Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Bellen, zeggen dat je twijfelt tussen nle en ziggo, waarom moet ik voor ziggo kiezen?

Wie weet krijg je mooi aanbod :+

[ Voor 17% gewijzigd door hjs op 06-05-2017 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoroHoro schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 08:31:
Weet iemand hoe ik het voordeligst een nieuw start internet abbonnement van Ziggo aanschaf, liefst zonder de aansluit kosten?

... maar ik vertrouw dat nooit helemaal. Breedbandwinkel.nl bijvoorbeeld.
Niets mis met breedbandwinkel. Best een prima aanbod voor internet-compleet 150/15

https://www.breedbandwink...t-complete--extra-korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:59

Pierre

Van nature lui!

Maar ik vertrouw dat nooit helemaal. Breedbandwinkel.nl bijvoorbeeld.
Die lui vertrouw ik ook niet, ik woon in het Ziggo gebied en ik kan geen abonnement afsluiten 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

Pierre schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:44:
[...]

Die lui vertrouw ik ook niet, ik woon in het Ziggo gebied en ik kan geen abonnement afsluiten 8)7
Volgens mij hebben ze een rechtstreekse verbinding met de database van Ziggo.
Op mijn eigen adres waar ik een Ziggo abbo heb kan ik hem niet afsluiten. Voer ik het adres in van een buurman met KPN, lukt het wel...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:45:
[...]

Op mijn eigen adres waar ik een Ziggo abbo heb kan ik hem niet afsluiten. Voer ik het adres in van een buurman met KPN, lukt het wel...
Dat het niet lukt op jouw adres komt omdat je al een abonnement hebt. Deze aanbieding is alleen voor nieuwe klanten van Ziggo. Staat er ook bij rechts onder de prijsopgave...

Let op: kortingen gelden niet voor bestaande Ziggo internet klanten.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:49:
[...]

Dat het niet lukt op jouw adres komt omdat je al een abonnement hebt. Deze aanbieding is alleen voor nieuwe klanten van Ziggo. Staat er ook bij rechts onder de prijsopgave...
Dat bedoel ik dus juist.... 8)7

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:50:
[...]

Dat bedoel ik dus juist.... 8)7
Dat bedoel je misschien, maar zo schrijf je het niet..vandaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:52:
[...]

Dat bedoel je misschien, maar zo schrijf je het niet..vandaar :?
Kijk eens waar ik op reageer... Ik leg uit aan iemand "die ze niet vertrouwt" waarom hij die melding krijgt. Niet alleen mijn reactie lezen, maar ook waar die reactie op is.

[ Voor 23% gewijzigd door TFHfony op 06-05-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:52:
[...]

Kijk eens waar ik op reageer... Ik leg uit aan iemand "die ze niet vertrouwt" waarom hij die melding krijgt. Niet alleen mijn reactie lezen, maar ook waar die reactie op is.
Laat maar joh...je legt dat juist niet uit,. Dan zet je erbij dat het alleen voor nieuwe klanten is .

In jouw reactie geeft je alleen aan dat het jouw ook niet lukt maar bij je buurman wel. Dat schrijf je. En dan bedoel je het wel goed! Maar het komt wat rottig je strot uit want de reden waarom het niet lukt vermeld je in die reactie namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:56:
[...]

Laat maar joh...je legt dat juist niet uit,. Dan zet je erbij dat het alleen voor nieuwe klanten is .

In jouw reactie geeft je alleen aan dat het jouw ook niet lukt maar bij je buurman wel. Dat schrijf je. En dan bedoel je het wel goed! Maar het komt wat rottig je strot uit want de reden waarom het niet lukt vermeld je in die reactie namelijk niet.
Laat inderdaad maar... begrijpend lezen... :X en manier van uitdrukken.... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 10:58:
[...]

Laat inderdaad maar... begrijpend lezen... :X en manier van uitdrukken.... ;w
Vooral dat laatste is een puntje waar je aan moet gaan werken

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2017 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurk738
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Probleem hier met de bedrade netwerk aansluitingen op mijn ConnectBox. De wifi werkt prima, maar sinds een paar dagen werken de bedrade aansluitingen helaas niet meer goed.

Apparaten die rechtstreeks op 1 van de ethernetpoorten zijn aangesloten werken wel goed, maar apparaten die via 1 van mijn 2 TP-Link switches zijn aangesloten werken opeens niet meer goed.
Als ik bijvoorbeeld mijn Apple TV rechtstreeks op de ConnectBox aansluit dan werkt het prima en blijft het werken. Maar als ik de Apple TV via een switch aansluit, dan verschijnt de Apple TV (vaak maar niet altijd) initieel bij de 'Verbonden apparaten' van de ConnextBox, maar verdwijnt daar vervolgens vanzelf weer uit. Daarna kan bijv de Apple Remote app op mijn iPhone hem dus niet meer vinden.

Mijn huidige netwerk setup draaide al enige tijd met de ConnectBox (en ook met zijn voorganger) zonder problemen. Er is recent niets aan mijn netwerk setup gewijzigd, en volgens mij is er ook geen firmware update oid van de ConnectBox geweest. (Ik heb versie CH7465LG-NCIP-4.50.18.22m1a-NOSH.) Ik heb de switches (TP-Link TL-SG1005D), poorten en verschillende apparaten (Apple TV, receiver, laptop, ..) gewisseld, maar de verschijnselen blijven hetzelfde.

Iemand hier een verklaring voor, en liefst een oplossing? Is er iets mis met mijn beide switches of met de ConnectBox?

Edit: Ik heb nog even getest met een andere switch die ik nog in de kast had liggen. Zelfde verschijnsel..

Edit2: Het lijkt erop dat powerline die ik gebruik voor de logger van mijn zonnepanelenomvormer de boosdoener was. Ik denk dat de ConnectBox in de war raakte van e.o.a. hapering van de powerline ofzo. Ik had de powerline al eens opnieuw ingeplugd, maar nadat ik die volledig heb gereset werkt hier alles gelukkig weer zoals het hoort. :)

[ Voor 13% gewijzigd door jurk738 op 06-05-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarom heeft de Humax een aparte internetverbinding nodig? Gaat dat (tegenwoordig) niet via de kabel meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 22:02
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:04:
Waarom heeft de Humax een aparte internetverbinding nodig? Gaat dat (tegenwoordig) niet via de kabel meer?
De humax heeft een aparte internetverbinding nodig voor interactieve tv omdat de humax apparaten niet beschikken over een interne docsis modem die wel in de horizon tv box zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-08 19:53
mklkhanou schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 20:05:
Vreemd probleem warmee de helpdesk mij niet kan helpen.

Ik heb een Philips 43PUS6201, waarmee ik digitaal televisie kijk middels een CI+ module. Altijd top gewerkt.
Vandaag van het een op het andere moment werkt het niet meer. Analoge zenders werken daarentegen nog wel.

Bij digitale zenders krijg ik de melding:
"Geen signaal. Er wordt signaal gezocht of er is geen signaal. Controleer of de antennekabel goed is aangesloten."

Als ik vervolgens via status mijn signaalsterkte en kwaliteit check staat er:
Sterkte: 'Slecht 0'
Kwaliteit: '100'

Doe ik hetzelfde bij een analoge zender dan staat er:
Sterkte: 'Goed 100'
Kwaliteit: '70'

Via het menu is er de optie 'Digitaal ontvangst testen'. Als ik deze uitvoer staat er:
Sterkte: 'Normaal 78'
Kwaliteit: 100

Al geprobeerd:
Andere kabel
TV terug naar fabrieksinstellingen
Tig keren opnieuw naar zenders gezocht (vind ze ook allemaal, 350+ digitaal en 20+ analoog)
Kabel aansluiten zonder splitter ertussen

Heb sterk het vermoeden dat het aan mijn televisie ligt maar heb helaas geen andere TV staan om dit 100% uit te sluiten. :-( Iemand hier een vermoeden?
Heb je als netwerk id 43186 ipv 5555 geprobeerd , krijg je bij NPO1,2,3 ook zwart beeld als je ci+ module niet in de tv zit ?

Game PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05:07
Je moet bij Philips even zoeken, als het goed is staat boven de fabrieksinstellingen optie iets in de trant van tv zenders opnieuw instellen. Dit staat dus NIET in het zenders menu maar in een ander menu. Als je deze optie niet aantikt kun je zenders zoeken tot je een ons weegt maar krijg je geen beeld. Op 1 2 en 3 doet hij niets met de CI+ dus dan maakt het niet uit of hij erin zit. En probeer inderdaad je oude netwerk id ipv de landelijke 5555 dat is een goede tip.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
NPO 1/2/3 zijn idd ongecodeerd en zouden ook zonder CI+ moeten werken, en ook op deze kanalen kreeg ik niks te zien. Ik had de hoop opgegeven en Philips een serviceverzoek gestuurd, en ineens uit het niets werkte alles weer. De oorzaak kon Philips (TP vision) mij geen uitsluitsel over geven.

Begin zo langzamerhand wel gek te worden van mijn Philips TV. De software is zó onstabiel en vele smart-functionaliteiten werken voor geen meter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jim423
Dat is helaas mijn ervaring ook. Het feit dat zenders zoeken niet hetzelfde is als tv zenders opnieuw instellen slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het enige verschil in menu's is ook dat je bij 1 netwerk id kunt invullen en bij de ander niet. Voor de rest zijn de 2 opties gelijk. Ik heb het wel over Philips smart tv's van 2 jaar en ouder dus misschien dat er bij de huidige modellen een inhaalsprong is gemaakt.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homer.J
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Wow! Bedankt voor de uitvoerige feedback!
Mr.Master schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 02:13:
[...]Wat voor een AOP (Abonnee Overname Punt) heb je in jouw meterkast?
Er zit nu een Het AOP is op dit moment een UMU-01. Deze splits het signaal in Data, TV/Radio en Radio.
De enige goede wandcontactdoos die nu nog op het lijstje van goed staat bij Ziggo is de Braun BTV01, enkel en dubbel galvanisch gescheiden.
Dank voor de tip. Ik ging er zomaar blindelings voor uit dat voor de wandcontactdoos ook een Hirschmann zou moeten hebben. Bij alle "ziggo geschikt" winkels wordt verwezen naar de Hirschmann EDC1000. Maar ik kan dus beter een Braun BTV01 plaatsen?
Kanaal 104 / Film 1 Drama, zit op een transportstream. Het heeft een frequentie, afhankelijk van welk gebied je zit (fZiggo of fUPC). Zou je kunnen aangeven welk gebied je zit? Of je woonplaats. :)
Ik zit in een voormalig Ziggo gebied.
Kun je hier wat mee? :)
Zeer zeker, nogmaals bedankt! Eerste stap voor mij op dit moment is het vervangen van de wandcontactdoos. Mocht er daarna nog steeds ruimte zijn voor verbetering dan zal ik eens kijken of ik een Ziggo monteur kan laten komen, of kijken naar een versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
Een Braun BTV01 is het meest toekomstgericht (doos geeft tot 2Ghz door), dus vandaar wordt deze door Ziggo als enige geplaatst. Op dit moment is het nog niet het geval dat oudere dozen (zoals GUT14D) problemen veroorzaken (tenzij ze defect zijn natuurlijk). Dus ik zou proberen een BTV01 te plaatsen. (In de meterkast een BTV1IEC).

De UMU die je noemt is de verdeler. Als je deze eraf haalt door hem een stukje te draaien en recht eraf te halen zie je als het goed is een opbouwrand. Pas als je het klepje (vaak dubbel) eraf schroeft kun je zien wat er daadwerkelijk inzit. Dit zou dan minimaal (voor nu) een DIO moeten zijn. TRAS1000B zoals onderstaand is een nogo.

Afbeeldingslocatie: http://www.spautronic.nl/data/articles/images/lightbox/big/umu-01-kit-ziggo_434_3.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Jim423 op 07-05-2017 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

icecreamfarmer schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:14:
Is er al iets meer bekend over dit:

[...]

https://www.ziggo.nl/mobiel/

Ik heb nu ziggo mobiel en wil liever niet wachten maar overstappen geeft weer gedoe (en kosten).
Dus ik ben benieuwd naar het aanbod.
Ze zijn van mening veranderd.
Nu staat er dit namelijk:
Voor klanten met Ziggo Mobiel
Je bent een trouwe klant van Ziggo Mobiel. En je hebt het nu prima voor elkaar.

Je blijft nu exclusief profiteren van de huidige scherpe abonnementsprijs, extra data en goede service
Als je Ziggo met Vodafone combineert krijg je non-stop gratis extra's
Deze krijg jij als je zowel Ziggo als Vodafone klant bent
Wil je nu al elke maand non-stop gratis extra’s ontvangen? Combineer dan nu Ziggo met een mobiel abonnement van Vodafone.
Krijgen we nu wel of niet een aanbieding.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Doet Ziggo niet een leuk aanbod als je belt en aangeeft te overwegen naar NLE over te stappen (prijsverschil en hogere snelheid)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-12-2024
stok schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:16:
Doet Ziggo niet een leuk aanbod als je belt en aangeeft te overwegen naar NLE over te stappen (prijsverschil en hogere snelheid)?
Uit mijn ervaring... Nope...Nada...Noppes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 21:08
Kan ik per 30 juni nu overstappen als ik nog een lopend jaarcontract hebt?

Edit: Nu iets duidelijker: Mag ik aan de hand van de prijswijziging per 30 juni als eerste opzeggen?

[ Voor 41% gewijzigd door pelt op 08-05-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Laatst online: 09:22
stok schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:16:
Bel afdeling retentie, dan weet je het.
HoaHong schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:17:
[...]

Uit mijn ervaring... Nope...Nada...Noppes!
Er zijn toch heel wat andere ervaringen, zie dit topic en vorig deeltje.
pelt schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:29:
Ga je weg bij Ziggo? Tot wanneer loopt je jaarcontract? Je kunt pas na de einddatum van je jaarcontract overstappen zonder boete.

[ Voor 23% gewijzigd door Martinusz op 08-05-2017 15:32 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
pelt schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:29:
Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:31:
Ga je weg bij Ziggo? Tot wanneer loopt je jaarcontract? Je kunt pas na de einddatum van je jaarcontract overstappen zonder boete.
Ik citeer van de website https://www.ziggo.nl/tari...n/?CMP=url_prijswijziging :
Kan ik mijn abonnement wijzigen of opzeggen?
''Als gevolg van de prijswijzigingen je abonnement wijzigen of zonder extra kosten opzeggen, kan tot en met 30 juni 2017.''

Wel goede informatie verstrekken aub. :/

[ Voor 14% gewijzigd door rolandos582 op 08-05-2017 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
rolandos582 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:34:
[...]

[...]

Ik citeer van de website https://www.ziggo.nl/tari...n/?CMP=url_prijswijziging :
Kan ik mijn abonnement wijzigen of opzeggen?
''Als gevolg van de prijswijzigingen je abonnement wijzigen of zonder extra kosten opzeggen, kan tot en met 30 juni 2017.''

Wel goede informatie verstrekken aub. :/
En hoe moet ik ruiken dat de aanleiding een prijswijziging is :? :? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:36:
[...]

Tsja idk. Misschien aan de datum van 30 juni O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:36:
[...]

rolandos582 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:40:
[...]

Tsja idk. Misschien aan de datum van 30 juni O-)
Jongens, jongens. Lief doen!

Ik had mijn vraag iets duidelijker kunnen stellen. Reden is idd de prijswijziging. Maar ik kan op website niet vinden, wat de eerst volgende mogelijkheid is. Logischerwijs zou ik datum van prijswijziging zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
pelt schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:45:
[...]

[...]

Ik had mijn vraag iets duidelijker kunnen stellen. Reden is idd de prijswijziging. Maar ik kan op website niet vinden, wat de eerst volgende mogelijkheid is. Logischerwijs zou ik datum van prijswijziging zeggen.
O-)

Het meest logisch is inderdaad per 30 juni, aangezien we nu al in mei zitten. Je moet het wel aanvragen voor 30 juni dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
pelt schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:45:
[...]

Opzegtermijn nu is een maand, dus per 8 juni 2017. Als je het na 1 juni 2017 gaat opzeggen word 30 juni gehanteerd. Dus stel je voor je belt op 10 juni om het te beëindigen, dan word het niet 10 juli maar 30 juni ivb uiterste opzegdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
rolandos582 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:54:
[...]

Opzegtermijn nu is een maand, dus per 8 juni 2017. Als je het na 1 juni 2017 gaat opzeggen word 30 juni gehanteerd. Dus stel je voor je belt op 10 juni om het te beëindigen, dan word het niet 10 juli maar 30 juni ivb uiterste opzegdatum.
Maar als hij een jaarcontract heeft met ik vermoed een datum na 30 juni, zou ik verwachten dat hij op zijn vroegst per 30 juni kan opzeggen, omdat de verhoging dan ingaat.
Maar misschien kan hij beter gewoon ff bellen met Ziggo en het hier laten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:58:
[...]

Maar als hij een jaarcontract heeft met ik vermoed een datum na 30 juni, zou ik verwachten dat hij op zijn vroegst per 30 juni kan opzeggen, omdat de verhoging dan ingaat.
Maar misschien kan hij beter gewoon ff bellen met Ziggo en het hier laten weten ;)
Dit is de correspondentie die ik gehoord heb, dit is dan wel bij Ziggo Zakelijk. Mogelijk ligt het bij particulier net even anders als het gaat om de datum. Maar dat lijkt me dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
Ik zie het niet in het nieuwsbericht staan, weet iemand of de zakelijke (ZZP) tarieven ook omhoog gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
RVE_NL schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:36:
Ik zie het niet in het nieuwsbericht staan, weet iemand of de zakelijke (ZZP) tarieven ook omhoog gaan?
Alleen van de oudere pakketten, dus de zakelijk fiber power/office basis etc. Huidig portfolio ZZP veranderd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik heb momenteel 300mbit. Ik wou eigenlijk terug naar 150mbit dus dit is een mooi moment. Ik heb de klantenservice gebeld en ze gaven mij een aanbieding als ik niet opzeg om terug te gaan naar 150mbit met 6 maanden korting @ 34,95.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Ik heb net Ziggo gebeld. De medewerkster had het vandaag nog niet gehoord dat je kon opzeggen. Maar na navraag kon ik volgens haar per direct opzeggen (dus met een opzegtermijn van een maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
pelt schreef op maandag 8 mei 2017 @ 16:54:
Ik heb net Ziggo gebeld. De medewerkster had het vandaag nog niet gehoord dat je kon opzeggen. Maar na navraag kon ik volgens haar per direct opzeggen (dus met een opzegtermijn van een maand).
rolandos582 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:54:
[...]

Zoals ik zei :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds onze verhuizing al maanden last van een continue wegvallende internet verbinding. Het lijkt op onderstaand issue:
https://community.ziggo.n...eem-dhcp-1061/index1.html

Er worden dubbele IP adressen uitgegeven, waardoor het internet steeds wegvalt. Dit gebeurt meerdere keren per dag. Inmiddels heb ik op bijna al mijn apparaten een vast IP adres ingesteld, maar nog steeds waardeloos.

Ik heb achter mijn Ziggo modem een Apple Time Capule staan. Van daaruit 2 Netgears voor de verdeling van de vaste lijn. Het draadloze netwerk wordt verder vergroot met 2 keer een Apple Express en een Apple Airport Extreme. Ik gebruik gewoon de Wifi van de Ziggo modem die ik versterkt doorzet. Dit nadat het in bridge modus zetten van de modem ook al geen oplossing bood. Inmiddels heb ik al ipv4 en 6 gehad, beide waardeloos.

Blijf ik hiervan gewoon last houden met de modem van Ziggo en is dat bij andere providers niet? Oftwel hebben die een wat makkelijker hanteerbaar modem die ik in Bridge zet en mijn eigen netwerk zijn gang kan laten gaan? Want dan lijkt me dit een erg mooi moment om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Na de prijsverhoging toch maar contact opgenomen met Ziggo. (Kies voor opzeggen).
Direct mijn opzegdatum opgevraagd en dat is dus 1 maand terwijl mijn jaarabonnement nog loopt.

Uiteindelijk tot een aanbieding gekomen van €29,95 voor 6 maanden, daarna weer de normale abonnementsprijs.

Ik had aangegeven over te willen van Ziggo naar NLE en de klantenservice gaf als tegenargumenten dat Ziggo een hogere snelheid levert (150 nu, gaat naar 95) en betere kwaliteit voor TV levert met Horizon. Ook gaf hij aan dat de klantenservice van Ziggo veel beter is.

Ik ga er nog rustig over nadenken maar ik denk dat ik toch overga naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
Dat zijn van die standaard verhaaltjes die elke provider verteld.

Klantenservice van Ziggo beter... mwah ik weet het niet. :P internet is niet meer wat het geweest is, te vaak storingen. Sneller is het inderdaad wel.

[ Voor 7% gewijzigd door krakendmodem op 08-05-2017 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:53
Ik had een soortgelijke deal. Maar zelfs al krijg je die 6 maanden korting, over het hele jaar verspreid is Ziggo nog steeds duurder. Ik heb ook gezegd dat ik nog ff wil nadenken er over, maar ik denk dat ik toch echt overstap.

Het enige wat wel kut is, ik ben dan wel mijn 3 smartcards voorgoed kwijt. Maar ja, ik gebruik ze niet allemaal, dus zo'n ramp is dat ook weer niet.

[ Voor 25% gewijzigd door tiguan op 08-05-2017 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:31
Ik ga van de week mijn 5e digitale module en smartcard halen..

Nu heb ik vroeger ooit een smartcard geactiveerd voor een Humaxbox, deze toen terug gestuurd met de smartcard erin. Nu weet ik dat ze deze kunnen deactiveren, ik weet trouwens ook het nummer van die smartcard. Zou Ziggo deze smartcard deactiveren (die dus niet meer in mijn bezit is) en vervolgens een nieuwe opsturen onder de reden dat deze kapot is? Dan kan ik de module gewoon kopen bij een plaatselijke elektronicazaak. Dan omzeil ik dat ik een module moet huren. Heb hier alle modules zelf gekocht voor de huurtijd....

Ik ga het morgen even proberen maar was wel benieuwd of dat het ook daadwerkelijk zou kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Martinusz schreef op maandag 8 mei 2017 @ 15:58:
[...]

Wanneer je een 1 of 2 jaar contract hebt blijft de prijs ongewijzigd. Indien je dit hebt gaat de prijsverhoging ook pas in wanneer je contract periode voorbij is.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:47
Geen snelheidsverhoging dit jaar? Zou je wel verwachten namelijk bij een prijsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:27:
[...]

Wanneer je een 1 of 2 jaar contract hebt blijft de prijs ongewijzigd. Indien je dit hebt gaat de prijsverhoging ook pas in wanneer je contract periode voorbij is.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Volgens mij verhoogt Ziggo het voor iedereen en als je een 1 of 2 jarig abonnement hebt die later afloopt mag je dus opzeggen (en houd je zoals het bericht zegt wel de korting zoals afgesproken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

jongetje schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:33:
[...]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Volgens mij verhoogt Ziggo het voor iedereen en als je een 1 of 2 jarig abonnement hebt die later afloopt mag je dus opzeggen (en houd je zoals het bericht zegt wel de korting zoals afgesproken).
Abonnees die een bepaalde korting hebben op hun abonnement blijven deze behouden gedurende de afgesproken periode
nieuws: Ziggo verhoogt prijzen van veel abonnementen met 2,55 euro per maand

Ik heb afgelopen februari een 2 jarig contact afgesloten voor mijn Alles in 1 abbo, ik heb dus nog 1 jaar en 9 maand het tarief wat ik nu ook betaal.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd of ik ook een verhoging krijg. Geen van de bestaande pakketten (termen) heb ik en omdat ik vorige keer ook geen verhoging van 1,99 heb gehad voor xl pakket hbo vandaar. Ik betaal nu 42 euro voor tv met tv extra plus pakket, movie xl en HBO, hotspots enz zonder huur decoders. Ik heb 5 geactiveerde smartcards in mijn account en gebruik mijn eigen interactive hd decoders/recorders en ci+ module.Verder heb ik tientje voordeel internet van 25 mbit en met vast bellen en modem is technicolor. Bellen voor verlengings aanbod zit er voor mij niet in dan ben ik over 6 maanden rond de 30 euro per maand meer kwijt dan wat ik nu betaal en zo goedkoop wat ik nu heb krijg ik nooit weer. Ben al klant sinds 1995 uit @home tijdperk en heb sindsdien pakket nooit heb veranderd. Overgens heb ik ook een 100 mbit up en down glasvezel telfort internet erbij en dit alles voor 79 euro dat is dus voor ziggo en telfort samen maar dat ff terzijde. Ik wacht het wel af. Opzeggen zal ik dan ook zeker niet doen tenzij ik in de toekomst verplicht horizon decoders moet gaan huren. Bij andere providers moet je ook decoders huren maar dan neem ik alles af bij een glasvezelboer bv telfort waar ik dus nu pal glasvezel internet van heb. Maar vindt jammer dat ziggo weer prijsverhoging door drukt voor zaken waar klanten niet om gevraagd hebben. Op deze manier kunnen en gaan veel klanten vervroegd shoppen bij andere providers. Niet slim bezig bij ziggo.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2017 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:27
ook maar even gebeld....

6 maand 34,95 betalen ipv 61,50, na 6 maand 61,50 betalen.. maar daarna maar weer even bellen.

ging trouwens heel makkelijk, komt misschien ook mede door dat ik al vanaf @home lid ben.

*klantbehoud ben je nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:36:
Ik heb afgelopen februari een 2 jarig contact afgesloten voor mijn Alles in 1 abbo, ik heb dus nog 1 jaar en 9 maand het tarief wat ik nu ook betaal.
Ik heb in januari mijn abonnement aangepast (FNV 1 jaar) en ga toch €2,55 meer betalen... De korting blijft wel bestaan, de basisprijs gaat gewoon omhoog.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/O5W74Jh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik snap het niet, als genoeg mensen nu bellen en korting krijgen dan heeft de prijsverhoging toch totaal geen nut meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reflector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:58
melvinnie schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:30:
Ik snap het niet, als genoeg mensen nu bellen en korting krijgen dan heeft de prijsverhoging toch totaal geen nut meer?
Waarschijnlijk is het aantal mensen dat belt voor korting, maar een schijntje van het totale aantal abonnees dat deze prijsverhoging gewoon slikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Jij hebt schijnbaar geen besef van het aantal klanten wat Ziggo precies heeft 8)7
Bullet NL schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:36:
[...]
nieuws: Ziggo verhoogt prijzen van veel abonnementen met 2,55 euro per maand

Wat gebeurt er met mijn korting?
Als je gebruikmaakt van een korting, dan houd je deze korting gedurende de afgesproken periode.

- Heb je een vast bedrag afgesproken, dan blijft dat bedrag gelijk. De verhoging gaat dan na de kortingsperiode in.
- Heb je een kortingsbedrag afgesproken, dan blijft het kortingsbedrag gelijk. Dit bedrag halen we per 1 juli dan van het nieuwe maandbedrag af.
- Heb je een kortingspercentage afgesproken, dan blijft dit gelijk. Dit percentage berekenen we vanaf 1 juli over het nieuwe maandbedrag.

Of te wel, heb jij een deal gemaakt van 12 maanden voor bedrag x. Dan blijf je dat bedrag betalen tot na de contractsperiode. Heb jij een deal voor 6 maanden 24,95 korting oid. Dan betaal je de 2,55 of wat dan ook wel. En jij hebt waarschijnlijk geen contract waarop staat dat je 24 maanden bedrag x moet betalen.

[ Voor 68% gewijzigd door rolandos582 op 08-05-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Besef je wel dat Ziggo miljoenen klanten heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 20:45

Onbekend

...

Ik heb liever dat ze eens goedkopere (en langzamere) abonnementen aan gaan bieden dan steeds weer snelheidsverhogingen en kostenverhogingen door gaan voeren. 20Mbps is namelijk snel zat voor de meeste mensen. Helaas is de snelheid over de telefoonlijn vaak te laag waardoor je eigenlijk verplicht bent om Ziggo af te nemen. :(

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:08
Onbekend schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:19:
Ik heb liever dat ze eens goedkopere (en langzamere) abonnementen aan gaan bieden dan steeds weer snelheidsverhogingen en kostenverhogingen door gaan voeren. 20Mbps is namelijk snel zat voor de meeste mensen. Helaas is de snelheid over de telefoonlijn vaak te laag waardoor je eigenlijk verplicht bent om Ziggo af te nemen. :(
inmiddels is 90% van de telefoonlijnen wel geschikt voor 20 Mbps hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Onbekend schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:19:
Ik vrees dat er weinig met jou zijn die voor zo'n snelheid zouden gaan. 40Mb voor het basis abo is dan al meer dan geschikt. De meeste mensen willen juist meer snelheid. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
rolandos582 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:54:
Of te wel, heb jij een deal gemaakt van 12 maanden voor bedrag x. Dan blijf je dat bedrag betalen tot na de contractsperiode. Heb jij een deal voor 6 maanden 24,95 korting oid. Dan betaal je de 2,55 of wat dan ook wel. En jij hebt waarschijnlijk geen contract waarop staat dat je 24 maanden bedrag x moet betalen.
Inderdaad. Net als Bullet hebben we de beruchte FNV-aanbieding. Die ook voor twee jaar af te sluiten was... Ook hij krijgt (net als ik) die verhoging, ook al denkt hij van niet.

Mij hoor je overigens niet klagen hoor over die verhoging. We krijgen allemaal wel eens opslag :)

Edit: Aan de andere kant...

Eerste 12 maanden Connect en Play 59,95 pm (Geldig t/m 15/01/2018) -18,00
U aangeboden door Ziggo

Zowel een vast bedrag als een korting vermeld op de factuur... nu maakt Ziggo Sport Totaal erg veel goed, maar toch... >:)

[ Voor 20% gewijzigd door CreativeS op 08-05-2017 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

CreativeS schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:17:
[...]

Inderdaad. Net als Bullet hebben we de beruchte FNV-aanbieding. Die ook voor twee jaar af te sluiten was... Ook hij krijgt (net als ik) die verhoging, ook al denkt hij van niet.

Mij hoor je overigens niet klagen hoor over die verhoging. We krijgen allemaal wel eens opslag :)

Edit: Aan de andere kant...

Eerste 12 maanden Connect en Play 59,95 pm (Geldig t/m 15/01/2018) -18,00
U aangeboden door Ziggo

Zowel een vast bedrag als een korting vermeld op de factuur... nu maakt Ziggo Sport Totaal erg veel goed, maar toch... >:)
In de bevestiging vermelden ze overigens geen X korting op het bedrag, maar je totaalbedrag. Ik vermoed dat de FNV actie abbonee's dus gewoon tot het aflopende contract geen verhoging hoeven te betalen. Heb tevens ook geen mailtje gehad over een verhoging.
Dit krijgt u van ons Alle bedragen zijn in euro's
en inclusief 21% BTW

Wat zit er in uw pakket?
Dit is het, handig om te weten. 59,95
Kabel TV
Internet Complete
Internetbeveiliging Basis
Vast Bellen
TV Standaard
Ziggo Movies and Series

Extra abonnement
Ziggo Sport Totaal 14,95

Actie
Eerste 24 maanden Connect en Play Complete 49,95 pm. Dit is niet verwerkt in bovenstaande prijs.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:04
Meh weer een prijsverhoging en ik wil ook helemaal geen TV dus betaal sowieso teveel

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/

Is al vaker langsgekomen, kun je zien waar KPN mee bezig is: aardig nieuws voor mij 90 Mbit koper upgrade gepland Q4 2017 (nu max 16 Mbit dat is mij echt te weinig dus dan zit je wel vast aan UPC eh Ziggo)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
melvinnie schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:10:
Na de prijsverhoging toch maar contact opgenomen met Ziggo. (Kies voor opzeggen).
Direct mijn opzegdatum opgevraagd en dat is dus 1 maand terwijl mijn jaarabonnement nog loopt.

Uiteindelijk tot een aanbieding gekomen van €29,95 voor 6 maanden, daarna weer de normale abonnementsprijs.

Ik had aangegeven over te willen van Ziggo naar NLE en de klantenservice gaf als tegenargumenten dat Ziggo een hogere snelheid levert (150 nu, gaat naar 95) en betere kwaliteit voor TV levert met Horizon. Ook gaf hij aan dat de klantenservice van Ziggo veel beter is.

Ik ga er nog rustig over nadenken maar ik denk dat ik toch overga naar een andere provider.
Tja, NLE heeft een award gekregen van "providers.nl" dat ze de beste provider waren in 2016. Ze leveren de dienst van KPN met de door velen als goed bestempelde Arcadyan TV boxen. Volgens verschillende websites scoort KPN hiemee hoger dan Ziggo op TV kwaliteit. De klantenservice van NLE blijkt volgens de meeste inmiddels aangesloten Tweakers prima te functioneren.
Ik denk dat meneertje Ziggo je aan het twijfelen wil brengen, ze zijn niet aantoonbaar beter ;)
Wat wel en feit is, is dat ze snellere abonnementen aanbieden bij Ziggo maar als je die niet nodig hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Gadgeteer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:14:
[...]

Tja, NLE heeft een award gekregen van "providers.nl" dat ze de beste provider waren in 2016. Ze leveren de dienst van KPN met de door velen als goed bestempelde Arcadyan TV boxen. Volgens verschillende websites scoort KPN hiemee hoger dan Ziggo op TV kwaliteit. De klantenservice van NLE blijkt volgens de meeste inmiddels aangesloten Tweakers prima te functioneren.
Ik denk dat meneertje Ziggo je aan het twijfelen wil brengen, ze zijn niet aantoonbaar beter ;)
Wat wel en feit is, is dat ze snellere abonnementen aanbieden bij Ziggo maar als je die niet nodig hebt..
Het blijft allemaal afhankelijk van locatie.
Ondanks dat netco aangeeft 204 Mbit/s kan leveren, en dezelfde pakketten als KPN op TV zijn ze uiteindelijk net zo duur, of uiteindelijk duurder.
NLE heeft geen bonding pairs, dus zal altijd achterlopen op de KPN snelheden, en de aanbiedingen zijn gebaseerd op het eerste jaar, eventuele kortingen ( KPN compleet ) zijn niet van toepassing.
Er zijn altijd alternatieven, maar het opkomen van NLE evangelisme begint irritant te worden ( hebben we er een Apple vs Google, Intel vs AMD en Whatsapp vs Telegram bij ?)

Ik begrijp prima dat men graag minder betaald voor een dienst, maar helaas kan je niet één op één vergelijken.
Dat een website een provider aanwijst als 'beste' is leuk, maar een partij die de markt bestormd met bodemprijzen zal dat vaak snel winnen, omdat goedkoop altijd een prima lokker is.
Zou Ziggo volgend jaar aankondigen dat elke aantoonbare oud-abonnee het eerste jaar 50% korting krijgt, staan zij in datzelfde lijstje bovenaan.

* FreshMaker heeft geen vertrouwen meer in budgetpartijen, prijsstunters genoeg geweest in het (recente) verleden die allemaal 'ineens' niet zo goed(koop) bleken te zijn of blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
FreshMaker schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:38:
[...]

Het blijft allemaal afhankelijk van locatie.
Ondanks dat netco aangeeft 204 Mbit/s kan leveren, en dezelfde pakketten als KPN op TV zijn ze uiteindelijk net zo duur, of uiteindelijk duurder.
NLE heeft geen bonding pairs, dus zal altijd achterlopen op de KPN snelheden, en de aanbiedingen zijn gebaseerd op het eerste jaar, eventuele kortingen ( KPN compleet ) zijn niet van toepassing.
Er zijn altijd alternatieven, maar het opkomen van NLE evangelisme begint irritant te worden ( hebben we er een Apple vs Google, Intel vs AMD en Whatsapp vs Telegram bij ?)

Ik begrijp prima dat men graag minder betaald voor een dienst, maar helaas kan je niet één op één vergelijken.
Dat een website een provider aanwijst als 'beste' is leuk, maar een partij die de markt bestormd met bodemprijzen zal dat vaak snel winnen, omdat goedkoop altijd een prima lokker is.
Zou Ziggo volgend jaar aankondigen dat elke aantoonbare oud-abonnee het eerste jaar 50% korting krijgt, staan zij in datzelfde lijstje bovenaan.

* FreshMaker heeft geen vertrouwen meer in budgetpartijen, prijsstunters genoeg geweest in het (recente) verleden die allemaal 'ineens' niet zo goed(koop) bleken te zijn of blijven.
NLE heeft vooralsnog geen pairbonding. Niemand kan nu al zeggen dat ze het niet gaan aanbieden.
Verder ben ik benieuwd waar jij hebt gelezen dat hun aanbieding alleen voor het 1e jaar is?

NLE geeft zelf aan de markt te willen opbreken en helaas voor partijen als Ziggo lukt dat prima. Waar de een zijn prijzen verhoogd, komt de ander binnen met bodemprijzen. Kortingen zoals KPN compleet zijn inderdaad niet van toepassing maar zelfs zonder die kortingen ben ik bij NLE ruim goedkoper uit dan voor hetzelfde pakket bij KPN.

Ik snap dat een partij als NLE flink zijn best moet doen om zich te bewijzen maar voorlasnog doen ze het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Gadgeteer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:45:
[...]

NLE heeft vooralsnog geen pairbonding. Niemand kan nu al zeggen dat ze het niet gaan aanbieden.
Verder ben ik benieuwd waar jij hebt gelezen dat hun aanbieding alleen voor het 1e jaar is?

NLE geeft zelf aan de markt te willen opbreken en helaas voor partijen als Ziggo lukt dat prima. Waar de een zijn prijzen verhoogd, komt de ander binnen met bodemprijzen. Kortingen zoals KPN compleet zijn inderdaad niet van toepassing maar zelfs zonder die kortingen ben ik bij NLE ruim goedkoper uit dan voor hetzelfde pakket bij KPN.

Ik snap dat een partij als NLE flink zijn best moet doen om zich te bewijzen maar voorlasnog doen ze het goed.
Je sluit bij ons een contract af voor een jaar. Ruim voordat het contract afloopt krijg je van ons opnieuw een superscherp aanbod! Als je het niet scherp genoeg vindt, ben je natuurlijk vrij om over te stappen. Maar je begrijpt dat wij ons best gaan doen om onze prijzen knetterscherp te houden. Dan kun jij lekker blijven zitten. Wel zo fijn!

Via de faq.

Maar ik help het je hopen, maar ik blijf aan het gezegde "resultaten uit het verleden ;) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
FreshMaker schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:54:
[...]

Je sluit bij ons een contract af voor een jaar. Ruim voordat het contract afloopt krijg je van ons opnieuw een superscherp aanbod! Als je het niet scherp genoeg vindt, ben je natuurlijk vrij om over te stappen. Maar je begrijpt dat wij ons best gaan doen om onze prijzen knetterscherp te houden. Dan kun jij lekker blijven zitten. Wel zo fijn!

Via de faq.

Maar ik help het je hopen, maar ik blijf aan het gezegde "resultaten uit het verleden ;) "
Ik ga deze week over en natuurlijk hoop ik dat ik na een aantal maanden nog steeds vol tevreden ben. Ik ben vanaf 2000 of 2001 lid van Ziggo (+voorgangers) dus kan niet zeggen dat dat niet beviel. Ik ben echter serieus van mening dat een aantal providers (waaronder Ziggo) momenteel flink doorslaan met hun prijzen. De kwaliteit van Ziggo is prima zolang het werkt, de ondersteuning vind ik persoonlijk de laatste tijd minder worden maar daarin moet mijn nieuwe provider zich uiteraard ook nog bewijzen.

Ik hoop dat ik je over een poosje kan bewijzen dat ik er goed aan heb gedaan om over te stappen. Zo niet, dan ben ik ook de eerste die hier komt melden dat hij zich enorm vergist heeft en zal ik Ziggo bellen voor ene leuke aanbieding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:27
Zo goedkoop is NLE nou ook weer niet. Ze hebben wel heel moooi staan prijs vanaf €29,95 p/m maar als ik dan de check doe dan begint het bij € 43,50. Lekker misleidend zo'n partij. Geeft mij niet echt een gevoel om dan over te stappen van Ziggo naar NLE.

Ziggo bevalt prima en ben zeer benieuwd wel aanbod ze straks hebben ism Vodafone. Want ik heb weinig zin om aansluitkosten te gaan betalen omdat Ziggo graag heeft dat ik naar Vodafone ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

commentator schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:23:
Zo goedkoop is NLE nou ook weer niet. Ze hebben wel heel moooi staan prijs vanaf €29,95 p/m maar als ik dan de check doe dan begint het bij € 43,50. Lekker misleidend zo'n partij. Geeft mij niet echt een gevoel om dan over te stappen van Ziggo naar NLE.
Dan heb je glas liggen geloof ik, die prijs die ze communiceren is als er koper ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Als ik mijn gegevens invoer kom ik ( voor nagenoeg ) hetzelfde pakket op 62.95€
Mijn huidige abo bij Ziggo is compleet max, dus de basisprijs is rond de 85€ voor 300/30 en een aantal tvzenders en uitbreidingen hierop.

Zou ik voor Connect en Play complete gaan, kom ik uit op 59€ ( 60€ vanaf juli )
Het aantal kanalen en opnemen zit daar bij inbegrepen ( aantal kanalen is verder irrelevant )
Nu kan het zijn dat men het niet eens is met prijsverhogingen, en dat is begrijpelijk, maar dit gaat momenteel over een verschil in prijs van €1.95 ... waar die bijna 2€ het verschil is tussen 100/6 en 150/15 snelheid.

Wake up en smell the coffee, het gras is echt niet groener aan de andere kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:32
Ik twijfel om mijn 150mbit lijn te downgraden naar 40mbit, en daarbij TV ook op te zeggen. Als alternatief dan TV zenders streamen vanaf de Ziggo Go app naar mijn Shield en Chromecast. Alleen zou ik graag willen weten of Replay TV dan ook nog blijft werken. Is iemand in de gelegenheid om dit te testen?

Elke keer die prijsverhogingen ben ik gewoon meer dan zat, dus ik dacht dan is het op deze manier wellicht nog een optie om bij Ziggo te blijven, maar wel goedkoper uit te zijn. Plus dat ik ook bij Vodafone zit, dus iets met korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
FreshMaker schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:13:
Mijn huidige abo bij Ziggo is compleet max, dus de basisprijs is rond de 85€ voor 300/30 en een aantal tvzenders en uitbreidingen hierop.

Het aantal kanalen en opnemen zit daar bij inbegrepen ( aantal kanalen is verder irrelevant )
Nu kan het zijn dat men het niet eens is met prijsverhogingen, en dat is begrijpelijk, maar dit gaat momenteel over een verschil in prijs van €1.95 ... waar die bijna 2€ het verschil is tussen 100/6 en 150/15 snelheid.

Behalve dan voor de mensen die nauwelijks TV kijken en voor wie 100 Mbit prima is, zoals ondergetekende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
pelt schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:27:
[...]

Behalve dan voor de mensen die nauwelijks TV kijken en voor wie 100 Mbit prima is, zoals ondergetekende.
Ook in het NLE-topic heb ik dat aangegeven, zoveel mensen, zoveel wensen.
Maar de wereld is groter dan alleen wonenden, ik ben bang dat ik er ook zo één zou worden, als ik overstap om die reden.
Ik kijk praktisch geen TV, maar zoals vaker moet je in een huwelijk soms wat toegeven.
En dan ga ik echt niet op 2€ kijken, om mijn gelijk te halen, en het risico van DSL aan te gaan in de omgeving.
De wisselende resultaten om me heen ( bij mij was voorheen de 50/5 prima ) maar er is geen verbetering of werkzaamheden gedaan sinds die tijd.
Onze wijkkast staat op 2KM, mijn straatkast op 900/1100M en de bekabeling naar mijn woning is van 1978

KPN zelf geeft aan TOT 60Mbit te leveren, XS4All is de enige die me 160Mbit denkt te bieden, tegen dezelfde prijs als 300/30 Ziggo.

Ook Ziggo heeft regelmatig aanbiedingen, alleen zouden ze wat meer 'bekend' moeten maken, per toeval op de FNVlinkjes gekomen, en zo 33€ korting tot jan '18
Het pakket van 101€ betaal ik momenteel nog 68€ voor.
Tegen die tijd zie ik wel verder, 150/15 is net zo goed, en voor je het weet, worden er weer aanpassingen gedaan ( deals ivm Vodafone, snelheidsupgrades andere actiekortingen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
FreshMaker schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:42:
[...]

Ook in het NLE-topic heb ik dat aangegeven, zoveel mensen, zoveel wensen.
Maar de wereld is groter dan alleen wonenden, ik ben bang dat ik er ook zo één zou worden, als ik overstap om die reden.
Ik kijk praktisch geen TV, maar zoals vaker moet je in een huwelijk soms wat toegeven.
En dan ga ik echt niet op 2€ kijken, om mijn gelijk te halen, en het risico van DSL aan te gaan in de omgeving.
De wisselende resultaten om me heen ( bij mij was voorheen de 50/5 prima ) maar er is geen verbetering of werkzaamheden gedaan sinds die tijd.
Onze wijkkast staat op 2KM, mijn straatkast op 900/1100M en de bekabeling naar mijn woning is van 1978

KPN zelf geeft aan TOT 60Mbit te leveren, XS4All is de enige die me 160Mbit denkt te bieden, tegen dezelfde prijs als 300/30 Ziggo.

Ook Ziggo heeft regelmatig aanbiedingen, alleen zouden ze wat meer 'bekend' moeten maken, per toeval op de FNVlinkjes gekomen, en zo 33€ korting tot jan '18
Het pakket van 101€ betaal ik momenteel nog 68€ voor.
Tegen die tijd zie ik wel verder, 150/15 is net zo goed, en voor je het weet, worden er weer aanpassingen gedaan ( deals ivm Vodafone, snelheidsupgrades andere actiekortingen )
Daarom: voor sommige mensen (in mijn geval) is het gras wel groener bij NLE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vinom schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:21:
Ik twijfel om mijn 150mbit lijn te downgraden naar 40mbit, en daarbij TV ook op te zeggen. Als alternatief dan TV zenders streamen vanaf de Ziggo Go app naar mijn Shield en Chromecast. Alleen zou ik graag willen weten of Replay TV dan ook nog blijft werken. Is iemand in de gelegenheid om dit te testen?

Elke keer die prijsverhogingen ben ik gewoon meer dan zat, dus ik dacht dan is het op deze manier wellicht nog een optie om bij Ziggo te blijven, maar wel goedkoper uit te zijn. Plus dat ik ook bij Vodafone zit, dus iets met korting...
Prijsverhogingen zonder snelheidsverhoging eens. Maar 17,95 euro besparen en in mijn optiek moeilijk doen met Chromecast. Nee.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben tevreden met Ziggo. Onlangs verlengd: 6 maanden voor 29,95 euro en daarna 6 maanden voor 44,95 euro. Gemiddelde van 37,50 euro per maand.

Wat ik wel jammer vind: de prijsstijging. En dat zonder enige snelheidsverhoging.

De vraag die nu bij Ziggo uit staat: ik heb net de prijsafspraak gemaakt. Gaat mijn abonnement dan ook met 1,55 euro omhoog?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom niet gewoon via je tv decoder kijken, kost je ook geen internet bandbreedte? De meeste zenders zijn gewoon open te ontvangen zonder decoder of kaartje in je tv. Replay TV werkt alleen op de Mediabox XL.

[ Voor 3% gewijzigd door jongetje op 09-05-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 08:31
Binnenkort gaan wij verhuizen naar een bestaand huis met Ziggo aansluiting (fZiggo gebied). Nu was ik van plan in de huiskamer een Media Box XL neer te zetten en in de slaapkamer een CI+ module met interactie TV want zowel de TV als de aansluiting zijn hier voor geschikt.

Helaas vertelde een helpdesk medewerker me dat CI+ modules met interactieve TV niet meer mogelijk zijn :( Alleen mensen die dat nu nog hebben kunnen er gebruik van maken. Zijn er nog alternatieven hiervoor behalve een 2e Media Box a 5 euro per maand?

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
FreshMaker schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:13:

NLE is 100/30. Upload is dus wel een stuk sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos

Zou ik veel te veel gedoe vinden; het fijne van TV kijken via de coax is dat het altijd werkt en je alleen maar de afstandsbediening hoeft te maken als je even TV wilt kijken of van zender wilt wisselen, zonder afhankelijk te zijn van apps, telefoons, internet of Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
ShadowLord schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:12:
Binnenkort gaan wij verhuizen naar een bestaand huis met Ziggo aansluiting (fZiggo gebied). Nu was ik van plan in de huiskamer een Media Box XL neer te zetten en in de slaapkamer een CI+ module met interactie TV want zowel de TV als de aansluiting zijn hier voor geschikt.

Helaas vertelde een helpdesk medewerker me dat CI+ modules met interactieve TV niet meer mogelijk zijn :( Alleen mensen die dat nu nog hebben kunnen er gebruik van maken. Zijn er nog alternatieven hiervoor behalve een 2e Media Box a 5 euro per maand?
Waarom heb je interactieve TV nodig in de slaapkamer? Voor die enkele keer is een Chromecast van ~ 30 euro misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz

Gewoon coax kabel in je tv en een chromecast bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:36
Ook maar ff gebeld.
3 maand voor 34,95 :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Weet iemand hoe ik het voordeligst een nieuw start internet abbonnement van Ziggo aanschaf, liefst zonder de aansluit kosten?

Er zijn allerlei vergelijk sites waarbij je zogenaamd extra korting krijgt als je via hun afsluit, maar ik vertrouw dat nooit helemaal. Breedbandwinkel.nl bijvoorbeeld.
Via bv een cashbacksite, kan je vaak geld terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
pelt schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:46:
[...]

Waarom heb je interactieve TV nodig in de slaapkamer? Voor die enkele keer is een Chromecast van ~ 30 euro misschien een optie?
Martinusz schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:51:
[...]

Gewoon coax kabel in je tv en een chromecast bijvoorbeeld?
Een Chromecast kan uiteraard, maar kan ik daarmee bij dezelfde (Ziggo) content? Voor NetFlix/YouTube/etc hoeft het sowieso niet want die zijn al in de TV ingebouwd.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan66
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-07 18:58
Helaas vertelde een helpdesk medewerker me dat CI+ modules met interactieve TV niet meer mogelijk zijn :( Alleen mensen die dat nu nog hebben kunnen er gebruik van maken.
Ik geloof die helpdeskmedewerker niet en ontvang je in fZiggo gebied volgens mij een Quantis CI+ 1.3 module, die interactief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
jan66 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:30:
[...]

Ik geloof die helpdeskmedewerker niet en ontvang je in fZiggo gebied volgens mij een Quantis CI+ 1.3 module, die interactief is.
Heb het tweemaal gevraagd maar het antwoord was duidelijk. Alleen bestaande klanten met de module houden de mogelijkheid. Er worden geen nieuwe interactieve modules meer aangesloten/uitgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare

Helaas vertelde een helpdesk medewerker me dat CI+ modules met interactieve TV niet meer mogelijk zijn :( Alleen mensen die dat nu nog hebben kunnen er gebruik van maken.
In fUPC gebied kan je geen gebruik maken van Interactieve tv met een CI+ module. In fZiggo gebied kan dit wel (indien je een geschikte tv + module hebt). Wij leveren op dit moment in fZiggo gebied de Quantis 1.3 module. Er is geen verschil tussen 'bestaande' gebruikers en 'nieuwe' gebruikers.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
VodafoneZiggo schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:52:
[...]

In fUPC gebied kan je geen gebruik maken van Interactieve tv met een CI+ module. In fZiggo gebied kan dit wel (indien je een geschikte tv + module hebt). Wij leveren op dit moment in fZiggo gebied de Quantis 1.3 module. Er is geen verschil tussen 'bestaande' gebruikers en 'nieuwe' gebruikers.
Stomme vraag misschien, maar hoe weet je of het fZiggo of fUPC gebied is waar je woont (of in mijn geval: naar verhuisd bent)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:53
Hier is een mooi kaartje van;

Afbeeldingslocatie: https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.net/ziggo-nl/attachment/aea1dced-832d-49f0-875a-d476f5ce94e8.png

[ Voor 51% gewijzigd door tiguan op 09-05-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ook in fUPC krijg je toch gewoon een CI+ module? M'n ma heeft er wel 1 gekregen ipv mediabox, geen idee of die interactief ondersteund, nog nooit op de rode knop gedrukt daar :D

Heb zelf de Quantis 1.3 module in het fZiggo gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Je kunt apart geen TV opzeggen? Maar mogelijk bedoel jij dat anders?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:32
Ik zou dan alleen internet van Ziggo willen afnemen, en geen TV meer als je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
VodafoneZiggo schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:52:
[...]

Ok, goed om te weten :)
Mogelijk moet er intern wel even wat afgestemd worden dan, want de medewerker (sorry, naam ben ik vergeten) gaf via de chat aan dat het niet meer kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-09 17:54
ArcticWolf schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:04:
Ook in fUPC krijg je toch gewoon een CI+ module? M'n ma heeft er wel 1 gekregen ipv mediabox, geen idee of die interactief ondersteund, nog nooit op de rode knop gedrukt daar :D

Heb zelf de Quantis 1.3 module in het fZiggo gebied.
ja in oud upc gebied krijg je ook gewoon ci+ maar dan da smardtv ci+ nagra module en kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HhK1907
  • Laatst online: 12-09 16:45
Ik heb pas een abonnement afgenomen bij ziggo, maar het slaat allemaal nergens op. Ik wilde alleen maar internet en alleen ziggo dan op mijn postcode hoget dan 8 Mbit/s bieden, lachwekkend.

Maar omdat ik het verschil ook goed wil merken pak ik maar 150Mbit/s internetpakket. 1e 3 maanden 35 euro p/m daarna 50 euro pm.

Omdat ik wilde overstappen, heb ik ze maar gebeld en niet via internet besteld, en maar goed ook. Medewerker zegt: als je tv erbij haalt, kan ik je 6 maanden lang 35 euro p/m aanbieden. Daarna wordt het 55 euro pm.

Echt absurd dat ik met digitale tv, goedkoper uit ben dan alleen internet. Misbruik maken van de monopolie positie.

PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
turkishfb schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:57:
Ik heb pas een abonnement afgenomen bij ziggo, maar het slaat allemaal nergens op. Ik wilde alleen maar internet en alleen ziggo dan op mijn postcode hoget dan 8 Mbit/s bieden, lachwekkend.

Maar omdat ik het verschil ook goed wil merken pak ik maar 150Mbit/s internetpakket. 1e 3 maanden 35 euro p/m daarna 50 euro pm.

Omdat ik wilde overstappen, heb ik ze maar gebeld en niet via internet besteld, en maar goed ook. Medewerker zegt: als je tv erbij haalt, kan ik je 6 maanden lang 35 euro p/m aanbieden. Daarna wordt het 55 euro pm.

Echt absurd dat ik met digitale tv, goedkoper uit ben dan alleen internet. Misbruik maken van de monopolie positie.
Volgens mij begrijp jij de commerciele markt niet helemaal :)
Heel verhaal maar uiteindelijk bieden ze je dus een langere actieperiode, op een duurder abbo. Niets vreemds aan. En daarnaast hebben we het over 15 euro op jaarbasis 8)7

Toch knap dat je iets positiefs (je krijgt immers wel 15 euro korting minder) in iets negatiefs kan omdraaien.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 09-05-2017 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HhK1907
  • Laatst online: 12-09 16:45
Martinusz schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:18:
[...]

Volgens mij begrijp jij de commerciele markt niet helemaal :)
Heel verhaal maar uiteindelijk bieden ze je dus een langere actieperiode, op een duurder abbo. Niets vreemds aan. En daarnaast hebben we het over 15 euro op jaarbasis 8)7

Toch knap dat je iets positiefs (je krijgt immers wel 15 euro korting minder) in iets negatiefs kan omdraaien.
Hehe begrijp me niet verkeerd, ik snap het helemaal. Dus ookal was het 1 euro per maand duurder, dan zou ik het niet hebben genomen want ik heb digitale tv niet nodig. Maar nu is het goedkoper. Je zegt wel dat ze me een duurdere abbo hebben aangesmeerd, maar op jaarbasis toch goedkoper (verwaarloosbaar). Maar waarom zou je het niet nemen?

Waar ik meer op doel is dat dit, zoals jij het ook bedoelt, de werking van de commerciële markt niet fijn is. Het verschil tussen een internet only abbo en een combi pakket is zo klein dat men gepusht wordt om een combi pakket te nemen. Dus de mensen die maar 1 dienst nodig hebben hebben pech.

PV Output | 4440Wp | 12x370Wp | OZO | Helmond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
turkishfb schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:47:
[...]

Hehe begrijp me niet verkeerd, ik snap het helemaal. Dus ookal was het 1 euro per maand duurder, dan zou ik het niet hebben genomen want ik heb digitale tv niet nodig. Maar nu is het goedkoper. Je zegt wel dat ze me een duurdere abbo hebben aangesmeerd, maar op jaarbasis toch goedkoper (verwaarloosbaar). Maar waarom zou je het niet nemen?

Waar ik meer op doel is dat dit, zoals jij het ook bedoelt, de werking van de commerciële markt niet fijn is. Het verschil tussen een internet only abbo en een combi pakket is zo klein dat men gepusht wordt om een combi pakket te nemen. Dus de mensen die maar 1 dienst nodig hebben hebben pech.
Ja en nee, je pakket is in de basis duurder (55 vs 50 euro), maar door een speciale actie NU op jaarbasis goedkoper. Dit kom je in de supermarkt natuurlijk zo vaak tegen, bijvoorbeeld bij luiers, daar kan normaal gesproken een duurdere variant door een actie goedkoper zijn dan de normaal gesproken goedkoopste variant. Dan kun je zeggen ze pushen je om die duurdere variant in de actie te nemen, maar je bent vrij om gewoon de goedkoopste variant te nemen ;) uiteindelijk kies je toch de duurdere variant omdat je puntje-bij-paaltje gewoon het goedkoopst uit wilt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Medewerker van vandaag had er meer zin in dan die van gisteren.

Gisteren was het aanbod 25 euro op volgende factuur of 3 maanden 34,95pm voor 300mbit en play start.

Vandaag heb ik mijn pakket gedowngrade naar 150mbit(en stiekem in de tussentijd hopen op een snelheidsverhoging) en heb een korting gekregen van 6 maanden voor 29,95 en gezien een brakke adsl lijn enige optie is naast Ziggo ben ik hier voor nu blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
Krijg je die 6 maanden korting alleen als bestaande klant en/of via de telefoon? Ik als potentiële nieuwe klant zie alleen maar aanbiedingen met 3 maanden korting op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
ShadowLord schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:58:
Krijg je die 6 maanden korting alleen als bestaande klant en/of via de telefoon? Ik als potentiële nieuwe klant zie alleen maar aanbiedingen met 3 maanden korting op de website...
Bel ze en je weet het :)

Pagina: 1 ... 16 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic