Mijn laatste probleem was een kapot modem (een witte connectbox).
Mijn voorlaatste probleem was een kapot modem (een witte connectbox).
Mijn probleem daarvoor was een kapot modem (de voorloper van de connectbox).
De voorlaatste CB heeft het nog geen anderhalf jaar gedaan. Ik heb nu mijn derde CB.
Ik noem het een modem omdat ik 'm in de bridge mode heb laten zetten.
De laatste keer zat ik 4 dagen zonder internet. Modem ging op dinsdag kapot, meteen gebeld, geen persoon aan de telefoon, "life chat" (wat dus 10 minuten wachten was), gevraagd om een nieuw modem, ik kreeg woensdag een nieuwe voeding. Voeding aangesloten: geen verandering.
Woensdag, dag 2 zonder internet, gebeld, opzeggingen, anders krijg je niemand te spreken, ze hebben een voeding gestuurd omdat het meestal de voeding is die kapot gaat. Volgens hun. Dus nu geregeld dat er een modem wordt opgestuurd.
Donderdag, dag 3 zonder internet, een mailbevestiging dat mijn modem de dag erop zou komen. Dus meteen gebeld. ja sorry, soms duurt het wat langer. Ik vroeg of er een monteur met modem in de buurt was. Ja, die was er, dus monteur zou langskomen. Ja, hij had een modem, maar die zou het bij mij niet doen, want het nieuwe modem (verwachte levering vrijdag, dag 4 zonder internet) was met nummer en al al aan mijn account gekoppeld. Monteur mopperde ook op z'n werkgever, die gaf mij gelijk. Maar nog geen oplossing.
Vrijdag, dag 4 zonder internet, kwam het modem, en het was aansluiten en even wachten en klaar.
Als ze meteen een modem hadden gestuurd, dan had ik 24 uur zonder internet gezeten. Door hun eigenwijze procedures en het niet naar klanten luisteren zat ik 80 uur zonder internet. Mijn telefoon (geen Vodafone) was grotendeels hotspot.
Daarna gebeld met Ziggo, opzeggingen, met de vraag wat ze me konden bieden om niet over te stappen naar KPN. Eerst kon niks, want ik had een jaar ervoor ook al een blijfkorting bedongen, maar na wat aandringen kon het. Ik kon €90 korting krijgen als ik een jaar bij zou tekenen. Meer kon niet. Dus toen zei ik dat ik zou overstappen naar KPN.
Binnen een uur werd ik teruggebeld, ik kon €180 korting krijgen. Dus dat heb ik gedaan.
Over een jaar kijk ik weer verder, want ik denk dat het modem het niet al te lang daarna weer gaat begeven.