Een tijdje geleden ben ook ik benaderd, echter met een aanbieding voor een sneller abonnement welke niet in hun standaard abonnement zit. Het zou gaan om een verdubbeling van de snelheden voor 5 euro in de maand meer. Ik ben er destijds niet op in gegaan omdat mijn huidige snelheden 75/10 voldoende zijn en ik een nieuw contract aan ging. Heb het afgewimpeld omdat ik wel een nieuw contract wil aan gaan maar juist korting wil op de huidige belachelijk hoge prijs.MAdD schreef op woensdag 10 november 2021 @ 08:57:
gisteravond positief verrast door Ziggo.
Werd gebeld door Ziggo met de mededeling dat ik al x jaar klant ben. Daarna een paar vragen over wat ik van Ziggo vond (internet, televisie en wat voor mobiel abonnement ik heb).
Na afloop van het gesprek, vroeg de medewerker of hij nog wat voor mij kon betekenen. Ik vroeg of hij nog een leuke aanbieding heeft. En ja dat had hij.... ik kon kiezen uit 1 jaar GRATIS sport, of film (2 keuzes).
Ik heb gekozen voor het 1 jaar GRATIS Film1 pakket.
Op zich leuk dat ze dit doen... (helaas zat er niks in qua internet snelheid)
Tevens ben ik het nog steeds niet eens met het feit dat ik 50 cent per maand betaal sinds de verhoging tov het standaard abonnement omdat ik gebruik maak van een CI+ kaart welke zij hebben geleverd als zijnde mijn eigendom. Maar daarin houden ze vast dat dit zeker niet het geval kan zijn. Ik kan het abo omzetten naar met decoder dan krijg ik een kastje thuis gestuurd. Maar wil geen kastjes