Kijk en hierom kan ik(men) er niks tegen doen, want de meute vind het normaal geworden, ja commercieel is leuk en je kan er schatrijk mee worden, maar er is ook nog zoiets als "laten we het niet duurder maken voor de mensen", maar daar is geen woord voor kom ik nu achter.grun93 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 18:03:
[...]
Ze doen het omdat het kan. Het zijn geen dienstverlenende maar commerciële bedrijven die als doel hebben winst te maken, zo raar is dat niet.
Een prijsverhoging per 1 juli is daarvan het gevolg. Je kunt dat in ook in je voordeel gebruiken door in januari een jaarcontract aan te gaan en te bedingen dat je als nieuwe klant 6 maanden korting wilt. Door de prijsverhoging mag je dan per 1 juli je contract beëindigen zonder dat je aan je jaarcontract gehouden wordt, dan heb je een halfjaar kunnen profiteren van een lage(re) prijs.
Mocht je straks serieus overwegen om per 1 juli op te stappen, zorg er dan voor om op tijd een alternatief achter de hand te houden. De gebruikelijke opzegtermijn geldt dan niet, als je op 30 juni pas opzegt en verwacht een maand te tijd te hebben om rustig een nieuwe provider te kunnen uitzoeken heb je een probleem want de volgende dag is je signaal al weg.
Goh vreemd er is geen woord voor die term, echt niet, of weet jij er wel een woord voor? Moraal valt er ook niet onder, en temperen ook niet, klantvriendelijkheid ook niet, nee man stik, er is gewoon geen krachtig valide woord voor om het goedkoper te laten zijn.
(Ja ik beding ook altijd korting)
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd