settopbox gebruikt verwacht ik dat ze dus nog steeds de andere techniek gebruiken, en aangezien je van uit fUPC gebied bent verhuisd maar de oude settopbox wel nog werkt vermoed ik dan ook dat je nog steeds in fUPC gebied zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:42
Nieuwe aanbieding gelanceerd van Ziggo: 12 maanden 50% korting (of 6 maanden 50% korting op Internet Only met evt. GO App):
https://www.breedbandwinkel.nl/vergelijken/internet-tv/ziggo

Geldt voor alle abonnementen en combinaties. De keuze voor het gratis tv-pakket of gratis SmartWifi is hiermee komen te vervallen. Dit geldt alleen nog in bepaalde nieuw uitgerolde Giganet gebieden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udEhUCbBpl0GPiusA6NyPlLWO-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gxeVOjD9RswBWA7TAkKWTQdl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door man-o-script op 26-02-2022 09:47 ]

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:18
man-o-script schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:46:
Nieuwe aanbieding gelanceerd van Ziggo: 12 maanden 50% korting (of 6 maanden 50% korting op Internet Only met evt. GO App):
Helaas, weer niet voor mij:
U heeft al Ziggo internet, hierdoor kunt u dit abonnement niet bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Groentjuh schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:57:
[...]
In fUPC wordt Nagravision gebruikt, maar verder ben ik niet bekend met functionele verschillen tussen fZiggo en fUPC qua CI+ module functionaliteit. Voor lineaire TV maakt dat geloof ik functioneel niets uit en dat is waar zunrob om vraagt.

Ja, een Nagravision smartcard werkt enkel in het geleverde ding, maar verder is er toch geen verschil?

De Next biedt buiten lineaire TV wel meer. (Terugkijken enzo)

Bij een pakket met CI+ module wordt altijd smartcard + CAM geleverd, dus daar gaat geen issue zijn.
Die CI+ verschillen zijn er schijnbaar nu nog steeds (verwacht ik); https://community.ziggo.n...in-UPC-gebied/td-p/220845 Maar je hebt verder gelijk, voor lineaire TV maakt dat niet uit.

V.w.b. een Nagravision of Irdeto smartcard, met laatste heb je de volledige vrijheid waarin je die kaart gaat gebruiken, elke Ziggo geschikt DVB-C apparaat is dan bruikbaar dus ook wat je zelf aankoopt, maar dat gaat niet op voor de Nagravision kaart. Natuurlijk geldt het e.e.a. enkel voor de niet FTA kanalen (vrijwel het gehele HD/4k gedeelte dus).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Meer mensen last van mega packet loss? Ik zit in Zoetermeer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oTu-HSPpxISRZ2d4CZa1T8EQyfg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pFbXQLM3DXNZRzFf0sGgBQQ7.png?f=fotoalbum_large

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
man-o-script schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:46:
https://www.breedbandwinkel.nl/vergelijken/internet-tv/ziggo

Geldt voor alle abonnementen en combinaties. De keuze voor het gratis tv-pakket of gratis SmartWifi is hiermee komen te vervallen. Dit geldt alleen nog in bepaalde nieuw uitgerolde Giganet gebieden.

[Afbeelding]
Dat is interessant! Wat is het beste aanbod dat de vaste klanten hier recentelijk los hebben weten te krijgen van Ziggo?
Ik zal morgen even kijken welk Cisco modem we nu hebben staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:29
Sinds kort een next box. Nu iets ‘vreemds’. Ik heb geen 4K tv.

Wanneer ik via de afstandsbediening zoek op formule 1. Krijg ik aflevering 17 testdagen 2022. Wanneer ik dan speel af aanklik zegt ie: 4K wordt niet ondersteund.

Ik kan dit dan niet terugkijken. (Is van ziggo sport 14)

Ik zie dat het van vrijdag 25 feb is 22:30. Wanneer ik via de tv gids naar deze datum navigeer. En dan de uitzending aanklik kan ik het wel bekijken.

Enig idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 08:21
meermarco schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:21:
Sinds kort een next box. Nu iets ‘vreemds’. Ik heb geen 4K tv.

Wanneer ik via de afstandsbediening zoek op formule 1. Krijg ik aflevering 17 testdagen 2022. Wanneer ik dan speel af aanklik zegt ie: 4K wordt niet ondersteund.

Ik kan dit dan niet terugkijken. (Is van ziggo sport 14)

Ik zie dat het van vrijdag 25 feb is 22:30. Wanneer ik via de tv gids naar deze datum navigeer. En dan de uitzending aanklik kan ik het wel bekijken.

Enig idee wat ik verkeerd doe?
Staat je Next box wel ingesteld om 4K weer te geven?

Soms werkt dit niet out of the box, omdat je TV dan niet wordt herkend zijnde een 4K TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:29
Jeffrey87 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 22:16:
[...]

Staat je Next box wel ingesteld om 4K weer te geven?

Soms werkt dit niet out of the box, omdat je TV dan niet wordt herkend zijnde een 4K TV.
Ik heb geen 4K tv. Dus bij Max heb ik gezegd 1080p. Daarvoor automatisch.

Maar mijn punt was: als ik
Zoek
Zegt ie geen 4K. Ga ik erheen via de gids. Dan werkt het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
zunrob schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 23:41:
[...]

Dat is interessant! Wat is het beste aanbod dat de vaste klanten hier recentelijk los hebben weten te krijgen van Ziggo?
Ik zal morgen even kijken welk Cisco modem we nu hebben staan!
Ik ben vrij zeker dat het inderdaad de Cisco EPC3212 is die er nu staat. Dit modem heeft het altijd goed gedaan, dus wat mij betreft kan die blijven. Of is er goede reden om wel een nieuwe te willen? En zo ja welke? Connectbox of Ubee? De medewerker van de afdeling retentie zei dat ik dit modem zou behouden, maar zou me niet verbazen als diegene het niet zeker weet.
Op basis van wat jullie aangeven lijkt een Next dus een prima idee, we hebben nu nog de Pace DCR 7111. Het is me nog niet duidelijk of de kaart die daarin zit dan een echte smartcard is, of zo'n dedicated kaart.

