Ramzzz in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2"Baseman77 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:47:
Waarom wordt de topic "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2" gesloten?
Daar was voornamelijk een voetbal inhoudelijke discussie bezig. Daarbij roept voetbal nu eenmaal emotie op, dat maakt de sport juist zo mooi. Dat niet iedereen het met elkaar eens was en dat er enkele verwijten over en weer gemaakt werden lijkt me niet meer dan normaal, dat gebeurt ook zo vaak in allerlei andere topics.
Voetbal = emotie en discussies met supporters van een andere club kunnen wel eens wat hoger oplopen. Als dat echter iedere keer wordt afgekapt op de huidige wijze dan kan de topic net zo goed gesloten blijven. Zonde, aangezien ik het juist een leuke discussie vond.
En daarbij moet ik zeggen dat de emoties in bijv. de F1 wedstrijd topics wel eens hoger oplopen en daar mag het wel. Wat ik overigens prima vind, aangezien het maar zelden echt uit de hand loopt en in die enkele gevallen wordt er ook gewoon ingegrepen.
PS: Betreffende een gedeelte van de inhoud van een eerdere Modbreak:
[...]
Wat is eigenlijk het nut van deze opmerking?
Ik mag hopen dat het niet de bedoeling is dat we het allemaal eens moeten worden.
Dit is een totaal zinloze, en - niet alleen maar potentieel - escalerende manier van <ik hoor niks>-roepend 'discussiëren'.
Been there, done that. Ik voorkom hiermee een shitload aan cirkelredenaties-plaatsende steeds bozere posters.
Uiteraard, 'dit is voetbal, stupid', maar dat doen we dan toch niet hier, en niet zo.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan