Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:24

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat me in die tabel opvalt: ik zie alles in 1 complete, en ik zie alles in 1 complete Next. Betekent dat dat je bij de ai1 nu ook een nextbox kunt krijgen? Of krijg je dan zo'n ranzige horizonbox met andere firmware?
Zie iig niks op de site van ziggo staan zo snel...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteinGames
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-08 17:42
The Eagle schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:47:
[...]

Wat me in die tabel opvalt: ik zie alles in 1 complete, en ik zie alles in 1 complete Next. Betekent dat dat je bij de ai1 nu ook een nextbox kunt krijgen? Of krijg je dan zo'n ranzige horizonbox met andere firmware?
Zie iig niks op de site van ziggo staan zo snel...
Ik heb zelf ook Alles in 1 complete Next. En heb dus de Next box. Ik weet alleen niet of dat abonnement nog steeds af te sluiten is. Dit kon wel toen de Next box net uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik twijfel nog tussen de Fritzbox 6591 en de 6660. Maar ik wacht nog even met bestellen tot ik de inlog gegevens zwart op wit heb. Eerst zien, dan geloven...

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:59
SteinGames schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:54:
Ik heb zelf ook Alles in 1 complete Next. En heb dus de Next box. Ik weet alleen niet of dat abonnement nog steeds af te sluiten is. Dit kon wel toen de Next box net uit was.
Nee, dat kan niet.
Ik heb destijds na enig aandringen toch de Next gekregen i.c.m. Alles-in-1 Compleet en zelfs nog met een 2e Next, maar dat is al weer een lange tijd niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Internet Basic gaat met 1.5 euro omhoog lees ik net in mijn emailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteinGames
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-08 17:42
RicoK schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:59:
[...]

Nee, dat kan niet.
Ik heb destijds na enig aandringen toch de Next gekregen i.c.m. Alles-in-1 Compleet en zelfs nog met een 2e Next, maar dat is al weer een lange tijd niet meer mogelijk.
Dat dacht ik al, Heb ook aardig wat moeten aandringen om dit pakket te krijgen. Ik had eerst Internet Max in combi met Tv Complete. Dit was niet mogelijk in combinatie met de Next box. Ik moest of Alles Max nemen of Alles complete. Uiteindelijk maar gekozen voor complete zodat ik alsnog die Next box kreeg.

Hoe heb je een tweede next box gekregen dan? Volgens mij doen ze dat nu alleen maar als je zakelijk abonnement hebt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigen modem keuze vind ik een interessante ontwikkeling om te volgen. Op dit moment hoeft het voor mij niet.
Sowieso vraagt het om een investering van 250 euro. En daarnaast wil ik de vrijheid houden om eenvoudig (met zo min mogelijk kosten) te kunnen wisselen van aanbieder. Als ik bv over ga op glasvezel, kan ik weer een andere modem kopen. Ik denk ook dat mijn jaarlijkse belletje naar retentie minder op zal leveren als ze zien dat ik een eigen modem gebruik.
Voor nu hou ik het qua zoektocht wel bij een eigen router/mesh en modem in bridge modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23:32
Wat is het voordeel van een eigen modem direct aan de kabel t.o.v. het ziggo modem in bridge modus met daar achter een eigen modem router?

[ Voor 7% gewijzigd door B-lex op 11-05-2021 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Laatst online: 16-09 22:41
Joosie200 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:36:
[...]

Internet Basic gaat met 1.5 euro omhoog lees ik net in mijn emailbox.
Heb je een vaste telefoonlijn erbij? Het lijkt erop alsof een vaste telefoonlijn 2,50 per maand meer gaat kosten ten opzicht van zonder, nu is het 1 euro meer. Internet Basic met TV Start lijkt dus geen prijsverhoging te krijgen en blijft 43,50 per maand.

Hebben hier ook nog een vaste telefoonlijn, eigenlijk alleen inkomend bellen. Ga hem denk ik maar overzetten naar Cheapconnect. Voorheen 12 euro per jaar voor een vaste lijn, nu wordt het 30 terwijl het bij Cheapconnect voor 8,95 kan + eenmalig 5 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-lex schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 12:04:
Wat is het voordeel van een eigen modem direct aan de kabel t.o.v. het ziggo modem in bridge modus met daar achter een eigen modem?
Voor mij niet veel denk ik.
Voor menig tweaker misschien wel. Zie: nieuws: Ziggo brengt patch uit voor gedeeltelijk oplossen packet loss Connect...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Wat is het voordeel van een eigen modem direct aan de kabel t.o.v. het ziggo modem in bridge modus met daar achter een eigen modem?
Router.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:38

iMars

Full time prutser

Wat is het voordeel van een eigen modem direct aan de kabel t.o.v. het ziggo modem in bridge modus met daar achter een eigen modem router?
Geen onnodige shizzle waar je geen gebruik van maakt. Gewoon simpel een goede modem, de rest regel/handel ik zelf wel ;)

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Laatst online: 17-09 20:59
SteinGames schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:38:
Hoe heb je een tweede next box gekregen dan? Volgens mij doen ze dat nu alleen maar als je zakelijk abonnement hebt toch?
Nee, geen zakelijk abo. Destijds bij de introductie kon een tweede Next bestellen. Niet veel later was dit niet meer mogelijk. Ben gewoon net op tijd geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Hugo__Boss schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 12:09:
[...]

Heb je een vaste telefoonlijn erbij? Het lijkt erop alsof een vaste telefoonlijn 2,50 per maand meer gaat kosten ten opzicht van zonder, nu is het 1 euro meer. Internet Basic met TV Start lijkt dus geen prijsverhoging te krijgen en blijft 43,50 per maand.

Hebben hier ook nog een vaste telefoonlijn, eigenlijk alleen inkomend bellen. Ga hem denk ik maar overzetten naar Cheapconnect. Voorheen 12 euro per jaar voor een vaste lijn, nu wordt het 30 terwijl het bij Cheapconnect voor 8,95 kan + eenmalig 5 euro.
Ik heb Internet Basic + TV start. Maargoed ik heb dus via ziggo.nl/internet/gigabit/inzwolle een aanvraag ingediend voor het duurste pakket. De next box ligt al in huis door die aanvraag. In augustus zou het actietarief: internet/telefonie voor 1 euro bovenop kabel tv komen te vervallen. Om dan over te stappen op 45 euro voor een snelheid die ik nu al haal met internet basic is mij het niet waard. Gemiddeld uitkomen op 40 euro per maand voor 1000/50 is mij het prijsverschil wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:07
iMars schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 12:28:
Geen onnodige shizzle waar je geen gebruik van maakt. Gewoon simpel een goede modem, de rest regel/handel ik zelf wel ;)
Dat wordt denk ik lastig. Voor zover ik in andere topics gezien heb, is enkel Fritzbox als kabelmodem-aanbieder actief - en dat zijn volgens mij luxe alles-in-1 apparaten. Wellicht dat er tzt een aanbieder komt met enkel een kabelmodem zonder andere shizzle, maar da's afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:38

iMars

Full time prutser

vanaalten schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:55:
[...]

Dat wordt denk ik lastig. Voor zover ik in andere topics gezien heb, is enkel Fritzbox als kabelmodem-aanbieder actief - en dat zijn volgens mij luxe alles-in-1 apparaten. Wellicht dat er tzt een aanbieder komt met enkel een kabelmodem zonder andere shizzle, maar da's afwachten.
Al moet ik er zelf een kopen ;) Ik wil gewoon een simpel maar degelijke modem, geen andere shizzle erop... we zullen het zien.

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:56

remco_k

een cassettebandje was genoeg

[...]

Not my cup of tea, maar is het niet zo dat er ook DOCSIS SFP modules verkrijgbaar zijn? Dat maakt in één klap routers bruikbaar waar je een SFP module in kan doen.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Laatst online: 16-09 22:41
[...]

Het is lang geleden, maar vroeger kon je zelf met een activatiecode en een wachtwoord zelf je modem activeren. Volgens mij heb ik ooit zelf zo'n Ubee modem met 1 poort zonder wifi op Marktplaats gekocht voor een euro of 5 en zelf geactiveerd. Hij is nu nog steeds in gebruik, is misschien al 10 jaar terug geweest. Wie weet werkt deze optie nog steeds, zo'n modem is vast nog wel ergens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hugo__Boss schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 15:33:
[...]

Het is lang geleden, maar vroeger kon je zelf met een activatiecode en een wachtwoord zelf je modem activeren. Volgens mij heb ik ooit zelf zo'n Ubee modem met 1 poort zonder wifi op Marktplaats gekocht voor een euro of 5 en zelf geactiveerd.
Zo iets heb ik in 2016 ook gedaan en toen werkte dat met die activatiecodes nog. Nu niet meer helaas, :(

[ Voor 15% gewijzigd door Roetzen op 11-05-2021 15:42 ]

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Mijn abonnement is net 1 maand uit de kortingsperiode van 6 maanden 34,95 en betaal voor Max+Online tv 67.50 en voor mij was het verstandiger om gewoon te upgraden naar Giganet voor 71.50.
Dus na contact 6 maanden lang 51.50 en dit was ook de max haalbare korting volgens het systeem omdat het internet only is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv_ak
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:42
Vraagje: ik probeer al een week Ziggo te annuleren.
Via het telefoonnummer liever niet. Ik wil graag net zo annuleren als dat ik aangemeld had. Online dus. Heb ergens gelezen dat dat volgens Nederlands recht is?

Ik had per ongeluk besteld via breedbandwinkel / inmiddels een beter bod van huidige aanbieder.
Breedbandwinkel roept dat zij niet mogen annuleren bij Ziggo vanwege AVG.
Zij geven alleen een Ziggo telefoonnummer.
Dit nummer gisteren gebeld : geen abo te zien. Ik dacht dus dat breedbandwinkel het blijkbaar al in orde had gemaakt
Vandaag dan maar weer proberen te bellen hoewel liever niet. 22 minuten op eigen kosten in de wacht en niemand aan de lijn. Beetje zat.
Dan maar via de Ziggo Chat. Vriendelijke medewerker. Maar mag de annulering niet doorgeven van zijn baas. Ik moet het Ziggo nummer bellen......
\

Iemand een oplossing anders dan het Ziggo nummer bellen?
Ik wil dus graag online, via formulier, via chat, via SMS desnoods opzeggen. Hoe ingewikkeld kan het zijn...
Bedankt voor de suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:05
mv_ak schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:35:
Via het telefoonnummer liever niet. Ik wil graag net zo annuleren als dat ik aangemeld had. Online dus. Heb ergens gelezen dat dat volgens Nederlands recht is?

Ik had per ongeluk besteld via breedbandwinkel / inmiddels een beter bod van huidige aanbieder.
Dit nummer gisteren gebeld : geen abo te zien. Ik dacht dus dat breedbandwinkel het blijkbaar al in orde had gemaakt
Vandaag dan maar weer proberen te bellen hoewel liever niet. 22 minuten op eigen kosten in de wacht en niemand aan de lijn. Beetje zat.
Dan maar via de Ziggo Chat. Vriendelijke medewerker. Maar mag de annulering niet doorgeven van zijn baas. Ik moet het Ziggo nummer bellen......
\

Ik wil dus graag online, via formulier, via chat, via SMS desnoods opzeggen. Hoe ingewikkeld kan het zijn...
Vroeger was breedbandwinkel wel ok. Maar paar jaar terug ook een abbo afgesloten maar nooit de cashback gehad. Voor mij de laatste keer geweest.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sesmar
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-09 21:30

\

Heb zelf wel goede ervaringen via de mail, volgens mij zijn die medewerkers een stuk kundiger :)
Daar moet je denk ik dat formuliertje eerst voor invullen. Er zijn als het goed is ook lokale Ziggo nummers die je kan bellen (in je regio), je kan eventueel ook langs een Ziggo winkel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_Nak
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online

..heel lang verhaal..
Ik heb gisteren mijn bestelling bij ziggo geannuleerd middels nummer: 088-1212808

Aanvankelijk zagen ze mijn bestelling niet, 's middags nogmaals gebeld toen zagen ze mijn bestelling ook niet, maar deze medewerker keek in het 2e systeem waar de bestelling wel stond.
Deze is toen geannuleerd en ik heb een half uur later een bevestiging per mail ontvangen.

Ik had beide keren vrijwel geen wachttijd, kreeg direct iemand aan de lijn, deze persoon kwam capabel over.

Edit:
Hierbij de annulering link van Ziggo, staat ook het annuleringsformulier.
https://www.ziggo.nl/klan...ing/annuleren-en-omruilen

[ Voor 13% gewijzigd door Harry_Nak op 12-05-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:20
Geloof dat Ziggo geen klanten meer wil houden lol.
Belde om mijn jaarlijkse "opzegging" te doen, en eventueel een leuke aanbieding te krijgen.
Vroeg om mijn opzegdatum zodat ik ik kon overstappen, en die is volgende maand.

Ik zeg; ok dus dan is het zo geregeld, we gaan opzeggen?
Zegt ze; Nee dat kun je beter met de overstapservice doen van X.
Ik zeg; okee doen we dat.
Doei..

Zal van de week wel weer een belletje van retentie krijgen, kreeg vorig jaar een insane aanbod.
Zo niet, ben ik dit jaar 279,- kwijt i.p.v. 620,- Kan je leuke dingen voor doen.

Denk dat ik het dit jaar maar laat lopen, Ziggo is met de jaren echt veel te duur geworden. Plus het feit dat je NOG STEEDS niet alleen internet kan nemen en je van alles door je strot wordt geduwd.

Geloof het wel.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Bad Brains Of een pakket te duur is geworden, is natuurlijk erg persoonlijk. Zelf maak ik altijd een vergelijk met andere aanbieders en proberen ongeveer hetzelfde pakket te vergelijken. Er blijven altijd wat verschillen: bijvoorbeeld ‘gratis’ Ziggo Sport vs ESPN, maar ook verschil in upload. Als je dat en aanbiedingen buiten beschouwing laat, is mijn ervaring dat je bij een middelste pakket (complete) het prijsverschil vrij klein is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

Bad Brains schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:07:
Plus het feit dat je NOG STEEDS niet alleen internet kan nemen en je van alles door je strot wordt geduwd.
Zolang Ziggo DVB-C op de kabel heeft staan met FTA zenders erop, is het inderdaad altijd minimaal TV wat je van Ziggo krijgt. Wil je alleen internet, dan kan dat niet, dat wordt dan TV + Internet.

Maar don't get your hopes up too high bij een andere provider. Daar is het probleem, weliswaar omgekeerd, hetzelfde. Probeer maar eens alleen TV (niet Digitenne) bij KPN of Tweak te bestellen, zonder internet van hun. Dat gaat ook niet. Dan moet je internet+TV bestellen.

Kies de oplossing 'best of both worlds', zoals ik en ook anderen hebben gedaan:
TV van Ziggo. Internet only van Tweak (of andere provider naar keuze).
Dan heb je écht alleen in huis waar je zelf voor gekozen hebt. Ik ben aanzienlijk goedkoper (scheelt c.a. 25,-) uit per maand dan toen ik Ziggo TV én Internet had. En ik heb nu veel sneller internet, 1 Gbps up en down op glasvezel.