[ Voor 8% gewijzigd door zunrob op 28-02-2022 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
zunrob schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:17:
[...]

Ik ben vrij zeker dat het inderdaad de Cisco EPC3212 is die er nu staat. Dit modem heeft het altijd goed gedaan, dus wat mij betreft kan die blijven. Of is er goede reden om wel een nieuwe te willen? En zo ja welke? Connectbox of Ubee?
Als je Cisco ding kan blijven werken zou ik die behouden. Alleen, gezien Ziggo het netwerk wil omturnen naar Docsis3.1 zou ie vervangen kunnen moeten worden. Met Docsis3.1 zijn hogere snelheden mogelijk, ook als dit voor je abonnement niet nodig is kunnen de OFDM up-/download streams je een optimale verbinding geven. Als ie vervangen moet worden zou ik gaan voor een Ubee.

disclaimer: Ik gok dat je WiFi al mooi voor elkaar hebt met eigen apperatuur, houden zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]
Ik ben vrij zeker dat het inderdaad de Cisco EPC3212 is die er nu staat. Dit modem heeft het altijd goed gedaan, dus wat mij betreft kan die blijven. Of is er goede reden om wel een nieuwe te willen?
Als je IPv6 wil...

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:40

B4tman_DH

To the Bat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Ik ben vrij zeker dat het inderdaad de Cisco EPC3212 is die er nu staat. Dit modem heeft het altijd goed gedaan, dus wat mij betreft kan die blijven. Of is er goede reden om wel een nieuwe te willen? En zo ja welke? Connectbox of Ubee? De medewerker van de afdeling retentie zei dat ik dit modem zou behouden, maar zou me niet verbazen als diegene het niet zeker weet.
Op basis van wat jullie aangeven lijkt een Next dus een prima idee, we hebben nu nog de Pace DCR 7111. Het is me nog niet duidelijk of de kaart die daarin zit dan een echte smartcard is, of zo'n dedicated kaart.
Wat bedoel je met "dedicated" kaart?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:03
Als ik mijn abonnement configureer krijg ik dit 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jpsib_XpSlFRWhrHgp4ZaXxJc08=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fd90EsptCWlm18BmbHkeVyE4.jpg?f=user_large

Korting of toch geen korting |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Laatst online: 12-09 18:07
Ha, wilde net hetzelfde posten.
Nogal vrij onduidelijk en ook onduidelijk is of je alsnog Film1 en/of ESPN Complete er gratis bij krijgt als langjarige klant.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man, vorige week nog €20 korting geregeld voor 6 maanden waarbij 9 maanden echt echt echt niet kon, en dan nu 50% korting voor 12 maanden kunnen krijgen.

Gelukkig kan ik nog binnen 14 dagen annuleren. Kijken hoe ze daar op reageren als ik bel voor die 50% korting.
Overigens ook hier wel de vermelding van 50% korting maar de normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:45

KRASH

Juist ja...

Gaat lekker daar, een orderbevestiging met de korting erin, en vervolgens deze mail:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HufE3CUiWB2DQl9CP2k0tMKBTfA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dX4cvF1jlTWQuMeGbPUauvvQ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
Wat een kul antwoord.
Ze accepteren de aanbieding wel maar kunnen de korting niet verwerken.....
Biedt het dan ook niet aan.....

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:20

IkWilbert

Het is mij!

snah001 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:28:
Wat een kul antwoord.
Ze accepteren de aanbieding wel maar kunnen de korting niet verwerken.....
Biedt het dan ook niet aan.....
Aanbieding is alleen voor nieuwe klanten... ben je al klant dus kun je aanbieding niet gebruiken.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:46
Ik heb ook zojuist die 6 x 20 euro korting geregeld. Toch een jaartje Viaplay gratis.
Ze kwam eerst met 9 x 10, maar daar ging ik niet mee akkoord. Ze moest even "overleggen" over mijn voorstel van 6 x 20 en toen ze klaar was met haar "overleg" was dat prima natuurlijk.
Gelijk vast bellen er af gehaald. Maakte ik al 20 jaar geen gebruik van :) Scheelt ook weer 2,50 per maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
IkWilbert schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:30:
[...]

Aanbieding is alleen voor nieuwe klanten... ben je al klant dus kun je aanbieding niet gebruiken.
Klik op sprinter link en klik op "Aanbieding voor klanten".
Dan kom je op volgende pagina uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C4HFM-madmHBfzJ2MTKASpJeoIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z4wS4uuD85xXwo2IMGGtVg89.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

IkWilbert schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:30:
[...]
De knop voor bestaande klanten staat er nota bene onder "aanbiedingen voor klanten"?

Niet dat er dan een werkelijk aantrekkelijk aanbod tevoorschijn komt, maar dat terzijde.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

snah001 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:37:
[...]
Klik op sprinter link en klik op "Aanbieding voor klanten".
Dan kom je op volgende pagina uit:

[Afbeelding]
Bij mij ziet die pagina er heel anders uit die dan volgt?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xQeyHehyxV74eb9gMJWweG90QjY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qs56LPXUEf9bGus9Rz7K6NHI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door hardware-lover op 28-02-2022 14:45 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:25
hardware-lover schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:41:
[...]

Bij mij ziet die pagina er heel anders uit die dan volgt?
Bij mij ook, kan alleen kiezen voor kortingen op tv pakketen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:45

KRASH

Juist ja...

KRASH schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:25:
Gaat lekker daar, een orderbevestiging met de korting erin, en vervolgens deze mail:

[Afbeelding]
Net gebeld om de wijziging dan maar te cancellen en heb nu 9x 20 euro korting gekregen. 't is in ieder geval iets :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
KRASH schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:46:
[...]

Net gebeld om de wijziging dan maar te cancellen en heb nu 9x 20 euro korting gekregen. 't is in ieder geval iets :+
Het lijkt er een beetje op dat ze je gewoon een nieuw jaarcontract willen aansmeren, waarbij het erop lijkt dat ze korting geven maar toch ook weer niet.

Achterbaks. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Freestuff schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:27:
[...]
Het lijkt er een beetje op dat ze je gewoon een nieuw jaarcontract willen aansmeren, waarbij het erop lijkt dat ze korting geven maar toch ook weer niet.
Als je belt voor een korting is het wisselgeld natuurlijk altijd een jaarcontract. Waarom zou je 9 of 12 maanden korting krijgen (maar ook willen) als je na een paar maanden toch opzegt? Daarbij worden de prijzen voor de zomer toch verhoogd en kun je er dan alsnog vanaf als je dat zou willen.

En anders stap je echt over elk jaar, dan krijg je nog scherpere deals en cashbacks, net zoals met energie, verzekeringen etc. Ik vind het sowieso een heel vreemd spelletje met kortingen hier en daar. Maar goed, zo werkt het en maak er vooral gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestuff
jongetje schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:37:
[...]

Als je belt voor een korting is het wisselgeld natuurlijk altijd een jaarcontract. Waarom zou je 9 of 12 maanden korting krijgen (maar ook willen) als je na een paar maanden toch opzegt? Daarbij worden de prijzen voor de zomer toch verhoogd en kun je er dan alsnog vanaf als je dat zou willen.

En anders stap je echt over elk jaar, dan krijg je nog scherpere deals en cashbacks, net zoals met energie, verzekeringen etc. Ik vind het sowieso een heel vreemd spelletje met kortingen hier en daar. Maar goed, zo werkt het en maak er vooral gebruik van.
Ik bedoel als je niet oplet, krijg je geen korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freestuff schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:38:
[...]

Ik bedoel als je niet oplet, krijg je geen korting.
Ja zo werkt het spel toch?
Als ze iedereen elk jaar korting geven kunnen ze ook gewoon de prijzen verlagen en niemand meer korting geven omdat iedereen al de beste prijs krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Mama
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:08
[...]
Ik gok dat opnames terugkijken en on demand ook niet werkt via het internet van een andere provider.
Ik ben net overgestapt van Ziggo naar T-mobile glasvezel. Internet overgezet (interne netwerk), maar het Ziggo-abbo loopt nog wel.
Wanneer ik nu via de Ziggo app op mijn smart-TV een opname terug wil kijken krijg ik inderdaad de melding dat ik niet op het Ziggo netwerk zit.
Maar als ik de ZiggoGo website op mijn laptop gebruik (die op hetzelfde netwerk zit als mijn TV), dan werkt het wel.

Computers follow your orders, not your intentions.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadget Freak
Big Mama schreef op maandag 28 februari 2022 @ 15:57:
Ik ben net overgestapt van Ziggo naar T-mobile glasvezel. Internet overgezet (interne netwerk), maar het Ziggo-abbo loopt nog wel.
Wanneer ik nu via de Ziggo app op mijn smart-TV een opname terug wil kijken krijg ik inderdaad de melding dat ik niet op het Ziggo netwerk zit.
Maar als ik de ZiggoGo website op mijn laptop gebruik (die op hetzelfde netwerk zit als mijn TV), dan werkt het wel.
Op tvOS en Android TV heb je de beperking dat je via het Ziggo netwerk moet kijken, maar op vakantie kun je prima alles zien op je telefoon of tablet (Android, iOS, iPadOS) of laptop (Windows, maxOS). ChromeCast en AirPlay werken dan alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Gadget Freak schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:11:
[...]
Op tvOS en Android TV heb je de beperking dat je via het Ziggo netwerk moet kijken, maar op vakantie kun je prima alles zien op je telefoon of tablet (Android, iOS, iPadOS) of laptop (Windows, maxOS). ChromeCast en AirPlay werken dan alleen niet.
Wat hierboven wordt bedoeld is dat je met de officiële Ziggo Go TV app gebonden bent aan Ziggo internet, maar dat geldt niet voor de Ziggo Go app die bedoeld is voor mobiele apparaten. Het zijn 2 verschillende apps met 2 verschillende doelstellingen.

Dat er min of meer een alternatieve draai gegeven kan worden aan dat Ziggo netwerk v.w.b. de Ziggo Go TV app is al zo vaak ter sprake gekomen dat we dat maar niet nog een keer gaan herhalen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door hardware-lover op 28-02-2022 23:16 . Reden: op verzoek aangepast... ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
hardware-lover schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:01:
[...]

Wat bedoel je met "dedicated" kaart?
Zo'n "Nagravision" die jij benoemde...

Ik heb zojuist even gezocht op Ubee, en zie dat mensen aangeven dat er door de monteur het AOP vernieuwt moet worden. Hoe zit dat precies, wat valt hieraan te vernieuwen?

[ Voor 29% gewijzigd door zunrob op 28-02-2022 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadget Freak
@hardware-lover
Wil je aub mijn tekst helemaal uit jouw stuk verwijderen, je doet alsof je me quote, maar je verandert er van alles in. Jouw quote van mij is dus niet wat ik heb gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zunrob schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:08:
[...]

Ik heb zojuist even gezocht op Ubee, en zie dat mensen aangeven dat er door de monteur het AOP vernieuwt moet worden. Hoe zit dat precies, wat valt hieraan te vernieuwen?
AOP vervangen hoeft niet perse. Maar DOCSIS 3.1 gebruikt wel weer meer frequenties, waaronder frequenties die "in de lucht" tegenwoordig gebruikt worden door 4G. Gevolg is dus dat een oud AOP mogelijk (/waarschijnlijk?) niet voldoende is afgeschermd hiervoor. Zelfde speelt overigens net zo goed bij de Gigabox die ook DOCSIS 3.1 doet.

Oftewel: plaats de Ubee, en houdt de boel al dan niet wat actiever in de gaten. Mijzelf viel het eigenlijk alleen op doordat het DS lampje vaker blauw brande en na hier informeren bleek dus dat het door de signaal kwaliteit komt. Inloggen in het modem liet dan ook een hele berg aan correctable en uncorrectable fouten zien. Deze bevonden zich dan ook hoofdzakelijk (/veel meer) in de kanalen die dezelfde frequenties als 4G gebruiken. Vorige week AOP laten vervangen en zelf de bekabeling gedaan (nieuwe splitter en kabel van Ziggo ontvangen) en het aantal (un)correctable is nu stuk lager.

Maar in mijn geval was het dan wel een AOP, en los splitter doosje (op muur geschroefd) dat al om en nabij de 20 jaar "in gebruik" was. Dus uit de tijd dat mobiele telefoons net een beetje opkwamen. Toen was met dus nog niet bezig met bv 4G op de 900MHz band :p

Maar ik heb ook niet het idee dat Ziggo zomaar een monteur laat komen om het AOP te vervangen. Ik had mijn "verhaal" op hun community forum geplaatst met een foto van het AOP etc erbij en daarop reageerden ze "meteen" dat een nieuwe splitter en kabel op de post gingen on zelf te vervangen, en monteur was ingepland voor het vervangen van het AOP. Maar "meer standaard" lijkt te zijn dat ze eerst kijken naar wat je hebt. Als het AOP "goed genoeg" is zullen ze dit ook niet zomaar vervangen maar sturen ze bv alleen een nieuwe splitter en kabel op.

Dus, TL;DR: gewoon in gebruik nemen dat nieuwe modem. Blijk je storing te ondervinden dan kun je dan verder babbelen met Ziggo en zullen zij besluiten of er een nieuw AOP moet komen / mogelijk helpt. (Voornamelijk dus te zien aan het feit dat het modem zelf veel fouten rapporteert in de kanalen op de 4G frequenties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
RobertMe schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:43:
[...]

AOP vervangen hoeft niet perse. Maar DOCSIS 3.1 gebruikt wel weer meer frequenties, waaronder frequenties die "in de lucht" tegenwoordig gebruikt worden door 4G. Gevolg is dus dat een oud AOP mogelijk (/waarschijnlijk?) niet voldoende is afgeschermd hiervoor. Zelfde speelt overigens net zo goed bij de Gigabox die ook DOCSIS 3.1 doet.

Oftewel: plaats de Ubee, en houdt de boel al dan niet wat actiever in de gaten. Mijzelf viel het eigenlijk alleen op doordat het DS lampje vaker blauw brande en na hier informeren bleek dus dat het door de signaal kwaliteit komt. Inloggen in het modem liet dan ook een hele berg aan correctable en uncorrectable fouten zien. Deze bevonden zich dan ook hoofdzakelijk (/veel meer) in de kanalen die dezelfde frequenties als 4G gebruiken. Vorige week AOP laten vervangen en zelf de bekabeling gedaan (nieuwe splitter en kabel van Ziggo ontvangen) en het aantal (un)correctable is nu stuk lager.

Maar in mijn geval was het dan wel een AOP, en los splitter doosje (op muur geschroefd) dat al om en nabij de 20 jaar "in gebruik" was. Dus uit de tijd dat mobiele telefoons net een beetje opkwamen. Toen was met dus nog niet bezig met bv 4G op de 900MHz band :p

Maar ik heb ook niet het idee dat Ziggo zomaar een monteur laat komen om het AOP te vervangen. Ik had mijn "verhaal" op hun community forum geplaatst met een foto van het AOP etc erbij en daarop reageerden ze "meteen" dat een nieuwe splitter en kabel op de post gingen on zelf te vervangen, en monteur was ingepland voor het vervangen van het AOP. Maar "meer standaard" lijkt te zijn dat ze eerst kijken naar wat je hebt. Als het AOP "goed genoeg" is zullen ze dit ook niet zomaar vervangen maar sturen ze bv alleen een nieuwe splitter en kabel op.

Dus, TL;DR: gewoon in gebruik nemen dat nieuwe modem. Blijk je storing te ondervinden dan kun je dan verder babbelen met Ziggo en zullen zij besluiten of er een nieuw AOP moet komen / mogelijk helpt. (Voornamelijk dus te zien aan het feit dat het modem zelf veel fouten rapporteert in de kanalen op de 4G frequenties).
Ik heb zojuist in het eerder gelinkte topic op het Ziggo Community forum om een Ubee 1318 gevraagd. Ik zal nadat die geleverd is (als ik hem krijg) bellen met de afdeling opzeggingen en vragen voor een nieuw abonnement. Ben bang dat als ik die nu al bel ik namelijk een Connectbox krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zunrob schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:49:
[...]

Ik heb zojuist in het eerder gelinkte topic op het Ziggo Community forum om een Ubee 1318 gevraagd. Ik zal nadat die geleverd is (als ik hem krijg) bellen met de afdeling opzeggingen en vragen voor een nieuw abonnement. Ben bang dat als ik die nu al bel ik namelijk een Connectbox krijg.
Dat was het proces bij mij ook. In eerste instantie in december de Ubee. Vervolgens twee weken terug in het weekend een topic gestart over "blauwe lampje DS". In de daarop volgende week hebben ze toen spullen opgestuurd en afspraak voor monteur gemaakt. Waarna ik op vrijdagavond CheapConnect voor telefonie heb aangevraagd incl. portering vanaf Ziggo. En gelukkig stond de monteur om 8 uur voor de deur op maandag, want de portering was om 9 uur ook al geregeld :p. En vervolgens afgelopen woensdag gebeld met retentie en voor 6 maanden €20 korting geregeld. En vandaag nog eens gebeld omdat ook ik bij Ziggo Sprinters na klikken op "Bestaande klant" nog steeds de 50% korting voor 12 maanden zie. Maar geen geluk daarmee. Medewerkster zelf vond het ook een uhm "scherp aanbod" en toen ze het zelf hoorde wist ze al dat er "problemen" van zouden komen. Dus ze had mijn telefoontje (/"klacht"?) "genoteerd" zodat het ook uit de rapportages zou draaien. Maar verder heb ik dan ook geen (extra) korting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Gadget Freak schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:16:
@hardware-lover
Wil je aub mijn tekst helemaal uit jouw stuk verwijderen, je doet alsof je me quote, maar je verandert er van alles in. Jouw quote van mij is dus niet wat ik heb gezegd.
Dat kan iedereen zien volgens mij, het is niet dat het erg onduidelijk is wat de aanvulling daarvan was? Ik heb enkel getracht het wat te verduidelijken want zoals jij het nu hebt geschreven is het niet volledig helder waarom.

Maar ik zal het even anders doen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:45

rvk

hardware-lover schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:20:
[...]
Dat er min of meer een alternatieve draai gegeven kan worden aan dat Ziggo netwerk v.w.b. de Ziggo Go TV app is al zo vaak ter sprake gekomen dat we dat maar niet nog een keer gaan herhalen ;)
Dat had Big Mama blijkbaar niet gelezen (dan had je dus beter hem kunnen quoten) want de reactie van Gadget Freak was daar gewoon een antwoord op :)

(Of mogen we niet antwoorden op iets wat al besproken is?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

zunrob schreef op maandag 28 februari 2022 @ 22:08:
[...]

Ah, duidelijk zo. Het zijn beiden z.g. "Smartcard's" maar dan met een verschillende beveiligingsmethode ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rvk schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:22:
[...]
Dat had Big Mama blijkbaar niet gelezen (dan had je dus beter hem kunnen quoten) want de reactie van Gadget Freak was daar gewoon een antwoord op :)

(Of mogen we niet antwoorden op iets wat al besproken is?)
Die reactie maakt niet duidelijk waarom het zo gaat met de Ziggo Apple/Fire/Google/Android TV app, de "aangepaste" quote maakte dat duidelijk, en ik verwacht dat de verandering van mijn reactie het nog steeds duidelijk maakt. Dat er meer wegen naar Rome leiden is al vaker gedeeld, meer dan eens ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadget Freak
hardware-lover schreef op maandag 28 februari 2022 @ 23:10:
Dat kan iedereen zien volgens mij, het is niet dat het erg onduidelijk is wat de aanvulling daarvan was? Ik heb enkel getracht het wat te verduidelijken want zoals jij het nu hebt geschreven is het niet volledig helder waarom.
In mijn hoofd was het helemaal helder, ik herkende mijn reactie niet meer in jouw edit van mijn reactie!
Maar ik zal het even anders doen.
Zo is het helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
Ik heb de Ubee 1318 binnen! Hoe kan ik zien of ie in bridge mode staat/bridge mode instellen? Vind het zo gauw niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zunrob schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:03:
Ik heb de Ubee 1318 binnen! Hoe kan ik zien of ie in bridge mode staat/bridge mode instellen? Vind het zo gauw niet...
Als die up and running is zie je het o.a. aan het LAN lampje, blauw is bridge (groen I guess is router). Zelf instellen kan niet, moet je even voor bellen (heb je ook telefonie bij Ziggo of een andere VOIP variant, bel dan even met je mobiele telefoon, want uiteraard zal nadat Ziggo het aanpast het modem opnieuw opstarten. Alhoewel toen ik belde het gewoon was "is aangepast" en ze niet wachtte tot het was doorgevoerd / ik bevestigde dat het werkte als gewenst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
zunrob schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:03:
Stond je vorige modem al in bridge?, zoja dan gaat het automatisch en zoniet moet het telefonisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
beezjeh schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:02:
[...]

Stond je vorige modem al in bridge?, zoja dan gaat het automatisch en zoniet moet het telefonisch.
De vorige was een Cisco EP3212, welke zover ik weet niet eens de mogelijkheid heeft om te routeren. Ik zal voor de zekerheid even bellen met Ziggo.

@RobertMe , het tweede lampje van boven brandt blauw, ik neem aan dat je die bedoelt?

[ Voor 10% gewijzigd door zunrob op 02-03-2022 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zunrob schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:07:
[...]

De vorige was een Cisco EP3212, welke zover ik weet niet eens de mogelijkheid heeft om te routeren. Ik zal voor de zekerheid even bellen met Ziggo.

@RobertMe , het tweede lampje van boven brandt blauw, ik neem aan dat je die bedoelt?
Neen, volgens mij de derde van onderen (onderste twee zijn IIRC de telefoon lijnen, die uit zijn als je ze niet hebt). De tweede van boven is DS, voor downstream, en geeft een slechte signaalsterkte aan / veel verlies. Waarschijnlijk moet je dan ook even contact opnemen voor minimaal een nieuwe kabel en splitter, en wellicht het vervangen van het AOP. Makkelijkste is dan even een topic op het community forum aanmaken met wat info en een foto van het AOP + splitter. Vanuit de community wordt dan al een beetje gekeken hoe en wat en als dan iemand van Ziggo langs komt hoeft die nog maar even snel de boel door te lezen en boel te versturen en/of monteur in te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:53:
[...]
Als die up and running is zie je het o.a. aan het LAN lampje, blauw is bridge (groen I guess is router). [knip]
Is groen geen bridge? Want daar staat ie bij mij in en het lampje aan de voorzijde lijkt mij toch echt groen te zijn? Of bedoel jij een ander lampje?

Edit: ik heb een ander modem en daarmee andere kleur voor bridge.

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 03-03-2022 11:22 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardware-lover schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:14:
[...]

Is groen geen bridge? Want daar staat ie bij mij in en het lampje aan de voorzijde lijkt mij toch echt groen te zijn? Of bedoel jij een ander lampje?
Bij mij op de Ubee U1318 brand de LAN indicatie toch echt blauw. En bridge weet ik zeker aangezien ik én een extern IP adres op mijn router ontvang én dat externe IP mijn oude externe IP is én ik Ziggo heb gebeld om het ding in bridge te zetten én in de web interface ook staat dat die in bridge draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
Je hebt gelijk @RobertMe, het 4e lampje van boven ("Online") moet blauw branden als je in bridge zit. De klantenservice is telefonisch niet meer bereikbaar, dus ik heb zojuist maar een chat berichtje gestuurd met de vraag om hem in bridge te zetten.

Ook m.b.t. het 2e lampje van boven ("DS") heb je gelijk, deze moet groen branden. Bij mij is ie twee keer een paar seconden groen geweest, nu blauw. Hopelijk komt er snel een nieuwe splitter en kabel. Ik weet dat je bedoelt een topic aanmaken op de Ziggo Community, maar ook hier even een foto van de (oude) UPC splitter. Maar wat kan er technisch met een splitter mis zijn? Is dat niet een relatief dom dingetje die het wel of niet doet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FkG1pazVKDZJn-D3W-lv9ph2R90=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nk0tG68U4vGCwGaObxoOdspY.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: En nu is het 2e lampje (DS) wel groen! Even aankijken de komende tijd!

[ Voor 44% gewijzigd door zunrob op 02-03-2022 22:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gadget Freak
@zunrob
Tip: vervang meteen je tv kabel door zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/x8ngWwmZZ8kn/gZW3m9Y/1200x1152.jpg

Of vervang in ieder geval de stekker door een afgeschermd exemplaar:
Afbeeldingslocatie: https://image.allekabels.nl/image/1428699-0/f-quick-push-on-connector-per-stuk.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:41
zunrob schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:22:
Je hebt gelijk @RobertMe, het 4e lampje van boven ("Online") moet blauw branden als je in bridge zit. De klantenservice is telefonisch niet meer bereikbaar, dus ik heb zojuist maar een chat berichtje gestuurd met de vraag om hem in bridge te zetten.

Ook m.b.t. het 2e lampje van boven ("DS") heb je gelijk, deze moet groen branden. Bij mij is ie twee keer een paar seconden groen geweest, nu blauw. Hopelijk komt er snel een nieuwe splitter en kabel. Ik weet dat je bedoelt een topic aanmaken op de Ziggo Community, maar ook hier even een foto van de (oude) UPC splitter. Maar wat kan er technisch met een splitter mis zijn? Is dat niet een relatief dom dingetje die het wel of niet doet?

Edit: En nu is het 2e lampje (DS) wel groen! Even aankijken de komende tijd!
Dit is een verouderde installatie en dringend aan een upgrade toe. Die plastic connectoren zijn tegenwoordig uit den boze. Dan staat de deur wijd open voor 4G interferentie. Verder is de splitter ook een oudje. Het AOP zal ook aan vervanging toe zijn.

E.e.a. gaat véél beter en storingsvrij werken na een upgrade.
De spreker vóór mij geeft al een aantal tips. Maar dat is slechts een begin.
Minimale eis is "KabelKeur" en dat is het nu zeker niet. Ik zou in jou geval AOP, splitter(s), bekabeling én connectoren (laten) vervangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Masimo op 02-03-2022 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gadget Freak schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:37:
@zunrob
Tip: vervang meteen je tv kabel door zoiets:
[Afbeelding]

Of vervang in ieder geval de stekker door een afgeschermd exemplaar:
[Afbeelding]
Ik heb toen meteen een nieuwe gekregen van Ziggo, onverwacht. Ze hadden aangegeven een splitter en kabel op te sturen + monteur ingepland voor vervangen AOP. Kabel & splitter op donderdag in de post, maandag de monteur aan de deur, en maandagmiddag een mailtje van Ziggo / PostNL dat pakketje onderweg was, en dat bleek een nieuwe "TV kabel" te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
Masimo schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:39:
[...]

Dit is een verouderde installatie en dringend aan een upgrade toe. Die plastic connectoren zijn tegenwoordig uit den boze. Dan staat de deur wijd open voor 4G interferentie. Verder is de splitter ook een oudje. Het AOP zal ook aan vervanging toe zijn.

E.e.a. gaat véél beter en storingsvrij werken na een upgrade.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0iFW9TstUNundXyNvMx4bIkpYys=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8CJcE733vBDGsewjFaZYfWXJ.jpg?f=fotoalbum_large

Hier een foto van het AOP. De coax naar de tv lag er al toen we hier kwamen wonen, die kabel hebben we gewoon hergebruikt... Bedankt voor de tips, volgens mij is de juiste route nu om een topic in de Ziggo Community te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:41
zunrob schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:41:
[...]

Hier een foto van het AOP. De coax naar de tv lag er al toen we hier kwamen wonen, die kabel hebben we gewoon hergebruikt... Bedankt voor de tips, volgens mij is de juiste route nu om een topic in de Ziggo Community te openen.
Yep, AOP ook "stenen tijdperk". Tegenwoordig wordt de Braun btv 1 iec-nl (woonkamer) of de Technetix "Deurbel" (meterkast) geplaatst. Beide afgeschermd tot 2000 MHz.
Ziggo is daarvoor aan zet. In de Community wordt je snel geholpen, is mijn ervaring.

Bekabeling is redelijk eenvoudig zelf te maken. Ik gebruik zelf Hirschmann Koka 9 Eca i.c.m. QFC 5 en/of KOSWI/KOWI 5 connectoren. Kant en klaar spul van Hirschmann of Technetix is ook prima.
En Ziggo deelt de laatste tijd veel prima kabeltjes gratis uit, zoals je al gemerkt hebt.

[ Voor 21% gewijzigd door Masimo op 02-03-2022 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
Masimo schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:45:
[...]

Yep, AOP ook "stenen tijdperk". Tegenwoordig wordt de Braun btv 1 iec-nl (woonkamer) of de Technetix "Deurbel" (meterkast) geplaatst. Beide afgeschermd tot 2000 MHz.
Ziggo is daarvoor aan zet. In de Community wordt je snel geholpen, is mijn ervaring.
Topic is aangemaakt. https://community.ziggo.n...t-DS-quot-aan/td-p/931592 voor diegene die graag meeleest.

@RobertMe, jij kreeg een TV-kabel van Ziggo? Wij hebben die destijds volgens mij niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zunrob schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:48:
[...]

Topic is aangemaakt. https://community.ziggo.n...t-DS-quot-aan/td-p/931592 voor diegene die graag meeleest.

@RobertMe, jij kreeg een TV-kabel van Ziggo? Wij hebben die destijds volgens mij niet gehad.
Volgens mij heb ik die origineel ook niet ontvangen (alweer meer dan 20 jaar terug). Nu in het vervang proces van vorige week heb ik een nieuwe ontvangen. Concreet dus:
  • Nieuwe splitter
  • Nieuwe IEC - F-connector kabel om modem aan te sluiten
  • Nieuw AOP door monteur geplaatst
  • Nieuwe IEC - IEC kabel voor TV
Splitter en kabel voor modem had ik op donderdag ontvangen en in het weekend vervangen (laat je dit door de monteur doen rekenen ze daar IIRC (extra) kosten voor). Maandag is de monteur dan langs geweest. En op dinsdag werd onverwachts de "TV kabel" afgegeven door de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
RobertMe schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:04:
[...]

Volgens mij heb ik die origineel ook niet ontvangen (alweer meer dan 20 jaar terug). Nu in het vervang proces van vorige week heb ik een nieuwe ontvangen. Concreet dus:
  • Nieuwe splitter
  • Nieuwe IEC - F-connector kabel om modem aan te sluiten
  • Nieuw AOP door monteur geplaatst
  • Nieuwe IEC - IEC kabel voor TV
Splitter en kabel voor modem had ik op donderdag ontvangen en in het weekend vervangen (laat je dit door de monteur doen rekenen ze daar IIRC (extra) kosten voor). Maandag is de monteur dan langs geweest. En op dinsdag werd onverwachts de "TV kabel" afgegeven door de post.
Splitter en kabel voor modem kan ik natuurlijk makkelijk zelf vervangen. Ik had de 26e februari al bericht van Ziggo dat ik een nieuwe splitter, modem coax en tv coax zou ontvangen, maar heb nog niks binnen. Modem gister aangevraagd en vandaag al ontvangen...
Hoe heb jij de afspraak met de monteur geregeld? Ik kreeg de tip om contact met een community admin op te nemen, maar die kun je niet PBen...

[ Voor 6% gewijzigd door zunrob op 02-03-2022 23:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zunrob schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:54:
Hoe heb jij de afspraak met de monteur geregeld?
Dat had ik al beschreven ;)
RobertMe schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:14:
Vanuit de community wordt dan al een beetje gekeken hoe en wat en als dan iemand van Ziggo langs komt hoeft die nog maar even snel de boel door te lezen en boel te versturen en/of monteur in te plannen.
Iemand van Ziggo zal dat dus voor je inplannen op basis van het topic. Eventueel kun je die afspraak daarna zelf verplaatsen via Mijn Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
zunrob schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 23:54:
Ik kreeg de tip om contact met een community admin op te nemen, maar die kun je niet PBen...
Wel, gewoon naar berichten gaan en in het veld 'aan' de naam van de medewerker typen.

Hoe dan ook, felici met je Ubee, mooi dat je die hebt kunnen krijgen. AOP / splitter en kabeltje vervangen komt vast goed, en dan kan je straks weer mooi rete-stabiel vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
RobertMe schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 07:22:
[...]

Dat had ik al beschreven ;)

[...]

Iemand van Ziggo zal dat dus voor je inplannen op basis van het topic. Eventueel kun je die afspraak daarna zelf verplaatsen via Mijn Ziggo.
Oeps, dat had ik niet helemaal scherp! Dan wacht ik even af totdat iemand van Ziggo het topic leest en een afspraak inplant. Eerst komt er dus iemand doormeten van Ziggo zelf, en dan pas wordt een monteur ingeschakeld voor vervangen van AOP? Er hebben al een aantal mensen in de Ziggo Community en ook hier geantwoord dat AOP vervangen moet worden, dus het zou zonde zijn als twee mensen komen.

Vanmorgen even gebeld met Ziggo, als het goed is is het modem nu in bridge geschakeld, en komen de kabels en splitters mijn kant op! (al heb ik nog geen bevestiging per email zoals bij het modem) Bedankt voor alle tips en antwoorden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zunrob schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:56:
[...]

Oeps, dat had ik niet helemaal scherp! Dan wacht ik even af totdat iemand van Ziggo het topic leest en een afspraak inplant. Eerst komt er dus iemand doormeten van Ziggo zelf, en dan pas wordt een monteur ingeschakeld voor vervangen van AOP? Er hebben al een aantal mensen in de Ziggo Community en ook hier geantwoord dat AOP vervangen moet worden, dus het zou zonde zijn als twee mensen komen.

Vanmorgen even gebeld met Ziggo, als het goed is is het modem nu in bridge geschakeld, en komen de kabels en splitters mijn kant op! (al heb ik nog geen bevestiging per email zoals bij het modem) Bedankt voor alle tips en antwoorden!
Dat "meten" kun je zelf. Op het modem zit een sticker met een IP / webadres en een wachtwoord, daarmee kun je in het modem inloggen. Vervolgens "Geavanceerde instellingen" => "Ga verder" => links op de "Cable modem" pagina (waar je dan op uit bent gekomen) "Connection".

En dan krijg je onderstaande info:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MgLj619IE055bcXEHZgR9jLWZGk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EqRGRjtSs0yOdMpugFXx8ret.jpg?f=fotoalbum_large

De correctables en uncorrectables is waar het dan om draait. Waarbij jij waarschijnlijk veel fouten hebt in de kanalen boven de 840MHz uit mijn hoofd, omdat daar dus ook 4G op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rybar
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-02 11:54
@RobertMe Heb naar aanleiding van je post ook even gekeken en in vergelijking met wat jij laat zien heb ik veel hogere waardes voor de correctables en uncorrectables.
Betekend dat mijn lijn dan slecht is?
En ik contact kan opnemen met Ziggo hierover om dat op te lossen?
Ik heb weinig kennis van dit soort dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Rybar schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:39:
@RobertMe Heb naar aanleiding van je post ook even gekeken en in vergelijking met wat jij laat zien heb ik veel hogere waardes voor de correctables en uncorrectables.
Betekend dat mijn lijn dan slecht is?
Ligt eraan hoelang de uptime van je modem is, correctables en uncorrectables worden opgeteld. Na maanden uptime worden die waardes vanzelf hoger, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Gaat er ook om of je storing / hinder ervaart in dagelijks gebruik.

Als je aan de hand van een statistiek moet vragen of je lijn slecht is, dan denk ik dat ie goed is. Een slechte lijn merk je, daar heb je last van.
En ik contact kan opnemen met Ziggo hierover om dat op te lossen?
Ik heb weinig kennis van dit soort dingen.
Als je problemen ervaart kan je best een topic op het Ziggo forum starten. Ze zullen dan vragen om je uptime en screenshots van de errors. Ook zal je foto's van je AOP, splitter en bekabeling moeten posten. Tegenwoordig hebben ze nieuwer spul in omloop wat beter beschermd tegen storingen op 4G- en hogere frequenties.

Ook kan de kabelaansluiting in de wijkkast simpelweg een beetje geoxideerd zijn (sommige zijn dik 20 / 30 jaar oud) daar zal dan een monteur in moeten duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Laatst online: 22:12
KRASH schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:46:
[...]

Ik heb gisteren ook gebeld en ook ik heb 9x 20 euro korting gekregen. Gelijk ook doorgegeven aan vrienden en ook zij hebben deze korting gekregen.

Toch opzich lekker om 180 euro te besparen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rybar
@Chris.nl Bedankt voor je antwoord. Zal het eens in de gaten houden. Ervaar geen problemen met mijn verbinding doet het altijd. En weer wat geleerd thanks :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rybar schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 12:22:
@Chris.nl Bedankt voor je antwoord. Zal het eens in de gaten houden. Ervaar geen problemen met mijn verbinding doet het altijd. En weer wat geleerd thanks :) .
Anders even het modem rebooten. Dan weet je ook hoe veel die vervolgens weer oploopt. Mijn screenshot was ook maar met twee dagen uptime. Dus vandaar de lage nummertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rybar
@RobertMe Heb de modem een reboot gegeven en ik hou het een tijdje in de gaten. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wylana schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 11:58:
[...]

Ik heb gisteren ook gebeld en ook ik heb 9x 20 euro korting gekregen. Gelijk ook doorgegeven aan vrienden en ook zij hebben deze korting gekregen.

Toch opzich lekker om 180 euro te besparen.
Hier is het een kwestie van verkeerde persoon getroffen of geen geluk: kreeg 6 maanden 20 euro korting. Dan ga ik liever naar KPN waar ik wel met een speciale actie in de brievenbus 12 maanden 50% korting ontvang.

Ze doen geen enkele moeite om mij te behouden, terwijl het ze niets kost. Ik hoef geen nieuwe apparatuur, het is alleen een kwestie van administratief wat invoeren en door. Zonde dat er geen lijn in zit en het allemaal moeilijk is. Uiteindelijk kost het hen ook geld als een klant drie keer moet terugbellen voor een goede deal.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 14:04
THE_BASE schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:13:
[...]

Hier is het een kwestie van verkeerde persoon getroffen of geen geluk: kreeg 6 maanden 20 euro korting. Dan ga ik liever naar KPN waar ik wel met een speciale actie in de brievenbus 12 maanden 50% korting ontvang.

Ze doen geen enkele moeite om mij te behouden, terwijl het ze niets kost. Ik hoef geen nieuwe apparatuur, het is alleen een kwestie van administratief wat invoeren en door. Zonde dat er geen lijn in zit en het allemaal moeilijk is. Uiteindelijk kost het hen ook geld als een klant drie keer moet terugbellen voor een goede deal.
Ik wilde overstappen omdat T-mobile in combinatie met Viaplay voor mij goedkoper was dan bij ziggo blijven. Ik had gebeld met ziggo en die konden mij max 9 maanden 10 euro korting geven.

Uiteindelijk aangemeld bij T-mobile en opgezegd bij ziggo.

En toen werd ik gebeld. Kreeg ik opeens een aanbod van 9 maanden 20 eurot korting, internetsnelheid verdubbeld en een jaar langs gratis ESPN compleet. Heel raar, het kon toen opeens wel.

Dus T-mobile geannuleerd en aanbod van ziggo geaccepteerd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SuperKneus schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:19:
[...]

Ik wilde overstappen omdat T-mobile in combinatie met Viaplay voor mij goedkoper was dan bij ziggo blijven. Ik had gebeld met ziggo en die konden mij max 9 maanden 10 euro korting geven.

Uiteindelijk aangemeld bij T-mobile en opgezegd bij ziggo.

En toen werd ik gebeld. Kreeg ik opeens een aanbod van 9 maanden 20 eurot korting, internetsnelheid verdubbeld en een jaar langs gratis ESPN compleet. Heel raar, het kon toen opeens wel.

Dus T-mobile geannuleerd en aanbod van ziggo geaccepteerd :-)
Ze snappen niet dat dit veel meer geld kost dan gewoon direct een goede deal aanbieden.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@THE_BASE Dat is omdat de meeste mensen dreigen met opzeggen maar het toch niet doen en die eerste aanbieding pakken.

En dan ben ik ook nog iemand van principes. Als ik wegga dan ben ik ook gewoon weg. Hadden ze maar eerder een goed aanbod moeten doen. Maargoed, snap ook wel dat iemand wil blijven als hij een scherpe aanbieding krijgt.

[ Voor 48% gewijzigd door jongetje op 03-03-2022 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
Bij thuiskomst bleek de Ubee 1318 nog steeds niet in bridge te staan, ondanks dat Ziggo klantenservice 2x zei dat ze hem zo hadden ingesteld. Daarom zojuist zelf even ingelogd in het modem. Daar kon ik hem zelf in bridge mode zetten en nu werkt het wel.

Bijzonder dat ik dit zelf kan, en andere mensen niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:59
@zunrob Voormalig UPC gebied waarschijnlijk? Daar heb je de klantenservice niet nodig om je modem in bridge te krijgen.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
@zunrob dat zou het verschil tussen oud UPC en oud Ziggo gebied kunnen zijn. Ik neem aan dat jij in voormalig UPC gebied zit.

-edit- dubbel dus

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 03-03-2022 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Nu online
Dat zal het zijn. De tweede klantenservice medewerker zei al iets over Ziggo instellingen in UPC gebied. Benieuwd wat zij hebben aangepast dan, en waarom dat geen effect heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Misschien omdat je hem had moeten herstarten om de wijziging doorgevoerd te krijgen. Al kan Ziggo ook zelf een reboot commando versturen (bij firmware update).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:59
Zo'n setting stoppen ze in je docsis profiel. Als je het modem geen command geeft daar opnieuw om te vragen dan kan het wel ff duren voordat die aanpassing toegepast is.

@Chris.nl :+ Ik ga koffie drinken.

[ Voor 10% gewijzigd door Raymond P op 03-03-2022 19:12 ]

- knip -

Pagina: 1 ... 241 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic