Ook in het NLE-topic heb ik dat aangegeven, zoveel mensen, zoveel wensen.
Maar de wereld is groter dan alleen wonenden, ik ben bang dat ik er ook zo één zou worden, als ik overstap om die reden.
Ik kijk praktisch geen TV, maar zoals vaker moet je in een huwelijk soms wat toegeven.
En dan ga ik echt niet op 2€ kijken, om mijn gelijk te halen, en het risico van DSL aan te gaan in de omgeving.
De wisselende resultaten om me heen ( bij mij was voorheen de 50/5 prima ) maar er is geen verbetering of werkzaamheden gedaan sinds die tijd.
Onze wijkkast staat op 2KM, mijn straatkast op 900/1100M en de bekabeling naar mijn woning is van 1978
KPN zelf geeft aan TOT 60Mbit te leveren, XS4All is de enige die me 160Mbit denkt te bieden, tegen dezelfde prijs als 300/30 Ziggo.
Ook Ziggo heeft regelmatig aanbiedingen, alleen zouden ze wat meer 'bekend' moeten maken, per toeval op de FNVlinkjes gekomen, en zo 33€ korting tot jan '18
Het pakket van 101€ betaal ik momenteel nog 68€ voor.
Tegen die tijd zie ik wel verder, 150/15 is net zo goed, en voor je het weet, worden er weer aanpassingen gedaan ( deals ivm Vodafone, snelheidsupgrades andere actiekortingen )