Jep, keeper stond ervoorGrindtegel schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:27:
Buitenspel?
Liverpool maakt het zichzelf moeilijk, ze sluiten niet aan als ze er een keer uitgaan, dat hele middenveld is voor MC.
[ Voor 28% gewijzigd door Martinusz op 10-04-2018 21:29 ]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja, keeper was weg ...Grindtegel schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:27:
Buitenspel?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu tevreden?Gonadan schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:27:
Vooraf kon ik me niet voorstellen dat city de nul ging houden, maar wat Liverpool tot nu toe aan doelpogingen laat zien haalt die gedachte wat onderuit.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Was de City speler toch?Gonadan schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:28:
Als Milner aanspeelt kan het toch nooit buitenspel zijn?
Hmz of toch Liverpool? Verslaggever weet het ook niet
Dat schot van Bernardo ging er in als Lovren hem niet geschampt had.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 10-04-2018 21:32 ]
Man man man als er een video ref was geweest in dit tweeluik en met name in buitenspel kwesties, had city overall voor gestaan.
[ Voor 31% gewijzigd door Qu3st op 10-04-2018 21:41 ]
Maar hoe raakt hij hem? Als de bal slechts geschampt wordt heft dat niet het buutenspel op denk ik?Martinusz schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:33:
Ze krijgen het maar niet goed in beeld, maar lijkt idd Liverpool speler die de bal speelt, dan uiteraard geen buitenspel
Ik denk dat hij de bal volledig speelt met zijn scheenbeen ofzo, volgens mij raakt die MC speler hem niet ook al lijkt dat zo omdat hij wel de trap beweging maakt, misschien hebben ze zo een betere herhaling?D-e-n schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:34:
[...]
Maar hoe raakt hij hem? Als de bal slechts geschampt wordt heft dat niet het buutenspel op denk ik?
En die arrogante kop van die scheids ook, zo van 'ik heb het nooit verkeerd dus niet klagen anders vang je meteen geel'.. bahbah.Franco10 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:31:
Hoe kan het buitenspel zijn als de bal van Milner komt?
Man man man als er een video ref was geweest in dit tweeluik en met name in buitenspel kwesties, had city overall voor gestaan.
Hij is de enige die hem raakt, vol op het bovenbeen kaatst hij hem zo terug.D-e-n schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:34:
[...]
Maar hoe raakt hij hem? Als de bal slechts geschampt wordt heft dat niet het buutenspel op denk ik?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En terecht, zag je niet hoe hij als Bolt op die scheids afrende bij rust signaal?toolkist schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:38:
Lol nu heeft de scheids Guardiola nog weggestuurd ook. Zeker een afrekening van toen ie nog in Spanje coachte...
Moeten ze veel vaker doen, misschien houdt iedereen dan eens een keer z’n muil tegen de scheids. Na zoveel jaar dringt nog steeds niet door dat het niets helpt, of zou Guardiola gedacht hebben dat de scheids er nog ff 2-0 van maakt op papier.
Als dat er achter zou zitten zou die scheids geschorst moeten worden voor het leven. Het lijkt me meer dat de scheids het gedrag van Pep niet waardeerde.toolkist schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:38:
Lol nu heeft de scheids Guardiola nog weggestuurd ook. Zeker een afrekening van toen ie nog in Spanje coachte...
En dan rent ie, boeiend? Als de scheids een paar keer zo enorm fout zit mag je er best wat van zeggen, dan moet ie mans genoeg zijn om dat aan te horen ipv te schuilen achter het veilige 'ga maar op de tribune zitten'.Martinusz schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:42:
[...]
En terecht, zag je niet hoe hij als Bolt op die scheids afrende bij rust signaal?
Moeten ze veel vaker doen, misschien houdt iedereen dan eens een keer z’n muil tegen de scheids. Na zoveel jaar dringt nog steeds niet door dat het niets helpt, of zou Guardiola gedacht hebben dat de scheids er nog ff 2-0 van maakt op papier.
Pep moet gewoon normaal doen.toolkist schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:46:
[...]
En dan rent ie, boeiend? Als de scheids een paar keer zo enorm fout zit mag je er best wat van zeggen, dan moet ie mans genoeg zijn om dat aan te horen ipv te schuilen achter het veilige 'ga maar op de tribune zitten'.
Hij zal ook wel niet al te vriendelijke dingen hebben geroepen.
Oke de scheids zat er naast, maar daar valt toch niks meer aan te veranderen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 10-04-2018 21:55 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dus moet je alles als een mak lammetje maar accepteren?Gonadan schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:55:
Plus dat het geen enkel nut dient, hij kan het niet meer veranderen.
Zeker met dit geval van buitenspel. Hier had de VAR echt uitkomst kunnen bieden.Vos schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:55:
Probleem is dat de scheidsen het ook niet altijd kunnen zien. Dan heeft mekkeren ook geen nut. Alleen een videoref is dan een oplossing.
Btw, Hoppa Liverpool
Zo, dat was een ninja editGrindtegel schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:57:
En weer klunzig verdedigd van ManC...
En dat is het verschil tussen top en wereldtopFleximex schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:58:
Wat mooi weer. Als hij schiet wordt die bal geblokt. Dus een stifje. Wat lijkt hij toch op Messi
Wie zegt dat?Vos schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:56:
Dus moet je alles als een mak lammetje maar accepteren?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:59:
Wat een speler die Salah, qua kwaliteit komt ie hij in de buurt van Berghuis.

Teveel moet van de Bruyne komen op dat vlak.Franco10 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 21:58:
Man man man, aan talent heeft City een overschot maar een beetje intelligentie is ver te zoeken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Weer de verkeerde pot op publieke tv?Qu3st schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:02:
Roma op 2-0
Al haalt ie dit niveau de komende jaren niet meer dan was het dat idd al waard. Verbaasde me wel aan het begin van het seizoen dat hij pas 25 is, kon hem nog van Basel herinneren, maar z'n beste jaren moeten nog komen dusgambieter schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:01:
Over, uit. Salah is wmb de voetballer van het jaar. Wat een koopje voor 35 miljoen of zo
Dat ze bij Veronica 'steeds' de verkeerde kiezen om uit te zenden
[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 10-04-2018 22:10 ]
Yep! Jammer dat Aguero er niet bij was. Als je het afzet tegen het materiaal bij Barca en Bayern heeft Pep hier het oneerbiedig gezegd het domste elftal.
Erger me er ook echt kapot aan. Onterecht ter aarde storten mag best afgestraft worden.PWM schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:08:
Die spelers van ManC vallen ook echt bij elke aanraking.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De genie in Zidane zit hem in het op het juiste moment laten pieken denk ik.
Denk dat dat helemaal niks met Zidane te maken heeft, maar met een ingekakte selectie die zich alleen nog maar op kan laden voor de wedstrijden die er echt om gaan.Franco10 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:14:
Als Roma er nog eentje in prikt kan de beker al naar Madrid. De enige die nog tegenstand kan bieden is Bayern maar die gaan weer wekelijks trainingspotjes spelen in Duitsland en uit vorm raken.
Zal onder deze trainer vast nog wel meevallen ...Franco10 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:14:
Als Roma er nog eentje in prikt kan de beker al naar Madrid. De enige die nog tegenstand kan bieden is Bayern maar die gaan weer wekelijks trainingspotjes spelen in Duitsland en uit vorm raken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verdedigend inderdaad. Maar de aanval is behoorlijk tam, mist de creativiteit en de energie. Sane loopt telkens buitenspel of zijn pass is te hoog/te hard, De Bruyne doet niets, etc.Vos schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:19:
Bizar dat dit 1-2 staat. City geeft het imo echt zelf compleet weg.
En eerlijk is eerlijk, Liverpool verdedigt heel goed.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
FTFYQu3st schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:25:
Wat een wedstrijden!
[ Voor 16% gewijzigd door jaapstobbe op 10-04-2018 22:29 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
En die Kevin Strootman kan blijkbaar toch nog wel een beetje voetballen...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Roma - Liverpool halve finale.Martinusz schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:36:
Roma en Liverpool door, ook weleens leuk!
Bayern - Liverpool finale

Eerder dat je Iniesta en Xavi denkt te vervangen met Paulinho en consorten. Barca teert nu echt op ingevingen van Messi en in mindere mate Suarez.Franco10 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:33:
Als je denkt met Dembele Neymar te kunnen vervangen..
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Uitgeschakeld door dat mooie AS Roma zeker, een echte club
[ Voor 45% gewijzigd door apis29 op 11-04-2018 00:05 ]
Liverpool - Bayern zou een mooie finale zijn

Zou toch mooi zijn als Jupp Heynckes deze periode net zo kan afsluiten als z'n vorige periode bij Bayern.albino71 schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:37:
Goeie kans voor Bayern om hem te pakken....
Je avatar zegt wat andersTomski1986 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 07:40:
Wakker worden en zien dat Barcelona uitgeschakeld is. Mijn dag kan niet meer stuk!

Prima voetballer, behalve als hij een Oranje shirt aan heeft. Misschien andere speelwijze, maar het verschil is echt bizar.Fiber schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 22:31:
[...]
En die Kevin Strootman kan blijkbaar toch nog wel een beetje voetballen...?
[ Voor 41% gewijzigd door Afvalzak op 11-04-2018 09:47 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Gezien de huidige stand voor Roma en Oranje, leg ik het probleem bij OranjeAfvalzak schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:46:
Prima voetballer, behalve als hij een Oranje shirt aan heeft. Misschien andere speelwijze, maar het verschil is echt bizar.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar wel te vroeg, hij had zaterdag nog moeten zorgen voor zijn eigen toekomst in de eredivisie.HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:07:
Fräser ontslagen bij vitessehoezo onverwacht ?
alles kan off-topic
Ik denk dat volgend seizoen erg belangrijk voor hem gaat worden, hij is dit seizoen op het middenveld nog wel eens wisselvallig, maar er zit groei in. Ik zou het knap vinden als hij zich blijft verbeteren na die nare periode van hevige blessures.
Dat is Messi die een truitje met Real Madrid vasthoudt.Afvalzak schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:46:
[...]
Je avatar zegt wat anders
[...]
Prima voetballer, behalve als hij een Oranje shirt aan heeft. Misschien andere speelwijze, maar het verschil is echt bizar.
Ja, want het was zeker en vast Barcelona die verdiende door te gaan.JST94 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:59:
Valt wel op dat Roma twee keer doorbekert tegen een grotere club wanneer Turpin fluit.
Je begreep mij niet, toen Roma Feyenoord uitschakelde in de EL floot Turpin ook.Tomski1986 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:52:
[...]
Ja, want het was zeker en vast Barcelona die verdiende door te gaan.
Tja... onvermijdelijk. En helemaal omdat Vitesse aanstaande weekend tegen de nieuwe club van Frazer speelt.HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 11 april 2018 @ 10:07:
Fräser ontslagen bij vitessehoezo onverwacht ?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
Het is al meerdere keren aangegeven de afgelopen jaren: het is een topic over voetbal.
Discussie over clubfinanciën etc: ander topic!