Hallo, en welk dorp/provincie is dat ? Zie nu ook dat het Dinsdag al is gebeurd!
Ik werd vandaag wakker kijk op me telefoon, huh geen wifi. Andere telefoon blijkbaar ook niet, zag me wifi naam ook niet. Dan maar uit bed, huh lampjes branden niet meer op het kabelmodem. Schijnt het hele modem kaduuk te zijn. Nu krijg ik een nieuwe opgestuurd. Heb een Technicolor TC7210 een zwarte hangt aan de muur metertje boven het stopcontact. Dacht dat daardoor het wifi signaal het iets beter zou doen, zal wel niet bijzonder veel uitmaken.
Ze zullen me nu wel een connectbox opsturen. Draadloos zit daar waarschijnlijk wel iets snellers op. 802.11ac Wave 2 wifi-standaard, op de technicolor alleen 802.11ac. Ik heb 2 iphone's en een Samsung Note10+, de note ondersteund wifi6 802.11ax (Wi-Fi 6). Ik dacht dat Ziggo die stap toch ook al had gemaakt naar Wi-Fi 6 ? Om zelf zo'n router te kopen waren eerst nog vrij duur, er kwam dacht ik wel een goedkopere. Dan kun je wel wat betere verbinding krijgen en wat meer mogelijkheden, als je zelf ook een router aanschaft.
En me pc lijkt de laatste tijd een beetje traag Windows 10 heb pas wel een grote update gehad. De build van Microsoft Windows 10 Pro is nu 19041.804 sinds 5 Februari al weer. En er staat nog een update klaar volgens mij naar Oktober 2020, Onderdelenupdate naar Windows 10. Versie 20H2 noemen ze het ook wel.
Maar is er ook een benchmark om te testen of me pc trager is geworden, vroeger had je ook iets van de experience index in windows. Dat is/was ook een beknopte benchmark, die is wel weer terug te krijgen. Maar is zoiets handig om te checken of ik weer toe ben aan een clean install, en zoja welke benchmark is dan handig ?
Ik heb eens betaald voor Adobe Premiere en heb het nooit echt goed gekregen zodat de nvidia kaart ook goed benut werd, toen heb ik eens een soort benchmark van pudget gedownload en gedraaid. Maar nooit de nvidia kaart goed werkend kunnen krijgen in Premiere. Hier kun je ze vinden:
https://www.pugetsystems.com/benchmarks/