Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:57
Crosspost uit dit topic in de hoop dat ik zo meer mensen bereik met mogelijk hetzelfde probleem

Ik had hier ook last van. Ziggo alles in 1. Internet via zo'n vermomd Cisco routertje, ik gebruik geen Google DNS.

Wat ik nu echter heb, sinds dat de problemen bij Ziggo/Youtube begonnen, is dat Youtube me alleen nog maar filmpjes laat zien die ik al gezien heb van kanalen waar ik al op geabonneerd ben.

Oftewel, de 'Aanbevolen videos' feed is verdwenen. Chrome al opnieuw geinstalleerd, router geherstart, geschiedenis van Chrome weg knikkeren werkt voor 1 dag, de volgende dag hetzelfde probleem weer.

In de Youtube app op mijn telefoon (Android) hetzelfde probleem echter als ik op m'n werk zit (provider = RouteIT) krijg ik wel aanbevolen videos te zien. Zowel in de Youtube app op mijn telefoon als op mijn pc, met Chrome.

Watch history in Youtube uitgeschakeld, weer ingeschakeld, watch history verwijderen, haalt allemaal niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Iemand enig idee waarom ik in de Windows 10 store de Ziggo Go app niet meer kan vinden. Heb hem wel op mijn Windows 10 laptop maar op mijn desktop staat hij er gewoon niet tussen. Beide machines zijn volledig up-to-date.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
Ingelogd met een ander account op de Microsoft Store ?
Dat is de enige reden wat ik mij kan bedenken waarop je hem niet ziet.

Er zit verder niet veel verschil tussen de W10 versies en neem aan dat het op beide apparaten gewoon W10 Home is ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
De 26e alweer werkzaamheden hier... ze blijven aan de gang 8)7
Hopelijk worden de waardes een keer positief bijgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
Phydomir schreef op donderdag 20 april 2017 @ 19:42:
Iemand enig idee waarom ik in de Windows 10 store de Ziggo Go app niet meer kan vinden. Heb hem wel op mijn Windows 10 laptop maar op mijn desktop staat hij er gewoon niet tussen. Beide machines zijn volledig up-to-date.
Ik heb 2x het zelfde gehad vlak nadat ik windows 10 opnieuw geinstalleerd had op mn pc.. Ik zag gewoon geen install knop via de windows store. Bleek toch een update te zijn. PC gereboot opnieuw aangemeld bij de store en toen stond ie er wel bij..

Owja een vereiste is ook dat je WIndows geactiveerd is!

[ Voor 4% gewijzigd door Tmaster op 20-04-2017 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

legendareN schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:03:
Sinds een uur of 8 deze avond last van traag internet en hoge ping gemeente Nijmegen. Internet komt niet boven de 30-40Mbps uit ipv 150. Upload is gewoon prima 15 Mbps.

Zo'n 200-400 ping naar de meeste servers in Europa, een enkele server werkt prima. Nu zie ik op allestoringen dat er meer mensen vandaag meldingen maken van problemen met Ziggo. Ziggo zelf heeft niet gereageerd op mijn twitter bericht.

Op de site van Ziggo zelf op mijn postcode krijg ik wel deze melding te zien:

http://imgur.com/a/S6KEd
Hier het zelfde probleem upload perfect , ping de ene keer goed de andere keer erg hoog download blijft ver achter.
Ik zit in Vlaardingen , heb na alles nagelopen te hebben toch maar eens gebeld.
Volgens de medewerker is mn modem aan vervanging toe(technicolor 7200) deze wil hij vervangen voor een connectbox (moet ik daar blij mee zijn ?).
Heb namelijk gelezen dat je die niet eens zelfs in bridge mode kan zetten 8)7

Edited

Wtf kom thuis loopt weer als een malle :?
Ja meneer er is niks aan de hand vanaf onze kant dat modem moet vervangen worden ;w
Maarja ben blij dat het weer werkt , nog even een vraag wat is wijsheid mn technicolor 7200 houden of over stappen naar de connectbox ??

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:10
nextware schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:43:
[...]

Het is een bestaande woning ;)

Maar de splitter komt dus na de SQ601. Wat ik zo lees zou de Astro HFT 4 splitter retourgeschikt moeten zijn. Nu even wachten tot de SQ601 binnenkomt en dan de boel weer aansluiten.
Gisteren maar eens gebeld waar die nieuwe OAP bleef.. Krijg ik van de dame van de "administratie" te horen dat dat nog wel een hele tijd kan duren alvorens ik die thuis ga ontvangen. Als alternatief kon ze me wel een gratis monteur aanbieden.

Die maar gelijk gepland voor morgen. Gisteren mijn bestelde Teleste OV-8420 binnengekregen en die alvast opgehangen. Als eerste merkte ik gelijk dat Net 5 weer fatsoenlijk beeld geeft en dat mijn TV boven ook al een stuk beter beeld geeft.

Nu morgen nog de OAP door Ziggo laten vervangen en dan zou eindelijk mijn Horizon actief kunnen gaan worden.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

MdO82 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:00:
Ingelogd met een ander account op de Microsoft Store ?
Dat is de enige reden wat ik mij kan bedenken waarop je hem niet ziet.

Er zit verder niet veel verschil tussen de W10 versies en neem aan dat het op beide apparaten gewoon W10 Home is ?
Op zowel mijn laptop als PC staat 10 Pro. Wel een andere Microsoft account.
Tmaster schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:50:

Ik heb 2x het zelfde gehad vlak nadat ik windows 10 opnieuw geinstalleerd had op mn pc.. Ik zag gewoon geen install knop via de windows store. Bleek toch een update te zijn. PC gereboot opnieuw aangemeld bij de store en toen stond ie er wel bij..

Owja een vereiste is ook dat je WIndows geactiveerd is!
Bij mij komt hij helemaal niet eens in de lijst voor. Als ik zoek op Ziggo kom ik alleen albums en losse muziek tegen. Als ik via de Chrome naar de Windows store ga dan ziet hij hem wel. Als ik daarna op open in store klik dan zegt hij dat hij niet momenteel niet beschikbaar is.
Windows is geactiveerd en volledig up-to-date.

Edit: Opgelost. Laptop staat in het Nederlands geïnstalleerd en PC in het Engels. Daarbij heeft hij ook automatisch de locatie op United States gezet. Daar is Ziggo niet beschikbaar dus vond hij ook de app niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Phydomir op 21-04-2017 17:28 ]

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Opnieuw traag (omgeving Enschede)
Ping naar Nederlandse VPN servers (airvpn) zijn belachelijk hoog (150 tot 250ms) terwijl buitenlandse servers in Duitsland, Engeland Denemarken onder de 40 a 50ms zitten.
YouTube en bijvoorbeeld unibet site is super traag. Andere sites reageren weer snel.
Kan er geen touw aan vast knopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 14:44
Vraagje, mijn ouders hebben in 2012 een contract afgesloten bij UPC/Ziggo. Dit contract is nooit opengebroken na die tijd. Nu hebben ze storing met het TV kastje ( echt een oud een ding ). Stel dat ze nu weer een nieuw contract nemen voor een jaar, krijgen ze dan nieuwe apparatuur?
Modem + router en dan een Horizon?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.... ondanks dat ik al 17 jaar klant ben bij Vodafone en zo'n 15 jaar klant ben bij A2000/UPC/Ziggo, ga ik geen data verdubbeling krijgen of extra zender pakket. Want ik heb geen digitale tv.
Dat ik NL 1,2,3 en een paar andere zenders wel in HD kan kijken via de ingebouwde digitale TV tuner van mijn tv, komt omdat die zenders standaard bij Kabel TV worden doorgegeven.
Heb een "Internet Complete" abonnement bij Ziggo en een VF Red Super abonnement.
Dat Internet Complete is de bottleneck schijnt (kost al genoeg á €50 p/m). Als ik €8 p/m extra betaal voor een ander pakket kan ik die verdubbeling wel krijgen. Heel erg raar om zo met je trouwe klanten om te gaan...

2 mnd geleden nog Red Super afgenomen, hopelijk ligt er over 2 jaar glas in de straat. Dan stap ik daar op over en naar KPN ofzo. Stom gedoe...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tmaster
Punkbuster schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 17:50:
Vraagje, mijn ouders hebben in 2012 een contract afgesloten bij UPC/Ziggo. Dit contract is nooit opengebroken na die tijd. Nu hebben ze storing met het TV kastje ( echt een oud een ding ). Stel dat ze nu weer een nieuw contract nemen voor een jaar, krijgen ze dan nieuwe apparatuur?
Modem + router en dan een Horizon?
Mijn apparatuur was niet eens defect, maar heb in 1,5 jaar tijd 2 nieuwe modems ontvangen en een horizon box.
In eerste instantie had ik erg lang last van slechte tv ontvangst en hebben ze uiteindelijk mn modem vervangen. Half jaar later zag ik dat ik nog een oud abonnement had van Ziggo en dat ging maar tot 200mbit terwijl het nieuwe pakket tot 300mbit ging. Toen ik daarover opbelde kon ik dus gratis het nieuwe abo afsluiten (was wel 1,95 duurder) maar kreeg meteen een nieuwe modem en horizonbox toegestuurd.
Dus in jou geval moet je even kijken of ze nog een abo heeft wat nu niet meer te krijgen is. Dan vraag je gewoon of je kunt overstappen naar het nieuwe abo. Vaak zijn die uiteraard wel wat duurder dan de oude paar euro) maar je krijgt sowieso weer een 'aansluit' pakket met alles dr op en dr aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:03:
Hmm.... ondanks dat ik al 17 jaar klant ben bij Vodafone en zo'n 15 jaar klant ben bij A2000/UPC/Ziggo, ga ik geen data verdubbeling krijgen of extra zender pakket. Want ik heb geen digitale tv.
Dat ik NL 1,2,3 en een paar andere zenders wel in HD kan kijken via de ingebouwde digitale TV tuner van mijn tv, komt omdat die zenders standaard bij Kabel TV worden doorgegeven.
Heb een "Internet Complete" abonnement bij Ziggo en een VF Red Super abonnement.
Dat Internet Complete is de bottleneck schijnt (kost al genoeg á €50 p/m). Als ik €8 p/m extra betaal voor een ander pakket kan ik die verdubbeling wel krijgen. Heel erg raar om zo met je trouwe klanten om te gaan...

2 mnd geleden nog Red Super afgenomen, hopelijk ligt er over 2 jaar glas in de straat. Dan stap ik daar op over en naar KPN ofzo. Stom gedoe...
Zo kunnen we bezig blijven, ze hebben gewoon voorwaarden en jij voldoet er niet aan. Je hebt nog een oud pakket, wees of blij dat je dat kunt houden of stap over op nieuw pakket en profiteer van de samenwerking.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
Hebben andere mensen in de regio Waalwijk/Heusden ook last van trage download snelheden? Hier is de snelheid ingekakt naar 2,5 mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:44
Tigerblood schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:39:
Hebben andere mensen in de regio Waalwijk/Heusden ook last van trage download snelheden? Hier is de snelheid ingekakt naar 2,5 mbps.
Let op:
Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe en mag achterwege gelaten worden. Wil je toch je storing kwijt, geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing
en zie post: https://gathering.tweaker...message/50965181#50965181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Binnenshuis al uitgesloten, en dan al contact gehad met Ziggo. Maar voordat zij iets aanmerken als een storing op hun website ben je al uren/dagen verder. Een snelle peiling hier levert snel een beeld op of een bepaalde regio getroffen is.

Leuk verhaal over hoe Ziggo alles intern monitort en eerder problemen ziet, maar de vorige keer hadden ze hier in de straat een kabel geraakt bij werkzaamheden en toen wouden zij een monteur naar mijn huis sturen. Als ik ze niet over die situatie had geïnformeerd had ik doodleuk een week zonder internet/tv/telefoon gezeten. Dus ja, het is wel nuttig om hier snel even te peilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigerblood schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:04:
[...]

Binnenshuis al uitgesloten, en dan al contact gehad met Ziggo. Maar voordat zij iets aanmerken als een storing op hun website ben je al uren/dagen verder. Een snelle peiling hier levert snel een beeld op of een bepaalde regio getroffen is.

Leuk verhaal over hoe Ziggo alles intern monitort en eerder problemen ziet, maar de vorige keer hadden ze hier in de straat een kabel geraakt bij werkzaamheden en toen wouden zij een monteur naar mijn huis sturen. Als ik ze niet over die situatie had geïnformeerd had ik doodleuk een week zonder internet/tv/telefoon gezeten. Dus ja, het is wel nuttig om hier snel even te peilen.
Er zijn idd meer mensen die hier last van hebben , ik zelf ook dacht even dat het verholpen was maar de problemen zijn hier ook weer (Vlaardingen)
Snap er geen ruk van alles binnen gecheckt en is niks aan veranderd.
Gisteren begonnen bij mij de problemen , gebeld met de helpdesk maar er waren geen storingen volgens de medewerker.
Volgens de medewerker zou het modem kapot kunnen zijn en wordt er een ander modem opgestuurt.
Ben bang dat dat niet het probleem is want vanmiddag draaiden het hier weer als een speer , helaas weer ingekakt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Wij hadden ook dit probleem, na uitgebreidt onderzoek was het toch de Ziggo connect box.
Is gewoon een goedkoop ding wat snel kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
asstastic schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:42:
Wij hadden ook dit probleem, na uitgebreidt onderzoek was het toch de Ziggo connect box.
Is gewoon een goedkoop ding wat snel kapot gaat.
Je bedoelt het probleem met de wegvallende snelheid? Hier heb ik nog een oude Ubee. Is de technicolor beter dan die nieuwe Ziggo Connect Box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:20

Tijntje

Hello?!

Tigerblood schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 18:39:
Hier Waalwijk en geen last
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6ms9sLz.png

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigerblood
Ik heb nogmaals contact gehad met Ziggo en nu kreeg ik weer een andere uitleg. Ik zag in m'n modem dat er een probleem was met de upstream en de medewerker vertelde me dat er dus een probleem moet zijn met het signaal buitenshuis in een wijkcentrale of iets dergelijks. Toen ik vroeg of er een storing bekend was in mijn buurt kreeg ik het knullige antwoord dat hun storingsbord een storing had 8)7

Ziggo, na iedere fusie wordt de kwaliteit van de dienstverlening minder. Iedere keer als je belt krijg je weer een ander antwoord. Echt, super :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyPeri
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-08 10:18
Hier ineens 600+Mbit ipv 300Mbit.
Upload is 30Mbit gebleven.

Postcodegebied 1992HR

Meer mensen die dit hebben ?

http://www.speedtest.net/result/6237357585

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DannyPeri schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:38:
Hier ineens 600+Mbit ipv 300Mbit.
Upload is 30Mbit gebleven.

Postcodegebied 1992HR

Meer mensen die dit hebben ?

http://www.speedtest.net/result/6237357585
Hier pieken van 300 en hoger ipv 200 maar ook diepe dalen :/

Okee laatste nieuws ivm deze vage problemen zou er de 26ste een monteur langs komen.
Heb zojuist een sms ontvangen met de volgende tekst.

Sorry , de afspraak met onze monteur gaat niet door.
De storing is in de hele regio.
Heeft u er over 24 uur nog last van? sms dan ziggo naar 7373.
We lossen het op
Ziggo

Hoop dat meer mensen hier wat aan hebben :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
Tigerblood schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 20:24:
[...]

Je bedoelt het probleem met de wegvallende snelheid? Hier heb ik nog een oude Ubee. Is de technicolor beter dan die nieuwe Ziggo Connect Box?
Inderdaad de snelheid was niet stabiel, connection time-outs.
Ik denk dat de Ubee wel goed is. Echter probeer ze allebei eens en bekijk wat de resultaten zijn.
Je kan ook de firmware updaten van die modems, zijn namelijk al een paar patches beschikbaar, vervolgens weer testen. Meten = weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
QSYS schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:17:
Gisteren update gehad van de horizon.
Vraag me af welke update, want op dit moment wordt er geen nieuwe publieke update uitgerold.
asstastic schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 15:04:
Je kan ook de firmware updaten van die modems, zijn namelijk al een paar patches beschikbaar, vervolgens weer testen. Meten = weten :)
Al kan dat niet handmatig. Die worden gewoon door Ziggo gepusht naar je modem.
En die Connect Box zit nog steeds op een goede firmware te wachten. Momenteel is het hier nog steeds zo dat je niet eens de klantenservice kan bellen (bekende bug) :) Ja kan wel, maar verder dan het keuze menu kom je niet.

En los daarvan, er zijn zoveel verschillende versies van de Ubee. Zegt nog helemaal niets. Zonder te weten om welke versie het gaat, kan je niet een conclusie gaan trekken.

[ Voor 10% gewijzigd door CreativeS op 22-04-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 14:06
CreativeS schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 16:50:
[...]

Vraag me af welke update, want op dit moment wordt er geen publieke update uitgerold.

[...]

Al kan dat niet handmatig. Die worden gewoon door Ziggo gepusht naar je modem.
En die Connect Box zit nog steeds op een goede firmware te wachten. Momenteel is het hier nog steeds zo dat je niet eens de klantenservice kan bellen (bekende bug) :) Ja kan wel, maar verder dan het keuze menu kom je niet.

En los daarvan, er zijn zoveel verschillende versies van de Ubee. Zegt nog helemaal niets. Zonder te weten om welke versie het gaat, kan je niet een conclusie gaan trekken.
Ik heb vaak zat de klantenservice gebeld vanaf mijn connectbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
menzo schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:26:
Ik heb vaak zat de klantenservice gebeld vanaf mijn connectbox.
Ik zeg toch ook niet dat het niet kan? Het is alleen een bekend probleem dat bepaalde Connect Box'en er wel problemen mee hebben. Omruil is geen optie, dus lekker weer alles via de Mediabox XL geactiveerd :)

PS. De quote-knop is geen reactieknop... misschien eens wat selectiever quoten (waar je op reageert dus) i.p.v. hele reactie.

[ Voor 15% gewijzigd door CreativeS op 22-04-2017 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 14:06
CreativeS schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:28:
[...]

Ik zeg toch ook niet dat het niet kan? Het is alleen een bekend probleem dat bepaalde Connect Box'en er wel problemen mee hebben. Omruil is geen optie, dus lekker weer alles via de Mediabox XL geactiveerd :)

PS. De quote-knop is geen reactieknop... misschien eens wat selectiever quoten (waar je op reageert dus) i.p.v. hele reactie.
In je post las het alsof iedereen dat probleem heeft. Misschien is er een verschil tussen fUPC of fZiggo. (ik ben fUPC)

PS over de quote heb je wel gelijk, ik zal in de toekomst de quote kleiner maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
CreativeS schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 16:50:
[...]
Daar heb je gelijk in. Wat ik wilde aangeven dat ieder individu het zelf moet testen, upgraden indien mogelijk en dan opnieuw testen. Probleem is vaak PEBKAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
menzo schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:40:
Misschien is er een verschil tussen fUPC of fZiggo. (ik ben fUPC)
Hier ook fUPC, ook te herkennen aan het feit dat ik alle diensten nu via de Mediabox XL heb geactiveerd (dat kan in fZiggo niet), dus daar zit het verschil niet in. Net zo vreemd dat ik in fUPC bij de Connect Box zonder tussenkomst van de helpdesk de router- of bridgemodus zou kunnen selecteren. Wil hier dus ook niet :)
Daar geef ik jou weer volmondig gelijk in.

[ Voor 15% gewijzigd door CreativeS op 22-04-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Ik had vd week een Ziggo medewerker aan de telefoon in verband met mijn modem. (Inmiddels een nieuwe ontvangen). Maar hij melde mij dat er op dit moment een pilot loopt van 500mb lijnen en dat dat dit jaar uitgerold gaat worden. Ik kan hier niks over vinden.. jullie iets bekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:51
Ze kunnen beter een pilot houden met hogere uploadsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
kleefei schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 22:17:
Ik had vd week een Ziggo medewerker aan de telefoon in verband met mijn modem. (Inmiddels een nieuwe ontvangen). Maar hij melde mij dat er op dit moment een pilot loopt van 500mb lijnen en dat dat dit jaar uitgerold gaat worden. Ik kan hier niks over vinden.. jullie iets bekend?
Zakelijk is er ook al met 500, dus weinig pilot aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vandaag een bericht van Vodafone dat ik naast de verdubbeling en het tv-pakket ook nog 5 euro korting krijg.

Van dat laatste had ik totaal geen weet en nergens gecommuniceerd gezien.

Zo is het wel vrijwel hetzelfde als KPN. Slim van ze.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:59
THE_BASE schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:02:
Vandaag een bericht van Vodafone dat ik naast de verdubbeling en het tv-pakket ook nog 5 euro korting krijg.

Van dat laatste had ik totaal geen weet en nergens gecommuniceerd gezien.

Zo is het wel vrijwel hetzelfde als KPN. Slim van ze.
Van de week abbo afgesloten bij voda? dan kan dit kloppen, al langer lid dan betekent dat goed nieuws voor alle abbo houders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
franssnarf schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:08:
[...]Van de week abbo afgesloten bij voda? dan kan dit kloppen, al langer lid dan betekent dat goed nieuws voor alle abbo houders.
Ze lopen nog steeds een beetje achter met de activatie, mijn schoonmoeder heeft nog steeds geen verdubbeling e.d.

Maar zou wel leuk zijn idd, dat alle combinaties die 5€ korting krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Opnieuw traag en hoge latency, omgeving Enschede.
Dit begint erg irritant te worden.

Normaal gesproken zijn de vpn servers in NL altijd wel binnen 10 a 20ms, allemaal. Ongeacht hoe druk het is. Nu door de problemen bij ziggo zie je de ping tijden echt flink oplopen. Ook YouTube, en andere sites laden een stuk langzamer. Is Ziggo weer bezig om de oplossing van een paar weken geleden ongedaan te maken!? Waar zijn ze mee bezig?
Afbeeldingslocatie: https://nfdesign.nl/tmp/traag.jpg

Afbeeldingslocatie: https://nfdesign.nl/tmp/normaal.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Tmaster op 22-04-2017 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommiiee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:36
Zijn er hier mensen die het Veilig Online pakket gebruiken van Ziggo? Mijn ouders en ikzelf komen in aanmerking om dit gratis af te nemen door de Ziggo/Vodafone combinatie, maar mijn vader is groot fan van Kaspersky Internet Security en betaald daar dus ook elke 2 jaar voor.

Als ik me niet vergis is het pakket gebaseerd op F-Secure SAFE, maar daar ben ik helemaal niet mee bekend. Iemand ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Tommiiee schreef op zondag 23 april 2017 @ 09:09:
Zijn er hier mensen die het Veilig Online pakket gebruiken van Ziggo? Mijn ouders en ikzelf komen in aanmerking om dit gratis af te nemen door de Ziggo/Vodafone combinatie, maar mijn vader is groot fan van Kaspersky Internet Security en betaald daar dus ook elke 2 jaar voor.

Als ik me niet vergis is het pakket gebaseerd op F-Secure SAFE, maar daar ben ik helemaal niet mee bekend. Iemand ervaringen mee?
Benieuwd naar!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 21:58

Ik heb het een jaar of twee geleden op de toen nieuwe laptop van een kennis geïnstalleerd, maar de ervaring was echt dramatisch. De laptop in kwestie is uitgerust met een niet bijzonder snelle HDD van 500 GB (schone installatie, 90% leeg) en die was absoluut niet opgewassen tegen het I/O geweld dat dat programma veroorzaakte. Het kon bijvoorbeeld gerust 5 minuten duren om (op een schone installatie dus!) Google Chrome o.i.d. te openen. Ik weet niet waar al die I/O voor nodig was, maar het ging permanent door tenzij je de realtime protectie compleet uitzette. Heb het er na een paar weken maar weer af gepleurd omdat die laptop echt totaal onbruikbaar was met dat programma erop.

Ik kwam later nog eens ergens een vergelijkend onderzoek van AV-pakketten tegen en daar scoorde F-Secure als één van de allerslechtsten op het gebied van performace. Qua protectie was het geloof ik een middenmoter (weet ik niet zeker meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jerrythafast schreef op zondag 23 april 2017 @ 10:43:
[...]

Ik heb het een jaar of twee geleden op de toen nieuwe laptop van een kennis geïnstalleerd, maar de ervaring was echt dramatisch. De laptop in kwestie is uitgerust met een niet bijzonder snelle HDD van 500 GB (schone installatie, 90% leeg) en die was absoluut niet opgewassen tegen het I/O geweld dat dat programma veroorzaakte. Het kon bijvoorbeeld gerust 5 minuten duren om (op een schone installatie dus!) Google Chrome o.i.d. te openen. Ik weet niet waar al die I/O voor nodig was, maar het ging permanent door tenzij je de realtime protectie compleet uitzette. Heb het er na een paar weken maar weer af gepleurd omdat die laptop echt totaal onbruikbaar was met dat programma erop.

Ik kwam later nog eens ergens een vergelijkend onderzoek van AV-pakketten tegen en daar scoorde F-Secure als één van de allerslechtsten op het gebied van performace. Qua protectie was het geloof ik een middenmoter (weet ik niet zeker meer).
Lekker links laten liggen dus. Lijkt me toch niet bijzonder hard nodig met een Mac.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 23:17

vr6-only

Blub Blub

Volgen AV test komen ze als één van de betere uit de bus: https://www.av-test.org/en/antivirus/home-windows/windows-7/

Daarnaast kan je zelf het product 30 dagen gratis proberen, als ik het goed heb, volgens de site:
https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/safe

Tenslotte is het een gratis dienst vanuit Ziggo. Bevalt het niet? Dan verwijder je het weer.

ps. KPN en haar dochters maken ook gebruik van F-Secure. Zouden zoveel providers dan ernaast zitten?

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
vr6-only schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:25:
ps. KPN en haar dochters maken ook gebruik van F-Secure. Zouden zoveel providers dan ernaast zitten?
F-Secure is één van de weinigen die het toestaat dat er een eigen schil (van de USP) omheen komt.
Zegt dus niets over de kwaliteit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:24

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als ik mijn internet snelheid verhoog bij Ziggo zit ik er dan een jaar aan vast? Of kan ik dat zo weer wijzigen? Kan het zo even niet vinden op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Ik kan het ook niet vinden, maar ik denk dat een verhoging niet voor verlenging van je abonnement zorgt. Bij een downgrade denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Grudgie schreef op zondag 23 april 2017 @ 13:21:
Als ik mijn internet snelheid verhoog bij Ziggo zit ik er dan een jaar aan vast? Of kan ik dat zo weer wijzigen? Kan het zo even niet vinden op hun site.
Je kan kiezen wat je wilt dacht ik.
Je kan kiezen voor maandelijks opzeggen, maar dan krijg je geen korting of je zet hem voor een jaar vast en dan kan je dacht ik wel korting krijgen.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

MdO82 schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:08:
[...]

Je kan kiezen wat je wilt dacht ik.
Je kan kiezen voor maandelijks opzeggen, maar dan krijg je geen korting of je zet hem voor een jaar vast en dan kan je dacht ik wel korting krijgen.
Want mijn huidige abonnement is 2 jaar afgelopen haha. Dus ik wil die het liefst vernieuwen naar 300/30 en als het kan met 3 maanden korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
Grudgie schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:19:
[...]

Want mijn huidige abonnement is 2 jaar afgelopen haha. Dus ik wil die het liefst vernieuwen naar 300/30 en als het kan met 3 maanden korting.
Ik zou hoger inzetten. 6 maanden korting. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

GioStyle schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:25:
[...]

Ik zou hoger inzetten. 6 maanden korting. ;)
Kijken of dat lukt. Ben geen held met onderhandelingen. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GioStyle
Grudgie schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:39:
[...]

Kijken of dat lukt. Ben geen held met onderhandelingen. :X
Ik heb het gewoon via het contactformulier gedaan. Ik heb gezegd: ik wil mijn abbonement verlengen, ik wil abbonement x plus y en ik wil graag korting voor 6 maanden.

Vervolgens werd ik gebeld om de order te bevestigen en ik heb de gevraagde korting gekregen (eerste 6 maanden voor 34,95 uit mijn hoofd).

Bovenstaande manier biedt natuurlijk geen garantie, maar toch leuk als het lukt toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

GioStyle schreef op zondag 23 april 2017 @ 14:46:
[...]

Ik heb het gewoon via het contactformulier gedaan. Ik heb gezegd: ik wil mijn abbonement verlengen, ik wil abbonement x plus y en ik wil graag korting voor 6 maanden.

Vervolgens werd ik gebeld om de order te bevestigen en ik heb de gevraagde korting gekregen (eerste 6 maanden voor 34,95 uit mijn hoofd).

Bovenstaande manier biedt natuurlijk geen garantie, maar toch leuk als het lukt toch? :)
Oké, zal het eens proberen. Haha. Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Tja, je hebt niets te verliezen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Nou, dit is wel een beetje jammer. Ik contact nemen. Er zit geen korting in zelfs geen 3 maanden korting. Dat geldt alleen voor nieuwe klanten. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik heb mijn abonnement enkele dagen terug telefonisch beëindigd. Maar geen email bevestiging gekregen.
Is dat normaal?

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Grudgie schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:36:
Nou, dit is wel een beetje jammer. Ik contact nemen. Er zit geen korting in zelfs geen 3 maanden korting. Dat geldt alleen voor nieuwe klanten. :S
Dan kan je nog proberen te bellen met de opzeggingen kijken of ze wat voor je kunnen regelen.
Anders over een paar dagen gewoon weer proberen :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

MdO82 schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:38:
[...]

Dan kan je nog proberen te bellen met de opzeggingen kijken of ze wat voor je kunnen regelen.
Anders over een paar dagen gewoon weer proberen :)
Probeer het over tijdje wel weer. Had nog wel gevraagd over als ik mijn internet verhoog of ik daar een vastzit voor een jaar, maar dat kan ik ook per maand steeds wijzigen. :)

Als ik mijn internet verhoog naar 300/30 krijg ik dan een nieuw modem? Of kan 300/30 via de Mediabox XL.

[ Voor 10% gewijzigd door Grudgie op 23-04-2017 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
Dat was mij bij niet het geval. 6 maanden korting was niet mogelijk, omdat ik bij hetzelfde pakket blijf en er niks wijzigt. Maar ze kon wel 3 maanden korting geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Wat voor alternatieven zijn er op jouw postcode?

Het zou logisch zijn als je de korting aanpast adhv de locale concurrentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

ANdrode schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:48:
[...]

Wat voor alternatieven zijn er op jouw postcode?

Het zou logisch zijn als je de korting aanpast adhv de locale concurrentie
KPN alleen. En daar wil ik niet heen haha. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00
Grudgie schreef op zondag 23 april 2017 @ 16:42:
[...]
Als ik mijn internet verhoog naar 300/30 krijg ik dan een nieuw modem? Of kan 300/30 via de Mediabox XL.
Alleen als je de Mediabox XL zonder scart aansluiting hebt. Die met SCART is te oud voor 300/30.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Jim423 schreef op zondag 23 april 2017 @ 19:57:
[...]

Alleen als je de Mediabox XL zonder scart aansluiting hebt. Die met SCART is te oud voor 300/30.
Ja heb al gekeken, heb met scart. Dus krijg nog een modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00
Voordeel is dat je dan ook direct WiFiac hebt op de 5Ghz freq. Oftewel mits in dezelfde ruimte 200+ Mbit wireless als je device dat ondersteund :)

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Zijn er meer mensen die last hebben dat de Ziggo verbinding wegvalt op de meest vreemde momenten? Sinds een paar weken (sinds de 2 grotere storingen waaonder de google storingen). Heb ik last dat de verbinding regelmatig verbreekt. Ik merk het als eerste dat verbinding hapert en vervolgens volledig wegvalt (Draytek verliest IP adres). Modem behoud wel de connectie zoals ik kan zien. Mijn Draytek staat ingesteld dat hij na een minuut overschakelt naar de XS4All ADSL verbinding. Ik kan dus ook niet aangeven hoe lang de storingen duren.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Jim423 schreef op zondag 23 april 2017 @ 20:54:
Voordeel is dat je dan ook direct WiFiac hebt op de 5Ghz freq. Oftewel mits in dezelfde ruimte 200+ Mbit wireless als je device dat ondersteund :)
Zal het eens testen. Kan dan als het goed is het modem dan ook in bridge zetten en het internet laten lopen via mijn Asus router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14
Waarom komt iedereen hier om de problemen die je hebt op je eigen lijn te melden? We hebben daar helemaal niets aan. Bel gewoon Ziggo, als jij een slechte buitenlijn hebt komen ze daar heus wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vinnienerd schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:21:
Waarom komt iedereen hier om de problemen die je hebt op je eigen lijn te melden? We hebben daar helemaal niets aan. Bel gewoon Ziggo, als jij een slechte buitenlijn hebt komen ze daar heus wel achter.
Omdat problemen 'leuker' zijn als je ze deelt.

Niemand boeit het ene minuut dat ik 296/33 haal, en vanmorgen 310/29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
FreshMaker schreef op maandag 24 april 2017 @ 18:17:
[...]

Omdat problemen 'leuker' zijn als je ze deelt.

Niemand boeit het ene minuut dat ik 296/33 haal, en vanmorgen 310/29
Nee hij heeft liever dat we eens in de week een vraag stellen in het topic dan gaat het minder hard :P

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:14
Iemand een idee hoe ik UPNP werkende krijg op mijn technicolor TC7210? Ik heb het in de advanced options enabled maar ik zie 0 port mappings verschijnen in het 'forwarding' menu. Utorrent geeft ook aan dat de poort niet geforward is, terwijl ik daar automatische poorttoewijzing aan heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Net overgestapt op een Red Super van Vodafone, straks hopelijk ook Ziggo Totaal Sport :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
ArcticWolf schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:19:
Net overgestapt op een Red Super van Vodafone, straks hopelijk ook Ziggo Totaal Sport :9~
Alles goed verlopen met nummerbehoud ?
Hier was dat helaas even misgegaan :+

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
MdO82 schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:27:
[...]

Alles goed verlopen met nummerbehoud ?
Hier was dat helaas even misgegaan :+
Uh mag aannemen van wel, ben al jaren klant :o ze moest wel lachen dat ik nog een BSW F&F met 11GB data uit 2012 had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
ArcticWolf schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:28:
[...]

Uh mag aannemen van wel, ben al jaren klant :o ze moest wel lachen dat ik nog een BSW F&F met 11GB data uit 2012 had :+
Oh je hebt het telefonisch gedaan :P dan zal het goed gaan (hoop ik :P )
Via de website ging het helaas niet goed.
Maar goed als het goed is volgende week ook vodafone hier :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
MdO82 schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:31:
[...]

Oh je hebt het telefonisch gedaan :P dan zal het goed gaan (hoop ik :P )
Via de website ging het helaas niet goed.
Maar goed als het goed is volgende week ook vodafone hier :)
Kom je van een andere provider of?

Dit zie ik nu @ My Vodafone:

Abonnement
Type: Red Super

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/azIc7LV.png

blijkbaar heb ik vandaag beide abonnementen tegelijkertijd :+
Deze pagina is ook leuk:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pyL9SUx.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
ArcticWolf schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:35:
[...]

Kom je van een andere provider of?

Dit zie ik nu @ My Vodafone:

Abonnement
Type: Red Super

[afbeelding]

blijkbaar heb ik vandaag beide abonnementen tegelijkertijd :+
Deze pagina is ook leuk:

[afbeelding]
Oh ik zit weer eens teveel dingen te doen hier en half op te letten :P
Je zat al bij VF :)

Ik kwam van Ziggo Mobiel vandaan dus dat ging even niet goed, maar is ook opgelost :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
MdO82 schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:37:
[...]

Oh ik zit weer eens teveel dingen te doen hier en half op te letten :P
Je zat al bij VF :)

Ik kwam van Ziggo Mobiel vandaan dus dat ging even niet goed, maar is ook opgelost :)
:P

Moest wel m'n (niet bestaande) onderhandelings skills inzetten, maar tis gelukt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Is het mogelijk om een de Cico itv box om te ruilen voor een Horizon box?
Oma in de familie heeft sinds het begin de cisco itv box, maar deze moet bijna wekelijks even uit / aan gezet worden.

Of geen beeld digitaal, hdd die niet herkend word, beeld dat zomaar uitvalt. Na herstart van de box gaat het paar dagen weer goed. Box is al nagekeken op updates en ook fabrieksinstellingen zijn al terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
G.Scholtens schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:17:
Is het mogelijk om een de Cico itv box om te ruilen voor een Horizon box?
Oma in de familie heeft sinds het begin de cisco itv box, maar deze moet bijna wekelijks even uit / aan gezet worden.

Of geen beeld digitaal, hdd die niet herkend word, beeld dat zomaar uitvalt. Na herstart van de box gaat het paar dagen weer goed. Box is al nagekeken op updates en ook fabrieksinstellingen zijn al terug gezet.
Zit je oma waarschijnlijk ook nog op een oud contract, dan moet die wel omgezet worden voor een horizon box naar de nieuwe abbo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
martinusz schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:18:
[...]

Zit je oma waarschijnlijk ook nog op een oud contract, dan moet die wel omgezet worden voor een horizon box naar de nieuwe abbo's.
Dat durf ik niet te zeggen wat ze heeft, kan hier altijd eens naar kijken.
Als ze alles maar kan blijven gebruiken en qua prijs zo blijft of goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G.Scholtens schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:21:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen wat ze heeft, kan hier altijd eens naar kijken.
Als ze alles maar kan blijven gebruiken en qua prijs zo blijft of goedkoper.
Het abonnement met de horizonbox is bij een basis internet verbinding 9 euro duurder. Als ze een ouder contract heeft, wat erg waarschijnlijk is, heb je kans dat ze ruim 11 euro per maand duurder uit gaat zijn.

Als ze geen waarde hecht aan opnemen kun je ook overgaan naar het standaard TV abonnement, daar krijg je een standaard HD decoder "gratis" bij met 1 tuner waar je eventueel een USB HDD op aan kunt sluiten om op te nemen (kun je op dat moment niet iets anders kijken vanwege de enkele tuner) er zit wel interactieve TV op.

Alternatief is een Samsung/Humax decoder kopen via Marktplaats.

[ Voor 7% gewijzigd door jongetje op 25-04-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:30

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb sinds een half jaar een horizon box en mijn nieuwe contract was slechts 1,50 of 1,95 duurder. Humax was overleden dus voor mij prima deal destijds

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
jongetje schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:00:
[...]

Het abonnement met de horizonbox is bij een basis internet verbinding 9 euro duurder. Als ze een ouder contract heeft, wat erg waarschijnlijk is, heb je kans dat ze ruim 11 euro per maand duurder uit gaat zijn.

Als ze geen waarde hecht aan opnemen kun je ook overgaan naar het standaard TV abonnement, daar krijg je een standaard HD decoder "gratis" bij met 1 tuner waar je eventueel een USB HDD op aan kunt sluiten om op te nemen (kun je op dat moment niet iets anders kijken vanwege de enkele tuner) er zit wel interactieve TV op.

Alternatief is een Samsung/Humax decoder kopen via Marktplaats.
Bedankt, gaan binnenkort ff bellen met ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Ik heb al dagen dat ik problemen heb met mijn Apple iTunes op mijn macOS systeem. Nu vandaag kom ik er achter dat ik ook geen verbinding kan maken via mijn iphone met de update service. Ook op mijn iphone dezelfde problemen met iTunes.

Terwijl het op mijn iPhone wel werkt via 4G!

Ik begin nu echt langzamerhand te denken dat het weer bij Ziggo ligt zo als eerder.

De laatste twee weken heb ik mijn connect box zowel in router mode gehad als ook in modem mode met diverse andere DNS etc.

Wat een bagger provider. En nog steeds geen glas op mijn locatie :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BramV
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 13:30
toro schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:34:
Ik heb al dagen dat ik problemen heb met mijn Apple iTunes op mijn macOS systeem. Nu vandaag kom ik er achter dat ik ook geen verbinding kan maken via mijn iphone met de update service. Ook op mijn iphone dezelfde problemen met iTunes.

Terwijl het op mijn iPhone wel werkt via 4G!

Ik begin nu echt langzamerhand te denken dat het weer bij Ziggo ligt zo als eerder.

De laatste twee weken heb ik mijn connect box zowel in router mode gehad als ook in modem mode met diverse andere DNS etc.

Wat een bagger provider. En nog steeds geen glas op mijn locatie :(
Je moet via Jomanda van Ziggo proberen contact te maken, dan kunnen ze misschien via een glazenbol en ingestraald water aanvoelen wat jouw probleem is. Of je belt gratis de helpdesk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:33
Zojuist de klantenservice gesproken. Die gaan het doorzetten naar de juist afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Kan de hoofdrouter van Ziggo ook via coax-uitgang op een andere kamer aangesloten worden? Ik heb namelijk veel optie om van de woonkamer een UTP-kabel te trekken naar de werkkamer.

De Ziggo-router staat in de woonkamer. Er is wel een coax-slot in de werkkamer.

Stroom via Devolo 650mbps al geprobeerd, ik haal nauwelijks 100mbps, ligt misschien aan het feit dat stopcontact ongeaard zijn in de werkkamer volgens hun.

Anders laat ik de computer gewoon in de woonkamer staan als de Ziggo-router daar ook moet staan en niet in de werkkamer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Het liefst zo dicht mogelijk bij de AOP.
Dus waar het signaal het eerst binnenkomt

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Even een vraagje voor mijn vader:

Sinds enkele weken kan hij geen email meer ontvangen op zijn Ziggo mail. De verzender krijgt een auto-reply dat mijn vaders email box vol is en daarom geen mail meer kan ontvangen. Nu heeft mijn pa (letterlijk) 10.000'en mails verwijderd maar zonder effect. Ook de klantenservice is meerdere malen gebeld, maar zonder resultaat. Mijn vader staat op het punt alles op te zeggen.

Is er hier misschien nog iemand met tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
outlandos schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:37:

Sinds enkele weken kan hij geen email meer ontvangen op zijn Ziggo mail. De verzender krijgt een auto-reply dat mijn vaders email box vol is en daarom geen mail meer kan ontvangen. Nu heeft mijn pa (letterlijk) 10.000'en mails verwijderd maar zonder effect. Ook de klantenservice is meerdere malen gebeld, maar zonder resultaat. Mijn vader staat op het punt alles op te zeggen.

Gebruikt hij de webmail of de POP danwel de iMAP server ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Vuilisbak is ook leeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:45
outlandos schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 17:37:

Kan verholpen worden door in de webmail alles te verwijderen. Je gebruikt nu waarschijnlijk POP om email binnen te halen. Als je dan email verwijdert, dan gebeurt dit alleen lokaal. Op de server blijft de email gewoon staan. Met de kleine mailbox die ziggo aanbiedt is dit snel vol als er een paar bijlagen instaan.

Door dit in de toekomst te doen met IMAP kun je soortgelijke problemen voorkomen. Je email wordt dan namelijk gesynchroniseerd met de email server. Email die verwijderd wordt, wordt dan ook echt verwijderd dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:04
En als je bij webmail hebt opgeruimd, vergeet dan niet de prullenbak te legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Rubenus schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:58:
[...]

Kan verholpen worden door in de webmail alles te verwijderen. Je gebruikt nu waarschijnlijk POP om email binnen te halen. Als je dan email verwijdert, dan gebeurt dit alleen lokaal. Op de server blijft de email gewoon staan. Met de kleine mailbox die ziggo aanbiedt is dit snel vol als er een paar bijlagen instaan.

Door dit in de toekomst te doen met IMAP kun je soortgelijke problemen voorkomen. Je email wordt dan namelijk gesynchroniseerd met de email server. Email die verwijderd wordt, wordt dan ook echt verwijderd dus.
Ik zie mijn vader donderdag weer en zal dan gelijk achter z'n computer kruipen om te checken. Ik vermoed dat hij z'n mail binnen krijgt via POP. Hoe zou ik die mails dan alsnog van de webserver kunnen verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
outlandos schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 20:36:
[...]

Ik zie mijn vader donderdag weer en zal dan gelijk achter z'n computer kruipen om te checken. Ik vermoed dat hij z'n mail binnen krijgt via POP. Hoe zou ik die mails dan alsnog van de webserver kunnen verwijderen?
inloggen @ https://mail.ziggo.nl 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hij logt altijd via web in.

Prullenbak is leeg trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
outlandos schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 21:19:
[...]

Hij logt altijd via web in.

Prullenbak is leeg trouwens.
Andere browser ook geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Verzonden items is ook leeg ?
Onbewust geen sub-mappen ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om weer (terug) over te stappen naar Ziggo. Ik zou dan het meest basic TV pakket nemen, kabel-tv heet het dacht ik. Ik heb nog 2 oude (2 jaar oud) smartcards liggen. Weet iemand of ik die weer in m'n tv kan duwen en dat op die manier weer werkt? Ik heb dus absoluut geen zin om met een losse box te zitten en voor een 2e tv daar ook weer een extra maandfee voor te moeten betalen. :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:28

TFHfony

Professional Weirdo

Wilde schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:54:
Ik zit er aan te denken om weer (terug) over te stappen naar Ziggo. Ik zou dan het meest basic TV pakket nemen, kabel-tv heet het dacht ik. Ik heb nog 2 oude (2 jaar oud) smartcards liggen. Weet iemand of ik die weer in m'n tv kan duwen en dat op die manier weer werkt? Ik heb dus absoluut geen zin om met een losse box te zitten en voor een 2e tv daar ook weer een extra maandfee voor te moeten betalen. :)
Helaas Dankzij de overname door Liberty Global is Ziggo nu helemaal UPC-Style gegaan. Je oude kaartjes gaan het niet meer doen. Je kan eventueel wel een CI+ interface met kaartje huren.
Als je overigens genoeg hebt aan het basis pakket (Met volgens mij alleen NL1,2,3 in HD) dan heb je niet eens een kaartje nodig. Dit pakket is tegenwoordig zonder codering, dus FTC...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Wilde schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:54:
In het abonnement zit sowieso 1 mediabox of 1 CI+ module met kaartje inbegrepen, als je er meer wilt betaal je daar extra voor.
Oude kaarten zullen niet meer werken.

[ Voor 3% gewijzigd door ArcticWolf op 26-04-2017 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TFHfony schreef op woensdag 26 april 2017 @ 11:59:
[...]

Als je overigens genoeg hebt aan het basis pakket (Met volgens mij alleen NL1,2,3 in HD) dan heb je niet eens een kaartje nodig. Dit pakket is tegenwoordig zonder codering, dus FTC...
Bijna goed.

Het zenderoverzicht wat je zonder SmartCard digitaal kunt kijken is:
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/

Dus minimaal gelijk aan het analoge aanbod.
Pagina: 1 ... 13 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic