Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:23
tyson69 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 18:57:
[...]

Ik heb al 120+ EUR korting geregeld door even te bellen met de prijsverhoging-opzeg lijn (optie 4 > 2) en voor 12 maand bij te tekenen
Even een vraagje: zat je nog in een jaarcontract of kon je al maandelijks opzeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:23
GioStyle schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:53:
[...]

Even een vraagje: zat je nog in een jaarcontract of kon je al maandelijks opzeggen?
Iedereen kan nu opzeggen ivm de prijsverhoging. En mijn vorige contract zat er ook net op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hars73 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:20:
[...]

Sterker nog... al een paar keer gehad dat de Ziggo medewerker mij zegt dat ik volgend jaar gewoon weer moet bellen! Denk dat ik morgen maar eens ga bellen om te kijken wat er nog mogelijk is.
Inderdaad elk jaar gewoon bellen met ‘opzeggingen’ en vragen om een verlengingsaanbod. Nooit akkoord gaan met 1e voorstel. Na overleg met manager krijg je altijd een beter aanbod.
Ik heb er niet bij stil gestaan dat ik nu weer zou kunnen bellen. Mijn 6 maanden korting zijn nu al twee maanden voorbij. Normaal zou ik tot oktober wachten en dan deze keer wellicht wachten op een BF deal.
Het voelt eerlijk gezegd niet goed om op 2/3 op mijn jaarcontract op te bellen. Ik verwacht dat ik in oktober weer probleemloos 6 x 30 euro korting krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
meesje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:13:
[...]

Inderdaad elk jaar gewoon bellen met ‘opzeggingen’ en vragen om een verlengingsaanbod. Nooit akkoord gaan met 1e voorstel. Na overleg met manager krijg je altijd een beter aanbod.
Ik heb er niet bij stil gestaan dat ik nu weer zou kunnen bellen. Mijn 6 maanden korting zijn nu al twee maanden voorbij. Normaal zou ik tot oktober wachten en dan deze keer wellicht wachten op een BF deal.
Het voelt eerlijk gezegd niet goed om op 2/3 op mijn jaarcontract op te bellen. Ik verwacht dat ik in oktober weer probleemloos 6 x 30 euro korting krijg.
Ik heb gebeld, ben buiten mijn contract en krijg 6 maanden voor 29,95 euro. Dat scheelt zo'n 20 euro per maand de eerste zes maanden. Voordeliger krijg je het niet.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_BASE schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:27:
[...]

Ik heb gebeld, ben buiten mijn contract en krijg 6 maanden voor 29,95 euro. Dat scheelt zo'n 20 euro per maand de eerste zes maanden. Voordeliger krijg je het niet.
Ik wacht tot oktober (buiten contract). De voorgaande drie jaren heb ik 6 x 25 en twee keer 6 x 30 euro korting gekregen. Dit was bij het ‘middelste’ alles-in-1 pakket (complete of zo), zonder verdere extra’s. Deze korting is m.i. in oktober wel weer haalbaar. En natuurlijk geldt: hoe duurder het pakket, hoe meer korting ze kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Mrjraider schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:57:
[...]

Deze mail heb ik ook ontvangen.
Ben het er niet mee eens, elke keer word de "We willen investeren in blablabla" kaart getrokken en keer op keer zie ik er maar weinig van terug. 8)7

Nu ook weer;
Begin deze maand is er een mail de deur uitgegaan dat men vanaf hun zijde een of andere update zou doorvoeren. Ik moet de dag erna, want het zou in een nacht gebeuren, de mediabox en de router/modem de stekkers loshalen en beide tien minuten van het stroom houden en vervolgens weer aansluiten en aan.
Dit braaf gedaan met als resultaat dat NPO 1, NPO 2, NPO 3, Discovery en Nat Geo niks meer doen. Zap ik direct vanaf RTL 4 naar een van deze zenders dan slaat de hele box vast, ga ik zappen dan krijg ik een "Geen signaal" scherm te zien.
Bellen met Ziggo (kost me gewoon geld want alleen mobiel en geen vaste telefoon); krijg ik de opmerking "Dat ligt vast aan de coaxkabel" }:| Dit excuus word telkens maar aangehaald en dat komt mij werkelijk de neusgaten uit. De kabel is nog geen jaar oud, zit vol met Ziggo certificaten en plaatjes en aanbevelingen en nog is het niet goed }:|
De beste man stuurt uit coulance (?) gratis een nieuwe kabel (heb wel meteen 10 meter nodig) op in de hoop dat het daarmee is opgelost... Ziggo moet al dat extra geld een steken in hun signaal over de kabel als dat daadwerkelijk zoooo gevoelig is. |:(
@VodafoneZiggo
Lieve medewerkers van Ziggo,
Als uw collega mij aanbied om een nieuwe kabel toe te sturen en dan ook heel stoer vraagt hoeveel meter ik nodig denk te hebben dan is het wijs dit ook aan te nemen.
Ik heb aangegeven 10 meter nodig te hebben, dan heb ik vanzelfsprekend geen drol aan onderstaand pakketje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QyTqRqoGWirqFEOw5SY8tZFQ/medium.jpg

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
tyson69 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:02:
[...]

Iedereen kan nu opzeggen ivm de prijsverhoging. En mijn vorige contract zat er ook net op
Ja, per 1 juli heb ik er net weer 3 maanden op zitten. In principe is een nieuw contract onderhandelbaar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15:56
THE_BASE schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:27:
[...]

Maar zonder NEXT? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wellicht ook nog een dingetje. Ik heb nu Next, ik wacht wel tot oktober. Dan zal Next wel breder uitgerold zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
meesje schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 17:00:
[...]

Dat is wellicht ook nog een dingetje. Ik heb nu Next, ik wacht wel tot oktober. Dan zal Next wel breder uitgerold zijn.
Met NEXT is het antwoord dat je geen korting kunt krijgen. Wil je wel korting? Dan moet de NEXT terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
king006 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:35:
[...]

Met NEXT is het antwoord dat je geen korting kunt krijgen. Wil je wel korting? Dan moet de NEXT terug.
Daarom wacht ik wel tot oktober. Dan zullen alle abonnementen wel aangepast zijn naar Next.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hier hebben we de topicreport voor uitgevonden.

[ Voor 66% gewijzigd door rens-br op 23-05-2019 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Werkt https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/ bij jullie?

Hier krijg ik een foutmelding "Third-party server not responding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Ah storing aan de site..
We zijn snel bij je terug

Ziggo maakt een pitstop voor onvermijdelijk onderhoud.
Dat is nodig om al je Ziggo diensten goed in de race te houden.

Geen zorgen, we zijn snel bij je terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 07:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Hoewel ik qua internetsnelheid en betrouwbaarheid altijd wel tevreden ben geweest met Ziggo, begin ik mij wel al meer te storen aan de TV box.

Eindelijk kijken (of eigenlijk: keken) we Game of Thrones op de manier zoals het hoort en betalen we er keurig voor. Maar dan krijg je ondermaatse kwaliteit voorgeschoteld die onvoorstelbaar is. Ik heb ter vergelijking even een leenversie van internet gehaald en die met de kwaliteit van de Horizon box vergeleken en het is niet een klein verschil.

Je kijkt bij Ziggo naar een soort pixelart; een divxje met een zeer lage bitrate waarvan alle kleurdiepte wel verloren is.

Ga ik dan eens onderweg kijken en download ik afleveringen op de mobiele telefoon, dan speelt hij bij default alsnog via 4G af en verstookt je data, tenzij je het afspelen via mobiele data uitzet. Het zou mijn inziens zo moeten zijn dat je gedownloade epps per definitie vanaf het device afspeelt en niet streamt.

Ook het pauzeren en doorspoelen op de mobiele app is echt dramatisch. Ik zou graag adviseren een beetje leentjebuur te spelen bij Netflix.

Ik probeer mij nu door Westworld heen te worstelen, maar als ik onderweg ben, ben ik het merendeel van de tijd bezig om het werkend te krijgen.

En ik zou graag via de legale weg de best mogelijke kwaliteit te zien krijgen. Dat hoeft nog niet eens 4k te zijn, maar 1080p op degelijke bitrate zou niet teveel gevraagd moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb de vraag van @bonzz.netninja afgesplitst naar een los topic: [Ziggo] Oplossing voor verdwijnen analoge TV. De vraag was toch iets 'te' uitgebreid voor een ervaringen topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
Hann1BaL schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:45:
Hoewel ik qua internetsnelheid en betrouwbaarheid altijd wel tevreden ben geweest met Ziggo, begin ik mij wel al meer te storen aan de TV box.

Eindelijk kijken (of eigenlijk: keken) we Game of Thrones op de manier zoals het hoort en betalen we er keurig voor. Maar dan krijg je ondermaatse kwaliteit voorgeschoteld die onvoorstelbaar is. Ik heb ter vergelijking even een leenversie van internet gehaald en die met de kwaliteit van de Horizon box vergeleken en het is niet een klein verschil.

Je kijkt bij Ziggo naar een soort pixelart; een divxje met een zeer lage bitrate waarvan alle kleurdiepte wel verloren is.

Ga ik dan eens onderweg kijken en download ik afleveringen op de mobiele telefoon, dan speelt hij bij default alsnog via 4G af en verstookt je data, tenzij je het afspelen via mobiele data uitzet. Het zou mijn inziens zo moeten zijn dat je gedownloade epps per definitie vanaf het device afspeelt en niet streamt.

Ook het pauzeren en doorspoelen op de mobiele app is echt dramatisch. Ik zou graag adviseren een beetje leentjebuur te spelen bij Netflix.

Ik probeer mij nu door Westworld heen te worstelen, maar als ik onderweg ben, ben ik het merendeel van de tijd bezig om het werkend te krijgen.

En ik zou graag via de legale weg de best mogelijke kwaliteit te zien krijgen. Dat hoeft nog niet eens 4k te zijn, maar 1080p op degelijke bitrate zou niet teveel gevraagd moeten zijn.
Op wat voor tv kijk je?
Ik heb bij GOT geen ondermaatse kwaliteit mogen aanschouwen, maar ik heb wel een wat oudere tv.

Moet zeggen dat voor mij de beeldkwaliteit verbeterde met de nieuwe mediabox Next, al schijnt het voor 4K tv's nog niet altijd beter te zijn. Ik zou zeggen check ook even deze topics:

- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
hars73 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:55:
[...]

Hmm ik heb tijdens Black Friday al voor een jaar weer 'bijgetekend' voor de eerste 6 maanden 29,95. De komende maand is de laatste van die 6 maanden.

In principe is m'n contract nu weer open he, zodat ik op zich weer opnieuw zou kunnen bellen om te kijken wat er mogelijk is?
yes dat is mogelijk, heb ik zelf ook gedaan. zat in de laatste maand en nu dus verlengd met weer 6x29,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Url
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-05 20:46

Url

rechargingshow.com

Ik zit er persoonlijk aan te denken mijn Horizon Box te dumpen en alleen het Compleet pakket te nemen met online TV. (Dus eigenlijk alleen een internet abbo)

Wat mijn vriendin nog wel regelmatig doet is terug kijken. Weet iemand hier of je nog programmas terug kan kijken op de app met het Compleet pakket maar zonder de mediabox?

[ Voor 6% gewijzigd door Url op 23-05-2019 11:41 ]

Rechargingshow | rechargingshow.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29

MeNTaL_TO

The future is not set

Mrjraider schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:57:
[...]

Deze mail heb ik ook ontvangen.
Ben het er niet mee eens, elke keer word de "We willen investeren in blablabla" kaart getrokken en keer op keer zie ik er maar weinig van terug. 8)7
Waar denk je dat die extra capaciteit vandaan komt voor de snelheidsverhogingen?
Netwerk is zoveel sneller en complexer geworden de afgelopen jaren, dat wordt onder andere hiervan betaald.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Url schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:40:
Ik zit er persoonlijk aan te denken mijn Horizon Box te dumpen en alleen het Compleet pakket te nemen met online TV. (Dus eigenlijk alleen een internet abbo)

Wat mijn vriendin nog wel regelmatig doet is terug kijken. Weet iemand hier of je nog programmas terug kan kijken op de app met het Compleet pakket maar zonder de mediabox?
Niet via Ziggo. Dan moet je dat via bijv. Kijk doen. Bij het " KabelTV" abonnement heb je alleen de open zenders op de kabel (waarvan alleen NPO1,2 en3 en Ziggo Sport kanaal 14 in HD).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
MeNTaL_TO schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 12:08:
Waar denk je dat die extra capaciteit vandaan komt voor de snelheidsverhogingen?
Netwerk is zoveel sneller en complexer geworden de afgelopen jaren, dat wordt onder andere hiervan betaald.
Mja dat is wel het lullige ervan. Ik snap heel goed dat de investeringen ergens van betaald moeten worden, maar voor een stream heb ik maar 10 Mb nodig. Een abonnementje van 50 of 100 Mb zou dus al zat zijn, afhankelijk van de geboden upload.
Nu zit ik noodgedwongen op 250 Mb wat ik absoluut niet nodig heb omdat de pakketstructuur dat afdwingt.

Maar ja, ik ben bang dat ik blijkbaar in de minderheid ben en dat het grootste deel van Nederland het wel waardeert. In die zin heb ik gewoon pech. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:10
MeNTaL_TO schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 12:08:
[...]

Het jammer is dat ik geen keuze heb om de snelheidsverhoging wel of niet te accepteren. Persoonlijk ben ik echt geen sneller internet nodig want ik merk het met mijn gebruik echt niet en dat geld voor veel consumenten gok ik.

Netflixe, YouTube, browsen en wat dowloaden gaat allemaal prima en zelfs tegelijkertijd zonder dat ik er erg in heb.

En ja, de content wordt qua data omvang steeds groter en dus ben je meer snelheid nodig maar deze vraag groeit niet evenredig mee met de prijsverhogingen die Ziggo en periodiek op na houdt.

En ja, je kunt een goedkoper abonnement nemen maar dat brengt weer andere nadelen met zich mee zoals het missen van On Demand en terugkijken van TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gonadan schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 12:36:
[...]

Mja dat is wel het lullige ervan. Ik snap heel goed dat de investeringen ergens van betaald moeten worden, maar voor een stream heb ik maar 10 Mb nodig. Een abonnementje van 50 of 100 Mb zou dus al zat zijn, afhankelijk van de geboden upload.
Nu zit ik noodgedwongen op 250 Mb wat ik absoluut niet nodig heb omdat de pakketstructuur dat afdwingt.

Maar ja, ik ben bang dat ik blijkbaar in de minderheid ben en dat het grootste deel van Nederland het wel waardeert. In die zin heb ik gewoon pech. :P
Ik deel je mening. Een pakket van 100 Mb (of zelfs minder) zou voor mijn gezin meer dan genoeg zijn. Netflix, YouTube, Spotify en wat surfen. Dat is het enige wat we (gelijktijdig) doen. Ik zou kunnen downgraden naar 50 Mb (en de rest gelijk laten, zoals Next en bellen), maar dan bespaar je maar een paar euro p/m. Daarnaast bel ik elk jaar voor korting. Het voordeel van downgraden is in mijn geval vrij klein. Dan maar 'genieten' als ik incidenteel een torrentje binnen haal. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 25-09 07:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Martinusz schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:20:
[...]

Op wat voor tv kijk je?
Ik heb bij GOT geen ondermaatse kwaliteit mogen aanschouwen, maar ik heb wel een wat oudere tv.

Moet zeggen dat voor mij de beeldkwaliteit verbeterde met de nieuwe mediabox Next, al schijnt het voor 4K tv's nog niet altijd beter te zijn. Ik zou zeggen check ook even deze topics:

Ik kijk op een 55" 4k tv. Maar het vergelijkingsmateriaal is gewoon 1080p. Alleen je ziet gewoon de compressie in de beelden. En hoewel ik misschien wat kritisch ben is mijn vrouw dat helemaal niet en zonder dat ik wat zei, klaagde ze er al over. Mijn TV is niet supernieuw, 3.5 jaar oud nu.

Ja, ik denk dat het sowieso tijd is om eens met Ziggo te bellen om over te stappen of iets van service te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:41
Ik heb sinds kort ook Ziggo en heb de volgende vraag:

Ik heb een wit modem in de meterkast staan welke zorgt voor internet en wifi.
De mediabox die bij de tv komt te staan zou door middel van Coax verbinding moeten hebben voor het TV kijken.
De buis voor naar de meterkast vanaf de huiskamer schijnt nogal moeilijk te zijn met trekken met een coax kabel (zijn stug) en eigenlijk wil ik tegelijkertijd ook nog een netwerkkabel door diezelfde buis richting mijn TV hebben (TV internet aansluiting), De TV kan ook via WIFI (maar is niet zo stabiel en snel als kabel).

De vraag is, is er een mogelijkheid dat ik via UTP kabel ook TV kan kijken (net zoals dat bij KPN het geval is).

Dan hoef ik maar 1 netwerkkabel te trekken naar de huiskamer en dan deze daar te splitten (routertje?!)

Wat zijn mijn opties in deze?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29

MeNTaL_TO

The future is not set

Ewivis schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:02:

De mediabox die bij de tv komt te staan zou door middel van Coax verbinding moeten hebben voor het TV kijken.
De buis voor naar de meterkast vanaf de huiskamer schijnt nogal moeilijk te zijn met trekken met een coax kabel (zijn stug) en eigenlijk wil ik tegelijkertijd ook nog een netwerkkabel door diezelfde buis richting mijn TV hebben (TV internet aansluiting), De TV kan ook via WIFI (maar is niet zo stabiel en snel als kabel).

De vraag is, is er een mogelijkheid dat ik via UTP kabel ook TV kan kijken (net zoals dat bij KPN het geval is).

Dan hoef ik maar 1 netwerkkabel te trekken naar de huiskamer en dan deze daar te splitten (routertje?!)

(Nog)geen (of je moet terug naar KPN)
Eventueel zou je via chromecast je tv wel via IP kunnen kijken (via de Ziggogo.tv app)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 13:41
MeNTaL_TO schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:11:
[...]

(Nog)geen (of je moet terug naar KPN)
Eventueel zou je via chromecast je tv wel via IP kunnen kijken (via de Ziggogo.tv app)
Dank voor je reactie. Terug naar KPN is geen optie. Iets met contract afnemen bij Ziggo :)
Maar je bedoelt dus TV kijken via de Chromecase, via app van Ziggo. Dat is ook een optie, mocht de kabel trekken niet willen. Dank voor aangeven optie.

Ja, ik heb ook een Chromecast. Die gaat ook via WiFi. PS4 kan via WiFi. Ook de TV kan via WiFi (2.4 ghz)
Maar liefst heb ik zoveel mogelijk bekabeld ;-)

Soms met afspelen van series oid werkt het fijner via de DLNA van de TV dan de Chromecast.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
@Ewivis Je hebt ook flexibele COAX kabels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:47
Gonadan schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 12:36:
Je bent niet verplicht een van de standaardpakketten te nemen. Je kunt prima Internet Start (50Mb) combineren met TV Compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hcQd schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:35:
[...]

Je bent niet verplicht een van de standaardpakketten te nemen. Je kunt prima Internet Start (50Mb) combineren met TV Compleet.
Dat klopt, maar het prijsverschil is dan best klein. Zie mijn eerdere reactie: meesje in "[Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skylevel
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-09 22:07
Is er iemand met werkende/aangepaste apk uit dit nieuwsbericht?
En toevallig al getest met de Xiaomi Mi Box?

_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Skylevel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 14:33:

_/-\o_
Volgens mij mag je hier niet over illegale apk's praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skylevel
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-09 22:07
Er staan voldoende inmiddels verlopen links onder het artikel, lijkt me geen probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:19

TFHfony

Professional Weirdo

Skylevel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 14:33:

_/-\o_
Heb hem draaiend op mijn Philips met Android TV. Werkt op zich prima, je moet alleen om een of andere reden met enige regelmaat opnieuw inloggen.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Nu online
Skylevel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 16:28:
Er staan voldoende inmiddels verlopen links onder het artikel, lijkt me geen probleem :+
Oh in dat geval.. Zover had ik niet gelezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-09 19:14
Ewivis schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:02:

Combikabel coax/utp. Scheelt weer een paar millimeter. Dan gaat ie mogelijk wél door de buis.

[ Voor 83% gewijzigd door Masimo op 25-05-2019 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1337
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 23:26
Ik lees dat veel mensen na een jaar bellen om het abonnement ‘op te zeggen’ om vervolgens weer 6 maanden korting te krijgen.
Hebben mensen ervaring met het zakelijke pakket? Werkt dat daar ook mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:19

TFHfony

Professional Weirdo

Sebas1337 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 22:40:
Ik lees dat veel mensen na een jaar bellen om het abonnement ‘op te zeggen’ om vervolgens weer 6 maanden korting te krijgen.
Hebben mensen ervaring met het zakelijke pakket? Werkt dat daar ook mee?
Yep. Heb afgelopen jaar hetzelfde gedaan bij mijn zakelijke pakket. Toen overigens "slechts" 3 maanden korting gekregen. Overigens heb ik niet eens gebeld om "op te zeggen", maar gewoon om korting gevraagd "als trouwe klant".

[ Voor 10% gewijzigd door TFHfony op 23-05-2019 22:46 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zucht, ik denk dat ik nu toch maar eens over ga stappen op ADSL na het volgende mailtje. Ik heb zo'n hekel aan mailtjes die positief gebracht worden maar eigenlijk gewoon een achteruitgang voor mij betekenen. Die prijsverhoging is meer dan 10% op de huidige prijs....

----------

Ziggo
Klantnummer:
Kenmerk:

Er verandert iets voor u. Kijkt u mee?

Beste mevrouw, meneer,

We brengen u thuis graag tv-op-z'n-mooist, razendsnel internet en voordelig vast bellen. Daar horen overzichtelijke pakketten bij waaruit het makkelijk kiezen is. En daarom ruimen we wat oude pakketten op. We kunnen ons voorstellen dat dit bericht als een verrassing komt en dat u zich afvraagt wat voor gevolgen dit voor u heeft. Dat leggen we daarom graag uit.

We hebben zorgvuldig naar uw huidige pakket gekeken en uit ons opgefriste aanbod kozen we het pakket dat er het meest op lijkt. Ons voorstel is: Internet Start XL en Kabel TV.
We vatten de belangrijkste punten voor u samen:

Televisie
Aan uw tv-abonnement verandert niets. Alles blijft zoals het is.
Internet
Downloaden gaat nu sneller: van 50 Mbps naar 100 Mbps.
Ook de uploadsnelheid gaat omhoog: van 5 Mbps naar 10 Mbps.
Prijs
De prijs van uw pakket gaat omhoog met € 5,00.
De factuur na 1 juli 2019 is daarom anders dan anders:
Het 'oude' pakket betaalde u vooruit en wordt verrekend het met nieuwe pakket.
Meer lezen? Kijk op ziggo.nl/factuurvragen onder tabje Abonnement gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

Waarom is een Complete abbonement met interactieve tv uitgevinkt 5 euro goedkoper als een pakket samen stellen met 250mbit down, start tv en bellen?

Het valt mij net op namelijk.

Dat betekent dat het net zo duur wordt als start xxl, maar je krijgt wel meer internet.
Edit:

niet goed gelezen, betreft korting de eerste 6 maanden.

[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 24-05-2019 10:15 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
Meneer iCy schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:11:
Waarom is een Complete abbonement met interactieve tv uitgevinkt 5 euro goedkoper als een pakket samen stellen met 250mbit down, start tv en bellen?

Het valt mij net op namelijk.

Dat betekent dat het net zo duur wordt als start xxl, maar je krijgt wel meer internet.
Verschil tussen ‘Online TV’ en ‘Start TV’. Bij Start TV krijg je meer digitale zenders in HD. Bij Online TV zijn slechts de publieke omroepen HD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
marshallq schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:15:
Internet
Prijs
Dat is wel bijzonder aangezien je ook voor Internet Start zou moeten kunnen kiezen waarbij je snelheid en prijs! gewoon gelijk blijft. Blijkbaar een manier om 5 euro meer te verdienen met een snelheidsverhoging die 95 procent van de klanten niet nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 15:45
jongetje schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:31:
[...]

Dat is wel bijzonder aangezien je ook voor Internet Start zou moeten kunnen kiezen waarbij je snelheid en prijs! gewoon gelijk blijft. Blijkbaar een manier om 5 euro meer te verdienen met een snelheidsverhoging die 95 procent van de klanten niet nodig heeft.
Wel weer snel verdient op deze manier ;)
Vreemd overigens dat ze de klanten niet laten kiezen want inderdaad zoals je zegt niet iedereen heeft het nodig.

Nu is het zo kijk, je snelheid gaat omhoog geweldig toch !!! maar de prijs ook maar dat is een kleinigheidje :X

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Ik heb een mail gehad om de Mediabox Next te bestellen.
Nu wil ik wel, maar dan krijg ik verplicht een Connectbox.

Ik las een half jaar geleden dat de Connectbox veel te hoge ping spikes had om comfortabel te gamen. Is dit nog steeds zo? Of is dit al verholpen?

Edit: Alles is sowieso bedraad (CAT5E) aangesloten, 250/25 abonnement.

[ Voor 12% gewijzigd door Flaxourne op 24-05-2019 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:57

WCA

Flaxourne schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:39:

Ik las een half jaar geleden dat de Connectbox veel te hoge ping spikes had om comfortabel te gamen. Is dit nog steeds zo? Of is dit al verholpen?
Je hoeft als ik het goed begrepen heb, de connectbox niet te gebruiken. Je kan 'm als het goed is terugsturen.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GreNade schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:41:
[...]

Je hoeft als ik het goed begrepen heb, de connectbox niet te gebruiken. Je kan 'm als het goed is terugsturen.
@Flaxourne Stem dit wel heel goed af met Ziggo. De kans dat dit fout gaat, is best aanwezig. Straks wordt je oude modem toch gewoon geactiveerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 16:49

Pierre

Van nature lui!

GreNade schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:41:
[...]

Volgens mij is dat niet waar.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:57

WCA

Pierre schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:02:
[...]

Volgens mij is dat niet waar.
In dit topic dacht ik al een aantal mensen die in overleg de connectbox niet hoeven te gebruiken volgens mij

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 16:49

Pierre

Van nature lui!

GreNade schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:03:
[...]

In dit topic dacht ik al een aantal mensen die in overleg de connectbox niet hoeven te gebruiken volgens mij
Dan zou ik als ik jouw was contact opnemen met Ziggo. Dan weet je het zeker. En ik heb een Arris Connect Box en dat ding werkt prima.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Flaxourne schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:39:

Edit: Alles is sowieso bedraad (CAT5E) aangesloten, 250/25 abonnement.
Heb m'n TC7210 ingeruild voor de CB toen ik de Next kreeg en merk geen verschil met internet/downloaden/uploaden, alleen statistisch is er verschil in de ping te zien maar de TC7210 heeft sowieso een zeer lage ping tov andere modems.
Met online gaming geen ervaring maar meen dat dat probleem is opgelost.

Je moet wel bellen dat je het oude modem wilt houden, want die wordt automatisch gedeactiveerd als je niks doet.

[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 24-05-2019 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaxourne
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online
Pierre schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:04:
[...]

Dan zou ik als ik jouw was contact opnemen met Ziggo. Dan weet je het zeker. En ik heb een Arris Connect Box en dat ding werkt prima.
Contact opgenomen met Ziggo chat. Daar geven ze aan dat het niet mogelijk is.
Nou ja goed, ik wacht wel gewoon totdat ze een nieuwe modem uitbrengen. Dan maar 1080p TV kijken, heb liever een stabielere internetconnectie :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vannacht heb ik deze firmware versie op mijn Connectbox:

CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH

Hopen op verbeteringen, al had ik sinds begin 2016 t/m nu weinig problemen met mijn Connectbox. Veel en vaak multiplayer games en het internetten ging altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:55
CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH heb ik nu ook.
Zat er niet een verbetering in met puma 6 chip?

edit;

oh ja idd, het is beduidend minder fouten op server 6 en 56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zpyu4tHjRXkMtJtHRmedMoxa/medium.jpg

Vannacht deed alles al lastig haha, vandaar dat het veel meldingen kreeg gister bij alle storingen, vodafone ook trouwens, hebben die ook een update gehad?

[ Voor 77% gewijzigd door Mel33 op 24-05-2019 16:11 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Het enige wat ik op het ziggo forum kon vinden is dit:
CH7465LG-NCIP-6.12.18.25-2p5-NOSH = Verbetering in het wisselen tussen 2.4Ghz en 5Ghz WiFi van apparaten

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 09:33
king006 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 19:35:
[...]

Inmiddels ook achterhaald. Vandaag 3 maanden korting en de Next gekregen😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:53
marshallq schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:15:
Zucht, ik denk dat ik nu toch maar eens over ga stappen op ADSL na het volgende mailtje. Ik heb zo'n hekel aan mailtjes die positief gebracht worden maar eigenlijk gewoon een achteruitgang voor mij betekenen. Die prijsverhoging is meer dan 10% op de huidige prijs....

----------

Ziggo
Klantnummer:
Kenmerk:

Er verandert iets voor u. Kijkt u mee?

Beste mevrouw, meneer,

We brengen u thuis graag tv-op-z'n-mooist, razendsnel internet en voordelig vast bellen. Daar horen overzichtelijke pakketten bij waaruit het makkelijk kiezen is. En daarom ruimen we wat oude pakketten op. We kunnen ons voorstellen dat dit bericht als een verrassing komt en dat u zich afvraagt wat voor gevolgen dit voor u heeft. Dat leggen we daarom graag uit.

We hebben zorgvuldig naar uw huidige pakket gekeken en uit ons opgefriste aanbod kozen we het pakket dat er het meest op lijkt. Ons voorstel is: Internet Start XL en Kabel TV.
We vatten de belangrijkste punten voor u samen:

Televisie
Internet
Prijs
De factuur na 1 juli 2019 is daarom anders dan anders:
Het 'oude' pakket betaalde u vooruit en wordt verrekend het met nieuwe pakket.
Meer lezen? Kijk op ziggo.nl/factuurvragen onder tabje Abonnement gewijzigd.
Afgelopen februari kreeg ik een zelfde soort bericht. Ik had toen 50mbit, opties waren 40 en 100, want 50 ging verdwijnen. Ik wou niet langzamer en had op dat moment geen zin in overstappen, dus maar die 5 euro en meer snelheid geaccepteerd. In april heeft men daarna het goedkoopste abonnement veranderd in 50mbit zonder bericht. Hoezo mijn 50 mbit abonnement bestaat niet meer...

Wat schetst men verbazing. Ik krijg zojuist een prijsverhoging van 2,50 per 1 juli. 7,50 verhoging met valse voorwendselen, dan ga ik maar eens wat anders proberen.

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
Bracha25 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 18:14:
[...]

Je meent het? En ze roepen continu “Nee, dat kan niet”. Dan gaan we nog maar eens kijken hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
[...]

Zojuist gebeld, geen korting mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:55
[...]

Hoe heb je dat gedaan en met welk abo?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-09 09:33
king006 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 19:43:
[...]

Zojuist gebeld, geen korting mogelijk.
Raar, heb het Complete pakket. Werd wel aangegeven dat met de Next normaal geen korting mogelijk was. De enige korting die nu opgevoerd kon worden was die 3 maanden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:05
Bracha25 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:47:
[...]

Raar, heb het Complete pakket. Werd wel aangegeven dat met de Next normaal geen korting mogelijk was. De enige korting die nu opgevoerd kon worden was die 3 maanden.
Korting is volgens mij ook afhankelijk van de alternatieven bij jou in de buurt. Ik heb bv geen glasvezel beschikbaar, alleen matig adsl lijntje, dat weten ze en krijg je minder korting omdat je niks naar over te stappen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
Bracha25 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:47:
[...]

Zeer vreemd, ik werd in de wacht gezet en kreeg daarna te horen dat het niet kan en meerdere collega’s dat hebben gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:24
Heb zojuist ook gebeld met Ziggo voor de Mediabox Next, ook ik kon helaas de korting niet meenemen.

Daarnaast moesten we ons abbonement upgraden van 58,50 naar 63,50 per maand, heb dus vriendelijk bedankt en gebruik voorlopig wel de CI+ module. :P

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Sinds vorige week heb ik de Next in huis en ik zou de horizon terug moeten sturen. Vooralsnog heb ik echter geen retourdoos ontvangen. Wachten ze daar altijd even mee of moet ik maar even een berichtje gaan sturen?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Bij mij duurde het 2 weken ongeveer. Overigens is het dezelfde doos die je krijgt met je next en connectbox.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gandalf
  • Laatst online: 26-09 20:40
Gonadan schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 11:46:
Sinds vorige week heb ik de Next in huis en ik zou de horizon terug moeten sturen. Vooralsnog heb ik echter geen retourdoos ontvangen. Wachten ze daar altijd even mee of moet ik maar even een berichtje gaan sturen?
Duurt inderdaad even. ik had gebeld en heb nu 2 retourdozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nevermind...

[ Voor 105% gewijzigd door Megalodon_67 op 25-05-2019 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:22
Binnenkort ga ik verhuizen en ben dan op ziggo aangewezen, omdat de vdsl snelheid op het nieuwe adres bedroevend laag is. Twee vraagjes:

- zit er verschil in hardware tussen een particuliere en een zakelijke nieuwe klant?

- is een CI+ module te combineren met een internet abo van 250 mb/s? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je die alleen maar kon kiezen bij de laagste abo's. Ik hoef alleen tv te kijken in real time, en niet op te nemen, te pauzeren en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:41

Videopac

Rommelt wat aan.

grun93 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 17:35:
Binnenkort ga ik verhuizen en ben dan op ziggo aangewezen, omdat de vdsl snelheid op het nieuwe adres bedroevend laag is. Twee vraagjes:

- zit er verschil in hardware tussen een particuliere en een zakelijke nieuwe klant?

- is een CI+ module te combineren met een internet abo van 250 mb/s? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je die alleen maar kon kiezen bij de laagste abo's. Ik hoef alleen tv te kijken in real time, en niet op te nemen, te pauzeren en dergelijke.
Ik zit al 100 jaar bij Ziggo en heb nu 250/50(?) (dat medium abonnement) en kijk via CI+, dus technisch geen probleem.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.

[ Voor 99% gewijzigd door meesje op 25-05-2019 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
grun93 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 17:35:

Als je geen KvK hebt en niet voor je bedrijf gebruikt gewoon het particuliere abonnement nemen. Dan val je namelijk ook gewoon onder de consumenten wetgeving.

Je kunt hier: https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/ gewoon zelf samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:38
Videopac schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 18:03:
[...]

Ik zit al 100 jaar bij Ziggo en heb nu 250/50(?) (dat medium abonnement) en kijk via CI+, dus technisch geen probleem.
Klopt, technisch geen probleem.
Alleen ze bieden het niet meer aan helaas!

Ik zit zelf qua Internet op het duurste abbo (500/40), qua TV goedkoopst. En ik kon begin dit jaar gelukkig nog een CI+ module aanschaffen, maar ik zie die optie niet meer staan op de site

Zit nu even op Ziggo te kijken, en zelfs bij het goedkoopste TV abbo (TV Start) zit de Mediabox :(

[ Voor 9% gewijzigd door Ryur op 25-05-2019 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Laatst online: 11:22
jongetje schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 20:00:
Als je geen KvK hebt en niet voor je bedrijf gebruikt gewoon het particuliere abonnement nemen. Dan val je namelijk ook gewoon onder de consumenten wetgeving.

Je kunt hier: https://www.ziggo.nl/alles-in-1/zelf-samenstellen/ gewoon zelf samenstellen.
Met die link kan ik niet kiezen voor een CI+ module. Wel voor een extra CI+ module, naast een mediabox, maar alleen een CI+ module zonder mediabox is genoeg.

Ik heb een KvK (anders hoefde ik niet naar het verschil te vragen :) ) en dacht dat er misschien ook wel voordelen zijn, zoals sneller geholpen worden bij storingen of zo. Qua prijs maakt het inderdaad weinig uit. Ik kan geen btw aftrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:41

Videopac

Rommelt wat aan.

Ryur schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:01:
[...]

Klopt, technisch geen probleem.
Alleen ze bieden het niet meer aan helaas!

Ik zit zelf qua Internet op het duurste abbo (500/40), qua TV goedkoopst. En ik kon begin dit jaar gelukkig nog een CI+ module aanschaffen, maar ik zie die optie niet meer staan op de site

Zit nu even op Ziggo te kijken, en zelfs bij het goedkoopste TV abbo (TV Start) zit de Mediabox :(
Gewoon via vraag en aanbod of marktplaats regelen en tegen Ziggo zeggen dat ze die dataverzamelbox ergens kunnen stoppen waar de zon niet schijnt.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:38
Videopac schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:13:
[...]

Gewoon via vraag en aanbod of marktplaats regelen en tegen Ziggo zeggen dat ze die dataverzamelbox ergens kunnen stoppen waar de zon niet schijnt.
Als de CI+ module geactiveerd is, kan je het nog gebruiken ja. Maar hij moet nog wel geactiveerd worden, dus dat is een probleem.

Mocht je perse CI+ module willen, denk dat je heel wat voor elkaar kan krijgen als je ze belt. Ik heb gemerkt dat ze best behulpzaam zijn als je ze belt!

(Note: ik ben heel blij dat ik nog mijn CI+ module heb kunnen aanschaffen voordat ze de abbo's gingen wijzigingen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
grun93 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:06:
[...]

Met die link kan ik niet kiezen voor een CI+ module. Wel voor een extra CI+ module, naast een mediabox, maar alleen een CI+ module zonder mediabox is genoeg.
Bij TV start kun je bij online bestellen niet kiezen en krijg je een standaard mediabox. Telefonisch kunnen ze wel een CI+ module ipv de mediabox erin zetten. Achteraf kun je natuurlijk altijd omwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan66
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-07 18:58
Alles-in-1 Start met CI+ module bij Ziggo is te bestellen via de volgende link:

https://www.ziggo.nl/alles-in-1/start-met-ci-plus/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jan66 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 00:32:
Alles-in-1 Start met CI+ module bij Ziggo is te bestellen via de volgende link:

https://www.ziggo.nl/alles-in-1/start-met-ci-plus/
Dat is alles in 1 start dus met 50Mbit en hij wil juist 250Mbit (en misschien wel geen telefoon wat hierbij zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxy
  • Laatst online: 26-09 13:27
grun93 schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 21:06:
[...]

Ik heb een KvK (anders hoefde ik niet naar het verschil te vragen :) ) en dacht dat er misschien ook wel voordelen zijn, zoals sneller geholpen worden bij storingen of zo. Qua prijs maakt het inderdaad weinig uit. Ik kan geen btw aftrekken.
Ik zou Ziggo even bellen om de Mediabox te vervangen voor een CI+ module. Dit kon ik ongeveer een jaar geleden gewoon telefonisch regelen (en vraag meteen even naar korting, krijg je meestal ook :)).
Ik zie niet in waarom dit niet zou werken. Je krijgt dan een huur CI+ module met smartcard wat gewoon werkt.

Zakelijk of niet maakt qua storing en oplossen eigenlijk niets uit (voor zover ik kan zien). Je krijgt dezelfde garanties, misschien een andere helpdesk. Wil je een betere SLA en dat ze harder voor je werken, dan moet je upgraden naar Pro, iets wat 32,50 (ex btw) extra kost :)

Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

XallaX

Meow

GreNade schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:03:
[...]In dit topic dacht ik al een aantal mensen die in overleg de connectbox niet hoeven te gebruiken volgens mij
Voor de mensen die roepen stuur de Connectbox maar terug:

Als je een Next pakket besteld krijg je zowel een Connectbox als een Next opgestuurd. Deze worden door Ziggo automatisch geactiveerd dus je oude modem en Mediabox XL zullen binnen een aantal dagen na ontvangst van het pakket niet meer werken.

Je moet dan via de helpdesk je oude modem weer laten activeren en dat mogen ze niet.

Er zijn inderdaad wel mensen die een ander modem gebruiken maar dit is dan (met een reden) toegestaan door Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lisadr schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:51:
Members only:
Dit is voor het eerst dat ik hoor dat ze geen nieuwe modem (connectbox) proberen door heen te duwen. Destijds gaf ik aan dat ik slecht wifi had en de modem werd direct omgewisseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
meesje schreef op zondag 26 mei 2019 @ 20:11:
[...]

Dit is voor het eerst dat ik hoor dat ze geen nieuwe modem (connectbox) proberen door heen te duwen. Destijds gaf ik aan dat ik slecht wifi had en de modem werd direct omgewisseld.
Zal wel net zijn wie je aan de lijn hebt of het komt misschien doordat ik nu een zakelijk account heb.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Mrjraider schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 16:43:
[...]

@VodafoneZiggo
Lieve medewerkers van Ziggo,
Als uw collega mij aanbied om een nieuwe kabel toe te sturen en dan ook heel stoer vraagt hoeveel meter ik nodig denk te hebben dan is het wijs dit ook aan te nemen.
Ik heb aangegeven 10 meter nodig te hebben, dan heb ik vanzelfsprekend geen drol aan onderstaand pakketje:

[Afbeelding]

:F
Nou de monteur is geweest. 8.06 stond ie aan de deur. Heerlijk als je avonddienst gehad hebt haha.
Blijkbaar zit bij mij de hoofd aansluiting in de meterkast ipv in de woonkamer zoals ik eigenlijk gewend ben. Daar zaten twee kabels in een 4weg splitter en zat er tape om. Ook de twee aansluitingen in de woonkamer en slaapkamer waren bouwmarkt kwaliteit volgens de beste man.
Dat word dan 50 euro voorij kosten... Ik trek volgende keer wel zelf alles los.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:43
Kan je in een fupc gebied ook gebruik maken van itv via je CI module?
Wou gisteren wat terug krijgen, maar krijg telkens de melding itv-002, tijdelijk niet beschikbaar.

maar dit tijdelijk kreeg ik de hele tijd.
Toestel al gereset etc. maar ik blijf de melding krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Lisadr schreef op zondag 26 mei 2019 @ 19:51:
Members only:
Je weet dat Ziggo hier ook gewoon actief lid is en dat de 'members only'-tag in die zin weinig gaat verbergen? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 25-09 23:48

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ah, ik heb er even op mogen wachten, maar ook mijn prijsverhoging is binnen.
50/5 + TV Standaard (bejaard pakket) van €49,50 naar €52.

Als ik nu naar hetzelfde "over zou stappen" kost me dat €48,50 p/m, maar het is me niet duidelijk of die prijs dan ook ná 1 juli geldt.

Ah, na wat geGoogle toch gevonden:
https://www.ziggo.nl/tarieven/pakketten/

Blijkbaar is het dan na 1 juli €51. Dan is alleen de actie nog interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:10
Mrjraider schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:25:
[...]

Nou de monteur is geweest. 8.06 stond ie aan de deur. Heerlijk als je avonddienst gehad hebt haha.
Blijkbaar zit bij mij de hoofd aansluiting in de meterkast ipv in de woonkamer zoals ik eigenlijk gewend ben. Daar zaten twee kabels in een 4weg splitter en zat er tape om. Ook de twee aansluitingen in de woonkamer en slaapkamer waren bouwmarkt kwaliteit volgens de beste man.
Dat word dan 50 euro voorij kosten... Ik trek volgende keer wel zelf alles los.... :(
Zijn die kosten al daadwerkelijk in rekening gebracht?

In mijn vorige huis had ik slecht/geen TV signaal. Ik heb toen bij de bouwmarkt allemaal Ziggo gecertificeerd spul gekocht en het zaakje vervangen en had alsnog geen TV.

Toen Ziggo gebeld welke een monteur heeft gestuurd, deze heeft alle aansluitingen in zowel de meterkast als de muur achter de TV vervangen. Deze gaf ook aan dat het gecertificeerde bouwmarkt spul alsnog troep is. Na de aanpassingen van de monteur werkte alles vlekkeloos.
Zowel aan de telefoon als door de monteur is nimmer gerept over kosten en ik heb dus ook nooit wat hoeven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
B-Real schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:50:
[...]

Zijn die kosten al daadwerkelijk in rekening gebracht?

In mijn vorige huis had ik slecht/geen TV signaal. Ik heb toen bij de bouwmarkt allemaal Ziggo gecertificeerd spul gekocht en het zaakje vervangen en had alsnog geen TV.

Toen Ziggo gebeld welke een monteur heeft gestuurd, deze heeft alle aansluitingen in zowel de meterkast als de muur achter de TV vervangen. Deze gaf ook aan dat het gecertificeerde bouwmarkt spul alsnog troep is. Na de aanpassingen van de monteur werkte alles vlekkeloos.
Zowel aan de telefoon als door de monteur is nimmer gerept over kosten en ik heb dus ook nooit wat hoeven betalen.
Is over gesproken door die beste man maar verder ook niet. De kabels die ik vorig jaar zelf kocht waren Ziggo proof maar schijnbaar de kabel vanaf de hoofdaansluiting naar de aansluiting in de woonkamer niet helemaal. Daar was de de stekker niet lekker bevestigd met tape en dat zou onder andere voor storingen zorgen. Ik had dat dus moeten weten en zelf doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 15:45
Weet iemand of de jaarlijkse prijsverhogingen ook gelden voor de TV-only pakketten ?
Zover ik heb kunnen achterhalen worden alleen de alles in 1 elk jaar een beetje verhoogd, maar de tv-pakketten niet.

Klopt dit ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:14
Arris Connect Box.
Sinds kort nieuwe software versie: 9.1.1802.613 geïnstalleerd.
Internet stabiel, snelheid ruim in orde.
Inloggen op de CB lijkt wat langzamer te gaan, bij geavanceerde instellingen, DHCP, verbonden apparaten volgt na enige tijd het bericht: pagina reageert niet.
Bij, Home, Status, je Connect Box status kreeg ik in het verleden altijd een foutmelding bij Draadloos.
Dat is nu over.
O ja, voormalig UPC gebied.

[ Voor 3% gewijzigd door PKHS op 27-05-2019 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Mrjraider schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:25:
[...]
Dat word dan 50 euro voorrij kosten... Ik trek volgende keer wel zelf alles los.... :(
Vandaag is er ook eentje bij mij dochter geweest, ze hadden net zo goed een slager langs kunnen sturen. Godsamme wat heeft die beroerd werk afgeleverd.

Een Next moest worden aangesloten ipv een Mediabox XL die de modemfunctie ook voor zijn rekening nam. Ik zal de foto's niet delen van zijn kunst en vliegwerk want dat is inmiddels al via Twitter webcare gedaan en geregeld maar sommige monteurs zijn die titel echt niet waardig. Ik had hem in mijn woning prompt de deur gewezen. Toen ie in de gaten kreeg dat ie er een puinhoop van had gemaakt kreeg ie ineens heel veel haast en was niet meer voor rede vatbaar. "jullie sluiten het verder zelf nog wel even aan, ik heb geen tijd meer", en weg was meneer.

@G.Scholtens, dat werkt iid niet volgens mij in fUPC gebied. Is online bij Ziggo te controleren ahv postcode en model TV.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Snap je verontwaardiging, maar het aanspreekpunt moet Ziggo zijn, DAT zijn degenen die die monteurs opjagen met "maar xx minuten per klus" . Misschien moet je boosheid ook niet op die monteur gericht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wernert
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 12:05
Net als verschillende anderen hier, heb ik eind november 2018 meegedaan aan de kortingsaktie: Internet Start en TV Start 1 jaar met de eerste 6 maanden voor 29,95.

Maar nu, na 4 1/2 maand, berekend Ziggo al de volle mep. Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wernert schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:23:
Net als verschillende anderen hier, heb ik eind november 2018 meegedaan aan de kortingsaktie: Internet Start en TV Start 1 jaar met de eerste 6 maanden voor 29,95.

Maar nu, na 4 1/2 maand, berekend Ziggo al de volle mep. Ben ik de enige met dit probleem?
Ik zou gelijk contact opnemen (desnoods via de chat) en dit voorleggen. Dit is natuurlijk niet juist.

Iets anders, waar ik door jouw opmerking opeens aan denk.
Is het nu trouwens voor het eerst dat je tijdens je jaarcontract een prijsverhoging krijgt? Mij staat bij dat ze destijds de prijsverhoging pas in lieten gaan na het jaarcontract. Niet dat ik nu opeens over stap hoor, maar ik was gewoon benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online

Zeker dat ze niet al in December begonnen met je "matsen" ? Bij mij wel, ik heb net laatste betaling met korting gedaan. Had overigens geen BF-korting, had " blijf alsjeblieft " 35/maand voor half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Nice, ik heb weer 1mbps. Goed bezigo ziggo :F En daar betaal je dan 70 in de maand voor. Wordt weer leuk komende maanden elke avond naar <10 mbps afgeknepen te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

XallaX

Meow

Nee, je bent niet de enige, hier heb ik jaarlijks last van, stopt na een maand of stopt ergens na 3-4 maanden.
In de gaten houden en bellen is de enige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

December - Mei is 6 maanden toch? :?
Pagina: 1 ... 132 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.