[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 36 Laatste
Acties:
  • 76.572 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:37
Kampioen Eredivisie
Het heeft even geduurd, maar Feyenoord mag zich eindelijk weer eens kampioen van Nederland noemen. Vanaf dag één stond de club uit Rotterdam bovenaan en op de laatste speeldag werd er eenvoudig gewonnen van Heracles. Ajax en PSV maakten de top drie compleet.
Kampioen Jupiler League
In de Jupiler League wist VVV Venlo eenvoudig kampioen te worden. De club uit Limburg keert daarmee na vier jaar afwezigheid weer terug op het hoogste niveau. Verder promoveerde NAC Breda ook uit de Jupiler League, dit ging ten kostte van NEC.
KNVB Beker Winnaar
Vitesse heeft met de winst in de bekerfinale de eerste prijs in de clubhistorie binnen. Na een tergend slechte finale was het Vitesse dat aan de hand van Ricky van Wolfswinkel aan het langste eind trok.
Champions League Winnaar
Wederom mag Real Madrid zich kronen tot de beste van Europa. In de finale hadden ze geen kind aan Juventus en was Cristiano Ronaldo met twee treffers de gevierde man. In de afgelopen vier finales was Real Madrid drie keer van de partij en wisten ze alle drie de keren te winnen. Ze zijn ook de eerste club die de Champions League twee keer achter elkaar weet te winnen.
Europa League Winnaar
De finale in de Europa League was er één tussen de miljoenen van Manchester United en het jeugdelftal van Ajax. Dat werd op het veld vrij snel duidelijk. Ajax had weinig in te brengen tegen een sterk Manchester United. Een lucky goal van Pogba en een vroege goal in de tweede helft zorgden ervoor dat het nooit een wedstrijd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Het zijn spannende tijden.
Bijna alle competities lopen richting het einde. Ook in Nederland hebben we dit weekend waarschijnlijk al de kampioen.

Ook de 1e divisie is nu echt het kijken waard. Met NEC, Ajax2 en Sittard die kampioen kunnen worden.

Onder in de eredivisie hoop ik tegen beter in dat er nog wat wel veranderd. Een club als Twente hoort niet te degraderen.

[ Voor 43% gewijzigd door 3x3 op 11-04-2018 11:12 ]

| live and give like no one else |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Ok, nieuw topic voor de laatste wedstrijden.... Psv wint zondag van Makkelie en is kampioen, Sparta doet zijn best voor Fraser is zet een goede stap om directe degradatie te voorkomen. Is er nog meer om dit topic verder mee te vullen?

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Champions League, Europa League. Aanloop richting het WK, vriendschappelijke interlands van Oranje. En Feyenoord-fans die nog één keer een kampioensfoto van Feyenoord zien in een nieuw topic ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
En dus, spammen met die handel zodat we zsm op pagina 2 komen >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:52
Ankona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:14:
Ok, nieuw topic voor de laatste wedstrijden.... Psv wint zondag van Makkelie en is kampioen, Sparta doet zijn best voor Fraser is zet een goede stap om directe degradatie te voorkomen. Is er nog meer om dit topic verder mee te vullen?
#twexit

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
pfff weer die eerste pagina foto aanzien :(

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:13
Gewoon genoeg berichten plaatsen dan is die zo weg ;)

Ik ga er vanuit dat psv dit weekend de titel pakt.
twexit idd :)
jupiler league word nog spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:51
JanW schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:17:
Champions League, Europa League. Aanloop richting het WK, vriendschappelijke interlands van Oranje. En Feyenoord-fans die nog één keer een kampioensfoto van Feyenoord zien in een nieuw topic ;)
Volgend seizoen hopelijk een foto waarbij we de KNVB-beker omhoog houden. Dan staan we wel vaak in de eerste post de laatste jaren. :9

Ik lees dat van den Brom geschorst is vanwege zijn uitlatingen tegen/over Blom. Terecht volgens jullie?

[ Voor 10% gewijzigd door JST94 op 11-04-2018 11:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Niet terecht, wel te verwachten. De waarheid over Blom mag niet gezegd worden.

Meest slappe is wel dat AZ het schikkingsvoorstel geaccepteerd heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door Ankona op 11-04-2018 11:58 ]

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:56:
Niet terecht, wel te verwachten. De waarheid over Blom mag niet gezegd worden.

Meest slappe is wel dat AZ het schikkingsvoorstel geaccepteerd heeft.
AZ kan er wel tegenin gaan maar is natuurlijk kansloos. Alsof er ook maar een kleine kans is dat de KNVB toe gaat geven dat Blom totaal ongeschikt is als scheids...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Kijk toch wel het meest uit naar PSV - Ajax en FC Groningen - Roda JC, ontzettend leuke potjes!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:20:
[...]

AZ kan er wel tegenin gaan maar is natuurlijk kansloos. Alsof er ook maar een kleine kans is dat de KNVB toe gaat geven dat Blom totaal ongeschikt is als scheids...
Ook al zal de bond niet toegeven, je maakt wel een statement. Ok, je loopt het risico dat de bond zich nog meer voor schut gaat zetten door de straf te verhogen. Maar, komop. Iedereen weet het, je hebt iemand die de ballen heeft dat ook te roepen. Sta dan ook gewoon achter je coach. (En ik zou willen dat de collega's bij andere clubs ook hun steun uit zouden spreken. )

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Muv Cocu want die zal het eens zijn met de KNVB. Maar hij had een gescript filmpje nodig om de wereld te laten zien dat ook hij ingedaalde balletjes had net als de rest.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:35
Martinusz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:27:
pfff weer die eerste pagina foto aanzien :(
Beste foto in jaren.

BTW PSV-ers. Ook Locadia geeft in een interview nu aan dat ie vind dat het PSV niet moeilijk is gemaakt door de concurrenten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:11
@Gaius
Ik hoop ook dat Bayern het weer lukt. Helaas zie ik die fl@&€ers van Real weer winnen, mede door een Madrid geile scheids.

[ Voor 38% gewijzigd door Mosin op 11-04-2018 13:51 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-06 09:58

KDL

Hoe lang nog tot pagina 2?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Ik hoop op Liverpool al kijk ik niet meer naar de DramaLeague, de andere clubs mogen wat mij betreft vandaag nog allemaal omvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:08

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:17:
[...]

Beste foto in jaren.

BTW PSV-ers. Ook Locadia geeft in een interview nu aan dat ie vind dat het PSV niet moeilijk is gemaakt door de concurrenten. :+
Die kerel was toch achterlijk volgens jullie? :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
@DevTeam: is het mogelijk om de eerste post op elke pagina te herhalen? Vaak wel relevant om ontopic te kunnen blijven. :P

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL

KDL

JST94 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:54:
[...]

Ik lees dat van den Brom geschorst is vanwege zijn uitlatingen tegen/over Blom. Terecht volgens jullie?
Ja de KNVB dekt zichzelf gewoon in voor de bühne

Eigenlijk had een Vd Brom om een nieuwe bond moeten schreeuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Hopen dat vanavond Sevilla wellicht weet te stunten. Denk dat Juventus het niet voor elkaar gaat krijgen Real er nog uit te knikkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-06 19:47
De scheidsrechters van de KNVB zijn bijna allemaal eenheidsworsten en edel tuiten.
Karakter of intelligentie is er nauwelijks aanwezig.

Maar dit is niet helemaal hun eigen schuld.
De mensen die hun opleiden, straffen en belonen zijn de schuldigen.
Deze bestraffen hun zodra ze persoonlijkheid laten zien, belonen hun zolang ze matig fluiten zoals de KNVB het graag ziet.

Men moet met de breedste bezem door de afdeling scheidsrechterszaken.

Want wie gaat de belangrijkste wedstrijd fluiten? Een sterke scheidsrechter of een matige muts die de lieveling van de leiding is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 343906

toolkist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:19:
En dus, spammen met die handel zodat we zsm op pagina 2 komen >:)
Moet je natuurlijk wel door gaan zodat we de opening van 'Deel 4' krijgen te zien! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Deadsy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:22:
De scheidsrechters van de KNVB zijn bijna allemaal eenheidsworsten en edel tuiten.
Karakter of intelligentie is er nauwelijks aanwezig.

Maar dit is niet helemaal hun eigen schuld.
De mensen die hun opleiden, straffen en belonen zijn de schuldigen.
Deze bestraffen hun zodra ze persoonlijkheid laten zien, belonen hun zolang ze matig fluiten zoals de KNVB het graag ziet.

Men moet met de breedste bezem door de afdeling scheidsrechterszaken.

Want wie gaat de belangrijkste wedstrijd fluiten? Een sterke scheidsrechter of een matige muts die de lieveling van de leiding is?
Zo heel erg is het ook weer niet. Je mag niet verwachten dat iedere scheidsrechter altijd foutloos is, het zijn en blijven mensen. Daarnaast, veel in de beoordeling is ook interpretatie van niet geheel objectieve supporters.
Blijft wel over dat je open moet staan voor technische hulpmiddelen (al moet je daar ook critisch naar kijken. Niemand zit te wachten op wedstrijden waarbij alles doorgelaten wordt om bij iedere uitbal het hele spel uitgebreid te evalueren of er ergens een overtreding is geweest die alsnog bestraft moet worden)

Punt is alleen dat er enkele personen hoog in de knvb pikkorde staan die structureel ondermaats zijn. Blom is er een, Gozubuyuk is de ander. Makkelie is een twijfelgeval, die doet het vaak prima soms heel slecht.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:58:
@DevTeam: is het mogelijk om de eerste post op elke pagina te herhalen? Vaak wel relevant om ontopic te kunnen blijven. :P
Eerst Zwiers die t meer over Ajax heeft dan over Feyenoord, nu wil jij een heel seizoen lang foto's van PSV zien... Is er iets aan de hand? ;)

edit:
hoeraaaa, pagina 2!!

[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 11-04-2018 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:48:
[...]

edit:
hoeraaaa, pagina 2!!
Held 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
je kan zelf het aantal berichten per pagina instellen op dit forum als het je echt zo irriteert.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom mensen dat zo hoog zit maar goed

[ Voor 14% gewijzigd door RodeStabilo op 11-04-2018 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
toolkist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:48:
[...]

Eerst Zwiers die t meer over Ajax heeft dan over Feyenoord, nu wil jij een heel seizoen lang foto's van PSV zien... Is er iets aan de hand? ;)

edit:
hoeraaaa, pagina 2!!
Als er onder die foto van die lampjes maar geen foto komt met een juichend AZ vind ik het voor dit seizoen prima.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Go Ahead mag nog een aantal minuten vol voetballen tegen Jong PSV. Duel is na iets meer dan 80 minuten gestaakt en kon gisteren niet worden uitgespeeld. Tussenstand, 6-0 :X Of je nog even 8 minuten vol wil maken. Waar gaat dit over KNVB? 8)7

Het is ook niet zo dat doelsaldo voor één van beide relevant is. Kowet kan niet meer de nacompetitie in en Jong PSV kan niet promoveren, dus ook daar lijkt het me niet heel boeiend voor.

Waarom zetten ze niet gewoon een streep onder die wedstrijd, 6-0 voor Jong PSV, klaar.

https://www.fcupdate.nl/v...en-uit-te-spelen-bij-6-0/

[ Voor 48% gewijzigd door JanW op 11-04-2018 16:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:08:
Go Ahead mag nog een aantal minuten vol voetballen tegen Jong PSV. Duel is na iets meer dan 80 minuten gestaakt en kon gisteren niet worden uitgespeeld. Tussenstand, 6-0 :X Of je nog even 8 minuten vol wil maken. Waar gaat dit over KNVB? 8)7
Stel dat Go Ahead nu niet komt opdagen voor het uitspelen van die pot, zou het dan gezien worden als niet gespeeld, en omgezet worden in een reglementaire 3-0 nederlaag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Ankona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:53:
[...]

Als er onder die foto van die lampjes maar geen foto komt met een juichend AZ vind ik het voor dit seizoen prima.
Ik kan niet wachten op de foto van Ajax daarboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:35
dutchgio schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:15:
[...]

Dat gebeurt de komende jaren niet meer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Ankona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 14:34:
[...]

Zo heel erg is het ook weer niet. Je mag niet verwachten dat iedere scheidsrechter altijd foutloos is, het zijn en blijven mensen. Daarnaast, veel in de beoordeling is ook interpretatie van niet geheel objectieve supporters.
Blijft wel over dat je open moet staan voor technische hulpmiddelen (al moet je daar ook critisch naar kijken. Niemand zit te wachten op wedstrijden waarbij alles doorgelaten wordt om bij iedere uitbal het hele spel uitgebreid te evalueren of er ergens een overtreding is geweest die alsnog bestraft moet worden)

Punt is alleen dat er enkele personen hoog in de knvb pikkorde staan die structureel ondermaats zijn. Blom is er een, Gozubuyuk is de ander. Makkelie is een twijfelgeval, die doet het vaak prima soms heel slecht.
Verwacht ook niet dat ze foutloos zijn.
Maar verwacht wel dat er in de Nederlandse competitie minimaal 4 scheidsrechters zijn die vaker goede (goed betekend niet dat het foutloos is in mijn ogen) dan slechte wedstrijden fluiten en dat gebeurd nu niet.

Ik verwacht dat de meeste scheidsrechters consequent zijn betreffende hun fluiten en dat zijn de meesten niet.
Heb te vaak het gevoel dat bepaalde scheidsrechters bang zijn om te fluiten, omdat ze dan het publiek tegen zich krijgen.

Ik verwacht dat men door selecteert. Dat wanneer een scheids continu slecht fluit dat hij hoogstens in de JL mag fluiten tot er een vervanger is.

Dat ze zich niet laten intimideren door de spelers om zich heen die zitten te schreeuwen, en dan weg rennen en een gebaar maken en een strafschop geven.
Maar dat ze de spelers doorgeven weg te gaan, doen ze dit niet gewoon een kaart geven. Karakter laten zien, maar dit mag niet van de KNVB denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Deadsy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:27:
[...]

Maar verwacht wel dat er in de Nederlandse competitie minimaal 4 scheidsrechters zijn die vaker goede (goed betekend niet dat het foutloos is in mijn ogen) dan slechte wedstrijden fluiten en dat gebeurd nu niet.

Ik verwacht dat de meeste scheidsrechters consequent zijn betreffende hun fluiten en dat zijn de meesten niet.
Heb te vaak het gevoel dat bepaalde scheidsrechters bang zijn om te fluiten, omdat ze dan het publiek tegen zich krijgen.

Ik verwacht dat men door selecteert. Dat wanneer een scheids continu slecht fluit dat hij hoogstens in de JL mag fluiten tot er een vervanger is.

Dat ze zich niet laten intimideren door de spelers om zich heen die zitten te schreeuwen, en dan weg rennen en een gebaar maken en een strafschop geven.
Maar dat ze de spelers doorgeven weg te gaan, doen ze dit niet gewoon een kaart geven. Karakter laten zien, maar dit mag niet van de KNVB denk ik.
Maar dit probleem speelt toch overal, Nederland is daar echt niet uniek in hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:25:
[...]

Er zit ook nog een foto van de Jupiler league winnaar tussen. :+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Martinusz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:29:
[...]

Maar dit probleem speelt toch overal, Nederland is daar echt niet uniek in hoor ;)
Vind het niveau in de grotere competities toch net iets hoger. Op zijn minst meer consequent.

Of het probleem is groter en dit word allemaal gecreëerd door de UEFA/FIFA.
Dat van bovenaf de instructie komt om geen karakter te hebben en ze zo vol gepompt worden met instructies dat ze niet meer weten of een bral rond is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Deadsy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:27:
[...]

1 aanvulling. Ik verwacht dat een kaart geven niet het doel op zich is voor onze scheidsrechters. Er zijn er genoeg die niet weten hoe snel ze de kaart tevoorschijn moeten halen als ze em willen geven.
Neem een voorbeeld aan de Premier League, waar de scheids zn boekje pakt een begint te te schrijven, ondertussen vertelt waarom, en dan ook t af te sluiten de kaart geeft. Dat komt veel meer 'in control' over en geeft de scheids zelf ook nog even de tijd om na te denken, of contact te hebben met grens/4e man, over de situatie.
Enige wat ze dan niet moeten kopieren hier zijn die ellenlange verhalen waaruit alleen een waarschuwing volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:25:
[...]
Als het Feyenoord binnen 15 jaar weer lukt kun je het al een stijgende lijn noemen ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
JanW schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:08:

Het is ook niet zo dat doelsaldo voor één van beide relevant is. Kowet kan niet meer de nacompetitie in en Jong PSV kan niet promoveren, dus ook daar lijkt het me niet heel boeiend voor.

Waarom zetten ze niet gewoon een streep onder die wedstrijd, 6-0 voor Jong PSV, klaar.

https://www.fcupdate.nl/v...en-uit-te-spelen-bij-6-0/
Hadden de teams en scheidsrechter zelf ook wel kunnen bedenken. Gewoon pro-forma nog even het veld op en dan een "iets" te vroeg eindsignaal.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
dutchgio schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:15:
[...]

Moet je veel geduld hebben, van de traditionele top 3 staan die al verreweg het langst met lege handen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
toolkist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:29:
[...]

1 aanvulling. Ik verwacht dat een kaart geven niet het doel op zich is voor onze scheidsrechters. Er zijn er genoeg die niet weten hoe snel ze de kaart tevoorschijn moeten halen als ze em willen geven.
Neem een voorbeeld aan de Premier League, waar de scheids zn boekje pakt een begint te te schrijven, ondertussen vertelt waarom, en dan ook t af te sluiten de kaart geeft. Dat komt veel meer 'in control' over en geeft de scheids zelf ook nog even de tijd om na te denken, of contact te hebben met grens/4e man, over de situatie.
Enige wat ze dan niet moeten kopieren hier zijn die ellenlange verhalen waaruit alleen een waarschuwing volgt.
Precies, je hoeft niet voor elke scheet te fluiten. Komt er teveel agressie in het spel gewoon de boel even stil leggen.
De 2 aanvoerders bij je roepen en misschien wat spelers die te agressief bezig zijn en ze waarschuwen en dan verder spelen.
Het spel niet te vaak stil laten vallen.

Zoals het in t Rugby gebeurd vind ik zelf best wel perfect. Het publiek kan horen wat de scheids zegt, komen zeuren bij de scheids is gewoon 'not done'.
Vooral dat laatste zou meer tegen mogen gebeuren, dat er na een overtreding meteen 8 idioten op de scheids afkomen en gebaren maken om een kaart te geven.

Maar met het tempo van de UEFA/FIFA zien we dit misschien over 30 jaar.

edit:
Waarom kan voetbal niet zo zijn?
YouTube: Wayne Barnes to Nonu - "If you come ask for a yellow card you&#...

Ze rennen niet allemaal op hem af als een hersenloze meute omdat ze weten dat dit niet mag. Geen discussie etc.
Als de scheidsrechter te ver gaat en het verprutst dan word dit door de bond bestraft etc.

[ Voor 15% gewijzigd door Deadsy op 11-04-2018 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lekker.. nog een paar weken te gaan en Vitesse ontslaat Fraser. Dat slaat werkelijk nergens op. Sturing blijft aan tot 'De Rus' zijn kunsten gaat vertonen.

Sparta thuis - AZ uit - FCT thuis, en Willem ll uit staan op het menu

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
[...]

Volgend seizoen hopelijk een foto waarbij we de KNVB-beker omhoog houden. Dan staan we wel vaak in de eerste post de laatste jaren. :9

BROM VS BLOM :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Hackus schreef op woensdag 11 april 2018 @ 18:38:
Lekker.. nog een paar weken te gaan en Vitesse ontslaat Fraser. Dat slaat werkelijk nergens op. Sturing blijft aan tot 'De Rus' zijn kunsten gaat vertonen.

Sparta thuis - AZ uit - FCT thuis, en Willem ll uit staan op het menu
Is toch leuk dat er altijd nog Vitesse is waar we ons over kunnen vermaken.
Las gisteren trouwens iets dat men wil kijken naar de aantallen aan spelers die Chelsea, City etc elk jaar verhuren.

Zou handig zijn als er een max komt aan wat een club kan verhuren aan spelers. Dan gaan die Engelse clubs tenminste niet meer hele jeugd elftallen kopen elk seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ja, zoiets is een makkelijk verdienmodel hè. Aké is daar een goed voorbeeld van, op jonge leeftijd overnemen, aantal keer verhuren en dan voor bijna 30 miljoen verkopen.

Wat denk je dat er met een Sandler (PEC Zwolle) gaat gebeuren? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:52
[...]

Verschrikkelijke onzin! Echt waarom mag je geen commentaar hebben op de scheids. Wat is dat voor onzin. Dat je langs het veld naar normen en waarden hoort te gedragen prima. Maar er moet gewoon een vrijheid te zijn om iets over de scheidsrechter te zeggen.
Erge is nog dat hij totaal niks bijzonders zegt. Scheld hem niet zijn huid vol ofzo.

Maar volgens mij is het Nederlandse voetbal meer de weg kwijt. Een 6-0 wedstrijd nog 5 minuten uitspelen? Waanzin, net als de wedstrijd nec jong ajax overspelen. Zoals door de heer Derksen als werd geopperd, wie betaalt dat? Gok zomaar dat Ajax het overgrote deel mag betalen. Knvb verschuild zich wel achter zijn eigen regels.
Gelukkig gaan we er wel beter op voetballen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Wat als je die 5-0 niet uitspeelt en een van de twee clubs komt ineens een goal te kort ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
DoeEensGek schreef op woensdag 11 april 2018 @ 19:09:
[...]

Verschrikkelijke onzin! Echt waarom mag je geen commentaar hebben op de scheids. Wat is dat voor onzin. Dat je langs het veld naar normen en waarden hoort te gedragen prima. Maar er moet gewoon een vrijheid te zijn om iets over de scheidsrechter te zeggen.
Erge is nog dat hij totaal niks bijzonders zegt. Scheld hem niet zijn huid vol ofzo.
In zijn algemeenheid vind ik het niet vreemd dat een bond optreedt tegen coaches die openlijk scheidsrechters de grond in boren. Respect voor elkaar hoort ook bij sport.

Maar als een prutser eerste klas keer op keer wedstrijden mag verpesten en dan ook nog door de bond in de watten gelegd wordt dan moet je er niet gek van opkijken als ook leden van de teams hun frustraties er een keer uit gaan gooien. Blom is gewoon erg slecht. Al jaren en al jaren is dat algemeen bekend.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL

KDL

RodeStabilo schreef op woensdag 11 april 2018 @ 15:52:
[...]

je kan zelf het aantal berichten per pagina instellen op dit forum als het je echt zo irriteert.
Persoonlijk snap ik niet zo goed waarom mensen dat zo hoog zit maar goed
Dank voor de correctie van de kleedkamerhumor met rode stift, meer tips ook welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:49

Fiber

Beaches are for storming.

Heeft Juve ook een stunt in de maak...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-06 23:43
Sierd de Vos is weer goed op dreef, wat een onzin er weer allemaal uitkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:48
Werd die De Sciglio nou gewoon tactisch gewisseld? Voelt beetje lullig zo na 16 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Sjurm schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:05:
Werd die De Sciglio nou gewoon tactisch gewisseld? Voelt beetje lullig zo na 16 minuten
De Sciglio leek het zelf ook niet te begrijpen :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:41

Qu3st

Remontada!? :o

[ Voor 17% gewijzigd door Qu3st op 11-04-2018 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:26
2-0 en mooie voorzet van de invaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:01
Dit gaat nog een leuke pot worden zo :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08:48
Han schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:11:
[...]

De Sciglio leek het zelf ook niet te begrijpen :P
Was dan gelijk met Lichsteiner begonnen

Lekker hoor, weer Mandzukic :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Tering, een praatpaal die probeert te zingen. Je zou bijna naar Franks Snoeks verlangen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Leuk dat gejuich van de Bayern supporters. Al helemaal mooi omdat Manduzkic scoort :)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Fiber schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:49:
Heeft Juve ook een stunt in de maak...?
Begint er toch op te lijken. Ze hebben goed naar Roma gekeken gisteren...

En sinds wanneer noemen we Ronaldo bij z'n voornaam? Is dat mode of zo, al die voornamen in het voetbal...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
@Fiber
Zal wel komen omdat er 2 Ronaldo’s zijn. Maar die eerste noem ik dikke Ronaldo, haha :+

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
Wanneer krijgt die Ronaldo eens geel voor al die schwalbes?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Mosin schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:26:
@Fiber
Zal wel komen omdat er 2 Ronaldo’s zijn. Maar die eerste noem ik dikke Ronaldo, haha :+
Vroegû hadden we ook twee Koemannen, twee De Boertjes, Twee Mührens, etc... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 15-06 23:39

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pfff die ronaldo is echt zo een aparte speler. Maakt mega goals, en moment erna is het een klein kind dat ligt te rollen op de grond..
Heel irritant op moment, wil niet echt lukken voor hem en jahoor ligt weer op de grond als iemand hem aankijkt..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Commentator over CR: "Dat is de 3e keer dat hij als een receptioniste gaat liggen" ;w

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

albino71 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:31:
Commentator over CR: "Dat is de 3e keer dat hij als een receptioniste gaat liggen" ;w
Hij heeft toch gewoon gelijk...? Of mis ik wat...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:19
Fiber schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:32:
[...]

Behalve dan dat ik de vergelijking wat merkwaardig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Fiber schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:32:
[...]

De analogie is niet echt netjes of wel?
Ik wil niet roomser dan de paus zijn, maar beetje ongepaste opmerking.
Dat je die maakt met vrienden onder elkaar terwijl je baldadig aan het gein maken bent, oke, maar op TV...

Te koop....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ankona
Zo makkelijk gaan de meeste receptionistes niet horizontaal. (tenminste, niet die je zou willen)

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ronaldo was vorige week briljant... vanavond weer ouderwets de huilende baby die bij het minste geringste theatraal gaat liggen, verbouwereerd kijkt en vraagt om kaarten.

Het is en blijft een klein kind. Als het naar z’n zin gaat heb je er geen last van maar als het tegenzit doet ie weer huilie huilie en een hoop theater.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

OK, voorspellen dan maar: Gaat Juventus het redden of niet...?

Ik hoop het wel, maar ik vrees dat Ronaldo in de laatste vijf minuten of zo toch nog de winnende goal gaat maken... O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik hoop met je mee, alleen al voor Buffon (en tegen CR), dat Juve doorgaat...

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:26
albino71 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:35:
[...]

Dat je die maakt met vrienden onder elkaar terwijl je baldadig aan het gein maken bent, oke, maar op TV...
Er is 2x per week een voetbalpraatprogamma dat niet anders doet, schijnt nog redelijk bekeken te worden ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:17
Oh kijk Royston Drenthe, niveautje weer. :+

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik vond die 'Isco die glijdt als een ijsco' eigenlijk tenenkrommender...

Maar ook die wordt vanzelf grappig na een paar biertjes... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Faddermakker schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:41:
Oh kijk Royston Drenthe, niveautje weer. :+
Jaja de Real Madrid deskundige tegenwoordig ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Ik hoop dat Juve wint met penalties :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Martinusz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:42:
[...]

Jaja de Real Madrid deskundige tegenwoordig ;(
Waar? Ik zie gewoon good old Wim Kieft bij Jack van Gelder hoor... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Fiber schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:43:
[...]

Waar? Ik zie gewoon good old Wim Kieft bij Jack van Gelder hoor... O-)
Veronica -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Fiber schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:41:
Maar ook die wordt vanzelf grappig na een paar biertjes... :)
Drink geen bier, dus Sierd is mijns inziens altijd irritant en niet grappig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Het zal toch niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
penalties penalties penalties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

yes

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Nul - Drie... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Wat een patat de keeper

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:27

Hupske

AFCA

Oei Oei Oei!! Madrid toch. Lekker geblunder van Navas.
Overigens heeft Juventus wel geluk met Buffon op goal vandaag, anders was het geen 0-3 geweest.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Met een knotje... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Nog 1, kom op

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thieske1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:01
wat een gekke CL ronde is dit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Van Gaal gisteravond: 'Morgen hoef je niet te kijken, dat wordt toch niet spannend...' :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Gekke ronde inderdaad, ik zie veel bellende Chinezen op de tribune ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:58

Polycom

Poes van goud

Bale, jezus wat was die slecht :D

Forza Juventus *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Madrid krijgt nu wel alles mee.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Grappig hoe de meest corrupte club van Europa in 25 jaar, die Ajax met doping ook van CL winst hield in de finales, nu opeens de sympathieke winnaar zou zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

PWM schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:11:
Grappig hoe de meest corrupte club van Europa in 20 jaar, die Ajax met doping ook van CL winst hield in de finales, nu opeens de sympathieke winnaar zou zijn....
Dat is meer dan 20 jaar geleden :p

Tijden veranderen. De koopclubs moest ook niemand wat van hebben in het begin. Nu hebben ze bij wijze van de grootste supporters schare.

[ Voor 18% gewijzigd door Vos op 11-04-2018 22:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Aangepast. Dat betekent alleen maar dat ze nog langer corrupt en fout zijn :+
Pagina: 1 2 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.