Jay-B schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:18:
[...]
Dat klopt maar de varianten die nu uitgeleverd worden hebben de nieuwe software en nemen niks meer op op de harde schijf.
Ook jouw box zal op een gegeven moment de nieuwe software krijgen en stoppen met het gebruiken van de interne harde schijf hiervoor.
Bovendien zat de Mediabox XL voorheen altijd bij TV Complete en hoger. Diegene die de box al hebben hebben deze dus niet in combinatie met TV Start

Dat zou wel een dingetje zijn zeg, Mijn decoder is van mijzelf, en ik heb er 2, een samsung en een cisco, Ik Vraag mij af of je dat ook voor deze decoders bedoeld?,
Ik heb alleen smarcards serienummers staan in mijn-ziggo, er staan daar nu mediabox afbeeldingen bij, en een serienummer van een decoder
die ik niet heb. Ik heb altijd alleen smartcards geactiveerd in die tijd, je kocht ze los voor 25eu en je zette ze in je account bij ziggo. ps. ik betaal er geen 2eu voor.
ik kan opnemen met mijn decoders op mijn start xxl(100Mbit) pakket. wat voorheen een start 40Mbit was, en ook kon opnemen op mijn HDD.
Ik mag toch aanneemen dat ik het als
lang aanwezige klant het verdiend heb mijn functies te behouden.