Acties:
  • 0 Henk 'm!
darkrain schreef op zondag 16 februari 2020 @ 10:50:
[...]

Ze krijgen met DOCSIS 3.1 toch veel meer bandbreedte tot hun beschikking, internet en TV bij elkaar? Dat zou dus betekenen dat ze per zender meer kwaliteit kunnen leveren of meer zenders in totaal..
Nee want televisie gaat zoals ik zei via dvb-c. Dat geldt voor elk abonnement. Als je giganet hebt krijg je geen andere zenders of opeens iptv in een andere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

darkrain

Moderator Discord

Geniet

jongetje schreef op zondag 16 februari 2020 @ 11:34:
[...]

Nee want televisie gaat zoals ik zei via dvb-c. Dat geldt voor elk abonnement. Als je giganet hebt krijg je geen andere zenders of opeens iptv in een andere kwaliteit.
De 4K zender gaat toch wel via IPTV, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Daarnaast is er voor dvb-c een bepaalde bandbreedte beschikbaar en voor internet net zo, uiteindelijk moet dat allemaal over dezelfde kabel, dus als er meer ruimte komt is dat toch ook voor dvb-c voordelig? Het gaat niet zozeer om de Gigabit, meer om het feit dat DOCSIS 3.1 meer ruimte biedt. (ben trouwens niet helemaal thuis op dit gebied, dus leer er graag over ;) )

[ Voor 34% gewijzigd door darkrain op 16-02-2020 11:41 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!
darkrain schreef op zondag 16 februari 2020 @ 11:35:
[...]

De 4K zender gaat toch wel via IPTV, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Daarnaast is er voor dvb-c een bepaalde bandbreedte beschikbaar en voor internet net zo, uiteindelijk moet dat allemaal over dezelfde kabel, dus als er meer ruimte komt is dat toch ook voor dvb-c voordelig?
Ja die 4K zender gaat over ip en kost 18 Mbit (vanwege betere compressie/codec dan normale tv), heb je echt geen 1gbit verbinding voor nodig.

Ik verwacht geen upgrade in bandbreedte van tv zenders (die is volgens mij al best hoog voor de NL zenders), dat gaat juist ten koste van internet. Het is niet voor niets dat ook die 20Mhz van en radio opgeheven wordt zodat deze voor internet ingezet kan worden.

Zoals ik al zei, pure marketing praat.

[ Voor 7% gewijzigd door jongetje op 16-02-2020 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jongetje schreef op zondag 16 februari 2020 @ 11:41:
[...]
Het is niet voor niets dat ook die 20Mhz van en radio opgeheven wordt zodat deze voor internet ingezet kan worden.
Dat de analoge radio van de kabel af gaat, is niet zo zeer om die 20 MHz vrij te krijgen - als is dat natuurlijk wel mee genomen - het gaat er om dat de scheiding tussen up en download band dan omhoog kan. De upload band is nu aan de bovenkant begrensd door de FM band van 85-108 MHZ. Als die verdwijnt kan de upload band een heel stuk omhoog en wordt er ruimte gemaakt voor meer upload bandbreedte.
Zoals ik al zei, pure marketing praat.
Marketing komt er wel bij, maar dat de analoge FM band in de weg zit bij meer ruimte creëren voor upload is wel degelijk een technische kwestie.

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Lisadr schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 00:48:
Is er ook een mogelijkheid om Start XXL te nemen zonder bellen?
Vast wel. Maar dat moet toch via de winkel of telefonisch. Vraag het gelijk.

Hier gaat de Next Sims uit en gaat dan niet meer aan via de remote. Moet ik de fysieke knop gebruiken om het uit en weer aan te zetten. De slaapmodus is niet de laagste stand.

[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 16-02-2020 12:37 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Krijgt iemand deze kalender gedowload van de ziggo site
https://www.ziggo.nl/ente...mule-1/formule-1-kalender

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:05
Nope. Safari geeft aan dat er teveel doorverwezen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
Heijmenberg99 schreef op zondag 16 februari 2020 @ 13:47:
[...]

Nope. Safari geeft aan dat er teveel doorverwezen wordt.
Ja FF en chrome ook, en dan zuren over cookies verwijderen, maar zelfs als je het private gedeelte opent en de cookies van ziggo opnieuw accepteert krijg je dezelfde melding weer.
oke ik ben dan niet de enige.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Na 1,5 jaar T-Mobile Thuis ga ik terug naar Ziggo.

Merk dat het pakket Ziggo Sport totaal bij T-Mobile niet volledig in HD is, meerdere kanalen die standaard in SD kwaliteit worden aangeboden, op hun website staat het in HD is.

En nog erger is dat voetbalwedstrijden geen vloeiend beeld geven, op mijn 75 inch tv is dit heel erg zichtbaar. Snap niet dat het zo slecht signaal kan zijn.

Ziggo maar weer bestellen, bij mijn schoonouders die Ziggo hebben is de tv kwaliteit ook zichtbaar beter.

Zijn bij jullie wel alle Ziggo Sport kanalen in HD?

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 17-02-2020 12:01 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
Mars18 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:00:

Merk dat het pakket Ziggo Sport totaal bij T-Mobile niet volledig in HD is, meerdere kanalen die standaard in SD kwaliteit worden aangeboden, op hun website staat het in HD is.

En nog erger is dat voetbalwedstrijden geen vloeiend beeld geven, op mijn 75 inch tv is dit heel erg zichtbaar. Snap niet dat het zo slecht signaal kan zijn.

Ziggo maar weer bestellen, bij mijn schoonouders die Ziggo hebben is de tv kwaliteit ook zichtbaar beter.

Zijn bij jullie wel alle Ziggo Sport kanalen in HD?
stroperige beeld
Hier staat dat T mobile 30-01-2020 net de boel hebben ge upgrade oid.. en staat er een stuk over de setopbox die het niet goed deed
https://community.t-mobil...t-515-en-kamai-510-317015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mars18 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:00:

[knip]
Heb je dit ook al bij T-Mobile aangekaart, het staat tenslotte zo wel op hun website? Of vind jij de HD beeldkwaliteit simpelweg ondermaats?

Edit: de ontvangers die ik gebruik geven een HD beeld aan bij de Ziggo Sport Zenders. Echter hebben ze niet allen dezelfde beeldkwaliteit, er zit verschil in de birates van die HD Sport zenders. Het "open" Ziggo Sport kanaal, wat buiten het Sportabonnement valt, heeft op dit moment de hoogste bitrate, zelfs hoger dan dezelfde zender genaamd Ziggo Sport Select HD.

Edit2: @Mars18, ik ga er verder niet op in, we zitten in het Ziggo topic, niet dat van T-Mobile ;)

[ Voor 31% gewijzigd door hardware-lover op 17-02-2020 13:02 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
@Mars18
En dit ook al gedaan? let op de utp kabel https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/#content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hardware-lover schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:21:
[...]

Heb je dit ook al bij T-Mobile aangekaart, het staat tenslotte zo wel op hun website? Of vind jij de HD beeldkwaliteit simpelweg ondermaats?

Edit: de ontvangers die ik gebruik geven een HD beeld aan bij de Ziggo Sport Zenders. Echter hebben ze niet allen dezelfde beeldkwaliteit, er zit verschil in de birates van die HD Sport zenders. Het "open" Ziggo Sport kanaal, wat buiten het Sportabonnement valt, heeft op dit moment de hoogste bitrate, zelfs hoger dan dezelfde zender genaamd Ziggo Sport Select.
Je ziet dat de laatste 3 Ziggo Sport kanalen niet in HD zijn, dit zie ik doordat alleen al het logo van Ziggo Sport niet in HD te zien is. De sportwedstrijd is ook zeker niet in HD.

Vraag me serieus af of andere mensen bij T-Mobile dat ook hebben
Mel33 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:21:
[...]

stroperige beeld
Hier staat dat T mobile 30-01-2020 net de boel hebben ge upgrade oid.. en staat er een stuk over de setopbox die het niet goed deed
Ik heb een box met opname die is vorige week gereset via de klantenservice. Zonder effect.
Bij voetbalwedstrijden zie je de bal niet vloeiend bewegen, gewoon schokken...

Hoofd kanaal in HD:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/u0ihepvp97u.jpeg

Hoger kanaal niet in HD

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/v3k0wdzn.jpeg

[ Voor 29% gewijzigd door Mars18 op 17-02-2020 12:51 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
hardware-lover schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:21:
[...]

Edit: de ontvangers die ik gebruik geven een HD beeld aan bij de Ziggo Sport Zenders. Echter hebben ze niet allen dezelfde beeldkwaliteit, er zit verschil in de birates van die HD Sport zenders. Het "open" Ziggo Sport kanaal, wat buiten het Sportabonnement valt, heeft op dit moment de hoogste bitrate, zelfs hoger dan dezelfde zender genaamd Ziggo Sport Select.

Edit2: @Mars18, ik ga er verder niet op in, we zitten in het Ziggo topic, niet dat van T-Mobile ;)
Heb jij toevallig Zigo Sport Totaal bij Ziggo ?
En zijn jouw kanalen dan wel HD?

Dat is mijn vraag hier eigenlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mars18 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 13:02:
[...]
Heb jij toevallig Zigo Sport Totaal bij Ziggo ?
En zijn jouw kanalen dan wel HD?

Dat is mijn vraag hier eigenlijk ;)
Ah, dat was nog niet duidelijk? Heb ik en zijn ze ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMC90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 19:30
Ik zit er weer over na te denken om over te stappen van KPN naar Ziggo en de 5 maanden korting even mee te pakken. Misschien dat mijn persoonlijke aanbod van 6 maanden nog geldig is.

Het enige wat mij momenteel tegenhoudt, is die pleuris Horizon Mediabox van Ziggo. Vorige keer toen ik probeerde over te stappen van KPN naar Ziggo, was het niet mogelijk om de 4K mediaplayer bij het Alles in Een Compleet geleverd te krijgen (zonder extra kosten :P ), maar werd mij verteld dat Horizon Mediabox een update zou krijgen die het een en ander zou fixen.

Is de update van de Horizon Mediabox inmiddels uitgevoerd. Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:11
@Mars18,

Kennelijk is de KS van T-Mobile 'dom' en niet goed op de hoogte! T-Mobile heeft namelijk niet heel Ziggo Sports totaal in HD!

Checks:

https://community.t-mobil...kwaliteitsverschil-315529
https://thuisservice.t-mo...zicht/zenderoverzicht.pdf

Overigens schandalig dat T-Mobile zelf hun zaken niet controleren als ze iets intern doorzetten :(

Om op je andere vraag terug te komen ;) bij Ziggo zijn ze allemaal in HD.

[ Voor 7% gewijzigd door king006 op 17-02-2020 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Inmiddels werkt het hier wel.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:39
DMC90 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:51:
Ik zit er weer over na te denken om over te stappen van KPN naar Ziggo en de 5 maanden korting even mee te pakken. Misschien dat mijn persoonlijke aanbod van 6 maanden nog geldig is.

Het enige wat mij momenteel tegenhoudt, is die pleuris Horizon Mediabox van Ziggo. Vorige keer toen ik probeerde over te stappen van KPN naar Ziggo, was het niet mogelijk om de 4K mediaplayer bij het Alles in Een Compleet geleverd te krijgen (zonder extra kosten :P ), maar werd mij verteld dat Horizon Mediabox een update zou krijgen die het een en ander zou fixen.

Is de update van de Horizon Mediabox inmiddels uitgevoerd. Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
Lijkt mij niet dat die Horizon ineens geweldig is natuurlijk ;)
Je kunt ook zelf samenstellen en internet complete nemen met tv max, dan krijg je wel de Next als het goed is. Of gewoon nog even wachten totdat de next ook (weer) beschikbaar is voor Complete.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinusz op 17-02-2020 16:36 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
Metalfreak schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:17:
[...]

Inmiddels werkt het hier wel.
Ik krijg hem nog steeds niet binnen, op de pc dan weliswaar, want op de iphone met chrome lukt het inmiddels wel. Ik zie dat ik daar de pagina wat langer moet laten laden en dan pas doorklikken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bt1441
  • Laatst online: 13-06-2021

Eis dan gratis ci+ module met smartcard en koop op marktplaats voor paar tientjes een Humax decoder/recorder en doe daar de smartcard erin en klaar ben je.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
LAD93 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 08:37:
[...]

The soap continues... Gisteren is er wederom een monteur geweest en die heeft geconstateerd dat de eindversterker goed werkt en dat alles binnenshuis ook goed is. Hij gaf gelijk aan dat het signaal niet goed is en zijn collega had dit dan ook moeten zien. Nu is er voor aankomende dinsdag een lijnmeting ingepland waarna hoogstwaarschijnlijk BAM moet komen om de kabel te vervangen... :X
Nu komt de spreekwoordelijke aap uit de mouw… Een aantal maanden terug is er hier onderhoud geweest en toen heeft Ziggo een aantal onderdelen vervangen in de kast buiten (voor het hele flat). Naar nu blijkt is een van die onderdelen (signaalverdeler / tap) aan de lopende band kapot waardoor sommige aansluitingen een hoge upstream kunnen ervaren. De tap is vervangen en alles werkt weer perfect.

Overigens gaf de monteur aan dat er tijdens zijn werkzaamheden buiten een aantal buren van mij naar hem toe waren gekomen om te zeggen dat bij hen ook al 3 of meer keer een monteur geweest is voor exact dezelfde problemen. Ik hoop dat dit het probleem opgelost heeft en mocht iemand ook problemen ervaren met zijn / haar upstream, laat Ziggo ook de tap nameten! (compensatie is aangevraagd en goedgekeurd bij Ziggo, 50% korting op de maandfactuur)

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

bt1441 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:22:
[...]
Eis dan gratis ci+ module met smartcard en koop op marktplaats voor paar tientjes een Humax decoder/recorder en doe daar de smartcard erin en klaar ben je.
Dan moet ie sowieso wel in fZiggo gebied zitten. Zo niet, dan gaat die CI module met smartcard hem helemaal niets brengen. Daar komt bij dat het hele ZiggoGo gebeuren op de Next toch wel een klapje lekkerder werkt dan het IA gedeelte op een Humax of Samsung.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Net mn Ziggo account gratis gekoppeld met F1TV Pro.

Ik weet, een gegeven paard niet in de bek kijken enzo.... maar waarom heb je in 2020 nog geen tv app voor op de daadwerkelijke tv’s???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
kbloem schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:50:

Ik weet, een gegeven paard niet in de bek kijken enzo.... maar waarom heb je in 2020 nog geen tv app voor op de daadwerkelijke tv’s???
Hdmi met een laptop op tv? beetje chromecast? en dan alleen maar met ‘hun eigen media boxen’ en jou als klant die die stap dan ook maakt, gokken ze denk ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
kbloem schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:50:

App op de Next box zou bijvoorbeeld kunnen, maar ik denk dat het simpelweg te veel kost en te weinig oplevert voor ze om erin te investeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Bij Ziggo verkopen ze een Powerline adapter voor € 100,- is die nu veel beter dan die van bijv. TP-Link?
In de werkkamer is de Wifi heel slecht en kabels trekken is erg lastig.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Martinusz schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:56:
[...]

App op de Next box zou bijvoorbeeld kunnen, maar ik denk dat het simpelweg te veel kost en te weinig oplevert voor ze om erin te investeren ;)
Lijkt mij ook meer iets voor de FOM dan voor Ziggo om zo'n app te ontwikkelen en beschikbaar te maken voor de Next en andere setopboxen

[ Voor 7% gewijzigd door NoahAmber op 18-02-2020 17:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Mel33 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 12:21:
[...]

stroperige beeld
8)7 Gisteren nog eens gekeken en bleek dat het een instelling op de nieuwe tv was die het probleem veroorzaakte :+

Ik blijf wel bij T-Mobile nu het beeld weer normaal is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Mars18 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:35:
[...]

8)7 Gisteren nog eens gekeken en bleek dat het een instelling op de nieuwe tv was die het probleem veroorzaakte
Excuus brief voor T-Mobile al geschreven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
NoahAmber schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:44:
[...]

Excuus brief voor T-Mobile al geschreven?
De helpdesk zou nog contact met mij opnemen, dan zal ik het aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Mars18 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:49:
[...]

De helpdesk zou nog contact met mij opnemen, dan zal ik het aangeven
Was maar een flauw grapje. Je zal niet de eerste zijn waarbij de schuld wordt gelegd bij de verkeerde. Het was ook het meest voor de hand liggende. Ben zelf wat voorzichtiger geworden en duik er eerst diep in voor ik ga bellen of zoiets.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bt1441
  • Laatst online: 13-06-2021
hardware-lover schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:36:
[...]

Dan moet ie sowieso wel in fZiggo gebied zitten. Zo niet, dan gaat die CI module met smartcard hem helemaal niets brengen. Daar komt bij dat het hele ZiggoGo gebeuren op de Next toch wel een klapje lekkerder werkt dan het IA gedeelte op een Humax of Samsung.
Dat begrijp ik. Ps chromecast werkt ook goed met ziggogo app. (Behalve replay tv. Wordt niet ondersteunt) en zo hoef je geen duur abbo te nemen voor de Next box. Scheeld weer huurgeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-08 11:41
HereIsTom schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:08:
Bij Ziggo verkopen ze een Powerline adapter voor € 100,- is die nu veel beter dan die van bijv. TP-Link?
Die van KPN die ooit €85 kostte was gewoon een D-Link met een ander logo erop, dus ik vermoed van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Martinusz schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 16:56:
[...]

Er is een enorme vraag naar een Android TV app voor F1 TV, wereldwijd, maar ook dat laten ze voor wat het is...

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
HereIsTom schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:08:
Heb er 1 gekregen van de monteur i.v.m. de wifi power promise.
Ding is wel echt groot, maar werkt wel goed moet ik zeggen. Goede stabiele verbinding boven met genoeg snelheid :Y In mijn vorige huis had ik een TP link, werkte toen ook prima! (ligt nu in de meterkast)
Metalfreak schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:27:
[...]

Er is een enorme vraag naar een Android TV app voor F1 TV, wereldwijd, maar ook dat laten ze voor wat het is...
Snap ik, maar niet echt iets waar Ziggo wat mee kan.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinusz op 19-02-2020 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:58
Ik ontving vandaag de e-mail van Ziggo, dat ik F1 TV Pro kan toevoegen aan mijn abonnement.

Nieuw in je pakket: F1 TV Pro

Beste meneer xxx,
Aankomend Formule 1-seizoen is er een nieuwe toevoeging aan het Ziggo Sport Totaal-pakket: F1 TV Pro. Dit is een online streaming dienst waarmee Formule 1-kijkers online of via een app toegang hebben tot alle F1-races. Ook biedt de dienst toegang tot onboard camera's, boardradio's en een historisch F1-archief. Naast F1, zijn ook F2, F3 en Porsche Supercup races beschikbaar.

Het F1 TV Pro-abonnement is nu te activeren, gratis voor jou als Ziggo Sport Totaal klant.

Met vriendelijke groet,

Robin Clements
Directeur Klantenservice
Meer informatie ›

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
RicoK schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:35:
Ik ontving vandaag de e-mail van Ziggo, dat ik F1 TV Pro kan toevoegen aan mijn abonnement.

Nieuw in je pakket: F1 TV Pro

Beste meneer xxx,
Aankomend Formule 1-seizoen is er een nieuwe toevoeging aan het Ziggo Sport Totaal-pakket: F1 TV Pro. Dit is een online streaming dienst waarmee Formule 1-kijkers online of via een app toegang hebben tot alle F1-races. Ook biedt de dienst toegang tot onboard camera's, boardradio's en een historisch F1-archief. Naast F1, zijn ook F2, F3 en Porsche Supercup races beschikbaar.

Het F1 TV Pro-abonnement is nu te activeren, gratis voor jou als Ziggo Sport Totaal klant.

Met vriendelijke groet,

Robin Clements
Directeur Klantenservice
Meer informatie ›
Ja, al geactiveerd. Is wel de app, concept is goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 20:26

Heb je het al geprobeerd bij Ziggo?

Zit nu met een kapotte (zelf gekochte) decoder en vroeg mij af wat er nog te regelen is bij Ziggo tegenwoordig.

• govie
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09-2020
Aan @Ziggo heb je ook niks meer als trouwe klant vanaf het begin. Mijn familie was een van de eerste klanten van @home (pnem) wat later ziggo is geworden. Omdat ik op mijn huidige adres geen ziggo kan ontvangen omdat de verhuurder het appartement niet heeft aangesloten, was mijn email tijdelijk geregistreerd op een ziggo account van familie (mijn oude huis). Maar deze persoon stapt over op KPN omdat ze niet meer wil betalen voor digitale televisie die ze niet gebruikt. Dit wel met als resultaat dat mijn email dus ook vervalt. Nou had ik gebeld dat ik binnenkort ergens ga wonen waar ik wel ziggo kan ontvangen. Maar Ziggo wil daar niet klantgericht in meedenken en nu raak ik mijn @home email account kwijt na 25 jaar omdat ziggo weigert mijn email tijdelijk levend te houden. Wel kunnen ze zodra ik weer ziggo diensten afneem mijn email account reactiveren, koekoek wat een lulkoek beleid is dit, ze bieden niet eens aan om betaald mijn email levend te houden. Totaal ridicuul beleid, dan ben je 25 jaar lang client van een bedrijf en dan wordt je voor je gevoel geschoffeerd omdat je tijdelijk geen ziggo abonement kan nemen, naar smaakje hoor. Nu moet ik 25 jaar aan emailcontacten en mailings gaan overzetten naar een ander emailadres, niet om te doen dus. Bah. 😡

Dat mag wel wat minder :|

[ Voor 3% gewijzigd door Equator op 20-02-2020 12:52 ]

• Mel33
  • Nu online
govie schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:03:
Aan @Ziggo heb je ook niks meer als trouwe klant vanaf het begin. Mijn familie was een van de eerste klanten van @home (pnem) wat later ziggo is geworden. Omdat ik op mijn huidige adres geen ziggo kan ontvangen omdat de verhuurder het appartement niet heeft aangesloten, was mijn email tijdelijk geregistreerd op een ziggo account van familie (mijn oude huis). Maar deze persoon stapt over op KPN omdat ze niet meer wil betalen voor digitale televisie die ze niet gebruikt. Dit wel met als resultaat dat mijn email dus ook vervalt. Nou had ik gebeld dat ik binnenkort ergens ga wonen waar ik wel ziggo kan ontvangen. Maar Ziggo wil daar niet klantgericht in meedenken en nu raak ik mijn @home email account kwijt na 25 jaar omdat ziggo weigert mijn email tijdelijk levend te houden. Wel kunnen ze zodra ik weer ziggo diensten afneem mijn email account reactiveren, koekoek wat een lulkoek beleid is dit, ze bieden niet eens aan om betaald mijn email levend te houden. Totaal ridicuul beleid, dan ben je 25 jaar lang client van een bedrijf en dan wordt je voor je gevoel geschoffeerd omdat je tijdelijk geen ziggo abonement kan nemen, naar smaakje hoor. Nu moet ik 25 jaar aan emailcontacten en mailings gaan overzetten naar een ander emailadres, niet om te doen dus. Bah. 😡

[knip]
Email is onderdeel van een service van Ziggo en beeindigen van het contract betekent dat het mailaccount ook direct vervalt (overigens geblokkeerd voor een paar maanden zodat het niet aan anderen toegewezen kan worden)
Op het dikgedrukte bieden ze jou eigenlijk wel een optie om het toch te behouden, dus een abo afsluiten bij hun is een mogelijkheid om het te behouden, Het is bij kpn wel mogelijk een 'email only account' te hebben, maar bij ziggo niet, kzou sowieso niet meer aan een provider mail beginnen na deze les.

edit
het abo voor die andere persoon blijven betalen is ook een optie, (geloof dat een tv abo genoeg is om email te behouden, maar bel daar even over, of kijk even op de site wat er voor nodig is,ps je hoeft ze niet wijzer te maken dat jij het abo betaald voor een andere natuurlijk ) en dan sluit je het later over naar jou nieuwe(contract overname) adres.

[ Voor 7% gewijzigd door Equator op 20-02-2020 12:55 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinusz

[knip]
Dus al 25 jaar (niet echt tijdelijk he?) gebruik maken van een service van een ander (je bent zelf immers geen klant van Ziggo) 8)7
Sowieso niet slim om je email account bij een provider te hebben, maar dat is weer een andere discussie.
Maar ik vind je verwachtingen wel erg buitensporig voor een niet bestaande klant, je verwacht even dat er allerlei uitzonderingen worden gemaakt speciaal voor jou, zo werkt het nu eenmaal niet altijd.

Gewoon zelf aan de slag gaan, emails + contacten exporteren en later weer importeren?

[ Voor 2% gewijzigd door Equator op 20-02-2020 12:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aan @Ziggo heb je ook niks meer als trouwe klant vanaf het begin.
Ik ben trouwe klant vanaf het begin. Mijn ervaring is dat Ziggo best wil meedenken met de klant.
Mijn familie was een van de eerste klanten van @home (pnem) wat later ziggo is geworden. Omdat ik op mijn huidige adres geen ziggo kan ontvangen omdat de verhuurder het appartement niet heeft aangesloten, was mijn email tijdelijk geregistreerd op een ziggo account van familie (mijn oude huis). Maar deze persoon stapt over op KPN omdat ze niet meer wil betalen voor digitale televisie die ze niet gebruikt. Dit wel met als resultaat dat mijn email dus ook vervalt
Ja, dat heb je als je meelifft met iemand anders..
Nou had ik gebeld dat ik binnenkort ergens ga wonen waar ik wel ziggo kan ontvangen. Maar Ziggo wil daar niet klantgericht in meedenken
Ziggo wil best klantgericht meedenken Maar dan moet je natuurlijk wel klant zijn Jij bent geen klant en je bent ook nooit klant geweest.Je hebt alleen maar meegelift op het abo van anderen. Kadotjes geven aan niet klanten is niet in het belang van degenen die wel klant zijn want die wel klanten draaien uiteindelijk voor de kosten op.. Het is heel goed dat Ziggo met die wel klanten meedenkt.

Ziggo kan, net als bijv. Xs4all, de maildienst betaald in stand houden. Tele2 doet dit zelfs kosteloos.

Daarnaast zou je beter kunnen zorgen voor een provider onafhankelijke maildienst. Dan heb je dit probleem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-08 18:42
Ik krijg op de Ziggo Go app (IOS, iPad) buitenshuis de melding bij een film of serie: "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken". Maar ik heb een XXL abonnement en thuis werkt prima op de TV. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar dat bracht geen verbetering. Ook via Ziggo het signaal laten resetten, maar dit werkte ook niet. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
Ynnoz schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 14:43:
Ik krijg op de Ziggo Go app (IOS, iPad) buitenshuis de melding bij een film of serie: "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken". Maar ik heb een XXL abonnement en thuis werkt prima op de TV. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar dat bracht geen verbetering. Ook via Ziggo het signaal laten resetten, maar dit werkte ook niet. Iemand een idee?
Even uitloggen en inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
Mel33 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:05:
[...]

Even uitloggen en inloggen.
Nee dat helpt niet. Had immers ook al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
Ynnoz schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:17:
[...]

Nee dat helpt niet. Had immers ook al de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Als alles up to date is en je gegevens kloppen enz en je device is (force)herstart
Dat uitloggen en inloggen het enige wat je nog kan doen als je dat nog niet hebt gedaan. Verwijderen kan de oude gegevens toch nog ergens hebben opgeslagen. iOS heh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayx
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 28-03 17:55

rayx

HUH?

Ik gebruik sinds kort af en toe Ziggo buitenshuis.
Ik maak dan van een Ziggo (gast)netwerk gebruik.
Maar als ik op een MacBook wil inloggen krijg ik een melding dat het onveilig is.
Ik krijg de melding dat het certificaat niet vertrouwd wordt en dus onveilig verbinding maak met ziggo.
Zonder die te vertrouwen kan je niet internetten.
Maar safe is dat niet neem ik aan.

Nu heb ik dat al eens eerder gehad toen thuis het modem kapot ging (nog zo'n UPC ding).
Met het nieuwe witte Ziggomodem is er geen waarschuwing.
De certifcaten zijn in orde.

Is het zo dat er nog behoorlijk wat verouderde ziggo (UPC) modems hangen die met verouderde en onveilige certificaten werken?
Moeten die niet eens vervangen worden?

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
rayx schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 23:54:
Maar als ik op een MacBook wil inloggen krijg ik een melding dat het onveilig is.
Ik krijg de melding dat het certificaat niet vertrouwd wordt en dus onveilig verbinding maak met ziggo.

Nu heb ik dat al eens eerder gehad toen thuis het modem kapot ging (nog zo'n UPC ding).

Is het zo dat er nog behoorlijk wat verouderde ziggo (UPC) modems hangen die met verouderde en onveilige certificaten werken?
Herstarten van die modems lost dat wel op vaak.
Heb je het over een gast of hotspot?, want bij hotspots gebruiken ze certificaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:21
jongetje schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:03:
Ziggo kan, net als bijv. Xs4all, de maildienst betaald in stand houden. Tele2 doet dit zelfs kosteloos.

Daarnaast zou je beter kunnen zorgen voor een provider onafhankelijke maildienst. Dan heb je dit probleem niet meer.
Momenteel is de toegang maar 1 maand na opzeggen. Of providers zich daar aan houden....

Vanuit de overheid lopen er acties om dit te verlengen naar 6 maanden. Providers moesten voor nov 2019 aangegeven hebben hoe ze het zelf gingen oplossen (zelf-regulering) en anders mogelijk wetgeving.

De exacte status weet ik niet, maar binnen de brancheorganisaties waren iig de plannen om die minimaal 6 maanden in Q1 2020 geimplementeerd te hebben.

https://www.nlconnect.org...eriode-e-mail-forwarding/
Aanbieders van internettoegangsdiensten bieden een faciliteit die hun abonnees in staat stelt om na contracteinddatum
kosteloos toegang te houden tot de e-mails die zij ontvangen op het e-mailadres of de e-mailadressen op basis van de handelsnaam of het handelsmerk van hun aanbieder (bv. naamabonnee@aanbieder.nl) voor een periode van tenminste 6 maanden.
• Deze faciliteit geldt voor de consumentenmarkt.
• Deze faciliteit wordt aangeboden bij een klantgeïnitieerde contractbeëindiging (via aanbiedergestuurd of klantgestuurd overstapmodel).
Bronnen:
https://coin.nl/overstappen/consumenten/e-mail-toegang
https://stichting-fist.nl...een-overstap-v1.1-ppt.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJSmiley schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 10:51:
[...]

Momenteel is de toegang maar 1 maand na opzeggen. Of providers zich daar aan houden....

Vanuit de overheid lopen er acties om dit te verlengen naar 6 maanden. Providers moesten voor nov 2019 aangegeven hebben hoe ze het zelf gingen oplossen (zelf-regulering) en anders mogelijk wetgeving.
Of het nu één of zes maanden is of wordt, het lost het achterliggende probleem niet op. Het schuift het alleen maar een paar maanden naar voren. Het is alleen uitstel van executie.

Ik gebruik mijn (casema) adres alleen als weggooi adres. Voor serieuze zaken heb ik een eigen domein en bijbehorend provider onafhankelijk e-mail adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ga over een paar maanden verhuizen, maar ben er gisteren achter gekomen dat de huidige bewoner de hoofdaansluiting in de muur heeft dichtgesmeerd vanwege het niet gebruiken ervan. De kabel zit dus nog wel in de muur van de woonkamer, maar is nu niet toegankelijk. Met een beetje bikken is het wel weer open te maken, maar ik weet dan niet in welke staat het verkeert.

Hoe gaat Ziggo hiermee om, heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Muse schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:34:
Ik ga over een paar maanden verhuizen, maar ben er gisteren achter gekomen dat de huidige bewoner de hoofdaansluiting in de muur heeft dichtgesmeerd vanwege het niet gebruiken ervan. De kabel zit dus nog wel in de muur van de woonkamer, maar is nu niet toegankelijk. Met een beetje bikken is het wel weer open te maken, maar ik weet dan niet in welke staat het verkeert.

Hoe gaat Ziggo hiermee om, heeft iemand daar ervaring mee?
Zat in de woonkamer ook echt de AOP (Abonnee Overname Punt), of zit deze gewoon in de meterkast en is deze doorgelust naar de aansluiting in de woonkamer?
Ik vermoed dat Ziggo het best voor je wil herstellen, maar dat ze wel kosten hier voor in rekening zullen brengen. Wat een maffe actie ook om het gewoon dicht te smeren. Gewoon netjes afmonteren en niets op aansluiten is toch een stuk beter. Nu krijg je dit soort taferelen.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
TFHfony schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:13:
[...]

Zat in de woonkamer ook echt de AOP (Abonnee Overname Punt), of zit deze gewoon in de meterkast en is deze doorgelust naar de aansluiting in de woonkamer?
Ik vermoed dat Ziggo het best voor je wil herstellen, maar dat ze wel kosten hier voor in rekening zullen brengen. Wat een maffe actie ook om het gewoon dicht te smeren. Gewoon netjes afmonteren en niets op aansluiten is toch een stuk beter. Nu krijg je dit soort taferelen.
Volgens zeggen is dat echt de hoofdaansluiting vanuit de kruipruimte. Schijnt ook nog een bult kabel te liggen voor woningen die er nooit meer naast gebouwd zijn. Wellicht is de aansluiting dus ook wel te verplaatsen naar de meterkast. Ik zal tegen die tijd Ziggo wel eens contacten. Op de website vond ik er in ieder geval niets over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Muse schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:32:
[...]

Volgens zeggen is dat echt de hoofdaansluiting vanuit de kruipruimte. Schijnt ook nog een bult kabel te liggen voor woningen die er nooit meer naast gebouwd zijn. Wellicht is de aansluiting dus ook wel te verplaatsen naar de meterkast. Ik zal tegen die tijd Ziggo wel eens contacten. Op de website vond ik er in ieder geval niets over.
Hier is in ieder geval veel info te vinden: https://www.ziggo.nl/klan...ervice-van-ziggo/monteur/
Wellicht dat als e.e.a. meevalt en je geeft de monteur een bakkie koffie dat er geen kosten zijn. En anders geeft deze pagina in ieder geval een beetje een idee van de kosten.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayx
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 28-03 17:55

rayx

HUH?

Het is bij de hotspots. Schijnbaar zijn de oude router/modems van Ziggo niet meer veilig.
Zag toevallig gisteren nog iemand met een UPC router van een jaar of 10 oud.
Toen ik een nieuw modem kreeg als vervanger voor zo'n oud UPC-ding ging de snelheid drastisch omhoog....
En geen gedoe meer met Airplay.

“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Laatst online: 17:16

OgWok

U.N.C.L.E.

rayx schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 23:54:

Welke versie van Osx draait er op de MacBook?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Weet iemand welke plug er in de (Compal) Connect Box gaat?

Ik heb mijn adapter teruggestuurd naar KPN omdat deze ook wit was. Maar alle andere adapters die ik heb liggen passen er niet in dus nu zoek ik een nieuwe…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even de klantenservice bellen. Ze kunnen een adapter los opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Sinds ik een shiny Oled het gekocht heb ik een stukje coax naar de TV vervangen door een heel goedkoop kabeltje.. en sindsdien zijn sommige zenders (ik kijk via CI) blokkerig en storend.. sterker nog, als ik m’n RPi aanzet(Kodi) dan valt het beeld helemaal weg...:(

Ik denk dat ik dus weer een paar meter kwalitatief goede coax nodig heb. Enige is wel, de TV (LG C9PLA) hangt zo dicht op de muur dat de connector een 90 graden knik moet hebben. Hebben jullie advies voor een goed afgeschermde kabel die dit heeft ?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Wilde via zoiets?

Afbeeldingslocatie: https://image.coaxkabel.nl/image/4047837-0/coax-stekker-hirschmann-koswi-4.jpg

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
Ja ik denk’t. Zijn deze goed afgeschermd? En dan een Hirschmann stuk kabel vanaf hem naar de wandcontactdoos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:35
Ja. Je kan ze kant en klaar gemaakt kopen bij sommige webshops dan hoef je zelf niet de kabel te gaan aansnijden.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:12
Hirschmann FEKAB als het kant en klaar moet, TS9 plus een setje KOSWI/KOKWI5 als je de kabel op maat wilt hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilde
  • Niet online
hcQd schreef op zondag 23 februari 2020 @ 13:04:
Hirschmann FEKAB als het kant en klaar moet, TS9 plus een setje KOSWI/KOKWI5 als je de kabel op maat wilt hebben.
Bedankt, is besteld. Hopelijk het einde van de blokkendoos ellende 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 12:36
Ik heb een hele oude decoder staan, met daarop zelfs nog een UPC logo. Dit ding is hopeloos achterhaald, loopt regelmatig vast, en kan niet goed communiceren met mijn nieuwe OLED televisie. TV kijken is zo bijna niet te doen. Als basis abonnement heb ik een combinatie van TV Standard en Internet Max waar ik 70 euro per maand voor betaal.

Nu heb ik goede dingen gehoord over de Mediabox Next, en zou deze graag als vervanging hebben voor mijn hele oude decoder. Gebeld met de klantenservice en mij werd verteld dat ik alleen een vervanging voor mijn oude decoder kan ontvangen als ik TV Max neem, wat me €17,50 meer kost per maand. Ik wil dit niet, ik heb geen behoefte aan de opties die dit pakket biedt, en het lijkt me redelijk gestoord als ik 12x €17,50 = 210 euro per jaar meer moet gaan betalen om een fatsoenlijke decoder in huis te hebben.

Is er hier iemand die dit voor elkaar heeft gekregen, en zo ja hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:00
lvanhoe schreef op maandag 24 februari 2020 @ 23:35:

Afwachten tot ze weer meer voorraad hebben en weer in lagere pakketten aanbieden. Tot voor kort gaven ze hem nog bij een Complete, maar nu alleen nog bij Max. En gezien de virusproblemen in China zal de voorraad op dit moment niet heel hard aangevuld worden. Maar uiteindelijk zal iedereen de Next gaan krijgen omdat ze gewoon echt afwillen van die nare Horizonboxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 18:07
lvanhoe schreef op maandag 24 februari 2020 @ 23:35:
Ik heb een hele oude decoder staan, met daarop zelfs nog een UPC logo. Dit ding is hopeloos achterhaald, loopt regelmatig vast, en kan niet goed communiceren met mijn nieuwe OLED televisie. TV kijken is zo bijna niet te doen. Als basis abonnement heb ik een combinatie van TV Standard en Internet Max waar ik 70 euro per maand voor betaal.

Nu heb ik goede dingen gehoord over de Mediabox Next, en zou deze graag als vervanging hebben voor mijn hele oude decoder. Gebeld met de klantenservice en mij werd verteld dat ik alleen een vervanging voor mijn oude decoder kan ontvangen als ik TV Max neem, wat me €17,50 meer kost per maand. Ik wil dit niet, ik heb geen behoefte aan de opties die dit pakket biedt, en het lijkt me redelijk gestoord als ik 12x €17,50 = 210 euro per jaar meer moet gaan betalen om een fatsoenlijke decoder in huis te hebben.

Diegenen die dat voor elkaar gekregen hebben, hebben dat op het moment en vlak na de lancering van de Next kunnen aanvragen en hebben dat ook gekregen.
Echter de vraag kon de productie niet bijbenen dus leveren ze nu nog alleen maar bij het Max produkt de Next.
Je zou dan alsnog voor een Horizon box (wel 2de generatie) kunnen kiezen met jouw pakket en dan kun je even vooruit totdat de Next weer breed in de pakketten wordt aangeboden of voor een CI+ module en kaart gaan maar dan moet je wel een tv hebben die dat ondersteund.
Andere oplossing weet ik ook zo niet

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• Ynnoz
Mel33 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:54:
[...]

Als alles up to date is en je gegevens kloppen enz en je device is (force)herstart
Dat uitloggen en inloggen het enige wat je nog kan doen als je dat nog niet hebt gedaan. Verwijderen kan de oude gegevens toch nog ergens hebben opgeslagen. iOS heh
Blijkt een probleem bij Ziggo te zijn. Hopelijk kunnen ze het snel oplossen:
https://community.ziggo.n...en-abonnement-nodig-52781

• Mel33
  • Nu online
Ynnoz schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 00:27:
[...]

Blijkt een probleem bij Ziggo te zijn. Hopelijk kunnen ze het snel oplossen:
https://community.ziggo.n...en-abonnement-nodig-52781
Ha helder, Er wordt hulp gevraagd je gegevens te delen, ze zijn ermee bezig. Zal het een ziggo upc dingetje zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvkreg
Martinusz schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:35:
[...]

Heb er 1 gekregen van de monteur i.v.m. de wifi power promise.
Ding is wel echt groot, maar werkt wel goed moet ik zeggen. Goede stabiele verbinding boven met genoeg snelheid :Y In mijn vorige huis had ik een TP link, werkte toen ook prima! (ligt nu in de meterkast)

[...]

Snap ik, maar niet echt iets waar Ziggo wat mee kan.
Powerline zou ik, op basis van zeer ruime ervaring, nooit meer aan beginnen tenzij alles in 1 groep zit. De instabliteit en variabele verbindingen over een electranetwerk zijn niet vergelijkbaar met Wifi of wired. Is een mesh oplossing niet een betere optie? Dat is even investeren, maar dan zit je wel zeker 5 jaar goed. Bijvoorbeeld: https://www.netgear.nl/orbi/

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:10
Wederom een super fijne ervaring met de klantenservice van Ziggo. Vandaag liep mijn 30 euro per maand korting af op het complete pakket. En ik dacht laat ik ze eens bellen. Ze bood gelijk 6 maanden upgrade aan naar max pakket zonder extra kosten, en daarna voor maar 13 euro meer de rest van het jaar 500mbit.

Dat naast het vodafone data verdubbelen, de next, de 5 euro korting, Ziggo Sport Totaal, Movies and Series, 12 maanden gratis: Movie and Series L. Gratis F1TV pro.

Kan ik toch wel zeggen, TOP ziggo!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:05
ppeterr schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:09:

Zeker top van Ziggo!

Ze hebben je een duurder abonnement aangesmeerd en weer 13 euro per maand extra verdiend.
De kans dat je weer terug gaat is vrij klein. Ga je het ook gebruiken wat je extra krijgt? Waarschijnlijk niet.

• ppeterr
Akemi schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:27:
[...]

Zeker top van Ziggo!

Ze hebben je een duurder abonnement aangesmeerd en weer 13 euro per maand extra verdiend.
De kans dat je weer terug gaat is vrij klein. Ga je het ook gebruiken wat je extra krijgt? Waarschijnlijk niet.
Ik belde met de insteek om een stap hoger te gaan. En ja dat verbruiken wij.

Stel, ik had mijn abbo online veranderd. Dan had het mij meer gekost dan die 78 euro extra voor 1 jaar max.
Dan had het mij ruim 240 euro extra gekost.

[ Voor 15% gewijzigd door ppeterr op 27-02-2020 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Laatst online: 11-09 15:24
Kan iemand mij vertellen of onderstaande mogelijk is bij Ziggo?

Omdat ik geen COAX kan trekken naar de huiskamer (trekveer wil niet verder...) en ik een modem heb in de meterkast (nodig voor netwerkaansluiting naar computer in kamer naast de meterkast) moet ik op 1 of andere manier een coax krijgen in de woonkamer.

We gebruiken de Ziggo Go app al in combinatie met Chromecast. Maar de Ziggoapp is beperkt (houdt niet bij waar je bent met serie kijken (welke aflevering, danwel waar je was in een episode) en van begin af aan een programma kijken kan niet wanneer deze live uitgezonden wordt. En het is gewoon fijner om een mediabox te hebben die werkt.

We zijn tevreden over Ziggo verder, KPN kan ik maar tot 50 mbit krijgen, dus dat is geen optie hier. Geen Glasvezel mogelijk.

Zie onderstaande situatie:

Ziggo

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Nu online
Ewivis schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 18:29:

Omdat ik geen COAX kan trekken naar de huiskamer (trekveer wil niet verder...) en ik een modem heb in de meterkast (nodig voor netwerkaansluiting naar computer in kamer naast de meterkast) moet ik op 1 of andere manier een coax krijgen in de woonkamer.

We gebruiken de Ziggo Go app al in combinatie met Chromecast. Maar de Ziggoapp is beperkt (houdt niet bij waar je bent met serie kijken (welke aflevering, danwel waar je was in een episode) en van begin af aan een programma kijken kan niet wanneer deze live uitgezonden wordt. En het is gewoon fijner om een mediabox te hebben die werkt.

We zijn tevreden over Ziggo verder, KPN kan ik maar tot 50 mbit krijgen, dus dat is geen optie hier. Geen Glasvezel mogelijk.

[Afbeelding: Ziggo]
Nee dat kan niet.

Signaal via de coaxkabel kun je alleen via de coaxkabel sturen. Ook converters Coax <> UTP zijn ondingen.

Je kunt wel kijken naar een DVB-C > IPTV ontvanger. Dan kun je het vanuit de meterkast wel voor elkaar krijgen. Alleen kun je dan geen gebruik maken van de CI+ en/of mdeiabox van Ziggo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
MediaZoo schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 18:34:
[...]

Nee dat kan niet.

Signaal via de coaxkabel kun je alleen via de coaxkabel sturen. Ook converters Coax <> UTP zijn ondingen.

Je kunt wel kijken naar een DVB-C > IPTV ontvanger. Dan kun je het vanuit de meterkast wel voor elkaar krijgen. Alleen kun je dan geen gebruik maken van de CI+ en/of mdeiabox van Ziggo zelf.
Ok, dus dan kan ik alsnog niet gebruik maken van Series en functionaliteit van de Mediabox? Oftewel dat is niet echt een oplossing voor mij.

Gaan ze bij Ziggo binnenkort nog es over op UTP verbindingen of blijven die vasthouden aan COAX?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Nu online
Ewivis schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 18:38:
[...]

Ok, dus dan kan ik alsnog niet gebruik maken van Series en functionaliteit van de Mediabox? Oftewel dat is niet echt een oplossing voor mij.

Gaan ze bij Ziggo binnenkort nog es over op UTP verbindingen of blijven die vasthouden aan COAX?
Nee, je kunt hiermee geen gebruik maken van functionaliteiten van de mediabox.

En nee ze zullen nooit via UTP verbindingen leveren. UTP (Ethernet) is een andere techniek dan via COAX. En Ziggo zal hier niet vanaf stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:57

Je trekveer wil dus niet verder tot een bepaald punt ?
Wat je eens kunt proberen als je erbij kunt om een stofzuiger op de leiding te zetten.

Ik kon er zelf niet heel goed bij en had een trechter gebruikt met een doek om de boel goed af te sluiten.

Als je geluk hebt dan voel je aan de andere kant van de leiding de lucht zuigen door de stofzuiger.
Dat heb ik hier namelijk ook gehad de leiding wilde niet verder dan een bepaald punt van beide kanten.

Met de stofzuiger erop heb ik een nylontouw gepakt en het begin even gesmolten met een lucifer.
Met enig geduld en wellicht geluk ging het draad op een gegeven moment door en ging de stofzuiger in.

Dan de trekveer erop en aan beide kanten de kabel strak en rustig de trekveer erdoor.
Daarop de coax geknoopt met goed tape erop en de coax erdoor gekregen.

Weet niet of het lukt maar misschien heb je net zoals ik geluk

[ Voor 4% gewijzigd door MdO82 op 28-02-2020 21:04 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
@MediaZoo @Ewivis De Ziggo Mediabox XL Extra kun je toch draadloos aansluiten als je goede WiFi hebt?

https://www.ziggo.nl/klan...ra-mediabox/installeren#/

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HereIsTom schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 21:09:
@MediaZoo @Ewivis De Ziggo Mediabox XL Extra kun je toch draadloos aansluiten als je goede WiFi hebt?

De mediabox xl extra gaat buiten dienst, over een maand of 2 gaat die het helemaal niet meer doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis

Ik heb de extra niet en hoor dat die gaat stoppen, zie hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik kreeg een e-mail met daarin de melding dat Ziggo gaat stoppen met het aanbieden van nieuwsgroepen.
Dit is de reden dat ik nog steeds een oud type abonnement heb, alles-in-een plus..
Nu die reden wegvalt, vraag ik me af of het voordelen heeft om over te stappen naar een nieuwe abonnementsvorm?
Mijn tv heeft nog een ci+ module, en dat hou ik graag zo.

[ Voor 13% gewijzigd door BounceMeister op 29-02-2020 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
BounceMeister schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:58:
Ik kreeg een e-mail met daarin de melding dat Ziggo gaat stoppen met het aanbieden van nieuwsgroepen.
Dit is de reden dat ik nog steeds een oud type abonnement heb, alles-in-een plus..
Nu die reden wegvalt, vraag ik me af of het voordelen heeft om over te stappen naar een nieuwe abonnementsvorm?
Als het pakket wat je hebt nog bevalt en de prijs in netjes, dan zou ook als je usenet belangrijk vindt een abbo op een usenetprovider erbij kunnen nemen. Zijn er genoeg van tegen nette prijzen per jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Nu online

De Mediabox XL is niet meer verkrijgbaar. Dat is dus ook geen optie.

[ Voor 23% gewijzigd door MediaZoo op 29-02-2020 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
BounceMeister schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:58:
Net alsof er iets uit die groepen viel te downloaden, kijk eens naar https://www.newshosting.com/usenet-access-plans.php

Dat is een hele fijne!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ppeterr schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 12:09:
Wederom een super fijne ervaring met de klantenservice van Ziggo. Vandaag liep mijn 30 euro per maand korting af op het complete pakket. En ik dacht laat ik ze eens bellen. Ze bood gelijk 6 maanden upgrade aan naar max pakket zonder extra kosten, en daarna voor maar 13 euro meer de rest van het jaar 500mbit.

Dat naast het vodafone data verdubbelen, de next, de 5 euro korting, Ziggo Sport Totaal, Movies and Series, 12 maanden gratis: Movie and Series L. Gratis F1TV pro.

Zou liever weer een forse korting hebben. Binnenkort ook weer eens bellen, maar vindt die topsnelheden echt onzin. Heb 250 down en we streamen en gamen hier fors en is ruim voldoende. Sneller is niet beter, goedkoper wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:57
Verwijderd schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:35:
[...]

Zou liever weer een forse korting hebben. Binnenkort ook weer eens bellen, maar vindt die topsnelheden echt onzin. Heb 250 down en we streamen en gamen hier fors en is ruim voldoende. Sneller is niet beter, goedkoper wel. ;)
Nou als we hun reclame moeten geloven dan is Giganet het helemaal ;)
Maar idd ik heb ook voldoende aan mijn 50 down.

Wij gamen dan niet fors, maar dan kunnen altijd nog een stapje hoger :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Van 25 naar 40Mbit upload vind ik zeker wel een toegevoegde waarde hebben. Voordeel daarbij is wat ik zo zie is dat de bufferbloat bij het 500mbit profiel een stuk lager is dan bij 250Mbit.

Al met al, dan met de eerste 6 maanden een gratis upgrade. Vind ik het voor die paar tientjes meer in het jaar het zeker waard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HereIsTom
MediaZoo schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:29:
[...]

De Mediabox XL is niet meer verkrijgbaar. Dat is dus ook geen optie.
Ja jammer dat een provider zo bepalend is voor de spullen die je kunt gebruiken en dan stoppen ze ook nog met de goede dingen.

En al die zogenaamde kortingen klinken leuk, maar het wordt uiteindelijk alleen maar duurder.
Ik snap ook niet zo goed wat je met een Giganet moet, 50Mbit is voor de meeste gebruikers meer dan genoeg en met € 52,- al veel te duur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:58
Ik had ook te maken met een echt op het laatste stukje niet meer willen gaan van een trekveer. Deze werd gewoon geblokkeerd. Hierop heb ik een pot vaseline gepakt en hiermee het uiteinde van de trekveer erg ruim ingesmeerd. De trekveer blokkeerde wel weer eventjes, maar vervolgde vervolgens wel makkelijk zijn weg. Sindsdien heb ik standaard een pot vaseline bij mijn trekveer liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53
Ik heb ook liever 75/75 oid dan enorme downloadsnelheden. Ik zou kunnen overstappen naar glas, maar ben eigenlijk verder wel erg tevreden over Ziggo. Internet en TV is gewoon erg goed. Modem in bridge is met een telefoontje van 5 minuten geregeld, al had dat ook best een instelling in de router mogen zijn.

Ik heb begrepen dat bij Docsis 3.1 de upload eindelijk wat omhoog gaat. Het probleem zit em in de analoge signalen, zodra die weg zijn is er ruimte voor meer upload. Zie ook bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Nu online
rinkel schreef op zondag 1 maart 2020 @ 14:49:
Ik heb ook liever 75/75 oid dan enorme downloadsnelheden. Ik zou kunnen overstappen naar glas, maar ben eigenlijk verder wel erg tevreden over Ziggo. Internet en TV is gewoon erg goed. Modem in bridge is met een telefoontje van 5 minuten geregeld, al had dat ook best een instelling in de router mogen zijn.

Ik heb begrepen dat bij Docsis 3.1 de upload eindelijk wat omhoog gaat. Het probleem zit em in de analoge signalen, zodra die weg zijn is er ruimte voor meer upload. Zie ook bron
Ze hebben ook een modem waar je dat zelf in kan stellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Mel33 op 01-03-2020 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:12
Mel33 schreef op zondag 1 maart 2020 @ 15:01:
[...]

Ze hebben ook een modem waar je dat zelf in kan stellen.
Alleen bij exUPC, bij exZiggo moet het via de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg

[Afbeelding: Ziggo]
Waarom kun je niet boren? en dat netjes wegwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
wvkreg schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:52:
[...]

Waarom kun je niet boren? en dat netjes wegwerken?
Wat boren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Trekveer dus ik neem aan door een muur, dus boren..met een trekveer door een ander object of leiding is heb ik nog nooit een probleem gehad als je de goede spullen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-09 10:32
Sinds een paar dagen krijg ik in mijn normale postvak in en niet in de spam folder behoorlijk veel spam binnen. Is zomaar opeens begonnen.

Ik heb niet op rare websites gezeten en ook niet op verdachte e-mails geklikt (aub geen opmerking plaatsen dat dit wel zo is, dit is dus niet het geval).

Heeft Ziggo het spamfilter aangepast (ik kan ze dit uiteraard ook zelf vragen maar misschien speelt dit bij meerdere personen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@be3a18, met de extensie .eu wellicht?

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 155 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic