Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sport Feedback

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

Topicstarter
quote:
Baseman77 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:47:
Waarom wordt de topic "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2" gesloten?

Daar was voornamelijk een voetbal inhoudelijke discussie bezig. Daarbij roept voetbal nu eenmaal emotie op, dat maakt de sport juist zo mooi. Dat niet iedereen het met elkaar eens was en dat er enkele verwijten over en weer gemaakt werden lijkt me niet meer dan normaal, dat gebeurt ook zo vaak in allerlei andere topics.

Voetbal = emotie en discussies met supporters van een andere club kunnen wel eens wat hoger oplopen. Als dat echter iedere keer wordt afgekapt op de huidige wijze dan kan de topic net zo goed gesloten blijven. Zonde, aangezien ik het juist een leuke discussie vond.

En daarbij moet ik zeggen dat de emoties in bijv. de F1 wedstrijd topics wel eens hoger oplopen en daar mag het wel. Wat ik overigens prima vind, aangezien het maar zelden echt uit de hand loopt en in die enkele gevallen wordt er ook gewoon ingegrepen.

PS: Betreffende een gedeelte van de inhoud van een eerdere Modbreak:

[...]

Wat is eigenlijk het nut van deze opmerking?
Ik mag hopen dat het niet de bedoeling is dat we het allemaal eens moeten worden.
Ramzzz in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2"

Dit is een totaal zinloze, en - niet alleen maar potentieel - escalerende manier van <ik hoor niks>-roepend 'discussiëren'.

Been there, done that. Ik voorkom hiermee een shitload aan cirkelredenaties-plaatsende steeds bozere posters.

Uiteraard, 'dit is voetbal, stupid', maar dat doen we dan toch niet hier, en niet zo.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 20-04 12:59

Baseman77

We move

Er waren uiteindelijk vooral posts richting een bepaald lid die nogal moeite had met de voornamelijk inhoudelijke uitleg van de andere leden. Waarbij er nog zeker geen sprake was van escalatie en de meeste deelnemers inmiddels zelf al geconcludeerd hadden dat verder discussiëren zinloos was geworden.

Dus je ingrijpen vind ik voorbarig en het sluiten van de gehele topic nogal overdreven.
Als je zo "flauw' modereert, dan kun je aan de gang blijven. Of je krijgt een doodse topic, wat me ook niet wenselijk lijkt. Wat meer "speelruimte" zou dus prettig zijn, maar gezien je reactie gaat dat niet gebeuren.

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:16

Shabbaman

Got love?

Ik vind het jammer dat het topic dicht is, want er komt weer een interlandperiode over en dan wil ik lekker ongefundeerd over de bondscoach kunnen zeiken. Eh... ik bedoel, constructieve feedback leveren. Een niet-aflatende stroom van verbetersuggesties.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22-04 14:20
Inderdaad jammer dat het topic gesloten moet worden. Ik zou het trouwens wel fijn vinden als modbreaks in begrijpelijk Nederlands worden geplaatst, zonder dat ik een woordenboek erbij hoef te nemen. Heel fijn dat je over een uitgebreid vocabulaire beschikt, maar dat is niet voor iedereen weggelegd. Woorden als jeremiade maken een modbreak er i.m.o. niet duidelijker op.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Het sluiten kan je over discussiëren maar ik vind de discussie persoonlijk helemaal niet leuk. Het is keer op keer fanatiek inhalen als iemand wat over club IJ zegt, het wordt gewoon animatiegevogeltegedrag onderhand. Het gaat nergens heen, er is niets vernieuwend, geen nieuwe argumenten, gewoon zinloos. De enige lol die ik er uit kan halen is door mee te trollen, maar dat mag dan weer niet. :P
Daarbij zag ik eigenlijk wel een cyclus die steeds sterker werd, dat was ik ook aan het typen voordat het topic gesloten werd.

De vergelijking met de F1 topics vind ik een bijzondere, omdat die in mijn optiek juist net buiten de normale policy vallen. In mijn optiek mogen die wel wat harder gemodereerd worden. Ik dat dat slow chat ongewenst was? :?

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• D-e-n
  • Laatst online: 00:37
quote:
Baseman77 schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:31:
Er waren uiteindelijk vooral posts richting een bepaald lid die nogal moeite had met de voornamelijk inhoudelijke uitleg van de andere leden.
Echt kinderachtig om dat op mij te schuiven. Ik kan zo een paar posts noemen die je ook in de categorie troll richting Feyenoord zou kunnen scharen.

Ik ben echt niet de enige Feyenoorder die het is opgevallen dat een aantal lieden soms wel heel erg de neiging heeft heel erg te veralgemeniseren aangaande Feyenoord. Vaak is dat aangaande de supporters, nu wordt de club weer weggezet als het sukkeltje dat er maar een beetje bijhangt.

Anderen zeggen dat één keer en laten het dan lopen. Ik trek me dat inderdaad aan. Maar dat maakt nog niet dat het in mijn ogen een onnodige kwalificatie is die totaal onnodig is

D-e-n wijzigde deze reactie 06-11-2017 16:52 (3%)

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Topicstarter
quote:
D-e-n schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:51:
[...]

Echt kinderachtig om dat op mij te schuiven. Ik kan zo een paar posts noemen die je ook in de categorie troll richting Feyenoord zou kunnen scharen.

Ik ben echt niet de enige Feyenoorder die het is opgevallen dat een aantal lieden soms wel heel erg de neiging heeft heel erg te veralgemeniseren aangaande Feyenoord. Vaak is dat aangaande de supporters, nu wordt de club weer weggezet als het sukkeltje dat er maar een beetje bijhangt.

Anderen zeggen dat één keer en laten het dan lopen. Ik trek me dat inderdaad aan. Maar dat maakt nog niet dat het in mijn ogen een onnodige kwalificatie is.
Het is bepaald niet de bedoeling om dat gezeik <emphasis mine> hier nog maar eens in een ander topic voort te zetten.

Waar jij met de roze bril naar één club kijkt, doen anderen het wel even zonder, en lezen jouw reacties dan met een behoorlijke zak zout bij de hand.

Je overdrijft schromelijk de 'kwade ondertoon' die je meent te bespeuren, als je die roze bril afzet, zie je die over het algemeen niet.

Steken onder water over en weer gebeuren constant, en zijn zelfs bijna wenselijk in zo'n topic, maar echte obvious trolls en flames worden altijd aangepakt.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Hippocampus
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06:56
In het F1 topic is wat geknipt en ik gok dat het om mijn woordkeuze ging.
Ik ben van mening dat het woord hypocriet daar de lading wel dekte eigenlijk. Het is toch een normale omschrijving van het gedrag van A zeggen en B doen? Ik had zo geen ander woord in mijn vocabulaire om het anders te omschrijven. Waarom dit dan als denigrerend zien, was het de connotatie waar het mis ging?

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Formerly known as naitsoezn

Topicstarter
Er is daar heel wat meer geknipt en getrashed dan enkel jouw post. Het was een algemene opmerking die op de gehele discussie sloeg, niet op één enkel woordje.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23:47

Fiber

Beaches are for storming.

wie heeft het voetbal topic dichtgegooid...? O-)

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2

AGee wijzigde deze reactie 13-11-2017 22:13 (49%)
Reden: Voor iemand die het regelmatig over taalgebruik heeft, is dit niet echt gepaste taal. Met of zonder schijnheilig smiley

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Ik heb @PWM al een DM gestuurd. Verkeerde knopje gok ik. :+

Gonadan wijzigde deze reactie 13-11-2017 21:39 (4%)

Canon 70D ~ 10-18 IS STM ~ 18-135 IS STM ~ 24 f/2.8 STM ~ 50 f/1.8 STM ~ 430EX II

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23:47

Fiber

Beaches are for storming.

En weer open. Dank!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• D-e-n
Weer een verkeerd knopje bij het voetbaltopic?

• Han
  • Registratie: juli 2001
  • Niet online
Wederom een verkeerd knopje ingedrukt? Voetbaltopic is dicht maar ik zie 1-2-3 geen aanleiding...foutje?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Geen aanleiding? Als zelfs Bilal gaat scoren... :D

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 22-04 14:20
Is het al tijd voor deel 3? :+

• AGee
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Topicstarter
Ik gok een verkeerd knopje of een gefrustreerde Sparta-fan, en allebei is ook niet uit te sluiten :+ . Hij is in ieder geval weer open, daar ik geen aanleiding voor een slotje kon terugvinden :)

AGee wijzigde deze reactie 17-12-2017 14:51 (15%)

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-04 09:18

8GUS

Papa & Gamer

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar kan het American football / NFL topic niet van naam veranderd worden? ([American Football] NFL Seizoen 2015/2016)

Er staat nog Seizoen 2015/2016. Wellicht handig om er NFL Topic van te maken oid. Net als het NBA topic.

Papa Probeert Gaming

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
8GUS schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:27:
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar kan het American football / NFL topic niet van naam veranderd worden? ([American Football] NFL Seizoen 2015/2016)

Er staat nog Seizoen 2015/2016. Wellicht handig om er NFL Topic van te maken oid. Net als het NBA topic.
Ik heb het seizoen gedeelte maar verwijderd want elk seizoen een nieuw topic zie ik niet gebeuren. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• 8GUS
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-04 09:18

8GUS

Papa & Gamer

quote:
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:42:
[...]

Ik heb het seizoen gedeelte maar verwijderd want elk seizoen een nieuw topic zie ik niet gebeuren. :)
Ik dank u hartelijk :)

Papa Probeert Gaming

• D-e-n
Ik vind deze openbare terechtwijzing echt over the top en totaal overbodig.
Ramzzz in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2"

Mag je iemand niet meer wijzen op het feit dat je vindt dat hij of zij zeikt? Het is ook een glijdende schaal waarop je je als moderators begeeft. Want nu komen jullie waarschijnlijk met een weerwoord als "respecteer elkaars mening" maar wat als iemand straks beweert dat Messi of Ronaldo er geen reet van kunnen? Dan moet je dat als deelnemer aan de discussie ook maar laten lopen?

• D-e-n
Ik begrijp het beleid van tweakers in het voetbaltopic echt niet meer. Aan de ene kant zie ik dat er vaak snel wordt ingegrepen om mogelijke brandjes al gelijk te doven, wat ik gezien eerdere escalaties wel kan begrijpen.

Maar een openlijke uitnodiging tot escalatie blijft gewoon staan:
Han in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 2"

Zien jullie dit werkelijk als een 'normaal' discussiepunt? Dan vraag ik me af met welke (subjectieve?) blik ook de leiding hier naar de Feyenoord enclave op tweakers kijkt.

Ik heb genoeg ervaring met diverse voetbalforums op het web en weet dat supporters zaken heel gekleurd kunnen bekijken. Ik heb gezien wat er op Feyenoord forums toegaat maar weet ook wel wat er zoal gezegd wordt op forums van Ajax.

De meeste vaste Feyenoorders op tweakers uiten zich echter heel redelijk in mijn ogen en zijn vooral kritisch op hun eigen club, net als de meeste andere tweakers. Het is echt ongepast om daar een discussiepunt van te maken want dan wordt het een wedstrijdje "ver pissen" : welke supporters zijn het meest kinderachtig.

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:28

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

quote:
DaniëlWW2 schreef op zondag 18 februari 2018 @ 18:58:
[...]

Dat met die namen doen we dus niet zomaar meer. Niet nadat ik het niet deed maar wel de klachten kreeg dat het spoilers waren. ;)
Ja, we hadden het over zuurpruimen, dus dat past daar dan mooi bij.

Nou, ik ben wel benieuwd naar de flipflop morgen. Misschien valt het mee en kan Daniel eruit drinken. Of die grap maken. Of is het weer een webding, net als vorig jaar? Saai..

Vrijheid van meningsuiting weerhoudt je er toch niet van iets aardigs te zeggen?

• UltraSub
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 21:36
Nee jongens, niks zuurpruimen, dat is gewoon common sense. :)
Dus als ik een race noodgedwongen opneem mag ik heel tweakers niet meer checken tussendoor, omdat er mogelijk in active topics/post history ineens een titel verschijnt dat Max heeft gewonnen?

Niks zuurpruimen, gewoon niet doen. :)

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 21-04 19:27

Bosmonster

*zucht*

quote:
UltraSub schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:01:
Nee jongens, niks zuurpruimen, dat is gewoon common sense. :)
Dus als ik een race noodgedwongen opneem mag ik heel tweakers niet meer checken tussendoor, omdat er mogelijk in active topics/post history ineens een titel verschijnt dat Max heeft gewonnen?

Niks zuurpruimen, gewoon niet doen. :)
Idd, dan maar even geen T.NET, net als alle andere media. Het is je eigen keus of je dat risico wilt lopen.

Dan kunnen de overige 99% die wel de wedstrijd kijken gewoon genieten en zich uiten ipv rekening moeten houden met de uitzonderingen. De wedstrijd is geweest, het nieuws is geschied.

Bosmonster wijzigde deze reactie 18-02-2018 22:18 (3%)

Error failed

• UltraSub
Goh, alsof je de wedstrijd niet kunt kijken zonder !MAX!!1!! in de topic titel te zetten zodat die plain visible is. Nee, dan kun je inderdaad niet meer genieten en je uiten. Wie is hier nou de zuurpruim.

Het is niet alsof ik doelbewust in het topic ga meelezen, dat is dom en natuurlijk doe ik dat niet. Daarnaast, ik kijk alles live, echt bijna altijd, komt hoogstzelden voor dat ik niet kan kijken meteen. Dan nog kijk ik meestal wel de zelfde avond.
Tuurlijk mijdt ik media, maar van Tweakers verwacht ik wel iets meer. Zeker niet zo'n instelling.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

quote:
UltraSub schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:22:
Goh, alsof je de wedstrijd niet kunt kijken zonder !MAX!!1!! in de topic titel te zetten zodat die plain visible is. Nee, dan kun je inderdaad niet meer genieten en je uiten. Wie is hier nou de zuurpruim.

Het is niet alsof ik doelbewust in het topic ga meelezen, dat is dom en natuurlijk doe ik dat niet. Daarnaast, ik kijk alles live, echt bijna altijd, komt hoogstzelden voor dat ik niet kan kijken meteen. Dan nog kijk ik meestal wel de zelfde avond.
Tuurlijk mijdt ik media, maar van Tweakers verwacht ik wel iets meer. Zeker niet zo'n instelling.
Gezien je expert bent op het gebied van spoilers, wat zeggen de regels over hoeveel uur/dagen nadat iets een feit is geworden dat het geen spoiler meer is en informatie gewoon openbaar beschikbaar mag zijn? En bijvoorbeeld gebruikt mag worden in uitingen van emotie of waardering?

Dan kunnen we daar rekening mee houden en allemaal even netjes wachten tot de zuurpruimen UltraSub's van deze wereld hun goedkeuring hebben gegeven.

Bosmonster wijzigde deze reactie 18-02-2018 22:33 (11%)

Error failed

• UltraSub
quote:
Bosmonster schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:31:
[...]

Gezien je expert bent op het gebied van spoilers, wat zeggen de regels over hoeveel uur/dagen nadat iets een feit is geworden dat het geen spoiler meer is en informatie gewoon openbaar beschikbaar mag zijn? En bijvoorbeeld gebruikt mag worden in uitingen van emotie of waardering?
Touché. :)
Heb het overigens niet over topic inhoud, heb het over titels. Of passen we in alle tvshows hier op tweakers ook de titel iedere keer zodanig aan dat die weerspiegelt wat er gebeurt is in de afleveringen.
quote:
Dan kunnen we daar rekening mee houden en allemaal even netjes wachten tot de zuurpruimen UltraSub's Bosmonster's van deze wereld hun goedkeuring hebben gegeven minder op de pik getrapt zijn bij een normale opmerking.
Dit is dus zuurpruimen. Sorry hoor. Ik heb er bijna niet eens last van, want ik kijk alles live, maar ik weet dat het gewoon irritant is als je een keer niet kunt kijken, en dus geef ik het aan. Nogmaals, ik heb het niet over topic inhoud, ik heb het over een bloody topic titel. Als je dat zuurpruimen vind, soit.

Reminds me waarom ik vorig jaar de laatste races niet meer in de racetopics ben geweest, toxic sfeertje na jaren goeie sfeer. En daar was ik niet de enige in. Maar goed, allemaal zuurpruimen volgens jou.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Voor de gezelligheid en de leukigheid kan ik je het F1 subreddit van harte aanraden! Daar ben ik ook een stuk meer te vinden. Pas wel op voor spoilers ;)

Error failed

• UltraSub
quote:
Bosmonster schreef op zondag 18 februari 2018 @ 23:12:
Voor de gezelligheid en de leukigheid kan ik je het F1 subreddit van harte aanraden! Daar ben ik ook een stuk meer te vinden. Pas wel op voor spoilers ;)
Ok, die lees ik ook regelmatig (en die mijdt ik als de pest als ik al een keer niet kan kijken, haha) :)
Even goeie vrienden :(:)

• mphilipp
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19-04 23:59
quote:
UltraSub schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:22:
Hoezo verwacht je van Tweakers iets meer? Ik kijk ook alles live, maar heel soms lukt het gewoon niet. Het is dan heel simpel: blijf gewoon van internet. Ga niet anderen verantwoordelijk maken voor het feit dat jij niets wilt weten. Je kunt al de mist in gaan als je de TV aan zet, en je nét toevallig in een nieuwsuitzendig valt ofzo. Ik zag de uitslag een keer toen ik de race wilde downloaden ergens. Had iemand in de comments wat gezet. Dan kun je daar wel op los gaan, maar het blijft een kwestie van 'jammer, joh'. Het kwaad is al geschied en weer een leerpuntje voor volgende keer. Het is je eigen verantwoordelijkheid.

Поехали! - Mijn Spacenerd Tweakblog

• Melantrix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19-04 08:28
quote:
mphilipp schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:17:
[...]

Hoezo verwacht je van Tweakers iets meer? Ik kijk ook alles live, maar heel soms lukt het gewoon niet. Het is dan heel simpel: blijf gewoon van internet. Ga niet anderen verantwoordelijk maken voor het feit dat jij niets wilt weten. Je kunt al de mist in gaan als je de TV aan zet, en je nét toevallig in een nieuwsuitzendig valt ofzo. Ik zag de uitslag een keer toen ik de race wilde downloaden ergens. Had iemand in de comments wat gezet. Dan kun je daar wel op los gaan, maar het blijft een kwestie van 'jammer, joh'. Het kwaad is al geschied en weer een leerpuntje voor volgende keer. Het is je eigen verantwoordelijkheid.
Je verwacht van Tweakers meer omdat het een tech site is en geen F1 news site. Dus als je een race mist en je kijkt op de voorpagina van tweakers of er nog ander interessant nieuws is (bijv om de tijd safe door te brengen in trein naar huis) wil je niet dat in de tracker rechts een actieve topic langs komt met OMG MAX HEEFT GEWONNEN WAUW WTF.

Naast het feit dat het ook gewoon onprofessioneel en kinderachtig eruit ziet, kan je best op zekere hoogte rekening houden met de medetweakers. Wat verlies jij er aan dat een topicTITLE alleen weergeeft dat het race X in plaats Y is? helemaal niks.
Dus dan lees ik bovenstaande alsof men express spoilers in de titel wil zetten, alleen om mensen te kunnen fucken, en dat vind ik wel beetje erg ver gaan. |:(

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• GH45T
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-04 06:31
Als ik een race terugkijk (en dat gebeurde afgelopen jaar meer dan dat ik live keek) durf ik ook al geen website meer te bekijken door de verschillende berichten overal. Een neutrale topictitel voor de races nadat de race is gereden vind ik zeker een goed idee. Wat voegt het toe om inhoudelijke resultaten in de titel te zetten?

• mphilipp
quote:
Melantrix schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:32:
[...]
Je verwacht van Tweakers meer omdat het een tech site is en geen F1 news site. Dus als je een race mist en je kijkt op de voorpagina van tweakers of er nog ander interessant nieuws is (bijv om de tijd save door te brengen in trein naar huis) wil je niet dat in de tracker rechts een actieve topic langs komt met OMG MAX HEEFT GEWONNEN WAUW WTF.
Het zijn allemaal mensen. Ik vind het ook geen gezicht, maar je kunt de mensheid nu eenmaal niet besturen met een regeltje. Anders hadden we geen politie meer nodig. Dus het simpelste is gewoon van internet weg te blijven toch? Een perfecte wereld bestaat niet, dus ipv je eraan te ergeren, moet je het gewoon vermeiden. Ik verwacht niet dat de wereld zich aan mij aanpast...

• Melantrix
quote:
mphilipp schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:39:
[...]

Het zijn allemaal mensen. Ik vind het ook geen gezicht, maar je kunt de mensheid nu eenmaal niet besturen met een regeltje. Anders hadden we geen politie meer nodig. Dus het simpelste is gewoon van internet weg te blijven toch? Een perfecte wereld bestaat niet, dus ipv je eraan te ergeren, moet je het gewoon vermeiden. Ik verwacht niet dat de wereld zich aan mij aanpast...
lekker selectief reageren weer :) Mijn tweede alinea vind ik een stuk belangrijker. Je verliest er niks mee om het niet in de title neer te zetten, sterker nog je hebt er meer werk aan aangezien je het moet aanpassen na de race.

Wanneer je dat doet terwijl er is aangegeven dat er mensen zijn die dat liever niet hebben, dan ben je gewoon bezig om een pain in the ass te zijn, gewoon, omdat het kan. En daar heb ik een foei hekel aan. Beetje respect voor je medemens mag wel :)

also, ik ben er klaar mee, ik ga weer terug lurken ;w

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dan ga ik nog maar een keertje de boel uitleggen. :)

Er zijn zo af en toe topictitels veranderd. Ik heb die van Brazilië destijds gedaan als uitzondering omdat die race gewoon legendarisch was. Verder was ik niet van plan het elke keer te gaan doen als Max wint, verre van. Betekent niet dat ik de enige ben met de rechten om topictitels aan te passen. Het werd een probleem toen het ging gebeuren bij elke overwinning. Nu kan ik verklappen dat het dus ook geen van de mods van het sport subforum was die de titel aanpaste. Nee, dat was @RoD. ;)

De reden waarom ik het niet deed, en ook niet snel zal doen is juist spoilers. Het gaat dus ook niet zomaar meer gebeuren als Max zijn auto eens niet kapot gaat en hij wint. Sterker nog, ik ga het dus gewoon forceren als iemand anders het zo nodig aan gaat passen. Het is een heel kleine moeite om te voorkomen dat mensen de uitslag per ongeluk zien. Open je zelf het topic, tja dan kan ik niks voor je betekenen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• AGee
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Topicstarter
^^ Toegevoegd daaraan begrijp ik ook niet zo goed waarom dit weer opeens uit de sloot getrokken wordt, want intern is deze discussie al lang en breed gevoerd en uitgesproken. Het topic van Mexico was daar ook een voorbeeld van ;)

• alesandro_46
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22-04 15:43
De externe tweakers hebben er, neem ik aan, geen weet van wat er allemaal intern besproken wordt :).

Om verdere discussie te voorkomen laat ik mijn redenen over al dan niet een spoiler in de topictitel beter achterwege.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20:12
quote:
DaniëlWW2 schreef op maandag 19 februari 2018 @ 09:11:
Dan ga ik nog maar een keertje de boel uitleggen. :)

Er zijn zo af en toe topictitels veranderd. Ik heb die van Brazilië destijds gedaan als uitzondering omdat die race gewoon legendarisch was. Verder was ik niet van plan het elke keer te gaan doen als Max wint, verre van. Betekent niet dat ik de enige ben met de rechten om topictitels aan te passen. Het werd een probleem toen het ging gebeuren bij elke overwinning. Nu kan ik verklappen dat het dus ook geen van de mods van het sport subforum was die de titel aanpaste. Nee, dat was @RoD. ;)

De reden waarom ik het niet deed, en ook niet snel zal doen is juist spoilers. Het gaat dus ook niet zomaar meer gebeuren als Max zijn auto eens niet kapot gaat en hij wint. Sterker nog, ik ga het dus gewoon forceren als iemand anders het zo nodig aan gaat passen. Het is een heel kleine moeite om te voorkomen dat mensen de uitslag per ongeluk zien. Open je zelf het topic, tja dan kan ik niks voor je betekenen. :)
Is het een idee om niet de uitslag, maar "Wat een legendarische race!!!111one! :+!" in de titel te zetten? Dan natuurlijk alleen als Max wint, maar bij werkelijk spectaculaire races. Of er nu een Merc, Ferrari, RB of voor mijn part Sauber wint.

LinkedIn
BlackIntel

• mphilipp
quote:
Melantrix schreef op maandag 19 februari 2018 @ 08:50:
[...]
Wanneer je dat doet terwijl er is aangegeven dat er mensen zijn die dat liever niet hebben, dan ben je gewoon bezig om een pain in the ass te zijn, gewoon, omdat het kan. En daar heb ik een foei hekel aan. Beetje respect voor je medemens mag wel :)
Helemaal mee eens, maar daar schiet je geen reet mee op. Er is altijd iemand die het doet. Dus blijf gewoon van internet. Dat is toch het makkelijkste? Of wil je graag moeilijk doen en klagen?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
EvilWhiteDragon schreef op maandag 19 februari 2018 @ 11:08:
[...]

Is het een idee om niet de uitslag, maar "Wat een legendarische race!!!111one! :+!" in de titel te zetten? Dan natuurlijk alleen als Max wint, maar bij werkelijk spectaculaire races. Of er nu een Merc, Ferrari, RB of voor mijn part Sauber wint.
Spectaculaire races onthou je wel. ;)
Verder kan je het werkelijk niet goed doen met dit soort zaken. Wel titel aanpassen, niet aanpassen, wanneer gaan de racetopics open, wanneer dicht etc. Bedenk het en mensen waren het er niet mee eens. Dan moet je op een gegeven moment gewoon zelf een afweging maken en deze uitvoeren. :)

• Señor Sjon
  • Laatst online: 23:23

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Je kan het nooit goed doen. ;) We deden het bij het TF van toen het WK ook geregeld met de topictitels, juist omdat het zich live ontvouwde. Nu ben ik zelf ook spoilerongevoelig, dus ik vind nogal snel dat er in dat geval om niets gezeurd wordt. Het is ook wel apart dat iemand op internet zit en spoilers wil vermijden. Dat is nagenoeg onmogelijk.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Melantrix
Omdat we hier wel in de juiste topic zitten en de discussie nog wel verder gaat wil ik mijn 2 cents nog even verder uitwerken:

Allereerst, ik heb geen kritiek op het überhaupt gewijzigde topics, het gaat me om redenatie van:" ja dan moet je maar gewoon offline blijven en verder doen we lekker wat we willen." Meer de houding en sfeer van de mensen in de topic..

Daar kan ik slecht tegen, ten eerste is het in mijn geval prima om te doen om online te blijven zonder spoilers te zien (selectief internetten, maar goed dat vind ik nog een discutabel punt).
Tweede punt, waar ik wat slechter tegen kan: je gaat doelbewust topics veranderen terwijl het niet nodig is. Het is gewoon een beetje minder moeite doen om meer mensen tevreden te houden. Waarom gaan we dan een discussie houden over t feit dat dat anders kan?

Nogmaals, Het is niet dat je méér moeite moet doen om ze tevreden te houden maar minder. Dan snap ik gewoon echt niet wat de argumentatie is hier.

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Ik ben toen blijkbaar wat begonnen met het WK :+

Maar de enkeling die het niet leuk vind moet hier de norm zijn?

Ik zou dan een 1!!!!!!! Niets te zien hier +++++++ in de titel zetten. Maar dat zal ook wel weer niet goed zijn.

gambieter wijzigde deze reactie 19-02-2018 22:13 (33%)

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Hippocampus
quote:
gambieter schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:10:
Maar de enkeling die het niet leuk vind moet hier de norm zijn?
Kijk dat is helemaal niet aan de orde, en het is jammer dat er zo over gedacht wordt.

Als iemand netjes vraagt of er rekening mee gehouden kan worden ivm spoilers dan kan daar eventueel toch rekening mee gehouden worden?
Nee het moet niet, maar het spoileren voegt ook niet heel veel toe dus waarom niet?

Maar nu is iets willen waar de rest waarschijnlijk nog niet eens bij stil gestaan heeft meteen zeiken/zeuren/klagen en owee als wij ons weer eens moeten schikken naar de minderheid :N

Edit: Disclaimer, ik ben overigens tevreden over de manier van aanpak van de moderators in het F1 topic :)

Hippocampus wijzigde deze reactie 19-02-2018 22:24 (8%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Tja, het is als degene die wil dat de hele kantine (kroeg, restaurant etc) stil is omdat hij voor het eten wil bidden.

gambieter wijzigde deze reactie 19-02-2018 22:25 (11%)

• Hippocampus
Nee, dat is het niet. Er hoeft maar 1 moderator even de impuls te vermijden om aan de knopjes te zitten ;)

• Señor Sjon
  • Laatst online: 23:23

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

'Rekening houden met' komt in dit geval dus neer op helemaal niks meer met de titel doen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Sie sollen kein Spass haben!

• Hippocampus
@Señor Sjon Ja, klopt. Dan rest de vraag, was dat zo'n enorme toevoeging, of aderlating om het niet te doen?

• Hippocampus
quote:
Nee, nu ben jij gewoon kinderachtig aan het doen omdat jij je zin niet krijgt. Je kan in dat topic helemaal los gaan toch?

oops, dubbel :>

Hippocampus wijzigde deze reactie 19-02-2018 22:29 (6%)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Je hebt het over een topic waar 99.99% van de posts bagger en totaal zinloos is. En je argument over de minderheid kan ook worden omgedraaid. Is het zo'n ramp als het wel gebeurt?

Toch doe je alsof het erg belangrijk is en een vreselijk ongemak.

• Hippocampus
Nee hoor, dat maak jij er van. Al hadden de moderatoren gezegd dat ze het niet gingen aanpassen, ook goede vrienden. Ik uit mijn ergernis over de tendens die er lijkt te heersen dat als men iets wil laten aanpassen het vaak als klagen gezien wordt.

Daarbij komt jouw opmerking waaruit ik opmaak dat iets niet doen om iemand tegemoet te komen blijkbaar een stap teveel is. Dat is een niet erg klantvriendelijke houding op een forum. That's all.

• toolkist
  • Laatst online: 22:57
quote:
Hippocampus schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:37:
Nee hoor, dat maak jij er van. Al hadden de moderatoren gezegd dat ze het niet gingen aanpassen, ook goede vrienden. Ik uit mijn ergernis over de tendens die er lijkt te heersen dat als men iets wil laten aanpassen het vaak als klagen gezien wordt.

Daarbij komt jouw opmerking waaruit ik opmaak dat iets niet doen om iemand tegemoet te komen blijkbaar een stap teveel is. Dat is een niet erg klantvriendelijke houding op een forum. That's all.
Hoezo moet een normale gebruiker klantvriendelijk handelen dan op een forum?

• Hippocampus
@toolkist Gambieter geeft aan dat het niet zou hoeven omdat er te weinig mensen bij gebaat zijn ten opzichte van de mensen die er door benadeeld worden. Maar het zijn de moderators die uiteindelijk beslissen of ze zo'n aanpassing willen uitvoeren of niet. En dat noem ik dan voor het gemak maar even de klantvriendelijke houding.

• toolkist
  • Laatst online: 22:57
Dan nog, zijn naam is niet rood gekleurd dus heeft niks te maken met moderator beleid maar is een eigen mening.

• Hippocampus
quote:
toolkist schreef op maandag 19 februari 2018 @ 22:57:
Dan nog, zijn naam is niet rood gekleurd dus heeft niks te maken met moderator beleid maar is een eigen mening.
Ja, dat begrijp ik. Mag ik het nog steeds een niet klantvriendelijke houding noemen toch?
Misschien had 'niet constructief' of 'niet welwillend' ook gekund maar die uitdrukkingen reflecteren dan weer slecht naar de moderators. Genoeg semantiek zo?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
Ik vroeg mij af op basis van welke criteria mijn post als troll werd bestempeld. Niet alles wat iets over een club zegt is automatisch een troll. Daarnaast leek mijn discussiepartner @St@m ook niet echt getrolld, die gaf m'n post zelfs henkjes. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02:44

St@m

@ Your Service

quote:
Gonadan schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:35:
Ik vroeg mij af op basis van welke criteria mijn post als troll werd bestempeld. Niet alles wat iets over een club zegt is automatisch een troll. Daarnaast leek mijn discussiepartner @St@m ook niet echt getrolld, die gaf m'n post zelfs henkjes. :)
Vond het ook wel meevallen

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Topicstarter
@Gonadan @St@m Als jullie het overzicht hadden gehad, in de sfeer van hetgeen in de afgelopen uren weg gemodereerd moest worden... ;)

Een paar aanwezigen lijkt een bijzondere behoefte te hebben om flink te trollen, vandaag (i.v.m. wedstrijden van vandaag en gisteren).

En aangezien je dan blijft zitten met een grijs gebied, is elke troll er één teveel.

Op andere dagen was het blijven staan. Het lijkt wel arbitrage. ;)

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
quote:
Gonadan schreef op zondag 11 maart 2018 @ 13:35:
Ik zal dan wel de troll zijn die Ramzzz bedoeld, misschien dat jouw bericht daarom werd aangepast/verwijdert.
Mijn oprechte excuses daarvoor. O-)
De moderatie is mij iets té eenzijdig in het topic zodra het PSV betreft, maar gelukkig mag je er wél kritiek leveren op b.v. Ajax en/of Feyenoord en/of blijven vergelijkbare posts met betrekking tot andere clubs opmerkelijk (langer) staan dan wanneer het PSV betreft.
Ik zal me in het vervolg dan ook maar proberen in te houden als het PSV betreft, aangezien dat klaarblijkelijk erg gevoelig ligt en ondanks dat het een heel erg nare vorm van censuur is.

Al mot ik krupe, op blote voeten goan ... Ik wil nog één keer Sint Steven heuren sloan.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Topicstarter
quote:
OPSLAGHOND schreef op zondag 11 maart 2018 @ 14:39:
[...]

Ik zal dan wel de troll zijn die Ramzzz bedoeld, misschien dat jouw bericht daarom werd aangepast/verwijdert.
Mijn oprechte excuses daarvoor. O-)
De moderatie is mij iets té eenzijdig in het topic zodra het PSV betreft, maar gelukkig mag je er wél kritiek leveren op b.v. Ajax en/of Feyenoord en/of blijven vergelijkbare posts met betrekking tot andere clubs opmerkelijk (langer) staan dan wanneer het PSV betreft.
Ik zal me in het vervolg dan ook maar proberen in te houden als het PSV betreft, aangezien dat klaarblijkelijk erg gevoelig ligt en ondanks dat het een heel erg nare vorm van censuur is.
Het is op geen enkele manier censuur. En dit is geen plek om louter de moderatie die jouzelf betreft te bespreken.

Dat gezegd hebbende ik zal er inhoudelijk op ingaan.

Iedereen kan inhoudelijk op allerlei manieren reageren, en dat blijft allemaal staan.

Jouw 'bijdragen' bestaan uit totaal niet-onderbouwde mantra's, one-liners en trolls, flames en hebben geen enkele inhoudelijke waarde.

Dezelfde niet-inhoudelijke ongein steeds herhalen maakt het nog irritanter voor iedereen in het topic.

De regels gaan voor iedereen op, en dus onverkort ook voor jou.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
*knip* Dit zijn nou precies het soort uitspraken waar je eerder de pm voor hebt gekregen. Hou daar mee op.
ik zal me voortaan inhouden zodra het PSV betreft.

AGee wijzigde deze reactie 11-03-2018 14:57 (52%)

Al mot ik krupe, op blote voeten goan ... Ik wil nog één keer Sint Steven heuren sloan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
@Ramzzz
Dat verklaart dan wellicht het gevoel van totale willekeur wat ik, en naar wat ik lees ook anderen, denk te ervaren. De ene keer wordt heel veel toegelaten en doe je er soms zelfs aan mee, de andere keer lijkt er ongenuanceerd gesnoeid te worden zonder dat er een aanleiding lijkt te zijn.

Nu kan ik goed begrijpen dat als je een hoop gedoe hebt moeten wegsnoeien je nog in die modus blijft zitten, maar in mijn ogen zou de beoordeling van posts individueel moeten zijn en niet geleid door een sfeer of wat anderen al hebben gedaan. Je geeft namelijk zelf al aan dat wij het overzicht niet hebben over wat er allemaal gebeurd is, dus dan komt het modereren door dat gevoel van willekeur niet meer objectief over.

Zo heb ik gisteren lekker een biertje gedronken in plaats van op GoT te zitten rellen. Vervolgens ga ik nu met @St@m zitten discussiëren, iemand waarvan ik weet dat je eerlijk en stevig tegen hem kunt zijn en altijd een onderbouwd antwoord kunt verwachten, en vervolgens wordt je direct geknipt. Dan bekruipt mij ook het gevoel dat we een onderwerp tegen zijn gekomen waar men gewoon niet graag mee geconfronteerd wordt. In die zin kan ik de ietwat weinig subtiel geformuleerde opmerking van @OPSLAGHOND ook wel begrijpen. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AGee
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Topicstarter
@Gonadan Het is helaas niet te doen (en ik ben het ergens ook niet met je eens) om elke post individueel te bekijken. Elke post heeft een context, en die is hoe dan ook van invloed op de moderatie. Dat gezegd hebbende, context kan nogal eens door verschillende personen anders opgevat worden. Dus laten we van één enkele moderatie ajb geen halszaak maken, het blijft immers mensenwerk :)

Bovendien moet je niet vergeten dat je hier op een openbaar forum zit, waar een discussie tussen twee users niet zelden niet beperkt blijft tot die twee users. Daarmee bedoel ik te zeggen, dat als jij en St@m elkaar een beetje 'vriendschappelijk aan het trollen zijn' (om het zo maar even uit te drukken), dat hier binnen de kortste keren door een derde persoon niet-vriendschappelijk op gereageerd zou kunnen worden. En als er dan al een sfeer / context heerst waarin die kans groter geacht wordt door de moderator-van-dienst, dan is het niet helemaal onbegrijpelijk dat er af en toe een post wordt weggeknipt die anders overkwam dan misschien bedoelt was. Wederom: Het blijft mensenwerk en laten we van één modactie geen halszaak maken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
AGee schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:33:
@Gonadan Het is helaas niet te doen (en ik ben het ergens ook niet met je eens) om elke post individueel te bekijken. Elke post heeft een context, en die is hoe dan ook van invloed op de moderatie. Dat gezegd hebbende, context kan nogal eens door verschillende personen anders opgevat worden. Dus laten we van één enkele moderatie ajb geen halszaak maken, het blijft immers mensenwerk :)
Als het om een enkele moderatie ging dan had ik hier uiteraard niet zo uitgebreid gereageerd. Het is iets wat al veel langer speelt en hier ook al vaker is aangekaart maar niet erkend, daarom wil ik het op vriendelijke wijze bespreekbaar maken.

Laat ik het anders omschrijven, want elke post individueel beoordelen zoals jij beschrijft is niet waar ik op doelde. Het gaat mij er om dat een post of serie van posts in een bepaalde context niet heel anders beoordeeld zou moeten worden omdat toevallig een serie van andere posts over de schreef is gegaan.

In het voetbaltopic leeft bij tijd en wijlen het gevoel dat het niet objectief gebeurt. Daarom ben ik blij met de opmerking van @Ramzzz over de drukte bij de modjes van gisteren en vandaag, want dat geeft inzicht in waarom de lat nu ineens heel erg anders ligt dan op andere momenten. Maar los van dat inzicht ben ik wel van mening dat die lat niet zoveel zou moeten kunnen variëren.
quote:
Bovendien moet je niet vergeten dat je hier op een openbaar forum zit, waar een discussie tussen twee users niet zelden niet beperkt blijft tot die twee users. Daarmee bedoel ik te zeggen, dat als jij en St@m elkaar een beetje 'vriendschappelijk aan het trollen zijn' (om het zo maar even uit te drukken), dat hier binnen de kortste keren door een derde persoon niet-vriendschappelijk op gereageerd zou kunnen worden. En als er dan al een sfeer / context heerst waarin die kans groter geacht wordt door de moderator-van-dienst, dan is het niet helemaal onbegrijpelijk dat er af en toe een post wordt weggeknipt die anders overkwam dan misschien bedoelt was. Wederom: Het blijft mensenwerk en laten we van één modactie geen halszaak maken.
Ik kan mij helemaal voorstellen dat je ook vriendschappelijk trollen zou willen voorkomen, maar dat moet dan wel altijd zo zijn en niet toevallig even omdat een gevoelige uitslag is geweest. Want wat @Ramzzz en ik beiden erkennen is dat users niet zelf altijd op de hoogte kunnen zijn van hoe de modjes de context ervaren. Om in het voorbeeld te blijven: de situatie is nu dat vriendschappelijk trollen de ene keer gewoon mag en modjes zelfs mee doen, terwijl het een andere keer zonder toelichting geknipt wordt. Dat is een situatie die in mijn ogen niet goed is, vandaar mijn feedback.

Wederom: dit gaat niet puur over deze modactie, door deze actie heb ik besloten de feedback die ik al heel veel langer heb te uiten.

Overigens was mijn opmerking zelfs niet eens als vriendschappelijk trollen bedoeld, maar gewoon een serieuze constatering. Maar dat terzijde, dat doet er verder niet meer toe. :)

• AGee
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Topicstarter
quote:
Gonadan schreef op zondag 11 maart 2018 @ 15:52:
[...]
Ik kan mij helemaal voorstellen dat je ook vriendschappelijk trollen zou willen voorkomen, maar dat moet dan wel altijd zo zijn en niet toevallig even omdat een gevoelige uitslag is geweest. Want wat @Ramzzz en ik beiden erkennen is dat users niet zelf altijd op de hoogte kunnen zijn van hoe de modjes de context ervaren. Om in het voorbeeld te blijven: de situatie is nu dat vriendschappelijk trollen de ene keer gewoon mag en modjes zelfs mee doen, terwijl het een andere keer zonder toelichting geknipt wordt. Dat is een situatie die in mijn ogen niet goed is, vandaar mijn feedback.
Ik denk dat ik je in dat geval toch zal moeten teleurstellen: Volledig 100% consequent is imho een illusie en voor ons modjes zelfs ongewenst (het moet wel leuk blijven; voor ons is het ook 'maar' hobby). Als het even kan, willen we het gewoon gezellig houden. Daar kan best af en toe een steekje onder water bij horen. Helaas loopt het (vooral in het voetbal-topic, moet ik daarbij opmerken; veel andere topics hebben die neiging een stuk minder) ook regelmatig uit de hand, waardoor er weer (even) strenger opgetreden wordt. Dit kan er idd toe leiden dat er soms opmerkingen getolereerd worden, terwijl op eenzelfde soort opmerking op andere momenten wel opgetreden wordt. Afhankelijk van de context / sfeer waar ik het al eerder over had. En dan heb je nog de snelheid waarmee het topic loopt: In sommige gevallen loopt het topic zo snel, dat dit van invloed kan zijn op het handelen van de moderator. Ook dat kan ervoor zorgen dat er soms een opmerking die pagina's terug gemaakt is blijft staan, terwijl eenzelfde soort opmerking bij de laatste paar reacties wel aangepakt wordt.

AGee wijzigde deze reactie 11-03-2018 16:18 (5%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
@AGee
Dat scheelt, want ik heb nergens om volledig 100% consequent gevraagd. Het gevoel van inconsequent is iets wat met regelmaat terug komt en benoemd wordt. Ik herinner mij (uit m'n hoofd, dus vergeef me als ik een naam verkeerd heb) onder andere @D-e-n. @Baseman77, @Martinusz, @Han en nog wel een aantal anderen die soortgelijke feedback hebben gegeven.

Dit is een feedbacktopic dus vandaar dat ik hier mijn feedback geef, doe ermee wat je wilt maar ik hoop wel dat jullie even uit de verdediging kunnen stappen en even reflecteren of het misschien toch niet iets consequenter kan op sommige momenten. Of op zijn minst dan wat extra toelichting als je iets snoeit.

Dat zo'n topic vol emotionele galbakkies heel lastig te modden is begrijp ik heel goed, niets dan respect daarvoor. Ik vraag dan ook niet om 100% consequent, maar gewoon een stapje consequenter dan het nu af en toe is. Gewoon omdat ik weet dat velen in het topic daar blij van zouden worden en dat scheelt ook gewoon weer gezeik. :)

• AGee
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Topicstarter
quote:
Gonadan schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:43:
@AGee
Dit is een feedbacktopic dus vandaar dat ik hier mijn feedback geef, doe ermee wat je wilt maar ik hoop wel dat jullie even uit de verdediging kunnen stappen
De feedback wordt doorgaans prima meegekregen (wat uiteraard niet wil zeggen dat elke feedback klakkeloos overgenomen wordt). Ik wilde juist wat extra toelichting geven over bepaalde keuzes die soms gemaakt worden. Als dat verdedigend overkwam, dan excuses want niet zo bedoeld ;) . Dank iig voor de feedback.

• Gonadan
  • Niet online

Gonadan

Moderator Foto & Video
quote:
AGee schreef op zondag 11 maart 2018 @ 18:58:
De feedback wordt doorgaans prima meegekregen (wat uiteraard niet wil zeggen dat elke feedback klakkeloos overgenomen wordt). Ik wilde juist wat extra toelichting geven over bepaalde keuzes die soms gemaakt worden. Als dat verdedigend overkwam, dan excuses want niet zo bedoeld ;) . Dank iig voor de feedback.
En dat stel ik op prijs, net als dat @Ramzzz toelichtte waarom hij er nu anders naar keek dan op andere momenten. Dat kweekt begrip en dat neemt de wens niet weg, maar zorgt wel dat je beter begrijpt waarom dingen gebeuren.

De kleine tekst lijkt mij evident, je kunt niet iedereen z'n zin geven. Zolang er maar oprecht geluisterd wordt en een zinnige terugkoppeling komt ben ik tevreden. Waarvan akte.

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:17

JvS

Ik heb hem zelf ook

quote:
DaniëlWW2 schreef op maandag 9 april 2018 @ 16:02:

[mbr] Dan nog even een huishoudelijke mededeling. China staat ook allang klaar op de timer dus deze gaat uiterlijk over een paar uur dicht. Dan is het ook afgelopen met Max vs. Lewis. ;) [/mbr]
Zouden die twee topics niet gewoon tegelijk open kunnen zijn? Dit is een race met veel napraatpotentie. Waarom zouden we dat al direct af willen kappen?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
JvS schreef op maandag 9 april 2018 @ 17:11:
[...]

Zouden die twee topics niet gewoon tegelijk open kunnen zijn? Dit is een race met veel napraatpotentie. Waarom zouden we dat al direct af willen kappen?
Omdat we nu al meerdere malen hebben geprobeerd om twee topics naast elkaar open te houden voor een paar dagen. Elke keer liep het vrijwel meteen uit in reacties die op de verkeerde plek stonden. Veel gedoe, reacties die dan verplaatst moeten worden, topicrapports hierover, mensen die achteraf niet blij waren dat hun reacties werden verplaatst.

Dan is er een moment dat we het als forumcrew op hebben gegeven.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Zou het een optie zijn om het volgende topic een dag later te openen? De vorige race is toch veel actueler dan de volgende?

Ik ben ook geen fan van 10 losse topics hoor. Maar ik zie het volgende topic alweer "uit de hand lopen" doordat het niet over china, maar bahrein gaat.

JvS wijzigde deze reactie 09-04-2018 17:16 (38%)

• AzzKickah
  • Laatst online: 21-04 17:07

AzzKickah

06-CENSORED

quote:
AzzKickah schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:09:

[modbreak] Wil je dit alsjeblieft in het vervolg voor jezelf houden? Het topic wordt er echt niet beter op. [/modbreak]
Oh grutjes nou 1000 maal sorry hoor. Ik wist niet dat alleen positieve meningen geuit mogen worden hier.

8)7 Wat zullen we nou krijgen zeg.

We spreken elkaar wel weer na de race morgen. Zullen we het resultaat wel zien. d:)b

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
AzzKickah schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 13:53:
[...]

Oh grutjes nou 1000 maal sorry hoor. Ik wist niet dat alleen positieve meningen geuit mogen worden hier.

8)7 Wat zullen we nou krijgen zeg.

We spreken elkaar wel weer na de race morgen. Zullen we het resultaat wel zien. d:)b
Ten eerste hoort deze reactie dus niet in een lopend topic. Vandaar dat deze is verplaatst.
Ten tweede als je geen negatieve mening mocht geven dan had ik je reactie wel helemaal weggehaald. Verder waren er dan onderhand een aanzienlijk aantal van de participanten in de Formule 1 topics zonder pardon van de site gegooid, waaronder waarschijnlijk ikzelf want ik heb me ook regelmatig zeer negatief uitgelaten over het Renault PU's van RBR.

Er is alleen een verschil tussen constructief pessimisme en gewoon fatalistisch pessimisme. Dat tweede, beter bekend als zeuren levert werkelijk niks positiefs op voor de sfeer in het topic of discussies in het topic. Voor dergelijke reacties hebben we zaken zoals, maar niet voorbehouden tot: Twitter, Facebook, YT comments of Reddit. Al open je een word bestand en plaats je daar al het negatiefs van de wereld. Maakt niet uit, maar niet hier waar we een leuke groep mensen met een zekere passie voor de sport hebben.

Ja het gaat zwaar klote met Renault, alweer. Dat hoeft niet elke vijf seconde herhaald te worden want je lost het er niet mee op. Kijk gewoon lekker naar de race, of niet, maar ga niet de sfeer in het topic voor de anderen verpesten. Dat is de boodschap. :)

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 22:46

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Is het een idee om van het 1e Le Mans van super season 2018/2019 topic, het WEC Super Season 2018/2019 van maken?

Nu is het WEC verspreid over twee topics. In mijn ogen kunnen we dit beter samen voegen in een topic voor het FIA WEC in het algemeen.

Le Mans is onderdeel van het kampioenschap en zo krijgt het WEC meer aandacht, buiten Le Mans om.

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• AGee
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Topicstarter
Lijkt me een goed idee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:19
Ik wil wel een WK-topic starten maar wel met wat hulp van anderen.
Ik kan wel de info leveren maar ik ben niet echt goed in het mooi overzichtelijk plaatsen via de code hier.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Topicstarter
quote:
Tomski1986 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:48:
Ik wil wel een WK-topic starten maar wel met wat hulp van anderen.
Ik kan wel de info leveren maar ik ben niet echt goed in het mooi overzichtelijk plaatsen via de code hier.
Als je een DM aanmaakt met een paar andere users, en mij ook meeneemt in de DM, komt dat vast wel goed.
quote:
Aquila schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:39:
Ik heb wel zin in een WK topic. Genoeg over te kletsen ondanks dat NL niet mee speelt.
@Aquila wil jij mee topics maken, of alleen lezen en reageren? :)

Ramzzz wijzigde deze reactie 21-05-2018 12:56 (17%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 05:58
@Ramzzz
Ik zou het heel graag willen, maar als ik even terug kijk naar de mooie topics die @gambieter gemaakt heeft in 2014, dan denk ik eerlijk gezegd, niet kundig genoeg te zijn om het ook zo netjes neer te zetten.

\\ XBOX 360 & One X // AMD Ryzen 2600x \\ VoetbalShirtjes Topic// FC Bayern \\

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:19
quote:
Ramzzz schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:56:
[...]

Als je een DM aanmaakt met een paar andere users, en mij ook meeneemt in de DM, komt dat vast wel goed.

[...]

@Aquila wil jij mee topics maken, of alleen lezen en reageren? :)
Daar begint het al, wat is een DM? :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AGee
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Topicstarter
Het probleem van een 'centraal' topic heeft zich automagisch opgelost, thnx @chengbondkwok
[WK 2018] Centrale discussie topic

Afhankelijk van de belangstelling zouden er eventueel nog aparte topics geopend kunnen worden door liefhebbers. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 06:40
Mooi, F1 topic dichtgooien nu de interviews komen

matthijst wijzigde deze reactie 26-05-2018 16:24 (6%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 21-04 17:07

AzzKickah

06-CENSORED

Hoi.

Mag het F1 topic weer open voor mensen die wel normaal kunnen doen? Geef dan die zuurpruimen een 2-uur ban of zo.

Thanks.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hippocampus
Ik denk dat @DaniëlWW2 zijn eigen advies ter harte genomen heeft en lekker iets anders aan het doen is ;)

Sowieso is het even af laten koelen (als dat mogelijk is dan met dit weer) geen slecht idee. De mensen die nog iets nuttigs te melden hebben over de interviews doen dat toch wel zodra het slotje eraf gaat.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Yep, dat topic was even niet zo gezellig, maar dat los je dus niet op door dan maar voor iedereen alles af te sluiten. Er was prima omheen te lezen en omheen te discussieren. Ik vind dit een vrij matig manier van modereren...

JvS wijzigde deze reactie 26-05-2018 17:02 (14%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Het f1 topic is wel eens heftiger geweest, waarom zo snel over tot sluiten?

Had ook met een modbreak gekund m.i.

Edit: oké, het was een modbreak van een uur. Prima...

albino71 wijzigde deze reactie 26-05-2018 17:45 (19%)
Reden: Typo

V&A - 16GB Synology RAM / Seagate 500GB Thin ST500LT012 / Intel Core i3-4130 Boxed

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
@DaniëlWW2 Mag wat mij betreft zichzelf een tijdje bannen, wat een enorm kinderachtige en denigrerende manier om een topic te sluiten zodat hijzelf lekker van het weer kan gaan genieten.
quote:
Oke genoeg geweest. Ga maar even naar buiten wat anders doen. Het is toch prachtig weer. Dan gaat deze vanavond of morgenochtend weer open. Hopelijk stopt iedereen dan met zuur op elkaar reageren.
Kortom: "Ga maar lekker buiten spelen", als we dat spelletje gaan spelen: je bent m'n moeder niet, ik had je vader kunnen zijn :7 Praat eens normaal met de vele mensen die actief deelnamen aan een actueel topic in plaats van heel dominant gewoon een actief topic op slot te gooien.

Kinderachtig, denigrerend en lui.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

quote:
JvS schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 16:57:
Yep, dat topic was even niet zo gezellig
Om heel eerlijk te zijn: ik post soms wel eens in die topics, maar lees ze niet. Hetzelfde patroon van azijnzeikers, zeurpieten en one-liners. Aangezien bannen veel meer werk is, kan ik me goed vinden in de afkoelperiode. Alleen zie je aan de reactie boven me dat de probleemgevallen het niet snappen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• orf
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 00:08
quote:
gambieter schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:06:
[...]
Alleen zie je aan de reactie boven me dat de probleemgevallen het niet snappen.
Flauw zeg.

Het was een enorm druk topic en ook ik ergerde me aan de denigrerende sluitpost. Ik post juist niet en lees alleen maar mee en vond het helemaal geen vervelend topic om te lezen. Goed, het topic was na een uur al weer open, maar dat was nergens uit af te leiden toen het gesloten werd.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
quote:
gambieter schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:06:
[...]

Om heel eerlijk te zijn: ik post soms wel eens in die topics, maar lees ze niet. Hetzelfde patroon van azijnzeikers, zeurpieten en one-liners. Aangezien bannen veel meer werk is, kan ik me goed vinden in de afkoelperiode. Alleen zie je aan de reactie boven me dat de probleemgevallen het niet snappen.
Ja joh, ik ben echt een probleemgeval. Stoere opmerking hoor. Het probleem is hier de moderator die op een onvolwassen manier het topic sluit met de boodschap dat wij maar naar buiten moeten gaan alsof we kleine kinderen zijn.

Meneer de moderator had gewoon geen zin om te modereren en sloot een actief en actueel topic. Dat noem ik gewoon luiheid, en een topic met zo'n ergerlijke melding sluiten is vooral respectloos voor de mensen die daar normaal bezig waren.

• Arrne
  • Laatst online: 23:58
Ach ja, het is ook niet echt de eerste keer dat sommige mods zich zo hautain opstellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: juli 2016
quote:
Blue-eagle schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 19:47:
Meneer de moderator had gewoon geen zin om te modereren en sloot een actief en actueel topic. Dat noem ik gewoon luiheid, en een topic met zo'n ergerlijke melding sluiten is vooral respectloos voor de mensen die daar normaal bezig waren.
De moderators zijn ook maar vrijwilligers, en ik kan me best voorstellen dat ze geen zin hebben om een topic continu te moeten modereren omdat er een aantal mensen vrij scherp reageren. Dan kan een afkoelmomentje geen kwaad, al had de melding misschien wel anders gekund.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 00:16
quote:
Maurice079 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:19:
[...]

Helemaal mee eens. Verstappen en z'n management hebben zelf ook wel door hoe z'n reputatie erbij staat. Ik wil dit niet als maatstaf gebruiken, maar normaliter was er altijd een social media-post op de zaterdag of raceday. Het is nu helemaal stil. Ik vraag me echt af hoe Max er nu bij zit. Het moet toch wel een keer binnenkomen zou je zeggen? -O-
Apart.. waarom is de reactie waarop jij reageert verdwenen?!

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || Het verbruik bijgehouden Volvo C30

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 23:05
quote:
GAIAjohan schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:34:
[...]

Apart.. waarom is de reactie waarop jij reageert verdwenen?!
Yep, dat heet censuur.. Toch @DaniëlWW2 ? :X

Acties:
  • +4Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Grimmie187 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 10:40:
[...]

Yep, dat heet censuur.. Toch @DaniëlWW2 ? :X
Ik heb helemaal niks gedaan...
Maar op deze manier reageren zegt wel heel veel over jouw participatie in het topic. In plaats van normaal te discussiëren en het oneens te kunnen zijn, moet er meteen sprake zijn van censuur als er reacties verdwijnen. Zo werkt het dus niet.

Ondertussen is de reactie ook weer terug en ik was wederom niet degene die deze teruggeplaatst heeft.
GAIAjohan in "[F1 2018] Race 6 - GP van Monaco"
Het lijkt me dus duidelijk dat @AGee zelf ook al tot de conclusie kwam dat die reactie terug kon. Dat gebeurd wel eens. @GAIAjohan

Dan de rest. Het topic heb ik gisteren gesloten omdat de discussie in rap tempo richting het inhakken op elkaar ging. Ik sluit in de regel juist niet zo snel topics, en heb er zelf eigenlijk een bloedhekel aan, maar deze keer zag ik geen goede alternatieven. Vrij snel kwam ik ook al terug van die eerdere beslissing en heb ik het topic weer geopend.

Verder die ik dit vrijwillig en ik ga niet eens naar de MoaM. Ik ga niet de hele dag maar naar een topic kijken om te zien of iemand zich misdraagt en dat steeds weghalen. Ik ga dit al helemaal niet doen als het meerdere mensen zijn. De topics worden ook steeds negatiever omdat het merendeel er komt voor Max, en het steeds misgaat. Daar moet ik ook wat mee doen omdat het topic gewoon niet leuk meer is als dit maar door blijft gaan. Verder was het tijdelijk sluiten ook een vorm van bescherming. Ik ban namelijk niet graag mensen, verre van. Bannen is voor mij een laatste optie, en een noodgreep omdat het niet anders kan. Laat ik dat topic open en doorgaan, dan kan het vertrek van een aantal mensen betekenen. Daar schiet niemand wat mee op. :/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 23:05
quote:
DaniëlWW2 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:13:
[...]

Ik heb helemaal niks gedaan...
Maar op deze manier reageren zegt wel heel veel over jouw participatie in het topic. In plaats van normaal te discussiëren en het oneens te kunnen zijn, moet er meteen sprake zijn van censuur als er reacties verdwijnen. Zo werkt het dus niet.

Ondertussen is de reactie ook weer terug en ik was wederom niet degene die deze teruggeplaatst heeft.
GAIAjohan in "[F1 2018] Race 6 - GP van Monaco"
Het lijkt me dus duidelijk dat @AGee zelf ook al tot de conclusie kwam dat die reactie terug kon. Dat gebeurd wel eens. @GAIAjohan

Dan de rest. Het topic heb ik gisteren gesloten omdat de discussie in rap tempo richting het inhakken op elkaar ging. Ik sluit in de regel juist niet zo snel topics, en heb er zelf eigenlijk een bloedhekel aan, maar deze keer zag ik geen goede alternatieven. Vrij snel kwam ik ook al terug van die eerdere beslissing en heb ik het topic weer geopend.

Verder die ik dit vrijwillig en ik ga niet eens naar de MoaM. Ik ga niet de hele dag maar naar een topic kijken om te zien of iemand zich misdraagt en dat steeds weghalen. Ik ga dit al helemaal niet doen als het meerdere mensen zijn. De topics worden ook steeds negatiever omdat het merendeel er komt voor Max, en het steeds misgaat. Daar moet ik ook wat mee doen omdat het topic gewoon niet leuk meer is als dit maar door blijft gaan. Verder was het tijdelijk sluiten ook een vorm van bescherming. Ik ban namelijk niet graag mensen, verre van. Bannen is voor mij een laatste optie, en een noodgreep omdat het niet anders kan. Laat ik dat topic open en doorgaan, dan kan het vertrek van een aantal mensen betekenen. Daar schiet niemand wat mee op. :/
Het zou niet voor het eerst zijn dat je berichten verwijderd zonder tekst of uitleg dus vandaar dat ik je daar op aanspreek, dat heeft helemaal niets te maken met mijn participatie in het topic.. Daar is over de jaren heen volgens mij weinig mis mee (op af en toe een fanboy discussie na ;)) Kennelijk was jij het dit keer niet, dus mea culpa in dat geval.

Verder heb ik er respect voor dat je het moderaten vrijwillig doet en alle begrip voor dat dit af en toe een k*t taak is..

Ik (en anderen) vind(en) alleen wel dat je af en toe doorschiet in je regels in het F1 topic, daar mogen we via deze weg dan toch ook commentaar op hebben?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
quote:
Grimmie187 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:31:

Ik (en anderen) vind(en) alleen wel dat je af en toe doorschiet in je regels in het F1 topic, daar mogen we via deze weg dan toch ook commentaar op hebben?
En als dat op een constructieve manier kan, dan graag. :)
Censuur gaan roepen is dus niet constructief en daar kan ik ook helemaal niks mee. ;)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• AGee
  • Niet online

AGee

Moderator General Chat

Topicstarter
quote:
Grimmie187 schreef op zondag 27 mei 2018 @ 13:31:
[...]

Ok, hier wil ik toch even ingrijpen, want Daniël is absoluut niet de enige die in het F1-topic de touwtjes in handen heeft. O.a. ikzelf gooi daar ook af en toe wat dingen naar de prullenbak zonder de gebruiker daarvan op de hoogte te stellen, en dat heeft in alle gevallen vooral te maken met de kansloosheid van de berichten of van de berichten waar op gereageerd wordt. Af en toe sneuvelt er iets te veel in alle haast, wat in dergelijke gevallen ook weer gewoon gecorrigeerd wordt.

Dus neem het niet altijd persoonlijk: soms is het ook gewoon een gevolg van moderatie op andere reacties. Censuur is iig nooit van toepassing. Persoonlijk moderators aanvallen op deze manier vind ik iig geen stijl, en zeker in het geval van het F1-topic kun je er vanuit gaan dat alles in overleg gaat. Persoonlijke aanvallen zijn dus nergens voor nodig.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

@AGee en @DaniëlWW2 Toch wil ik jullie toch eens vragen of jullie kunnen overwegen of dat enorm veel ingrijpen nou echt nodig is. Ik heb het gevoel dat jullie heel erg het gevoel van "ingrijpplicht" hebben. Ik ben een lezer en houd van de discussies op tweakers. Ik doe over het algemeen niet echt actief mee, maar de nieuwtjes, de emotie, de inzichten zijn allemaal leuk als je alleen de race kijkt en nabeschouwt.

Ik heb echt oprecht meer last van moderatoringrijpen dan dat ik van "uit de hand lopende" discussies heb. En ik denk dat ik daar niet de enige in ben.

@DaniëlWW2 je wil om niet te bannen is wellicht positief. Maar de keuze die je maakt, benadeelt mij (neutrale meelezer) en de vele die wel gewoon alleen lezen of alleen neutraal meedoen.

Ik zou toch oprecht willen vragen om te kijken of jullie wellicht wat meer "laid back" kunnen modereren. En als iemand zich niet gedraagt, toch maar wel die persoon aan te pakken en niet het hele topic.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True