Ik heb opeens 6,82 euro extra kosten voor bellen terwijl ik meermaals aangegeven heb in de chat (heb de logs bewaard) dat ik dat onbeperkte bellen wil behouden, zit ik in de chat en krijg ik eerst als antwoord dat ziggo voorstelt dat ik de extra kosten betaal + de 10,95 per maand.
Ik ben rustig gebleven wat wat moeite gekost heeft

, maar nu heb ik toezegging dat ik het terugkrijg als ze toch op de factuur komen.
Ik heb er wel veel werk van zeg, ik ga niet meer meedoen aan een black friday deal, wat een ellende. Ik vermoed dat ik nog vaak mag chatten met ze omdat ik 110% zeker weet dat mijn facturen de komende maanden ellende gaan opleveren.
Dat vind ik op zich wel mooi hoor, ik heb ziggo sport gratis nu ik alles in 1 max en vodafone heb, dus als er veel meer sport bijkomt, graag zelfs. Daar heb je nog wat aan als klant, bij kpn heb je meen ik ook spotify e.d. erbij, bij ziggo heb je hbo en sport, ik vind dat mooi. Ik hoop wel dat fox eredivisie er ook bijkomt, ik betaal daar nu ook nog eens 18 euro ofzo voor (wel een aanbieding voor een heel jaar inclusief internationaal voetbal).
Het lijkt me verder wel redelijk normaal dat het elk jaar met 2 tot 5% omhoog gaat, maar dat gaat je salaris waarschijnlijk ook. Idem voor prijzen in de supermarkt, computeronderdelen etc.
[
Voor 48% gewijzigd door
Anoniem: 738905 op 07-12-2018 18:55
]