Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:32

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Mel33 schreef op maandag 28 december 2020 @ 11:17:
[...]

Nou het is er alleen maar slechter op geworden met de versie 8
Bah wat een troep die wifi in die compal connect box. Alles hangt en stokt als een gek.
Alsof ze het slechter maken en jou die wifi extender willen aansmeren.

Ik zit op max 5 meter van de modem en door een gipsmuur.
Ik wil weer terug naar 7
Kan dat?
Waardeloos dat het alleen maar slechter is geworden.

Ik heb geen idee of je terug kan naar de vorige versie. Lijkt mij niet omdat ze deze nu aan het uitrollen zijn maar voor een exact antwoord kan je het beste Ziggo berichten.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-10 13:07
Nikey3 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:12:
[...]

Precies de vraag die ik ook heb. Overal UTP kabels, maar ik wil graag 2 a 3 AP toevoegen die lekker samenwerken met de Ziggo modem.

In de de buurt heeft iedereen Ziggo, want ADSL is traag en glas zit nog niet in de pijpleiding. Maar ik vernam dat de TP-link Deco M4 heel beperkt is qua instellingen van channels e.d.

Dus ik sta open voor andere oplossingen.
Hier nog één ;)
tazmaniankoala schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 15:14:
[...]

Ik heb de Deco M4 set van Ziggo, ik moet je inderdaad meededelen dat deze qua instellingen erg beperkt is.
het doet wat het moet doen voor de "gemiddelde Ziggo klant", relatief makkelijk installeren en verder niet meer naar omkijken.
Wil je meer functionaliteit, dan moet je gaan kijken bij de uitgebreidere versies van Mesh-netwerken. De Deco M4 lijkt echt in de markt gezet te zijn als basis-uitvoering.
Die heb ik ook aangeschaft: prijs was via Ziggo goed te verantwoorden. Resultaat was alleen bedroevend: haalde ongeveer de helft tot een 3e van mijn snelheid in vergelijk met de WiFi van de ConnectBox :'(

Zelfs met muren ertussen, verder verspringt de WiFi niet logisch: zit je bijna naast een M4-unit, pikt hij alsnog het signaal verder op. Ter indicatie: ik haal 480 Mbs rechtstreeks op de ConnectBox en krap 200 met de M4 ertussen. De eerste M4 is (conform instructie van Ziggo) aangesloten met een Cat5E-kabel en dan van hieruit de rest verder om het op te pakken (1e verdieping en een 2e op de begane grond).

Ik zou het liefst de WiFi zoals de ConnectBox die geeft overal hebben (qua snelheid en stabiliteit). Blijkt nog best een puzzel.

[ Voor 4% gewijzigd door ralphilosophy op 28-12-2020 14:17 ]

“The greatest teacher, failure is”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
devil-strike schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 16:35:
[...]

Het is onmogelijk om 2 zenders tegelijk tedecoderen via 1 ci+ module, dus de sony kan het ook niet, wat de sony wel kan met 1 module is 1 encrypted zender opnemen en 1 zonder.
Met de nieuwe CI+ 1.4 module kan dat dus wel en die hebben wij ook in onze Sony TV en werkt prima.

https://gezindheid.nl/het-verschil-tussen-ci-1-3-en-ci-1-4/

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:29
Technomania schreef op maandag 28 december 2020 @ 12:20:
[...]

Waardeloos dat het alleen maar slechter is geworden.

Ik heb geen idee of je terug kan naar de vorige versie. Lijkt mij niet omdat ze deze nu aan het uitrollen zijn maar voor een exact antwoord kan je het beste Ziggo berichten.
Nu vanavond weer beter met wifi, heb niks veranderd, afgezien van gister paar keer aan en uit doen. We gaan het aanzien.

@temp00 @valkenier @TFHfony is deze members home ook webspace? http://members.home.nl/

[ Voor 4% gewijzigd door Mel33 op 28-12-2020 22:27 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34
Mel33 schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:26:
[...]

Nu vanavond weer beter met wifi, heb niks veranderd, afgezien van gister paar keer aan en uit doen. We gaan het aanzien.

@temp00 @valkenier @TFHfony is deze members home ook webspace? http://members.home.nl/
members.home.nl was inderdaad de server voor de webspace van klanten, maar linkt nu door naar mijn ziggo blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
valkenier schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:38:
[...]

members.home.nl was inderdaad de server voor de webspace van klanten, maar linkt nu door naar mijn ziggo blijkbaar.
Oh ik kan nog wel een site bereiken via die url members.home.nl/woord/woord/woord.html (prive url)
Hm, kan je zakelijk nog wel webspace hebben?, misschien is deze url van een zakelijke klant

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:34
Mel33 schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:45:
[...]

Oh ik kan nog wel een site bereiken via die url members.home.nl/woord/woord/woord.html (prive url)
Hm, kan je zakelijk nog wel webspace hebben?, misschien is deze url van een zakelijke klant
Als je de hele URL niet geeft kunnen wij daar weinig over zeggen, toch? Blijkbaar is die site nog steeds beschikbaar, maar webspace gaat gewoon verdwijnen uit het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
valkenier schreef op maandag 28 december 2020 @ 22:57:
[...]

Als je de hele URL niet geeft kunnen wij daar weinig over zeggen, toch? Blijkbaar is die site nog steeds beschikbaar, maar webspace gaat gewoon verdwijnen uit het aanbod.
Het is een openbare site met als begin url... http://members.home.nl/ en je hoeft niet in te loggen
Als onderin copyright 2020 straks in 2021 veranderd wordt hij nog bijgehouden, het kan nu gewoon vergeten zijn sinds de @home tijd.

Ik wil hem wel delen maar er komen maar 500 bezoekers ofzo, ik zie hem al jaren, sinds 1998, en ik geloof dat het veel door-gelinkte site zijn, die je dan als live tegels ziet.

Handig en zou jammer zijn als die weggaat. vooralsnog staat het dus nog op de webspace van member home, als ik mij niet vergis, is dat ook de echte/ware url.

Apart dat hij er dan nog is. maar het is nog niet zo lang dat ze stoppen ermee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:24
Crawl NL schreef op zondag 27 december 2020 @ 12:54:
[...]

Dus al sinds eind september zonder internet? Jeetje, dat kan toch in 2020 niet meer waar zijn. Heb je dan geen optie naar adsl of glasvezel?
Ik verblijf niet in die woning maar een familielid is gehecht aan het oude bijbehorende emailadres dus laten we het voortsudderen... Maar om even te omschrijven wat voor zooitje het bij Ziggo is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:34
HereIsTom schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:42:
[...]

Met de nieuwe CI+ 1.4 module kan dat dus wel en die hebben wij ook in onze Sony TV en werkt prima.

Dat zeg ik dus ook, met vorige versies is het niet mogelijk, alleen met 1.4 en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-10 13:39
Crawl NL schreef op zondag 27 december 2020 @ 07:44:
Food for thought mocht je in deze periode willen overstappen naar een ander pakket bij Ziggo.

Na jaren gebruik zonder enige storing van betekenis heb ik na het overstappen van Internet/TV Complete naar Internet/TV Max nu al 6 dagen geen internet meer. Ik heb een Horizon mediabox en deze is vervangen door een Connect en Next box.

De Connect box staat nu dus al 6 dagen te knipperen. Ik heb inmiddels 4 verschillende klantenservice medewerkers gesproken en bezoek gehad van een monteur maar er is niemand die mij kan helpen. Het schijnt dat er nog een activatie doorgevoerd moet worden van het modem welke is vast gelopen in het geautomatiseerd systeem van Ziggo. Het probleem is al geëscaleerd maar na 6 dagen nog steeds geen internet. Het escalatie proces van Ziggo is dus ook een wassen neus.

Dit probleem schijnt dus al enkele maanden te spelen maar tot op heden is hiervoor nog geen oplossing gevonden. Klanten worden hierop niet gewezen en worden zo opgezadeld met de problemen die spelen binnen Ziggo. In plaats van de klant erop te wijzen worden ze misleid en kunnen ze geen kant op. ADSL is geen optie voor ons (echt te traag) en glasvezel is niet aanwezig. Heb cijfers gezien op het community forum van Ziggo dat het zich voordoet bij 20% van de klanten.

Bezint dus eer gij begint.
Hier dus vrijwel hetzelfde verhaal. Ik heb eigenlijk al jaren probleemloos internet via ziggo, maar zat nog op een oud abonnement en kreeg ook het idee dat het modem (technicolor tc7200 :r ) op zijn einde zit (ondanks de bridge modus).

Door 2 euro meer p/m kwam ik ook op het 500 Mbit abonnement en heel gauw een nieuw modem mogen ontvangen, de connectbox. Eerder heb ik dit modem ook bij mijn ouders geactiveerd binnen een half uur, dit verliep toen prima.

Echter was dit bij mij vorige week een ander verhaal, ik kreeg bijna een hartaanval toen ik 2 dagen voor kerst de helpdesk medewerker sprak. Administratief zou er iets in de back-end niet goed staan en hierdoor moet er manueel iets worden hersteld wat de helpdesk medewerker natuurlijk logisch gezien niet zelf kan doen. Het zou binnen een week opgelost moeten worden en tot die tijd zou ik geen internet hebben. De medewerker vroeg nog of ik toevallig vodaphone had, want dan kon hij even mijn bundels op unlimited zetten, zodat we tijdens de kerst internet hebben, echter hebben wij geen vodaphone.

Ik zag mijn vrouw ook al wit aanlopen, want in COVID-19 tijd met een huis vol kids geen internet gaat hem niet worden...

Aan de helpdesk medewerker vroeg ik nog of ik mijn oude modem nog zou werken, dit kon hij niet aangeven behalve dan dat het een poging waard zou zijn. Toen ik mijn oude tc7200 weer aansloot werkte het helaas niet, maar ik vertrouwde het niet, dus heb ik de TC7200 nogmaals reset en weer opnieuw in bridge gezet en toen kreeg ik weer internet.

Zodra het TC7200 modem stopt met functioneren zou dat een indicator moeten zijn om opnieuw mijn connectbox aan te sluiten, maar inmiddels zijn we dus een week verder en er is nog steeds niks gewijzigd.

Mijn advies is om het met je oude modem te proberen.

Overigens zeer bizar dat dit nog kan in 2020, want voor hetzelfde geld had ik nu al een week geen internet gehad. Daarnaast gaf de medewerker aan dat dit in het begin van het jaar nog veel erger was en het heel vaak voor kwam, vermoedelijk omdat het geautomatiseerde systeem toen live is gegaan.

Vandaag ga ik ze maar weer eens bellen, want ik heb ook nog niet mijn nieuwe snelheden, want dit is gekoppeld aan het nieuwe modem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HereIsTom schreef op maandag 28 december 2020 @ 21:42:

Welke CI+ 1.4 module hebben jullie dan? En waar kan je die kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:12
PacinoAllstars schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 11:54:
[...]
Hier dus vrijwel hetzelfde verhaal. Ik heb eigenlijk al jaren probleemloos internet via ziggo, maar zat nog op een oud abonnement en kreeg ook het idee dat het modem (technicolor tc7200 :r ) op zijn einde zit (ondanks de bridge modus).

Door 2 euro meer p/m kwam ik ook op het 500 Mbit abonnement en heel gauw een nieuw modem mogen ontvangen, de connectbox. Eerder heb ik dit modem ook bij mijn ouders geactiveerd binnen een half uur, dit verliep toen prima.

Echter was dit bij mij vorige week een ander verhaal, ik kreeg bijna een hartaanval toen ik 2 dagen voor kerst de helpdesk medewerker sprak. Administratief zou er iets in de back-end niet goed staan en hierdoor moet er manueel iets worden hersteld wat de helpdesk medewerker natuurlijk logisch gezien niet zelf kan doen. Het zou binnen een week opgelost moeten worden en tot die tijd zou ik geen internet hebben. De medewerker vroeg nog of ik toevallig vodaphone had, want dan kon hij even mijn bundels op unlimited zetten, zodat we tijdens de kerst internet hebben, echter hebben wij geen vodaphone.

Ik zag mijn vrouw ook al wit aanlopen, want in COVID-19 tijd met een huis vol kids geen internet gaat hem niet worden...

Aan de helpdesk medewerker vroeg ik nog of ik mijn oude modem nog zou werken, dit kon hij niet aangeven behalve dan dat het een poging waard zou zijn. Toen ik mijn oude tc7200 weer aansloot werkte het helaas niet, maar ik vertrouwde het niet, dus heb ik de TC7200 nogmaals reset en weer opnieuw in bridge gezet en toen kreeg ik weer internet.

Zodra het TC7200 modem stopt met functioneren zou dat een indicator moeten zijn om opnieuw mijn connectbox aan te sluiten, maar inmiddels zijn we dus een week verder en er is nog steeds niks gewijzigd.

Mijn advies is om het met je oude modem te proberen.

Overigens zeer bizar dat dit nog kan in 2020, want voor hetzelfde geld had ik nu al een week geen internet gehad. Daarnaast gaf de medewerker aan dat dit in het begin van het jaar nog veel erger was en het heel vaak voor kwam, vermoedelijk omdat het geautomatiseerde systeem toen live is gegaan.

Vandaag ga ik ze maar weer eens bellen, want ik heb ook nog niet mijn nieuwe snelheden, want dit is gekoppeld aan het nieuwe modem.
Mooi balen dus ook. Gelukkig heb je nog internet. Ik kan de Horizon box niet resetten. Sinds vorige week haal ik h’m s’nachts van de stroom af maar de volgende ochtend nog steeds geen connectie. Kan h’m zelfs niet resetten naar de fabrieksinstellingen, als ik dat wil krijg ik ook een foutmelding.

Heb gisteren ook weer contact gehad (inmiddels al 9 contactmomenten verder) en nu is wederom een escalatie doorgevoerd. Voor mijn gevoel glijd mijn probleem steeds verder weg van een snelle oplossing |:(
Mijn vrouw en ik werken ook thuis maar nu dus via een 4g verbinding. Dit werkt met de software waar wij mee moeten werken verre van ideaal. Hier ook af en toe frustratie omdat de verbinding weg valt of het niet aan kan. Daar komen volgende week ook nog 2 schoolgaande pubers bij.

We hadden gehoopt op een fijne afsluiting dit jaar. Het was al niet best met alle omstandigheden maar Ziggo gooit er voor ons nog een schepje bovenop. En tuurlijk waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt maar wees dan eerlijk en transparant. Nu hebben ze willens en wetens mij een pakket aangesmeerd met achterliggende problematiek die al maanden speelt. Had mij als klant toch een keuze gelaten.

Straks ook maar weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

silmaril8 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:07:
[...]
@HereIsTom zou deze vraag moeten kunnen beantwoorden, die heeft er tenslotte een in zijn Sony zitten ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Crawl NL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:22:
[...]

Mooi balen dus ook. Gelukkig heb je nog internet. Ik kan de Horizon box niet resetten. Sinds vorige week haal ik h’m s’nachts van de stroom af maar de volgende ochtend nog steeds geen connectie. Kan h’m zelfs niet resetten naar de fabrieksinstellingen, als ik dat wil krijg ik ook een foutmelding.

Heb gisteren ook weer contact gehad (inmiddels al 9 contactmomenten verder) en nu is wederom een escalatie doorgevoerd. Voor mijn gevoel glijd mijn probleem steeds verder weg van een snelle oplossing |:(
Mijn vrouw en ik werken ook thuis maar nu dus via een 4g verbinding. Dit werkt met de software waar wij mee moeten werken verre van ideaal. Hier ook af en toe frustratie omdat de verbinding weg valt of het niet aan kan. Daar komen volgende week ook nog 2 schoolgaande pubers bij.

We hadden gehoopt op een fijne afsluiting dit jaar. Het was al niet best met alle omstandigheden maar Ziggo gooit er voor ons nog een schepje bovenop. En tuurlijk waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt maar wees dan eerlijk en transparant. Nu hebben ze willens en wetens mij een pakket aangesmeerd met achterliggende problematiek die al maanden speelt. Had mij als klant toch een keuze gelaten.

Straks ook maar weer eens bellen.
Vreselijk. Ik vermoed zelfs dat de engineers die dit handmatig moeten herstellen in back-end gewoon vrij zijn. Het blijft natuurlijk speculeren, maar min of meer proefte ik wel dat in het gesprek.

Wat me bij jou opvalt is wel dat ze eerst monteurs etc hebben gestuurd. Bij mij zag de helpdesk meteen dat er administratiefs iets niet goed stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
PacinoAllstars schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:58:
[...]
Vreselijk. Ik vermoed zelfs dat de engineers die dit handmatig moeten herstellen in back-end gewoon vrij zijn. Het blijft natuurlijk speculeren, maar min of meer proefte ik wel dat in het gesprek.

Wat me bij jou opvalt is wel dat ze eerst monteurs etc hebben gestuurd. Bij mij zag de helpdesk meteen dat er administratiefs iets niet goed stond.
Ik krijg elke keer iets anders te horen waardoor ik het gevoel heb dat mijn probleem steeds verder van een oplossing komt te staan, zoals ik al eerder aangaf.

Nogmaals, niets ten nadele van de eerste lijn. Die handelt ook maar naar wat opgedragen wordt. Het management van Ziggo daarentegen zou zich toch werkelijk dood moeten schamen. Hoe haal je het in het hoofd om klanten in een fuik te sturen van problemen waarvan je weet dat die al maanden spelen.

Ik zou toch graag een keer een verantwoordelijke willen spreken en benieuwd waarom ze dit doen. Ik heb vanwege mijn frustratie een instructie geschreven die de klantenservice had kunnen gebruiken om klanten op de problematiek te wijzen. Binnen 10 minuten geschreven en op het community forum van Ziggo gezet. Helpt niets en dat weet ik, maar als ik zoiets in 10 minuten kan waarom laat zo’n bedrijf als Ziggo zoiets maanden lang doormodderen.

Nee, Ziggo is hier niet om de wereld een beetje mooier te maken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:02
Beste tweakers,

Vandaag mijn Ziggo next box en modem aangesloten.
Internet werkt prima gelukkig alleen krijg ik de next box niet werkend.
Ik krijg netjes het welkomstscherm etc te zien maar daarna gaat het scherm op zwart. Volgens de helpdesk kan mijn tv/versterker de resolutie gewoon niet aan. Ik heb een oudere full hd tv en versterker, geen 4k.
Klopt het dat die next box op 4k signaal uitstuurt?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
wokkelz schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:07:
Beste tweakers,

Ik krijg netjes het welkomstscherm etc te zien maar daarna gaat het scherm op zwart. Volgens de helpdesk kan mijn tv/versterker de resolutie gewoon niet aan. Ik heb een oudere full hd tv en versterker, geen 4k.

Bedankt
Hoe heb je de Next precies aangesloten? Via de versterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wokkelz schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:07:
Beste tweakers,

Bedankt
Ik heb ook een gewone full HD tv en daar mee werkt de Next box gewoon goed. Ik heb deze wel direct aangesloten op de tv. Probeer dat eens, met de bijgeleverde kabel.

Voor Next hebben we overigens een apart topic: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:02
silmaril8 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 14:09:
[...]

Hoe heb je de Next precies aangesloten? Via de versterker?
Ik heb via de versterker geprobeerd en direct op de tv, beide zelfde resultaat. Welkomst scherm en daarna zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
silmaril8 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 12:07:
[...]

Deze 1.4 module hebben wij van Ziggo zelf gekregen, na vragen voor omruilen oude UPC box voor een CI+ module.
Waar je ‘m kan kopen buiten Ziggo om weet ik helaas niet.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Crawl NL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 13:20:
[...]

Ik krijg elke keer iets anders te horen waardoor ik het gevoel heb dat mijn probleem steeds verder van een oplossing komt te staan, zoals ik al eerder aangaf.

Nogmaals, niets ten nadele van de eerste lijn. Die handelt ook maar naar wat opgedragen wordt. Het management van Ziggo daarentegen zou zich toch werkelijk dood moeten schamen. Hoe haal je het in het hoofd om klanten in een fuik te sturen van problemen waarvan je weet dat die al maanden spelen.

Ik zou toch graag een keer een verantwoordelijke willen spreken en benieuwd waarom ze dit doen. Ik heb vanwege mijn frustratie een instructie geschreven die de klantenservice had kunnen gebruiken om klanten op de problematiek te wijzen. Binnen 10 minuten geschreven en op het community forum van Ziggo gezet. Helpt niets en dat weet ik, maar als ik zoiets in 10 minuten kan waarom laat zo’n bedrijf als Ziggo zoiets maanden lang doormodderen.

Nee, Ziggo is hier niet om de wereld een beetje mooier te maken helaas.
Zojuist gesproken met ziggo of er met de status manual resolution wat gedaan is.

Het is nu precies een week na datum sinds ik had gebeld.

De helpdesk gaf aan status onwijzigd en zei tevens dat ze met hun rug tegen de muur staan toen ik vroeg naar een tijdspad voor het activeren van het nieuwe modem. Ze weten niks, er moeten poppetjes komen het zou zo maar 2 weken kunnen duren.

Mijn zorg ging uit naar het feit dat ik opeens geen internet meer zou hebben op mijn oude modem, maar die blijft wel werken totdat ze het in de backend hebben gemaakt.

Ik vroeg door naar dit probleem. Er werd aangegeven dat er fouten zaten in het order systeem waardoor er veel orders verloren zijn gegaan en er zaken hangen etc.

Sterkte, ik heb nog internet maar in jouw geval moet je er nog van uitgaan dat je nog 2 weken wellicht geen internet hebt.

Bizar, godzijdank werkt mijn oude kak tc7200 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
@Crawl NL @PacinoAllstars Zou ziggo met veel uitval van essentieel personeel zitten, COVID19. Want jullie hebben echt hardware problemen, of iig er moet fysiek ingegrepen worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 29-12-2020 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Mel33 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:31:
@Crawl NL @PacinoAllstars Zou ziggo met veel uitval van essentieel personeel zitten, COVID19. Want jullie hebben echt hardware problemen, of iig er moet fysiek ingegrepen worden.
Niet zozeer hardware probleem.

Het is een automatisch proces als je het modem aanmeld. Daar gaat iets in fout in de workflow en vervolgens moet iemand dat in de backend bij elkaar hacken zodat het weer werkt.

Dat bij elkaar hacken is een dingetje daar, wellicht door covid, in ieder geval heb ik het geluk dat ik nog internet heb met me hele oude modem maar de meeste hebben niks in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Ik heb ook weer contact gehad. Mij werd nu verteld dat alles bij mij was doorgevoerd en alles goed zou moeten staan. Ik werd warempel zelfs doorverbonden naar een ‘technische’ afdeling die dit bevestigde.

Toch komt het modem niet online. Hiervoor is een monteur ingepland. Deze komt morgen langs.

Na 10 telefonische contacten en bezoek van 2 maal een monteur ben ik erg benieuwd of dit morgen opgelost gaat worden 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Crawl NL schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 19:56:
Ik heb ook weer contact gehad. Mij werd nu verteld dat alles bij mij was doorgevoerd en alles goed zou moeten staan. Ik werd warempel zelfs doorverbonden naar een ‘technische’ afdeling die dit bevestigde.

Toch komt het modem niet online. Hiervoor is een monteur ingepland. Deze komt morgen langs.

Na 10 telefonische contacten en bezoek van 2 maal een monteur ben ik erg benieuwd of dit morgen opgelost gaat worden 🤞
Slaat nergens op, wat kan die monteur gaan doen. Ik hoop het voor je dat goed komt morgen, ben benieuwd. Heel tegenstrijdig met mijn verhaal dat ik te horen kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
PacinoAllstars schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:57:
[...]
Slaat nergens op, wat kan die monteur gaan doen. Ik hoop het voor je dat goed komt morgen, ben benieuwd. Heel tegenstrijdig met mijn verhaal dat ik te horen kreeg...
Ik moet ook maar afgaan wat ze zeggen. Ze zeiden wel dat alles goed stond in de administratie nu. Eerst maar eens zien morgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Crawl NL op 29-12-2020 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
remco_k schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 21:58:
[...]

Wat hardware-lover met zijn knipoog wil zeggen is dat er geen abbo vorm bij Ziggo bestaat zonder TV erin.

Of zoals dat mooi duidelijk in de TS staat beschreven:

[...]
Huh, maar ik kan het hier letterlijk selecteren (als nieuwe klant)? :+ Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mGHLDKH0xj7C0om0dhFpMa9oq0U=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aIihweZZsw5BtxZtiZYUW5Gz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fylax schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:48:
[...]

Huh, maar ik kan het hier letterlijk selecteren (als nieuwe klant)? :+ [Afbeelding]
Er staat toch ‘Kabel TV’?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Fylax schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:48:
[...]

Huh, maar ik kan het hier letterlijk selecteren (als nieuwe klant)? :+ [Afbeelding]
Je besteld dan gewoon Digitale KabelTV, alleen niet interactief. Je kan dan dus het standaard pakket met 4 HD Zenders (NPO1,2,3 & het vrije Ziggo Sport kanaal 14) en de rest SD ontvangen. Deze zitten zonder codering op de kabel.

[ Voor 15% gewijzigd door TFHfony op 29-12-2020 21:58 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PacinoAllstars schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 20:57:
[...]

Kan filter zijn dat niet goed staat of kabel die kapot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

HereIsTom schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:50:
[...]
Deze 1.4 module hebben wij van Ziggo zelf gekregen, na vragen voor omruilen oude UPC box voor een CI+ module.
Waar je ‘m kan kopen buiten Ziggo om weet ik helaas niet.
Om het plaatje volledig te krijgen, om welke (Nagravision) CI+ module gaat het dan (productcode of opschriften)? Linkje naar productpagina bij Ziggo is ook prima, ze hebben ze in een overzichtje staan daar.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-09 13:39
meesje schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:55:
[...]

Er staat toch ‘Kabel TV’?
Ok, fair. Maar als je je abonnement wijzigt in MijnZiggo, dan heb je dus niet de optie om Interactieve Televisie te wijzigen naar Kabel TV, dat was meer mijn punt (maar misschien niet goed verwoord). Ofwel, ik kan niet dezelfde prijs krijgen als op de website staat (zonder actiekortingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Fylax schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:24:
[...]
Ok, fair. Maar als je je abonnement wijzigt in MijnZiggo, dan heb je dus niet de optie om Interactieve Televisie te wijzigen naar Kabel TV, dat was meer mijn punt (maar misschien niet goed verwoord). Ofwel, ik kan niet dezelfde prijs krijgen als op de website staat (zonder actiekortingen)
Zou je denken? ;)
Fylax schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 17:11:
Hee! Even een vraagje, wij hebben dus nu al meer dan een jaar een Ziggo Internet & TV Complete. Van de televisie maken we geen gebruik meer maar een snelheidsupgrade zou wel leuk zijn (1000 Mbit/s zou mogelijk moeten zijn zeggen ze). Nu wil ik in Mijn Ziggo het abonnement wijzigen, zie wel dat ik kan upgraden en de Tv kan downgraden, maar ik wil de televisie er helemaal uithebben. Dat lijkt niet te kunnen? Moet ik dan toch maar gaan bellen? :+ Dacht het wel even makkelijk via internet te doen

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fylax schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:24:
[...]

Je kan geen enkele hoofddienst opzeggen via mijn Ziggo. Want dat is wat je in feite wilt. Interactieve TV opzeggen. Dit kan ook niet met telefonie of Internet. Daarvoor moet je vooralsnog bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:11

RVW

Flozem schreef op dinsdag 22 december 2020 @ 08:06:
[...]

Dikke onzin. Mijn modem zit ook aangesloten op een door Ziggo ondersteunde versterker (dat ding dat ze zelf verkopen, en waarbij een instructie zit het modem op de 0dB uitgang te plaatsen). Het enige dat je met die losse splitter bereikt, is dat je tv signaal mogelijk wat zwakker wordt.

Voor de goede orde: ik haal 500/40 met gemak.
Helaas blijk je gelijk te hebben ;) Heb de splitter en kabel ontvangen en geïnstalleerd, maar ondanks dat de signaalwaarden op het modem wel iets beter zijn (maar die waren al niet slecht om mee te beginnen), is de snelheid nog steeds max 180/25. Denk dat er toch maar even een monteur moet langskomen. Misschien toch het modem dat een beetje gaar is, die is ook al 8 jaar oud ofzo (cisco epc3928).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mitchie_
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:09
RVW schreef op woensdag 30 december 2020 @ 10:55:
[...]

Helaas blijk je gelijk te hebben ;) Heb de splitter en kabel ontvangen en geïnstalleerd, maar ondanks dat de signaalwaarden op het modem wel iets beter zijn (maar die waren al niet slecht om mee te beginnen), is de snelheid nog steeds max 180/25. Denk dat er toch maar even een monteur moet langskomen. Misschien toch het modem dat een beetje gaar is, die is ook al 8 jaar oud ofzo (cisco epc3928).
Bij ons heeft de Ziggo monteur vorig jaar ook de aansluiting in de wandcontact doos vervangen. Nadien hebben we eindelijk stabiele internet verbinding. Misschien dat bij jouw dat ook het geval is want ik had ook al alles vervangen wat ik zelf kon vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
hardware-lover schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 22:16:
[...]

Om het plaatje volledig te krijgen, om welke (Nagravision) CI+ module gaat het dan (productcode of opschriften)? Linkje naar productpagina bij Ziggo is ook prima, ze hebben ze in een overzichtje staan daar.
Het is de SmarDTV CI+ module;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYyEZocGwIs4YHUIvFkaPcQ6o-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZkabYs4eX6rc28Hi0l3UWCzI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:16
Ik heb een bijzonder probleem.
Wanneer ik thuis werk op de laptop van mijn werkgever kan ik alles web based benaderen. Echter de volgende twee programma’s werken niet via mijn ziggo aansluiting:
Outlook en Skype voor Business. (zijn dus geen web based programma’s)

Ik heb heb de ConnectBox Arris modem type CH7465

Uiteraard eerst de helpdesk van de werkgever gebeld en na onderzoek gaven zij aan dat dit aan Ziggo zou liggen. Vond het een vreemd antwoord maar om het te controleren heb ik een hotspot gemaakt op mijn mobiel (t-mobile) daarmee de zakelijke laptop verbonden en warempel werkte skype voor business en outlook gewoon. Daarna naar een familie lid met Ziggo aansluiting maar met een ander modem (Cisco EPC3925) en ook daar werken de genoemde programma’s.

Gebeld met Ziggo helpdesk die niet veel verder kwamen dan in de laptop het IPv6 protocol uit te schakelen, maar dat hielp niets. Verder gaf hij aan dat hij niets meer kon doen en dat het modem te nieuw was om zomaar om te ruilen.

Uiteindelijk bij mijn buren geweest die ook bij Ziggo zitten en hetzelfde modem hebben en daar werkt mijn zakelijke laptop ook met bovengenoemde programma’s. (zij hebben echter een lagere snelheid tov van ons) Het lijkt er sterk op dat dit aan mijn modem/aansluiting ligt.

P.S. Laptop pas een maand in mijn bezit en sinds die tijd is de situatie zoals hierboven omschreven. Hiervoor geen zakelijke laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Laatst online: 14:39
chippie777 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:31:
Ik heb een bijzonder probleem.
Wanneer ik thuis werk op de laptop van mijn werkgever kan ik alles web based benaderen. Echter de volgende twee programma’s werken niet via mijn ziggo aansluiting:
Outlook en Skype voor Business. (zijn dus geen web based programma’s)

Ik heb heb de ConnectBox Arris modem type CH7465

Uiteraard eerst de helpdesk van de werkgever gebeld en na onderzoek gaven zij aan dat dit aan Ziggo zou liggen. Vond het een vreemd antwoord maar om het te controleren heb ik een hotspot gemaakt op mijn mobiel (t-mobile) daarmee de zakelijke laptop verbonden en warempel werkte skype voor business en outlook gewoon. Daarna naar een familie lid met Ziggo aansluiting maar met een ander modem (Cisco EPC3925) en ook daar werken de genoemde programma’s.

Gebeld met Ziggo helpdesk die niet veel verder kwamen dan in de laptop het IPv6 protocol uit te schakelen, maar dat hielp niets. Verder gaf hij aan dat hij niets meer kon doen en dat het modem te nieuw was om zomaar om te ruilen.

Uiteindelijk bij mijn buren geweest die ook bij Ziggo zitten en hetzelfde modem hebben en daar werkt mijn zakelijke laptop ook met bovengenoemde programma’s. (zij hebben echter een lagere snelheid tov van ons) Het lijkt er sterk op dat dit aan mijn modem/aansluiting ligt.

P.S. Laptop pas een maand in mijn bezit en sinds die tijd is de situatie zoals hierboven omschreven. Hiervoor geen zakelijke laptop.
Klinkt als een instelling, heb je zelf aanpassingen gedaan in het modem c.q. het modem al eens naar fabrieksinstellingen gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-10 13:46
Gisteren mijn installatie pakket ontvangen en gelijk maar geprobeerd het modem te installeren.
Ik stap over van KPN alles in een naar Ziggo Complete.
Alles werkt eigenlijk out of the box _/-\o_
Wat ze alleen vandaag pas konden doen (abbo ging vandaag in) was mijn modem in bridge zetten.
Dit wil ik omdat ik er een TP-link Deco M4 set bij heb genomen en deze als router wil gebruiken om zo alle mogelijkheden (parental control :P ) te kunnen benutten.

Ook dat is vanmorgen gedaan en 'alles' werkt als een zonnetje.

Enige wat ik nog moet doen is de utp van meterkast naar woonkamer vervangen door utp + Coax.
Dat staat vandaag op de planning.

So far so good _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
SirMemeAlot schreef op woensdag 30 december 2020 @ 12:33:
[...]

Klinkt als een instelling, heb je zelf aanpassingen gedaan in het modem c.q. het modem al eens naar fabrieksinstellingen gereset?
Niet anders dan netwerknaam en wachtwoord. Inmiddels harde reset gedaan zonder resultaat. Modem teruggezet naar fabrieksinstellingen ook zonder resultaat.
Ze gaan een vervangend modem opsturen. Fingers crossed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
Monteur is geweest en nu blijkt dat het modem toch defect is. Modem swap uitgevoerd alleen loopt deze swap nu weer vast in het systeem van Ziggo.

Monteur heeft een ticket aangemaakt. Ziggo moet deze dus ‘handmatig’ activeren. Met andere woorden, gelieve weer achter aan te sluiten en codewoord ‘succes ermee’.

Na 9 dagen zonder internet, 13 contactmomenten en 2 monteurs verder, ziet het naar uit dat het nog wel even kan duren zoals PacinoAllstars al aangaf :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Crawl NL schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:03:
Monteur is geweest en nu blijkt dat het modem toch defect is. Modem swap uitgevoerd alleen loopt deze swap nu weer vast in het systeem van Ziggo.

Monteur heeft een ticket aangemaakt. Ziggo moet deze dus ‘handmatig’ activeren. Met andere woorden, gelieve weer achter aan te sluiten en codewoord ‘succes ermee’.

Na 9 dagen zonder internet, 13 contactmomenten en 2 monteurs verder, ziet het naar uit dat het nog wel even kan duren zoals PacinoAllstars al aangaf :N
Jemig wat suf. Heb je ze al gepolst naar een 4G middel ter overbrugging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
stormfly schreef op woensdag 30 december 2020 @ 15:05:
[...]
Jemig wat suf. Heb je ze al gepolst naar een 4G middel ter overbrugging?
Hebben ze inderdaad aangeboden maar we zitten bij Tele2 qua mobiel.

Net weer met klantenservice gebeld, wordt met 24 uur weer teruggebeld. Wat een soap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Crawl NL schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:27:
[...]

Hebben ze inderdaad aangeboden maar we zitten bij Tele2 qua mobiel.

Net weer met klantenservice gebeld, wordt met 24 uur weer teruggebeld. Wat een soap.
Das dan ook niet echt een service aanbieding als je dan ook nog een tel abbo moet hebben van hun of Vodafone. Maar een onbeperkt data simmetje is toch in 1 dag opgestuurd, of in toekomst een esim even onbeperkt maken. Maar 9dagen zo laten is wel erg.

Maar zou je op de hotspot van ziggo kunnen? (Kan je aanzetten in je ziggo account)
Is er niet toevallig een buur in de buurt met ziggo, en zijn hotspot aan, dan heb je iig wat.
@PacinoAllstars

En dat heb je dan zelf opgelost!!
Heel slecht van ziggo dat ze geen opties geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:50
chippie777 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:57:
[...]

Niet anders dan netwerknaam en wachtwoord. Inmiddels harde reset gedaan zonder resultaat. Modem teruggezet naar fabrieksinstellingen ook zonder resultaat.
Ze gaan een vervangend modem opsturen. Fingers crossed.
Als je dezelfde programma's op een ander apparaat binnen je eigen netwerk kan gebruiken, dan ligt het aan je apparaat. Werkt dat niet zit er iets niet lekker in je netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
@Messje dat is wel duidelijk maar wat? Rechtstreeks op het Ziggo modem via WiFi aangesloten geeft nog steeds het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Mel33 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:43:
[...]

Das dan ook niet echt een service aanbieding als je dan ook nog een tel abbo moet hebben van hun of Vodafone. Maar een onbeperkt data simmetje is toch in 1 dag opgestuurd, of in toekomst een esim even onbeperkt maken. Maar 9dagen zo laten is wel erg.

Maar zou je op de hotspot van ziggo kunnen? (Kan je aanzetten in je ziggo account)
Is er niet toevallig een buur in de buurt met ziggo, en zijn hotspot aan, dan heb je iig wat.
@PacinoAllstars

Eens, een tijdelijke oplossing (sim) zou bij ZiggoVodafone voor de hand liggen. Helaas kiezen ze ervoor om door te modderen. Morgen wordt ik weer gebeld, dag 10 zonder internet. Oud/nieuw en weekend, zal nog wel even duren ben ik bang |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
chippie777 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 17:12:
@Messje dat is wel duidelijk maar wat? Rechtstreeks op het Ziggo modem via WiFi aangesloten geeft nog steeds het probleem.
Een ander apparaat werkt wel? Kan vanalles zijn. Al je virusscanners/malwarebytes etc al eens uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:56
Weet iemand of je nog bij ziggo voortijdig (voordat je abonnement afgelopen is) je op kan bellen voor een nieuwe leuke deal. Mijn actietarief is al een tijdje voorbij. Heeft iemand daar recentelijk ervaring mee?

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik dacht al dat het me bekend voorkwam, je had eerder problemen met deze CAM? HereIsTom in "[Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10"

Nu weet ik niet of ik er overheen gelezen heb, maar wat was het probleem toen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Captain Planet schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:31:
Weet iemand of je nog bij ziggo voortijdig (voordat je abonnement afgelopen is) je op kan bellen voor een nieuwe leuke deal. Mijn actietarief is al een tijdje voorbij. Heeft iemand daar recentelijk ervaring mee?
Ja ik geprobeerd, en kreeg een nee, en kan pas in maart veranderen.
Dus 4 maand voor einde zoals bij telefoon abonnementen doen ze bij ziggo iig niet.

Maar nooit geschoten is altijd mis heh.
Dus succes je kan altijd proberen als het voor jou korter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
hardware-lover schreef op woensdag 30 december 2020 @ 21:48:
[...]

Ik dacht al dat het me bekend voorkwam, je had eerder problemen met deze CAM? HereIsTom in "[Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10"

Nu weet ik niet of ik er overheen gelezen heb, maar wat was het probleem toen?
De smartcard van Ziggo bleek stuk, nieuwe kaart gehad en opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
Gelukkig, sinds gisteravond heb ik weer internet. Activatie ging dus sneller als ik had verwacht. Eindelijk. Nu de Next media box nog laten activeren. Deze blijft nu hangen op cs1010.

• Pierre
  • Laatst online: 16:04

Pierre

Van nature lui!

Crawl NL schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:01:
Gelukkig, sinds gisteravond heb ik weer internet. Activatie ging dus sneller als ik had verwacht. Eindelijk. Nu de Next media box nog laten activeren. Deze blijft nu hangen op cs1010.
Heb je het Ziggo modem in Bridge staan?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Crawl NL schreef op donderdag 31 december 2020 @ 08:01:
Wow wat een verhaal, maar gelukkig heb je weer internet. Ik ben als de dood als ik me nieuwe modem weer moet gaan aansluiten, gelukkig kan ik uitwijken naar glasvezel als ze er echt een zooitje van maken.

Hier werkt nog steeds mijn oude modem.
Mel33 schreef op woensdag 30 december 2020 @ 16:43:
[...]

@PacinoAllstars

Klopt als ik op de helpdesk was afgegaan had ik net als crawl nl ruim 10 dagen geen internet gehad.

[ Voor 44% gewijzigd door PacinoAllstars op 31-12-2020 10:36 ]

• Crawl NL
Pierre schreef op donderdag 31 december 2020 @ 09:51:
[...]

Heb je het Ziggo modem in Bridge staan?
Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Aha, mijn Next wilde een aantal update's terug niet installeren en toen kreeg ik vanuit Ziggo het advies om mijn modem uit bridge te halen en de Next direct op poort 1 van het modem aan te sluiten. Vandaar mijn vraag

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Crawl NL
Pierre schreef op donderdag 31 december 2020 @ 10:57:
[...]

Aha, mijn Next wilde een aantal update's terug niet installeren en toen kreeg ik vanuit Ziggo het advies om mijn modem uit bridge te halen en de Next direct op poort 1 van het modem aan te sluiten. Vandaar mijn vraag
Ik heb de Next aangesloten via een switch die aangesloten is op poort 1 van het modem. Ik ga ervan uit dat dit geen problemen oplevert. De andere apparaten die aangesloten zijn op de switch werken wel. Ik heb zojuist ook contact gehad met Ziggo en daar stond sowieso administratief iets niet goed voor de Next.

• rsvmark
Klopt het dat je met de ziggo go app op Android TV (in mijn geval een nvidia shield tv pro) niet kunt opnemen?
Op mijn ipad en telefoon is die optie er wel....

• chippie777
Messje schreef op woensdag 30 december 2020 @ 18:45:
[...]

Een ander apparaat werkt wel? Kan vanalles zijn. Al je virusscanners/malwarebytes etc al eens uitgezet?
Voor de zekerheid al mijn netwerk spullen ontkoppelt van het ziggo netwerk. Dus ziggo modem is het enige netwerk ding wat doet wat het moet doen: SSID uitzenden. Ik sluit daar mijn werklaptop op aan, deze is dan het enige device wat op het netwerk zit (omdat het modem is gereset naar fabrieksinstellingen heb ik weer de standaard SSID en WW wat geen enkel apparaat bij mij weet behalve de werklaptop)
Internet op de laptop werkt prima maar zodra ik outlook e/o Skype for business opstart kan krijg ik het inlog scherm, vul hier mijn credentials in maar na een aantal seconden krijg ik gewoon weer in het inlog scherm. Geen foutmelding, geen melding van een fout wachtwoord.
Dus voor gewoon internet gebruik werkt het allemaal prima, ik kom alleen niet voorbij het inlog scherm van outlook e/o skype. Alles wat ik verder probeer werkt gewoon.
Laptop is geconfigureerd door het werk en, zoals eerder aangegeven, werkt het allemaal prima zodra ik op een ander netwerk ben dan dat bij mijzelf. (Ziggo netwerken of andere providers)
Ik denk dus niet dat het in de laptop zit maar echt in mijn aansluiting, maar ja waar ga je zoeken. Ik wacht het nieuwe modem maar af, wie weet is daar het probleem mee opgelost.

• Mel33
chippie777 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:26:
[...]

Voor de zekerheid al mijn netwerk spullen ontkoppelt van het ziggo netwerk. Dus ziggo modem is het enige netwerk ding wat doet wat het moet doen: SSID uitzenden. Ik sluit daar mijn werklaptop op aan, deze is dan het enige device wat op het netwerk zit (omdat het modem is gereset naar fabrieksinstellingen heb ik weer de standaard SSID en WW wat geen enkel apparaat bij mij weet behalve de werklaptop)
Internet op de laptop werkt prima maar zodra ik outlook e/o Skype for business opstart kan krijg ik het inlog scherm, vul hier mijn credentials in maar na een aantal seconden krijg ik gewoon weer in het inlog scherm. Geen foutmelding, geen melding van een fout wachtwoord.
Dus voor gewoon internet gebruik werkt het allemaal prima, ik kom alleen niet voorbij het inlog scherm van outlook e/o skype. Alles wat ik verder probeer werkt gewoon.
Laptop is geconfigureerd door het werk en, zoals eerder aangegeven, werkt het allemaal prima zodra ik op een ander netwerk ben dan dat bij mijzelf. (Ziggo netwerken of andere providers)
Ik denk dus niet dat het in de laptop zit maar echt in mijn aansluiting, maar ja waar ga je zoeken. Ik wacht het nieuwe modem maar af, wie weet is daar het probleem mee opgelost.
Heb je op je laptop dan een virueel lan waar je mee verbind op dat moment? of een vpn?
Of pakt skype gewoon je wifi-Lan adapter?, (bekabeld doet hij het wel begrijp ik)

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-10 12:42
Zijn hier meer mensen die zelf een Next Box hebben gekocht?

Een paar weken geleden heb ik bij de klantenservice gevraagd of het mogelijk is mijn Mediabox XL te vervangen voor een Next Box. Ik heb een Internet Complete en TV Complete abonnement. Ik heb daarbij aangegeven dat ik geen uitgebreider pakket wil, omdat ik niet bijzonder veel TV kijk. Wel wilde ik de Next box vanwege het feit dat de Mediabox XL zo enorm traag is. Klantenservice gaf (uiteraard) aan geen Next Box te kunnen regelen zonder dat ik een uitgebreider abonnement zou nemen (12 euro extra per maand). Nu heb ik zelf maar een Next box gekocht via Marktplaats, maar kom ik erachter dat deze Box uberhaupt niet werkt doordat Ziggo dat zelf blokkeert (CS1010 foutmelding). Resetten en het apparaat de tijd geven om bij te werken (dat krijg je te zien op de TV) helpt niet.

Kan ik nog andere dingen proberen of werkt Ziggo het gebruik van zo’n Next Box uberhaupt tegen als je geen duurder abonnement neemt? Zal volgende week anders nog eens contact opnemen met Ziggo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crawl NL
Lizardz schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:06:

Een paar weken geleden heb ik bij de klantenservice gevraagd of het mogelijk is mijn Mediabox XL te vervangen voor een Next Box. Ik heb een Internet Complete en TV Complete abonnement. Ik heb daarbij aangegeven dat ik geen uitgebreider pakket wil, omdat ik niet bijzonder veel TV kijk. Wel wilde ik de Next box vanwege het feit dat de Mediabox XL zo enorm traag is. Klantenservice gaf (uiteraard) aan geen Next Box te kunnen regelen zonder dat ik een uitgebreider abonnement zou nemen (12 euro extra per maand). Nu heb ik zelf maar een Next box gekocht via Marktplaats, maar kom ik erachter dat deze Box uberhaupt niet werkt doordat Ziggo dat zelf blokkeert (CS1010 foutmelding). Resetten en het apparaat de tijd geven om bij te werken (dat krijg je te zien op de TV) helpt niet.

Kan ik nog andere dingen proberen of werkt Ziggo het gebruik van zo’n Next Box uberhaupt tegen als je geen duurder abonnement neemt? Zal volgende week anders nog eens contact opnemen met Ziggo.
Gekocht via Marktplaats, hmmm. Volgens mij kan je geen mediabox kopen van Ziggo. Deze blijven eigendom van Ziggo. Ik vrees voor je dat je een kat in de zak hebt gekocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:26
Lizardz schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:06:

Je kunt helemaal geen next box particulier kopen, dus je bent opgelicht en diegene die het verkoopt pleegt een misdrijf.

Daarnaast een tip, vraag om de 'nieuwe' XL box. Mijn ouders hebben die nu ook, ding werkt net zo snel als de next :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rsvmark schreef op donderdag 31 december 2020 @ 12:53:
Klopt het dat je met de ziggo go app op Android TV (in mijn geval een nvidia shield tv pro) niet kunt opnemen?
Op mijn ipad en telefoon is die optie er wel....
Lokaal opnemen niet nee, maar in Cloud opnemen wel. Voorwaarde is dan volgens mij wel dat je ook een apparaat in het bezit hebt die dat standaard mogelijk maakt. Dus Next of de aangepaste XL

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Crawl NL schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:14:
[...]

Gekocht via Marktplaats, hmmm. Volgens mij kan je geen mediabox kopen van Ziggo. Deze blijven eigendom van Ziggo. Ik vrees voor je dat je een kat in de zak hebt gekocht.
Ze staan wel op marktplaats maar dat ding gaat nooit werken

https://link.marktplaats....tm_campaign=socialbuttons

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinusz schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:34:
[...]

Je kunt helemaal geen next box particulier kopen, dus je bent opgelicht en diegene die het verkoopt pleegt een misdrijf.
Precies dit. Er staan er wel meer op marktplaats.
Dat is ook precies de reden dat Ziggo je een boete geeft als je hem niet meer hebt / hebt doorverkocht. Je gaat toch ook je huurauto niet doorverkopen, je swapfiets of Felyx scooter?

• Messje
[...]

Dan nog, werkt een andere laptop in je netwerk wel met Skype?

• chippie777
Mel33 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 14:46:
[...]

Heb je op je laptop dan een virueel lan waar je mee verbind op dat moment? of een vpn?
Of pakt skype gewoon je wifi-Lan adapter?, (bekabeld doet hij het wel begrijp ik)
Helaas geen mogelijkheid de laptop bedraad aan te sluiten, laptop heeft geen utp aansluiting. Geen vpn op de laptop. Gewoon via de WiFi adapter.
@Messje ik heb geen andere devices met Skype. MS Teams werkt wel.

• Messje
chippie777 schreef op donderdag 31 december 2020 @ 18:13:
[...]

Helaas geen mogelijkheid de laptop bedraad aan te sluiten, laptop heeft geen utp aansluiting. Geen vpn op de laptop. Gewoon via de WiFi adapter.
@Messje ik heb geen andere devices met Skype. MS Teams werkt wel.
Wat houdt je tegen om dat te proberen?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Mediaboxen moeten uiteraard door Ziggo geactiveerd worden, uiteraard zitten de kosten niet alleen in het kastje, maar ook in de software ontwikkeling/updates. Ik heb destijds aan het begin die box kunnen regelen via een trucje als ik me niet vergis, moest je een abbo nemen van een euro duurder of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:04

NoFearCreations

3DPrint the world!

Schijnbaar is er in Boxtel een Ziggo kast opgeblazen met vuurwerk, sinds 11 uur gisteravond al geen internet of TV. Rest van de dag waarschijnlijk nog wel zonder. Wijchen 6605 postcode. +1 voor USB tethering!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
hardware-lover schreef op donderdag 31 december 2020 @ 15:55:
[...]

Lokaal opnemen niet nee, maar in Cloud opnemen wel. Voorwaarde is dan volgens mij wel dat je ook een apparaat in het bezit hebt die dat standaard mogelijk maakt. Dus Next of de aangepaste XL
Vreemd, bij mij geeft de Ziggo Go app deze opties niet terwijl de next box er 10cm naast staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
rsvmark schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 16:54:
[...]

Vreemd, bij mij geeft de Ziggo Go app deze opties niet terwijl de next box er 10cm naast staat...
Wel allebei met hetzelfde account van ziggo ingelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rsvmark schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 16:54:
[...]
Kijk je wel op de goede plek in de app?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U2XtMSeew1tKe0LZwz6Ict9aEho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ELzZlRTi6K7lVuPwDGPVVFN0.jpg?f=fotoalbum_large

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
Opgelost....
Het eeuwenoude 'verwijderen en opnieuw installeren' was wederom de oplossing 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Hebben meer opeens engelse filmplot tekst in je guide vd decoder?
Alles is Nederlands maar af en toe, zoals nu bij de hangover ll, in de guide is het in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-10 14:47
Hallo, meer mensen last van een wegvallende verbinding? Locatie Heerlen, Zuid Limburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:26

D33F

Tweelingtemmer

luxzenburcht schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 21:47:
Hallo, meer mensen last van een wegvallende verbinding? Locatie Heerlen, Zuid Limburg.
Geen wegvallende verbinding wel een halvering van de uploadsnelheid (van 40 naar 20) in Kerkrade op knooppunt Heerlen-Kerkrade.

Update: Na het herstarten van het modem klappert hij hier nu ook inderdaad behoorlijk en uploadsnelheid is nog niet op oude niveau.

[ Voor 18% gewijzigd door D33F op 02-01-2021 15:22 ]

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen last hier (wel custom dns) regio zuid-holland naast rotterdam)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2021 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Laatst online: 17:24
Hoe kom je in contact met Ziggo na 20:00?
Telefonisch een sms gekregen met een link naar ziggo.nl/chatten maar daar wordt geen chat getoond.

Facebook heb ik niet, een werkende internetverbinding heb ik ook niet.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Raymond P schreef op zondag 3 januari 2021 @ 20:38:
Hoe kom je in contact met Ziggo na 20:00?
Telefonisch een sms gekregen met een link naar ziggo.nl/chatten maar daar wordt geen chat getoond.

Facebook heb ik niet, een werkende internetverbinding heb ik ook niet.
Theoretisch via de community or per mail. Maar direct contact ga je niet meer met ze krijgen tot morgenochtend 08:00.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Laatst online: 17:24
@TFHfony Thx voor het antwoord, inmiddels is de storing geregistreerd.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-10 20:29
Ik heb de laatste tijd vaak last van een extreem trage tot niet-werkende Wifi verbinding.
De oplossing is dan steeds een factory reset van het modem, en dan heb ik voorlopig weer een bruikbare verbinding. De periode dat de verbinding bruikbaar is varieert van 1 dag tot enkele weken. Is het modem hier aan het overlijden? Iemand tips? Ik gebruik de TC7210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:47

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Extreme smell schreef op zondag 3 januari 2021 @ 22:36:
Ik heb de laatste tijd vaak last van een extreem trage tot niet-werkende Wifi verbinding.
De oplossing is dan steeds een factory reset van het modem, en dan heb ik voorlopig weer een bruikbare verbinding. De periode dat de verbinding bruikbaar is varieert van 1 dag tot enkele weken. Is het modem hier aan het overlijden? Iemand tips? Ik gebruik de TC7210.
Is een reboot niet voldoende om het weer goed werkend te krijgen?

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
remco_k schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:02:
[...]

Is een reboot niet voldoende om het weer goed werkend te krijgen?
Nee helaas niet. Best irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Extreme smell schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:10:
[...]

Nee helaas niet. Best irritant.
Nu is de TC7210 qua coax zijde een van de beste modems als je een lage ping wilt. Qua WiFi is het een van de slechtste modems.

Als je een normale browsende gebruiker bent, heb je misschien een betere ervaring als je een nieuw modem vraagt aan Ziggo. Ben je hardcore, bedraad, gamer dan kan je er nog een nachtje over slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
stormfly schreef op maandag 4 januari 2021 @ 13:30:
[...]

Nu is de TC7210 qua coax zijde een van de beste modems als je een lage ping wilt. Qua WiFi is het een van de slechtste modems.

Als je een normale browsende gebruiker bent, heb je misschien een betere ervaring als je een nieuw modem vraagt aan Ziggo. Ben je hardcore, bedraad, gamer dan kan je er nog een nachtje over slapen.
Ik ben geen online gamer, als ik game is het single player. Dus ik denk dat ik de klantenservice even ga lastig vallen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chippie777
[...]

Nieuwe modem van Ziggo binnen en geinstalleerd en alles werkt zoals het zou moeten. Dus het probleem zat echt in het modem. Was dus wel een heel specifiek probleem wat blijkbaar niet met een instelling op te lossen is/was. Al met al had de helpdesk van mijn werkgever in eerste instantie gelijk, zij gaven gelijk aan dat het probleem bij ziggo lag. Na wat trouble shooten van mijn kant was ik er ook bijna van overtuigd dat het niet aan de laptop lag. Het nieuwe modem bevestigd dit.
Het enige wat ik nu nog moet doen, is het wifi netwerk en ww een andere naam geven en kijken of dat van invloed is (geloof het niet want het vorige modem is naar fabrieksinstellingen terug gezet maar probleem bleef toen aanwezig.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roetzen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:03
chippie777 schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:00:
[...]

Nieuwe modem van Ziggo binnen en geinstalleerd en alles werkt zoals het zou moeten
Welke? Arris of Compal Connectbox?

En heb je nu ook IPv6?

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12-2024
Graag zou ik de Ziggo TV app op mijn tv gebruiken op zolder om gewoon tv te kunnen kijken. Hier loopt geen kabel naar toe en naar mij idee is dit dé oplossing waar ik al lange tijd naar zoek. Ik heb een internet (en tv-)abonnement van Ziggo, alleen geen Android-TV. Wie heeft een oplossing om dit toch voor elkaar te krijgen? Kan op een Xiaomi Box S de app geïnstalleerd worden? Of zijn er (betere) alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayOne
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-10 15:29
mobile12 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:52:
Graag zou ik de Ziggo TV app op mijn tv gebruiken op zolder om gewoon tv te kunnen kijken. Hier loopt geen kabel naar toe en naar mij idee is dit dé oplossing waar ik al lange tijd naar zoek. Ik heb een internet (en tv-)abonnement van Ziggo, alleen geen Android-TV. Wie heeft een oplossing om dit toch voor elkaar te krijgen? Kan op een Xiaomi Box S de app geïnstalleerd worden? Of zijn er (betere) alternatieven?
Als je verbinding redelijk stabiel is, dan kun je ook een chromecast overwegen. Mocht jezelfs een ethernetverbinding hebben op zolder, dan kun je bijvoorbeeld met deze adapter de chromecast ook bedraad aansluiten.

What's the speed of dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
mobile12 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:52:
Google chromecast dan cast je de ziggo app van telefoon naar tv, kan je meeste tv live volgen, en ziggo abbo afhankelijk programma's terug kijken

Of heeft je tv dat misschien al in zich met airplay oid. welk merk/type tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12-2024
JayOne schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:57:
[...]

Als je verbinding redelijk stabiel is, dan kun je ook een chromecast overwegen. Mocht jezelfs een ethernetverbinding hebben op zolder, dan kun je bijvoorbeeld met deze adapter de chromecast ook bedraad aansluiten.
Bedankt voor jouw reactie. Een Chromecast heb ik, maar volgens mij dien ik dan vanaf mijn telefoon / tablet te casten naar de Chromecast. Het liefst wil ik de tv aanzetten en dan de Ziggo TV app bedienen via de afstandsbediening van de tv (en niet casten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:07
Even mijn ervaring van zojuist delen ter lering ende vermaeck.

Ik had al enige tijd last van langzaam internet via Wifi. 10Mbit down/5 up. Reset Connectbox gedaan, geen resultaat.

Ziggo raad zelf aan de 5Ghz en kanaalinstellingen te laten zoals ze zijn. Ik dacht laat ik eens eigenwijs zijn en mijn netwerkkaart forceren 5Ghz te gebruiken, op 5Ghz zou je immers minder last van storende buren moeten hebben omdat het minder gebruikt wordt.

Dus de naam van het 5Ghz netwerk aangepast en specifiek met dit netwerk verbonden.

WTH...

DOWNLOAD Mbps
143.24
UPLOAD Mbps
22.16

!!!one!2111!1!!!

Lekker advies Ziggo. Prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
@HenkEisDS Het kanaal heb je dus gelaten zoals hij was haha prutser :o
Alleen de ssid naam veranderen helpt wel eens als je apparaat beetje bokt. en dat kan je ook bij de 2.4Ghz doen

En dan heb je nog steeds geen kanalen veranderd hoor
2,4GHz en 5GHz zijn wifi standaarden

Vaak staat het kanaal bij ziggo modems standaard op auto, dus een herstart modem zal hij een vrij kanaal zoeken. 6 bijv

[ Voor 7% gewijzigd door Mel33 op 05-01-2021 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:07
Mel33 schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:00:
@HenkEisDS Het kanaal heb je dus gelaten zoals hij was haha prutser :o
Alleen de ssid naam veranderen helpt wel eens als je apparaat beetje bokt. en dat kan je ook bij de 2.4Ghz doen

En dan heb je nog steeds geen kanalen veranderd hoor

Vaak staat het kanaal bij ziggo modems standaard op auto, dus een herstart modem zal hij een vrij kanaal zoeken.
Dan mag je mij uitleggen hoe ik via 5Ghz op kanaal 6 kom... Ik ben toch van spectrum veranderd en daarmee ook van kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Maar van kanaal veranderen wordt dat niet zo verstaan eigenlijk. Maar ja je veranderd wel idd.

Pagina: 1 ... 193 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic