Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:17
Cranzai schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:23:
[...]

Dat is het hem dus, ik denk dat de oplossing voor mijn probleem een andere modem is.
Dat hoeft niet zo te zijn. Op https://community.ziggo.n...arom-werkt-het-niet-31324 heeft iemand een Connectbox en ASUS RT-AC68U met hetzelfde probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 13:18:
Ik zit eens bij mijn producten overzicht te kijken in ziggo, zie ik nu dit staan:

[Afbeelding]

Dat is toch bizar, 139 euro per maand denken ze dat ik ga betalen 8)7
Ik kijk het wel even aan, maar dit vind ik wel heel extreem. Ik zou door de black friday deal juist alles in 1 max voor de prijs van alles in 1 complete krijgen, maar 139 euro per maand?

Ik zal toch straks even snel de mediabox xl aansluiten, dan komt het misschien beter te staan, maar ik ga echt geen 139 euro betalen aan ziggo elke maand.
Dit is een kale berekening.
Ze vragen altijd de eerste 2 maanden ( huidige en aanstaande )
Maar je bent al klant, dus kont tegen volgende week wel weer in orde

Ik ging van 160 naar 89, en nu nog 'maar 24,95 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43
Suicyder schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:06:
Goed even update, heb contact gehad met Ziggo, krijg deze week nieuwe splitter en kabels opgestuurd. Als dat niet helpt is monteur gratis (anders was het mijn risico :+ )

Medewerker verwachtte dat het probleem wel buitenshuis lag.
@VodafoneZiggo
Hebben jullie de mogelijkheid te controleren of pakketjes verstuurd zijn of ze via een servicepunt verkrijgbaar te maken?

Ik ben bang dat door het huidige entreeontwerp van het pand (gebrek aan bel etc) de onderdelen weer terug naar jullie zijn gegaan. Ik zou toch graag dit proberen om in aanmerking te komen voor die gratis monteur (door de onderdelen af te halen op het servicepunt in de stad), want de verbinding blijft dagelijks stuiteren.

Alvast bedankt! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Suicyder op 03-12-2018 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
Suicyder schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:41:
[...]

@VodafoneZiggo
Hebben jullie de mogelijkheid te controleren of pakketjes verstuurd zijn of ze via een servicepunt verkrijgbaar te maken?

Ik ben bang dat door het huidige entreeontwerp van het pand (gebrek aan bel etc) de onderdelen weer terug naar jullie zijn gegaan. Ik zou toch graag dit proberen om in aanmerking te komen voor die gratis monteur (door de onderdelen af te halen op het servicepunt in de stad), want de verbinding blijft dagelijks stuiteren.

Alvast bedankt! :)
Ik kan even voor je kijken maar als het om kabeltjes gaat dan ben ik bang dat hier geen track en trace achter hangt :) Stuur je gegevens maar even via een privébericht dan kijk ik even voor je!

Groet,
Alex

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Waarom hoeft het AOP tegenwoordig niet meer vervangen te worden?
Mijn vriendin heeft afgelopen week het installatie pakket ontvangen voor het alles in 1 pakket.

Maar er zit alleen modem in met splitter en de nodige kabels en nieuw UPC mediabox.

Betreft een jaren 70 woning, met nog een vrij oud AOP. Had al gebeld met klantenservice omdat we geen signaal kregen. Bleek dat ze nog niet aagensloten is.
Lekker begin zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 09:44

WCA

G.Scholtens schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:12:
Mijn vriendin heeft afgelopen week het installatie pakket ontvangen voor het alles in 1 pakket.

Maar er zit alleen modem in met splitter en de nodige kabels en nieuw UPC mediabox.

Betreft een jaren 70 woning, met nog een vrij oud AOP. Had al gebeld met klantenservice omdat we geen signaal kregen. Bleek dat ze nog niet aagensloten is.
Lekker begin zo
AOP's worden niet standaard vervangen bij nieuwe aansluitingen, alleen als er problemen mee zijn.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king006
G.Scholtens schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:12:

Lekker begin zo
Ze vervangen de aansluiting alleen als er een monteur langskomt. Je kunt als nieuwe klant gebruik maken van een gratis installatie monteur. Wellicht is dat een idee? Deze vervangt dan jullie AOP. Welke AOP heb je overigens? kun je eens een foto maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
@MdO82
Nav afgelopen weekend; ik heb de connect box een tijdje uit gehad en momenteel is het wat stabieler en sneller.
Vanmorgen en vanmiddag via Ziggo een speedtest gedaan over wifi (omdat al mijn apparaten zo zijn verbonden) en ik haal snelheden van 10/12 mbps down en 2/3 mbps up. Aangezien mijn abbo slechts 40/4 is vind ik het prima :) Weet wel dat ik ga kijken naar een provider die iets sneller is maar niet meteen drie tientjes duurder :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 00:54
GioStyle schreef op donderdag 29 november 2018 @ 18:58:
[...]

Waar ik heel nieuwsgierig naar ben is het verbruik. Heb je dat toevallig gemeten?
Het verbruik van dit nieuwe modem (Ubee UBC1318ZG) is 5.9 Watt
Wat een hele vooruitgang is tov de Connectbox want die zat op 10.9 Watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:58
Von Henkel schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:10:
[...]

Het verbruik van dit nieuwe modem (Ubee UBC1318ZG) is 5.9 Watt
Wat een hele vooruitgang is tov de Connectbox want die zat op 10.9 Watt
Mijn Connectbox verbruikt 12W. Dan is 6W een enorme vooruitgang. _/-\o_

Bij nieuwe contractverlenging begin volgend jaar maar proberen modem erbij te onderhandelen.

[ Voor 12% gewijzigd door GioStyle op 03-12-2018 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

@Requa Heb je met een modem zonder WiFi mogelijkheid nog wel beschikking over / recht op Ziggo WifiSpots?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
Pathogen schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:29:
@Requa Heb je met een modem zonder WiFi mogelijkheid nog wel beschikking over / recht op Ziggo WifiSpots?
Ik kan nu nog op Wifispots inloggen, maar ik heb het modem pas sinds vanmiddag.
Ben benieuwd voor hoelang nog :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:24
GioStyle schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:13:
[...]

Mijn Connectbox verbruikt 12W. Dan is 6W een enorme vooruitgang. _/-\o_

Bij nieuwe contractverlenging begin volgend jaar maar proberen modem erbij te onderhandelen.
toch 9 euro op jaarbasis ;)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Goed splitter gehaald en geplaatst, modem restart gegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9AyJ4eLlBQA0p9zRroTIbV0H/full.png

Nu zien of het blijvend is, er is een beetje hoop :D

[ Voor 20% gewijzigd door Suicyder op 03-12-2018 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 15:09
Hier moet ik ook weer eens een rondje controle gaan doen.
Sinds vandaag weer ineens een hoop digitale storingen op TV :?

Nu dus eens zoeken waar dit nu weer vandaan komt zo ineens :o

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
@Von Henkel,

Hoe heb je dat nieuwe modem ontvangen als ik vragen mag? dit is toch een Dosics 3.1 modem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Geen idee, gebruik het niet. Ik heb beschikking over het FON netwerk (nu KPN), dus ik zit goed. Zal in bridge vast zo zijn dat je daar geen gebruik meer van kan maken, zoals bij de Compal en Arris.

EDIT:

Krijg alleen modem gegevens te zien tegenwoordig via Mijn Ziggo. Ik zie geen tabblad meer met WiFi Spots. Dus in bridge, heb je er geen recht op. Zoals verwacht. In Router modus wel vermoed ik.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5091JRP.jpg
Pathogen schreef op maandag 3 december 2018 @ 16:29:

[ Voor 23% gewijzigd door Requa op 03-12-2018 19:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G.Scholtens
king006 schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:18:
[...]

Ze vervangen de aansluiting alleen als er een monteur langskomt. Je kunt als nieuwe klant gebruik maken van een gratis installatie monteur. Wellicht is dat een idee? Deze vervangt dan jullie AOP. Welke AOP heb je overigens? kun je eens een foto maken?
Het is ook niet noodzakelijk, maar nieuw is altijd wel zo fijn en alles weer netjes.

Hier een voorbeeld, ff gepikt hier op het forum:
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/camo/cbb50d9685cab91d7cbc28d5b62f6e5b94f6da2a/?url=http%3A%2F%2Fwww.megabite.nl%2Fimages%2Fb2b2.jpg
Gaat dan om de middelste

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:55
king006 schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:00:
@Von Henkel,

Hoe heb je dat nieuwe modem ontvangen als ik vragen mag? dit is toch een Dosics 3.1 modem?
Is gewoon backwards compatible waarschijnlijk. Gezien het blauwe lampje wat er brand bij de foto's zit er een zakelijke profiel in staat hij in bridge. Hopelijk voor de particulier ook snel een keuze, misschien een waardige opvolger voor mijn TC7200 :)

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Dat ‘blauwe’ lampje geeft alleen maar aan dat deze in ‘Bridge modus’ staat. Deze geeft niet door of een aansluiting zakelijk of particulier is.

Als deze ‘groen’ brandt dan zit deze in ‘Router modus’.

Modem is inderdaad backwards compatible met DOCSIS 3.0/2.0. Zit momenteel ook nog gewoon op EDSv3.0
Jim423 schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:33:
[...]

Is gewoon backwards compatible waarschijnlijk. Gezien het blauwe lampje wat er brand bij de foto's zit er een zakelijke profiel in. Hopelijk voor de particulier ook snel een keuze, misschien een waardige opvolger voor mijn TC7200 :)

[ Voor 7% gewijzigd door Requa op 03-12-2018 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:55
Je hebt gelijk, het staat wat verwarrend op de Ziggo site:
Blauw: Online met bridge-modus, Zakelijk Internet Pro of IP-VPN
G.Scholtens schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:11:
[...]

Het is ook niet noodzakelijk, maar nieuw is altijd wel zo fijn en alles weer netjes.

Hier een voorbeeld, ff gepikt hier op het forum:
[Afbeelding]
Gaat dan om de middelste
Dat is wel een oude, de nieuwe Braun heeft maar 1 gat en een blinddop op de radio-aansluiting. Zou even een installatie-monteur laten komen.

[ Voor 67% gewijzigd door Jim423 op 03-12-2018 20:42 ]

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
king006 schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:00:
@Von Henkel,

Men vertelde mij dat deze standaard niet uitgeleverd werd, maar ik heb deze per uitzondering verkregen.
Werd ook niet via de reguliere wijze verstuurd.
Heb zelf Zakelijk internet van Ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 15:05
Von Henkel schreef op maandag 3 december 2018 @ 20:42:
[...]

Men vertelde mij dat deze standaard niet uitgeleverd werd, maar ik heb deze per uitzondering verkregen.
Ik heb hem nu bij 3 mensen voorbij zien komen hier. Lijkt me echt een prima ding. Waarom was jij de uitzondering? Heb je er specifiek om gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
Von Henkel schreef op maandag 3 december 2018 @ 20:42:
[...]

Duidelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Op de site van Ziggo stond letterlijk;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CZRpvI4.jpg

Dit zou dus betekenen dat je aanspraak kunt maken op dit modem. Als de KS doet alsof ze van ‘niets’ weten dan doorverwijzen naar deze pagina.

Sowieso zijn die ConnectBox’en storingsgevoeliger dan de Ubee welke ik nu heb. En stabieler.
valkenier schreef op maandag 3 december 2018 @ 21:54:
[...]

Ik heb hem nu bij 3 mensen voorbij zien komen hier. Lijkt me echt een prima ding. Waarom was jij de uitzondering? Heb je er specifiek om gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn de HBO rechten van Ziggo verlopen? Al die series hebben nu 1 januari 2019 als laatste datum.
Valt wel de hele toegevoegde waarde van movies & series XL weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Even voor de mensen die meegedaan hebben aan de Black Friday actie van Ziggo: hoe is dat bij jullie nu allemaal verlopen? Ik heb zoals mensen in dit topic wel eens zeiden de Mediabox XL maar eens aangesloten, deze werkte wel (jezus, wat duurt dat lang met dat ellendig ding), maar bij mijn producten zie ik nog steeds Internet Start staan. Toch heb ik de 400Mbit/s al en die staat dan wel weer in de portal :?

MIjn CI+ module werkt overigens ook nog steeds na het aansluiten van de Mediabox waarvoor ik wel weer een retourbox heb gekregen. Toch maar eens gaan bellen met Ziggo?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:24
Requa schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 00:32:
Op de site van Ziggo stond letterlijk;

[Afbeelding]

Dit zou dus betekenen dat je aanspraak kunt maken op dit modem. Als de KS doet alsof ze van ‘niets’ weten dan doorverwijzen naar deze pagina.

Sowieso zijn die ConnectBox’en storingsgevoeliger dan de Ubee welke ik nu heb. En stabieler.

[...]
Ik heb een Ziggo zakelijk (niet pro) abonnement en ga dat meteen es ff peilen want dan wil ik dat ding graag hebben ipv die Connectbox zooi :P

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:12

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik hoorde laatst pas dat Ziggo blijkbaar eindelijk eens begonnen is met testen van de nieuwe 4K box. Na wat Google-en ben ik erachter gekomen dat ze deze box bij UPC Zwitserland al in Oktober hebben uitgerold. Daarna ben ik op ervaringen / reviews gaan zoeken en heb toch wel wat leuke informatie gevonden.

4K box (midden) vergelijk met oude Mediabox XL (onder)
Afbeeldingslocatie: https://www.watson.ch/imgdb/f75f/Qx,A,0,0,3648,1824,1520,760,608,304/8235271088979415

Bovenaanzicht
Afbeeldingslocatie: https://www.watson.ch/imgdb/2463/Qx,A,0,0,5847,3899,2436,1624,974,649/1496663962548148

Aansluitingen
Afbeeldingslocatie: https://www.watson.ch/imgdb/191c/Qx,A,0,0,5723,3656,2384,1523,953,609/5321525803821786

De box vereist een internet verbinding met een modem
Afbeeldingslocatie: https://www.watson.ch/imgdb/e5c8/Qx,A,0,0,3070,1733,1279,722,511,288/804129903037514

De afstandbediening met voice control
Afbeeldingslocatie: https://www.watson.ch/imgdb/edc8/Qx,A,0,0,6000,4000,2500,1666,1000,666/7326850396326208

De TV wordt automagisch herkent :o :+
Afbeeldingslocatie: https://www.watson.ch/imgdb/ddd2/Qx,A,0,0,2500,1341,1041,558,416,223/4943786918090167

Wat Google translate quotes:
De nieuwe TV Box is (althans in vergelijking met de oude Horizon Box) een raket 🚀! Zappen tussen de kanalen is nu razendsnel.
Tv-gids, TV opnieuw afspelen, apps zoals Netflix en alle andere functies starten vrijwel zonder vertraging. Dat was absoluut anders met de oude Horizon-doos.
Het bevat 2000 uur opnemen in de cloud (tot nu toe was het slechts ongeveer 90 uur op de lokale harde schijf) en zeven dagen tv-weergave.
Terwijl de verandering van de zenders en snel gaat door de afstandsbediening uit de hand, op zoek naar films, series, opgeslagen opnames en vooral de vooruit- en terugspoelen uw stem is veel handiger. U hoeft dus alleen maar op de microfoonknop te drukken en te zeggen: «2 minuten terug.» Het lopende programma springt nu precies 2 minuten terug.
Op afstand gelegd? Geen probleem! Als u de plus- en min-knoppen enkele seconden ingedrukt houdt, begint de afstandsbediening te piepen.
Afbeeldingslocatie: https://www.watson.ch/imgdb/dbb2/Qx,A,0,0,5997,3604,2499,1667,999,666/8611051361999163

YouTube: UPC TV Box Test (Zwitsers)

Bron watson.ch

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
@OzzieMann
Het ontwerp kon mooier, maar hopelijk wel binnen een aantal jaren van de hardeschijf herrie af. Dat is goed nieuws. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Dus dat ding moet een permanente internet verbinding hebben, als mijn netwerk dan over de pis gaat (zoals met die huidige XL Mediabox) dan ga ik daar niet aan beginnen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Pierre schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:01:
Dus dat ding moet een permanente internet verbinding hebben, als mijn netwerk dan over de pis gaat (zoals met die huidige XL Mediabox) dan ga ik daar niet aan beginnen.
De COAX gaat er ook in, dus ik denk dat er voor tv kijken geen Internet nodig is maar waarschijnlijk wel voor de Apps en Movies&Series en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

OzzieMann schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:05:
[...]

De COAX gaat er ook in, dus ik denk dat er voor tv kijken geen Internet nodig is maar waarschijnlijk wel voor de Apps en Movies&Series en dergelijke.
Op dit moment heeft mijn Mediabox ook geen internet verbinding dus dat loopt dan ook wel via COAX gok ik.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is de 4k box in Zwitserland uitgerold naar eindgebruikers of alleen naar een selecte groep testers? Zelf heb ik nog geen 4k scherm, maar deze mediabox zou ik wel willen hebben. Hopelijk gaan ze het ook snel doorvoeren in NL.

Edit: eindgebruikers dus
https://www.upc.ch/de/kom..._olaf_1_de_tvinternetlogo
Dat is goed nieuws!

[ Voor 24% gewijzigd door meesje op 04-12-2018 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Voor het Cloudgebeuren zal die internetverbinding wel nodig zijn. Geen hardeschijven meer inbouwen levert wat centen op. Je zou verwachten dat Ziggo gewoon alles opneemt op hun servers wat er legaal op te nemen valt en per gebruiker slechts de metadata opslaat en op die collectie van opnamen loslaat.

Iets anders...zojuist was er een storing bij Ziggo en was de Connect Box via het interne IP ook niet bereikbaar. Wordt die pagina stiekem extern gehost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Pierre schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:07:
[...]

Op dit moment heeft mijn Mediabox ook geen internet verbinding dus dat loopt dan ook wel via COAX gok ik.
meesje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:17:
[...]

Waar baseer je op dat je voor het cloudgebeuren de internetverbinding nodig hebt? Op dit moment gaat Ondemand, ReplayTV, Movies&Series, etc. gaat toch ook allemaal via de coax?
De Mediabox heeft een ingebouwd modem en haalt daarmee zijn internet verbinding uit het signaal vanuit de COAX aansluiting. In het UPC gebied wordt de Mediabox zelfs als hoofdmodem gebruikt, in het Ziggo gebied zijn we niet anders gewend dan het hebben van een extern modem.

Bij deze nieuwe Horizon 4 box zit er denk ik geen modem meer ingebouwd en moet deze verbonden worden met het modem om alle diensten aan te kunnen bieden.

[ Voor 31% gewijzigd door OzzieMann op 04-12-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Saturnus schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:12:
Voor het Cloudgebeuren zal die internetverbinding wel nodig zijn. Geen hardeschijven meer inbouwen levert wat centen op. Je zou verwachten dat Ziggo gewoon alles opneemt op hun servers wat er legaal op te nemen valt en per gebruiker slechts de metadata opslaat en op die collectie van opnamen loslaat.

Iets anders...zojuist was er een storing bij Ziggo en was de Connect Box via het interne IP ook niet bereikbaar. Wordt die pagina stiekem extern gehost?
Waar baseer je op dat je voor het cloudgebeuren de internetverbinding nodig hebt? Op dit moment gaat Ondemand, ReplayTV, Movies&Series, etc. gaat toch ook allemaal via de coax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

OzzieMann schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:17:
[...]

De Mediabox heeft een ingebouwd modem en haalt daarmee zijn internet verbinding uit het signaal vanuit de COAX aansluiting. In het UPC gebied wordt de Mediabox zelfs als hoofdmodem gebruikt, in het Ziggo gebied zijn we niet anders gewend dan het hebben van een extern modem.
Ik woon in oud UPC gebied, en was er snel klaar mee om dat ding als hoofdmodem te gebruiken. Mijn modem hangt lekker in de meterkast en daar weer achter mijn eigen router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
meesje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:17:
[...]

Gokwerk inderdaad. Maar zouden er geen voordelen zijn dat over het internet te doen? Ik weet het niet. Ruimte maken voor 4k op de coax? Alhoewel het uiteindelijk allemaal over dezelfde draad komt.

Recent in oud UPC-gebied terecht gekomen en gelukkig zowel een Mediabox als losse Connect Box gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Pierre schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:19:
[...]

Ik woon in oud UPC gebied, en was er snel klaar mee om dat ding als hoofdmodem te gebruiken. Mijn modem hangt lekker in de meterkast en daar weer achter mijn eigen router.
En groot gelijk heb je! Bij de uitrol van de 4K box zal iedereen aan een extern modem moeten gaan. Of natuurlijk het oude trage beestje blijven koesteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij deze nieuwe Horizon 4 box zit er denk ik geen modem meer ingebouwd en moet deze verbonden worden met het modem om alle diensten aan te kunnen bieden.
Ik ben blij dat ik al een utp heb lopen naar de tv.
Pierre schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:19:
[...]

Destijds was ik één van de eerste Horizon gebruikers. Gelukkig heb ik nooit echt grote problemen gehad (wel AOP laten vervangen en goede hirschmann kabels gebruikt). Gelijk bewust besloten om de router/modem in de meterkast te houden. De meeste ellende was met internet/telefonie via de mediabox. Daarop zijn ze volgens mij vrij snel terug gekomen en adviseren ze een losse modem/router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk hier die discussie over de nieuwe mediabox. Alleen mogen de mensen die het wel weten (en nu aan het testen zijn) er niets over mogen zeggen vanwege een NDA die getekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

jongetje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:26:
Leuk hier die discussie over de nieuwe mediabox. Alleen mogen de mensen die het wel weten (en nu aan het testen zijn) er niets over mogen zeggen vanwege een NDA die getekend is.
Ja dat klopt, terwijl de informatie open en bloot beschikbaar is in de landen waar de uitrol al plaats gevonden heeft. Snap dus de geheimzinnigheid niet helemaal aan de kant van Ziggo en heb een copy paste van mijn post dan ook in de Ziggo Community gepost omdat ik benieuwd ben naar de reacties daar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

meesje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:26:
[...]

Ik ben blij dat ik al een utp heb lopen naar de tv.
Dat heb ik ook laten doen 3 jaar geleden door UPC/Ziggo is iemand heel de dag bezig geweest om UTP & Coax door de buis te krijgen.

Heb het bewust door hen laten doen, kan ik ook geen gezeur krijgen als de klantenservice weer eens roept het ligt aan de bekabeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:33:
[...]

Dat heb ik ook laten doen 3 jaar geleden door UPC/Ziggo is iemand heel de dag bezig geweest om UTP & Coax door de buis te krijgen.

Heb het bewust door hen laten doen, kan ik ook geen gezeur krijgen als de klantenservice weer eens roept het ligt aan de bekabeling.
Gezien de dikte van de kabels zal coax en utp door dezelfde buis inderdaad wel flink werk geweest zijn. Ik heb destijds zelf een utp kabel getrokken door de buis waarin een telefoonkabel zit (deze is een stuk dunner dan een utp).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Saturnus schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:21:
[...]

Gokwerk inderdaad. Maar zouden er geen voordelen zijn dat over het internet te doen? Ik weet het niet. Ruimte maken voor 4k op de coax? Alhoewel het uiteindelijk allemaal over dezelfde draad komt.

Recent in oud UPC-gebied terecht gekomen en gelukkig zowel een Mediabox als losse Connect Box gekregen.
Weinig gokken aan.
De box heeft geen hd geen fan en geen modem meer ingebouwd.
Dus alles waar de mb xl het ingebouwde modem voor gebruikt (opnamen plannen/tv gids bijwerken/replay tv/de apps zoals netflix en ondemand) zal op de nieuwe box via een los modem moeten.
Maar daar staat dan weer tegenover geen geluid van fan of hd/stuk sneller zappen en menu/voice control/ stuk kleiner en dat je niet meer je opnamen kwijt bent als je de box moet omruilen

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

meesje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:58:
[...]

Gezien de dikte van de kabels zal coax en utp door dezelfde buis inderdaad wel flink werk geweest zijn. Ik heb destijds zelf een utp kabel getrokken door de buis waarin een telefoonkabel zit (deze is een stuk dunner dan een utp).
Door een 5/8 buis gaat het precies :P 2x coax is teveel gevraagd, een UTPeetje past er nog net naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
chucky666 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:45:
[...]

Weinig gokken aan.
Dus alles waar de mb xl het ingebouwde modem voor gebruikt (opnamen plannen/tv gids bijwerken/replay tv/de apps zoals netflix en ondemand) zal op de nieuwe box via een los modem moeten.
Maar daar staat dan weer tegenover geen geluid van fan of hd/stuk sneller zappen en menu/voice control/ stuk kleiner en dat je niet meer je opnamen kwijt bent als je de box moet omruilen
Ligt er aan. Had de Cisco 8485 ook een ingebouwd modem? Die heeft geen internetkabel nodig, biedt ook geen router functie, maar had wel alle opname- en terugkijkfunctionaliteit, op applicaties na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Saturnus schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:53:
[...]

Ligt er aan. Had de Cisco 8485 ook een ingebouwd modem? Die heeft geen internetkabel nodig, biedt ook geen router functie, maar had wel alle opname- en terugkijkfunctionaliteit, op applicaties na.
Ja die had ook een modem ingebouwd.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
chucky666 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:54:
[...]

Ja die had ook een modem ingebouwd.
In dat geval een prima verklaring. (y)
Kom maar op met die hardeschijfloze boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]
Om heel eerlijk te zijn ben ik hier wel blij mee. Het scheelt namelijk een hoop stroomverbruik. Voor mij is het verder ook geen enkel probleem omdat ik toch een switch in de kast bij de tv en receiver heb liggen. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
chucky666 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 11:45:
[...]

Weinig gokken aan.
Er is wel rekening gehouden met een harddisk, er is een 2e deel aan te koppelen waarin een harddisk verwerkt zit, dit gebruiken ze in Engeland. Het nadeel wordt de verplichte internet aansluiting van Ziggo om gebruik te kunnen maken van alle cloud diensten. Nu zijn er genoeg mensen die hun internet via glas hebben lopen maar toch de voorkeur geven aan Ziggo voor TV. Die mensen worden dus mogelijk straks teleurgesteld. Maar goed we moeten het officieel nog afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

Videopac

Rommelt wat aan.

Terrestrial schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:45:
[...]

Er is wel rekening gehouden met een harddisk, er is een 2e deel aan te koppelen waarin een harddisk verwerkt zit, dit gebruiken ze in Engeland. Het nadeel wordt de verplichte internet aansluiting van Ziggo om gebruik te kunnen maken van alle cloud diensten. Nu zijn er genoeg mensen die hun internet via glas hebben lopen maar toch de voorkeur geven aan Ziggo voor TV. Die mensen worden dus mogelijk straks teleurgesteld. Maar goed we moeten het officieel nog afwachten.
Dat zou dan gedwongen winkelnering zijn en dat mag niet meer.

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 17:01
zo nu maar hopen dat hier wel iemand van Ziggo meeleest en er iets mee doet.
@VodafoneZiggo

Nadat een aantal maanden geleden een monteur is langs geweest en de Compal connectbox vervangen is door een Arris connectbox was het een tijd lang stabiel.
Echter sinds een aantal dagen weer op de meest onpractische tijden weer wegvallende verbinding.

Ik hoop dat hier snel een oplossing voor gevonden kan worden zie onderstaande logging waarin duidelijk te zien is dat er de laatste dagen (te veel) T4 time outs zijn waardoor de verbinding ook wegvalt !

code:
2018-11-26 22:07:52.00 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:XX:XX:fb;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-27 17:17:20.00 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:XX:XX:fb;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-27 18:48:57.00 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:XX:XX:fb;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-27 18:48:57.00 Let op! TCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:XX:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-27 18:49:27.00 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:XX:XX:fb;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-27 18:49:45.00 critical Unicast Ranging Received Abort Response - initializing MAC;CM-MAC=48:d3:43:XX:XX:fb;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-27 18:49:45.00 critical No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=48:d3:43:XX:XX:fb;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-27 23:05:30.00 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-27 23:05:30.00 Let op! TCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-27 23:06:00.00 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-28 06:57:35.00 Let op! TCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-28 18:42:43.00 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-28 18:42:43.00 Let op! TCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-28 18:43:13.00 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-29 08:39:43.00 Let op! TCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-29 08:40:13.00 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-29 08:45:53.00 Let op! TCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-29 08:46:23.00 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-29 23:30:40.00 Let op! TCS Partial Service;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
2018-11-29 23:31:10.00 critical Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 time out;CM-MAC=48:d3:43:4c:XX:XX;CMTS-MAC=28:52:61:fb:65:5f;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;

anaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaalnummer
1 380000000 3.7 38 256 qam 20
2 372000000 3.7 40 256 qam 19
3 364000000 3.5 40 256 qam 18
4 244000000 3.2 40 256 qam 3
5 236000000 3.5 40 256 qam 2
6 228000000 3.7 40 256 qam 1
7 356000000 3.7 40 256 qam 17
8 348000000 3.7 40 256 qam 16
9 340000000 4 40 256 qam 15
10 332000000 4.1 40 256 qam 14
11 324000000 3.9 40 256 qam 13
12 316000000 3.7 40 256 qam 12
13 308000000 3.5 40 256 qam 11
14 300000000 3.4 40 256 qam 10
15 292000000 3.2 40 256 qam 9
16 284000000 3.2 40 256 qam 8
17 276000000 3.5 40 256 qam 7
18 268000000 3.5 40 256 qam 6
19 260000000 3.5 40 256 qam 5
20 252000000 3.4 40 256 qam 4

Kanaal Locked Status SNR (dB) Pre Reed Solomon Errors Post Reed Solomon Errors
1 Locked 38.9 1 0
2 Locked 40.3 8 0
3 Locked 40.3 7 0
4 Locked 40.3 6 0
5 Locked 40.3 18 0
6 Locked 40.3 270 0
7 Locked 40.3 5 0
8 Locked 40.3 4 0
9 Locked 40.3 8 0
10 Locked 40.3 5 0
11 Locked 40.3 4 0
12 Locked 40.3 5 0
13 Locked 40.3 5 0
14 Locked 40.3 8 0
15 Locked 40.3 6 0
16 Locked 40.3 5 0
17 Locked 40.3 7 0
18 Locked 40.3 5 0
19 Locked 40.3 7 0
20 Locked 40.3 5 0

KanaalFrequentie (Hz)Vermogen (dBmV)Symbol Rate
1 52000000 43 5120 64 qam 2
2 36000000 41 5120 64 qam 4
3 44500000 41 5120 64 qam 3
4 58800000 43 5120 64 qam 1

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
1 ATDMA 0 0 0 0
2 ATDMA 0 0 0 1
3 ATDMA 0 0 0 1
4 ATDMA 0 0 0 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcviper
Nou, voor degene die ook interesse hebben in die nieuwe Ubee (1318ZG) zonder WiFi, heb zojuist bij Ziggo (Zakelijk!) op facebook gevraagd en was geen probleem, ze sturen em op en dan mag ik connectbox (witte) inleveren :P

Gaat dus om dit modem: https://www.ziggo.nl/klan...nder-wifi/ubee-ubc1318zg/

[ Voor 20% gewijzigd door tcviper op 04-12-2018 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
tcviper schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:51:
Nou, voor degene die ook interesse hebben in die nieuwe Ubee zonder WiFi, heb zojuist bij Ziggo (Zakelijk!) op facebook gevraagd en was geen probleem, ze sturen em op en dan mag ik connectbox (witte) inleveren :P
Ik ga het zometeen proberen bij Ziggo particulier ;) als het goed is, moet dat ook kunnen "Geschikt voor Ziggo Internet, met router- en bridgemodus". Ben benieuwd.

Zou die Ubee overigens beter functioneren dan de connectbox? Ja, ik weet dat de Ubee Docsis 3.1 modem is en dat de connectbox dat niet is.

[ Voor 12% gewijzigd door king006 op 04-12-2018 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcviper
king006 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:52:
[...]

Ik ga het zometeen proberen bij Ziggo particulier ;) als het goed is, moet dat ook kunnen "Geschikt voor Ziggo Internet, met router- en bridgemodus". Ben benieuwd.

Zou die Ubee overigens beter functioneren dan de connectbox? Ja, ik weet dat de Ubee Docsis 3.1 modem is en dat de connectbox dat niet is.
Das goed, ben benieuwd. Laten we elkaar up to date houden hier, als dit werkt dan is dit natuurlijk voor meer mensen een super oplossing :) (UniFi spul erachter en klaar!).

En of ie beter is? Naja, hij heeft in ieder geval geen Puma chipset volgens mij. Kan nooit slechter zijn :P

[ Voor 8% gewijzigd door tcviper op 04-12-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
tcviper schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:56:
[...]

Das goed, ben benieuwd. Laten we elkaar up to date houden hier, als dit werkt dan is dit natuurlijk voor meer mensen een super oplossing :) (UniFi spul erachter en klaar!).
Hier nog iemand! wij hebben op dit moment de connectbox in bridge mode staan met twee ASUS routers erachter die gebruik maken van Aimesh. Een modem (connectbox) met WiFi is dus totaal overbodig. Als ik de Ubee kan krijgen zou dat mooi zijn. Je bent dan gelijk gereed voor docsis 3.1 en WiFi kan niet ineens aanstaan op zo'n apparaat van Ziggo. (met uitzondering van mediabox XL dan)

Overigens, met de ubee kun je ook de DNS wijzigen als je hem niet in bridge mode zou zetten. Dat kan de connectbox niet. De ubee heeft volgens mij inderdaad de PUMA chipset niet.

[ Voor 11% gewijzigd door king006 op 04-12-2018 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdennis12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-09 09:52
Laat het vooral weten als je het ubee modem uitgeleverd krijgt op een ziggo consumentenlijn. Volgens mij heeft tot nu toe nog niemand het modem gekregen op een consumentenlijn (op dit forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

jimmya3 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 13:06:
zo nu maar hopen dat hier wel iemand van Ziggo meeleest en er iets mee doet.
@VodafoneZiggo

Jammer om te lezen dat je verbinding weer instabiel is. Ik kijk graag wat er aan de hand is. Kun je mij een privébericht sturen met je postcode en huisnummer? Dan pak ik het daar verder met je op.

Groet,
Kim

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
dennisdennis12 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:09:
Laat het vooral weten als je het ubee modem uitgeleverd krijgt op een ziggo consumentenlijn. Volgens mij heeft tot nu toe nog niemand het modem gekregen op een consumentenlijn (op dit forum).
@tcviper, @dennisdennis12,

Helaas! volgens de chat medewerker is dit modem nog in test en kan die niet worden uitgeleverd. O.a. 3.1 wordt getest. Vreemd dat de website daarover niets vermeld. In mijn ogen verkeerde informatie welk door Ziggo gewijzigd moet gaan worden ;)

Wel raar dat zakelijke abonnees hem wel krijgen? waar zit dan het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
king006 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:29:
[...]

Helaas! volgens de chat medewerker is dit modem nog in test en kan die niet worden uitgeleverd. O.a. 3.1 wordt getest. Vreemd dat de website daarover niets vermeld. In mijn ogen verkeerde informatie welk door Ziggo gewijzigd moet gaan worden ;)

Dit modem ondersteunt ook de vorige standaarden.. Waarschijnlijk weer een smoesje om niet te hoeven uit te leveren of geen verstand van..

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
@R0SSI,

Dat is goed mogelijk hoor ;) ik probeer het later anders nog wel een keer.

Edit:

Het is natuurlijk apart dat er staat "Geschikt voor Ziggo Internet, met router- en bridgemodus" en ze hem dan nog niet leveren aan particuliere abonnees maar dus wel aan zakelijke abonnees. Zet daar dan "Binnenkort geschikt voor Ziggo Internet, met router- en bridgemodus voor particuliere abonnees"

[ Voor 63% gewijzigd door king006 op 04-12-2018 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 23:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

meesje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 10:26:
Gelukkig heb ik nooit echt grote problemen gehad (wel AOP laten vervangen en goede hirschmann kabels gebruikt).
Ik heb hier ooit eens met een monteur gigantische ruzie gehad want mijn Hirschmann bekabeling was slechter dan de bekabeling van de monteur, heeft hier toen alles proberen te vervangen en wilde toen mijn hirschmann kabels en connectoren wel meenemen (dan hoefde ik het niet weg te gooien). :+

Sja je kan wel raden waar dat eindigde, dus uiteindelijk de monteur lekker zijn gang laten gaan alles laten vernieuwen, maar mijn kabels en connectoren kreeg hij niet mee. Is toen ruim 6 uur bezig geweest hier om vervolgens tot de conclusie te komen dan het in de verdeler op straat zat. Sja dat vertelde ik al bij aanmelding maar jullie moesten perse lokaal iemand het laten controleren vanwege het callcenter script.

Dit is ook echt de enige keer dat ik problemen heb gehad met UPC voor de rest eigenlijk nergens meer last van gehad (met Hirschmann bekabeling) alleen wordt het wel zeker tijd voor een update kwa box wat een herrie en slome boel zijn die horizon boxen zeg :s

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
king006 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:29:
[...]

Hmmf, vervelend :( Ik laat nog wel even weten als dat ding binnen is en of ik verschil merk in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 21:36
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en vroeg mij af of er een "overname punt" doosje in het installatiepakket zit. Op dit moment heb ik er nog geen een. Heb gekozen om zonder installateur alles aan te sluiten. Kan iemand mij dat vertellen?

[ Voor 6% gewijzigd door CarJunkyXL op 04-12-2018 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king006
m.lammers schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:58:
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en vroeg mij af of er een "overname punt" doosje in het installatiepakket zit. Op dit moment heb ik er nog geen een. Heb gekozen om zonder installateur alles aan te sluiten. Kan iemand mij dat vertellen?
Dat kan ik ;) er zit geen AOP in de doos. Wel zitten er splitters en kabels bij, maar daar heb je weinig aan zonder AOP :9
tcviper schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 14:56:
[...]

Hmmf, vervelend :( Ik laat nog wel even weten als dat ding binnen is en of ik verschil merk in ieder geval.
@tcviper,

Volgens medewerker nummer 2 is dit modem niet meer leverbaar. Gaat lekker zo 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door king006 op 04-12-2018 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
king006 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:03:
[...]

Dat kan ik ;) er zit geen AOP in de doos. Wel zitten er splitters en kabels bij, maar daar heb je weinig aan zonder AOP :9
Thanks, dan ga ik er toch maar een kopen. Het is zo lastig internetten zonder de AOP. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door CarJunkyXL op 04-12-2018 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terrestrial schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 12:45:
[...]
Nu zijn er genoeg mensen die hun internet via glas hebben lopen maar toch de voorkeur geven aan Ziggo voor TV.
Dit is een hele dikke aanname.
Edit: Wat ik bedoel te zeggen is dat je niet weet of de interactieve box al dan niet via een andere provider interactieve content kan afspelen. Met de huidige boxen is dat namelijk wel mogelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door jongetje op 05-12-2018 07:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Ik heb trouwens gebeld en gevraagd of ze mijn installatiepakket kunnen aanpassen en een Ubee UBC1318ZG modem er in kunnen stoppen. Dit met als reden dat ik wifi niet nodig heb en hij energiezuiniger is. Helaas kreeg ik het niet voor elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tcviper
king006 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:03:
[...]

[...]

@tcviper,

Volgens medewerker nummer 2 is dit modem niet meer leverbaar. Gaat lekker zo 8)7
Dan is het denk ik echt puur zakelijk (gewoon zakelijk en pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
tcviper schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:14:
[...]

Dat is ook wat ze mij vertelden inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Dit modem is ook gewoon geschikt voor particuliere aansluitingen. De test is v.z.i.w. beëindigd (aldus Ziggo? iemand die dit kan bevestigen) en wordt op den duur ook uitgeleverd aan consumenten lijnen. Het modem werkt in iedere geval op elke aansluiting. Zowel Zakelijk- als particulier. Dat is zeker.

NB: De test met 1GB in Utrecht is nog wel aan de gang. (Iemand die dit kan bevestigen?)
m.lammers schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:15:
[...]

Dat is ook wat ze mij vertelden inderdaad.
...
tcviper schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:14:
[...]

[ Voor 6% gewijzigd door Requa op 04-12-2018 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XallaX
  • Laatst online: 20-09 16:35

XallaX

Meow

Metalfreak schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:14:
Even voor de mensen die meegedaan hebben aan de Black Friday actie van Ziggo: hoe is dat bij jullie nu allemaal verlopen?
Heb me netjes aangemeld voor de actie maar op de bevestiging na geen response van Ziggo.
Zal er eens achteraan bellen.
Zojuist even gebeld, bestaande klanten die zichzelf via de website hebben aangemeld worden niet automatisch in de actie gezet, hiervoor is bellen noodzakelijk. Na contact: Actie gaat voor mij per 1-1-19 alsnog in.

[ Voor 23% gewijzigd door XallaX op 04-12-2018 15:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king006
m.lammers schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:13:
Ik heb trouwens gebeld en gevraagd of ze mijn installatiepakket kunnen aanpassen en een Ubee UBC1318ZG modem er in kunnen stoppen. Dit met als reden dat ik wifi niet nodig heb en hij energiezuiniger is. Helaas kreeg ik het niet voor elkaar.
Het lukt mij inderdaad ook niet! alsof dit modem vooralsnog alleen voor zakelijke abonnees is. Erg jammer :X blijft apart dat dat niet op de website van Ziggo is terug te vinden. Als ze het daar zouden zetten was het duidelijk geweest _/-\o_

@Verwijderd,

Geen idee of je er al 1tje hebt gekocht, anders kun je het beste https://www.kabelshop.nl/...-NL-SET-i8096-t22083.html kopen. Dit is de nieuwste AOP van Ziggo.

[ Voor 30% gewijzigd door king006 op 04-12-2018 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongetje schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:09:
[...]

Dit is een hele dikke aanname.
Is juist een hele goede aanname want daardoor kun je goedkoper/sneller Internet krijgen en heb je alle voordelen van goede (deels ongecodeerde) TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Verwijderd schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:44:
[...]

Is juist een hele goede aanname want daardoor kun je goedkoper/sneller Internet krijgen en heb je alle voordelen van goede (deels ongecodeerde) TV.
Zolang glas coverage nog abominabel is blijft het een matige aanname :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
king006 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:04:
[...]

Het lukt mij inderdaad ook niet! alsof dit modem vooralsnog alleen voor zakelijke abonnees is. Erg jammer :X blijft apart dat dat niet op de website van Ziggo is terug te vinden. Als ze het daar zouden zetten was het duidelijk geweest _/-\o_

@Verwijderd,

Geen idee of je er al 1tje hebt gekocht, anders kun je het beste https://www.kabelshop.nl/...-NL-SET-i8096-t22083.html kopen. Dit is de nieuwste AOP van Ziggo.
Ah! Ik heb die van de concurrent gekocht:

https://www.allekabels.nl...bonnee-overname-punt.html

Deze zal het ook wel prima doen toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03:08
De Hirschmann DIO is wat gedateerd. Frequentiebereik loopt ook slechts tot 1006MHz waar Ziggo voor DOCSIS 3 hogere frequenties in wil zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king006
m.lammers schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:27:
[...]

Ah! Ik heb die van de concurrent gekocht:

https://www.allekabels.nl...bonnee-overname-punt.html

Deze zal het ook wel prima doen toch?
@m.lammers,

Dit betreft inderdaad een verouderde type. De Braun is de laatste die beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Laatst online: 22:11
Vandaag met de klantenservice gebeld of mijn black Friday deal goed was doorgekomen en dat werd bestigd, 6 maanden voor 30 Euro _/-\o_, Das toch een besparing van 200 Euro voor mij. Ik wilde wel mijn CI+ module houden. Ik heb namelijk geen zin in die energie slurpende mediaboxen. Hiervoor werd mij aangeraden om te wachten op de volgende factuur en voorlopig zowel de mediabox als de CI+ module te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:28
king006 schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:45:
[...]

@m.lammers,

Dit betreft inderdaad een verouderde type. De Braun is de laatste die beschikbaar is.
Dit is gewoon een Braun AOP in een Hirschmann verpakking. Deze is prima te gebruiken.

En owja de Braun AOP's zijn ook al achterhaald.

Technetix is met een nieuwe lijn gekomen welke binnenkort door Ziggo in gebruikt gaat worden genomen. Wat niet direct betekend dat de Braun en DIO AOP's niet meer geschikt zijn. Deze werken ook nog prima, alleen heeft Ziggo een nieuwe leverancier uitgekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:29
HEY_DUDE schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 18:50:
Vandaag met de klantenservice gebeld of mijn black Friday deal goed was doorgekomen en dat werd bestigd, 6 maanden voor 30 Euro _/-\o_, Das toch een besparing van 200 Euro voor mij. Ik wilde wel mijn CI+ module houden. Ik heb namelijk geen zin in die energie slurpende mediaboxen. Hiervoor werd mij aangeraden om te wachten op de volgende factuur en voorlopig zowel de mediabox als de CI+ module te houden.
Slurpend en herrie makend. Wat staat dat ding te brommen. :X Gauw de schuur in en man Humax weer aansluiten.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Jim423 schreef op maandag 3 december 2018 @ 20:39:
Je hebt gelijk, het staat wat verwarrend op de Ziggo site:

[...]

[...]

Dat is wel een oude, de nieuwe Braun heeft maar 1 gat en een blinddop op de radio-aansluiting. Zou even een installatie-monteur laten komen.
Monteur nu ook ingepland voor de 14e, ziggo heeft tot 2x toe haar niet aangesloten in de wijkkast. Wouden de 3e keer geen risico meer lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

VodafoneZiggo schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 16:17:
[...]

Dit is inderdaad potjandori. Neem aan dat we dit voor je kunnen oplossen. Graag ontvang ik je klantgegevens in privebericht. Pak ik het daar verder met je op.

Groet,
Tom van Ziggo
Het issue inmiddels naar alle tevredenheid opgelost door de medewerkers van de Webcare! _/-\o_

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 16:53
Afgelopen weekend gebeld met Ziggo m.b.t. de Black Friday actie, daar goed geholpen maar de medewerker gaf aan dat zij op dit moment niet de rechten had om het een en ander te regelen. Ze heeft een notitie gemaakt en ik moest op een werkdag even terugbellen en vragen naar de afdeling retentie.

Gisteren gebeld en de medewerker aan de telefoon probeerde eerst zijn poot stijf te houden, maar besloot om me uiteindelijk toch door te verbinden met de afdeling retentie.

Daar had verhaal voorgelegd dat ik:
- Als bestaande klant de actie kon aanklikken, kon inloggen en het met 2x klikken aangevraagd was;
- De directe bevestiging, welke je als PDF kon downloaden, gaf netjes de 6x 29,95 en excl administratiekosten aan;
- In de bevestigingsmail een uur later stond dit niet vermeld.

De medewerker gaf aan dat dit eigenlijk alleen voor nieuwe klanten was, maar dat ze hier veel problemen mee hebben gehad. Hij ging kort overleggen, kwam daarna bij mij terug en het was geregeld.

Afgelopen weekend 18 minuten gebeld, gisteren 25 minuten gebeld (incl wachttijden) en +/- 5 min voor het afsluiten. Kortom, snel verdiend en netjes geholpen door Ziggo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
VodafoneZiggo schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:52:
[...]

Ik kan even voor je kijken maar als het om kabeltjes gaat dan ben ik bang dat hier geen track en trace achter hangt :) Stuur je gegevens maar even via een privébericht dan kijk ik even voor je!

Groet,
Alex
Contact gehad via DM, uiteindelijk een splitter in bezit en vervangen.

Internetverbinding was gisteravond bij vlagen weer super traag, websites die een timeout gaven etc.
Ondanks dat het zo hoopvol begon na de reset, het heeft niet mogen baten.

@VodafoneZiggo
Ik vrees toch dat we uit gaan komen op een monteur en wellicht het modem zonder wifi?
Ik weet het anders niet meer, ondanks alle verwoede pogingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

Suicyder schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:44:
[...]

Contact gehad via DM, uiteindelijk een splitter in bezit en vervangen.

Goedemorgen,

Kun je mij opnieuw een DM sturen? Dan pakken we het daar samen verder op zodat we tot een oplossing kunnen komen.

Groet,
Kim

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 17:01
Man wat een verademing deze mensen ! je wordt serieus genomen en ze helpen je ook echt.. niet eerder zo goed geholpen door iemand van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
Waarom zetten jullie de reacties in de quote? :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Ik ben even niet zo blij met Ziggo als dat ik eerder was.

Het verhaal is als volgt, we zijn 3 weken geleden verhuisd naar onze nieuwe woning. Omdat de vaste aansluitingen nog niet aanwezig waren in het nieuwe huis heb ik ervoor gekozen om het abonnement te beëindigen en voor het nieuwe adres een nieuw abonnement af te sluiten.

Nu hebben we inmiddels al meer dan 2 weken een vaste aansluiting, en 1 week een CAI aansluiting afgemonteerd in de meterkast. Maar helaas, nog geen signaal. En daarmee kunnen er dus ook geen producten geleverd worden.

Het duurt allemaal zo lang, het proces zit ook redelijk bizar in elkaar; CAI wacht op gas/water/licht. Wanneer G/W/L er is gaat het proces CAI pas lopen. Proces CAI is 1) een groene buis in de meterkast leggen. 2) een kabel door de groene buis leggen. 3) De kabel afmonteren in de meterkast. 4) de kabel aansluiten in de 'wijk kast' of iets dergelijks. Na deze procedure kan Ziggo pas leveren.

Wij zitten nu 2 weken zonder TV en internet met 2 kinderen, ik kan je vertellen dat het af en toe heel vervelend is. Maar blijkbaar moet ik nog meer geduld hebben. Anno 2018, ik ben verbaasd.

Tot zover even mijn ongenoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 15:05
Die procedure lijkt niet me niet raar of traag. Ben je niet gewoon een beetje te vroeg verhuisd, als de infra voor de voorzieningen er nog niet liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
migchiell schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:02:
[...]

Met welke afdeling heb je gebeld?

Via de klantenservice en de chat kreeg ik namelijk eerst te horen dat de actie geldig was, maar later dat ze het niet konden zeggen en tenslotte dat hij geannuleerd zou gaan worden. Om die reden aarzel ik nog om de mediabox (die ik vlot heb ontvangen) aan te sluiten, als de boel straks inderdaad wordt geannuleerd dan moet ik hem weer afsluiten.

Gisteren twee uur in de wacht gestaan bij retentie, kwam ik er eindelijk doorheen hadden ze storing in het systeem en konden ze niks nakijken of veranderen :|
Ik heb gewoon gebeld met optie ‘opzeggen’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
valkenier schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:21:
Die procedure lijkt niet me niet raar of traag. Ben je niet gewoon een beetje te vroeg verhuisd, als de infra voor de voorzieningen er nog niet liggen?
Haha. De voorzieningen zijn 3 maanden voor verhuisdatum aangevraagd.
Ik begrijp gewoon niet dat CAI wacht op gas/water/licht. Ik begrijp niet dat het niet parallel kan lopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag heb ik een Ziggo AP in gebruik genomen (van een particulier overgenomen, nieuw in seal).
Zowel op de Connect Box als op het AP heb ik de 2,4ghz en 5ghz SSID's allemaal dezelfde naam gegeven. De CB bevindt zich in de meterkast op de begane grond en het AP in een slaapkamer op de 1e verdieping.
Middels een app van Fritz! heb ik het wifi signaal getest. Ik ben beneden in de woonkamer begonnen (redelijk dicht bij de CB) met als resultaat een max. score van 577 Mbit/s. Daarna naar boven gelopen, het signaal werd natuurlijk minder. Op de overloop werd netjes automatisch het signaal opgepakt van het AP. De app van Fritz! toont een rapport met daarin de mac adressen van de CB en het AP. Je ziet keurig dat ie automatisch wisselt. Ik ben zeer positief verrast!
Bovenstaande test heb ik met een iPad Air 2 en een iPad Mini 2 gedaan. Beide met zelfde positieve resultaat.

Het enige nadeel (dat ik tot nu toe ervaren heb) van het AP, is dat in de settings niet een vast ip adres toegekend kan worden. Dat heb ik nu gedaan via de CB op basis van het mac adres van het AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

XallaX schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:35:
[...]

Heb me netjes aangemeld voor de actie maar op de bevestiging na geen response van Ziggo.
Zal er eens achteraan bellen.
Zojuist even gebeld, bestaande klanten die zichzelf via de website hebben aangemeld worden niet automatisch in de actie gezet, hiervoor is bellen noodzakelijk. Na contact: Actie gaat voor mij per 1-1-19 alsnog in.
Ah, thanks, dan ga ik vanavond eens bellen.

Edit: en net even gebeld en het stond gewoon correct in het systeem, alleen blijkt de portal dus niet te kloppen. Volgens de medewerkster stond gewoon 29,95 in het systeem, dus ik ga even de eerste factuur afwachten.

Nu nog even kijken wat ik met de CI+ module ga doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Metalfreak op 05-12-2018 17:06 ]

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

meesje schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:25:
Vandaag heb ik een Ziggo AP in gebruik genomen (van een particulier overgenomen, nieuw in seal).
Zowel op de Connect Box als op het AP heb ik de 2,4ghz en 5ghz SSID's allemaal dezelfde naam gegeven. De CB bevindt zich in de meterkast op de begane grond en het AP in een slaapkamer op de 1e verdieping.
Middels een app van Fritz! heb ik het wifi signaal getest. Ik ben beneden in de woonkamer begonnen (redelijk dicht bij de CB) met als resultaat een max. score van 577 Mbit/s. Daarna naar boven gelopen, het signaal werd natuurlijk minder. Op de overloop werd netjes automatisch het signaal opgepakt van het AP. De app van Fritz! toont een rapport met daarin de mac adressen van de CB en het AP. Je ziet keurig dat ie automatisch wisselt. Ik ben zeer positief verrast!
Bovenstaande test heb ik met een iPad Air 2 en een iPad Mini 2 gedaan. Beide met zelfde positieve resultaat.
[...]
Dat is het plezier van Ziggo _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robertwebbe schreef op woensdag 5 december 2018 @ 18:00:
[...]

Dat is het plezier van Ziggo _O-
Ik had dit automatisch wisselen niet verwacht, zeker gezien je verhaal op chelloo.com. Was er destijds bij jou niet iets anders aan de hand? Is een managed switch/access point überhaupt wel nodig? Jij gaf aan dat bij jou er niet automatisch werd gewisseld. Ligt dit erg aan de gebruikte apparatuur? In mijn geval maak ik gebruik van iPad/iPhone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 20-09 16:34

IkWilbert

Het is mij!

Krijg ineens een melding dat er een update is voor mijn ci module. Iemand enig idee wat er gewijzigd is?

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb hier al ruim een jaar een Connect Box staan zonder problemen maar sinds 3 dagen herstart het modem elke 10/15 minuten, bloed irritant. Alles gecheckt maar niets gevonden. Nieuw modem is onderweg maar herkent iemand dit toevallig met een mogelijke tip? Duurt nog 2/3 dagen voor t nieuwe modem er is namelijk...

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Pagina: 1 ... 104 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic