Sinds een tijdje heb ik 's avonds wel eens issues met games die laggen, merk het vooral bij Google Stadia.
Netwerk info: Connectbox bridge -> Opnsense -> Ubiquiti wifi / switch
Logs modem:
/f/image/bbG7BkJYKmow4kCPXZc1RhFx.png?f=fotoalbum_medium)
Opnsense gateway health.
/f/image/7IyQlBQF3Okwaa6bcb7tUNRl.png?f=fotoalbum_medium)
Heb even contact gehad met de live chat in de android app, kan niet veel voor mij betekenen.
Telefonisch contact gezocht, zelfde verhaal. Moest maar bellen las het weer optrad.
Iemand een idee waar dit vandaan komt? Wellicht filevorming omdat iedereen in de straat aan het streamen is?
@Gadget Freak Connectbox staat in bridge, opnsense als router, apparatuur zit op een losse switch welke aan de lan poort van de opnsense hangt. Doorgaans is het netwerk zeer stabiel, enkel in de avond hapert het....
Netwerk info: Connectbox bridge -> Opnsense -> Ubiquiti wifi / switch
Logs modem:
/f/image/bbG7BkJYKmow4kCPXZc1RhFx.png?f=fotoalbum_medium)
Opnsense gateway health.
/f/image/7IyQlBQF3Okwaa6bcb7tUNRl.png?f=fotoalbum_medium)
Heb even contact gehad met de live chat in de android app, kan niet veel voor mij betekenen.
Telefonisch contact gezocht, zelfde verhaal. Moest maar bellen las het weer optrad.
Iemand een idee waar dit vandaan komt? Wellicht filevorming omdat iedereen in de straat aan het streamen is?
@Gadget Freak Connectbox staat in bridge, opnsense als router, apparatuur zit op een losse switch welke aan de lan poort van de opnsense hangt. Doorgaans is het netwerk zeer stabiel, enkel in de avond hapert het....
[ Voor 8% gewijzigd door Harmen op 19-10-2021 13:36 ]
Whatever.