Opgezegd en KPN Internet aangevraagd, krijg ik vandaag toch een belletje van Ziggo of ik zeker weet dat ik wil vertrekken en dat ze me toch graag nog een aanbod doen.
Ziggo Internet Start + TV Start, de eerste 6 maanden voor 33,50 euro en daarna 6 maanden voor 53,50 euro. Komt totaal op 522,00 euro of 43,50 euro per maand, gemiddeld gezien.
KPN Internet Only, de eerste 6 maanden voor 21,25 euro, daarna 6 maanden voor 42,50 euro. Komt totaal op 382,50 euro of 31,88 euro per maand, gemiddeld gezien. Maar daar moet NLZiet bij voor 7,95 euro per maand, dus dan kom je op 39,83 euro per maand. Een verschil van 4 euro per maand.
Van KPN krijg ik nog wel 5 euro korting op Spotify en 50 euro cashback. Maar iets zegt mij dat ik niet met NLZiet tv wil gaan kijken i.v.m. haperingen en vertragingen (voetbal, live-tv). Ik ken mijzelf, ik ga me daar aan ergeren. Als Ziggo nog iets verder over de brug zou komen had ik de knoop doorgehakt.
EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2