Het is een directive (richtlijn). In tegenstelling tot bij de AVG wat een regulation (verordening) is, wordt een directive pas bindend als het in nationale wetgeving is omgezet. We zullen dus druk moeten uitoefenen op onze nationale wetgever om dat directive tot NL wet te maken. Pas dan kan Ziggo er echt niet meer om heen. Maar onze wetgevers hebben nu even iets anders aan hun hoofd, dus op korte termijn hoef je daar niet op te rekenen. .TFHfony schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 08:53:
[...]
Ziggo zal zich straks, na lang genoeg de boel getraineerd te hebben, toch aan die directive moeten houden.
Ik denk dat druk vanuit de markt meer kans biedt op dit moment, Dat KPN om is, zou een kantelpunt. kunnen zijn,
Mijn eerste provider was HCCnet. Dat was begin jaren 00. Toen het Speedtouch adsl modem dat ik had gekregen kapot ging heb ik zelf een ander merk adsl modem gekocht en dat ging zonder problemen. Ook toen kon het dus al.KPN laat zien dat het wel kan
Inderdaad een nogal doorzichtige uitvlucht die ook nog aan alle kanten rammelt. Om te beginnen heb je dan de vreemde situatie dat voor data het AOP op de RJ45 connector van het modem zit, maar voor TV nog steeds op de coax doos aan het eind van de groene kabel. Maar omdat het kabeltje dat van het TV AOP naar het modem loopt dus vóór het data AOP zit, zou ik niet aan dat kabeltje mogen komen. Hoe kan ik dan mijn splitter aansluiten? Ze leveren ook geen verdeelversterker voor het aansluiten van meerdere TVs, dat onderdeel moet ik wel zelf kopen. En ook al zet je het modem in bridge, voor telefonie van Ziggo kan ik nog steeds niet mijn eigen Voip adapter gebruiken. Ik zit voor dat stukje apparatuur nog steeds aan Ziggo vast.Het flauwe spelletje welke ze spelen om het AOP te verplaatsen van de AOP naar het modem is poging het proces te frustreren.
[ Voor 29% gewijzigd door Roetzen op 26-03-2020 17:21 ]