Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
alles kan off-topic
Uuuhh wat?
Edit : Afgelopen dinsdag was vergadering bij de voetbalclub dus was ik ook niet kijkende
[ Voor 26% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 11-04-2018 22:20 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ja goed, dat is weer 12 jaar geleden. En voor de corruptie zijn ze gestraft.PWM schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:17:
[...]
We hebben het over 1990 tot op zijn minst 2006.
Volgens mijn opa (Rotterdammer) zat het gehele Ajax team ook aan de dopingPWM schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:11:
Grappig hoe de meest corrupte club van Europa in 25 jaar, die Ajax met doping ook van CL winst hield in de finales, nu opeens de sympathieke winnaar zou zijn....
Real gaat nog wel scoren vrees ik.
Float like a butterfly, sting like a bee.
[ Voor 6% gewijzigd door Vlassie1980 op 11-04-2018 22:25 ]
Pff, als ik moet beginnen hoe fout Ajax is....Martinusz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:23:
[...]
Volgens mijn opa (Rotterdammer) zat het gehele Ajax team ook aan de doping
Kreeg appje van broer over de 0-3 (kijk normaal geen CL). Maar sinds ik hem aan heb zie ik alleen Madrid voetballen.
Mooi hoor, dat we dankzij Veronica hier getuige van mogen zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Sjurm op 11-04-2018 22:31 ]
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
alles kan off-topic
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vraag mij alleen wel af waarom Buffon rood krijgt.
Waarschijnlijk voor een scheldkannonade richting de scheids. De penaltie geven kan ik prima inkomen, rood voor Buffon vind ik weer wat overdreven.Hupske schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:37:
Vind wel terecht hoor.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Euh... hij sloeg de scheidsrechter nog net niet, maar ging wel echt als een idioot te keer.Hupske schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:37:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Waarom?Sempy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:37:
Bufon rood
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
alles kan off-topic
alles kan off-topic
alles kan off-topic
Nog niet. Pas als hij er in zit...Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:40:
Wat een anticlimax weer.

Oh wacht, andere club.
Nee, dit is 100% een penalty. Rood Buffon. Daar moet ik t nog eens voor terug zien. Hij gaat wel als een dol drieste tekeer tegen de scheidsrechter.
[ Voor 79% gewijzigd door dr.lowtune op 11-04-2018 22:42 ]
Dat zou echt belachelijk zijn!dr.lowtune schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:41:
Waarom geen geel voor dat shirt?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Je houdt niet van spanning en sensatie?PWM schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:41:
Weet wel weer waarom ik dus geen CL kijk.
alles kan off-topic
Jammer weer dit.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
je stream loopt achterAnkona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:42:
STRAFSCHOP!!!!!
Ik was er de hele avond al bang voor. Zo gaat het bijna altijd.Fiber schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:38:
OK, voorspellen dan maar: Gaat Juventus het redden of niet...?
Ik hoop het wel, maar ik vrees dat Ronaldo in de laatste vijf minuten of zo toch nog de winnende goal gaat maken...
Tja tis de tegenstander die ze zo helpt. Als je op zo'n moment iemand totaal vrij laat lopen op de penalty stip... 2 handen in de rug erbij, dan weet je dat je een tegen gaat krijgenAnkona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:42:
Dit kan de uefa echt niet door laten. Vorig jaar was RMA ook al zo opzichtelijk geholpen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Speelt PSV vanavond??Hackus schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:44:
Hoeveel geluk kun je hebben
*ik censureer maar wijselijk wat ik eig wil zeggen, een video scheidsrechter had die pingel gewoon moeten annuleren gezien alle beelden , Dalijk is een zandkorrel nog een pingel icm een briesje ... [.....] [.....]
alles kan off-topic
Over reactie Ronaldo...zou iedereen toch doen? Maar hoort wel geel te zijn dat shirt uit.
Eens, ondanks mijn hekel aan RealMichielgb schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:45:
Hoe kan je dit geen strafschop vinden? Echt die blinde haat tegen Real.
Vandaag had Juventus natuurlijk ook veel geluk met het geblunder van Navas en de zeer goed keepende Buffon.
Zo'n scheids is kennelijk ook gewoon onder de indruk dat hij met voetbalgod Ronaldo op een veld mag staan...readytoflow schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:46:
Had verlenging moeten worden. Maar je zag RMA wel steeds sterker worden. Denk dat uiteindelijk toch RMA wel gewonnen had.
Over reactie Ronaldo...zou iedereen toch doen? Maar hoort wel geel te zijn dat shirt uit.
Heeft ook geel gekregen.readytoflow schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:46:
Had verlenging moeten worden. Maar je zag RMA wel steeds sterker worden. Denk dat uiteindelijk toch RMA wel gewonnen had.
Volgens de sofascore app heeft ie ook gewoon geel gehad.readytoflow schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:46:
Onzin... scheidsrechter floot tot aan de rode kaart voor Buffon een goede wedstrijd. Trapte niet in het theater van Real.dr.lowtune schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:48:
Zo'n scheids is kennelijk ook gewoon onder de indruk dat hij met voetbalgod Ronaldo op een veld mag staan...
En uiteraard weten we niet wat Buffon geroepen heeft wat eventueel aanleiding zou kunnen zijn voor rood.

Als je zo goed zicht hebt op die schwalbes maar er geen geel voor geeft. Dan kun je niet over een goed fluitende scheidsrechter spreken.Han schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:50:
[...]
Onzin... scheidsrechter floot tot aan de rode kaart voor Buffon een goede wedstrijd. Trapte niet in het theater van Real.
En uiteraard weten we niet wat Buffon geroepen heeft wat eventueel aanleiding zou kunnen zijn voor rood.
De spelers van Juve kregen wel heel makkelijk de kaarten.
alles kan off-topic
Volgens mij zat er een voet tegen de bal en gaat de aanvaller zeer vrijwillig naar de grond. Maar goed, misschien komt er een beetje emotie bij kijkenJanW schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:50:
Speler kan vrij inkoppen, tegenstander komt met twee handen in de rug ingevlogen en raakt nergens de bal. En dan durven hier nog mensen te beweren dat t geen penalty zou zijn
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Tja, als je toch ergens tegen moet argeren dan is dat het enige. Maar wat je eerder postte was gewoon onzin.Ankona schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:51:
Als je zo goed zicht hebt op die schwalbes maar er geen geel voor geeft. Dan kun je niet over een goed fluitende scheidsrechter spreken.
Ik heb geen een onterechte gele kaart voorbij zien komenDe spelers van Juve kregen wel heel makkelijk de kaarten.
Glorfindel76 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:46:
Naar mannetje die CR. Messi zal dat soort gedrag nooit vertonen

Vanuit het oogpunt van de scheidsrechter: Hij voelt eerst een duw in z'n rug en dan komt een volledig uit z'n plaat gaande Buffon in je gezicht staan schreeuwen. Vast niet heel erg complimenteus.Han schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:50:
Zo op TV zou ik gewoon geel geven, maar door het contact en de afstand tot de scheids kan ik rood ook wel begrijpen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zuigen zeiken janken en rollebollen doen die Italianen net zo goed, die hebben het zo'n beetje uitgevonden.Jorizzz schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:55:
Jammer dit, maar mooie pot gezien. Jammer, omdat ik me zoals zo vaak weer ruim 90 minuten heb lopen ergeren aan het gejank, gezuig en gezeik van Madrid in het algemeen en Ronaldo in het bijzonder. Het is objectief gezien en fantastische club en natuurlijk is Ronaldo en fenomeen, maar dit soort gedrag maakt dat ik het ze gewoon nooit zal gunnen.
Als uitgangspunt altijd 'voet tegen bal' is, dan kan je bizar veel in voetbal laten doorspelenOuterspace schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:52:
[...]
Volgens mij zat er een voet tegen de bal en gaat de aanvaller zeer vrijwillig naar de grond. Maar goed, misschien komt er een beetje emotie bij kijkenHet is geen haat iig wat hier eerder is aangekaart in dit topic, ik heb gewoon meer met Juve.
Maargoed, zoals je zelf zegt, er zijn er meer voor juve (of het verlies van barca en anti-real).
Was het een leuke pot? Zeker. Eind mooi? Absoluut. Rode kaart van buffon? Tja, geen idee wat hij deed/zei, maar die ging door het lint.
En het huiliehuilie? Vergeet niet dat italianen dat bijna hebben uitgevonden, zeker meneer met z'n 'omgekocht' beweging aan het einde.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 11-04-2018 22:59 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die lachen we uit als hij zijn shirt uittrekt, dus die houd hem wijzelijk aanGlorfindel76 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:46:
Naar mannetje die CR. Messi zal dat soort gedrag nooit vertonen
En dan?
alles kan off-topic
Ik zeg ook nergens dat ik het Italiaanse voetbal een warm hart toedraag, maar vandaag heb ik maar één club dit gedrag zien vertonen!toolkist schreef op woensdag 11 april 2018 @ 22:58:
[...]
Zuigen zeiken janken en rollebollen doen die Italianen net zo goed, die hebben het zo'n beetje uitgevonden.
Niet dat dit nodig is, gezien het overduidelijk een zuivere penalty is.
edit: kennelijk is deze tweet fake news.
Neemt niet weg dat het gewoon een pingel is. Als deze overtreding tegen je eigen club wordt gemaakt, zegt iedereen gewoon dat de scheids moet fluiten.
[ Voor 32% gewijzigd door OssieW op 12-04-2018 08:40 ]
Maar ja, het zoeken naar de pingel is het heilige doel voor die spaanse acteurs. Een hoop discussie, afgunst en de credits voor Ronaldo tot gevolg enkel omdat meneer zo nodig naar de grond moest.
alles kan off-topic
Dat is een verkeerde vertaling.OssieW schreef op donderdag 12 april 2018 @ 08:13:
Zelfs Benatia die de penalty veroorzaakt, zegt dat het een overtreding was: https://twitter.com/dr7n_/status/984187083593043968/photo/1
Niet dat dit nodig is, gezien het overduidelijk een zuivere penalty is.
https://www.foxsports.com...72834c581be13353d649bec05
Ik ben het wel mee eens dat het een (weliswaar makkelijk gegeven) penalty is gezien hij zeker duwt.
Factor 4 beter dan Messi is natuurlijk gelul, het is maar net hoe je er naar kijkt. De discussie wie de beste speler van deze generatie is gaat met name over voorkeuren en minder over statistieken. En dan nog, welke statistieken ga je vergelijken? Het zijn helemaal niet dezelfde type spelers, dus hoe ga je die kwaliteit objectief vergelijken? En mocht je dat al kunnen, dan lijkt mij dat 'factor 4' toch zeker een factor 5 overdreven isTyphone schreef op donderdag 12 april 2018 @ 07:05:
Veel haat tegen Ronaldo. Als er iemand zo mag zijn is hij het wel. Factor 4 beter dan Messi en bewijst het ook keer op keer. Jammer dat de FFP regels in Spanje niet gelden.
De 'haat' tegen Ronaldo komt (bij mij dan toch in elk geval) niet door afgunst om zijn prestaties, of omdat hij geen briljante voetballer zou zijn, maar puur en alleen door het extreem kinderachtige gedrag dat hij tentoonstelt. Het kwam gisteren ook ergens in een (deze?) discussie voorbij, het is écht net een klein kind! Zolang het hem naar de zin is en alles loopt op rolletjes, dan wisselt hij de ene briljante actie met het andere schitterende doelpunt, is hij vrijwel altijd beslissend en lijkt hij best een aardige gozer. Maar als het tegenzit dan verandert hij in een jankende, zeikende, verontwaardigde kerel en gun ik hem helemaal niets meer.
Even de standaard 'ja maar bij Barça janken en mekkeren ze ook de hele tijd' reacties voor zijn. Ja, dat klopt en ook dat irriteert me mateloos. Maar als ik puur kijk naar Messi vs. Ronaldo, dan is het voor mij overduidelijk waarom er op de één een stuk meer 'gehaat' wordt dan op de ander.
Edit:
Deze posts doelde ik op
v8power67 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:30:
Pfff die ronaldo is echt zo een aparte speler. Maakt mega goals, en moment erna is het een klein kind dat ligt te rollen op de grond..
Heel irritant op moment, wil niet echt lukken voor hem en jahoor ligt weer op de grond als iemand hem aankijkt..
Han schreef op woensdag 11 april 2018 @ 21:36:
Ronaldo was vorige week briljant... vanavond weer ouderwets de huilende baby die bij het minste geringste theatraal gaat liggen, verbouwereerd kijkt en vraagt om kaarten.
Het is en blijft een klein kind. Als het naar z’n zin gaat heb je er geen last van maar als het tegenzit doet ie weer huilie huilie en een hoop theater.
[ Voor 19% gewijzigd door Jorizzz op 12-04-2018 09:00 ]
Verwijderd
Het was een twijfelgeval, echt niet overduidelijk dat hier een (grove) overtreding gemaakt wordt. De speler gaat voor de bal, heeft deze en raakt de stervende zwaan daarmee ook. Ik denk dat je voor een dergelijke overtreding even vaak wel als niet een strafschop zult zien.
Maar als een ploeg al continue op zoek is naar een strafschop, geen kaarten krijgt voor de schwalbes en het zuigen dan dien je als scheids in de laatste minuut van zo'n wedstrijd hier geen strafschop te geven.
Weer zonde voor het voetbal en alle sympathie die Ronaldo in de uitwedstrijd opwekt door geweldig presteren ben je weer volledig kwijt na zo'n zaadmatch gisteren met dat walgelijke gedrag van hem. Een fenomeen en topatleet, maar heeft totaal geen gunfactor.
Wat een enorme bullshit van een speler die z'n allerlaatste hoop op een CL beker in rook op heeft zien gaan. Natuurlijk gaat het wel over of het wel of geen penalty is en niet over 'ze waren de hele tijd op zoek' en dat soort geneuzel.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2018 @ 09:24:
Ik denk dat Buffon het prima verwoordt heeft. De discussie is hier niet of het een strafschop was, maar of je deze diende te geven.
Het was een twijfelgeval, echt niet overduidelijk dat hier een (grove) overtreding gemaakt wordt. De speler gaat voor de bal, heeft deze en raakt de stervende zwaan daarmee ook. Ik denk dat je voor een dergelijke overtreding even vaak wel als niet een strafschop zult zien.
Maar als een ploeg al continue op zoek is naar een strafschop, geen kaarten krijgt voor de schwalbes en het zuigen dan dien je als scheids in de laatste minuut van zo'n wedstrijd hier geen strafschop te geven.
Weer zonde voor het voetbal en alle sympathie die Ronaldo in de uitwedstrijd opwekt door geweldig presteren ben je weer volledig kwijt na zo'n zaadmatch gisteren met dat walgelijke gedrag van hem. Een fenomeen en topatleet, maar heeft totaal geen gunfactor.
Dit topic is gesloten.