Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:30
ice-T106 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:02:
Hier ook een zeer verontwaardigde Ziggo klant:

Paar maanden geleden was mijn oude Horizon ventilator aan het rammelen. Werd mij vrolijk een nieuwe Next box belooft. Na een maand wachten met een rammelende ventilator, krijg ik eindelijk een "invite" voor de Next. Maar ik moest wel even over stappen naar de nieuwe abonnement vormen en 8 euro per maand meer betalen. Dus toch maar voor gekozen om het gratis om te ruilen naar een oude Horizon box.

Krijg ik deze week doodleuk alsnog een ook een mail over " En daarom ruimen we wat oude pakketten op" met daarin alsnog een extra prijsverhoging van 8 euro zonder enig voordeel.

Dus ze laten me eerst een maand zitten met een herrie horizon. Dan krijg ik geen gratis Next als beloofd en dan verhogen ze daarna alsnog de prijs. Denk dat ze heel graag van hun klanten af willen.
Tja..je kreeg de kans eerder maar nam hem niet, en nu verwacht je nog een keer die kans :?

Maar linksom of rechtsom je gebruikte een oud abonnement (wees blij dat je dat zolang kon gebruiken, andere bedrijven hadden je al veel eerder gedwongen een huidig pakket te nemen) en wordt nu omgezet naar de huidige pakketten, dan kun je toch nog steeds het next pakket kiezen?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ice-T106 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:02:
Denk dat ze heel graag van hun klanten af willen.
Dat hangt er vanaf waar je woont. Hier in Den Haag gaan T-Mobile en KPN (die eerst jaren DSL verwaarloost) in één wijk tegelijk allebei hun eigen glasvezel aanleggen. En wat doet Ziggo? Is op dit moment elke dag bezig met een aantal monteurs de in de straatkasten aan het werk (kabels worden netjes opnieuw aangesloten op een nieuwe versterker), volgende week staan ze 4 dagen met een promotiebus midden in die wijk.
Zou me niets verbazen als de pilot van Utrecht opeens met een noodgang werkelijkheid wordt om de concurrentie het hoofd te bieden. T-Mobile biedt namelijk 1Gbit + TV (met klantenvoordeel) aan voor 30euro per maand het eerste jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:38
Nou hier ook over sinds de eerste deze maand en zal gelijk mijn ervaring mbt. overstappen maar even delen.

De overstap was ronduit dramatisch; hetgeen waar ik tegenaan liep was onder andere (maar niet beperkt tot):
- Overstapdatum tot 2 of 3x toe verkeerd (ook verkeerd doorgegeven bij oude provider); kosten worden vergoed
- Meerdere keren niet gebeld door medewerkers die hadden aangegeven dit wel te doen
- Miscommunicatie over de te ontvangen producten e.d. (halve maand abbo kosten vergoed gekregen)
- Miscommunicatie over mobiele telefonie (zenderpakket half jaar gratis gekregen zodat ik dit alsnog heb tot ik overstap)
- Geen TV Box geleverd alleen en CI module, terwijl Next box was besproken (korting gekregen en in overleg met CI module verder)

Naast bovenstaande ook overal zelf achteraan moeten als je een keer contact hebt gehad zullen hun niet het initiatief nemen om het verder op te pakken.
Ik werd pas vanuit hun gebeld nadat alles uiteindelijk WEL geregeld was. Beetje jammer om dan ook iedere keer alles uit te moeten leggen, dan komen hun weer met het stukje:
"oh maar ik zie al een vergoeding/zenderpakket oid staan in uw dossier"
"Ja dat klopt maar dat is weer voor X of Y en niet voor Z waarover we het nu hebben" |:(

Nu weet ik dat de medewerkers het (vaak) allemaal goed bedoelen en doen wat in hun macht ligt maar de overstap was ronduit dramatisch en dat heb ik ook aangegeven.

Uiteindelijk is alles wel geregeld en hebben we nu alle spullen in huis en alles werkt, dus daarover niks dan goede woorden hoor, uiteindelijk wordt het wel geregeld! _/-\o_
Nu dus hopen dat alles stabiel blijft.

Ik neem in ieder geval aan dat bovenstaande niks af doet aan de (hopelijke) kwaliteit van de producten wanneer geleverd en aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:31
Vraagje, hoe kan je de ziggo go app gebruiken buiten de EU? zou graag bepaalde programma's willen kijken. Heb wel eens een VPN app gebruikt om mijn telefoon maar dit werkte helaas niet.

[ Voor 27% gewijzigd door dutchnltweaker op 05-07-2019 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 23:26:
Vraagje, hoe kan je de ziggo go app gebruiken buiten de EU? zou graag bepaalde programma's willen kijken. Heb wel eens een VPN app gebruikt om mijn telefoon maar dit werkte helaas niet.
Door je eigen VPN in te zetten, op een privé NL / EU adres ( thuis ).
De meeste 'betaalde' vpnservices staan op een 'blacklist' net zoals Netflix er vele tegenhoudt.

Ik heb geen problemen met mijn ziggogo, en ook collega's in buitenland kijken via mijn verbinding naar hun 'eigen' account ( KPN/Ziggo apps )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:31
FreshMaker schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 00:27:
[...]

Door je eigen VPN in te zetten, op een privé NL / EU adres ( thuis ).
De meeste 'betaalde' vpnservices staan op een 'blacklist' net zoals Netflix er vele tegenhoudt.

Ik heb geen problemen met mijn ziggogo, en ook collega's in buitenland kijken via mijn verbinding naar hun 'eigen' account ( KPN/Ziggo apps )
Eigen VPN in zetten? Hoe zit dat dan?
Paar jaar geleden kon ik wel met een VPN app gewoon ziggo go kijken. Maar laatste keer dat ik dit probeerde buiten de eu werkte dit niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 01:59:
[...]

Paar jaar geleden kon ik wel met een VPN app gewoon ziggo go kijken. Maar laatste keer dat ik dit probeerde buiten de eu werkte dit niet meer.
Een paar jaar geleden waren de vpnaanbieders ook het probleem nog niet.
Maar sinds er wat regelgeving is gekomen/veranderd in de EU, zijn providers/aanbieders wat strikter geworden.
Ze herkennen VPNverkeer als zodanig niet, maar wél de IPadressen/verkeersstromen daaroverheen

http://www.pivpn.io/

Deze hangt al een jaartje of 2 in mijn meterkast.

[ Voor 26% gewijzigd door FreshMaker op 06-07-2019 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
De laatste tijd belanden e-mails van GOG, Epic Games en Twitch in de Spam box, hebben hier meer mensen last van?

Sleep ze in de Webmail wel elke keer naar de In Box, maar de Spam Filter lijkt niet te willen leren.

Heb Ziggo Zakelijk Complete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 01:59:
[...]

Indien je een NAS hebt, bijvoorbeeld Synology, kun je daarmee ook een VPN connectie opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:04
Sommige (geavanceerde) routers hebben een VPN server ingebouwd en kunnen het ook.

Jaren geleden heb ik het wel eens ingesteld op mijn toenmalige DrayTek router. Dat ging in principe goed, alleen werd de verbinding er wel wat trager van. Zeker als je dan in het buitenland ook nog eens op een traag hotel Wi-Fi netwerk zit.

In de praktijk maakte ik er eigenlijk nooit gebruik van en sinds mobiele data bundels ook in Europa bruikbaar zijn en mijn bundel ook wat groter is, doe ik buiten de deur eigenlijk zoveel mogelijk via 4G.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Jeroen O schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 10:23:
Sommige (geavanceerde) routers hebben een VPN server ingebouwd en kunnen het ook.

Jaren geleden heb ik het wel eens ingesteld op mijn toenmalige DrayTek router. Dat ging in principe goed, alleen werd de verbinding er wel wat trager van. Zeker als je dan in het buitenland ook nog eens op een traag hotel Wi-Fi netwerk zit.

In de praktijk maakte ik er eigenlijk nooit gebruik van en sinds mobiele data bundels ook in Europa bruikbaar zijn en mijn bundel ook wat groter is, doe ik buiten de deur eigenlijk zoveel mogelijk via 4G.
Dat zijn er maar heel weinig ( die het GOED kunnen )
Dan is een voordelige Pi of NAS ( of andersoortige server ) een stuk vlotter.

Netflix schakelt zich netjes naar de hoge resoluties, Ziggogo werkte zelfs in Brazilië en Indonesië.
Mijn Pi is geen snelheidsmonster, maar haalt verbindingen van rond de 9 á 10MB
De geteste routers ( van TPlink C9 tot aan zo'n R7000 NightHawk kwamen maar tot zo'n 2 / 5MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 12:28
Ik heb laatst gechat met een medewerker van Ziggo en die zei dat op termijn alle Mediabox XLen verplicht vervangen gaan worden door een Next box. Weet iemand daar meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bramm schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 12:38:
Ik heb laatst gechat met een medewerker van Ziggo en die zei dat op termijn alle Mediabox XLen verplicht vervangen gaan worden door een Next box. Weet iemand daar meer van?
Dat zal uiteindelijk wel gebeuren, dat kan ik ook wel roepen (die medewerkers roeptoeteren sowieso weleens iets wat niet klopt is mijn ervaring. Heeft bij mij 3 medewerkers gekost voordat ze überhaupt een abonnement goed konden aanpassen. met alsnog een verkeerde factuur tot gevolg). Uiteindelijk zullen de Next boxen ook wel vervangen gaan worden door een opvolger. De vraag is alleen wanneer, aangezien de uitrol net een maand bezig is zal dit niet van de ene op andere dag gebeurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 22:06

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Al de hele ochtend foutcode CS9993 (Mediabox Next offline). Modem en router een reboot gegeven. Internetsnelheid is ook erg laag.

Meer mensen last van? Geen melding op de Ziggo site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:16
FreshMaker schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 11:14:
[...]

Dat zijn er maar heel weinig ( die het GOED kunnen )
Dan is een voordelige Pi of NAS ( of andersoortige server ) een stuk vlotter.

Netflix schakelt zich netjes naar de hoge resoluties, Ziggogo werkte zelfs in Brazilië en Indonesië.
Mijn Pi is geen snelheidsmonster, maar haalt verbindingen van rond de 9 á 10MB
De geteste routers ( van TPlink C9 tot aan zo'n R7000 NightHawk kwamen maar tot zo'n 2 / 5MB
Ik haal op meijn r7000 zo'n 30MB welliswaar met custom fw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 08:40
Darkz0rs schreef op zondag 7 juli 2019 @ 09:58:
[...]

Ik haal op me r7000 zo'n 30MB welliswaar met custom fw.
Me=mijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:53
Afgelopen week even gebeld omdat mijn jaarcontract weer was afgelopen. Drie maanden korting (39,95 ipv 67,95) en drie maanden gratis Movies & Series XL gekregen (de laatste heb ik er zelf bij gevraagd, maar was geen probleem). In de vakantie dus mooi Game of Thrones en Chernobyl kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online

Freakie1NL

Grote Baas

Weet iemand of je met de TC 7210 een bekabeld device kan afschermen van je LAN netwerk.

Mijn Growatt omvormer is via internet verbonden met een ShineLink (die is aangesloten via LAN-kabel en verbonden met omvormer via Rf). Nu wil ik eigenlijk zorgen dat de ShineLink terwijl hij wel verbonden is met internet geen enkele toegang heeft tot mijn lokale netwerk. Kan dit?

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Freakie1NL schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:59:
Weet iemand of je met de TC 7210 een bekabeld device kan afschermen van je LAN netwerk.

Mijn Growatt omvormer is via internet verbonden met een ShineLink (die is aangesloten via LAN-kabel en verbonden met omvormer via Rf). Nu wil ik eigenlijk zorgen dat de ShineLink terwijl hij wel verbonden is met internet geen enkele toegang heeft tot mijn lokale netwerk. Kan dit?
Nee, dat moet je een eigen router kopen en met VLANS (of een firewall) gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andrehj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:03
Freakie1NL schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:59:

Veel routers hebben een gastnetwerk. Daarmee kunnen je gasten bij jou thuis wel op internet, maar niet op het lokale netwerk. Daar kun je je omvormer toch gewoon op aanmelden?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D + EV-WP-TWS-1W 300; AC: ME MXZ-2F42VF + 2x MSZ-LN25VGV; PV: 14.08 kWp O/W + SMA STP 8.0; Vent: Zehnder Q600 ERV + Ubbink AirExcellent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Nu online

Freakie1NL

Grote Baas

Andrehj schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:57:
[...]

Veel routers hebben een gastnetwerk. Daarmee kunnen je gasten bij jou thuis wel op internet, maar niet op het lokale netwerk. Daar kun je je omvormer toch gewoon op aanmelden?
Omvormer is dus via omvormer fabrikant kastje aangesloten middels UTP kabel. TC 7210 kan dat dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Freakie1NL schreef op zondag 7 juli 2019 @ 12:01:
[...]

Omvormer is dus via omvormer fabrikant kastje aangesloten middels UTP kabel. TC 7210 kan dat dan niet.
Hoeveel moeite wil je er in steken?
Je zou een extra router kunnen inzetten die geschikt is voor DD-WRT of OpenWRT en dan een wireless bridge opzetten: omvormer bekabeld aansluiten op dat DD-WRT kastje en dan draadloos verbinden met je router. En dan kan je wel gebruik maken van het gastennetwerk, als je router dat ondersteund.

Het is wat gezocht, maar zou moeten kunnen werken.

Alternatief is dat je je gaat verdiepen in VLANs - dat is een techniek die juist hiervoor bedoeld is.

Overigens begint dit wel wat off-topic te worden voor een Ziggo onderwerp, dus wellicht even kijken wat je wil en eventueel een eigen post doen buiten deze thread. :)

[ Voor 10% gewijzigd door vanaalten op 07-07-2019 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:42
.GoO schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:34:
Afgelopen week even gebeld omdat mijn jaarcontract weer was afgelopen. Drie maanden korting (39,95 ipv 67,95) en drie maanden gratis Movies & Series XL gekregen (de laatste heb ik er zelf bij gevraagd, maar was geen probleem). In de vakantie dus mooi Game of Thrones en Chernobyl kijken :)
Had je al een NEXT? Of kreeg je die nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
king006 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:31:
[...]

Had je al een NEXT? Of kreeg je die nu?
Ik heb al een paar maanden een Next. Heb die gratis gehad omdat ik problemen had met de Mediabox XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:40:
[...]

Ik heb al een paar maanden een Next. Heb die gratis gehad omdat ik problemen had met de Mediabox XL.
Fijn om te horen. Dat biedt perspectief straks in oktober. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
.GoO schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:40:
[...]

Dan kunnen ze toch wel kortingen geven als je al Next hebt. In deze dagen dan nog maar eens contact opnemen met Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
.GoO schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:34:
Waar zie je start en einddatum contract? In Mijn Ziggo kan ik het niet direct vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
king006 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:05:
[...]

Dan kunnen ze toch wel kortingen geven als je al Next hebt. In deze dagen dan nog maar eens contact opnemen met Ziggo.
Dat is juist de reden dat mensen die nu een Next "nemen" een jaarcontract aangaan. Hiermee vervalt meteen de noodzaak van Ziggo om een aanbieding te doen tijdens dit jaar omdat je er toch een jaar anvast zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• king006
jongetje schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:24:
[...]

Dat is juist de reden dat mensen die nu een Next "nemen" een jaarcontract aangaan. Hiermee vervalt meteen de noodzaak van Ziggo om een aanbieding te doen tijdens dit jaar omdat je er toch een jaar anvast zit.
Precies, zojuist gebeld en hebben ook netjes 3 maanden pakket korting gehad ;) ze kunnen het wel, duurt alleen even 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_to_P
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-12-2024
Na een week op vakantie te zijn geweest heb ik na het opnieuw inpluggen van de mediabox geen netwerkverbinding (draadloos en bedraad). Bij het inloggen op het modem krijg ik een DS-Scan te zien en kan ik zien dat er geen upstream bezig is. Heeft iemand een oplossing? Monteur kan pas over een week aanwezig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdstaak
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-07 22:09
M_to_P schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:19:
Na een week op vakantie te zijn geweest heb ik na het opnieuw inpluggen van de mediabox geen netwerkverbinding (draadloos en bedraad). Bij het inloggen op het modem krijg ik een DS-Scan te zien en kan ik zien dat er geen upstream bezig is. Heeft iemand een oplossing? Monteur kan pas over een week aanwezig zijn...
Dat betekent dat er geen signaal op de kabel staat die nu is aangesloten.
De tv doet het wel? Kabels gecontroleerd? Versterkers, voor zover aanwezig, doen het ook gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_to_P
vdstaak schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:20:
[...]

Dat betekent dat er geen signaal op de kabel staat die nu is aangesloten.
De tv doet het wel? Kabels gecontroleerd? Versterkers, voor zover aanwezig, doen het ook gewoon?
TV doet het ook niet meer, helemaal niets helaas. Alles gecontroleerd en onderdelen ook zonder splitter in het AOP getest, niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
jongetje schreef op maandag 8 juli 2019 @ 14:24:
[...]
Maar als je belt, en laat doorverbinden met afdeling retentie, kun je wel degelijk een Next krijgen én korting (in mijn geval 3 maanden) bij het aangaan van dat nieuwe jaarcontract (zoals in dit draadje al eerder gemeld is). Daar werd totaal niet moeilijk over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:54
@M_to_P Zijn er werkzaamheden geweest in de buurt? Soms zijn de kabels verkeerd gelabeld, en bij onderhoud draaien ze meestal de kabels los waar geen abonnement meer aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdstaak
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-07 22:09
hcQd schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:16:
@M_to_P Zijn er werkzaamheden geweest in de buurt? Soms zijn de kabels verkeerd gelabeld, en bij onderhoud draaien ze meestal de kabels los waar geen abonnement meer aanwezig is.
Dat klopt, en ook wordt dan gecontroleerd of er geen modems offline zijn gegaan.
Maar dit klinkt inderdaad als een geval van kabelkruising, en gaat toch afwachten worden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:54
vdstaak schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:32:
en ook wordt dan gecontroleerd of er geen modems offline zijn gegaan.
Hij was op vakantie, als zijn modem uit stond valt er niet veel te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_to_P
vdstaak schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:32:
[...]

Dat klopt, en ook wordt dan gecontroleerd of er geen modems offline zijn gegaan.
Maar dit klinkt inderdaad als een geval van kabelkruising, en gaat toch afwachten worden helaas.
Dat kan het probleem wel eens zijn geweest, aangezien ik het modem uit had toen ik op vakantie was. We wachten de monteur af.
hcQd schreef op maandag 8 juli 2019 @ 19:16:
Niet voor zover ik weet, maar het is nu helaas afwachten. Gelukkig werken de ziggo-spots van de buren nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 22:32

R2L

Inloggen op de Ziggo Go app werkt mogelijk niet zoals het hoort. We proberen alles zo snel mogelijk weer aan de praat te krijgen. Onze excuses voor het ongemak.

Status
open
Bekend sinds
Maandag 8 juli om 19:11

Wanneer is het opgelost?
Dinsdag 9 juli om 07:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
HEY_DUDE schreef op zondag 2 juni 2019 @ 00:42:
Mijn connectbox klapt er steeds vaker uit. WiFi valt geheel weg en de SSID is ook niet meer zichtbaar voor mijn apparaten. Harde reset van de modem helpt weer tijdje. Als ik in de log van de modem kijk rondom het optreden van de problemen zie ik de volgende foutmeldingen:

notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=143.204.229.109 MAC=00:17:10:95:41:8C;CM-MAC=38:43:7d:9d:a6:6f;CMTS-MAC=00:17:10:95:41:8c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=38:43:7d:9d:a6:6f;CMTS-MAC=00:17:10:95:41:8c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

notice Illegal - Dropped FORWARD packet: SRC=192.168.1.177 MAC=F4:F5:D8:F1:25:48;CM-MAC=38:43:7d:9d:a6:6f;CMTS-MAC=00:17:10:95:41:8c;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0

Ik kan hier niets van maken. Kan dit samenhangen met een volledige crash van de connectbox?
Heb de bron van mijn connectbox storingen te pakken. Mijn Raspberry Pi heeft een verbinding met een externe vpn server via OpenVPN. Zodra mijn Raspberry meer dan 2 uur verbinding heeft op deze manier gaat de connectbox dood. Had gehoopt zonder een eigen router af te kunnen, maar helaas. Misschien ligt het aan mijn PI instellingen, maar naar mijn mening mag een connectbox niet crashen. Wat een ellende zo'n connectbox, heeft maanden geduurd voordat ik de oorzaak had.

Meer mensen die OpenVPN clients in het netwerk hebben met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Hierbij wil ik mijn ervaring met Ziggo delen.
In april overgestapt van Telfort naar Ziggo ivm aangekondigde prijsverhoging en verdwijnen zenders bij Telfort.
Toen gekozen voor Ziggo want F1 fan en wifi booster inclusief.
Helaas, niet alle vrije trainingen van F1 te zien zonder aanvullend pakket ondanks belofte bij aangaan abonnement.
Tv beeldkwaliteit zichtbaar mindere kwaliteit dan van Telfort hoewel ik door Ziggo monteur nieuwe kabels heb laten trekken van router tot tv.
De 2e tv ontvanger op de slaapkamer had niet dezelfde mogelijkheden als de Mediabox XL. Was ik wel gewend bij Telfort.
De performance van de Mediabox XL is abominabel slecht vergeleken met de settopboxjes van Telfort (KPN).
Ik mocht een Mediabox next ontvangen maar dan moest ik wel alle kortingen inleveren.
Omdat Ziggo mij in mei mailde dat ook zij de prijs gingen verhogen was dat voor mij een gelegenheid om onder het jaarcontract uit te komen.
Inmiddels een zeer tevreden klant van XS4ALL.
(hoop dat dat zo blijft met de KPN plannen die er liggen)
Duurder maar de technische service en modem en repeater (beide fritzbox) zijn zeer goed. Ook veel beter dan Telfort.Wifi signaal is nu ook veel beter. Tv is hetzelfde als Telfort.
Bovenstaande is niet om Ziggo te bashen oid.
Zijn mijn persoonlijke ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:32
eettjjuuhh schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:08:

De 2e tv ontvanger op de slaapkamer had niet dezelfde mogelijkheden als de Mediabox XL. Was ik wel gewend bij Telfort.
De performance van de Mediabox XL is abominabel slecht ivm de settopboxjes van Telfort (KPN).

Bovenstaande is niet om Ziggo te bashen oid.
Zijn mijn persoonlijke ervaringen.
Niet om Ziggo te bashen? Akkoord, maar je brandt de Mediabox wel geheel en totaal af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:19:
[...]

Niet om Ziggo te bashen? Akkoord, maar je brandt de Mediabox wel geheel en totaal af. ;)
Klopt maar het verschil in performance tussen de media box XL en de KPN settopboxen is imo mega. Ik zou graag zien dat Tweakers ze eens naast elkaar zet in een test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip]

[ Voor 95% gewijzigd door hardware-lover op 08-07-2019 22:53 . Reden: gecorrigeerd ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:34:
[...]

Ik begrijp niet wat de invloed kan zijn van die Telfort boxjes op de performance de Mediabox? :+
Ik zal de tekst aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

eettjjuuhh schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:31:
[...]
Klopt maar het verschil in performance tussen de media box XL en de KPN settopboxen is imo mega. Ik zou graag zien dat Tweakers ze eens naast elkaar zet in een test.
Dat zou op dit moment geen logisch vergelijk meer zijn nu de MediaBox is/wordt uitgefaseerd en de Next daarvoor in de plaats komt/gekomen is?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Nu online
eettjjuuhh schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:31:
[...]

Het is toch algemeen bekend dat de mediabox XL een waardeloos energie vretend ding is? Hoef je geen vergelijk voor te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:37:
[...]

Dat zou op dit moment geen logisch vergelijk meer zijn nu de MediaBox is/wordt uitgefaseerd en de Next daarvoor in de plaats komt/gekomen is?
Dan misschien tussen de Next en de boxen van de andere providers? Die Next zal een hele verbetering zijn kan ik me zo voorstellen maar het is altijd beter om dat dan in een test terug te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Laatst online: 20:14
eettjjuuhh schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:43:
[...]

Dan misschien tussen de Next en de boxen van de andere providers? Die Next zal een hele verbetering zijn kan ik me zo voorstellen maar het is altijd beter om dat dan in een test terug te zien.
productreview: Ziggo Mediabox Next review door victor1701

reviews: Ziggo Mediabox Next - 4k kijken en opnemen in de cloud

Al zit daar zo te zien niet een vergelijking in met de KPN decoders. Overigens zijn de KPN decoders inderdaad behoorlijk snel, maar de beeldkwaliteit heb ik nog niet met Ziggo kunnen vergelijken.

Verder ben ik het wel met je eens dat die Mediabox XL niet het allerbeste apparaat is nee. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door krakendmodem op 08-07-2019 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@eettjjuuhh, is dit nog steeds van toepassing op de glas HD kanalen?

nieuws: KPN verhoogt bitrate hd-kanalen glasvezelklanten tot 12,75Mbit/s

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
wvkreg schreef op maandag 8 juli 2019 @ 10:46:
[...]

Waar zie je start en einddatum contract? In Mijn Ziggo kan ik het niet direct vinden.
Klopt, is nergens terug te vinden volgens mij. Ik had nog een mail van mijn verlenging vorig jaar, dus wist ongeveer wanneer het jaar voorbij was.

Je kunt ze ook even bellen en zeggen dat je contract afgelopen is en wilt verlengen. Dan hoor je vanzelf wel of het klopt of wanneer je terug moet bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
Ik kan kiezen tussen HD en HD Glas kanalen maar eerlijk gezegd zie ik daartussen weinig verschil in beeldkwaliteit. Waar ik dat zeker wel zag tussen de Ziggo kanalen en Telfort en Xs4all kanalen. Of dit door een hogere bitrate komt kan ik niet zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door eettjjuuhh op 08-07-2019 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
@eettjjuuhh,

Wacht nog maar even op de mediabox Next. Dan kun je KPN afbranden ;) de Next werkt veel beter en sneller dan de KPN box.

[ Voor 23% gewijzigd door king006 op 09-07-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eettjjuuhh
  • Niet online
king006 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 09:40:
@eettjjuuhh,

Wacht nog maar even op de mediabox Next. Dan kun je KPN afbranden ;) de Next werkt veel beter en sneller dan de KPN box.
Ik heb ook over problemen met de Next gelezen. Het zou goed zijn wanneer Tweakers dit eens objectief zou testen en een vergelijkend warenonderzoek zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:57

amphora

Websites & Fotografie

eettjjuuhh schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:25:
[...]

Ik heb ook over problemen met de Next gelezen. Het zou goed zijn wanneer Tweakers dit eens objectief zou testen en een vergelijkend warenonderzoek zou doen.
Volgens mij vallen die problemen wel mee. Meest voorkomende klachten zijn volgens mij HDMI sec issues en cloud opslag die nog wel eens mislukt, maar dat laatste is meer een server probleem dan van de next zelf en is hopelijk een kinderziekte die verholpen gaat worden.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
[...]

Ik weet niet waar je nu op doelt? wij hebben de Next nu 1 maand en 0% problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

king006 schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 10:58:
[...]
Ik weet niet waar je nu op doelt? wij hebben de Next nu 1 maand en 0% problemen.
Zie frontpage review met inmiddels 600 reacties. :+
Ben voorlopig nog wel happy met mn Humax hd recorder, lekker lokaal opslaan.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:23
Ik heb zelf wel wat problemen met de Next. Om de zoveel tijd lijkt de next niet meer te reageren op de afstandbediening. Het probleem is dan dat ik de next niet meer aan krijg. Normaal gebruik ik een Logitech Harmony (welke gewoon goed werkt) maar ook met de originele A/B krijg ik de next dan niet aan.

Als ik de box herstart (knop achterop) dan gaat het weer een tijdje goed. Ik had eerst het idee dat het aan de Logitech Harmony lag maar aangezien het ook niet lukt met de originele is er vast iets anders aan de hand.

Iemand eerder dit probleem al gezien of gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tribunus schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:50:
Ik heb zelf wel wat problemen met de Next. Om de zoveel tijd lijkt de next niet meer te reageren op de afstandbediening. Het probleem is dan dat ik de next niet meer aan krijg. Normaal gebruik ik een Logitech Harmony (welke gewoon goed werkt) maar ook met de originele A/B krijg ik de next dan niet aan.

Als ik de box herstart (knop achterop) dan gaat het weer een tijdje goed. Ik had eerst het idee dat het aan de Logitech Harmony lag maar aangezien het ook niet lukt met de originele is er vast iets anders aan de hand.

Iemand eerder dit probleem al gezien of gehad?
Bij mij is de originele Next afstandsbediening al drie keer vastgelopen en ik heb de Next sinds begin maart. Een paar minuten de batterijen eruit en het werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
Verwijderd schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:08:
[...]

Bij mij is de originele Next afstandsbediening al drie keer vastgelopen en ik heb de Next sinds begin maart. Een paar minuten de batterijen eruit en het werkt weer.
Zoals aangegeven werkt het herstarten van de Next ook alleen vind ik het nou niet echt een goede oplossing. Er is dus wel degelijk een probleem in de combinatie van A/B en next. Ik ga er van uit dat dit binnenkort wel is opgelost maar het is niet zo dat de Next nou een perfect apparaat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 19:32
[...]

Ik lees ook wel eens dat er problemen zijn met Mercedes/Audi/BMW. Dat zijn dus slechte auto's?
On topic: ik heb de next al sinds mei en geen problemen. Werkt eigenlijk gewoon fantastisch :)

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:43

OgWok

U.N.C.L.E.

Tribunus schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 12:15:
[...]

Zoals aangegeven werkt het herstarten van de Next ook alleen vind ik het nou niet echt een goede oplossing. Er is dus wel degelijk een probleem in de combinatie van A/B en next. Ik ga er van uit dat dit binnenkort wel is opgelost maar het is niet zo dat de Next nou een perfect apparaat is :)
Heb bij een kennis eens zijn Ziggo apparatuur opnieuw aangesloten. Nieuwe kabels, goede connectoren en het lijkt erop dat de apparatuur erg gevoelig is voor de bekabeling.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-09 08:56
hansvk schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:54:
[...]

Ik lees ook wel eens dat er problemen zijn met Mercedes/Audi/BMW. Dat zijn dus slechte auto's?
On topic: ik heb de next al sinds mei en geen problemen. Werkt eigenlijk gewoon fantastisch :)
Hier ook 0 problemen met de next sinds april. 1x een foutje gehad met een cloud opname. AB nog nooit geen problemen gehad, mss een slechte batch oid?
Maar Wat een verademing tov die mediabox xl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
hansvk schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:54:
[...]

Idd de Next is een verademing. Werkt echt perfect op wat Oled sharpening na, maar dat kan wordem opgelost in een firmware update. Blijkbaar vergeet men snel wat voor een drama de Mediabox XL was in bijna alle opzichten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:20
Is de nieuwe Mediabox ook te bedienen met een Logitech Harmony (HUB)? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tribunus
Yonix schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:27:
Is de nieuwe Mediabox ook te bedienen met een Logitech Harmony (HUB)? :)
Als je de juiste box selecteert wel. Zoeken op Ziggo Next. Dan werkt pauzeren etc goed. Ik heb zover nog geen andere problemen gehad dan dat de box af en toe niet lekker reageert. Grootste probleem nu is de CEC waar je op meerdere manieren iets mee kunt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Is het iemand al gelukt om de next box te krijgen ZONDER verlies van 6 maanden korting op het huidig abonnement? Ik heb toevallig recent nog verlengd met 12 maanden en 50% korting voor 6 maanden.

[ Voor 27% gewijzigd door Workaholic op 10-07-2019 10:31 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:21
Hier in het Noorden is een beetje eenglasvezel oorlog gaande, omdat 1 partij dit aan gaat leggen met subsidie.
Er zijn andere partijen die geld ruiken. Eén daarvan sluit mensen die al Ziggo hebben voor een mooi bedrag (200 euro) aan. Ze moeten alleen nog 40% halen in het dekkingsgebied voor half November. Ik wil wel met ze mee doen. Want ik ben Ziggo een beetje beu. Krijg te weinig voor wat ik betaal en het tientje-vriendje pakket gaat wel omhoog in kosten, maar mag niet mee doen met de snelheid. Ik zat op het punt om dan maar een standaard pakket te nemen, maar nu glasvezel dichterbij komt wacht ik nog even af. Betaal nu bijna 40 euro voor 25/2,5 mbit snelheid en 3 HD zenders.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@rimave Waar woon je precies? Hier in Gieten is men ook bezig met glas, echter slaan ze dorpskernen over omdat er al kpn en ziggo wordt aangeboden. In de meeste gevallen is glas duurder dan ziggo. (goedkoopste abbonement 60 euro per maand!) :/

Zit voorlopig nog wel goed bij Ziggo.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:31
nadroJ schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 10:07:
[...]

[Afbeelding]

Ik had inderdaad in 2013 het basis pakket met 30/3 met de eerste 12 maanden een dubbele snelheid. Dat zijn ze dus vergeten uit te zetten en dat heb ik nu nog steeds. Dus in feite zou ik een upgrade krijgen van 30>50 en 3>5

Nu word ik dus omgezet naar de prijs van Alles in 1 Start, maar ik heb nu geen HD op de NL commerciële zenders (in 2013 had ik nog geen HD zenders en op een gegeven moment wel NPO in HD gekregen) en die krijg ik er dus volgens de e-mail ook niet bij: Televisie •Aan uw tv-abonnement verandert niets. Alles blijft zoals het is.

Als ik dan het normale bedrag voor Start moet gaan betalen, dan moet ik wel alles van Start krijgen...

Vandaag maar bellen kijken of er wat te onderhandelen valt. Jammer dat er geen actie is met een tablet of een aantal maanden korting. Maar dit is echt wat @Olaf van der Spek zegt
[...]
Gisteren eindelijk even gebeld. Meteen gevraagd naar retentie, maar moest eerst m'n verhaal doen. 5 min later met retentie aan de lijn. Vrouw aan de lijn begreep het en ik begrijp hun zet ook uiteraard. Dus nu wel over naar Start voor 6 maanden 29,95 en daarna 52. Overall voor het 1e jaar een besparing van 36,30 t.o.v. 12*44. Prima voor nu. Volgend jaar kijken we wel weer verder.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
rimave schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:38:
Hier in het Noorden is een beetje eenglasvezel oorlog gaande, omdat 1 partij dit aan gaat leggen met subsidie.
Er zijn andere partijen die geld ruiken. Eén daarvan sluit mensen die al Ziggo hebben voor een mooi bedrag (200 euro) aan. Ze moeten alleen nog 40% halen in het dekkingsgebied voor half November. Ik wil wel met ze mee doen. Want ik ben Ziggo een beetje beu. Krijg te weinig voor wat ik betaal en het tientje-vriendje pakket gaat wel omhoog in kosten, maar mag niet mee doen met de snelheid. Ik zat op het punt om dan maar een standaard pakket te nemen, maar nu glasvezel dichterbij komt wacht ik nog even af. Betaal nu bijna 40 euro voor 25/2,5 mbit snelheid en 3 HD zenders.
Hier ook (buitengebied Westerkwartier, provincie Groningen). We hebben nu zelfs twee partijen die glasvezel willen aanleggen, maar als ik die kosten zie, dan laten we die DSL lijn maar liggen. Voor 25 euro 11Mbit VS +70 euro voor 100/100 en TV. Te duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 17:30
krakendmodem schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:32:
[...]

Hier ook (buitengebied Westerkwartier, provincie Groningen). We hebben nu zelfs twee partijen die glasvezel willen aanleggen, maar als ik die kosten zie, dan laten we die DSL lijn maar liggen. Voor 25 euro 11Mbit VS +70 euro voor 100/100 en TV. Te duur.
Punt van xDSL is dat de boel grotendeels is afgeschreven en dus de prijzen laag zijn. Zie bijvoorbeeld de prijzen van demon uit 2003 voor puur internet:
kleinzakelijk
Downloadsnelheid Uploadsnelheid Maandelijkse kosten
512Kb/s 128Kb/s EUR 79
768Kb/s 128Kb/s EUR 99
1024Kb/s 256Kb/s EUR 125
1536Kb/s 256Kb/s EUR 145

consument 2004
Pakket (down-/upstream) 512/256 1024/512 2048/1024 8192/1024
Per maand 19,95 39 55 65
Uiteindelijk betaalde ik destijds 34,50 voor alleen internet voor een 'modaal' abonnement. Kreeg nog een keer een gratis upgrade naar 4096/1024 wat in de praktijk op 8192 uitkwam en daarna werd het XS4all.

Maar goed 11 Mbit zal voor velen niet meer werken. De grootste game die ik heb zit op 112 GB daar zou je dan 22 uur voor moeten downloaden :X . De aanleg van sneller internet zal betaald moeten worden.

[ Voor 18% gewijzigd door sdk1985 op 10-07-2019 18:13 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
sdk1985 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 17:00:
[...]

Punt van xDSL is dat de boel grotendeels is afgeschreven en dus de prijzen laag zijn. Zie bijvoorbeeld de prijzen van demon uit 2003 voor puur internet:

[...]
Nou... KPN vraagt rustig 38 euro voor die verbinding :+. 43 als je de 4G buitengebied oplossing er ook bij wilt.

Dit is lijntje bij de goedkoopste provider. En die 10Mbit is daar op locatie snel genoeg trouwens. (Er wordt enkel naar websites zoals Facebook, telegraaf, nu.nl en lokale omroep gekeken. Dat gaat met 10Mbit echt prima.

Eigenlijk al het normale surfverkeer gaat daar prima, dan merk ik geen verschil met de 50Mb thuis. Op downloaden na dan.

Doelgroep zijn senioren die niet de hele dag online zijn. Voor hun kan glasvezel eigenlijk niet uit. Plus, het basis TV aanbod van de glasvezel is best wel summier.

[ Voor 10% gewijzigd door krakendmodem op 10-07-2019 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:46
Holy shit zeg heb net mijn nieuwe maand abbrekening van ziggo gekregen 70 euro dit was een jaar geleden nog 56 euro .. , waar zijn ze mee bezig zeg .. voor dat geld ik kan ik beter gaan voor een sneller internet van 1 10 euro meer maar zit nu op 100 mbt :X

maar even 14 euro meer betalen voor een abbo die het zelfde is ...

ik heb
Start XL

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 10-07-2019 18:25 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 17:30
Zie dat de verliezen bij Vodafone Ziggo weer zijn opgelopen, nu 132 miljoen verlies op 963 miljoen omzet. Operating income iets beter, de rente doet het bedrijf de das om. Reken maar op een prijsstijging volgend jaar.

Het goede nieuws is dat ze wel blijven innoveren. Analoog gaat er echt af en docsis 3.1 is natuurlijk ook in volle gang. Die standaard gaat concurreren met FTTH. Zag ook voorbij komen dat die 4K zenders eigenlijk gewoon IPTV zijn. Wellicht dat op termijn het tv gedeelte eens losgekoppeld kan worden, bij ZZP krijg je nu in ieder geval 5 euro korting 'zonder' tv.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
krakendmodem schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 12:32:
[...]

Bij mij is Glasdraad een optie, maar die pakken grote kernen in het Westerkwartier niet mee.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Harmen schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:56:
@rimave Waar woon je precies? Hier in Gieten is men ook bezig met glas, echter slaan ze dorpskernen over omdat er al kpn en ziggo wordt aangeboden. In de meeste gevallen is glas duurder dan ziggo. (goedkoopste abbonement 60 euro per maand!) :/

Zit voorlopig nog wel goed bij Ziggo.
Ik woon in Kommerzijl. Die kleine kernen pakt Glasdraad wel mee. Als je Ziggo hebt kost je aansluiting 200 euro. Heb je alleen adsl dan kost de aansluiting 2000 euro. Rodin doet mijn adres niet, omdat ik Ziggo heb en glasvezel Westerkwartier heeft hier geen deelnemers. Die zitten allemaal rond Marum e.o.
Glasdraad doet Grijpskerk en Zuidhorn bijv. dan weer niet. Voor mijn huis schijnt trouwens al glasvezel te liggen, maar dat is van de NAM. Voor de gasopslag hier vlakbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Nu online

Freakie1NL

Grote Baas

Workaholic schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 10:30:
Is het iemand al gelukt om de next box te krijgen ZONDER verlies van 6 maanden korting op het huidig abonnement? Ik heb toevallig recent nog verlengd met 12 maanden en 50% korting voor 6 maanden.
Alleen gelukt door opnieuw een abbo aan te gaan, via medewerkers lukte mij het deze keer echt niet. Maar 2 weken geleden was er op de website een actie, doen ze vaak als KPN ook acties heeft, dan moet je toeslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

rimave schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 20:06:
[...]
Ik woon in Kommerzijl. Die kleine kernen pakt Glasdraad wel mee. Als je Ziggo hebt kost je aansluiting 200 euro. Heb je alleen adsl dan kost de aansluiting 2000 euro. Rodin doet mijn adres niet, omdat ik Ziggo heb en glasvezel Westerkwartier heeft hier geen deelnemers. Die zitten allemaal rond Marum e.o.
Glasdraad doet Grijpskerk en Zuidhorn bijv. dan weer niet. Voor mijn huis schijnt trouwens al glasvezel te liggen, maar dat is van de NAM. Voor de gasopslag hier vlakbij.
Vreemde toestanden inderdaad, kijkt het voorlopig wel ff aan. 50/5 is meer dan voldoende.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
ravw schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 18:16:
Holy shit zeg heb net mijn nieuwe maand abbrekening van ziggo gekregen 70 euro dit was een jaar geleden nog 56 euro .. , waar zijn ze mee bezig zeg .. voor dat geld ik kan ik beter gaan voor een sneller internet van 1 10 euro meer maar zit nu op 100 mbt :X

maar even 14 euro meer betalen voor een abbo die het zelfde is ...

ik heb
Start XL
Iets klopt niet aan dit verhaal. Het bedrag wat jij beschrijft is meer dan het "complete" pakket, wat 67,50 euro kost (https://www.ziggo.nl/pakketten/). En het "Start XXL" pakket is alleen eind 2018 een tijdje beschikbaar geweest voor 53,45 euro per maand (nieuws: Ziggo komt met 'verborgen abonnement' Start XXL met 100/10Mbit/s, dus dat kun je nog geen jaar hebben.

Dus je hebt, of een ander pakket, of extra pakketten voor TV, of extreem veel gebeld... Ik zou je factuur eens goed napluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:22
MeNTaL_TO schreef op zondag 30 juni 2019 @ 13:04:
Heeft iemand bevestiging dat die (in mijn geval) 3 euro duurdere abbo inderdaad 50 cent voor de Next en 2,50 voor de verhoging van 1 juli is?
Ik heb nog steeds het gevoel dat er een 3 euro huur per maand betaald wordt en daarop nog eens de verhoging komt.
Dat weet ik niet. Die zou mijn vriendin dan moeten hebben want het abonnement staat op haar naam. Ook geen brief gekregen of iets (maar volgens mij staat dat ook uit).

Maar wij hebben nog geen Next want we moeten wachten tot de extra mediabox Next er is want mijn vriendin wil televisie op haar kamer dus.. Maar het abonnement is inderdaad duurder geworden met 2,50 euro, zag ik zojuist op de laatste factuur. Eerst 64,50 nu 67 euro (plus 5 euro voor de extra mediabox).

[ Voor 13% gewijzigd door chim0 op 11-07-2019 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 25-09 23:48

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik heb een mail gekregen (en een bevestiging via Speedtest) dat mijn up/down snelheden verdubbeld zijn (van 50/5 naar 100/10). Geen bijkomende opgaaf van reden (trouwe klant of zo?) en ik zie die snelheden ook niet terug in de normale abonnementen op de site...
Snap er geen hol van :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 15:45
Pathogen schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:26:
Ik heb een mail gekregen (en een bevestiging via Speedtest) dat mijn up/down snelheden verdubbeld zijn (van 50/5 naar 100/10). Geen bijkomende opgaaf van reden (trouwe klant of zo?) en ik zie die snelheden ook niet terug in de normale abonnementen op de site...
Je bent waarschijnlijk omgezet naar het Start XXL pakket (á €4,95 extra) ik zou het even navragen.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

MdO82 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:19:
[...]

Je bent waarschijnlijk omgezet naar het Start XXL pakket (á €4,95 extra) ik zou het even navragen.
Dan mogen ze me dat eerst maar eens expliciet melden :Y

EDIT: overigens, waar ik al een tijdlang niet meer kon inloggen op Mijn Ziggo via mijn werkPC (ik gaf de firewall de schuld) lijkt het nu ook op mijn telefoon compeet onmogelijk te zijn. Word elke keer doorgestuurd naar een pagina waar ze me vragen of ik nou bij Vodafone of Ziggo wilde inloggen :/

Na browser 3 lijkt het te lukken en staat er Internet Start XL (dus 1 X!) in mijn profiel... Wijzigen gaat natuurlijk niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Pathogen op 11-07-2019 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 15:45
Pathogen schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:31:
[...]

Dan mogen ze me dat eerst maar eens expliciet melden :Y

EDIT: overigens, waar ik al een tijdlang niet meer kon inloggen op Mijn Ziggo via mijn werkPC (ik gaf de firewall de schuld) lijkt het nu ook op mijn telefoon compeet onmogelijk te zijn. Word elke keer doorgestuurd naar een pagina waar ze me vragen of ik nou bij Vodafone of Ziggo wilde inloggen :/

Na browser 3 lijkt het te lukken en staat er inderdaad Internet Start XL in mijn profiel... Wijzigen gaat natuurlijk niet.
Nee zulke dingen doen ze helaas eenzijdig :X
Zou het lekker terugzetten als je het niet nodig hebt.
Het inloggen op mijnziggo gaat hier ook niet altijd goed nu lijkt het aan een of andere cookie te liggen via incognito surfen lukt het mij wel.

Is soms wat ik meemaak en dan doe ik het voorlopig maar weer even zo :D

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravw
Cpt.Morgan schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:38:
[...]

Iets klopt niet aan dit verhaal. Het bedrag wat jij beschrijft is meer dan het "complete" pakket, wat 67,50 euro kost (https://www.ziggo.nl/pakketten/). En het "Start XXL" pakket is alleen eind 2018 een tijdje beschikbaar geweest voor 53,45 euro per maand (nieuws: Ziggo komt met 'verborgen abonnement' Start XXL met 100/10Mbit/s, dus dat kun je nog geen jaar hebben.

Dus je hebt, of een ander pakket, of extra pakketten voor TV, of extreem veel gebeld... Ik zou je factuur eens goed napluizen.
Nee ik heb niet gebelt met vaste lijn die staat hier niet aangesloten en verder heb ik alleen een extra c++ kaart maar voor de rest geen extra netten

puur basic , oude Chello - UPC abbo nog
waar ik toen der tijd mee was begonnen heb bij Ziggo nooit iets veranderd
dus al die jaren het zelfde gebleven

probleem is opgelost ik ga nu dus wel 58 euro betalen , er was dus wel een extra zender parket er bij die ik niet had aangevraagd , maar met overzetten was er iets niet goed gegaan :o
Pathogen schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:26:
dat heb ik dus ook gehad , en kreeg van de week pas een mailtje dat mijn snelheid verhoogt is :D terwijl ik al een maand of zo op 100 /10 zit

[ Voor 35% gewijzigd door ravw op 11-07-2019 16:47 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

ravw schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:23:
[...]

Nee ik heb niet gebelt met vaste lijn die staat hier niet aangesloten en verder heb ik alleen een extra c++ kaart maar voor de rest geen extra netten

puur basic , oude Chello - UPC abbo nog
waar ik toen der tijd mee was begonnen heb bij Ziggo nooit iets veranderd
dus al die jaren het zelfde gebleven

probleem is opgelost ik ga nu dus wel 58 euro betalen , er was dus wel een extra zender parket er bij die ik niet had aangevraagd , maar met overzetten was er iets niet goed gegaan :o

[...]

dat heb ik dus ook gehad , en kreeg van de week pas een mailtje dat mijn snelheid verhoogt is :D terwijl ik al een maand of zo op 100 /10 zit
Ik heb geen idee wanneer ze het aan hebben gezet, ik heb die 100/10 ook helemaal niet nodig... Noem het aluhoedje, maar dit riekt naar verwarring zaaien zodat ze je zo snel mogelijk kunnen omzetten naar een abonnement in de huidige structuur.
Voorlopig doe ik er niks mee - tenzij ze ook ineens de prijs omhoog kwakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Pathogen schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:55:
[...]

Ik heb geen idee wanneer ze het aan hebben gezet, ik heb die 100/10 ook helemaal niet nodig... Noem het aluhoedje, maar dit riekt naar verwarring zaaien zodat ze je zo snel mogelijk kunnen omzetten naar een abonnement in de huidige structuur.
Voorlopig doe ik er niks mee - tenzij ze ook ineens de prijs omhoog kwakken.
Ik heb net gebeld het is minimaal 100 / 10 geworden ik zit nu op basic en het blijft gewoon die 100
dus geen probleem .. ach al zou het naar 50 gaan ik had toen ook gene probleem alleen mijn DL duurden wat langer

>:) alleen door de extra modules ga ik 4 euro meer betalen dus kom nu op 58 uit ipv 70 door de extra netten die ik nooit kijk >:)

Formule 1 is voor mij het belangrijkste dus de rest boeit me niet , weet niet of die Crime scene zenders nu weg gaan vallen maar dat zie ik wel

ID en CI net hopelijk blijven die wel bij basic :-)

[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 11-07-2019 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

ravw schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 17:17:
[...]

Ik heb net gebeld het is minimaal 100 / 10 geworden ik zit nu op basic en het blijft gewoon die 100
dus geen probleem .. ach al zou het naar 50 gaan ik had toen ook gene probleem alleen mijn DL duurden wat langer

>:) alleen door de extra modules ga ik 4 euro meer betalen dus kom nu op 58 uit ipv 70 door de extra netten die ik nooit kijk >:)

Formule 1 is voor mij het belangrijkste dus de rest boeit me niet , weet niet of die Crime scene zenders nu weg gaan vallen maar dat zie ik wel

ID en CI net hopelijk blijven die wel bij basic :-)
Dat is wel apart, paar maanden geleden is Internet Start geupgrade van 40 naar 50 mbit, en dan nu ineens naar 100? Staat ook nog steeds niet met die snelheid op de website vermeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Pathogen schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:18:
[...]

Dat is wel apart, paar maanden geleden is Internet Start geupgrade van 40 naar 50 mbit, en dan nu ineens naar 100? Staat ook nog steeds niet met die snelheid op de website vermeld...
Het gaat dan ook niet om het Start pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Martinusz schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:22:
[...]

Het gaat dan ook niet om het Start pakket :)
Maar dat is wel het pakket dat ik hiervoor had, en ík heb geen wijziging aangevraagd :S

...

Had ik al gezegd dat ik er geen hol van snap? En dat ik denk dat ze me nu bewust iets hebben aangesmeerd dat "niet meer terug te draaien is" zodat ik noodgedwongen in de huidige abonnementstructuur word gegoten?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
Pathogen schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:25:
[...]

Maar dat is wel het pakket dat ik hiervoor had, en ík heb geen wijziging aangevraagd :S
Je bent overgezet naar dat XXL pakket vermoed ik, niet naar start, start is immers geen 100/10.
Had je basic pakket of Alles-in-1 Start, want dat is wel een verschil ;)
...
Had ik al gezegd dat ik er geen hol van snap? En dat ik denk dat ze me nu bewust iets hebben aangesmeerd dat "niet meer terug te draaien is" zodat ik noodgedwongen in de huidige abonnementstructuur word gegoten?
Tja, ik heb het al zo vaak hier gezegd, dat je al die tijd gebruik hebt kunnen maken van een oud of afwijkend pakket is een luxe. Ik ken geen andere dienstverlener die mensen hun oude dienst tegen oude prijzen laat hebben terwijl er nieuwe pakketten/prijzen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Martinusz schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:34:
[...]
Tja, ik heb het al zo vaak hier gezegd, dat je al die tijd gebruik hebt kunnen maken van een oud of afwijkend pakket is een luxe. Ik ken geen andere dienstverlener die mensen hun oude dienst tegen oude prijzen laat hebben terwijl er nieuwe pakketten/prijzen zijn.
Dat is wat vrijwel elke telecomleverancier en energieleverancier doet. Leveringscondities en algemene voorwaarden zijn gelijk over alle contracten. Wat wisselt zijn de prijzen per contractsvorm afhankelijk van datum afsluiten.

Bij telefonie: Andere prijs en aanbod afhankelijk van afsluitdatum contract.
Bij t-mobile 14 contractvormen sinds 1-1-2017
Bij energie: zowel prijs per Kwh als staffels als maandelijke kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-09 14:33
Altijd tijdje last van traag wifi en vertraagd binnen krijgen van whatsapp berichten. Omdat ik geen zin had om te bellen nu toch eens gebeld en binnen 5 minuten nieuwe modem gekregen. Ziggo medewerker vond mijn Cisco 3925 modem wel heel oud. Ik was het volledig met hem eens. :+

Nieuwe modem gekregen en problemen opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willem30 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:08:
Altijd tijdje last van traag wifi en vertraagd binnen krijgen van whatsapp berichten. Omdat ik geen zin had om te bellen nu toch eens gebeld en binnen 5 minuten nieuwe modem gekregen. Ziggo medewerker vond mijn Cisco 3925 modem wel heel oud. Ik was het volledig met hem eens. :+

Nieuwe modem gekregen en problemen opgelost. :)
Die oude zooi willen ze graag vervangen. Destijds ook gedaan. Heb je nu ten minste een wat modernere wifi standaard (AC). Het bereik was bij mij gelijk een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
[...]

Je bent overgezet naar dat XXL pakket vermoed ik, niet naar start, start is immers geen 100/10.

[...]
dat was hier dus wel gebeurd , inc extra zender pakket , die nu er af is .. en dus gewoon wel 100 / 10 ;-)
was eerst ook 50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

[...]

[...]

Wat er nu vermeld staat is "Internet Start XL en TV Start (CI+, zonder bellen)" dus met één X, niet XXL.

Bij T-Mobile heb ik jarenlang een unlimited internet abonnement gehad, zonder prijsverhogingen en ik heb verzekeringen waarvan de pakketten ook allang niet meer te verkrijgen zijn. Mijn hypotheek gaat ook echt niet ineens van vorm veranderen, ik had zelfs ooit een spaarhypotheek die ik gewoon door had kunnen laten lopen tot sint-juttemis.
Kortom, ik vind je argument niet kloppen.

Ik heb met Ziggo (UPC) een overeenkomst gesloten voor een jaarcontract, daarna maandelijks opzegbaar. Dat daar prijsverhogingen bijkomen vind ik onder de streep nog te tolereren, dat je aan de snelheden gaat zitten is alleen maar leuk, maar nu wordt doodleuk het product veranderd.
En met doodleuk bedoel ik niet dat dit een ramp is, maar wél dat dit zonder communicatie verloopt. Ik heb geen enkel bericht gehad dat mijn abonnementsvorm omgezet zou worden, alleen een mailtje dat mijn snelheden verhoogd zijn, zonder enige vorm van uitleg of reden.

Ik verwijt Ziggo ook niet eens dat ze mijn abonnement graag willen omzetten, maar wél dat ze het stiekem doen, zonder mijn medeweten, en het verpakken als een snelheidsupgrade zonder ook maar in de kleine lettertjes te vermelden dat die er (waarschijnlijk) is om mijn abonnement te updaten.

Ziggo had dit véél netter kunnen doen door dit te mailen:

"Hoi $klant, we zijn onze oude abonnementstructuren aan het opruimen en kwamen jouw abonnement tegen uit de prehistorie. Wij gaan jouw abonnement overzetten naar onze huidige structuur, zodat het voor ons makkelijker is je van dienst te zijn in de toekomst. Als bedankje voor de trouwe klandizie van de afgelopen jaren krijg je van ons een extra schep Internet.
Je abonnement gaat nu Internet Start XL heten, dit zul je ook terugzien in Mijn Ziggo."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
Pathogen schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:58:
[...]

Wat er nu vermeld staat is "Internet Start XL en TV Start (CI+, zonder bellen)" dus met één X, niet XXL.

Bij T-Mobile heb ik jarenlang een unlimited internet abonnement gehad, zonder prijsverhogingen en ik heb verzekeringen waarvan de pakketten ook allang niet meer te verkrijgen zijn. Mijn hypotheek gaat ook echt niet ineens van vorm veranderen, ik had zelfs ooit een spaarhypotheek die ik gewoon door had kunnen laten lopen tot sint-juttemis.
Kortom, ik vind je argument niet kloppen.

Ik heb met Ziggo (UPC) een overeenkomst gesloten voor een jaarcontract, daarna maandelijks opzegbaar. Dat daar prijsverhogingen bijkomen vind ik onder de streep nog te tolereren, dat je aan de snelheden gaat zitten is alleen maar leuk, maar nu wordt doodleuk het product veranderd.
En met doodleuk bedoel ik niet dat dit een ramp is, maar wél dat dit zonder communicatie verloopt. Ik heb geen enkel bericht gehad dat mijn abonnementsvorm omgezet zou worden, alleen een mailtje dat mijn snelheden verhoogd zijn, zonder enige vorm van uitleg of reden.

Ik verwijt Ziggo ook niet eens dat ze mijn abonnement graag willen omzetten, maar wél dat ze het stiekem doen, zonder mijn medeweten, en het verpakken als een snelheidsupgrade zonder ook maar in de kleine lettertjes te vermelden dat die er (waarschijnlijk) is om mijn abonnement te updaten.

Ziggo had dit véél netter kunnen doen door dit te mailen:

"Hoi $klant, we zijn onze oude abonnementstructuren aan het opruimen en kwamen jouw abonnement tegen uit de prehistorie. Wij gaan jouw abonnement overzetten naar onze huidige structuur, zodat het voor ons makkelijker is je van dienst te zijn in de toekomst. Als bedankje voor de trouwe klandizie van de afgelopen jaren krijg je van ons een extra schep Internet.
Je abonnement gaat nu Internet Start XL heten, dit zul je ook terugzien in Mijn Ziggo."
Even voor de duidelijkheid, ik heb het nergens over hoe Ziggo dit aangepakt heeft, want zoals je zelf al schetst gaat dat nergens over. Helaas is de communicatie vanuit Ziggo, naar mijn gevoel zeker na alle samenvoegingen met UPC en Vodafone alleen maar achteruit gegaan.

Maar je had dus het normale Start pakket (50/5 of vroeger 40/4) en dat hebben ze nu omgezet naar Start XL? Dat is wel raar ja, het is niet eens een standaardpakket, maar was dat vorig jaar niet een actie dat je XL of XXL kon afsluiten, was maar een beperkte periode.

overigens je vergelijking met je spaarhypotheek is onjuist, die sluit je namelijk voor x periode af en aan het einde wordt deze uitgekeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 25-09 14:33
meesje schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:17:
[...]

Die oude zooi willen ze graag vervangen. Destijds ook gedaan. Heb je nu ten minste een wat modernere wifi standaard (AC). Het bereik was bij mij gelijk een stuk beter.
Als ze dat echt willen snap ik niet dat ze het proactief gaan vervangen. Dit zal wel de goedkoopste oplossing voor ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Martinusz schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:06:
[...]

Even voor de duidelijkheid, ik heb het nergens over hoe Ziggo dit aangepakt heeft, want zoals je zelf al schetst gaat dat nergens over. Helaas is de communicatie vanuit Ziggo, naar mijn gevoel zeker na alle samenvoegingen met UPC en Vodafone alleen maar achteruit gegaan.

Maar je had dus het normale Start pakket (50/5 of vroeger 40/4) en dat hebben ze nu omgezet naar Start XL? Dat is wel raar ja, het is niet eens een standaardpakket, maar was dat vorig jaar niet een actie dat je XL of XXL kon afsluiten, was maar een beperkte periode.

overigens je vergelijking met je spaarhypotheek is onjuist, die sluit je namelijk voor x periode af en aan het einde wordt deze uitgekeerd ;)
Die van vorig jaar was XXL inderdaad :) mijn abonnement is al een jaar of 5+ niet aangeraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Pathogen schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 14:14:
[...]

Die van vorig jaar was XXL inderdaad :) mijn abonnement is al een jaar of 5+ niet aangeraakt :P
Zou mij niets verbazen als de Ziggo systemen weer eens op hol zijn geslagen, of ze moeten je als trouwe 5+ jaar klant ineens iets extra's gunnen :P

Pagina: 1 ... 137 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic