Opstarten zal niet sneller gaan, het blijft natuurlijk dezelfde machine en dezelfde processor. Ik start hem ook zelden opnieuw op trouwens. Wat betreft de afstandsbediening. Ik heb dezelfde afstandsbediening als die bij de Next geleverd wordt, dus inclusief spraakbesturing (deze mocht ik na het testen houden). Ik ervaar die problemen zoals jij ze omschrijft dan ook niet.chrisO schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:27:
[...]
Waar/hoe kan je zien welke versie er draait op je Mediabox XL? Ik irriteer me namelijk steeds vaker aan de traagheid van de Mediabox XL. Je wil bijvoorbeeld naar kanaal 17, drukt op de 1 en 7 en vervolgens gaat die na 5-10 seconden naar kanaal 1 en dus druk je nogmaals op "7" en 5-10 seconden later zit je op kanaal 177.... Soms switched die naar het gewenste kanaal en dan zie je nog 5-10 seconden het beeld van het vorige kanaal
![]()
start de Mediabox ook sneller op met de nieuwe versie? Ik zet de Mediabox XL namelijk altijd uit (van het stroom af) als ik geen tv kijk vanwege het verbruik en de storende ventilator. Als ik dan om 20:00 het nieuws wil zien, moet ik wel uiterlijk om 19:50 de Mediabox XL aanzetten om, om 20:00 het nieuws te kunnen zien.... traag @#% ding!
De verse van de software kun je gewoon bij de instellingen terug vinden.
"When you grow up your heart dies"