Ik belde voor de giganet aanbieding zoals die dit voorjaar in de stad Groningen gold. 9 maanden voor 30 euro, de overige 3 maanden de normale prijs voor een compleet pakket. Weliswaar is die actie afgelopen maar de link werkt ook nu nog dus ik dacht, gewoon proberen. Deze actie dus:meesje schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 16:50:
En wat is de ‘standaard’? In mijn ogen is die er juist niet. En niet onbelangrijk om te vermelden: bij welke abonnement heb je de korting gekregen en heb je eventueel een VodafoneZiggo abonnement?
https://www.ziggo.nl/internet/gigabit/ingroningen
De ziggo medewerker meldde dat ze een storing had met een of ander systeem en daarom die aanbieding niet kon terug vinden, ze kon me wel 6 maanden voor 30 euro en 6 maanden normaal tarief aanbieden. Verderop in het gesprek bleken we over verschillende perioden te spreken, zij dacht dat ik het over een verlopen actie van eind vorig jaar had, maar ik heb het over de actie die pas op 24 maart begon en tot in mei door liep. Er werd nog een ander bijgehaald maar die bleek al net zo onwrikbaar.