@
Intercity
Vragen om de special care afdeling. Willen ze dat niet, dan gewoon zeggen dat je naar Sloterdijk toe gaat met een baksteen. Het klinkt wat bruut, maar werkt prima.
Wat ook goed werkt is zeggen dat je het niet meer snapt.
En hey ik heb nog een mail ontvangen en daar staat in: U moet 240v op de groene kabel zetten, dan werkt alles weer. Met deze krijgen we altijd alles opgelost.
Er werken zulke onnozelen bij Ziggo, het is echt niet normaal meer.
Als je een stuk beschaafder bent dan ik; Dan blijven bellen totdat je iemand met verstand te pakken krijgt.
1200 is toch gratis, dus gewoon blijven proberen.
Ik had een keer bliksem inslag in eén van mijn apparementen.
Alle UTP poorten waren stuk, maar de modem was nog online.
Die vrouw bleef maar zeuren dat de modem goed was... ik kreeg het niet uitgelegd..... dat de UTP poorten stuk waren, maar de modem dan wel blijft werken.
Toen (was al de 3e) nog maar eens opgehangen en weer gebeld.
Toen een kerel aan de lijn (de eerste 3 allemaal vrouw, unrelated, maar toch, of niet?) ... dus ik: Hehe eindelijk een kerel....
"Waarmee kan ik u helpen."
Ik hem bliksem inslag gehad en ik ..."u heeft een nieuwe modem nodig."
Die kerel heeft de afdeling in Sloterdijk eenzijdig geredt, want ik stond al op het punt om in de auto te stappen en daar alles door het raam te flikkeren.
De wereld wordt steeds vreemder, iedereen wordt dommer en dommer en daarbij ook nog eens steeds gevoeliger en gevoeliger.
Bel ze gewoon op en vraag doorverbonden te worden naar de special care afdeling.
Dat je dit moest doen indien het contact verbroken was.
Ik snap je frustratie compleet en klagen heeft zeker zin. Ziggo leest tegenwoordig mee.