Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-09 16:39

Sweatleek

404: Member Not Found

@noud je weet dat je toen de tijd van een specialen actie gebruik hebt gemaakt en als weg gaat daar geen "recht" meer op hebt. Dan als je weer terug komt hij gewoon 39,95 is...

[ Voor 7% gewijzigd door Sweatleek op 28-03-2019 16:00 ]

confused reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-09 13:21
Niet voor het een of ander maar kan voor dat vriendje tientje niet een apart topic gemaakt worden ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:57

elsinga

=8-)

Vraag: dochterlief woont op kamers en heeft een Philips 32PFS6402 smart tv gekocht. Draait Android, dus ze dacht de Ziggo Go App te installeren om tv te kijken inclusief terugkijken en zo. Ziggo account aanwezig. Echter, app is zo niet te installeren, maar na het installeren van een handheld launcher apk, een landscape forcer apk en de ziggo go apk (alles buiten de store om dus) draait de app wel. Maar niet te bedienen via de afstandsbediening en de tv heeft geen touch screen...

Vragen:
- is er een app om de Ziggo Go app toch te bedienen via de afstandsbediening?
- of is er ergens een wel standaard via de afstandsbediening te bedienen Ziggo Go app?
- er loopt een beta, wanneer wordt de officielee app verwacht voor smart tv's?

Dank namens mijn dochter!

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@elsinga, laat je creativiteit z'n gang gaan en...; geek: Tweaker krijgt Slowaakse Ziggo GO-app in Nederland werkend op Android TV

Buiten bovenstaande..., heeft je dochter geen laptop in het bezit met HDMI uit en daarop een OS waarmee de ZiggoGo app gebruikt kan worden?

[ Voor 21% gewijzigd door hardware-lover op 28-03-2019 17:21 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:30

sapphire

Die-hard pruts0r

Wat een boeven weer bij Ziggo.

Sinds een maandje mijn Vodafone abbo opgezegd en daarmee vervallen dus ook alle extra's. Prima, lijkt me niet meer dan logisch. Krijg ik een factuur met een extra €3,95 voor Safe Online L. Huh wat is dat nou weer voor gekkigheid :?
Staat wel netjes in het lijstje van producten die ik zogezegd afneem maar ik kan het nergens uitzetten of wijzigen.

Mag ik weer eens een gezellig tripje naar de klantenservice maken of kan dit ook gewoon zelf geregeld worden? Hoop dat iemand weet hoe want ik kan het nergens vinden.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

@hardware-lover Ja zeker, daar staat het netjes bij maar de enige optie die er is is de beveiliging instellen.
En bij abbonement aanpassen is er ook geen optie hiervoor

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 22:11
sapphire schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 00:20:
@hardware-lover Ja zeker, daar staat het netjes bij maar de enige optie die er is is de beveiliging instellen.
En bij abbonement aanpassen is er ook geen optie hiervoor
https://community.ziggo.n...afe-online-opzeggen-31384

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 08:50
elsinga schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 16:38:
Vraag: dochterlief woont op kamers en heeft een Philips 32PFS6402 smart tv gekocht. Draait Android, dus ze dacht de Ziggo Go App te installeren om tv te kijken inclusief terugkijken en zo. Ziggo account aanwezig. Echter, app is zo niet te installeren, maar na het installeren van een handheld launcher apk, een landscape forcer apk en de ziggo go apk (alles buiten de store om dus) draait de app wel. Maar niet te bedienen via de afstandsbediening en de tv heeft geen touch screen...

Vragen:
- of is er ergens een wel standaard via de afstandsbediening te bedienen Ziggo Go app?

Even geduld hebben, ik denk niet dat het nog lang duurt tot de lancering van de officiële Android TV app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33

Vragen:

Heeft de TV toevallig ook een ingebouwde Chromecast? Anders kan ze via de Ziggo Go app op een telefoon of tablet casten. Dan wel tijdelijk een Chromecast aanschaffen, op Marktplaats heb je er zo een voor 20 euro. In ieder geval tot de tijd dat de officiële Android TV app van Ziggo uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elsinga
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:57

elsinga

=8-)

acoster schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 08:56:
[...]

Heeft de TV toevallig ook een ingebouwde Chromecast? Anders kan ze via de Ziggo Go app op een telefoon of tablet casten. Dan wel tijdelijk een Chromecast aanschaffen, op Marktplaats heb je er zo een voor 20 euro. In ieder geval tot de tijd dat de officiële Android TV app van Ziggo uit komt.
Dat weet ik niet, maar heb het wel doorgegeven.
hardware-lover schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 17:18:
@elsinga, laat je creativiteit z'n gang gaan en...; geek: Tweaker krijgt Slowaakse Ziggo GO-app in Nederland werkend op Android TV

Buiten bovenstaande..., heeft je dochter geen laptop in het bezit met HDMI uit en daarop een OS waarmee de ZiggoGo app gebruikt kan worden?
De Slowaakse route is net wat te ver om. Maar een laptop heeft ze, dus dat zou een tussenoplossing kunnen zijn. Ook op een Windows laptop kun je tv kijken.

Dank voor de antwoorden tot nu toe!

Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
@Verwijderd Dat weet ik ;)
@TFHfony Ik kijk geen tv meer, deze is al paar maanden de deur uit. Dus ik heb enkel internet nodig. Dan kom ik op Telfort uit 50/5 ipv 25/5. Dezelfde prijs dat ik nu betaal, maar het dubbele aan snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:46

TFHfony

Professional Weirdo

noud schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:12:
@TFHfony Ik kijk geen tv meer, deze is al paar maanden de deur uit. Dus ik heb enkel internet nodig. Dan kom ik op Telfort uit 50/5 ipv 25/5. Dezelfde prijs dat ik nu betaal, maar het dubbele aan snelheid.
Tja... Als je iets afneemt waar je de helft niet van gebruikt, wordt het natuurlijk een hele kromme vergelijking.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan66
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-07 18:58

Vragen:

Je zou het kunnen proberen met de MX3 Air Mouse. Ik gebruik deze i.c.m. de Ziggo Go App op android tv/nvidia shield tv. De mx3 airmouse is voor weinig geld te koop via webshops en werkt ook op bijv. windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
meer internet snelheid:
Beste meneer, mevrouw,
U wilt ondernemen op topsnelheid. Daarom krijgt u er in april 20% internetsnelheid bij. U downloadt straks met 600 Mbit/s en uploaden gaat met 50 Mbit/s. En u hoeft er zelf niets voor te doen, we regelen het allemaal. We geven u een seintje als het zover is.
helaas kan de USG pro4 met IDS Aan niet meer dan 500Mbit aan (blijft meestal hangen bij 480Mbit)
en niet meer Upload, had graag 60Mbit upload gezien...
nog (ongeveer) een jaar wachten op glas hier, dan komt er hier meer Upload ;)

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
500/50 Mbit/s krijgt 20% downloadsnelheid verhoging en gaat naar 600/50 Mbit/s. Krijgen de andere 2 het ook?

60/10 Mbit/s > 72/10 Mbit/s
250/40 Mbit/s > 300/40 Mbit/s

?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 19:59
Heb het afgelopen jaar gebruik kunnen maken van glasvezel met KPN 100/100. Nu verhuist naar een gebied waar ooit wel glasvezel gaat komen, maar voorlopig alleen ADSL. Heb dus weer Ziggo 200/20 (binnenkort dus 250/25). Ik vond het overstappen prima verlopen en ook de klantenservice heeft me paar keer heel netjes geholpen (modem in bridge mode zetten bv). Sowieso is het wat makkelijker om je eigen netwerkapparatuur achter de Ziggo modem te gebruiken. Nu heb ik dus hogere download dan met glasvezel en dat is voor mij het belangrijkste. Als ik weer voor glasvezel zou kunnen kiezen, zou ik waarschijnlijk toch bij Ziggo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lisadr schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:50:
500/50 Mbit/s krijgt 20% downloadsnelheid verhoging en gaat naar 600/50 Mbit/s. Krijgen de andere 2 het ook?

?
Hier staat een heel artikel over op de frontpage van een paar dagen geleden .

Een 60/10 pakket heeft Ziggo niet. Als je dat hebt, dan heb je een heel oud abonnement. (40 wordt 50mbit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

jongetje schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 21:45:
[...]

Hier staat een heel artikel over op de frontpage van een paar dagen geleden .

Een 60/10 pakket heeft Ziggo niet. Als je dat hebt, dan heb je een heel oud abonnement. (40 wordt 50mbit)
Het ZZP abonnement heeft 60/10, dit heb ik namelijk ook.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bt1441
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2021
Binnenkort misschien weer 2 tv zenders weg. Dat is al de zoveelste. Wanneer komt er prijsverlaging bij Ziggo?

https://www.totaaltv.nl/n...buteurs-als-ziggo-en-kpn/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 17:23

?
Mijn 250/40 gaat naar 300/40 inderdaad. Jammer, had gehoopt dat het 300/50 zou worden. Die extra upload snelheid is wel fijn met hoeveel ik tegenwoordig OneDrive en GDrive gebruik. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bt1441 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 23:10:
Binnenkort misschien weer 2 tv zenders weg. Dat is al de zoveelste. Wanneer komt er prijsverlaging bij Ziggo?

https://www.totaaltv.nl/n...buteurs-als-ziggo-en-kpn/
Ik denk niet dat de kosten bij Ziggo zitten in het distribueren van 2 BBC zenders.
Veel mensen roepen dit inderdaad dat als er een zender verdwijnt de kosten omlaag gaan. In de praktijk zou je juist meer moeten betalen als een commerciële zender verdwijnt, hier krijgt Ziggo namelijk een doorgifte vergoeding voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-09 23:39

Oekol

waka waka hey hey

Heb net de met klantenservice gebeld en die zeggen helaas niet meneer. Maar kan 't volgende?

Ik bestel een dagpas van foxsports morgen en dan ga ik via de tv kijken naar ajsx psv en kan er dan iemand anders via de laptop kijken? Ze zeiden niet via de ziggo app, maar zou 't via de fox sports go app kunnen? Of krijg je daar geen inlogcode van?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king006
  • Laatst online: 24-09 18:02
Leoon. schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 08:36:
Heb net de met klantenservice gebeld en die zeggen helaas niet meneer. Maar kan 't volgende?

Ik bestel een dagpas van foxsports morgen en dan ga ik via de tv kijken naar ajsx psv en kan er dan iemand anders via de laptop kijken? Ze zeiden niet via de ziggo app, maar zou 't via de fox sports go app kunnen? Of krijg je daar geen inlogcode van?
Dat gaat hem niet worden. Via ziggo werkt het alleen via de TV. Via FOX Sports GO (https://www.foxsports.nl/abonneren/go/630) gaat dat wel, maar hou er rekening mee dat deze vaak overbelast raakt bij zulke wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 22:46

TFHfony

Professional Weirdo

Jeetje... Zou het eindelijk gaan gebeuren? Een concurrent voor Ziggo in onze wijk (Bavel, Nieuw Wolfslaar):

Glas!

[ Voor 6% gewijzigd door TFHfony op 30-03-2019 14:12 ]

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:12
Ik denk dat Docsis 4.0 eerder actief is in Amsterdam/Zaanstad dan dat er glas upgrades zullen plaats vinden.
Bizar dat niemand in glas wil investeren en nog meer bizar dat de innovatie en techniek sector steeds verder achter lopen in Nederland.

Nu valt het nog mee, maar over 5-10-20 jaar zal de achterstand denk ik echt goed zichtbaar worden.
En dan is het te laat, zoals zoveel dingen in Nederland.
Ik zie weinig toekomst voor de jongeren onder ons, maar hopelijk zit ik er compleet naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Even Afwezig
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 16:17

Even Afwezig

kom zo.....

?
60/10 blijft 60/10
Zie:
https://community.ziggo.n...-kan-altijd-sneller-38314

Even Afwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
neeecht schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 14:24:
Ik denk dat Docsis 4.0 eerder actief is in Amsterdam/Zaanstad dan dat er glas upgrades zullen plaats vinden.
Bizar dat niemand in glas wil investeren en nog meer bizar dat de innovatie en techniek sector steeds verder achter lopen in Nederland.

Nu valt het nog mee, maar over 5-10-20 jaar zal de achterstand denk ik echt goed zichtbaar worden.
Ik zie weinig toekomst voor de jongeren onder ons, maar hopelijk zit ik er compleet naast.
Investeren kost geld. Als een investering niet voldoende oplevert, dan gaat die investering niet gebeuren.

Is overigens 500/40 Mbit/s is niet snel genoeg voor je of hoe moet ik dat zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 19:59
neeecht schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 14:24:

Is dat niet veel te negatief gedacht? We hebben in Nederland volgens mij geweldige internetverbindingen voor redelijke prijzen. En we hebben concurrentie tussen glasvezel en koper. Zolang koper qua snelheden mee kan, is het prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:12
@GioStyle Dat ben ik met je eens. Daarom kan het gevaarlijk worden.
Zelfs in vrij arme Spaanse dorpen ligt er nu glas. Al is het via de buiten gevel.

500/50 (Wordt 600/50mbit) max haalbare is veel te langzaam ja.
De download is zat, maar de Upload gaat zo belangrijk worden!

Ik persoonlijk heb zoveel applicaties die ik online zou willen delen met veel meer gebruikers.
Airspy.com Spyservers. Waarvan een zeer leuke de Es'hail 2 / QO-100 | AMSAT-UK webserver.
Deze delen in FULL IQ modus zou zeer gaaf zijn, maar helaas 1 of 2 gebruikers en de bandbreedte is up.

Persoonlijk zou ik realtime beveiliging cameras in 4K willen streamen.
Niet voor thuis maar andere lokaties die vaak onbeheerd zijn.

Persoonlijke videos opgenomen gewoon direct in de cloud opslaan in seconden i.p.v. vele minuten.

Als de snelheid er zou zijn, komen de applicaties vanzelf.
Nu speel ik er een beetje mee, maar verder kan ik niets extra/nieuws toevoegen.
En zo stop je automatisch innovatie, waar andere wel doorgaan.

@AgeOfPanic Ik hoop dat ik te negatief denk.
Ik heb dit al eens eerder gezegd: Nederland is perfect voor vraag en aanbod.
Als consument heb je in Nederland bijna niets te klagen.

We hebben een sterke positie van oudsher en daarom gaat alles nog zo goed.
Maar ik zie de afgelopen 10 jaar weinig vooruitgang, nogmaals zeker voor jongeren.
Ik weet wel dat ik 10 jaar lang al mijn energie en ideeën vooral heb zien toegepast worden in het buitenland.
Hier staat alles als 10 jaar stil.
Wel positief is de komst van Docsis 3.1 (en hopelijk Full Duplex).
Maar ik vrees dat ook dit heel langzaam wordt opgebouwd want in Nederland zijn wij de melkkoeien van de providers. En zelfs als je het dubbele of zelfs meer zou willen betalen, de optie is er gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
Ze upgraden alles behalve 60/10. Jammer. 70/10 of 75/10 was mooi geweest.als gebaar.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:54
Sinds een paar dagen verhuist, Ziggo is inmiddels al vier dagen bezig mijn modem in bridge modus te zetten maar dat terzijde 8)7 .

Mijn upstream waarde zien er heel erg vreemd uit, wat kan hier aan de hand zijn?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IONf0G6zOh0QWkMXyZaUotkF/thumb.png

Wel nagenoeg perfecte downstream:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9vXtar2Y65Q4Wk3iB29KCAyY/thumb.png

[ Voor 20% gewijzigd door WolfsRain op 31-03-2019 01:49 ]

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@neeecht Hoeveel mensen denk je dat er dergelijke servers vanuit huis willen draaien. Daar zijn trouwens prima alternatieven voor, huur een vps in een datacenter, kan volgens mij al uit doordat je thuis geen server hoeft te draaien (aanschaf en/of energiekosten + je hebt geen dure internet lijn meer nodig).

En dat stilstaan valt wel mee volgens mij. 10 jaar geleden was het snelste pakket op de kabel van 30/3 naar 40/4 verhoogd. Dat is langzamer dan het basis pakket wordt.

nieuws: Ziggo verhoogt opnieuw snelheid Z3i-abonnement

En 20 jaar geleden was je blij met 64kbit isdn...

Een dat noem jij stilstand?

[ Voor 21% gewijzigd door jongetje op 31-03-2019 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
WolfsRain schreef op zondag 31 maart 2019 @ 01:42:
Sinds een paar dagen verhuist, Ziggo is inmiddels al vier dagen bezig mijn modem in bridge modus te zetten maar dat terzijde 8)7 .

Mijn upstream waarde zien er heel erg vreemd uit, wat kan hier aan de hand zijn?

[Afbeelding]

Wel nagenoeg perfecte downstream:

[Afbeelding]
Dat zijn inderdaad prima waardes! Geen problemen met internet? Heb je een foto van je aansluitpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
king006 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 09:41:
[...]

Dat zijn inderdaad prima waardes! Geen problemen met internet? Heb je een foto van je aansluitpunt?
Geen problemen maar heb het ook nog weinig gebruikt!

Aansluitpunt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VIekm46BltqX5EbShuF8jhw1/thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king006
@WolfsRain,

Ik denk dat dit een sterk verouderde AOP is. Wil je hem eens open schroeven? En daar een foto van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
neeecht schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 23:31:
@GioStyle

We hebben een sterke positie van oudsher en daarom gaat alles nog zo goed.
Maar ik zie de afgelopen 10 jaar weinig vooruitgang, nogmaals zeker voor jongeren.
Ik weet wel dat ik 10 jaar lang al mijn energie en ideeën vooral heb zien toegepast worden in het buitenland.
Hier staat alles als 10 jaar stil.
Wel positief is de komst van Docsis 3.1 (en hopelijk Full Duplex).
Maar ik vrees dat ook dit heel langzaam wordt opgebouwd want in Nederland zijn wij de melkkoeien van de providers. En zelfs als je het dubbele of zelfs meer zou willen betalen, de optie is er gewoon niet.
Dat is de wet van de remmende voorsprong.

Wij hebben coax liggen en daar kan je al fatsoenlijke snelheden mee halen. Dan biedt glasvezel geen meerwaarde. Ik snap best dat in delen van Spanje nog helemaal niets ligt, waardoor glasvezel gelijk een goede investering is voor de lange termijn en daardoor inloopt op bijvoorbeeld Nederland.

Ik heb nogal het gevoel dat jij het niet alleen over de technologie hebt, maar ook over andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GioStyle schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:47:
[...]

Dat is de wet van de remmende voorsprong.

Wij hebben coax liggen en daar kan je al fatsoenlijke snelheden mee halen. Dan biedt glasvezel geen meerwaarde.
Niet iedereen denkt daar zo over. In Harderwijk ligt coax. Toch zijn ze daar nu heel druk bezig met glasvezel aan te leggen. Maar Ziggo doet daar niet mee...
.

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekenbakkertje
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-03 20:36
Roetzen schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:53:
[...]

Niet iedereen denkt daar zo over. In Harderwijk ligt coax. Toch zijn ze daar nu heel druk bezig met glasvezel aan te leggen. Maar Ziggo doet daar niet mee...
.
in Harderwijk is Ziggo ook geen leverende partij. Het kabelnetwerk en groot gedeelte van de glasvezel is eigendom van CAI Harderwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
king006 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 12:46:
@WolfsRain,

Ik denk dat dit een sterk verouderde AOP is. Wil je hem eens open schroeven? En daar een foto van maken?
Zal ik vanavond even doen, ben nu aan het werk. Vreemde is, dat er dus twee aansluitpunten zitten, boven en beneden. De onderste is de nieuwere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
WolfsRain schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:48:
[...]

Zal ik vanavond even doen, ben nu aan het werk. Vreemde is, dat er dus twee aansluitpunten zitten, boven en beneden. De onderste is de nieuwere.
Dat is niet echt vreemd. Jaren geleden heeft Ziggo nieuwe kabels naar huizen getrokken met nieuwe aansluitingen. Die oude blijven dan in de muur zitten. Die zou je zelfs dicht kunnen maken als je dat zelf wilt. (Doet niets meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koekenbakkertje schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:28:
[...]
in Harderwijk is Ziggo ook geen leverende partij. Het kabelnetwerk en groot gedeelte van de glasvezel is eigendom van CAI Harderwijk
Ziggo is inderdaad geen leverende partij, maar dat zou ze wel kunnen zijn. De glasvezel is open voor alle aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roetzen schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:26:
[...]

Ziggo is inderdaad geen leverende partij, maar dat zou ze wel kunnen zijn. De glasvezel is open voor alle aanbieders.
Ziggo levert niet over glasvezel van 3e partijen. Die hebben hun handen vol aan hun eigen kabelnetwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongetje schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:32:
[...]

Ziggo levert niet over glasvezel van 3e partijen. Die hebben hun handen vol aan hun eigen kabelnetwerk.
Dat is een beleidskeuze. KPN doet het in Harderwijk wel, dus Ziggo zou het ook kunnen doen als ze met KPN willen concurreren.

https://www.glasvezel-vergelijken.nl/plaatsen/harderwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
king006 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 14:50:
[...]

Dat is niet echt vreemd. Jaren geleden heeft Ziggo nieuwe kabels naar huizen getrokken met nieuwe aansluitingen. Die oude blijven dan in de muur zitten. Die zou je zelfs dicht kunnen maken als je dat zelf wilt. (Doet niets meer)
Prima, die AOP heb ik er zelf opgezet, zat in de ziggo doos. Bij mijn oude adres had ik inderdaad deze : https://images.app.goo.gl/U7NDh3aHWEF5a2tx9

[ Voor 26% gewijzigd door WolfsRain op 31-03-2019 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En ja hoor... de F1 race start binnen 1 minuut en de Ziggo stream klapt er uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Meer mensen last van dat er niet ingelogd kan worden op ziggo go?

Ik kan inloggen op mijn ziggo maar ziggo go blijft met dezelfde gegevens foutmeldingen geven.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
icecreamfarmer schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:18:

Ik kan inloggen op mijn ziggo maar ziggo go blijft met dezelfde gegevens foutmeldingen geven.
Werkt weer...*knip*. Linken naar illegale streams is niet toegestaan!.

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 01-04-2019 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
WolfsRain schreef op zondag 31 maart 2019 @ 16:22:
[...]

Prima, die AOP heb ik er zelf opgezet, zat in de ziggo doos. Bij mijn oude adres had ik inderdaad deze : https://images.app.goo.gl/U7NDh3aHWEF5a2tx9
Als er een Ziggo monteur komt wordt deze geplaatst: https://www.kabelshop.nl/...-NL-SET-i8096-t22083.html

Dit is de nieuwste AOP welk de nieuwste technieken aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roetzen schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:44:
[...]

Dat is een beleidskeuze. KPN doet het in Harderwijk wel, dus Ziggo zou het ook kunnen doen als ze met KPN willen concurreren.

KPN heeft al monteurs en apparatuur in bedrijf om te leveren over glasvezel. Bij Ziggo zouden ze een hele aparte glasvezel tak met modems en tv kastjes moeten oprichten. In theorie kan dat natuurlijk wel, maar ik begrijp Ziggo wel als ze het bij hun ruim 3 miljoen kabelklanten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
king006 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:29:
[...]

Als er een Ziggo monteur komt wordt deze geplaatst: https://www.kabelshop.nl/...-NL-SET-i8096-t22083.html

10 dagen geleden heeft een Ziggo monteur hier een nieuw AOP geplaatst en dat was een Brown btv 01-SET. Bijna hetzelfde als die jij noemt, maar met als verschil dat de btv 01-SET geen dubbele galvanische scheiding heeft....

http://www.vlist.eu/fotos/dsc01315.jpg

Hmmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:27

Laguna

Connaisseur

Megalodon_67 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:13:
En ja hoor... de F1 race start binnen 1 minuut en de Ziggo stream klapt er uit :(
icecreamfarmer schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:18:

Hier ook problemen vlak voor de start, stream klapte eruit met de melding dat ik mijn maximale aantal van 3 streams had overschreden en vervolgens niet meer kunnen inloggen tot ronde 3. Tot nu toe ook iedere keer problemen gehad bij de start van een F1 race via Ziggo GO, zodra ik een keer niet thuis kon kijken.
Het erge is nog dat een collega met IP TV geen problemen had.

@VodafoneZiggo wanneer gaan jullie nou eindelijk eens zorgen dat dit niet meer voorkomt?!

[ Voor 8% gewijzigd door Laguna op 31-03-2019 17:52 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:08

Snuffel

Vroem!

Raar probleem sinds een paar dagen.

Lijkt erop dat mijn modem continu even hangt. Dan doet hij het voor 5-20 seconden helemaal niet, en daarna weer wel.
Super irritant, want als ik online game, dan knallen de servers mij er op dat moment gewoon uit.
M.a.w.: kan dus niet on-line gamen.

Is ook te merken op telefoon/tablet/TV etc.

Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:51
Hier ook af en toe dat de Ziggo Go op Chromecast er af en toe even voor 5 seconden stopt en weer opnieuw begint.

Waarschijnlijk teveel mensen aan het kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Roetzen schreef op zondag 31 maart 2019 @ 15:44:

Is die site wel volledig/kloppend? Die geeft aan dat Fiber hier glasvezel levert; dat leveren ze niet; alleen Solcon, Kliksafe en Caiway...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
Roetzen schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:45:
[...]

10 dagen geleden heeft een Ziggo monteur hier een nieuw AOP geplaatst en dat was een Brown btv 01-SET. Bijna hetzelfde als die jij noemt, maar met als verschil dat de btv 01-SET geen dubbele galvanische scheiding heeft....

http://www.vlist.eu/fotos/dsc01315.jpg

Hmmmm...
Volgens mij is dat ook een goede Braun voor zover ik kan vinden op internet.

@Snuffel,

Zie je iets vreemd in je modem bij de signaalwaardes? Of de log? Kun je je waardes anders eens posten?

[ Voor 11% gewijzigd door king006 op 31-03-2019 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-09 22:11
Ziggo Go heeft er wel vaker moeite mee bij F1.
Mocht je toch in de buurt van een tv zijn waar misschien geen Ziggo is dan kan je altijd nog schakelen naar RTL moet je natuurlijk wel in de buurt zijn van een tv ;)

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 01-04-2019 15:25 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 10:27

Laguna

Connaisseur

MdO82 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:19:
[...]

Ziggo Go heeft er wel vaker moeite mee bij F1.
Mocht je toch in de buurt van een tv zijn waar misschien geen Ziggo is dan kan je altijd nog schakelen naar RTL moet je natuurlijk wel in de buurt zijn van een tv ;)
De start terugkijken is ook nog steeds niet mogelijk via Ziggo GO :/

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
king006 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:29:
[...]

Zo ziet het er nu uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xdToQ7hsuMSgJz4wehmgsl0D/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jongetje schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:45:
[...]

KPN heeft al monteurs en apparatuur in bedrijf om te leveren over glasvezel. Bij Ziggo zouden ze een hele aparte glasvezel tak met modems en tv kastjes moeten oprichten. In theorie kan dat natuurlijk wel, maar ik begrijp Ziggo wel als ze het bij hun ruim 3 miljoen kabelklanten houden.
Als ze niet gaan investeren in zo'n glasvezeltak, zullen ze uiteindelijk de boot missen. Gelukkig ben ik niet degene die die beleidsbeslissing moet nemen..
Piet91 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:10:
[...]

Is die site wel volledig/kloppend? Die geeft aan dat Fiber hier glasvezel levert; dat leveren ze niet; alleen Solcon, Kliksafe en Caiway...
Ik weet het niet. Ik woon zelf niet in Harderwijk, ik heb geen andere informatie bij de hand.
king006 schreef op zondag 31 maart 2019 @ 19:42:
[...]

Volgens mij is dat ook een goede Braun voor zover ik kan vinden op internet.
Maar dus niet dubbel galvanisch gescheiden.
@Snuffel,

Zie je iets vreemd in je modem bij de signaalwaardes? Of de log? Kun je je waardes anders eens posten?
Het signaal is prima. De monteur heeft na montage van het AOP de lijn doorgemeten. Daarna zijn we samen nog even de kruipruimte in gegaan om een koppelstukje in de groene kabel te vervangen dat ik er 15 jaar geleden zelf in gezet had om het AOP te verplaatsen van de hoek van de kamer die het dichts bij de straat lag naar de centrale "telecomkast". Er zat een klein beetje reflectie op dat oude koppelstukje. Hij zei dat dat de eerste keer was dat hij samen met een klant in een kruipruimte was geweest. :)

Toen ik hem voeg of de aarddraad niet aangesloten moest worden op het nieuwe AOP zei hij, nee deze is niet galvanisch gescheiden. Dus het was niet dat hij bij vergissing de verkeerde uit de bus gepakt had. Het lijkt er op dat men dat idee van dubbel galvanische scheiding inmiddels weer verlaten heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-05 12:37
iemand al de 250/25Mbit/s binnen gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-08 02:41
Kcetin1994 schreef op maandag 1 april 2019 @ 01:05:
iemand al de 250/25Mbit/s binnen gekregen ?
Wanneer gaat de nieuwe snelheid in?
Vanaf 15 april gaan we stapsgewijs modems vanaf afstand resetten, de nieuwe snelheid wordt dan automatisch actief. Het duurt een aantal weken voordat we alle modems gereset hebben. Kun je hier niet op wachten? Reset dan zelf je modem na 15 april. Je krijgt daarna de nieuwe snelheid.
https://community.ziggo.n...-kan-altijd-sneller-38314

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• king006
Dank @WolfsRain! :) ik wil je eigenlijk adviseren om even te chatten met Ziggo voor een gratis monteur. Dan ruilen ze gratis deze oude AOP om voor een nieuwe 4G proof AOP.

@Roetzen,

Ik durf niet te zeggen of ze weer afgestapt zijn van die ene Braun die ik stuurde. Het is natuurlijk ook mogelijk dat ze normaal beide in de bus hebben liggen, maar dat de monteur bij jou alleen die ene had liggen en heeft gemonteerd. Ik zie zelf regelmatig op forums dat ze de Braun plaatsen zoals ik hem liet zien.

[ Voor 29% gewijzigd door king006 op 01-04-2019 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 21:13
In de UK gaan vanaf vandaag breedband aanbieders een convenant dat ze zelf onderling afgesloten hebben uitvoeren en dat houdt in:

- wanneer er een storing is en je daardoor geen breedband ter beschikking hebt worden na 2 dagen voor ieder dag dat je geen breedband hebt/had £8 per dag vergoed per abonnee.
- Als een monteur minder dan 24 uur voorafgaand aan een afspraak deze afzegt heeft de klant recht op £25 per dag
- Als er ze de datum van installatie thuis niet aanhouden ontvangen ze £5 per dag dat ze niet aangesloten zijn.

Zou wellicht iets voor NL zijn?
Ha ha, waarschijnlijk een 1 april grap aldaar om aan te tonen hoe daar met klanten wordt omgegaan...... :+

[ Voor 8% gewijzigd door snah001 op 01-04-2019 12:02 ]

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.205.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Om nog even terug te komen op mijn ongenoegen over het Ziggo Safe Online L pakket.

Vandaag met de klantenservice gebeld, man wat een draak is dat keuzemenu zeg. Ze gaven aan dat je dit alleen telefonisch kan opzeggen. Blijkbaar was/is het een overblijfsel van de extra's die ik had toen ik nog een Vodafone mobiel abbo had en als je die opzegt maken ze gewoon een extra Safe online abbo aan zonder je wat te vragen :?
Dit vonden ze ze zelf ook erg vreemd en duurde even voordat ze er uit kwamen maar eht is opgezegd en ik krijg, als het goed is, de gemaakte kosten terug.

Zowaar eens een goede ervaring met de klantenservice :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Modbreak:Het linken naar en praten over illegale streams is niet toegestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand nog ervaring laatste tijd met kortingen?

Afgelopen jaren kon ik altijd wel de opzegservice bellen en meer korting krijgen.
Dit keer was het vrij duidelijk, 3 maanden voor 39,- daarna 49,50 rest van het jaar. Verder niks.

Had ik een star persoon aan de lijn? Of zijn ze niet meer zo ruim in de kortingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:53
Was jij wel star genoeg? Gewoon zeggen , luister es ik wil 35 voor 6 mnd, anders ben ik weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 18:31
Ligt denk ik aan de persoon van ziggo.
Ik belde gwn op en vroeg ben al lang klant van ziggo (4 jaar) heb je miss een leuke actie voor me, jahoor 6 maanden voor 34,95. Internet en tv max 400mbit
Gesprek duurde nog geen 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sapphire schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:58:
Om nog even terug te komen op mijn ongenoegen over het Ziggo Safe Online L pakket.

VlBlijkbaar was/is het een overblijfsel van de extra's die ik had toen ik nog een Vodafone mobiel abbo had en als je die opzegt maken ze gewoon een extra Safe online abbo aan zonder je wat te vragen :?
Dit vonden ze ze zelf ook erg vreemd en duurde even voordat ze er uit kwamen maar eht is opgezegd en ik krijg, als het goed is, de gemaakte kosten terug.

Zowaar eens een goede ervaring met de klantenservice :)
Het is niet een extra abonnement maar de licentie die je in gebruik had toen je het nog als gratis extra had. Het is juridisch lastig om deze te beëindigen zonder dat je daar expliciet toestemming voor geeft. Dit zou betekenen dat je van het een op andere moment niet meer beschermd bent zonder dat je dat misschien doorhebt na het verliezen van de gratis extra's. Dat brengt wat verantwoordelijkheid met zich mee.

Het zou wel mooi zijn als daar dan beter over gecommuniceerd wordt want jij had het niet snel genoeg door blijkbaar... zelfde geldt voor de klantenservice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 22:45
Kortingen zijn inderdaad bij klant behoud niet zo moeilijk.

Let er wel op dat je die 6 maand korting wel een jaar het abonnement moet uitzingen, dan nog is de korting ideaal ieder jaar opnieuw >:)

Ziggo 360 app nog even over gehad maar de uitrol hiervan komt later, opnemen in de cloud blablabla wist ik al. ( ziggo 360 app voor Android en Apple TV, en de rest van tv kastjes )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Jay-B schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:27:
[...]

Het is niet een extra abonnement maar de licentie die je in gebruik had toen je het nog als gratis extra had. Het is juridisch lastig om deze te beëindigen zonder dat je daar expliciet toestemming voor geeft. Dit zou betekenen dat je van het een op andere moment niet meer beschermd bent zonder dat je dat misschien doorhebt na het verliezen van de gratis extra's. Dat brengt wat verantwoordelijkheid met zich mee.

Het zou wel mooi zijn als daar dan beter over gecommuniceerd wordt want jij had het niet snel genoeg door blijkbaar... zelfde geldt voor de klantenservice...
Ze geven het alleen aan in je eigen Ziggo omgeving op de website en aangezien ik daar vrijwel nooit kom om mijn Abbo te wijzigen.

Een mailtje ofzo had netjes geweest om dat van de licentie uit te leggen of om het gewoon even te melden. Enige manier waarop ik het nu zag was aan de extra kosten op het factuur.

Juridisch zomaar €3,95 extra gaan rekenen voor iets dat iemand alleen geactiveerd heeft op de ene 'gratis' licentie die standaard bij mijn internet zat vind ik weer niet netjes. Maargoed zal vast dichtgetimmerd zijn in voorwaarden ergens.

Gelukkig ik ben niet geheel dom want bij de klantenservice vonden ze het ook een vreemd verhaal.

So be it, het is opgelost :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
1e 9 maanden Internet en TV €29,95 p/mnd. Internet Start en TV Start (zonder bellen) 12 maanden (verlenging)

Redelijk lijkt mij. (niet zo snel internet nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rejer schreef op maandag 1 april 2019 @ 19:44:
1e 9 maanden Internet en TV €29,95 p/mnd. Internet Start en TV Start (zonder bellen) 12 maanden (verlenging)

Redelijk lijkt mij. (niet zo snel internet nodig)
Dit kost normaal gesproken 48,50 euro, toch?
Het is inderdaad geen verkeerde aanbieding. Goed om te weten dat je bij een dergelijk abonnement ook nog een redelijke korting kunt krijgen en niet alleen bij Alles-in-1 complete of hoger.
Zelf overweeg ik (ook) om te downgraden. 250mb is voor ons gezin overkill, 50mb is wel genoeg voor netflix, spotify en een beetje browsen. Mijn contract loopt nog even, ik kijk nog even aan wat Next gaat brengen en de Ziggo Go app voor de Apple TV. Af en toe nemen we wel iets op, zodat we niet verplicht zijn om reclame te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 16:26
meesje schreef op maandag 1 april 2019 @ 20:22:
[...]

Dit kost normaal gesproken 48,50 euro, toch?
Het is inderdaad geen verkeerde aanbieding. Goed om te weten dat je bij een dergelijk abonnement ook nog een redelijke korting kunt krijgen en niet alleen bij Alles-in-1 complete of hoger.
Zelf overweeg ik (ook) om te downgraden. 250mb is voor ons gezin overkill, 50mb is wel genoeg voor netflix, spotify en een beetje browsen. Mijn contract loopt nog even, ik kijk nog even aan wat Next gaat brengen en de Ziggo Go app voor de Apple TV. Af en toe nemen we wel iets op, zodat we niet verplicht zijn om reclame te kijken.
Ik had gemeld dat ik naar NLE zou overstappen, de beste man die ik aan de lijn had wou er bijna in meegaan op een maand na (nle is 10 maanden 29). Voor die ene maand ga ik niet alles over de kop halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 07:35
Ik heb een probleem met het benaderen van een online tool voor mijn urenregistratie.

Via 4G werkt het wel, maar zodra ik op mijn wifi zit niet meer.
Dus mijn vraag, kan iemand met een Ziggo verbinding eens checken of https://stdcloud.timewriter.nl benaderbaar is in je browser?
Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
raven22 schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:12:
Ik heb een probleem met het benaderen van een online tool voor mijn urenregistratie.

Dus mijn vraag, kan iemand met een Ziggo verbinding eens checken of https://stdcloud.timewriter.nl benaderbaar is in je browser?
Alvast dank
Hier geen problemen met het bereiken. Misschien geblokkeerd in de firewall van die server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 20:13
@Requa weet jij toevallig welke cpu er in die ubee UBC1318 zit? Ik kan niks vinden maar hij zou ontzettend snel moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-09 11:23

Metalfreak

Hoije woh!

Alvast dank
We hebben zoiets wel eens meegemaakt op het werk, we hadden toen een afspraak met Ziggo dat als wij dat meldden, het modem bij de betreffende persoon thuis omgeruild zou kunnen worden. Het lag toen echt specifiek aan een type modem. Die afspraak is er inmiddels niet meer, gebruikers moeten het nu zelf melden, maar ik hoor het probleem eigenlijk nu ook niet meer voorkomen.

Ook eens meegemaakt bij een ander bedrijf dat 1 persoon niet via VPN kon werken vanuit thuis. Met dezelfde laptop kon hij bij andere mensen wel via VPN werken, alleen thuis niet. Ziggo begreep het toen ook niet helemaal. Uiteindelijk maar een andere VPN-oplossing in elkaar geknutseld die wel werkte bij hem thuis.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkz0rs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-09 20:13

Alvast dank
Misschien een open deur. Maar toevallig is via een andere DNS geprobeerd.
Hij doet het overigens hier (3x ziggo) gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
Darkz0rs schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:24:
[...]

Misschien een open deur. Maar toevallig is via een andere DNS geprobeerd.
Hij doet het overigens hier (3x ziggo) gewoon goed.
Dank voor de tip, helaas maakt het niet uit. Ik heb een melding gemaakt bij abuse@ziggo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
raven22 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:27:
[...]

Dank voor de tip, helaas maakt het niet uit. Ik heb een melding gemaakt bij abuse@ziggo.nl
Voer eens een traceroute uit? en post deze eens hier. Wellicht kunnen we daaraan zien waar het stuk loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
king006 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:30:
[...]

Voer eens een traceroute uit? en post deze eens hier. Wellicht kunnen we daaraan zien waar het stuk loopt.
Dat lijkt wel goed te gaan, maar toch laadt de pagina niet.

laptop (192.168.1.123) 2019-04-02T09:52:52+0200
Keys: Help Display mode Restart statistics Order of fields quit
Packets Pings
Host Loss% Snt Last Avg Best Wrst StDev
1. 192.168.1.117 0.0% 13 2.0 2.1 1.9 2.2 0.1
2. _gateway 0.0% 13 3.5 3.6 2.1 11.8 2.5
3. ???
4. amr-rc0011-cr102-ae114-0.core.as 0.0% 13 20.2 18.6 12.4 56.9 11.8
5. 213.51.6.26 0.0% 13 13.8 15.0 12.9 18.7 2.0
nl-ams14a-ri1-ae51-0.aorta.net
6. nl-ams14a-ri1-ae51-0.aorta.net 0.0% 12 14.5 21.2 13.8 45.0 9.8
7. be3065.ccr41.ams03.atlas.cogentc 0.0% 12 15.4 16.9 13.9 33.6 5.4
8. be2544.agr22.ams03.atlas.cogentc 0.0% 12 47.8 17.6 12.0 47.8 9.7
9. 149.29.0.170 0.0% 12 15.5 24.8 14.4 49.3 12.1
10. xe-rtr4.rtr-2.cj2.nl 0.0% 12 24.2 25.1 17.1 82.0 18.1
11. xe-rtr2.rtr-1.cj2.nl 0.0% 12 18.0 32.5 16.9 151.0 37.6
12. stdcloud.timewriter.nl 0.0% 12 15.9 23.2 15.9 76.0 16.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
raven22 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:54:
[...]

Packets Pings
3. ???
Het ligt niet aan ziggo maar aan de hostingpartij of aanbieder (ip Block)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:00
Enkele zenders die voorheen bij mij (regio Den Haag) storing hadden (o.a. ONS, Sat 1, L1, NPO Nieuws en NPO Politiek) zijn na netwerkonderhoud afgelopen nacht nu storingsvrij. De transportstream van deze zenders is daarbij van 818 naar 514 Mhz gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Voor degene die nog een pop3 instelling gebruiken om mail van UPC/Ziggo te ontvangen met Thunderbird, dit zal niet meer lukken. Ze gebruiken nu alleen nog maar imap, dit alles zonder de klanten van te voren in te lichten.
Volgens de klantenservice loopt het storm met mensen die hetzelfde probleem hebben als ik.
Communiceren is nog steeds moeilijk voor Ziggo. :(

edit
Volgens een gebruiker op het Ziggo gebruiker forum zou dit ook een oplossing kunnen zijn: https://ziggoforum.nl/topics/92641/

[ Voor 16% gewijzigd door apollo13 op 02-04-2019 11:16 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 09:33

Wildfire

Joy to the world!

apollo13 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:05:
Voor degene die nog een pop3 instelling gebruiken om mail van UPC/Ziggo te ontvangen met Thunderbird, dit zal niet meer lukken. Ze gebruiken nu alleen nog maar imap, dit alles zonder de klanten van te voren in te lichten.
Volgens de klantenservice loopt het storm met mensen die hetzelfde probleem hebben als ik.

edit
Volgens een gebruiker op het Ziggo gebruiker forum zou dit ook een oplossing kunnen zijn: https://ziggoforum.nl/topics/92641/
Ik heb zojuist anders toch echt nog via POP3 m'n Ziggo mail gechecked.

Als ik het zo lees is POP3 bij de upcmail.nl server nu foetsie en gaat het via pop.ziggo.nl nog gewoon.

[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 02-04-2019 12:32 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-05 12:37
Raar had altijd in me gedachte dat het 1 April zou zijn maar goed,

Ik neem aan dat dit 200 is ? https://www.speedtest.net/result/8157820491

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djonny
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 22:16
Snuffel schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:54:
Raar probleem sinds een paar dagen.

Lijkt erop dat mijn modem continu even hangt. Dan doet hij het voor 5-20 seconden helemaal niet, en daarna weer wel.
Super irritant, want als ik online game, dan knallen de servers mij er op dat moment gewoon uit.
M.a.w.: kan dus niet on-line gamen.

Is ook te merken op telefoon/tablet/TV etc.

Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Ik heb hetzelfde probleem hier sinds een paar dagen, klapt er een aantal seconde uit. Webcare zei dat de waardes van het modem in orde waren, vandaag gaan ze iets testen.

Welk modem heb jij staan? En eventueel al vorderingen? Heb hier de TC7210 nadat de Connectbox te hoge pings gaf i.v.m. puma 6/7 issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Wildfire schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:32:
[...]

Ik heb zojuist anders toch echt nog via POP3 m'n Ziggo mail gechecked.

Als ik het zo lees is POP3 bij de upcmail.nl server nu foetsie en gaat het via pop.ziggo.nl nog gewoon.
Lijkt te kloppen ja, ik gebruikte nog een UPCmail adres i.c.m. met pop3. Nu dus via imap.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Djonny schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:40:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem hier sinds een paar dagen, klapt er een aantal seconde uit. Webcare zei dat de waardes van het modem in orde waren, vandaag gaan ze iets testen.

Welk modem heb jij staan? En eventueel al vorderingen? Heb hier de TC7210 nadat de Connectbox te hoge pings gaf i.v.m. puma 6/7 issues.
Geen vorderingen, maar gisteren leek alles weer stabiel te zijn.
Model modem: geen idee...... zal ik moeten opzoeken.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
raven22 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 09:54:
[...]

Packets Pings
3. ???
Dank! Ik denk inderdaad dat het fout gaat bij de hostingprovider. Wellicht firewall? heb je al een keer contact met hun gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:49
Kcetin1994 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 12:32:
[...]

Raar had altijd in me gedachte dat het 1 April zou zijn maar goed,

Ik neem aan dat dit 200 is ? https://www.speedtest.net/result/8157820491
in 1e instantie is ook 1 april gecommuniceerd. Nu lijkt het 15 april te worden. oh well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djonny
Snuffel schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:03:
[...]

Geen vorderingen, maar gisteren leek alles weer stabiel te zijn.
Model modem: geen idee...... zal ik moeten opzoeken.
Dacht gisterenavond ook dat het opgelost was, maar na 1,5/2 uur viel deze toch weer uit en vervolgens elke +- 15 minuten weer. Vandaag helaas nog steeds hetzelfde euvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Djonny schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:32:
[...]

Dacht gisterenavond ook dat het opgelost was, maar na 1,5/2 uur viel deze toch weer uit en vervolgens elke +- 15 minuten weer. Vandaag helaas nog steeds hetzelfde euvel.
Als ik thuis ben zal ik weer checken.
Heb jij dan ook dat sommige websites het spontaan niet eens meer doen?

Ik heb het nu al een aantal keren gehad, bijvoorbeeld Ikea.nl
Dan geeft hij aan dat de site niet bereikbaar is, terwijl op 4G op mijn mobiel het wel goed gaat.
Soms is het een dag, soms wat langer, maar dan ineens doet ie het weer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djonny
Snuffel schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:22:
[...]

Dat heb ik nog niet gehad, maar gebruik net zoals degene hieronder ook een andere DNS.

Merk overigens dat het vaker uit valt als ik iets aan het uploaden ben. Zodra ik iets op Twitch stream valt ie vrij snel uit.

Edit: Inmiddels monteur ingepland, ben benieuwd wat die te vertellen heeft. Wel zei men dat de SNR vrij instabiel was.

[ Voor 68% gewijzigd door Djonny op 02-04-2019 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 08:57
Snuffel schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 14:22:
[...]

Als ik thuis ben zal ik weer checken.

Ik heb het nu al een aantal keren gehad, bijvoorbeeld Ikea.nl
Dan geeft hij aan dat de site niet bereikbaar is, terwijl op 4G op mijn mobiel het wel goed gaat.
Soms is het een dag, soms wat langer, maar dan ineens doet ie het weer.....
Ik zet standaard al een andere DNS server op mijn computers dan die van Ziggo. Eentje die ik aanraad is die van Cloudfare met adres 1.1.1.1 en als backup die van google 8.8.8.8

Daarmee heb ik vrijwel nooit issues.
Oh en voor me kids heb ik Family Filter (https://support.opendns.c...onfiguration-Instructions) op hun tablets en DS-en. _/-\o_

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:45

Videopac

Rommelt wat aan.

Wylana schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:17:
[...]

Ik zet standaard al een andere DNS server op mijn computers dan die van Ziggo. Eentje die ik aanraad is die van Cloudfare met adres 1.1.1.1 en als backup die van google 8.8.8.8
Coudfare is inderdaad een snelle DNS en, voor zover ik zien kan, zonder logging.
Daarmee heb ik vrijwel nooit issues.
Oh en voor mijn kinderen heb ik Family Filter (https://support.opendns.c...onfiguration-Instructions) op hun tablets en DS-en. _/-\o_
Houd er rekening mee dat OpenDNS ook een dataverzamelaar is. Filteren op inhoud kan bijvoorbeeld ook met Pi-Hole of adblock in OpenWrt (alternatieve firmware voor routers).

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-09 18:20
Ik heb er vaak last van dat het BOX knopje rechtsbovenin het niet doet (of eigenlijk is dat dan het enige wat doet, want die knippert nog rood).

Dan doet de afstandsbediening niks, behalve dan dat 'box' rood oplicht. Daarop drukken haalt niks uit.

Snap er niks van. Iemand die weet wat je hiermee moet?

Edit: net de box aan en uit, vervolgens na 2 zenders zappen weer dit probleem. Batterijen op ouzo?

[ Voor 26% gewijzigd door MacbookProx op 02-04-2019 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-16
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-09 18:12
apollo13 schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 11:05:

edit
Inderdaad, communiceren is niet het sterkste van Ziggo, heeft me gister 2 uur gekost voordat ik dat door had.Ik had al een rollback gedaan naar vorige versie van Thunderbird :(
Pagina: 1 ... 124 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic