Tja..je kreeg de kans eerder maar nam hem niet, en nu verwacht je nog een keer die kansice-T106 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:02:
Hier ook een zeer verontwaardigde Ziggo klant:
Paar maanden geleden was mijn oude Horizon ventilator aan het rammelen. Werd mij vrolijk een nieuwe Next box belooft. Na een maand wachten met een rammelende ventilator, krijg ik eindelijk een "invite" voor de Next. Maar ik moest wel even over stappen naar de nieuwe abonnement vormen en 8 euro per maand meer betalen. Dus toch maar voor gekozen om het gratis om te ruilen naar een oude Horizon box.
Krijg ik deze week doodleuk alsnog een ook een mail over " En daarom ruimen we wat oude pakketten op" met daarin alsnog een extra prijsverhoging van 8 euro zonder enig voordeel.
Dus ze laten me eerst een maand zitten met een herrie horizon. Dan krijg ik geen gratis Next als beloofd en dan verhogen ze daarna alsnog de prijs. Denk dat ze heel graag van hun klanten af willen.
Maar linksom of rechtsom je gebruikte een oud abonnement (wees blij dat je dat zolang kon gebruiken, andere bedrijven hadden je al veel eerder gedwongen een huidig pakket te nemen) en wordt nu omgezet naar de huidige pakketten, dan kun je toch nog steeds het next pakket kiezen?
Float like a butterfly, sting like a bee.