[ Voor 8% gewijzigd door remco_k op 12-05-2021 12:21 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
meesje schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:17:
@Bad Brains Of een pakket te duur is geworden, is natuurlijk erg persoonlijk. Zelf maak ik altijd een vergelijk met andere aanbieders en proberen ongeveer hetzelfde pakket te vergelijken. Er blijven altijd wat verschillen: bijvoorbeeld ‘gratis’ Ziggo Sport vs ESPN, maar ook verschil in upload. Als je dat en aanbiedingen buiten beschouwing laat, is mijn ervaring dat je bij een middelste pakket (complete) het prijsverschil vrij klein is.
Ja tuurlijk is duur een persoonlijk begrip, echter ik heb alleen internet nodig en dat kan Ziggo mij niet bieden.
Ook 100/30 (als ik dat kan krijgen/sta op 179Mbit van de straat dus dat geloof ik wel) is meeer dan zat.
300Mbit of 100 ga ik echt niet merken, dan is 350 euro heel snel verdiend.
Vandaar dat ik waarschijnlijk een aanbieding van retentie deze keer niet aannemen.
remco_k schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 12:19:
[...]

Kies de oplossing 'best of both worlds', zoals ik en ook anderen hebben gedaan:
TV van Ziggo. Internet only van Tweak (of andere provider naar keuze).
Ik kan alleen Ziggo of xDSL krijgen waar ik woon helaas.
Is al weer 20 jaar terug dat ik DSL had, en hoop maar dat de "nieuwe" snelheden een beetje gehaald kunnen worden.

[ Voor 19% gewijzigd door Bad Brains op 12-05-2021 12:25 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Bad Brains Voor alleen internet ben je inderdaad bij andere providers goedkoper/beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:30
Heb een SGS21, en kan in de ZiggoGo app het beeld niet meer naar full screen uitrekken,
hebben meer mensen dit, het kan met Netflix en YouTube gewoon wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:18

Phydomir

Dennis

Albert020 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 13:53:
Heb een SGS21, en kan in de ZiggoGo app het beeld niet meer naar full screen uitrekken,
hebben meer mensen dit, het kan met Netflix en YouTube gewoon wel !
Ik heb een S20+ en daarbij kan het ook niet. Volgens mij is dat al een tijd geleden aangepast. Weet dat toen ik mijn OP5T nog had het wel kon. Maar dat ik ook al bijna een jaar geleden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:30
Phydomir schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:50:
[...]

Ik heb een S20+ en daarbij kan het ook niet. Volgens mij is dat al een tijd geleden aangepast. Weet dat toen ik mijn OP5T nog had het wel kon. Maar dat ik ook al bijna een jaar geleden.
Vind het wel jammer, zo mis je toch een heel deel van het beeld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 16:42
Zijn er hier mensen die problemen hebben met iptv? Ik heb een Ziggo complete internet abonnement en achter de connectbox zit een TP link Deco M4 setje. Connectbox is nog de router en TPlink als AP. Connectbox heeft zwaar weinig configuratie opties dus kan daar niet echt iets in aanpassen. Ik merk bijvoorbeeld op me telefoon dat met 4G/5G dat de iptv het veel beter doet dan als ik me wifi aanzet. Speedtest op telefoon is gewoon goed alle andere dingen werken ook gewoon prima. Op me tv's beide LG WebOS 3 en 3.5 precies hetzelfde. Beide bekabeld, netflix etc. Werkt prima maar iptv niet optimaal.

Is het een optie om de TP link als router in te stellen? Is dat sowieso beter dan de connectbox? En dan de connectbox eruit of in bridgemodus? Las dat je binnenkort je eigen modem mocht gebruiken.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:46
Heeft er iemand last van instabiele downloadsnelheden? Mijn modem staat in Bridge-modus en heb er zelf een router achter hangen.

Ik heb hier sinds gisteren last van. Een aantal keer een Speedtest gedaan en de ene keer kom ik uit op 300/30 (dat is goed), maar andere keren kom ik op 60/30, of 120/30 of zelfs 30/30.

Wat ik geprobeerd heb:
- Andere UTP kabels
- Andere router (Unifi USG en TP-Link Archer AX50)
- Modem Ziggo reset gegeven

Ik heb hier bekabeld ook last van, wat mij doet vermoeden dat er iets niet lekker zit in mijn modem, bekabeling (COAX), of dat het een dingetje is van Ziggo waar meer mensen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadget Freak
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 01-06-2022
Rohit schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:54:
Zijn er hier mensen die problemen hebben met iptv? Ik heb een Ziggo complete internet abonnement en achter de connectbox zit een TP link Deco M4 setje. Connectbox is nog de router en TPlink als AP.
Staat wifi van de Connect Box aan? Begin eens met dat uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
[..]

Denk dat ik het dit jaar maar laat lopen, Ziggo is met de jaren echt veel te duur geworden. Plus het feit dat je NOG STEEDS niet alleen internet kan nemen en je van alles door je strot wordt geduwd.
Hoezo? Ik kan gewoon internet zonder TV kiezen op https://www.ziggo.nl/pakketten

Scheelt €5 per maand tov standaard TV start.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

HarmoniousVibe schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:41:
[...]

Hoezo? Ik kan gewoon internet zonder TV kiezen op https://www.ziggo.nl/pakketten

Scheelt €5 per maand tov standaard TV start.
Als jij daarmee de optie "Ik wil geen interactieve TV" bedoeld, dan betreft dat dus het niet hebben van interactieve TV. In dat geval zit er dus nog steeds 'gewone' TV bij je pakket en bij je prijs inbegrepen.

En anders ben ik benieuwd naar een screenshotje waar uit blijkt dat het echt om alleen internet en helemaal geen TV gaat. Dat is m.i. namelijk onmogelijk bij Ziggo.

[ Voor 15% gewijzigd door remco_k op 13-05-2021 20:48 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Geloof het wel.
Dat kan alleen als ze besluiten om volledig naar IPTV over te stappen, maar dat zal nog een paar jaar duren.

Heb hier mogelijkheid tot glasvezel (1gbit up/down), maar met m'n huidige pakket icm mobiel en Ziggo Sport ben ik bij Ziggo gewoon veel goedkoper uit met 300/30mbit dan een 500/500 glasvezel pakket oid.
Het is maar waar je waarde aan hecht... het heeft allemaal z'n voor en nadelen.

[ Voor 62% gewijzigd door ArcticWolf op 13-05-2021 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
remco_k schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:46:
[...]

Als jij daarmee de optie "Ik wil geen interactieve TV" bedoeld, dan betreft dat dus het niet hebben van interactieve TV. In dat geval zit er dus nog steeds 'gewone' TV bij je pakket en bij je prijs inbegrepen.

En anders ben ik benieuwd naar een screenshotje waar uit blijkt dat het echt om alleen internet en helemaal geen TV gaat. Dat is m.i. namelijk onmogelijk bij Ziggo.
Vroeger was alles behalve Nederland 1 versleuteld. Nu zenden ze gewoon een boel zenders gratis uit.

Volgens jou zou het beter zijn als Ziggo weer alleen het minimale (alleen NPO 1 volgens mij) FTA uitzendt? En dan €1 van de prijs afhaalt als je "helemaal geen TV" kiest? Want daar komt het dan natuurlijk op neer.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 16:42
Gadget Freak schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:27:
[...]

Staat wifi van de Connect Box aan? Begin eens met dat uit te zetten.
Nee uit uiteraard haha. Wifi en gast wifi uit.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

HarmoniousVibe schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:54:
Vroeger was alles behalve Nederland 1 versleuteld. Nu zenden ze gewoon een boel zenders gratis uit.

Volgens jou zou het beter zijn als Ziggo weer alleen het minimale (alleen NPO 1 volgens mij) FTA uitzendt? En dan €1 van de prijs afhaalt als je "helemaal geen TV" kiest? Want daar komt het dan natuurlijk op neer.
Gratis zenders? Jij denkt dat je niets hoeft af te tikken voor dat basis TV pakket? Minimaal zo'n €20,- wordt daar voor gerekend. Ziggo is slim, noemt het extra TV pakketje tegenwoordig "interactief". Het is maar hoe je het wil noemen ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:47

TFHfony

Professional Weirdo

[...]

Dus niet gratis. Je betaalt er gewoon voor. Anders zou je maar liefst 48,50 euro voor 75/10 internet betalen. Hier zit gewoon een groot component DTV bij.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
TFHfony schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:06:
[...]

Dus niet gratis. Je betaalt er gewoon voor. Anders zou je maar liefst 48,50 euro voor 75/10 internet betalen. Hier zit gewoon een groot component DTV bij.
Zo werkt dat natuurlijk niet. Er zit een aanzienlijk deel "vaste" kosten in een abo. Élk abo. Dat komt niet alleen op het conto van TV.

Maar goed, ik ben het het trouwens niet mee oneens dat Ziggo (te) duur is; ik wil alleen maar even aangeven dat deze manier van rekenen niet juist is. Ik ben niet voor niets weggegaan, maar dat kwam wel voornamelijk omdat hier recentelijk glas is aangelegd. DSL is voor mij gewoon geen serieus te overwegen optie, tenzij ze misschien nog ooit met gfast ofzo komen en ik dichtbij de DSLAM blijk te wonen (en het koper niet rot is). Maar KPN, en T-Mobile al helemaal zijn idd goedkoper dan Ziggo. Maar zonder glas is kabel voor veel tweakers de enige serieuze optie vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
HarmoniousVibe schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:28:
[...]
Maar zonder glas is kabel voor veel tweakers de enige serieuze optie vrees ik.
Nonsense, Ik betaalde eind jaren 90 500-900 gulden voor een ISDN aansluiting per maand.
Waarom xDSL van 100/30 niet genoeg zou zijn "voor een tweaker" is natuurlijk compleet ridicuul.

Dat jij niets "duur" vindt staat net zo buiten de discussie over wat ik "duur" vindt.
Maar als ik de helft kan besparen om een xDSL abbo te nemen dat i.p.v. 300/30 = 100/30 te nemen is dat een hoop procentuele korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Daarom zeg ik ook "veel" ipv "alle".

Nogmaals, ik ben het met je eens dat Ziggo (te) duur is.

Ik snap ook niet dat ze in de gebieden waarin ze concurrentie van glas hebben niet gewoon 10-15 euro van de prijs afhalen.

Ik heb de keuze tussen 500/500 voor €55 (straks 1000/500 of in de tweede helft van 2021 1000/1000 voor €57,50) of 600/40 voor €66,50, dan is voor mij de keuze snel gemaakt.

Dat zou voor mij wellicht anders zijn als Ziggo de upload omhoog zou doen naar 100 Mbit/s en de prijs van 500/500 zou matchen, dus €55. Dan kan ik het weer serieuzer nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadget Freak
Niet versleuteld <> gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Sterker nog, dat is het "nood kanaal"
maar zonder gekheid, dat is open voor alle globale nood oproepen/uitzendingen.

[ Voor 6% gewijzigd door DJSmiley op 14-05-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

[...]
Je legt hier woorden in mijn mond waar ik totaal niet achtersta. Het enige wat ik zeg is dat het bij Ziggo onmogelijk is om een abbo zonder TV af te nemen.

De tv zenders die je bij een internet abbo zonder interactieve tv erbij hebt, zijn niet gratis. Daar betaal je gewoon voor, zit bij de prijs inbegrepen. Ter waarde van 27 euro per maand dacht ik.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Bad Brains schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:12:
maar zonder gekheid, dat is open voor alle globale nood oproepen/uitzendingen.
Dat is niet waar. Ziggo heeft geen verplichting om npo1 door te geven. Digitenne heeft die verplichting wel.
Ziggo doet dat alleen maar omdat je dan zonder kastje en ci module het basispakket kunt krijgen. Dit omdat dit in elk pakket zit en als vervanging van het analoge tv signaal dat is verdwenen.

De noodzenders zijn trouwens de regionale radio zenders: https://www.rijksoverheid...enzender-in-mijn-omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Laatst online: 17-09 22:57
Zoals verwacht vanmorgen een mail gekregen dat de prijzen omhoog gaan, voor mijn geval €1,50.

Beste meneer ***,
De tarieven veranderen per 1 juli 2021. Daarmee kunnen we verder investeren in ons netwerk, de betrouwbaarheid van uw verbinding en nog meer kijkplezier. Zodat u ongestoord met z’n allen online kunt. Vandaag, morgen en in de toekomst.
Ander maandbedrag
Dat betekent dat het maandbedrag van uw abonnement 1,50 euro omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

tolunaygul12 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:50:
Zoals verwacht vanmorgen een mail gekregen dat de prijzen omhoog gaan, voor mijn geval €1,50.

Beste meneer ***,
De tarieven veranderen per 1 juli 2021. Daarmee kunnen we verder investeren in ons netwerk, de betrouwbaarheid van uw verbinding en nog meer kijkplezier. Zodat u ongestoord met z’n allen online kunt. Vandaag, morgen en in de toekomst.
Ander maandbedrag
Dat betekent dat het maandbedrag van uw abonnement 1,50 euro omhoog gaat.
Tja, dat is een terugkerend iets en niet alleen bij Ziggo. ;)
Btw, dit jaar valt de prijsverhoging nog mee. De afgelopen jaren was het meestal €2 of €2,50.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik zie het, ik wordt oud. "vroegah' was het Ned 1 afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-08 11:41
tolunaygul12 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:50:
Zou je erbij kunnen vermelden voor welk abonnement dit de prijsverhoging is, of was die in eerdere jaren voor ieder abonnement hetzelfde?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AlbertJP schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:47:
[...]
Zou je erbij kunnen vermelden voor welk abonnement dit de prijsverhoging is, of was die in eerdere jaren voor ieder abonnement hetzelfde?
Leef je uit ;) nieuws: Ziggo verhoogt prijzen met maximaal 2,50 euro maar verlaagt prijs 1Gb...

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 22:00
Erg is dat he? Alsof men maar 1 keer per week op Tweakers kijkt en dan enkel de berichten van die dat leest. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
Bedankt, ik zie dat mijn abonnement (zonder interactieve tv of bellen) niet in de lijst staat, dus ik hoef geen prijsverhoging te verwachten. Goed om te weten want vorig jaar had ik de mail gemist en dus niet om korting gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Mijn abonnement staat er idd ook niet in... Internet complete & TV complete Next zonder telefonie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AlbertJP schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:40:
Bedankt, ik zie dat mijn abonnement (zonder interactieve tv of bellen) niet in de lijst staat, dus ik hoef geen prijsverhoging te verwachten. Goed om te weten want vorig jaar had ik de mail gemist en dus niet om korting gevraagd.
Ziggo kennende mag men alles verwachten en gezien andere reacties is het overzicht schijnbaar nog niet compleet :)

Ik heb 1x met een oud AIE-Extra abonnement meegemaakt dat ik geen prijsverhoging voor de kiezen kreeg, daar stond tegenover dat ik ook geen snelheidsverhogingen meer kreeg en bleef hangen op max 250Mbit met dat abonnement, voelt toch tamelijk zuur, ongeacht 1x geen prijsstijging.

De mail heb ik na een verhoging ook al diverse keren niet gehad, een reden om ze daar later mee om de oren te slaan ;)

edit: heeft blijkbaar mail over het hoofd gezien, dat had ik zo niet begrepen |:(

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 15-05-2021 16:12 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Frappuccino schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:57:
[...]
Erg is dat he? Alsof men maar 1 keer per week op Tweakers kijkt en dan enkel de berichten van die dat leest. |:(
Ik kan er geen chocola van maken, maar zal beslist aan mij liggen :(:)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertJP
Ik bedoel niet dat Ziggo geen mail had gestuurd - die was er wel - maar ik had zelf over de mail heen gekeken.

[ Voor 11% gewijzigd door AlbertJP op 15-05-2021 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Heb op een adres nog een Technicolor TC7200 aangesloten liggen, lijkt goed te werken maar qua WiFi-signaalsterkte kan het wel beter en ik denk eraan om deze te laten vervangen door Ziggo. Is de TC7200 niet al EOL? En zijn er nog steeds issues met de Connectbox bij het opzetten van veel verbindingen tegelijk?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadget Freak
MensionXL schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:30:
Heb op een adres nog een Technicolor TC7200 aangesloten liggen, lijkt goed te werken maar qua WiFi-signaalsterkte kan het wel beter en ik denk eraan om deze te laten vervangen door Ziggo. Is de TC7200 niet al EOL? En zijn er nog steeds issues met de Connectbox bij het opzetten van veel verbindingen tegelijk?
Dit is een Docsis 3.0 modem, met snelheden tot 1000/200 Mbps. Ziggo gaat niet verder dan 1000/50 Mbps. Lijkt me geen probleem!

Mijn advies: hou dit modem en zet je eigen netwerk thuis op!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• henk_dh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 21:01
Gadget Freak schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:41:
[...]

Dit is een Docsis 3.0 modem, met snelheden tot 1000/200 Mbps.
Dit modem kan 8 downstream-kanalen en 4 upstream-kanalen combineren. Een theoretisch maximum van 400 down en 120 up. Dat haal je alleen als er verder niemand anders in deze kanalen aan het down-/uploaden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlbertJP
Ziggo heeft een snelheidstest op https://ziggobeta.speedtestcustom.com/. Als je die uitvoert terwijl je met gigabit ethernet verbonden bent aan de router, kom je er zo achter of de snelheid van jouw abonnement te halen is met de TC7210. Je zou dat eens op een piekmoment moeten doen rond 8 uur 's avonds om te kijken hoe druk het op de lijn is.

Die van mij geeft op dit moment gewoon 300/30 aan, waar ik een abonnement op heb. Ik ga de router niet vervangen, de computers op de bovenverdieping waar wifi matig werkt zijn aan een kabel aangesloten.

[ Voor 10% gewijzigd door AlbertJP op 15-05-2021 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:07
Bad Brains schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:41:
[...]

Nonsense, Ik betaalde eind jaren 90 500-900 gulden voor een ISDN aansluiting per maand.
Waarom xDSL van 100/30 niet genoeg zou zijn "voor een tweaker" is natuurlijk compleet ridicuul.

Dat jij niets "duur" vindt staat net zo buiten de discussie over wat ik "duur" vindt.
Maar als ik de helft kan besparen om een xDSL abbo te nemen dat i.p.v. 300/30 = 100/30 te nemen is dat een hoop procentuele korting.
Snelste dat KPN mij wil leveren is 100/10. Los daarvan is 100 Mbps met al die downloads van tegenwoordig ook niet echt prettig. Met name voor de gamers is 250 Mbps eigenlijk wel een beetje het nieuwe normaal geworden wat betreft een prettige snelheid. Daarboven is luxe, daaronder geld besparen boven functie.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
MensionXL schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:30:
Ik zou Ziggo dan eerder vragen om de TP-Link mesh set. Werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
sdk1985 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:57:
Met name voor de gamers is 250 Mbps eigenlijk wel een beetje het nieuwe normaal geworden wat betreft een prettige snelheid. Daarboven is luxe, daaronder geld besparen boven functie.
lol whut? 8)7

Ga er maar vanuit dat je een 32 man server opstelling bedoeld. (nee niet echt)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Bad Brains schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:00:
[...]

lol whut? 8)7

De generatie die geen divxjes heeft binnengeharkt met 7 KB/sec wilt gewoon binnen 40 minuten gamen, eens in de zoveel weken iets meer dan een uur wachten op het installeren van een update is not-done.

De paniek die uitbreekt als Netflix een keertje buffert ben je ook niet bekend mee? :+

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Laatst online: 07:27
AlbertJP schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:27:
Ziggo heeft een snelheidstest op https://ziggobeta.speedtestcustom.com/. Als je die uitvoert terwijl je met gigabit ethernet verbonden bent aan de router, kom je er zo achter of de snelheid van jouw abonnement te halen is met de TC7210. Je zou dat eens op een piekmoment moeten doen rond 8 uur 's avonds om te kijken hoe druk het op de lijn is.
Een 7210 is wat anders dan een 7200. TC7200 is een oud UPC modem met max. 8 downstream kanalen.
Alles hoger dan 250 Mbit (abonnement) wordt een probleem voor dit modem qua snelheid in de spits. Een TC7210 echter kan wel gebruikt worden tot 500 Mbit abonnementen. Met de huidige software is de CB wel aardig ik zou mijn TC7200 omruilen.
Raymond P schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:16:
[...]De generatie die geen divxjes heeft binnengeharkt met 7 KB/sec wilt gewoon binnen 40 minuten gamen, eens in de zoveel weken iets meer dan een uur wachten op het installeren van een update is not-done.

De paniek die uitbreekt als Netflix een keertje buffert ben je ook niet bekend mee? :+
Eens, al zal bij een 300 Mbit of 400 Mbit bandwidth ook al congestion op je LAN gaan ontstaan bij het downloaden via Steam of Origin bij andere gebruikers. Een speedcap of QoS is dan wel noodzakelijk.

[ Voor 31% gewijzigd door Jim423 op 16-05-2021 10:50 ]

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Bad Brains schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:00:
[...]

lol whut? 8)7

Ik doel op games met install base van 100+ GB en updates van 30GB+. Om daar geen storende hinder van te ondervinden cq de boel vooraf te gaan plannen is tegenwoordig 250 Mbps 'vereist'. Gamepass heeft dit effect versterkt (300+ games voor 40 euro per jaar).
Raymond P schreef op zondag 16 mei 2021 @ 09:16:
[...]

De generatie die geen divxjes heeft binnengeharkt met 7 KB/sec wilt gewoon binnen 40 minuten gamen, eens in de zoveel weken iets meer dan een uur wachten op het installeren van een update is not-done.

Vrij vlot na Edonkey/Emule kwam gelukkig Usenet/FTD ;).

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 16-05-2021 18:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
Tjah, kaarsjes aan en romantisch met de vriendin naar de progressbar kijken.

Bij een update van die size heb je het dus over 20 tot 50 minuten. Daar ga je toch sowieso niet op zitten wachten?
Ik heb dus 300/30 en de games die ik speel komen grofweg eens in de twee weken met een 'flinke' update, 100/30 zou mij echt geen belemmering geven.

- knip -

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Raymond P schreef op zondag 16 mei 2021 @ 18:28:
Bij een update van die size heb je het dus over 20 tot 50 minuten. Daar ga je toch sowieso niet op zitten wachten?
Ik heb dus 300/30 en de games die ik speel komen grofweg eens in de twee weken met een 'flinke' update, 100/30 zou mij echt geen belemmering geven.
Als wij om half 9 afspreken dan kan de persoon die 100 Mbps heeft vaak pas om 23h aanhaken. Met 100 Mbps moet je echt gaan plannen of iets anders gaan doen. Vorige week spontaan aan de Outriders demo begonnen (45 GB?). Schat dat de demo er in 15 minuten op stond. Vervolgens die demo 3 uur gespeeld. Daarna weer verwijderd (en de game gekocht, best leuke game!). Die manier van games consumeren gaat in mijn ervaring prima vanaf 250 Mbps (heb zelf tegenwoordig 500/40 sinds de snelheidsverhoging). Alles daaronder is daarmee natuurlijk niet direct onmogelijk.

Je hebt ook mensen die tevreden zijn met 20 Mbit. Echter zoals aangegeven zijn voor gamers de games en patches steeds groter geworden. Dat in combinatie met diensten als gamepass, waarbij je dus meer games gaat downloaden creëert anno 2021 toch echt een andere vraag. Vandaag zag ik Warzone met een update van 62 GB :X . Uberhaupt zie ik op steam dat er 133 games geïnstalleerd staan. Staan er ook nog wat via Xbox/Microsoftstore (Forza, Gears, enz), Uplay, Battle.net, Origin en de XSX. Waar je technisch met 100 of zelfs 20 Mbps prima kunt gamen is het toch als nel een beetje behelpen tegenwoordig.

[ Voor 38% gewijzigd door sdk1985 op 17-05-2021 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
En die persoon is dan ook echt 2.5 uur bezig met downloaden? Of gaat er een significant deel van de tijd verloren aan installeren? Of wordt de volle 100 Mbit niet gehaald?
De rest met een 300 Mbit lijn schuift aan om 21:30?
Zo veel vragen :+

Ik snap waar je vandaan komt, natuurlijk is het leuk om meer snelheid te hebben.
De keuze van een developer om je de halve game als patch aan te bieden compenseren met meer snelheid is imho wel gewoon een luxe.
Je pc/console een uurtje (of twee) eerder aan zetten kan ook prima (automagisch).
Als de game eenmaal draait zal je immers voldoende hebben aan +/- 5 Mbit.

Mja, dit is nu exact het businessmodel van Ziggo. Je bent niet de enige die er zo over is gaan denken.

- knip -

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gadget Freak
sdk1985 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:37:
Als wij om half 9 afspreken dan kan de persoon die 100 Mbps heeft vaak pas om 23h aanhaken. Met 100 Mbps moet je echt gaan plannen of iets anders gaan doen.
Je spreekt af. Gepland dus. En dat afspreken doe je waarschijnlijk niet een minuutje van tevoren.

Als er iemand op de koffie komt, dan heb je de koffie en "wat erbij" van tevoren in huis gehaald. Dat doe je toch minstens een uur van tevoren.

Als iemand een biertje komt drinken, dan heb je het bier van tevoren in huis gehaald, en meteen ook even in de koelkast gezet. Het bier moet toch wel zeker 2 uur in de koelkast staan om af te koelen. Je koopt het dan zeker minimaal 3 uur van tevoren.

Als je om 20:30 gaat gamen, dan ga je ook een paar uur van tevoren de download starten.

Ik zie het probleem niet! Ja, spontaan gamen gaat niet, maar "wij Nederlanders" doen alles op afspraak, niks spontaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Los van dat je het gamen en downloaden hiervan kunt plannen is het ook gewoon een luxe dat je snel kunt beginnen, dat begrijp ik wel. Alleen is voor iedereen de situatie anders. Ik game helemaal niet en de games op de bijv. Switch doen automatisch een update als deze in standby staat. Ik kom daarom prima uit met een 50Mbit lijn omdat alles wat er normaliter overheen gaat mail, streaming, website bezoeken en ook gaming prima kan. Back-ups van mijn NAS naar een andere draaien in de nacht netzoals de updates op de (android) telefoons als ik slaap dus ik kan ermee uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Raymond P schreef op maandag 17 mei 2021 @ 07:52:
En die persoon is dan ook echt 2.5 uur bezig met downloaden? Of gaat er een significant deel van de tijd verloren aan installeren? Of wordt de volle 100 Mbit niet gehaald?
De rest met een 300 Mbit lijn schuift aan om 21:30?
Zo veel vragen :+

Ik snap waar je vandaan komt, natuurlijk is het leuk om meer snelheid te hebben.
De keuze van een developer om je de halve game als patch aan te bieden compenseren met meer snelheid is imho wel gewoon een luxe.
Je pc/console een uurtje (of twee) eerder aan zetten kan ook prima (automagisch).
Als de game eenmaal draait zal je immers voldoende hebben aan +/- 5 Mbit.

Mja, dit is nu exact het businessmodel van Ziggo. Je bent niet de enige die er zo over is gaan denken.
Downloaden en installeren gebeurd tegenwoordig eigenlijk primair tegelijkertijd. Sinds de 1TB SSD's onder de 100 euro zijn gezakt is voor velen daar een bottleneck verdwenen. Zie Disk Usage:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S_ixXA58smeZHqprKReotB3bi90=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dmCfA5vEUVIaFS91COoV0TiJ.png?f=fotoalbum_large

De XSX heeft tegenwoordig ook een SSD en daar gebeurd eigenlijk hetzelfde. (Wel heb ik het idee dat microsoft zijn downloads een stuk trager aanbied).
Dat kan mits je dat gaat plannen cq van te voren gaat afspreken. Vroeger ging dat met TV kijken ook zo. Op dag X om half 9 voor de TV gaan zitten voor je favoriete tv show. Tegenwoordig kijk je zelf wel hoe/wanneer het jou uitkomt. Zo ook met gaming mits je dus een wat snellere verbinding hebt. Het is best bizar hoeveel games je tegenwoordig kunt spelen via gamepass https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-game-pass/games , zeker nu EA play er ook nog bij zit met 78 titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Gadget Freak schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:30:
[...]

Je spreekt af. Gepland dus. En dat afspreken doe je waarschijnlijk niet een minuutje van tevoren.

Als er iemand op de koffie komt, dan heb je de koffie en "wat erbij" van tevoren in huis gehaald. Dat doe je toch minstens een uur van tevoren.

Als iemand een biertje komt drinken, dan heb je het bier van tevoren in huis gehaald, en meteen ook even in de koelkast gezet. Het bier moet toch wel zeker 2 uur in de koelkast staan om af te koelen. Je koopt het dan zeker minimaal 3 uur van tevoren.

Als je om 20:30 gaat gamen, dan ga je ook een paar uur van tevoren de download starten.

Ik zie het probleem niet! Ja, spontaan gamen gaat niet, maar "wij Nederlanders" doen alles op afspraak, niks spontaan.
Nou nee want mijn voorbeeld betreft een staande afspraak. Dus elke week op dag X op tijd Y. Wie kan die komt. De game staat niet vooraf vast. Als je dat wel gaat proberen met 3-4 man wordt het overigens heel snel vermoeiend is mijn ervaring. Dat houd je geen 20+ jaar vol.

Overigens zie ik aan je voorbeelden dat wij uberhaupt in de basis een hele andere insteek hebben. Ik heb eigenlijk het meeste altijd op voorraad. Van relatief lang houdbare producten als toilet papier, bier, frisdrank koop ik in grote hoeveelheden in de aanbieding. Bier staat 365 dagen per jaar voor het eerste uur in de koelkast, voor het tweede uur heb je de vriezer :+ .

Eind van de dag is het vergelijkbaar met naar je werk gaan op een scooter of met de auto. Je komt in beide gevallen aan. De auto heeft wat meer comfort en mogelijkheden. Ben jij die persoon die liever geld bespaard en woon werk verkeer met een scooter oplost dan helemaal prima. De scooter doet 1:35, minder afschrijving, minder belasting, lagere aanschaf, lagere afschrijving, lagere verzekering. Maar daarmee blijft het wel behelpen, vooral wanneer het regent. Zo ook met gamepass, free weekends en patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
Ah, nou dat doe je vlotjes dan. Met mij in die groep zou je dan minstens tot 23:00 aan het beslissen zijn welke game uberhaubt gespeeld gaat worden voordat je aan downloaden kan beginnen. :+

"Tegenwoordig" stream ik gewoon een titel via Stadia of PS Now. ;)
Ik kan sowieso niet mikken, dus ervaar geen hinder.

[ Voor 24% gewijzigd door Raymond P op 17-05-2021 14:17 ]

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadget Freak
sdk1985 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:05:
Nou nee want mijn voorbeeld betreft een staande afspraak. Dus elke week op dag X op tijd Y. Wie kan die komt. De game staat niet vooraf vast.
Doe er dan een app-moment bij, dag X tijd Y-3: bepaal het spel.
Als je dat wel gaat proberen met 3-4 man wordt het overigens heel snel vermoeiend is mijn ervaring. Dat houd je geen 20+ jaar vol.
Heb je het ooit al eens geprobeerd? Het voordeel lijkt me evident: ongeacht de netwerksnelheid kun je op dag X om tijd Y beginnen met gamen!
Overigens zie ik aan je voorbeelden dat wij uberhaupt in de basis een hele andere insteek hebben. Ik heb eigenlijk het meeste altijd op voorraad. Van relatief lang houdbare producten als toilet papier, bier, frisdrank koop ik in grote hoeveelheden in de aanbieding. Bier staat 365 dagen per jaar voor het eerste uur in de koelkast, voor het tweede uur heb je de vriezer :+ .
Koffie heb ik altijd voldoende op voorraad, maar "iets voor bij de koffie" niet.
Bier staat altijd koud, maar als er iemand langs komt om bier te drinken, dan haal ik daarvoor wat speciaalbiertjes in huis, zodat er wat meer keuze is dan slechts een flesje Grolsch.
Eind van de dag is het vergelijkbaar met naar je werk gaan op een scooter of met de auto. Je komt in beide gevallen aan. De auto heeft wat meer comfort en mogelijkheden. Ben jij die persoon die liever geld bespaard en woon werk verkeer met een scooter oplost dan helemaal prima. De scooter doet 1:35, minder afschrijving, minder belasting, lagere aanschaf, lagere afschrijving, lagere verzekering. Maar daarmee blijft het wel behelpen, vooral wanneer het regent. Zo ook met gamepass, free weekends en patches.
Het is keuzes maken, net zoals alles in het leven. Heb jij echt voor die ene keer gigabit internet nodig?

Ik ga, als ik naar m'n werk ga (dat is weinig sinds corona) met de fiets, en als het regent met de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Gadget Freak schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:22:
[...]

Doe er dan een app-moment bij, dag X tijd Y-3: bepaal het spel.

[...]

Heb je het ooit al eens geprobeerd? Het voordeel lijkt me evident: ongeacht de netwerksnelheid kun je op dag X om tijd Y beginnen met gamen!
Toevallig vorig jaar met een discord bot gedurende de eerste lockdown omdat toen bij iedereen de sport avonden wegvielen en er massaal gegamed werd. Gaat twee weken goed en daarna moet je mensen achter de broek gaan zitten dat ze de keuze nog niet hebben doorgegeven. Vervolgens komen er mensen opdagen die dan niks hebben ingevuld en omgekeerd. Eind van de dag is de conclusie dat het om de gezelligheid gaat.
Koffie heb ik altijd voldoende op voorraad, maar "iets voor bij de koffie" niet.
Bier staat altijd koud, maar als er iemand langs komt om bier te drinken, dan haal ik daarvoor wat speciaalbiertjes in huis, zodat er wat meer keuze is dan slechts een flesje Grolsch.
Ik hoor het al ik ben geen goede gastheer. Als er hier gebak is dan heb ik hem niet gekocht, van mij krijg je gewoon een koekje :P .
Het is keuzes maken, net zoals alles in het leven. Heb jij echt voor die ene keer gigabit internet nodig?

Ik ga, als ik naar m'n werk ga (dat is weinig sinds corona) met de fiets, en als het regent met de auto.
Hoho ik heb 250 Mbps gesteld als 'vereiste' om prettig te kunnen gamen anno 2021. Gigabit is 4x die snelheid. Dus nee gigabit heb ik niet nodig. Voor de snelheidsverhoging had ik 300/40. De nieuwe snelheid gebruik ik wel (zie vorige screenshot), maar heb hem niet nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Geen idee wat gametijd, levensmiddel en voorraad met Ziggo te maken heeft, maar zullen we vanaf nu weer ontopic verder gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:31

page404

Website says no

page404 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 15:36:
Ik zag dat als je je contract nu verlengd bij zakelijk, dat je 3 maanden gratis krijgt. Zit komende jaar toch nog wel vast bij Ziggo dus maar gedaan. Wel bijzonder dat het zo makkelijk gaat, meestal is het niet voor bestaande klanten. Die wifiboosters mogen ze houden, ben benieuwd of ik nu zo'n 4K next unit krijg toegestuurd.
Yep, krijg de factuur binnen en wat denk je? Korting niet verrekend. Wel hebben ze meteen de hogere abokosten met terugwerkende kracht doorberekend, dat kunnen ze natuurlijk wel.
Net gebeld en het was allemaal heel ingewikkeld maar het zou op de volgende factuur verrekend worden. Ik heb gezegd dat het gezien mijn vorige ervaringen “eerst zien dan geloven is”.

[ Voor 4% gewijzigd door page404 op 17-05-2021 16:11 ]

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 15:02
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/PxXcDpS/8-FE40-C55-3972-42-CB-AA4-F-A6113793-B5-ED.jpg

Bovenstaande viel mij op bij de app updates. Heeft iemand Replay tv via Chromecast al werkend gekregen? Ik blijf zelf de melding krijgen dat casten niet toegestaan is voor een video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiseDise schreef op maandag 17 mei 2021 @ 18:33:
[Afbeelding]

Bovenstaande viel mij op bij de app updates. Heeft iemand Replay tv via Chromecast al werkend gekregen? Ik blijf zelf de melding krijgen dat casten niet toegestaan is voor een video.
Hier ook niet functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:47

Pierre

Van nature lui!

Laten ze eerst maar eens de volgende error fixen "LicenseErrorCode.license.invalid" sinds een aantal updates geleden kan ik op mijn tablet niets meer kijken. Al maanden beloven ze bij Ziggo dat er een oplossing voor komt. Loze woorden helaas.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik hoop eerder dat ze de resolutie wat gaan upgraden... ik gebruik al een tijd geen mediabox meer maar alleen de APP op mijn nvidia shield. Werkt 10x sneller. Alleen beeldkwaliteit is nog niet top (maar acceptabel).

Mijn V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

Workaholic schreef op maandag 17 mei 2021 @ 19:49:
Ik hoop eerder dat ze de resolutie wat gaan upgraden... ik gebruik al een tijd geen mediabox meer maar alleen de APP op mijn nvidia shield. Werkt 10x sneller. Alleen beeldkwaliteit is nog niet top (maar acceptabel).
Eens, maar ik denk dat ze met die ontwikkeling heel voorzichtig gaan zijn. Als Ziggo dezelfde kwaliteit gaat leveren via "internet" als via DVB-C dan draaien ze hun voordeel van coax t.o.v. glasvezel de nek om. Als de concurrentie beweegt m.b.t. de kwaliteit die via apps geleverd wordt dan zullen ze op een gegeven moment ook wel mee moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist via Veronica Inside vernomen dat voor Nederland een Noorse organisatie de rechten voor Formule 1 zal verkrijgen. Dat gaat een aderlating worden voor Ziggo. Ook de rechten van darten en de Bundesliga hebben ze gewonnen. Het moet voor NL een nieuwe sportzender gaan worden. Ik ben benieuwd. Voor mij was Formule1 wel een reden om bij Ziggo te blijven. Misschien nu toch een keertje glas proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZonderTaal
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-09 17:13
Gadget Freak schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:41:
[...]

Dit is een Docsis 3.0 modem, met snelheden tot 1000/200 Mbps. Ziggo gaat niet verder dan 1000/50 Mbps. Lijkt me geen probleem!

Mijn advies: hou dit modem en zet je eigen netwerk thuis op!
Mijn TC7200 kon niet sneller gaan dan ongeveer 250 Mbps. Ziggo moest me een nieuw modem geven voordat ik 500 Mbps kon halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kelly.hipolito
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 23:27
meesje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:26:
Zojuist via Veronica Inside vernomen dat voor Nederland een Noorse organisatie de rechten voor Formule 1 zal verkrijgen. Dat gaat een aderlating worden voor Ziggo. Voor mij was Formule1 wel een reden om bij Ziggo te blijven.
Ik ken inderdaad veel mensen die mede vanwege gratis Ziggo Sport F1 voor Ziggo klanten bij Ziggo zitten of blijven zitten. Immers wil je Ziggo Sport bij een andere leverancier bekijken, dan komt daar al snel E15 per maand extra bij (Prijspeil T-mobile).

Zoals te horen bij Veronica Inside betaalt de Nordic Entertainment Group 'boven de 30 miljoen' per jaar voor de Nederlandse F1 rechten.

Viaplay wordt het uitzendplatform en bestaat reeds in het buitenland. Wanneer ik het assortiment van Viaplay bekijk, bestaat er geen los sportpakket.

Sport is alleen verpakt als totaalpakket: Series, Sport, Fight, en film voor omgerekend E44 per maand.

Meer dan 30 miljoen per jaar moet uiteraard terug verdiend worden.
Er kijken gemiddeld '1.5 miljoen mensen naar' Ziggo Sport F1.
Ben benieuwd hoe de Nordic Entertainment Group dit wil bewerkstelligen.

Alhoewel het bovenstaande totaalpakket nog niet in Nederland is gepresenteerd.
Vraag ik mij af hoe men 30 miljoen per jaar met slechts 22 - 1 F1 races wil gaan terugverdienen. (De Nederlandse F1 race is een nationaal evenement en dient in Nederland op een open, gratis kanaal te worden weergegeven).

Dan moet je haast wel dure totaalpakketen gaan aanbieden en/of de F1 niet als kostendekker te gebruiken maar om nieuwe klanten te werven (in te kopen).

[ Voor 8% gewijzigd door kelly.hipolito op 18-05-2021 06:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kelly.hipolito schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 06:17:
[...]

Ik ken inderdaad veel mensen die mede vanwege gratis Ziggo Sport F1 voor Ziggo klanten bij Ziggo zitten of blijven zitten. Immers wil je Ziggo Sport bij een andere leverancier bekijken, dan komt daar al snel E15 per maand extra bij (Prijspeil T-mobile).
Bij Ziggo kun je voor 9,99 euro per maand of 3,99 een race kijken: https://go.ziggosporttotaal.nl/
Kan dus prima goedkoper (en via formule1 TV nog goedkoper als je alleen formule1 wilt zien).
[...]
(De Nederlandse F1 race is een nationaal evenement en dient in Nederland op een open, gratis kanaal te worden weergegeven).
Dat is gewoon een mening. Is voetbal ook een nationaal evenement of tennis of golf etc.? Ik kijk geen formule1, voetbal etc. en heb geen behoefte om daar aan mee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ik vond het ook wel fijn dat alles bij elkaar zit (Ziggo, Sport/F1 en Vodafone)... maar als dit waar is dan wordt het misschien wel tijd om over te stappen op glasvezel en dan IPTV erbij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelly.hipolito
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 23:27
jongetje schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 07:43:
[...]

Bij Ziggo kun je voor 9,99 euro per maand of 3,99 een race kijken: https://go.ziggosporttotaal.nl/
Kan dus prima goedkoper (en via formule1 TV nog goedkoper als je alleen formule1 wilt zien).
Het kan altijd goedkoper of zelfs gratis als je even wat streams zoekt ;)

Toch zitten er wat beperkingen aan, dat het officieel enkel te bekijken is op 'tablet, telefoon of PC'
Ziggo Go Pay-Per-View zelfs enkel op pc of laptop.

Een Tweaker zal hier geen problemen mee hebben maar ouwe ome Karel met z'n TV en KPN of T-mobile 'kassie'. Vraag me af of hij de weg kent naar https://go.ziggosporttotaal.nl/. Om er vervolgens achter te komen. Dat het op zijn TV kastje niet werkt. Ik kende de optie eerlijk gezegd ook niet. Maar ik heb dan ook geen TV en ben ook niet opzoek naar lineare tv programmas.
[...]

Dat is gewoon een mening. Is voetbal ook een nationaal evenement of tennis of golf etc.? Ik kijk geen formule1, voetbal etc. en heb geen behoefte om daar aan mee te betalen.
Geen mening. Staat verankerd in de mediawet. Ze moeten zelfs worden uitgezonden op een openbaar kanaal:
WK, EK voetbal. TT Assen, GP van Nederland, UEFA Champions League, Olympische Spelen, etc zijn allemaal op een openbaar kanaal te bekijken.

[ Voor 5% gewijzigd door kelly.hipolito op 18-05-2021 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
kelly.hipolito schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:08:
Geen mening. Staat verankerd in de mediawet. Ze moeten zelfs worden uitgezonden op een openbaar kanaal:
WK, EK voetbal. TT Assen, GP van Nederland, UEFA Champions League, Olympische Spelen, etc zijn allemaal op een openbaar kanaal te bekijken.
Ik kan geen enkele Formule 1 race vinden die hier onder valt:

- Mediabesluit 2008, bijlage 18
- Wijziging Mediabesluit
- Het hoofdstuk in de Mediawet die dit regelt.

Overigens lees ik hier dat Ziggo sowieso het gratis wilde uitzenden. Het zou wel kunnen dat het bv in volgende jaren wel op een open net moet. Zeker als het niet meer bij Ziggo ligt. Ik weet niet hoe dat bv in het VK, België of Duitsland gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is inderdaad de huidige situatie. Ziggo kan dit op deze manier aanbieden omdat ze nog de rechten hebben. Hoe dit er in de toekomst uit gaat zien, is onbekend. Hopelijk hoeven we straks niet te gaan ‘knutselen’ om een beetje fatsoenlijk Formule1 te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:11
Misschien wordt Ziggo wel goedkoper wanneer ze de rechten voor F1 niet meer hebben :-)
Nu is F1 voor een bepaalde groep de reden dat ze bij Ziggo blijven. Blijven de prijzen zoals ze nu zijn maar zonder F1 dan ben ik benieuwd hoeveel abonnees dit gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

chippie777 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:33:
Misschien wordt Ziggo wel goedkoper wanneer ze de rechten voor F1 niet meer hebben :-)
Wishful thinking. :)
Ziggo gaat - lijkt mij - een hoop TV klanten en een hoop ~€15,- per maand klanten kwijtraken via andere providers. Dat zal best een knauw zijn. Aan de andere kant hebben ze volgend seizoen geen miljoenen investering in de F1 rechten. Maar ik zou het heel bijzonder vinden als de abbo's daardoor iets goedkoper worden. :)

Als klap op de vuurpijl moeten ze (Ziggo, maar ook andere providers) misschien ook nog eens ruimte maken voor dat nieuwe TV kanaal en dat als (betaal-)optie aanbieden aan hun klanten, waar ze aanzienlijk minder aan zullen verdienen dan ze nu doen.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de nieuwe mogelijkheden in volgend seizoen en wat daarvan de kosten zouden zijn. Wellicht neem ik rechtstreeks een abbo af bij F1.

Alles kan stuk.

Pagina: 1 ... 209 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic