Beiden dank voor het meedenken. Ik wist niet eens dat de horizonbox deze opties had. Maar het is hersteld, en werkt inmiddels perfect.
Dank voor de hulp.
Dank voor de hulp.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Internet en Tv doen het alleen krijg ik de boodschap dat mijn Next niet verbonden is?Steven.w schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:38:
Er lijkt ineens een televisiestoring? Regio Zuid-Holland. Internet werkt perfect maar tv en radio geven geen signaal.
[ Voor 15% gewijzigd door Pierre op 03-11-2019 18:41 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Als je blokjes had/hebt, dan zit er iets niet goed in de bekabeling.MeZZiN schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:32:
Dus onze soap gaat vrolijk verder. Maar goed na veel gedoe een Next gekregen via Ziggo om onze horizon issues op te lossen (behalve dat dat ding super bagger is) Hebben we eindelijk normaal beeld over de dag geen blokjes meer (minder snelheid gok ik)
Maar onze modem is wel iets beter geworden maar goed de snelheid is nog niet echt om naar huis te schrijven. Dus de next is een grote verbetering. Dus onze TV issues lijken nu opgelost te zijn Plus onze kast is weer heerlijk cool. De horizon box was wel een stroom vreter. Misschien als alle horizon boxen worden vervangen hebben we weer zat stroom over![]()
Maar onze snelheid met arris modem lijkt beter / stabieler maar goed bij lange na niet stabiel 250mbit helaas. Maar wel weer een kleine verbetering. Dus als mensen issues hebben vraag om de arris modem stukken beter dan die andere versie van het modem. Dus we gaan het aan kijken het wordt eindelijk wel iets beter.
Sorry niet helemaal helder gemaakt de problemen waren vaak met netflix niet met digitale TV. Maar onze verbinding dipt gewoon elke dag meerdere keren naar onder de 40 mbit waardoor we veel issues hebben.ArcticWolf schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:37:
[...]
Als je blokjes had/hebt, dan zit er iets niet goed in de bekabeling.
Dat is een van de redenen dat hier een niet door Ziggo geleverde STB staat, verbruik onder de 10W en ding zapt bijna net zo snel als analoog, scheelt een fractie van een seconde. Dat deden de Humaxen die ik hiervoor heb gehad nietMeZZiN schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:32:
De horizon box was wel een stroom vreter. Misschien als alle horizon boxen worden vervangen hebben we weer zat stroom over
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Een dat had een goed idee geweest alleen Ziggo is wel van alles dat niet van hun is is gelijk de schuld van alle problemen die je heb. Daarom heb ik nu al bijna een jaar geen eigen router omdat elke monteur die gelijk de schuld geeft en klaar is ...Raven schreef op maandag 4 november 2019 @ 10:44:
[...]
Dat is een van de redenen dat hier een niet door Ziggo geleverde STB staat, verbruik onder de 10W en ding zapt bijna net zo snel als analoog, scheelt een fractie van een seconde. Dat deden de Humaxen die ik hiervoor heb gehad niet
Ik heb juist precies tegenovergestelde ervaringen. Sinds ik de ConnectBox in bridge-mode had staan, kon een connectieprobleem (te herkennen in de log en actueel aan de lampjes) juist niet aan mijn eigen (goede) router liggen en zijn de discussies over verantwoordelijkheid vrij snel overMeZZiN schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:06:
[...]
Een dat had een goed idee geweest alleen Ziggo is wel van alles dat niet van hun is is gelijk de schuld van alle problemen die je heb. Daarom heb ik nu al bijna een jaar geen eigen router omdat elke monteur die gelijk de schuld geeft en klaar is ...
Plus oh ik zie dat je nogal veel gebruiker heb van je wifi (15 devices) waarvan de helft uit staat (console etc) dat kan je issue ook zijn....
Hier hetzelfde, ik had blijkbaar ook een oud pakket en Ziggo wordt het nodig om het pakket aan te passen zonder mijn goedkeuring.Tjoekie schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:52:
Dit feestje is onlangs de nek omgedraaid doordat Ziggo heeft besloten om de bezem door de oude pakketen te halen. Mijn oude pakket was ook de lul en ik ben overgezet naar een "nieuwer" Z3 pakket, maar dus niet 1 van de huidige Start, Complete of Max pakketen. De prijs die ik voor dit Z3 pakket moet betalen vind ik te hoog. Maandelijks is het ruim 17 euro duurder en dat vind ik het gewoon niet waard.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Grappig, de connectbox heeft volgens mij de sterkste Wifi van alle modems die tot nu toe door Ziggo zijn uitgeleverd. Hier heeft ie juist mijn eigen router de deur uitgewezen, omdat de Wifi van de connectbox uitstekend is.robert.v.w. schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:38:
[...]
Ik heb juist precies tegenovergestelde ervaringen. Sinds ik de ConnectBox in bridge-mode had staan, kon een connectieprobleem (te herkennen in de log en actueel aan de lampjes) juist niet aan mijn eigen (goede) router liggen en zijn de discussies over verantwoordelijkheid vrij snel overEn de ConnectBox had enorm slechte wifi, dus dat probleem is ook verholpen, zonder dat ik extra AP's nodig heb.
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 6% gewijzigd door Janus Bier op 04-11-2019 18:16 ]
Ziggo doet dit de laatste tijd vaker. Ze willen af van de hele oude pakketten wat ik ergens ook wel begrijp. Goedkeuring hebben ze daarvoor niet nodig. Ze zeggen gewoon eenzijdig het contract op. Uiteraard hoef je niet akkoord te gaan en kan je opzeggen of een pakket kiezen wat nu aangeboden wordt.audiojunk schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:15:
[...]
Hier hetzelfde, ik had blijkbaar ook een oud pakket en Ziggo wordt het nodig om het pakket aan te passen zonder mijn goedkeuring.
Ik had Internet 50Mbit, TV, bellen en Movies en Series XL en Ziggo maakte van het nieuwe pakket hetzelfde alleen 50Mbit werd 100Mbit en ik ging 7€ meer per maand betalen, 66,45€ per maand werd het terwijl het Complete pakket 67€ per maand kosten dat was nog met de Next box.
Meerdere keren gebeld met Ziggo omdat ik die 100Mbit nergens op hun site kan terugvinden en dus ook niet weet wat nu wat kost maar je wordt van de kastje naar de muur gestuurd omdat ze het waarschijnlijk zelf ook niet weten. Ook werden er dingen beloofd die niet nagekomen werden.
Standaard dien je activatiekosten te betalen wanneer je nieuwe TV apparatuur nodig hebt op basis van je bestelde pakket dus ook in jouw geval. Er zijn uitzonderingen met bijvoorbeeld actiekortingen maar in de basis kan je dat niet afdwingen. Het is triest dat de eerste medewerker dit beloofd heeft maar dat dit niet zo verwerkt is.Verleden week maar besloten om alleen nog maar het Start pakket voor 52€ te nemen met voorwaarde dat ik 3 maanden korting krijg en geen eenmalige kosten van 19,95 en hiervan een bevestiging via mail.
Maar in de mail moest ik dus wel die eenmalige kosten betalen en dus weer bellen omdat te regelen en uitgelegd dat ik uitdrukkelijk had aangegeven dat ik deze kosten niet wil betalen en anders gewoon klaar ben met Ziggo. Ik kreeg een beetje het gevoel voor leugenaar uitgemaakt te worden en als ik vroeg als ze het gesprek terug konden luisteren ( alles wordt opgenomen toch) was dit niet mogelijk en ook de medewerker die me geholpen had was niet bekend. Uiteindelijk na lang praten met diverse medewerkers zouden die kosten verrekend worden en zou ik hiervan een bevestiging krijgen via de mail maar natuurlijk nog niet gehad
Die eerste persoon die je hebt gesproken heeft er duidelijk een potje van gemaakt. Wanneer je een pakket niet aanneemt dan wordt de order geannuleerd. Dus kom je weer terug op het pakket van voor jouw order.Vandaag stond de post voor de duur met waarschijnlijk nieuwe spullen voor een bestaande klantzie ik in een mail dat het een mediabox is terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik gewoon mijn CI module wil houden. Pakket niet aangenomen en ze zoeken het maar uit
![]()
Ben nu acht jaar klant en had nooit problemen nu veranderde Ziggo mijn pakket en het is één en al ellende en ik vrees dat het nog niet voorbij is.
Dat dachten de klanten bij KPN ook...Jay-B schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:35:
Die eerste persoon die je hebt gesproken heeft er duidelijk een potje van gemaakt. Wanneer je een pakket niet aanneemt dan wordt de order geannuleerd. Dus kom je weer terug op het pakket van voor jouw order.
Voor zover ik weet is het standaard dat als je een oud abonnement vernieuwd, dat je ook nieuwe spullen zoals een nieuw modem of een nieuwe digitale ontvanger krijgt toegestuurd die je vervolgens niet kunt weigeren, want dan heffen ze het abonnement op.audiojunk schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:15:
[...]
Vandaag stond de post voor de duur met waarschijnlijk nieuwe spullen voor een bestaande klantzie ik in een mail dat het een mediabox is terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik gewoon mijn CI module wil houden. Pakket niet aangenomen en ze zoeken het maar uit
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Ik ga er ook een punt achter zitten bij Ziggo. We keken toch al amper TV dus we gaan lekker cord-cutten wat betreft TV. Mijn Vodafone abonnement is ook buiten het contract dus ik ga naar T-mobile. Die geven je een 100 Mbit lijn en een mobiel abbo met alles onbeperkt voor 50 euro per maand. Kijken we dat eerst wel eens een jaartje aan. Kunnen altijd nog voor 8 euro NLZIET nemen als we het echt missen ofzoaudiojunk schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:15:
[...]
Hier hetzelfde, ik had blijkbaar ook een oud pakket en Ziggo wordt het nodig om het pakket aan te passen zonder mijn goedkeuring.
Ik had Internet 50Mbit, TV, bellen en Movies en Series XL en Ziggo maakte van het nieuwe pakket hetzelfde alleen 50Mbit werd 100Mbit en ik ging 7€ meer per maand betalen, 66,45€ per maand werd het terwijl het Complete pakket 67€ per maand kosten dat was nog met de Next box.
Meerdere keren gebeld met Ziggo omdat ik die 100Mbit nergens op hun site kan terugvinden en dus ook niet weet wat nu wat kost maar je wordt van de kastje naar de muur gestuurd omdat ze het waarschijnlijk zelf ook niet weten. Ook werden er dingen beloofd die niet nagekomen werden.
Verleden week maar besloten om alleen nog maar het Start pakket voor 52€ te nemen met voorwaarde dat ik 3 maanden korting krijg en geen eenmalige kosten van 19,95 en hiervan een bevestiging via mail.
Maar in de mail moest ik dus wel die eenmalige kosten betalen en dus weer bellen omdat te regelen en uitgelegd dat ik uitdrukkelijk had aangegeven dat ik deze kosten niet wil betalen en anders gewoon klaar ben met Ziggo. Ik kreeg een beetje het gevoel voor leugenaar uitgemaakt te worden en als ik vroeg als ze het gesprek terug konden luisteren ( alles wordt opgenomen toch) was dit niet mogelijk en ook de medewerker die me geholpen had was niet bekend. Uiteindelijk na lang praten met diverse medewerkers zouden die kosten verrekend worden en zou ik hiervan een bevestiging krijgen via de mail maar natuurlijk nog niet gehad![]()
Vandaag stond de post voor de duur met waarschijnlijk nieuwe spullen voor een bestaande klantzie ik in een mail dat het een mediabox is terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik gewoon mijn CI module wil houden. Pakket niet aangenomen en ze zoeken het maar uit
![]()
Ben nu acht jaar klant en had nooit problemen nu veranderde Ziggo mijn pakket en het is één en al ellende en ik vrees dat het nog niet voorbij is.
Mijn ConnectBox draait als een zonnetje hoor, geen enkel probleem. In Bridge gezet en mijn eigen router er achter en klaar.Fixer schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:15:
Is het echter ook bekend of dit ook daadwerkelijk het geval is? Of zit ik straks opgescheept met zo'n ellendige ConnectBox (in dat geval maak ik uiteraard gebruik van de 14 dagen bedenktermijn en ga ik met alle plezier terug naar 50Mbit/s).
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ben redelijk veel online shooters aan het spelen, waarbij een lage ping dus vrij cruciaal is en na het hele debacle rondom de puma6 chipset en de enorme lagspikes wil ik dit ding absoluut niet in huis halenPierre schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 12:29:
[...]
Mijn ConnectBox draait als een zonnetje hoor, geen enkel probleem. In Bridge gezet en mijn eigen router er achter en klaar.
https://www.ziggo.nl/acti...d9c51cbe4c6e1757a4a0d2b49B00st3r schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:17:
Een jaar lang gratis extra TV-pakket. Zonder verplichtingen.
https://nl.pepper.com/aan...e-gratis-tv-pakket-119992
Verwijderd
Al niet meer....B00st3r schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:17:
Update:
De actiepagina is offline gehaald door Ziggo. Mochten we nieuws hebben,
zullen we deze aanbieding weer updaten...
Als je een andere link hebt gevonden, laat het dan weten in de reacties.
Het lijkt leuk: maar door een pakket te kiezen ga je akkoord met het verlengen van je abonnement met 12 maanden.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Nee hoor, dat geldt alleen voor de gratis snelheidsverhoging, niet voor het gratis pakketTHE_BASE schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 17:56:
[...]
Het lijkt leuk: maar door een pakket te kiezen ga je akkoord met het verlengen van je abonnement met 12 maanden.
Je kan beter bellen voor een leuke deal.
B00st3r schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:17:
Ziggo (Liberty) iets een jaar gratis weggeven zonder tegenactie ?
2250 WP Zuid PVoutput
Testing, one, two ...
MdO82 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:15:
[...]
[...]
Ziggo (Liberty) iets een jaar gratis weggeven zonder tegenactie ?
Daar geloofde ik al gelijk niet in
Verwijderd
Die heb ook eens los gekregen via de Ziggo zelf maar dan voor 24 maanden omdat wij overstapte naar Vodafone met 2 abos .JvdW schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:06:
[...]
[Afbeelding]
Ik was net op tijd.![]()
Niks van tegenactie of tegenprestatie
Met gamen merk je hier niets van (fps op redelijk niveau). Ik heb beide Connectboxen gehad en nergens last van zeker niet met de laatste firmware. De Connectbox is in de meeste opzichten superieur aan jouw antieke EVW3210. Maar maak je niet druk voor 250 Mbps wordt je modem niet omgeruild. Dat doet Ziggo alleen als het nodig is (kost immers geld).Fixer schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:16:
[...]
Ben redelijk veel online shooters aan het spelen, waarbij een lage ping dus vrij cruciaal is en na het hele debacle rondom de puma6 chipset en de enorme lagspikes wil ik dit ding absoluut niet in huis halen![]()
En als ik de recente berichtgeving lees is dit nog steeds niet verbeterd. Zal waarschijnlijk ook pas in V2 (hardwarematig) opgelost zijn, als ik de geruchten mag geloven....
Verhoog je je pakket i.c.m. een korting? Anders kan je je pakket downgraden wanneer je weer met een complete abonnement ook een next box kan krijgen zoals in het begin.trummel schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:16:
Dan toch maar het Max pakket besteld voor de 4K next box. Na 12 maanden dan maar afschalen naar complete. Kreeg het voor geen mogelijkheid anders voor elkaar helaas.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Nee, is ivm nieuw huis. Zal dan denk ik na 12 maanden wel kunnen?Megapaul schreef op woensdag 6 november 2019 @ 16:46:
[...]
Verhoog je je pakket i.c.m. een korting? Anders kan je je pakket downgraden wanneer je weer met een complete abonnement ook een next box kan krijgen zoals in het begin.
Kan ook vanaf het begin, als je aangeeft dat je dat abonnement wil hebben zonder korting dan heb je ook geen vaste looptijd. Is het wel in combinatie met een korting dan kan je na 1 jaar je abonnement aanpassen. Een tip per 1 juli 2020 zal er wel weer een prijsverhoging aankomen, daardoor kan je je contract ontbinden (wel vóór 1 juli bellen). Oftewel je kan ook weer wijzigen. Meestal krijg je eind mei bericht als de prijzen gaan veranderen.trummel schreef op woensdag 6 november 2019 @ 18:49:
[...]
Nee, is ivm nieuw huis. Zal dan denk ik na 12 maanden wel kunnen?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ah nice, heb nu de eerste 6 maanden voor 39,95 dus dat is een prima actie. Ga ik zeker even in de gaten houdenMegapaul schreef op woensdag 6 november 2019 @ 18:53:
[...]
Kan ook vanaf het begin, als je aangeeft dat je dat abonnement wil hebben zonder korting dan heb je ook geen vaste looptijd. Is het wel in combinatie met een korting dan kan je na 1 jaar je abonnement aanpassen. Een tip per 1 juli 2020 zal er wel weer een prijsverhoging aankomen, daardoor kan je je contract ontbinden (wel vóór 1 juli bellen). Oftewel je kan ook weer wijzigen. Meestal krijg je eind mei bericht als de prijzen gaan veranderen.
Om hier even op terug te komen: Een week de ConnectBox in gebruik en alles loopt weer als een zonnetje.Dragonk1ss schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:05:
[...]
Dat ga ik dan ook zeker doen.
Helaas heb ik alle apparatuur onder de kast liggen, dus denk ik dat dit een mooi weekend klusje gaat worden
https://www.ziggo.nl/acti...d9c51cbe4c6e1757a4a0d2b49
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Lastig want bij ziggo werken de systemen als volgt; de laatste actie telt. Ik voorzie dat ik 6 mnd korting kwijt raakt als ik dit aanklik. Maar hoe vreemd het ook is, contractlooptijd vervalt nooit bij Ziggo. Het zijn altijd de klant kortingen die er spontaan afvallen 😆audiojunk schreef op woensdag 6 november 2019 @ 23:54:
[...]
https://www.ziggo.nl/acti...d9c51cbe4c6e1757a4a0d2b49
https://www.ziggo.nl/pdf/...0Gratis%20TV%20pakket.pdf
Ik zie het nog steeds staan en de actie loopt tot 31dec, maar zoals ik zelf heb ondervonden gaat er wel wat vaker mis bij Ziggo
Soms rolt het kwartje ook wel eens de andere kant op. Toen ik nog niet zo lang geleden klant werd, hadden ze een actie: 50% korting gedurende de eerste 4 maanden. Maar de medewerker bood uit eigen beweging een beter aanbod aan: iets meer betalen maar dan wel korting gedurende 6 maanden. Hij rekende voor dat ik dan per saldo 10 euro goedkoper uit was.stormfly schreef op donderdag 7 november 2019 @ 07:52:
Het zijn altijd de klant kortingen die er spontaan afvallen 😆
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Link is weer te gebruiken, zojuist 12 maanden movies en series L afgesloten. 12 maanden gratis
Idem.G.Scholtens schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:27:
[...]
Link is weer te gebruiken, zojuist 12 maanden movies en series L afgesloten. 12 maanden gratis
Er staat nu een melding.Ora et Labora schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:54:
[...]
Idem.
Geen idee of het aan mij ligt maar in Chrome kon ik geen enkel veld invullen, met Edge wel maar kon ik niet klikken op "plaats bestelling", deze was grijs, via Firefox toch gelukt.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik heb pas een actief abonnement (voor het eerst) sinds 3 november. Via Facebook chat gevraagd of ik deze aanbieding kon gebruiken, dat was geen enkel probleem. Ik heb ook geen mail gekregen.Mel33 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:57:
[...]
Er staat nu een melding.
"Helaas kunnen wij je bestelling niet verwerken op dit moment door een technisch probleem. Probeer het later opnieuw."
Ik blijf proberen, maar vraag mij af, ik hoor van de klantenservice dat je er een mail voor gehad moet hebben.
Ik heb die niet gekregen vooralsnog, kheb een ziggo start abonnement
Beetje zinloos, ik heb al XL en doe er nooit iets meeG.Scholtens schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:27:
[...]
Fijn, 2 klikjes en na een half uurtje stond het in mijnziggo. Thanks voor de tip.G.Scholtens schreef op donderdag 7 november 2019 @ 08:27:
[...]
Ja toch? Er was toch heel kort een link waarmee je als je vodafone+ziggo hebt, je het myziggo account kan koppelen aan een F1TV account.
Sportpakket is ook mogelijk, ik heb ook XL en nu dus ook het sportpakket.wvkreg schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:38:
[...]
Beetje zinloos, ik heb al XL en doe er nooit iets mee
Hoe werkt dat met f1tvpro?ppeterr schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:42:
[...]
Fijn, 2 klikjes en na een half uurtje stond het in mijnziggo. Thanks voor de tip.
Nu nog die F1TVpro link
I intend to live forever. So far, so good.
Duurde het lang voordat het extra zender pakket in je overzicht zichtbaar was?JvdW schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:06:
[...]
[Afbeelding]
Ik was net op tijd.![]()
Niks van tegenactie of tegenprestatie
Dat werkt nu niet meer, maar als je ziggo en vodafone hebt, en het sport totaal pakket.
[ Voor 6% gewijzigd door ppeterr op 07-11-2019 12:13 ]
Heb even gezocht online. Was er wel, maar die link is down... was een test van Ziggo.ppeterr schreef op donderdag 7 november 2019 @ 11:55:
[...]
Ja toch? Er was toch heel kort een link waarmee je als je vodafone+ziggo hebt, je het myziggo account kan koppelen aan een F1TV account.
I intend to live forever. So far, so good.
binnen een paar uur..TheMadd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:12:
[...]
Duurde het lang voordat het extra zender pakket in je overzicht zichtbaar was?
[ Voor 25% gewijzigd door GioStyle op 07-11-2019 12:20 ]
Het is een ander verhaal. Het had niet mogen gebeurenIkWilbert schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:12:
[...]
Heb even gezocht online. Was er wel, maar die link is down... was een test van Ziggo.
@Nibsui . Er is 12 maanden gratis kids pakket op je klantnummer opgevoerd.
@DaanV . Jij hebt nu 12 maanden een gratis snelheidsverhoging.
@vandam1973 . Lukte de bestelling bij jou ook niet? We zien namelijk geen geplaatste order op jouw klantnummer
[ Voor 57% gewijzigd door Mel33 op 07-11-2019 12:44 ]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Toch kun je beide weer gewoon aanvragen en worden gratis zenderpakketten geactiveerdMel33 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:41:
[...]
Het is een ander verhaal. Het had niet mogen gebeuren
Zie deze link die ik net vd klantenservice van ziggo krijg
https://community.ziggo.n...ing-blijkt-een-fout-47293
Ziggo
Nou, we komen ergens!
Het klopt dat jullie marketing brieven hebben ontvangen die nog helemaal niet verzonden hadden moeten worden. Kan (ergens) gebeuren, maar is natuurlijk niet jullie fout! Er wordt dus nu een oplossing geboden.
[...]
[ Voor 53% gewijzigd door Mel33 op 07-11-2019 14:04 ]
Waar lees je dat? Want de ziggo community link hieronder zegt van niet?GioStyle schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:17:
Never mind, je gaat een nieuw contract aan van 12 maanden. Sigaar uit eigen doos dus.
beetje huilie huilieHelaas, deze actie is alweer afgelopen
Dat kwam door onverwacht veel belangstelling voor deze pagina. We vinden het jammer, vooral voor onze klanten aan wie we een persoonlijk bericht hadden gestuurd. We hebben regelmatig leuke acties. Hou je mailbox dus in de gaten voor een volgende kans.
Als ik de AV lees dan ga je een contract aan voor het TV pakket, maar is je contractduur niet verlengd. Kun je aangeven waar je gelezen hebt dat de contractduur van je alles in 1 pakket 12 maanden is?GioStyle schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:17:
Als ik de voorwaarden lees, dan heeft Movies & Series L 12 maanden gratis geen invloed op de contractduur? Kan iemand dat bevestigen?
Never mind, je gaat een nieuw contract aan van 12 maanden. Sigaar uit eigen doos dus.
Hij is inderdaad wederom offline gehaald. Zou mij niets verbazen als dat komt door de melding die iemand deed op het Ziggo forum waar Ziggo op heeft gereageerdnjitter schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:08:
Op deze link: https://www.ziggo.nl/acti...n-gratis-tv-pakket-keuze/ krijg ik nu deze foutmelding:
[...]
beetje huilie huilie
Helaas, deze actie is alweer afgelopenking006 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:43:
[...]
Hij is inderdaad wederom offline gehaald. Zou mij niets verbazen als dat komt door de melding die iemand deed op het Ziggo forum waar Ziggo op heeft gereageerd
Waar lees jij dat dan, ik heb een bevestiging gekregen met:GioStyle schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:17:
Als ik de voorwaarden lees, dan heeft Movies & Series L 12 maanden gratis geen invloed op de contractduur? Kan iemand dat bevestigen?
Uw abonnement en de bijbehorende voorwaarden blijven hetzelfde.
12 maanden gratis: Movie & Series L
Exact volgens mij is deze mailing alleen verstuurd naar klanten met lage abonnementen. Om een stukje upselling te doen en medium pakketten te verkopen. Een deel zal na een upgrade niet meer downgraden.njitter schreef op donderdag 7 november 2019 @ 14:08:
Op deze link: https://www.ziggo.nl/acti...n-gratis-tv-pakket-keuze/ krijg ik nu deze foutmelding:
[...]
beetje huilie huilie
Klopt, je hebt gelijk. Ik was in de war met de snelheidsverhoging.ppeterr schreef op donderdag 7 november 2019 @ 17:55:
[...]
Waar lees jij dat dan, ik heb een bevestiging gekregen met:
[...]
Ik heb een dag later pas gekeken en toen stond het erbij.TheMadd schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:12:
[...]
Duurde het lang voordat het extra zender pakket in je overzicht zichtbaar was?
Ik heb het zojuist ook aangevraagd, maar er is nog niets veranderd. Al wel bevestiging van de bestelling binnen
Bijzonder ;-) Welk abonnement had je toen, laag, midden of hoog?ppeterr schreef op donderdag 7 november 2019 @ 18:04:
@stormfly Ik heb vorige maand 6 x 30 euro korting gekregen tijdens een tevredenheids onderzoek. Ik gaf aan altijd eigenlijk wel tevreden te zijn, enkel dat ik als 20 jaar klant best wel de extra'tjes mis.
Zegt die jongen aan de lijn, daar gaan wij wat aan doen!
Dat bovenop 2 x 30 die ik kreeg omdat er iets mis ging met de next levering, en nu dan per ongeluk dit extra zendertje....nou ze doen voor mij best wel iets dus!
Het complete pakket. Maar moet je eerlijk zeggen toen ik het tikte dacht ik "hey ik heb er inderdaad wel erg lang op moeten wachten". Het gaat niet echt vanzelf, dat extra'tje van Ziggo.stormfly schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 07:28:
[...]
Bijzonder ;-) Welk abonnement had je toen, laag, midden of hoog?
HDMI 2.0, Cat5EWenzel schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 18:53:
In Alles-in-1 Complete pakket zit o.a. HDMI-kabel en internetkabel.
Kan mij iemand vertellen wat voor kwaliteit kabels het is? Ik bedoel HDMI versie .. en CAT versie.
[ Voor 26% gewijzigd door Kuusj op 08-11-2019 22:11 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
De reden van ontwijkende antwoorden is het feit dat ze anders antwoorden geven die je niet wilt horen, namelijk dat je bij een nieuw alles in 1 abonnement er dus op achteruit gaat mbt je televisie ervaring of meer gaat betalen per maand.Kuusj schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:58:
Ik wil gewoon mijn 3 smartcards en 3 CI+ modules blijven gebruiken, terwijl ik in de chat alleen ontwijkende antwoorden krijg.
Mja daar was ik dus bang voor..iRobert schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:08:
[...]
De reden van ontwijkende antwoorden is het feit dat ze anders antwoorden geven die je niet wilt horen, namelijk dat je bij een nieuw alles in 1 abonnement er dus op achteruit gaat mbt je televisie ervaring of meer gaat betalen per maand.
[ Voor 10% gewijzigd door Kuusj op 08-11-2019 22:15 ]
Je huidige smartcards komen te vervallen en daarmee dus ook je eigen CI+ kaarten, je kan bij de nieuwe abonnementen alleen maar huren.Kuusj schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:13:
[...]
Volgens de klantenservice heb ik momenteel 1 smartcard bij mijn abbo, en 2 extra smartcards. Die eerste wordt dan vervangen door de Mediabox Next waardoor ik 1 CI+ moet bijhuren? Dat slaat toch nergens op?
Ik had nog een oud AIE-Extra pakket met 5 actieve smartcard's op naam. Mijn internetsnelheid werd niet meer verhoogd maar de kosten voor het abonnement nog wel. Ik zou voor hetzelfde geld over kunnen naar het Max pakket en van 250 > 500Mbit gaan. De Next was net te bestellen dus wilde ik deze graag hebben, dit ten koste van één smartcard.Kuusj schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:58:
Er zijn toch wel meer mensen die 3 of meer TV’s hebben die een Smartcard en CI+ slikken? Ik heb er eigenlijk 4 nodig maar we wisselen nu maar iedere keer kaartjes tussen TV’s... Kan iemand mij advies geven? Ik blijf ondertussen doorvragen bij de klantenservice.
Testing, one, two ...
Hmm, dus dan krijg je bij een nieuw abbo de mediabox (L/XL/Next) en 1 CI+ module + kaart waarmee je dus in totaal op 2 TV's kan kijken? Wil je op 3 TV's kijken moet je 2€ per maand betalen en krijg je een tweede CI+ module + kaart. Begrijp ik het zo dan goed?iRobert schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:23:
[...]
Je huidige smartcards komen te vervallen en daarmee dus ook je eigen CI+ kaarten, je kan bij de nieuwe abonnementen alleen maar huren.
Dit zou ik dus ook gewoon willen, mijn part 1 smartcard inleveren in ruil voor de Next en dan de andere 2 smartcards houdenhardware-lover schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 22:34:
[...]
Ik had nog een oud AIE-Extra pakket met 5 actieve smartcard's op naam. Mijn internetsnelheid werd niet meer verhoogd maar de kosten voor het abonnement nog wel. Ik zou voor hetzelfde geld over kunnen naar het Max pakket en van 250 > 500Mbit gaan. De Next was net te bestellen dus wilde ik deze graag hebben ten koste van één smartcard.
Via Twitter Ziggo benaderd met mijn vraag en het zou probleemloos kunnen. Zo gezegd zo gedaan. Nu 1x Next + 4x smartcard op naam, met CI+ modules heb ik nooit wat gedaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Kuusj op 08-11-2019 22:54 ]
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Als dat zo is begrijp ik niet waarom al die verschillende pogingen bij de klantenservice zo ingewikkeld beantwoord moeten wordensnah001 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:03:
Je bent toch al abonnee als ik het goed begrepen heb en je wil dus je abonnement wijzigen.
Dan blijven al je smartcards gewoon werken hoor (spreek uit ervaring) en je kunt gewoon jouw CI+ modules blijven gebruiken.
Je bent dus geen nieuwe abonnee maar een abonnee die zijn pakket wil wijzigen.
Is wat anders als je geen abonnee meer was en wil terugkeren naar Ziggo met een nieuw abonnement,
Dan is alles vervallen bij het beëindigen van je abonnement destijds.
Als het goed is zie je de smartcards in je mijn-ziggo staan, die blijven actiefKuusj schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 21:58:
Ik overweeg naar Ziggo alles in 1 te gaan, ik heb momenteel internet en telefoon van KPN en zit met televisie al bij Ziggo.
Mijn vraag (waar ik van de service niet heel eenduidig antwoord op kan krijgen) is of ik TV van Ziggo zo kan blijven gebruiken als ik nu doe. Ik heb namelijk een ouder Digitaal TV pakket met TV Extra (eigenlijk de oude versie van TV Max) zonder Mediabox, maar wel met 3 smartcards en 3 CI+ modules.
Ik wil gewoon mijn 3 smartcards en 3 CI+ modules blijven gebruiken, terwijl ik in de chat alleen ontwijkende antwoorden krijg. Ik krijg de optie om de Mediabox Next te krijgen, 1 CI+ module gratis te krijgen en voor 1 CI+ module 2€ per maand te betalen. Ik hoef die box niet als dat niet hoeft en ik wil natuurlijk ook niet een CI+ module huren als ik al in bezit heb
Er zijn toch wel meer mensen die 3 of meer TV’s hebben die een Smartcard en CI+ slikken? Ik heb er eigenlijk 4 nodig maar we wisselen nu maar iedere keer kaartjes tussen TV’s... Kan iemand mij advies geven? Ik blijf ondertussen doorvragen bij de klantenservice.
Ze hebben weer gereageerd, en er is nu eindelijk duidelijkheid!snah001 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:18:
Wellicht is het wijs het anders te spelen.
Je zou met afdeling opzeggingen kunnen bellen (retentie) en vertellen dat je overweegt te vertrekken omdat je een keuze moet maken tussen KPN en Ziggo voor een compleet pakket,
Leg uit dat je nog werkende smartcards hebt en dat je wel wil overstappen naar een compleet pakket van Ziggo maar dat je smartcards moeten blijven werken.
Weet 100% zeker dat ze ingaan op jouw wensen en wellicht kun je ook nog vragen of er korting mogelijk is als je compleet over zou stappen.
En ik spreek weer uit eigen ervaring.
[ Voor 39% gewijzigd door snah001 op 08-11-2019 23:37 ]
Hij (zij?) heeft me inderdaad ook een aanbod gedaan, 4 maanden voor €39,95, geen activatiekosten en daarna €79,45 voor Internet Complete (250mbit/s), vaste telefonie en TV Max Next.snah001 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:31:
Het gaat erom dat jij tevreden bent met hetgeen wat jou geboden is en het forum is er om o.a. van advies te dienen dus graag gedaan.
Edit: en ik weet zeker dat je, als je doet zoals ik geschreven heb, minstens 3 maanden korting kunt binnenslepen. Niet geschoten is misgeschoten zeg ik altijd maar weer.
Misschien is het je omslachtig uitgelegd. Zolang je niet aan de max van 5 apparaten zit zullen alle eigen smartcards altijd blijven werken. Het bestellen van een nieuw pakket zorgt er wel voor dat je een nieuw apparaat krijgt (CI+, Next enz) in bruikleen. Hiervoor hoef je niet te dreigen dit gaat automatisch zo. In deze situatie betekent het dus dat je drie smartcard blijven werken en dat er een apparaat bijkomt. In totaal dus 4.Kuusj schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 23:26:
[...]
Ze hebben weer gereageerd, en er is nu eindelijk duidelijkheid!
Er hoort 1 smartcard + CI+ module bij mijn abbo, en ik had al 2 extra smartcards. Als ik het abbo wijzig wordt de smartcard + CI+ module vervangen door de Mediabox.
Maar: ik kan voor die 2€ nog een extra CI+ module + smartcard huren. In feite dan dus 4 TV's waar ik op kan kijken...
[ Voor 5% gewijzigd door Jay-B op 09-11-2019 11:20 ]
Ik denk dan inderdaad dat situatie 2 van toepassing is. We hebben het huidige abbo al zo lang dat ik niet eens meer weet hoe dat toen zat. Ik meen dat we al sinds 2003/2004 digitale TV hebben via toenmalig @Home. We hebben echter nooit een CI+ module ontvangen, want de eerste TV die wij kregen die dat ondersteunde was in 2012 waarbij we de module zelf hebben aangeschaft.Jay-B schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 11:07:
[...]
Misschien is het je omslachtig uitgelegd. Zolang je niet aan de max van 5 apparaten zit zullen alle eigen smartcards altijd blijven werken. Het bestellen van een nieuw pakket zorgt er wel voor dat je een nieuw apparaat krijgt (CI+, Next enz) in bruikleen. Hiervoor hoef je niet te dreigen dit gaat automatisch zo. In deze situatie betekent het dus dat je drie smartcard blijven werken en dat er een apparaat bijkomt. In totaal dus 4.
Het kan ook zijn dat je stiekem al een bruikleen apparaat hebt. Dan 'huur' je dus nu al je eerste apparaat en heb je zelf maar twee eigen smartcards. In dat geval zal het eerste apparaat vervangen worden door het apparaat uit het nieuwe pakket. Dit kan ook prima een CI+ zijn. In het laatste scenario heb je dus 3 apparaten in de eindsituatie.
De vraag of situatie 1 of 2 van toepassing is hangt dus af van het feit wat je nu hebt. 3 eigen smartcards of 2 eigen en één in bruikleen. Jij doet het eerste vermoeden. De medewerker het tweede. Op basis van je pakketnaam op je factuur kan je het zien. Linksom of rechtsom je zal bij het bestellen van een nieuw totaalpakket niet ineens minder apparaten hebben hooguit 1 meer. En je kan uiteraard altijd nog een extra CI+ erbij nemen.
Ik weet niet wie je dat verteld heeft, maar technisch is er geen goede reden voor die eis. Er is niets tegen om de splitter en het modem in de meterkast te plaatsen en een paar meter coax tussen het AOP in de kelder en de splitter in de meterkast te hebben. Mits het uiteraard fatsoenlijke kabel en pluggen zijn.Jay-B schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:22:
Het modem dient altijd direct op het AOP aangesloten te worden (met een splitter). In jouw situatie zou het modem dus in de kelder komen.
Onhandig dus. Beter het modem in de meterkast, het is veel handiger de meterkast als centraal verdeelpunt te hebben.Je moet er dan wel rekening mee houden dat je vanaf je kelder UTP kabels dient te trekken voor vaste aansluitingen en voor WiFi vrijwel zeker extra accesspoints dient te plaatsen.
Even een foto van het AOP en we kunnen direct zien of het verouderd is. Typenummer mag ook.Als je twijfels hebt over het AOP dan zou ik sowieso een monteur laten komen. Je hebt standaard Installatiegarantie en als het AOP niet meer van deze tijd is dan zal deze ook direct vervangen worden.
Als de gaten geboord zijn, alles redelijk toegankelijk is, de trekdraad er al ligt en het dus alleen een kwestie is van de kabel verlengen, gaat dat meestal wel lukken met een extra bakkie koffie, :Ik denk niet dat deze direct verplaatst wordt naar de meterkast maar je kan een poging wagen.
Natuurlijk hoeft het technisch niet. Daar heb je gelijk in. Ik heb jarenlang mijn modem op de slaapkamer gehadRoetzen schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:18:
[...]
Ik weet niet wie je dat verteld heeft,m maar technisch is er geen goede reden voor. Er is niets tegen om de splitter en het modem in de meterkast te plaatsen en een paar meter coax tussen het AOP in de kelder en de splitter in de meterkast te hebben. Mits het uiteraard fatsoenlijke kabel en pluggen zijn.
Een retourgeschikte versterker is in de meeste gevallen toch ook direct een splitter. Ik bedoelde met splitter een apparaat die het signaal kan verdelen. Niet per definitie een 2 of 3 weg splitter.Roetzen schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 15:18:
Ook hoeft het modem niet viia een splitter aangesloten te worden. Een retourgeschikte versterker kan ook.
[ Voor 28% gewijzigd door Jay-B op 09-11-2019 16:43 ]
OK, ik wilde het maar even helder krijgen zodat @Kuusj niet onnodig gaten gaat boren en kabels trekken.Jay-B schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 16:34:
[...]
Natuurlijk hoeft het technisch niet. Daar heb je gelijk in. Ik heb jarenlang mijn modem op de slaapkamer gehadik weet uit ervaring dat Ziggo dit meestal adviseert. Als de bekabeling in orde is kan het overal.
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Kuusj op 09-11-2019 19:13 ]
Allemaal goede argumenten om het modem niet in de kleder te willen hebben. AOPs vinden vocht ook niet leuk. Dus dat ik ook nog een argument om het naar de meterkast te verplaatsen.Kuusj schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:05:
Dat het niet technisch noodzakelijk is begrijp ik, maar het ziet ook echt niet uit als dat ding in de kelder staat. Buiten het feit dat ik hem daar ook nog nergens kan neerzetten is het er ook vochtig. Als laatste argument zou ik weer een nieuwe switch moeten kopen voor in de meterkast, en een nieuwe ethernet kabel moeten trekken naar de kelder.
F connectors zijn er in allerlei kwaliteiten. De monteurs van Ziggo gebruiken - in elk geval tot aan het AOP - het liefst hun eigen connectors. Daarvan weten ze zeker dat ze goed zijn en ze hebben er het juiste gereedschap voor om ze goed te monteren. Voor de kabel tot aan het AOP gebruiken ze altijd hun eigen bekende goene kabel. Niet alleen omdat het altijd goed is, maar ook omdat het daardoor overzichtelijk blijft. Voor die groene kabel hebben ze ook speciale waterdichte koppelstukken. Die zijn eigenlijk bedoeld voor onder de grond, maar in jouw vochtige kelder ook beter dan F connectors. Over de inzet van zulk klein materiaal doen ze bij Ziggo niet moeilijk.4G proof coax heb ik nog genoeg liggen.
Ik kan dus niet al voorbereidingen treffen en een fatsoenlijke coax trekken vanaf AOP naar meterkast? Dan hoeft de monteur alleen een F-connector erop te zetten (mijn part koop ik die al). Nieuw AOP'tje erop schroeven, nieuwe splitter en klaar. F-connectors kan ik er als het moet ook zelf op zetten.
Naar mijn ervaring zijn het ook de beroerdsten niet. Zorg dat de plaatsen waar de monteur bij moet goed toegankelijk zijn. Haal alle rotzooi die in de weg staat weg en leg afhankelijk van de situatie eventueel een trektouwtje. Dan kan er best wat bij Ziggo.En anders krijgt meneer 50€ en een extra kop koffieIn mijn ervaring zijn die monteurs de beroerdste niet.
OK, we gaan het zien..Ik zal vanavond een foto maken van de situatie!
Wifi heb ik trouwens niet nodig van dat ding, ik heb een uitstekende wifi-infra liggen met Ubiquiti AP's
Zo'n ramp is mijn kelder gelukkig niet qua vocht overigens, heb hem toevallig ook afgelopen jaar compleet verbouwd en dus ook opgeruimd. Maar het gaat mij ook een beetje om het principe, modem in de kelder lijkt me gewoon geen geschikte plek.Roetzen schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:37:
[...]
Allemaal goede argumenten om het modem niet in de kleder te willen hebben. AOPs vinden vocht ook niet leuk. Dus dat ik ook nog een argument om het naar de meterkast te verplaatsen.
[...]
F connectors zijn er in allerlei kwaliteiten. De monteurs van Ziggo gebruiken - in elk geval tot aan het AOP - het liefst hun eigen connectors. Daarvan weten ze zeker dat ze goed zijn en ze hebben er het juiste gereedschap voor om ze goed te monteren. Voor de kabel tot aan het AOP gebruiken ze altijd hun eigen bekende goene kabel. Niet alleen omdat het altijd goed is, maar ook omdat het daardoor overzichtelijk blijft. Voor die groene kabel hebben ze ook speciale waterdichte koppelstukken. Die zijn eigenlijk bedoeld voor onder de grond, maar in jouw vochtige kelder ook beter dan F connectors. Over de inzet van zulk klein materiaal doen ze bij Ziggo niet moeilijk.
[...]
Naar mijn ervaring zijn het ook de beroerdsten niet. Zorg dat de plaatsen waar de monteur bij moet goed toegankelijk zijn. Haal alle rotzooi die in de weg staat weg en leg afhankelijk van de situatie eventueel een trektouwtje. Dan kan er best wat bij Ziggo.
[...]
OK, we gaan het zien..
OK, dus je komt niet direct van de meterkast in de kelder, er zit nog een kruipruimte tussen. Een kabel die van het AOP in de kelder naar de meterkast gaat, moet dus ook door een kruipruimte. Als die kruipruimte niet makkelijk toegankelijk is zou je kunnen overwegen door die kruipruimte een pijp te leggen van de kelder naar de meterkast. Dan hoeft de monteur niet de kruipruimte in. Neem die pijp lekker ruim, dan kan er later nog wat bij.Kuusj schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 23:16:
Ik heb een schets van de oppervlakte van de kelder gemaakt, hoop dat het een beetje duidelijk is.
[Afbeelding][Afbeelding]
De groene coaxkabel loopt vanaf buitenshuis dus een van de kruipruimten binnen, is via een gat naar de kruipruimte linksboven gevoerd. Hier is een gat geboord door de muur tussen kruipruimte en kelder waar vervolgens het AOP is gemonteerd.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq