Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2017/2018 - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:
  • 67.964 views

• JanW
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:59
Het heeft even geduurd, maar Feyenoord mag zich eindelijk weer eens kampioen van Nederland noemen. Vanaf dag één stond de club uit Rotterdam bovenaan en op de laatste speeldag werd er eenvoudig gewonnen van Heracles. Ajax en PSV maakten de top drie compleet.
In de Jupiler League wist VVV Venlo eenvoudig kampioen te worden. De club uit Limburg keert daarmee na vier jaar afwezigheid weer terug op het hoogste niveau. Verder promoveerde NAC Breda ook uit de Jupiler League, dit ging ten kostte van NEC.
Vitesse heeft met de winst in de bekerfinale de eerste prijs in de clubhistorie binnen. Na een tergend slechte finale was het Vitesse dat aan de hand van Ricky van Wolfswinkel aan het langste eind trok.
Wederom mag Real Madrid zich kronen tot de beste van Europa. In de finale hadden ze geen kind aan Juventus en was Cristiano Ronaldo met twee treffers de gevierde man. In de afgelopen vier finales was Real Madrid drie keer van de partij en wisten ze alle drie de keren te winnen. Ze zijn ook de eerste club die de Champions League twee keer achter elkaar weet te winnen.
De finale in de Europa League was er één tussen de miljoenen van Manchester United en het jeugdelftal van Ajax. Dat werd op het veld vrij snel duidelijk. Ajax had weinig in te brengen tegen een sterk Manchester United. Een lucky goal van Pogba en een vroege goal in de tweede helft zorgden ervoor dat het nooit een wedstrijd werd.

Acties:
  • +13Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 15:12

knakworst

Get Dilberted!

quote:
Glorfindel76 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:46:
Naar mannetje die CR. Messi zal dat soort gedrag nooit vertonen

• OssieW
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09:17
quote:
repeP schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:27:
[...]

Ik lees niet in zijn woorden anders dat hij vindt dat het een penalty was. Hij stelt dat wanneer het een speler van Juventus zou betreffen in de 16 van Real die zich waarschijnlijk ook had laten vallen in de hoop een penalty te krijgen.

Het is een gemakkelijk gegeven penalty. Suarez zou er trots op zijn.
De quote blijkt verzonnen door een Twitteraar. Nogmaals, neemt niet weg dat het een penalty is. De speler raakt de bal niet eens (hier te zien in bewegend beeld: link rond 0.55 heel goed te zien) en komt zo invliegen op Vazquez:

Een speler die in de rug springt van de aanvaller, hem duwt met de handen en de knie op hoofd hoogte, NIET de bal raakt en enkel de speler, hem een 100% goal kans ontneemt.....en dit zou geen penalty zijn? Als dit aan de overkant was gebeurt en de scheids gaf geen penalty, zouden dezelfde mensen die nu claimen dat dit geen 100% zuivere pingel is, zeggen dat "Madrid weer hulp van de scheids krijgt" :D

Hier is trouwens te zien dat de scheids een duw kreeg van achteren, je ziet hem struikelen wanneer het gebeurt: https://twitter.com/chris...84316325676929025/video/1
Gezien Buffon als een gek tekeer ging, denk ik dat scheids dacht dat hij hem een por gaf.

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
Gonadan schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:12:
[...]

Ik heb nog nooit een VI-boek gelezen of überhaupt van gehoord, vandaar mijn vraag. ;)
Vakantievoer, maar wel interessant. Hun Voetbal Maffia boek is interessant, maar ik heb het vooral over dit soort dingen:

Interessante inkijk in de wereld van, voornamelijk, de top-10 clubs en de makelaars daaromheen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
St@m schreef op zondag 15 april 2018 @ 15:03:
Mwah.. volgens mij stond hij net op lijn met z'n voet.
https://tweakers.net/ext/f/dR2qtvxAGWBxEXKsGfbDsxLz/thumb.png

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
:+ Volgens mij wist Nijhuis het ook gewoon toen hij naar de middenlijn liep.

Heb hem nog even op het exact juiste moment gezet.

https://tweakers.net/ext/f/Fs2gQYD7wkMt7QA80VeJSeAO/thumb.png

Dan heb je als grensrechter wel ergens een weddenschap lopen 8)7

PWM wijzigde deze reactie 15-04-2018 15:08 (64%)

Acties:
  • +8Henk 'm!

• Baseman77
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 07-11 11:45

Baseman77

We move

Super atmosfeer in het stadion, een heerlijke wedstrijd en een geweldige uitslag _/-\o_
PSV is de meer dan terechte kampioen! *O*

http://oi63.tinypic.com/24uw2dx.jpg

_O-

Baseman77 wijzigde deze reactie 16-04-2018 08:50 (61%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Nu de troostprijs van het seizoen vergeven is, maken we ons op voor het echte werk inderdaad:

Poll: Wie wint de beker
Feyenoord
AZ
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400383&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik zat gisteren nog te vertellen dat ik zondag mooie plekken heb, op uitnodiging van een klant :) Vriend uitgenodigd, dat zou een fijne middag worden.

Tot mijn vrouw mij er fijntjes aan herinnerde dat we zaterdag voor 2 weken naar Portugal op vakantie gaan :+

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:08

Gynnad

* * *

Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan! :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• repeP
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-07 17:30
Wat je al niet tegen komt op de diverse voetbalgerelateerde sites! Een kraai die van Feyenoord houdt:

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ondertussen op de A1 naar Twente;

OPSLAGHOND wijzigde deze reactie 18-04-2018 16:00 (88%)

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 16:58
Zal ik hem dan maar maken :+

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 17:27
quote:
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 00:56:
Dat is jouw mening, maar ik denk zelf dat het vooral aan de trainers lag. Ziyech en Schone op het middenveld is een makkie voor tegenstanders. Het had moeten zijn Ziyech of Schone. Beide hebben zij stofzuigers nodig en dat kan alleen als beide spelers het kunnen (over)compenseren wat ze beide niet kunnen.

Ook leuk trouwens dat uitblinken, maar tenzij je wedstrijden/prijzen wint heeft je team/club/achterban er niets aan. De 4 - 1 scoren in een nietszeggende wedstrijd die allang beslist is hoef je wat mij betreft niet te vieren, niet zo kort na de afgang van afgelopen zondag. Je staat met lege handen, maar je wilt horen dat je het goed gedaan hebt? Kom op zeg ... ga naar huis en ga je nogmaals schamen.
Ligt ook zeker aan de trainer, maar kan Ziyech hier dan wat aan doen? En nogmaals wie valt hij dan af?
4-1 scoren is zeker leuk voor hem, maar hij heeft echt ook aandeel bij de andere doelpunten. Heb je het statistiek gezien over Ziyech? Hoeveel kansen hij wel niet heeft gecreëerd? Kom op die jongen kan echt ballen. Alleen is de aanvalslinie dramatisch slecht met afronden van kansen.

Afgelopen zondag heeft HEEL Ajax gefaald, maar na het incident bij de bus heeft Ziyech zich toch netjes opgesteld? Niks verkeerds in de pers, en vandaag gewoon op het veld.

Dit statistiek zegt toch genoeg over hoe goed hij is? Al moet je dan niet blind gaan staren op schoten, want die zijn helaas wel echt belabberd!

Qu3st wijzigde deze reactie 20-04-2018 01:16 (13%)

When something is important enough, you do it even if the odds are not in your favor. -Elon Musk-

• Gynnad

Gynnad

* * *

Vanavond gaat de kampioensschaal voor het eerst mee naar een wedstrijd van Jong Ajax, niet dat het mij echt wat zou boeien mochten ze hem winnen, maar het zou wel een mooie prestatie zijn, vooral omdat ze bijna alleen maar met jonge spelers hebben gespeeld. Wat direct dan ook weer een vernedering is voor de overige JL teams.

Overigens beven de Eredivisie teams die nacompetitie gaan spelen ook wel denk ik, aangezien ze NEC, De Graafschap, Cambuur en Dordrecht zouden kunnen treffen. Dat zijn toch ook niet de minste.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14:29
Geweldige finale beleefd, alles er op en er aan, zal nooit meer zulke goede plekken krijgen helaas ;)
Makkelijke finale en terrecht gewonnen.

http://i63.tinypic.com/2d2sg5.png

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
https://www.ajax.nl/strea...t-uittenue-2018-2019-.htm

(https://www.footyheadline.../ajax-18-19-away-kit.html)

Dacht serieus dat het het nieuwe trainingsshirt ofzo was ...

(https://www.instagram.com/p/BiG2a8Jlg_z/)

apis29 wijzigde deze reactie 28-04-2018 11:11 (37%)

• apis29
  • Niet online

Pluspuntje wat ik er wel uit kan halen is dat het iig dezelfde kleuren zijn als die van de New Orleans Saints O-) . Misschien zit er wel gewoon teveel wit in het uitshirt ...

apis29 wijzigde deze reactie 28-04-2018 20:32 (8%)

• Hengbers_92
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
Toch maar even een poll erin gooien voor dat de een na laatste ronde begint

Poll: Gaat FC Twente vandaag degraderen?
Ja
Nee
Volgende week.
Redden nacompetitie
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400429&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Hoop zelf dat we vandaag in de Eredivisie klaar zijn met de soap FC Twente

Acties:
  • +1Henk 'm!

• repeP
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-07 17:30
Nu hoop ik toch echt dat het Telstar voor de wind mag gaan én dat van der Vaart inderdaad daar zijn opwachting zal gaan maken (zoals sommige berichten op internet dat wilde doen laten geloven vorige week):

Hup Telstar! *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17:31

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

quote:
dutchgio schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:17:
Bayern gaat nog wel scoren. Desnoods op z'n Duits in de blessuretijd.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hengbers_92
  • Registratie: mei 2017
  • Niet online
En trots dat die VAK-P'ers zijn

:F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 15:54

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

quote:
Valt me wel tegen, ben wat donkerder gewend :+

[Oo[:::|:::]oO]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 15:55
Wat moet Feyenoord met een schaatser?

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Moderator General Chat

Ziet alles :|

quote:
Deadsy schreef op dinsdag 8 mei 2018 @ 19:22:
[...]

En daarom eist Ajax altijd een bank garantie.
Deze? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Gynnad

Gynnad

* * *

Ontzettend veel (slecht) Ajax nieuws voor de Ajax fan:
- Labyad voor 4 jaar naar Ajax
- De Ligt maakt vertrek wens intern bekend
- Onana wil waarschijnlijk ook vertrekken
- Bod van 30 miljoen door Dortmund afgeslagen op Netjes
- Frank de Boer gepolst voor trainerspositie

Bron: Telegraaf

Gynnad wijzigde deze reactie 09-05-2018 06:16 (15%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 15:33
quote:
erik91 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:24:
[...]

Dan zijn ze gedegradeerd, kunnen ze met een schone lei beginnen (dacht ik dan), leek me ook dat ze na 1 a 2 jaar weer terug konden komen... Gaan ze zo beginnen, van mij mogen ze nu ook gewoon helemaal naar de klote gaan :r

:+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Probleem opgelost:

http://3.images.southparkstudios.com/images/shows/south-park/clip-thumbnails/season-9/0901/south-park-s09e01c12-jewfin-16x9.jpg?width=800&height=450

Acties:
  • +1Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Veel te stil over ... :P . Gelukkig gaat de zon al wat eerder onder in Kiev O-)

[https://www.instagram.com/p/BjCK3jkBxvt/?taken-by=btsport]

(op z'n boerenkools idd gogme :)F )

apis29 wijzigde deze reactie 26-05-2018 00:03 (12%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• OssieW
Toch vreemd dat sommigen zo de nadruk willen leggen op Ramos die Salah heeft "uitschakeld". Ook in de pers. Wanneer Salah eerst Ramos vastpakt en hijzelf begint met Ramos naar de grond te trekken:

Geen piep van dezelfde mensen over de overtreding op Carvajal, die wel bewust wordt gedaan en op zijn achilles wordt getrapt, en die niet alleen de rest van de finale hierdoor mistte maar mogelijk ook het WK......

13 CL, 4 uit de laatste 5, 3 op een rij, historisch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OssieW
quote:
dvdkiwi schreef op zondag 27 mei 2018 @ 12:45:
[...]

Zoals ik het zie probeert Ramos gewoon zijn eigen val op te vangen met zijn arm.
Dat Salah's arm daar nog tussen zat is gewoon pech.
Het is trouwens niet eens de arm waarmee hij Ramos vastpakt en die tussen Ramos komt tijdens de val, maar zijn andere.

http://www.newsthismorning.co.uk/wp-content/uploads/2018/05/mo-salah-leaves-stadium-with-arm-in-a-sling-after-suffering-serious-shoulder-injury-in-champions-league-final.jpg

Acties:
  • +2Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Verschrikkelijk die "Champions" League;

Dan kijk ik liever 2 uur naar dit;

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True